lalalalalaala... Vond t wel weer ff gezellig gister alleen de thuisbaas wil film kijken vanavond dus zal laat online zijn voor een potje..meer mensen?
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Ging het zo dramatisch? Toen ik gister stopte zaten we aardig in een winning mood.mathijs55 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:07:
Sorry PS4-mensen van gisteravond. Ik was er echt ff helemaal klaar mee. Ben daarna maar meteen naar m'n nest gegaan
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Pff toen ik meedeed ging het echt voor geen meter. Werden compleet weggespeeld door een stelletje duitsers. Was al wat gefrustreerd door de voetbaltraining van daarvoor, dus wellicht was het ook niet zo slim om uberhaupt nog online te komenPhydomir schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:49:
[...]
Ging het zo dramatisch? Toen ik gister stopte zaten we aardig in een winning mood.
Hahaha wat een kansloze actie was dat hahahamathijs55 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:01:
[...]
Pff toen ik meedeed ging het echt voor geen meter. Werden compleet weggespeeld door een stelletje duitsers. Was al wat gefrustreerd door de voetbaltraining van daarvoor, dus wellicht was het ook niet zo slim om uberhaupt nog online te komen
Ach het spel was helemaal niet slecht en werd prima gespeeld, we waren ook niet heel gelukkig met de tegenstanders (erg sterk in de omschakeling). maargoed dat zullen we ongetwijfeld meer gaan treffen.
Hoe meer je speelt met een vast aantal op dezelfde positie gaat het steeds beter, gisteren was dat ook het geval.
Het is misschien nog een beetje wisselvallig allemaal, maar zie zeker wel een stijgende lijn (vrijwel geen potjes meer dat we niets in te brengen hebben, eerder andersom)
Als de kleine op bed ligt kom ik ook nog wel een paar potjes doen
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
ben er vanavond ook weer. Wel wat later op de avond zo rond 21.00Maverick! schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:43:
Ik zal er vanavond zijn op de XBone. Van redelijk vroeg op de avond tot 20:30
Dit weekend zal ik waarschijnlijk ook wel 's avonds erbij zijn.
hoi
OK, maar dan zul je mij niet zien Struiz. Dan zit ik op de bank met sjips en bier naar Oranje te kijkenKr44nVogel schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:33:
[...]
ben er vanavond ook weer. Wel wat later op de avond zo rond 21.00
Mijn collega hier tegenover me ook.mathijs55 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:39:
Ik zit vanavond in de ArenABen dus ook niet te vinden online vanavond
Ik zal hem zeggen dat hij je de groeten van me doet als hij je ziet
Zelfs gisteravond nog met 6-2 gewonnen later, tegenstander volledig weggespeeld de tweede helftRicloo86 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:22:
[...]
Hahaha wat een kansloze actie was dat hahaha
Ach het spel was helemaal niet slecht en werd prima gespeeld, we waren ook niet heel gelukkig met de tegenstanders (erg sterk in de omschakeling). maargoed dat zullen we ongetwijfeld meer gaan treffen.
Hoe meer je speelt met een vast aantal op dezelfde positie gaat het steeds beter, gisteren was dat ook het geval.
Het is misschien nog een beetje wisselvallig allemaal, maar zie zeker wel een stijgende lijn (vrijwel geen potjes meer dat we niets in te brengen hebben, eerder andersom)
Als de kleine op bed ligt kom ik ook nog wel een paar potjes doen
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Verwijderd
IJsland en Kazachstan zijn goede wedstrijden om weer wat zelfvertrouwen te krijgen. Ze moeten ook echt gewoon winnen. Gelukkig dat Robben terug is maar nu is Depay weer geblesseerd -_-
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2014 15:40 ]
Ja i know, was niet goed van meThrace Grumble schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:13:
[...]
Zelfs gisteravond nog met 6-2 gewonnen later, tegenstander volledig weggespeeld de tweede helftWe stonden wel ff te kijken van je actie Mathijs

Mooi dat jullie nog gewonnen hebben later
Ik snap de frustratie hoor, ik kon er stiekem mss zelfs wel een beetje om lachenmathijs55 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:18:
[...]
