Wat een avondje ps4 wel niet met een mens kan doen!Maverick! schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:05:
[...]
Als je wint... heb je vrienden... rijen dik... echte vrienden...
![]()
@Mathijs: we spelen zeker nog onder de naam Tweakers FC!
Tweaker ben je niet voor even, Tweaker ben je voor het leven!
Dus...
Tijd voor pauze geloof ik
Ik ben Mathijs héMaverick! schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:05:
[...]
![]()
Dus...
Inderdaad tijd voor pauze
owww verklaard een hoop hahahaMaverick! schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:05:
[...]
![]()
Dus...
Gisteren was er gewoon niemand...
Het was idd tijd voor pauze na een hele avond PS4-en
Moet eerst naar de stad om een stropdas te kopen
Denk dat het even zal duren voordat we st.ronster weer terug zien in z'n oude pre-PS4 vormSupermach schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:23:
[...]
Wat een avondje ps4 wel niet met een mens kan doen!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bijvoorbeeld.. Custom kits:

En dit alles met een xbox 360/ONE of PS3/4 controller!
Groetjes
[ Voor 11% gewijzigd door dannbla op 18-12-2014 15:13 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
En een hele boel cheaters & glitchers hierdoor.okaydanny schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:12:
Ha stelletje ontwetenden! Geen 8 man party limiet, 60 FPS bij vrije trappen en replays (i.t.t 30 FPS op de PS4 en XBOXONE) en ofcourse, mods!
Groetjes
Nee geef mij dan maar een iets meer gesloten systeem. (waar helaas ook deze mensen zijn, maar op een veel kleinere schaal)
Al zijn custom kits wel geniaal
Ja dat moeten we allemaal doen!Xenophoben schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:17:
ah joh... als ik maar me anabolen billy strakke shirtje aan kan doen met een manneke van 120 kilo xD
En dan een kale harses.
Jonguh!
En altijd gezeur dat je systeem weer niet goed genoeg is, of de instellingen weer niet werken etc etc etcokaydanny schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:12:
Ha stelletje ontwetenden! Geen 8 man party limiet, 60 FPS bij vrije trappen en replays (i.t.t 30 FPS op de PS4 en XBOXONE) en ofcourse, mods!
Bijvoorbeeld.. Custom kits:
[afbeelding]
Groetjes
Cheaters bij het leven, lijkt me allemaal echt een verrijking
Al zijn die custom kits wel nice, maar dat moet ook niet zo moeilijk zijn om een keer op een console te implementeren.
groetjes
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Nou mijn bak komt uit 2009 en dat gaat allemaal nog prima. Cheaters heb ik persoonlijk geen last van.Ricloo86 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:42:
[...]
En altijd gezeur dat je systeem weer niet goed genoeg is, of de instellingen weer niet werken etc etc etc
Cheaters bij het leven, lijkt me allemaal echt een verrijking![]()
Al zijn die custom kits wel nice, maar dat moet ook niet zo moeilijk zijn om een keer op een console te implementeren.
groetjes
Ohja daar komt natuurlijk opeens die afgunst vandaan
De pc-gamers zijn wel erg snel op hun teentjes getrapt
[ Voor 62% gewijzigd door Mathijs14 op 19-12-2014 07:22 ]
Nu weer achter mijn pc helaas
Maar goed, het ding is natuurlijk ook gemaakt om mee te werken.
Zijn er nog mensen die vanavond op de PC een paar potjes willen spelen?
nvm.
[ Voor 4% gewijzigd door tritimee op 20-12-2014 22:45 ]
Hoe kom je aan die foto??JPM85 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 19:46:
Ron, je had helemaal niet verteld dat het zo erg was het spelen met een PS4
[afbeelding]
Dat was overigens pas halverwege de avond.
ja, origin: Polflietius. add me maar even.Tumbler schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:08:
Zijn er mensen die vanavond nog op de PC willen spelen?
