Goededag,
Ben zoekend naar pro club.
- PSN: FlamingDutch
- POS: Spits / Spelmaker / 85 / Link Vleugel 86.
Add me!
Ben zoekend naar pro club.
- PSN: FlamingDutch
- POS: Spits / Spelmaker / 85 / Link Vleugel 86.
Add me!
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2014 20:52 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Scavy op 23-10-2014 20:46 ]
Je schoot er eentje toch wel mooi in hoor.Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:36:
Sorry gasten!
Ik kan beter een keer meedoen over een paar weken als mn player wat meer skills, pace en balcontrole heeft want die aannames...
Groetjes WhoosahHD/Pannenkoek
Verwijderd
Thanks!lasharor schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:03:
[...]
Je schoot er eentje toch wel mooi in hoor.
Gewoon mee blijven doen, gaat vanzelf beter. Wel een microfoon regelen
Hier heb ik de Sony Wireless Stereo Headset (7.1), dus de oude variant. Maar prijs/kwaliteit heb ik nog geen betere gezien, ook de bass en ruimtelijke sound is erg goed.Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:11:
[...]
Thanks!
Wil dit weekend een mic halen! Aanraders? Of toch maar gewoon de Sony Gold Stereo headset?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Waarschijnlijk ben ik wel ff van de partij.JPM85 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:49:
Nog mensen van de Xbox club online vanavond?
OK, ik zal er kort na achten zijn, afhankelijk van hoe 'slaapbereid' zoonlief is vanavondJPM85 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:03:
Top, ik ben er rond 19:00 - 19:30
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
No prob, ik stuur je straks weer een invite.SinergyX schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:11:
Ik zal dan weer even invite moeten hebbenIk speel ook veel mee met baloutje en consorten, daar proberen we weer divisie 8 vast te houden (al 1 seizoen gelukt).
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Verwijderd
Tuurlijk! Als je vanavond mee wil doen, stuur me even een DM'etje.Tumbler schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:32:
Ik wil hier best wel eens aan beginnen op de PC, maar ik heb nog nooit pro clubs gedaan. Op het middenveld lijkt me wel leuk, weet niet of ik eens met wat mensen een vriendschappelijk potje mee kan doen?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
[ Voor 45% gewijzigd door Tumbler op 24-10-2014 20:25 ]
excuses voor het late reageren! Zal je zsm toevoegen!Tumbler schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:56:
Ik zal me trouwens even inschrijven:
-PC
-MagikarpXL
-Ik denk nu middenvelder, maar kan ook nog wel keeper worden misschien.
Edit: Ook weer iets geleerd, slidings niet doen dus. Ik wilde een sliding maken maar mijn (nog niet heel erg goede) speler doet een of andere actie (hij zit vol zijn lichaam erin) waardoor hij rood krijgt
En dat was gelukt. Werd lekker gespeeld gisteren! Ondanks al die streepjes achter de namen...Maverick! schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:08:
Ik denk dat ik vanavond wel online ben om te zien of we met XBone TFC de laatste 3 benodigde punten kunnen binnen slepen en zo 7 divisie kunnen binnenrollen...
Hehehe, Ondanks al jouw de streepjes idd...Supermach schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:39:
[...]
En dat was gelukt. Werd lekker gespeeld gisteren! Ondanks al die streepjes achter de namen...
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Name n shameSinergyX schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:13:
Volgens mij was NinetyGosling de grote streepjesverzamelaar
ik heb geen streepje gehad! Slechts enkele gele kaartenMaverick! schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:01:
[...]
Hehehe, Ondanks al jouw de streepjes idd...![]()
Ging zeker lekker gisteren. Ik denk dat we nu wel een goede tactiek gevonden hebben.
En nu op naar divisie 6!
Nou, dat vind ik ook wel streepjes hoor.Supermach schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:19:
[...]
ik heb geen streepje gehad! Slechts enkele gele kaarten
en dan bij drie streepjes een kruis: bankzitter.Maverick! schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:41:
[...]
Nou, dat vind ik ook wel streepjes hoor.
We moeten maar eens een duidelijk streepjes systeem in het leven gaan roepen
[ Voor 9% gewijzigd door JPM85 op 28-10-2014 11:16 ]
Nou, dat lag aan de perfect genomen corner.JPM85 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:16:
Als je de bal in blessuretijd via een corner erin kopt, waardoor we winnen, dan heb je een positief saldo van 5 streepjes
Het is natuurlijk een perfecte samenwerking tussen 3 spelers. Iemand moet ook voor de keeper gaan staanMaverick! schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:36:
[...]
Nou, dat lag aan de perfect genomen corner.
Die was gewoon niet te missen...
Kom maar hier met die 5 streepjes!