Ja i know, was niet goed van me![]()
Mooi dat jullie nog gewonnen hebben later
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
-DHC_Skoertje
-Middenveld/Rechtsachter
Ik zag dat jullie geen verdedigers in het team hebben? mssn een plek vrij?
[ Voor 46% gewijzigd door Skoerman op 11-10-2014 18:29 . Reden: extra informatie toevoegen ]
zeker een plek vrij voor een verdediger! Ik zal je even toevoegen!Skoerman schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 18:21:
-PC
-DHC_Skoertje
-Middenveld/Rechtsachter
Ik zag dat jullie geen verdedigers in het team hebben? mssn een plek vrij?
Ben trouwens de laatste tijd niet meer zo actief geweest met pro clubs. Druk geweest in het weekend en veel fut gespeeld. Dus ik hoop de komende week weer wat actiever te zijn!
-Middenvelder ( 84 )
- Noizevision
Volgens mij moet Tweakers 2 hier wat mee doen, maar weet niet hoe ver die al zijn.
Bij ons komt er een plek vrij zover ik weet dus zou plaats moeten zijn.
EveSoR of Mathijs zal dit oppakken.
@EvEsOr; waar blijven de stats dan?
-Westiez
-Maakt me niet enorm veel uit waar, kijk maar waar nog spelers nodig zijn
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2014 00:26 . Reden: Toch doorgaan met de club ]
Ik zal zo vaak mogelijk aanwezig zijn en mee doen,
dank je
wellicht voor het niveau en het actief houden van Tweakers 1 een idee om het toch samen te voegen?
Is misschien geen stom plan, aangezien je toch merkt dat langzaamaan het wat rustiger wordtRicloo86 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:10:
Hoe staat het ervoor dan met Tweakers FC 2?
wellicht voor het niveau en het actief houden van Tweakers 1 een idee om het toch samen te voegen?
Nee, ik ben géén Belg!
Voor Ilovesoccerx7, was het niet voor mij niet duidelijk of het een aanmelding was voor tweakers FC2, iedereen is natuurlijk van harte welkom. Dus ik zie je eventuele transferverzoek tegemoet, of Tweakers FC1 ziet het transferverzoek tegemoet.
Mocht ie voor ons bestemd zijn dan graag ook even je 06 nummer, voeg ik je toe in de groepswhatsapp.
Wat betreft de dicussie over wel of niet samenvoegen, ik weet niet uit hoeveel actieve leden Tweakers FC2 bestaat.
Misschien handig dat ik even met kiezo en de 2 managers van Tweakers FC1 in conclaaf ga.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gisteren speelde natuurlijk ook Nederland.Thrace Grumble schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:39:
Gisteravond was er helaas niemand in de PS4 lobbyHet lijkt alsof t al rustiger wordt met de club...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
dat heeft niets met goed of slecht te maken, eerder met actief zijn en op prestatie te willen spelen.
En als het minder actief wordt, dan kan je beter weer 1 team maken en blijven de fanatieke spelers wel over.
Ik heb er nog steeds erg veel plezier in en zie genoeg goede en leuke potjes, daarnaast is het een gezellige club en wordt er genoeg gelachen.
En dat de Any poppetjes retarded zijn klopt vaak haha maar daar heeft de tegenstander ook last van dusja
Maakt mij niet uit waar als er gespeeld kan worden. Kan ik ook wat vragen over het keepen hierzo?ettie1990 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:08:
Het wordt inderdaad rustiger momenteel zitten we op 7 man, en zijn er 3 transferverzoeken van onbekende personen die niet geaccepteerd worden zolang we niet weten wie het zijn.
Voor Ilovesoccerx7, was het niet voor mij niet duidelijk of het een aanmelding was voor tweakers FC2, iedereen is natuurlijk van harte welkom. Dus ik zie je eventuele transferverzoek tegemoet, of Tweakers FC1 ziet het transferverzoek tegemoet.
Mocht ie voor ons bestemd zijn dan graag ook even je 06 nummer, voeg ik je toe in de groepswhatsapp.
Wat betreft de dicussie over wel of niet samenvoegen, ik weet niet uit hoeveel actieve leden Tweakers FC2 bestaat.
