There's no school like the old school and i'm the headmaster
Hahaha!Xenophoben schreef op woensdag 05 november 2014 @ 08:51:
Nou nee, toen ik gisteren met carpebios speelde moesten we winnen om te blijven... met zen 2e de wedstrijd 1-1 gespeeld na een onterrechte penalty... zucht naja... komende dagen maar ff doorbrengen met cod
Ach ja, can't go down from here...
Misschien roepen ze voor ons wel een 11e divisie in het leven, je weet het niet.Maverick! schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:11:
[...]
Hahaha!
Ach ja, can't go down from here...
Pas al we x-x-999 hebben bereikt, moeten we gewoon uitgeroepen worden als FC bal op het dak 10
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 13% gewijzigd door Xenophoben op 05-11-2014 18:48 ]
Je Xbox Live / PSN / Origin Gamertag (zodat mede pro-clubbers je eventueel als friend kunnen toevoegen) DHC_Rickflits
Voorkeurspositie op het veld (keeper, verdediging, middenveld, aanval): LM of LB
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Je Xbox Live / PSN / Origin Gamertag (zodat mede pro-clubbers je eventueel als friend kunnen toevoegen) jeffreytongelre
Voorkeurspositie op het veld (keeper, verdediging, middenveld, aanval): RCM/LCM
Je Xbox Live / PSN / Origin Gamertag (zodat mede pro-clubbers je eventueel als friend kunnen toevoegen) NeroProvocatore
Voorkeurspositie op het veld (keeper, verdediging, middenveld, aanval): CVM/CV
Vooral lerend om goed te kunnen verdedigen
PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989
Zeker is het te doen. We zijn goed bezig... met nog 2 wedstrijden te gaan om het ene benodigde punt voor de titel voor divisie 8 binnen te slepenSinergyX schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:09:
Ach, als we er weer even voor gaan zitten moet het wel weer mogelijk zijn. We hebben eerder 3 divisies gedaan, moet nog een keer te doen zijn
Denk dat de stilte wel aangeeft hoe het met de club ervoor staat haha.mathijs55 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:45:
Hoe gaat het eigenlijk met de PS4-profclub? Zie hier eigenlijk alleen nog maar updates van t PC en Xbone team..
Vanavond op naar Divisie 3
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Zag wel dat "we"
Iig toch wel erg goed bezig hoor
[ Voor 9% gewijzigd door Scavy op 17-11-2014 00:18 ]
Jammer dat het zo stil is hier...Zullen inmiddels toch wel de nieuwe games zijn die dat veroorzaken!
Hieronder een compilatie van wat goals met ons team, Hungry Dutchies. Misschien wel leuk om dit even te delen, want natuurlijk zijn we allemaal nog Tweakers
[ Voor 9% gewijzigd door EvEs0r op 18-11-2014 09:21 ]
Nee, ik ben géén Belg!
Die bal van Linq gisteravond (laatste goal) was ook echt GE-NI-AAL
De doelpunten komen steeds meer tot stand vanuit mooie opgezette aanvallen, op naar divisie 1
Stuur maar een request naar de club, dan zal ik je accepten!TheDuke schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:40:
Wil me graag aanmelden!
Platform: Xbox One
XBL GamerTag: wobuu
Voorkeurspositie: CAM / CDM
Goed bezig trouwens de ex-PS4 TFC mannen
[ Voor 8% gewijzigd door Ronster op 19-11-2014 11:52 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ah, zie nu deze post pas, anders had ik ze ff accept.SinergyX schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:09:
Ron, als het goed is had er gisteren nog iemand een invite gestuurd naar de club, een 4de duitserWe hebben gisteren op 2 punten na divisie 6 gemist (en dat na 6 losses ervoor
), dus nieuwe poging in divisie 7. Hoeveel managers mag de club btw hebben? Zou handig zijn als ze wat potjes willen doen, ik ook zulke mensen kan invite voor tijdelijk wat potjes.
No clue hoeveel managers een club kan hebben, maar ik neem aan dat 3 geen probleem zal zijn. Zal jou ook manager maken!
3 is geen probleem, hebben wij ook.Maverick! schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:50:
[...]
Ah, zie nu deze post pas, anders had ik ze ff accept.