[ Voor 99% gewijzigd door Mathijs14 op 21-12-2014 22:51 ]
( xbox one )
[ Voor 14% gewijzigd door Xenophoben op 22-12-2014 09:21 ]
Vernomen dat je bij een andere club bent gaan spelen, verder prima maar had wel zo netjes geweest dit even te melden aan iemand!Maiky1001 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:00:
Ik zoek op de PS4 nog een club.
Speel al een paar edities samen met wat engelsen. Allemaal leuk en gezellig, maar ik wil toch wel wat degelijk voetbal spelen i.p.v. kick en rush
Posities geef ik niet veel om, kan namelijk overal wel uit de voeten.
Zijn er nog clubs die mensen zoeken?
PSN: Maiky1001
Moet ff kijken of ik vanavond of morgen een paar potjes kan doen.
Wie heeft er interesse?
Ik! Oh...wacht..Ricloo86 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:43:
Wij hebben twee plekken vrij voor onze Pro Club te joinen op de PS4.
Wie heeft er interesse?
Nee, ik ben géén Belg!
Jou had ik na je lange afwezigheid bijna uit de selectie gezet idd
Ricloo86 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:43:
Wij hebben twee plekken vrij voor onze Pro Club te joinen op de PS4.
Wie heeft er interesse?
Haha jij wilt er weer in?
Ik zit er nog in na de potjes van gisteravond. Het kriebelt wel weer een beetje ja
Dan doe je toch gewoon weer mee, en als je je teveel ergert stop je gewoon eerder voordat je straks helemaal geen PS meer hebtmathijs55 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:46:
[...]
Ik zit er nog in na de potjes van gisteravond. Het kriebelt wel weer een beetje ja
We hadden niet anders verwacht van jou Mathijsmathijs55 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:46:
[...]
Nee, ik ben géén Belg!
EvEs0r schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:30:
[...]
We hadden niet anders verwacht van jou Mathijs
Misschien dat onze captain er onze status weer eens in wil zetten?
En we hebben problemen met de ts server dus daar moet naar gekeken worden want nu hebben we wel weer een andere server waar we (tijdelijk?) terecht kunnen maar nu weet niet iedereen waar we te vinden zijn.
[ Voor 52% gewijzigd door Scavy op 08-01-2015 07:52 . Reden: . ]
Toch mooi om gisteren mijn rentree meteen "PromovatieEvEs0r schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:30:
[...]
We hadden niet anders verwacht van jou Mathijs
Haha allemaal dankzij jou, denk dat de status van manager teveel druk bij je bezorgd.mathijs55 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 07:14:
[...]
Toch mooi om gisteren mijn rentree meteen "Promovatie" naar Divisie 2 te bewerkstelligen
![]()
Dit gaat beter
OP NAAR 1
Edit, 4 achter elkaar, het ging weer lekker
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 09-01-2015 00:33 ]
Nice! knappe prestatie... gefeliciteerd!Arwintju schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 01:40:
Zo hoppa, Tweakers FC op de PC heeft zojuist het hoogst haalbare behaalt. Kampioen worden van de 1ste divisie. het gaat de laatste tijd erg lekker met clubs op de pc, mensen die nog actief zijn zijn over het algemeen erg goed en er worden echt de meest mooie combinaties op de mat gelegd. Natuurlijk ook afgewisseld met blunders en goals die je eigenlijk niet eens durft te tellen. Nu op naar de top 100 in de leaderboards!
dank aan de nachtcrew dusSinergyX schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 00:12:
De laatste 2 wedstrijden hebben porph, namba en ik gelukkig nog gewonnen, dus weer divisie 6Eerste wedstrijd ook een win, 3 in a row
Edit, 4 achter elkaar, het ging weer lekker
- PC
- Meizter0
Keeper, Middeveld, Aanval
Lekker bezig hoor! over een week of twee kom ik ook weer meespelen hoop ikArwintju schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 01:40:
Zo hoppa, Tweakers FC op de PC heeft zojuist het hoogst haalbare behaalt. Kampioen worden van de 1ste divisie. het gaat de laatste tijd erg lekker met clubs op de pc, mensen die nog actief zijn zijn over het algemeen erg goed en er worden echt de meest mooie combinaties op de mat gelegd. Natuurlijk ook afgewisseld met blunders en goals die je eigenlijk niet eens durft te tellen. Nu op naar de top 100 in de leaderboards!