Misschien handig dat ik even met kiezo en de 2 managers van Tweakers FC1 in conclaaf ga.
Neem aan dat ik het beste deze eerst Offline kan laten trainen toch?
en dan pas online te gaan klooien?
Nee, offline en online zijn 'andere' pro's. Je kunt je online Pro dus alleen verbeteren door online te spelen in je eigen club, of via de optie Drop-in.Swaxie schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:49:
Ik wil graag ook een Pro maken,
Neem aan dat ik het beste deze eerst Offline kan laten trainen toch?
en dan pas online te gaan klooien?
Verwijderd
Vraag maarllovesoccerx7 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:07:
[...]
Kan ik ook wat vragen over het keepen hierzo?
Ik wil het keepen trainen maar het echt duiken in een hoek lukt me niet? Bij de controlls heb ik gekeken. Als ik Kruisje of Vierkant hij gaat gewoon liggen.
Duiken doe je met je rechterstickllovesoccerx7 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:57:
[...]
Ik wil het keepen trainen maar het echt duiken in een hoek lukt me niet? Bij de controlls heb ik gekeken. Als ik Kruisje of Vierkant hij gaat gewoon liggen.
Zodra hij in de 16 is? Kan ik met de rechterstick duiken?
Verwijderd
Als er op doel geschoten wordt richt je met de rechter stick richting de bal. Eerst is je pro nog niet zo ver ontwikkeld maar wanneer je meer speelt worden je stats hoger en kun je dus ook beter duiken. Als iemand dichtbij komt of vrij op het doel af kan lopen moet je gewoon driehoekje/y ingedrukt houden en je linker stick naar de verre hoek toe richten. Zelf gebruik ik nooit vierkantje/x of rondje/b. Alleen om de bal te passen.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:01:
[...]
Zodra hij in de 16 is? Kan ik met de rechterstick duiken?
Gamertag is NinetyGosling voor de Xbox One
Voorkeur is keeper of aanval
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Ging best aardig gisteren. We zitten nu tenminste weer in divisie 8Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:44:
BTW mijn xbox crashte dus toen ging ik maar tv kijken
Nice!jorank schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:00:
Lijkt me heel leuk!
Gamertag is NinetyGosling voor de Xbox One
Voorkeur is keeper of aanval
Ik voeg je toe als friend en stuur je vanavond een invite voor de club.
Verwijderd
Mooi dat we in divisie 8 zitten en een nieuwe speler erbij hebben gekregenMaverick! schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:53:
[...]
Ging best aardig gisteren. We zitten nu tenminste weer in divisie 8
[...]
Nice!
Ik voeg je toe als friend en stuur je vanavond een invite voor de club.
Gamertag: Supermach14
Fun staat nog altijd op de eerste plaatsSupermach schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:43:
Ik heb geen ervaring in het online club gebeuren, maar zou me graag aansluiten bij de XBOne club. Zo te zien is het eentonig, maar ik denk het best tot mn recht te komen overal behalve achterin...
Gamertag: Supermach14
Ik zal je een club invite sturen.
Er is bij tweakers fc 2 nog zat plek, stuur even in een privé bericht je gegevens + 06nummerVerwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:36:
Is er nog een plekje vrij voor een actieve teamplayer? Mijn gegevens staan al hierboven, maar hier nog een keertje.
PS4
Cobdam5
CAM of CM
87 rated op CAM
Online zijn op onze TS channel. Zal je de gegevens even pmen.Skoerman schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:47:
hoe weet ik wanneer op de PC matches gespeeld worden?
This dan ook midden in de week. Misschien even het weekend afwachten?Ricloo86 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:47:
Ik zeg weer 1 tweakers maken voor betere online bezetting. 1 is nu al twee avonden rustig tot niets
Tot nu toe was juist het weekend dood en door de week erg druk.Arwintju schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 00:05:
[...]
Online zijn op onze TS channel. Zal je de gegevens even pmen.
[...]
This dan ook midden in de week. Misschien even het weekend afwachten?
Idd vorige weken toen het nieuw was hadden we zelfs geen speelplekken omdat er standaard de hele avond 10 man waren.Phydomir schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 06:47:
[...]