No clue hoeveel managers een club kan hebben, maar ik neem aan dat 3 geen probleem zal zijn. Zal jou ook manager maken!
Weer zin om het club gebeuren optepakken na een tijdje afwezigheid
PSN : Terrestra2013
Stats
Fw :85
Mid : 88
Def : 82
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Ik heb net trouwens een Online Pro Club Goals Compilation gemaakt!
Wat vinden jullie van het resultaat?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4ZzYmITtL20]
[ Voor 3% gewijzigd door MitchelFC op 27-11-2014 23:18 ]
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Je Xbox Live / PSN / Origin Gamertag (zodat mede pro-clubbers je eventueel als friend kunnen toevoegen) Slaapje
Voorkeurspositie op het veld (keeper, verdediging, middenveld, aanval): CAM
To dare is to do
We flipperen een beetje tussen divisie 6 en 7, maar ik amuseer me nog steeds met clubs
We zitten alweer in 7Xenophoben schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:10:
Ik denk dat ik vanavond wel weer online zal zijn! Eergister ging lekker met zen alle! Ruim kampioen geworden
Wordt lekker gespeeld, vanavond eens kijken hoever we in Divisie 2 kunnen komen.mathijs55 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:43:
De afsplitsing van de PS4-club doet het ook nog prima hoor, zit wel op een iets lager pitje nu maar ik verwacht dat dat de komende weken wel weer wat beter wordt. Wij schommelen zo rond Divisie 2/3.
Voorkeur gaat wel uit naar spelers die ervaring hebben en hun pro al enigszins ontwikkeld hebben.
We spelen in Divisie 2 nu en schommelen daar een beetje tussen nu 3 naar 2 en andersom.
Speel al een paar edities samen met wat engelsen. Allemaal leuk en gezellig, maar ik wil toch wel wat degelijk voetbal spelen i.p.v. kick en rush
Posities geef ik niet veel om, kan namelijk overal wel uit de voeten.
Zijn er nog clubs die mensen zoeken?
PSN: Maiky1001
[ Voor 86% gewijzigd door Xenophoben op 12-12-2014 16:31 ]
Voeg mij maar toe op psn! Ben vanavond online.Maiky1001 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:00:
Ik zoek op de PS4 nog een club.
Speel al een paar edities samen met wat engelsen. Allemaal leuk en gezellig, maar ik wil toch wel wat degelijk voetbal spelen i.p.v. kick en rush
Posities geef ik niet veel om, kan namelijk overal wel uit de voeten.
Zijn er nog clubs die mensen zoeken?
CAM; 87 / Doelman
Ik zoek nog club voor ps4.
[ Voor 24% gewijzigd door llovesoccerx7 op 13-12-2014 23:00 ]
Doelman? Goede pro op goal staan al of moet die nog ontwikkeld worden?llovesoccerx7 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 18:59:
PSN: Noizevision
CAM; 87 / Doelman
Ik zoek nog club voor ps4.
Heel vaag , me internet klapte er midden in de wedstrijd uit... heel ruk
Tegen de tijd dat ik het opgelost had heb ik me console maar niet meer aangezet

[ Voor 15% gewijzigd door Xenophoben op 15-12-2014 08:22 ]
Jammer man, we hadden nog kunnen winnen!Xenophoben schreef op maandag 15 december 2014 @ 08:21:
[...]
Heel vaag , me internet klapte er midden in de wedstrijd uit... heel ruk
Tegen de tijd dat ik het opgelost had heb ik me console maar niet meer aangezet
Maarja, zonder jou werd het 0-10

Netjes hoor
Ik verwacht dat ik er vanavond weer ben
[ Voor 66% gewijzigd door Xenophoben op 15-12-2014 08:59 ]
Het is net wat je goed noemt. Ik ben nu 82 keeper maar ik kan het niet echt trainen met invalwedstrijden zit altijd bij de domineerde de teams.Ricloo86 schreef op zondag 14 december 2014 @ 11:22:
[...]
Doelman? Goede pro op goal staan al of moet die nog ontwikkeld worden?
goed om te wetenXenophoben schreef op maandag 15 december 2014 @ 08:59:
wattttttt 0-10?!??