Verwijderd
Verwijderd
Ik hou t wel bij keepen..SinergyX schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:13:
Volgens mij was NinetyGosling de grote streepjesverzamelaar
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Verwijderd
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik heb je gisteren wat dingen uit de catalogus gestuurd, nu zal je keeper/pro wel wat beter moeten zijn
Maverick! schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:26:
De XBone heren in ieder geval in Div 6 gebleven nadat ik weg was zie ik. Nice
In de 1e 2/3 wedstrijden ging het echt ontzettend k*t inderdaad, maar dit kwam doordat we met 9 man aan het spelen waren, en iedereen overal liep. Na wat uitleg van tactiek, en men ook positie ging houden, liep het al een stuk beter.carpebios schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:07:
Opeens ging het lopen en wonnen we gewoon een paar keer achter elkaar!
Ik wist dat mijn afwezigheid jullie tot grote hoogte kon laten stijgen!JPM85 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:16:
In de 1e 2/3 wedstrijden ging het echt ontzettend k*t inderdaad, maar dit kwam doordat we met 9 man aan het spelen waren, en iedereen overal liep. Na wat uitleg van tactiek, en men ook positie ging houden, liep het al een stuk beter.
Misschien even ook duidelijk instrueren als iemand voor de 1e keer het team joined.
- LB indrukken als je de bal niet hebt, om je positie te houden.
- Wingers blijven aan de lijn, en als ze naar binnen komen, dan pakt middenveld positie over.
- Corner truc & vrije trappen even uitleggen.
Als dat erin zit, dan loopt het wel
Zeker wat plusjes voor jou, dat ging je erg goed af
Tot de laatste wedstrijd was dat twijfelachtig, we hadden nog 1 wedstrijd en nog dacht 2 punten nodigMaverick! schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:26:
De XBone heren in ieder geval in Div 6 gebleven nadat ik weg was zie ik. Nice
Jij bent wel bizar goed bezig met balletje pikken, dat maakte zeker nadat je weg ging op het middenveld aardig verschil tijdens onze chaos potjes.Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:57:
Ben er achter gekomen dat mijn dieptepasses telkens te hard waren omdat ik de trait harde pass had ingesteld. Ik ben er ook achter gekomen dat ik totaal niet centraal of verdedigend kan spelen. LCM/RCM kan nog wel maar gewone cm lukt niet echt.
[ Voor 36% gewijzigd door Xenophoben op 29-10-2014 10:41 ]
Kan je die corner truc hier ook uitleggen of eventueel een filmpje van maken? Daar zijn wel meer Tweakers in geinteresseerd verwacht ik.
Synergie?? hahaha lees zijn onderschrift!!Xenophoben schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:15:
Corner tric:
1 Man voor de keeper gaan staan zodat die hem mooi blokt. 1 mega grote kopper eerste paal. Vervolgens vliegt hij er heerlijk in! gisteren heb ik 3 corners genomen en dat resulteerde in alle 3x in een goal. (thanks to synergie the olie tanker)
Je hebt zojuist 10 minpuntjes binnengehaald, bankzitterXenophoben schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:15:
Corner tric:
1 Man voor de keeper gaan staan zodat die hem mooi blokt. 1 mega grote kopper eerste paal. Vervolgens vliegt hij er heerlijk in! gisteren heb ik 3 corners genomen en dat resulteerde in alle 3x in een goal. (thanks to synergie the olie tanker)
Jup, dat is m'n bijnaamMaverick! schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:36:
[...]
Synergie?? hahaha lees zijn onderschrift!!
Sinergy: Olie tanker & lepra patient![]()
Maar da's inderdaad onze cornertactiek die erg goed werkt.
[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 29-10-2014 14:50 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Xenophoben op 29-10-2014 14:54 ]
Ik moet altijd wel even grinniken als de "Pisvlek!" langskomt.Maverick! schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:36:
[...]
Synergie?? hahaha lees zijn onderschrift!!
Sinergy: Olie tanker & lepra patient![]()
Maar da's inderdaad onze cornertactiek die erg goed werkt.
Hahaha, ja pisvlek is er ook zo een.Supermach schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:11:
[...]
Ik moet altijd wel even grinniken als de "Pisvlek!" langskomt.
[ Voor 60% gewijzigd door SinergyX op 29-10-2014 15:35 ]
Wanneer je pro ermee stopt heb je een aantal van die woordjesSinergyX schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:34:
Is dat mijn stopwoordje?
Pisvlek is nog redelijk te doen, maar mocht je er aan storen, zeg het gewoon
[ Voor 11% gewijzigd door Ronster op 29-10-2014 15:40 ]
Verwijderd
Thanks! Maar mijn pro doet er heel lang over om van richting te veranderen, zelfs als ik niet sprint. Dus moet dat nog ff verbeteren in drop-in matches. Ik weet meestal wel wat de tegenstander gaat doen maar dan reageert mijn pro wat laat. Ik ga nu meteen ff op het middenveld trainen en ff wat acomplishments halen.SinergyX schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:21:
[...]