Haha kan beide leuk zijn
Wanneer de XBO een fatsoenlijke 'gooi een berg videos naar je PC of USB stick' optie krijgtRicloo86 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:02:
Wanneer komt er eens een leuk filmpje van de PC / Xbox club, lijkt me wel leuk om wat van jullie te zien
Jammer dat zoiets op de xbox niet goed geregeld is, dat is bij de PS wel aardig voor elkaar.SinergyX schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:27:
[...]
Wanneer de XBO een fatsoenlijke 'gooi een berg videos naar je PC of USB stick' optie krijgt
Nog steeds wel actief bij jullie?
Nice, beetje zelfde als bij ons. Wij schommelen een beetje tussen divisie 2-3.SinergyX schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:46:
We spelen denk 4-5 van de 7 avonden in de week, van 3 tot 9 man sterk en gaan aardig netjes heen en weer van de 5-7 divisies
Hopen toch snel divisie 1 te gaan bereiken.
Ik had ergens gelezen dat er een web pagina is waar je de videos van af kan plukken.SinergyX schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:27:
[...]
Wanneer de XBO een fatsoenlijke 'gooi een berg videos naar je PC of USB stick' optie krijgt
Zal vanavond thuis eens zoeken.
LOLSupermach schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:16:
Haast je niet, zoveel bijzonders zal er niet tussen zitten
http://xboxclips.com/JPM85 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:00:
[...]
Ik had ergens gelezen dat er een web pagina is waar je de videos van af kan plukken.
Zal vanavond thuis eens zoeken.
Je kan zelfs filteren op auto-records en 'record that!' opnames
Via https://xboxapi.com/ blijk je dus enorm veel binnen te kunnen halen.
Tijd om eens een hele berg te gaan downloaden en van m'n Xbox te halen om weer wat op te schonen
Edit, ben ik alweer stuk of 30 kwijt
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 13-01-2015 16:23 ]
http://xboxclips.com/Sjef...f5-47ba-aa09-21935431a74f
Dit was een leuke van synergy:
http://xboxclips.com/Sjef...38-4364-8766-f4a967eb5afb
Ronster:
http://xboxclips.com/Sjef...37-4441-aee2-5146b57973c5
Sjefkebakfiets:
http://xboxclips.com/Sjef...bf-4409-a3e3-87797e6c8812
http://xboxclips.com/Sjef...49-4944-8544-d47fa9fec228
En heeeel soms wil het nog wel is meezitten:
http://xboxclips.com/Sjef...24-45ed-918d-38f0b9df8fc3
Zoals je ziet sla ik eigenlijk alleen dit soort goals op... valt me nu ook pas op hoe vaak we ze maken haha
Komende tijd zal ik bij mooie combinaties is wat recorden... Wel leuk om er een keer een compleet filmpje van te maken
[ Voor 90% gewijzigd door Xenophoben op 13-01-2015 16:57 ]
Lekkere afstandsschoten hoorXenophoben schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:41:
De enige record die ik van gisteren avond heb :
http://xboxclips.com/Sjef...f5-47ba-aa09-21935431a74f
Dit was een leuke van synergy:
http://xboxclips.com/Sjef...38-4364-8766-f4a967eb5afb
Ronster:
http://xboxclips.com/Sjef...37-4441-aee2-5146b57973c5
Sjefkebakfiets:
http://xboxclips.com/Sjef...bf-4409-a3e3-87797e6c8812
http://xboxclips.com/Sjef...49-4944-8544-d47fa9fec228
En heeeel soms wil het nog wel is meezitten:
http://xboxclips.com/Sjef...24-45ed-918d-38f0b9df8fc3
Zoals je ziet sla ik eigenlijk alleen dit soort goals op... valt me nu ook pas op hoe vaak we ze maken haha
Komende tijd zal ik bij mooie combinaties is wat recorden... Wel leuk om er een keer een compleet filmpje van te maken
Die keeper fail hahahahahahaa
Ahh gevonden zie ik, mooi!SinergyX schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:17:
[...]
http://xboxclips.com/
Je kan zelfs filteren op auto-records en 'record that!' opnames
Via https://xboxapi.com/ blijk je dus enorm veel binnen te kunnen halen.