Tot nu toe was juist het weekend dood en door de week erg druk.
Je houdt nu over diegene die het echt leuk vinden en door willen gaan en daar moet een leuk team van gemaakt worden.
Ik zal er rond 8 uur zijn. Ik stuur altijd een notificatie wanneer ik begin met pro clubs (via messageboard) zodat iedereen een melding krijgt. Iedereen die wil joinen is natuurlijk welkom.Supermach schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:02:
Wordt er vanavond op de Xbox One nog gespeeld?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hahaha, nou ik heb geen idee wat voor notification je krijgt eigenlijk als ik dat doe. Ik dacht dat je een of ander pop-upje in je scherm kreeg...SinergyX schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:23:
Als die friendlist nu ooit eens een filter zou kunnen krijgen om alle achievements eruit te trappen, kan ik dat soms nog wel eens lezen
Vanavond eens proberen. Stuur wel berichtjes als niemand joined na deze notification
Nice!JPM85 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:57:
Ik ben er vanavond ook weer, wordt tijd dat we weer eens wat teams oprollen
Als we wat teams kunnen oprollen rollen we misschien nog wel divisie 7 in

En tja, dat blijf je toch houden van die fail uitbuiters.
Ja zei het al vanaf het begin hahaHouseQ schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:21:
1 voor tweakers, tweakers voor 1! dat hele drukke viel afgelopen week ook wel mee en vind dus ook wel goed idee om gewoon 1 tweakers FC voor PS4 te maken/houden..zeker in het achterhoofd dat de leden straks ook druk zijn met farcry 4, GTA en AC
maar vanaf de zijde van Tweakers 2 blijft het angstvallig stil.
Of tweakers 1 moet ook gewoon nieuwe aanmeldingen accepteren, maar of we daar veel mee op schieten voor beide vraag ik mij af
Ik heb echter toch al meerdere keren hier gereageerd, maar terzake we zijn even aan het kijken hoe en wat we gaan doenRicloo86 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:08:
[...]
Ja zei het al vanaf het begin haha
maar vanaf de zijde van Tweakers 2 blijft het angstvallig stil.
Of tweakers 1 moet ook gewoon nieuwe aanmeldingen accepteren, maar of we daar veel mee op schieten voor beide vraag ik mij af
Oh niet doorgehad dat jij Tweakers 2 onder je hoede hebt door de naam hier haha, excuus!ettie1990 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:15:
[...]
Ik heb echter toch al meerdere keren hier gereageerd, maar terzake we zijn even aan het kijken hoe en wat we gaan doen
We horen het wel dan.
ooh haha ik dacht al, maar nee komt goed, geen issue verder. Ja we zijn er mee bezig!Ricloo86 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:34:
[...]
Oh niet doorgehad dat jij Tweakers 2 onder je hoede hebt door de naam hier haha, excuus!
We horen het wel dan.
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Mijn 10.0 staat nog steeds op mijn feed
Dan vanavond maar even online gaan beginnen.
Heb een PS4.
Welke posities zien jullie graag nog ingevuld zodat ik van waarde kan zijn.
Liefste speel ik spits, maar eigenlijk boeit t me geen drol:) Aangezien ik toch opnieuw moet starten.
Een goede keeper zou mooi zijnSwaxie schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:24:
Ben offline met mijn Pro begonnen in de hoop dat dit dezelfde is als online. Niet dus haha.
Dan vanavond maar even online gaan beginnen.
Heb een PS4.
Welke posities zien jullie graag nog ingevuld zodat ik van waarde kan zijn.
Liefste speel ik spits, maar eigenlijk boeit t me geen drol:) Aangezien ik toch opnieuw moet starten.
pfff Keepen?
Dat heb ik nog nooit gedaan, maar wil het best proberen hoor, als jullie daarmee geholpen zijn?
Ik kan toch eventueel nog altijd wisselen van positie toch?
Was een geintje hoor, vooral doen wat je zelf leuk vindt.Swaxie schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:53:
[...]
pfff Keepen?
Dat heb ik nog nooit gedaan, maar wil het best proberen hoor, als jullie daarmee geholpen zijn?