Jij bent wel bizar goed bezig met balletje pikken, dat maakte zeker nadat je weg ging op het middenveld aardig verschil tijdens onze chaos potjes.
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 21:03 ]
Ja en NeeXenophoben schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:07:
Zijn er gisteren avond nog matches gespeeld nadat ik weg was? Staan we nog div. 6?
hoi
Ook de preciese settings qua tactiek (teampressing/counter etc), misschien zit daar nog een logica in. Bij counterattack zou je verwachten dat bij uitverdedingen de AI vooraan meteen klaar gaat staan.Xenophoben schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:15:
Ik denk dat die ai vooral zo ver terug staat door park the bus.. Mischien moeten we hier vanavond maar is mee experimenteren als we met te weinig man zijn
Jep, da's ook wat ik bedoel.Xenophoben schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:15:
Ik denk dat die ai vooral zo ver terug staat door park the bus.. Mischien moeten we hier vanavond maar is mee experimenteren als we met te weinig man zijn
Hier was ik gisteren ook al wat mee aan het stoeien, maar merkte maar weinig tot geen verschil aan mijn pro toen hij rechtsbuiten stond en ik switchte tussen team pressing en counter attack.SinergyX schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:17:
[...]
Ook de preciese settings qua tactiek (teampressing/counter etc), misschien zit daar nog een logica in. Bij counterattack zou je verwachten dat bij uitverdedingen de AI vooraan meteen klaar gaat staan.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Verwijderd
Helemaal geen slecht idee! Ik heb hier alleen geen ervaring mee en ik heb geen photoshop (ik neem aan dat het daarmee gemaakt moet worden) dus dat gaat m niet worden. Mocht iemand anders zich geroepen voelen om is wat in elkaar te knutselen zou dat leuk zijn. Je kan mij sowieso altijd pmen bij intresse!okaydanny schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:42:
Voor de pc club:
Waarom geen custom kit ?
http://calibrefifa.net/galleries/9/calibre-2015-kit
Zeker een paar hoogte punten uit de wedstrijd zou wel stoer zijn, onze 3 gemiste penalties bijvoorbeeld, of de geweldige redding van NinetyVerwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:55:
Hallo, ik zit er aan te denken om binnenkort video's te gaan maken over de clubs gameplay op de one en die op youtube te uploaden. Ik heb een Elgato Game Capture HD waarmee ik console gameplay op kan nemen via mijn laptop. Dan zou ik er gewoon muziek onderzetten ofzo, als dat niet te saai is, en alle highlights. Tenminste als jullie dat goed vinden. Ik zou dan ook de site kunnen promoten enzo als dat gewild is.
Verwijderd
Ik kan wel de voices opnemen denk maar ik weet niet of iedereen dat wiltXenophoben schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:25:
Goed idee! Wahahaha het zou helemaal grappig zijn als hij ook nog de chat gesprekken op neemt xD hahaha.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
had het ding gisteren aangesloten voordat we begonnen. Heb dus al 3 potjes ofzo. Nu nog kijken of er leuke highlights bij zitten.SinergyX schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 23:28:
Oh je was al aan het opnemen de afgelopen dagen?
Verwijderd
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2014 21:38 ]
Verwijderd
Ja idd maar het was een rustige avond en ik wilde gewoon eerst wat hebben, ook om het een beetje uit te testen.Supermach schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:02:
Leuk om de goals terug te zien! Denk wel dat het mooier wordt als je wat meer wedstrijden hebt om uit te kiezen, qua hoogtepunten
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Hee nice gedaan!Verwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:54:
Haha ja dat komt allemaal nog maar ik deed dit eerst even als een soort test!
[ Voor 19% gewijzigd door dannbla op 05-11-2014 00:44 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Zouden we dit niet buiten het forum houden?JPM85 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:01:
Wordt nog spannend zie ik om in Div. 9 te blijven.
Verwijderd
Jouw kom je ook overal tegen heokaydanny schreef op woensdag 05 november 2014 @ 00:42:
Ik weet dat hier velen nieuw zijn met pro clubs en het puur voor de lol doen. Toch wil ik dit filmpje even hier droppen. Wij zijn een Pro Clubs team die het ook voor de lol doen maar, wel een bepaald niveau verwachten.
Ik zelf speel pro clubs sinds dag 1 en het is dan ook al jaren mijn favo gamemode. Goed om te zien dat het een beetje in de lift zit nu. Hopelijk krijgt de gamemode snel de aandacht die het verdiend in FIFA 16.
Wij streamen onze sessies dagelijks vanaf 20:00 uur. Overdag streamen onze leden op hetzelfde kanaal hun FUT potten. Ze zijn allemaal zeer bekwaam in het spelletje en je kunt dan ook altijd om tips vragen.
Onze twitch: http://www.twitch.tv/calibrefifa
Onze site: http://calibrefifa.net/
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq