Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:33

ettie1990

PSN:ettiesick

EvEs0r schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:34:
[...]

Sorry! Helemaal overheen gelezen. Zal je straks nog even toevoegen, dat is wel zo eerlijk ;)
Mijn excuses voor mijn redelijke botte reactie. Ik kan eventueel wel wat betekenen voor Jong Tweakers FC? Dan hoef je mij ook niet te plaatsen in Tweakers FC.

Ik ben ook een voorstander van 1 a 2 managers per team, en basisregels die hetzelfde zijn bij Tweakers FC en Jong Tweakers FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Mij maakt het niet veel uit waar ik speel, Tweakers FC of Jong Tweakers FC. Zit momenteel in Tweakers FC, speel aan de rechterflank of linkerflank, dit kan dus zowel voor mij RB/RM/RW zijn of LB/LM/LW.

Heb de afgelopen dagen weinig gespeeld i.v.m. overwerken en organiseren LAN Party en tevens verkoudheid waardoor het geen zin heeft om te praten.

Probeer er vanavond na 21:00 zeker weer te zijn, dit keer ook met headset.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Ben er vanavond bij! :)

Ik denk trouwens dat het beter is om het tweede team Tweakers2 FC te noemen, Jong Tweakers FC klinkt tamelijk denigrerend :P

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Thrace Grumble schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:08:
Ben er vanavond bij! :)

Ik denk trouwens dat het beter is om het tweede team Tweakers2 FC te noemen, Jong Tweakers FC klinkt tamelijk denigrerend :P
Ik vind Jong Tweakers FC juist een goede naam. Zo zou je in de toekomst kunnen zeggen dat je alle nieuwe spelers standaard in Jong Tweakers FC gooit, en laat ze zichzelf maar bewijzen voor Tweakers FC. Natuurlijk moet daar eerst goed over nagedacht worden, maar het voegt wat realisme toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik0s
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-09 16:46
Is het slim om als verdediger de camera settings te veranderen? Of gewoon constant op de minimap kijken als de bal voorin is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-08 16:03

kevinn

PSN; southation

Mik0s schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:29:
Is het slim om als verdediger de camera settings te veranderen? Of gewoon constant op de minimap kijken als de bal voorin is?
Zelf speel ik via de minimap. Bij end to end heb je wel veel meer zicht naar voren maar het inschatten van diepte/positie met tackelen is lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:39
Arwintju schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:22:
[...]

Ik vind Jong Tweakers FC juist een goede naam. Zo zou je in de toekomst kunnen zeggen dat je alle nieuwe spelers standaard in Jong Tweakers FC gooit, en laat ze zichzelf maar bewijzen voor Tweakers FC. Natuurlijk moet daar eerst goed over nagedacht worden, maar het voegt wat realisme toe.
Ik heb wat moeite met een goed en een beter team. Stel je komt straks in Jong Tweakers en je zit daar met een vijftal spelers die steeds beter worden. Vervolgens ga je met Jong Tweakers als een malle en je wint steeds meer. En dan gaan ineens al je goede spelers naar het Oude Tweakers want ze hebben zich bewezen.

Dan ben je als Jong Tweakers een soort van wat Ajax voor Europa is. :+

Team 1 vol. Dan komt daar team 2. Misschien moet je, behalve aangeven dat het vol zit, je er gewoon verder niet mee bemoeien. Mensen zijn vrij om een tweede, derde of vierde team te starten en of je nu goed of slecht bent is niet zo belangrijk.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

als je nu al onderscheid gaat maken, is dalijk het einde zoek, je kunt toch 2 teams gelijkwaardig houden door dezelfde basisregels op te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
Ik heb eerder in dit topic ook al gezegd dat ik het geen goed idee vind om een Jong Tweakers en gewoon Tweakers te hebben. Daarom opper ik ook voor Tweakers FC 1 en daarna Tweakers FC 2. Zoals het ook bij de Clash of Clans clans gaat. Wat je eventueel op vrijwillige basis nog wel zou kunnen doen is in het begin naar Tweakers FC 2 gaan, omdat die in een wat lagere divisie beginnen. Tweakers FC 1 zit inmiddels al in Divisie 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
yrew schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:35:
[...]

Ik heb wat moeite met een goed en een beter team. Stel je komt straks in Jong Tweakers en je zit daar met een vijftal spelers wat erg goed is, je gaat met Jong Tweakers als een malle en je wint steeds meer. Gaan ineens als je goede spelers naar het Oude Tweakers want ze hebben zich bewezen.

Dan ben je als Jong Tweakers een soort van wat Ajax voor Europa is. :+

Team 1 vol. Dan komt daar team 2. Misschien moet je, behalve aangeven dat het vol zit, je er gewoon verder niet mee bemoeien. Mensen zijn vrij om een tweede, derde of vierde team te starten en of je nu goed of slecht bent is niet zo belangrijk.
Ben ik deels met je eens.

Alleen als er een aantal plekken bezet worden gehouden door spelers die erg inactief zijn (het beoordelen of iemand goed of slecht is wordt lastig, al zeggen statts natuurlijk wel wat) is zonde als je het niet samensmelt tot een topteam.

Het spel hier competitief houden maakt spelers beter toch? alleen is het wellicht wel erg subjectief.