Ik kan toch eventueel nog altijd wisselen van positie toch?
Nouja,Ricloo86 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:55:
[...]
Was een geintje hoor, vooral doen wat je zelf leuk vindt.
ik bedoel, nu ik toch nog kan kiezen wil ik ook een beetje van waarde kunnen zijn en kan ik beter even checken wat nog open is of waar nog behoefte aan is.
Maar je kunt dus wel wisselen eventueel later van positie? zodat je alles lekker kan trainen?
Het is even afhankelijk wat er besloten wordt wat betreft Tweakers 1 & 2 of dat samen gaat ofniet.Swaxie schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:06:
[...]
Nouja,
ik bedoel, nu ik toch nog kan kiezen wil ik ook een beetje van waarde kunnen zijn en kan ik beter even checken wat nog open is of waar nog behoefte aan is.
Maar je kunt dus wel wisselen eventueel later van positie? zodat je alles lekker kan trainen?
De managers kunnen je transfer verzoek accepteren en dan is er altijd wel ruimte om van positie met elkaar te switchen. (al blijft de voorhoede altijd wel in trek)
We gaan vanavond eens even kijken wat we kunnen maken... ben zelf IRL namelijk verdediger dus misschien dat dat ook wel leuk is:)Ricloo86 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:13:
[...]
Het is even afhankelijk wat er besloten wordt wat betreft Tweakers 1 & 2 of dat samen gaat ofniet.
De managers kunnen je transfer verzoek accepteren en dan is er altijd wel ruimte om van positie met elkaar te switchen. (al blijft de voorhoede altijd wel in trek)
Je kan vrij wisselen, je begint je character met een basis-stats op basis van je locatie, zal rond de 76 zijn. Vervolgens kan je op basis van je level (in FIFA zelf) nog boosts kopen in de store, hoe hoger je lvl hoe hoger dus je stats. Uiteindelijk speel je perks vrij op je plek (tackles etc verdedigen), die dus positie afhankelijk.Swaxie schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:06:
[...]
Nouja,
Voor verdedigers is altijd ruimte, en dan heb je ook altijd een hele grote kans dat je plekkie vrij is als je mee komt spelenSwaxie schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:34:
[...]
We gaan vanavond eens even kijken wat we kunnen maken... ben zelf IRL namelijk verdediger dus misschien dat dat ook wel leuk is:)
Nee, ik ben géén Belg!
(Sorry van de zwarte meldingen in beeld..

[YouTube: http://youtu.be/lMCaD5EuYfA]
Nee, ik ben géén Belg!
Tweakers FC2 gaan we samenvoegen met 1. De leden zullen over gaan stappen van Tweakers FC 2 naar Tweakers FC 1.
Nice filmpje.... Thnx!EvEs0r schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:33:
Lekker goaltje van Ricloo86 hoor!
(Sorry van de zwarte meldingen in beeld..)
[video]
Voor de tweakers 2 leden die naar 1 komen en in de Groeps app willen moeten mij ff een om sturen met gamertag en 06 nummer.
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Verwijderd
Ik wil me graag aanmelden voor de squad: PS4 Tweakers FC 2
PSN nickname: WhoosahHD
Ik ben vrij nieuw qua pro clubs. Ik heb 20 potjes gespeeld en 8 goals.
Ik heb alleen geen headset, ik weet niet of dat een probleem is?
(Ik ga er binnenkort 1 aanschaffen)
Origin: DouweOuwe
Positie: maakt me niet uit, voorkeur uiteraard aanval
Tweakers 2 is weer gefuseerd met Tweakers 1Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 01:03:
Hey allemaal!![]()
Ik wil me graag aanmelden voor de squad: PS4 Tweakers FC 2
PSN nickname: WhoosahHD
Ik ben vrij nieuw qua pro clubs. Ik heb 20 potjes gespeeld en 8 goals.![]()
Ik heb alleen geen headset, ik weet niet of dat een probleem is?