Netjes hoor![]()
Ik verwacht dat ik er vanavond weer ben
2V2 seasons vanavond?
Misschien in Sjefke er morgen niet

Maar effe alle gekkigheid op een stokkie, ik zal er vanavond wel weer zijn.
Als ik ben uitgespeeld met mn nieuwe foon die ik zometeen ga oppikken

whaha bijvoorbeeld!
Ik zal vanavond ook wel weer aanhaken trouwens
Ik speel fifa op een ps4, wat ik me afvraag is of jullie op de xbox one of pc de volgende punten ook ervaren?
- Krijg vaak penaltys tegen omdat mn AI een overtreding maakt.
- De doelman kan een moeilijkste bal tegen houden maar een simpelste bal niet (korte hoek, verre afstand schoten, enz)
- Gameplay voelt erg geprogrammeerd, alsof iemand bepaalt wanneer er gescoord mag worden.
Ik vraag me dus erg af of dit alleen bij de ps4 versie zo is..
Maar ach, uiteindelijk lachen we er maar om.
Kom je helaas nog wel eens teams tegen die tot het maximale misbruik maken van deze fouten, kan het behoorlijk irriterend zijn. Maar zolang je voor de lol speelt, is het wel te overzien. Het zal met FIFA 16 wel weer beter worden
Misschien moeten we dan even een avondje plannen dat je wat (beker)wedstrijden met ons speelt. Kijken of je het een beetje kanllovesoccerx7 schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:17:
[...]
Het is net wat je goed noemt. Ik ben nu 82 keeper maar ik kan het niet echt trainen met invalwedstrijden zit altijd bij de domineerde de teams.
Ik kan natuurlijk ook wel op een andere positie uit de voeten.mathijs55 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:44:
[...]
Misschien moeten we dan even een avondje plannen dat je wat (beker)wedstrijden met ons speelt. Kijken of je het een beetje kan
Wat het team bijvoorbeeld nodig heeft. CV speelde ik altijd op fifa 14.
Penalties tegen krijgen is inherent aan incapabele verdedigers.SC4RF4C3 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:56:
Volgens mij ben ik de enige die zich erg frusteert aan pro clubs in fifa 15, heb het idee dat het elke jaar erger wordt.
Ik speel fifa op een ps4, wat ik me afvraag is of jullie op de xbox one of pc de volgende punten ook ervaren?
- Krijg vaak penaltys tegen omdat mn AI een overtreding maakt.
- De doelman kan een moeilijkste bal tegen houden maar een simpelste bal niet (korte hoek, verre afstand schoten, enz)
- Gameplay voelt erg geprogrammeerd, alsof iemand bepaalt wanneer er gescoord mag worden.
Ik vraag me dus erg af of dit alleen bij de ps4 versie zo is..
Zo krijg ik met moeite een gele kaart in het spel, voor de meest grove overtredingen met mijn pro. Dit omdat de skills van mijn pro hoog zijn defensief, en hierdoor altijd wel de bal pakt. Eenzelfde staande tackle met een AI poppetje is een vrije trap of penalty tegen, waar mijn pro de bal heeft.
Dit is in het echte voetbal ook. Op het amateurveld krijg je een rotschop als iemand de bal weg wilt rammen. Bij de pro's zie je dit bijna niet gebeuren.

Gezien het feit dat de keepers in Pro clubs vaak het niveau van plaatselijke G-team nog niet halen is een keeper een welkome aanvulling (mits je dit ook echt leuk vind)llovesoccerx7 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:48:
[...]
Ik kan natuurlijk ook wel op een andere positie uit de voeten.
Wat het team bijvoorbeeld nodig heeft. CV speelde ik altijd op fifa 14.
Dus het idee om paar potjes mee te doen is geen gek idee.
(ik ben er zelf donderdag avond weer)
Ik heb het FIFA 14 lang gespeeld ging redelijk goed. Alleen hij nu 82 rated dus nog niet geweldig en als ik met een club speel. Neem ik het gewoon serieus en doe ik me best. Soms kom ik tekort omdat de keeper zelf nog niet super is. En in Invalwedstrijden kan ik hem niet echt trainen.Ricloo86 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:11:
[...]
Gezien het feit dat de keepers in Pro clubs vaak het niveau van plaatselijke G-team nog niet halen is een keeper een welkome aanvulling (mits je dit ook echt leuk vind)
Dus het idee om paar potjes mee te doen is geen gek idee.
(ik ben er zelf donderdag avond weer)
1000x achter elkaar invalwedstrijd is niet echt leuk.
Dan gaan we dat toch gewoon proberen.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:07:
[...]
Ik heb het FIFA 14 lang gespeeld ging redelijk goed. Alleen hij nu 82 rated dus nog niet geweldig en als ik met een club speel. Neem ik het gewoon serieus en doe ik me best. Soms kom ik tekort omdat de keeper zelf nog niet super is. En in Invalwedstrijden kan ik hem niet echt trainen.
1000x achter elkaar invalwedstrijd is niet echt leuk.
In hogere divisies ga je bij ons echt wel wat te doen krijgen
Voeg mij maar toe op PSN, dan voeg ik je toe (ik ben er donderdag weer, mathijs of Evesor kan je eventueel ook toevoegen als die er eerder zijn)
Nog enige verplichting erbij nodig?Ricloo86 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:13:
[...]
Dan gaan we dat toch gewoon proberen.
In hogere divisies ga je bij ons echt wel wat te doen krijgen![]()
Voeg mij maar toe op PSN, dan voeg ik je toe (ik ben er donderdag weer, mathijs of Evesor kan je eventueel ook toevoegen als die er eerder zijn)
Een werkende headset is de enige verplichtingllovesoccerx7 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:17:
[...]
Nog enige verplichting erbij nodig?
PSN: plexforce
PS4
CAM
thanks
PSN: plexforce (ps4)
Wat is je ervaring en hoever is je prof?WeHoDo schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:20:
Wie wil mij toevoegen voor club?
PSN: plexforce
PS4
CAM
thanks
Speel zelf Fifa al jaren (pc, ps3, ps4), zowel online als offline.(momenteel 78)Ricloo86 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:20:
[...]
Wat is je ervaring en hoever is je prof?
Van de week een nwe pro aangemaakt die ik aan het levellen ben.
Ben op zoek naar een club die serieus speelt. Af en toe wat gein is ok.
Gister zat ik te spelen en die gasten gingen met de keeper proberen te scoren.
Of die "alleen" spelen, geen passes, etc.
Ik echt een teamplayer. Op doel schieten als dat echt kan en niet vanaf een onmogelijke positie.
Ik hoor het wel.
Da's wel een mijlpaal ja!Supermach schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:12:
Gisteren op de XBOne eindelijk divisie 5 gehaald met een mooi groepje. Het wordt nog wat!
Ben benieuwd hoe ver we kunnen komen.
Maar je merkt dat nu er een vaste kern overblijft je elkaars speelstijl leert kennen en dat het steeds beter gaat.
Ik ga zelf nog eens op zoek naar een goede build. Mijn speler is voor mijn gevoel te makkelijk van de bal te zetten. Ondanks dat hij hoge stats heeft speelt hij toch niet fijn.
Heb het even overlegd en we denken dat het verstandig is als je pro bij drop-in of andere club eerst wat verder is ontwikkeld gezien de divisies waar wij in spelen.WeHoDo schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:55:
[...]
Speel zelf Fifa al jaren (pc, ps3, ps4), zowel online als offline.(momenteel 78)
Van de week een nwe pro aangemaakt die ik aan het levellen ben.
Ben op zoek naar een club die serieus speelt. Af en toe wat gein is ok.
Gister zat ik te spelen en die gasten gingen met de keeper proberen te scoren.
Of die "alleen" spelen, geen passes, etc.
Ik echt een teamplayer. Op doel schieten als dat echt kan en niet vanaf een onmogelijke positie.
Ik hoor het wel.
Verder zal je prima in het team passen qua instelling, dus als je nog wilt kun je een later moment terug komen.
Gefeliciteerd!Maverick! schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:18:
[...]
Da's wel een mijlpaal ja!
Ben benieuwd hoe ver we kunnen komen.
Maar je merkt dat nu er een vaste kern overblijft je elkaars speelstijl leert kennen en dat het steeds beter gaat.