Tijd om eens een hele berg te gaan downloaden en van m'n Xbox te halen om weer wat op te schonen
Edit, ben ik alweer stuk of 30 kwijt
Had gisteren zelf ook nog wel een mooie (geen clubs, had even een avondje FUT ivm de crash), maar maakte bij een belachelijke hakbal met Aguero.
http://xboxclips.com/joer...11-47b1-84a2-4d14ec8c45a2
Die links van Erwin krijg ik niet afgespeeld btw... "Something went wrong trying to play this video, check the url or try again later".
Die link had ik idd ook al geprobeerd.SinergyX schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:56:
http://xboxclips.com/Sjefkebakfiets
Die zijn allemaal foetsie
Sjefkeeeeeeee!!
Ik heb volgens mij met FIFA 10 zelfs een tijdje met een tweakers club meegedaan
Check www.digitaalgras.nl/forum
Heel tof! Vooral de blooper op het einde is zeer vermakelijkSinergyX schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:22:
Even ideetje in elkaar gegooid, zoiets wil ik maken voor dan de club spelers
[video]
Zelf ooit in FIFA 13 ook zoiets gemaakt:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9ZsnG5HZVng]
Keer wat anders... een compilatie van onze goalkeeper!
[ Voor 65% gewijzigd door dannbla op 14-01-2015 23:21 ]
hahaha vooral dat laatste stukje is briljantSinergyX schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:22:
[video]
Haha lachen man!SinergyX schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:22:
[video]
Eens kijken of iemand van ons ook de tijd heeft om zoiets in elkaar te draaien
Het verbaasde me dat gisteren niemand aan het spelen was
[ Voor 27% gewijzigd door Xenophoben op 15-01-2015 10:46 ]
Sin en ik speelde coop. en nambawan kwam pas tegen 11 uur. Vanavond nieuwe ronde nieuwe kansenXenophoben schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:37:
Vanavond ben ik er weer bij. Wellicht dat we is mooi records kunnen gaan opnemen
Het verbaasde me dat gisteren niemand aan het spelen was
Ik heb met namba daarna nog 3 potjes gedaan ofzo, 1 was best drama, 25ste minuut rode kaart
Nu de juiste clips nog vinden, dan alles in elkaar slingeren
ik hoef zeker niet te vragen voor wie die rode kaart was?SinergyX schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:01:
werk met Vegas Studio, dit was simpel knip en plakwerk, lang geleden dat ik er goed mee kon werken
Ik heb met namba daarna nog 3 potjes gedaan ofzo, 1 was best drama, 25ste minuut rode kaart
Nu de juiste clips nog vinden, dan alles in elkaar slingeren
Oh hebben jullie ook een Dirk in het team?Supermach schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:30:
[...]
ik hoef zeker niet te vragen voor wie die rode kaart was?
Toevoeging aan mijn verzameling van gele en rode kaartenSupermach schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:30:
ik hoef zeker niet te vragen voor wie die rode kaart was?
Blijft jammer dat daar de stats niet van bijgehouden worden.
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 15-01-2015 13:02 ]
Ik zal vanavond is kijken
Hahaha...mathijs55 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:32:
[...]
Oh hebben jullie ook een Dirk in het team?
Hahaha wij hebben Dirk de hakkelaar, die kan een villa behangen met de kaarten die hij heeft gekregen.Supermach schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:22:
De enkelzagende, knieschijvenbrekende olietanker
Man ik wordt nog steeds wakker hiervanSupermach schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 06:52:
[...]
hahaha vooral dat laatste stukje is briljant
@Sin ik heb ook nog wel wat clips op die site staan, die kan je misschien ook nog wel gebruiken. (Of wil je ze als link in PM hebben?)