(Ik ga er binnenkort 1 aanschaffen)
Zelf heb ik altijd op de PC gespeeld en doet dat nu ook nog wel, maar aangezien ze bij de club (eSports vereniging mCon) ook tournooitjes op de PS4 gaan spelen, heb ik hem voor de PS4 ook aangeschaft
- Platform:PS4
- PSN ID: Eppie1983
- Voorkeus positie: Ik heb echt overal al gestaan en ook veel gekeept. In principe kan ik dus ook wel overal uit de voeten. Net waar je me nodig hebt dus
Verwijderd
Gedaan!mathijs55 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 01:16:
[...]
Tweakers 2 is weer gefuseerd met Tweakers 1Stuur even een invite naar Tweakers FC en dan komt t helemaal goed! Probeer wel zsm headset/iphone oordopjes oid in je controller te doen. Scheelt zoveel als je elkaar kan horen.
Ik zal je straks even accepteren!Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:48:
[...]
Gedaan!![]()
Mijn PSN Gamertag is WhoosahHD en mijn Pro speler staat ook wel bekend als Pannenkoek!![]()
Nee, ik ben géén Belg!
[ Voor 10% gewijzigd door Thrace Grumble op 21-10-2014 08:18 ]
Ik heb vandaag samen met enkele andere leden besloten om een nieuwe club op te gaan richten. Deze club zal hier verder niet in dit topic besproken gaan worden. De reden hiervoor is dat ik graag met een vaste groep mensen wil gaan spelen die ook op vaste posities staan. Een club van 25 man is hiervoor te groot vandaar die nieuwe club. Ik heb tevens enkele bestaande leden gevraagd of ze met mij mee willen gaan.
Om Tweakers FC niet te laten verwateren ben ik dus op zoek naar een nieuwe manager. Vind jij het leuk om de nieuwe manager van Tweakers FC te worden, laat het me dan zsm weten.
Alvast bedankt voor het begrip en heel veel plezier verder met deze mooie club
Groetjes,
CFC-Mathijs
Hey allemaal,mathijs55 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:20:
Hi PS4-leden
Ik heb vandaag samen met enkele andere leden besloten om een nieuwe club op te gaan richten. Deze club zal hier verder niet in dit topic besproken gaan worden. De reden hiervoor is dat ik graag met een vaste groep mensen wil gaan spelen die ook op vaste posities staan. Een club van 25 man is hiervoor te groot vandaar die nieuwe club. Ik heb tevens enkele bestaande leden gevraagd of ze met mij mee willen gaan.
Om Tweakers FC niet te laten verwateren ben ik dus op zoek naar een nieuwe manager. Vind jij het leuk om de nieuwe manager van Tweakers FC te worden, laat het me dan zsm weten.
Alvast bedankt voor het begrip en heel veel plezier verder met deze mooie club
Groetjes,
CFC-Mathijs
Hierbij meld ik dat ik Mathijs zal volgen naar de nieuwe club. Niet dat het hier niet gezellig is hoor, in tegendeel zelfs. Maar het lijkt mij ook wel aardig om eens een kleiner team te hebben met vastere plaatsen. Ik hoop dat jullie deze keuze begrijpen, en ik zal de Tweakers club zeker blijven volgen en wens jullie nog alle plezier en succes toe!
Thanks voor de gezellige avonden
Nee, ik ben géén Belg!
Ik sluit mij hier volledig bij aan.EvEs0r schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:47:
[...]
Hey allemaal,
Hierbij meld ik dat ik Mathijs zal volgen naar de nieuwe club. Niet dat het hier niet gezellig is hoor, in tegendeel zelfs. Maar het lijkt mij ook wel aardig om eens een kleiner team te hebben met vastere plaatsen. Ik hoop dat jullie deze keuze begrijpen, en ik zal de Tweakers club zeker blijven volgen en wens jullie nog alle plezier en succes toe!
Thanks voor de gezellige avonden
Mathijs , EvEsor en ik hebben dit bedacht om voor ons het speelplezier te waarborgen en hopelijk meer resultaat te boeken.
Heb het ook erg gezellig gehad en hoop dat diegene die in tweakers 1 blijven veel plezier eraan blijven beleven!
En voor diegene in mijn lijst die niet mee gaan, schroom niet om te joinen of keer potje te spelen ofzo
Prying open my Third Eye