Ik ga zelf nog eens op zoek naar een goede build. Mijn speler is voor mijn gevoel te makkelijk van de bal te zetten. Ondanks dat hij hoge stats heeft speelt hij toch niet fijn.
Wij hebben dat ook qua vast groepje wat overblijft, maakt het vaak extra leuk.
Ik ervaar zo nu en dan hetzelfde, benieuwd wat je gaat proberen (voor welke positie?). graag je bevindingen even delen
Ok, helder.Ricloo86 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:51:
[...]
Heb het even overlegd en we denken dat het verstandig is als je pro bij drop-in of andere club eerst wat verder is ontwikkeld gezien de divisies waar wij in spelen.
Verder zal je prima in het team passen qua instelling, dus als je nog wilt kun je een later moment terug komen.
Heb je iig even geadd op de PSN voor de toekomst
Kom bij ons in het team, even een PS4 erbij aanschaffenSinergyX schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:30:
Alleen jammer dat je niet makkelijk alle filmpjes van de XBO kan halen, ik heb er nog 60+ waar best wat leuke goals bij zitten voor een compilatie
Dat is prima, laat maar weten hoe het gaat.WeHoDo schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:31:
[...]
Ok, helder.
Heb je iig even geadd op de PSN voor de toekomst
Ooh is dat alles?Ricloo86 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:32:
Kom bij ons in het team, even een PS4 erbij aanschaffen
En is die verwachting er?SinergyX schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:50:
[...]
Ooh is dat alles?Nee, PS4 komt pas als GT ooit uit komt.
Haha valt mee hoor, team is nog actief genoeg
maar af en toe wat vers bloed erbij is niet verkeerd
Speel jij nog?
Zie nu pas dat jij het bent Dirk
[ Voor 7% gewijzigd door Ricloo86 op 17-12-2014 15:24 ]
Ik doe ook nog wel eens (olie)ballenRicloo86 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:20:
[...]
Haha valt mee hoor, team is nog actief genoeg![]()
maar af en toe wat vers bloed erbij is niet verkeerd![]()
Speel jij nog?
Zie nu pas dat jij het bent Dirk
Haha ja onze Piet de Beuker
Op een PS4...

Mij moet je niet scouten, snelheid en draaicirkel van een olietanker, slidings hebben 80% kans op een kaart, doe veel aan spelletje 'enkels zoeken', kan wel koppenRicloo86 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:20:
Haha valt mee hoor, team is nog actief genoeg![]()
maar af en toe wat vers bloed erbij is niet verkeerd
Mochten we spelen, zullen wij voor de wedstrijd 1 minuut stilte nemen.Maverick! schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:37:
Oh ja, zoals gezegd ben ik er vanavond niet bij ivm een FIFA avond op het werk.
Op een PS4...![]()
![]()
![]()
dat wordt op niveau gamenMaverick! schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:37:
Oh ja, zoals gezegd ben ik er vanavond niet bij ivm een FIFA avond op het werk.
Op een PS4...![]()
![]()
![]()
Ach dan pas je prima in het teamSinergyX schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:38:
[...]
Mij moet je niet scouten, snelheid en draaicirkel van een olietanker, slidings hebben 80% kans op een kaart, doe veel aan spelletje 'enkels zoeken', kan wel koppen
[...]
Mochten we spelen, zullen wij voor de wedstrijd 1 minuut stilte nemen.
Zeg, niet onze olietanker bij ons wegkapen he!?
Ik zou niet durven, al zou het erg leuk zijn als er ooit een mogelijkheid bestaat op met PS tegen Xbox te spelenMaverick! schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:45:
Hahaha!
Zeg, niet onze olietanker bij ons wegkapen he!?
Zou zeker leuk zijn, maar idd utopie helaas.Ricloo86 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:47:
[...]
Ik zou niet durven, al zou het erg leuk zijn als er ooit een mogelijkheid bestaat op met PS tegen Xbox te spelen(utopie I know)
Met hoeveel spelers zijn jullie nu? en onder de naam Tweakers nog steeds?Maverick! schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:58:
[...]
Zou zeker leuk zijn, maar idd utopie helaas.
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 18-12-2014 11:59 ]
Ik ben er vanavond weer bij