En de gezelligheid en lol moet voorop staan, het is ten slotte een spelletje. (daarnaast winnen en mooi spel zien is ook wat waard ;))

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Ja uiteindelijk is gelijkwaardigheid wel belangrijk natuurlijk. Ik wil ook niet een sfeer van 'hun' en 'wij' creëren. Maar dan is het misschien een idee om jong tweakers fc anders te gebruiken. Misschien als opstapje voor spelers die niet zo ervaren zijn of graag op een wat rustiger niveau willen beginnen waar het niet zoveel uitmaakt of je promoveert of degradeert, een club waar fouten gemaakt mogen worden om te leren. Niet dat dat bij Tweakers FC niet mag.

Er moet gewoon goed over nagedacht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Hoe werkt het trouwens met die lobbie. Ik kwam gisteren pas om 2300 online en zag dat er 4 leden online waren maar ik kon alleen plekken reserveren voor en volgende match en er zat niemand in de lobbie. Betekend dat, dat iedereen iets anders aan het doen is en er geen wedstrijd gespeeld wordt?

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Arwintju schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:45:
Ja uiteindelijk is gelijkwaardigheid wel belangrijk natuurlijk. Ik wil ook niet een sfeer van 'hun' en 'wij' creëren. Maar dan is het misschien een idee om jong tweakers fc anders te gebruiken. Misschien als opstapje voor spelers die niet zo ervaren zijn of graag op een wat rustiger niveau willen beginnen waar het niet zoveel uitmaakt of je promoveert of degradeert, een club waar fouten gemaakt mogen worden om te leren. Niet dat dat bij Tweakers FC niet mag.

Er moet gewoon goed over nagedacht worden.
Denk dat je het inderdaad zo moet zien.
Iemand is niet beter of slechter maar in dit geval wellicht actiever en zijn pro al wat verder.
Niets mis mee om dan in divisie 10 te starten en ervaring op te doen.

Het niveauverschil is nu al merkbaar in het team, en dat maakt mij niet heel veel uit want iedereen moet een kans krijgen. Maar wellicht kunnen andere zich hier wel aan storen als zijn of haar pro heel ver en goed is maar het loopt niet omdat iemand anders zijn pro "minder" is. (en nogmaals heeft dat niet met goed of slecht te maken, iemand kan ook minder tijd voor een spelletje hebben haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Ik heb in de Topic Start (de eerste post) even wat huisregels toegevoegd. Lees ze even rustig door, het lijkt een boel maar 95% spreekt voor zich. Mocht je nog op of aanmerkingen hebben dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Ik zie het wel en moet mijn eerste pot nog spelen.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
yrew schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:48:
Hoe werkt het trouwens met die lobbie. Ik kwam gisteren pas om 2300 online en zag dat er 4 leden online waren maar ik kon alleen plekken reserveren voor en volgende match en er zat niemand in de lobbie. Betekend dat, dat iedereen iets anders aan het doen is en er geen wedstrijd gespeeld wordt?
Als je alleen maar een plek kan reserveren voor de volgende match dan is er op dat moment al een wedstrijd bezig. Die andere 4 spelers zaten dus in die wedstrijd. Als het goed is kan je dan aan de linkerkant de tussenstand zien en in welke minuut de wedstrijd zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Hmmm, dan denk ik toch dat er niks bezig was. Ik heb wel gezocht naar iets van een indicatie van een wedstrijd die gespeeld werd op dat moment maar kon echt niets vinden. Vanavond weer een kans.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

yrew schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:04:
Hmmm, dan denk ik toch dat er niks bezig was. Ik heb wel gezocht naar iets van een indicatie van een wedstrijd die gespeeld werd op dat moment maar kon echt niets vinden. Vanavond weer een kans.
4 leden online betekent niet per definitie dat ze op dat moment Pro Clubs spelen, waardoor ze waarschijnlijk ook niet in de lobby verschenen.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
ooh bedoelt yrew dat. Ja dat er staat 4 leden online is dat er op dat moment 4 mensen van de club fifa aan het spelen zijn. Als ik Carriere aan het doen ben dan verschijn ik ook als 'online'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Yup, dat bedoelde ik. Kun je je prof ook beter maken in Carriere modus of kan dat alleen online? Ik heb er wel even naar gekeken, maar volgens mij kan het alleen online.

[ Voor 27% gewijzigd door yrew op 01-10-2014 15:44 ]

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
yrew schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:44:
Yup, dat bedoelde ik. Kun je je prof ook beter maken in Carriere modus of kan dat alleen online? Ik heb er wel even naar gekeken, maar volgens mij kan het alleen online.
Kan helaas alleen online (zowel met de club als met invalwedstrijd, maar dat laatste is niet echt leuk te noemen ;))

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
EvEs0r schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:45:
[...]

Kan helaas alleen online (zowel met de club als met invalwedstrijd, maar dat laatste is niet echt leuk te noemen ;))
jammer dat je niet invalwedstrijd samen of met zijn 3e kan joinen aangezien het dan toch redelijk weinig is voor de club om te spelen qua spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obiander
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 22:46
D

[ Voor 100% gewijzigd door obiander op 17-07-2022 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

ik zal es vanaf 5u gaan bekijken hoe het werkt met fifa pro. Moet ik nu een request gaan sturen naar Tweakers FC, of moet ik wachten totdat we een 'Tweakers FC 2' oprichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
De problemen waar we nu tegenaan lopen, daar zijn ze ook bij FIFA 10, 11 op de PS3 in Clubs tegenaan gelopen. Het probleem zal de volgende FIFA's nog groter zijn, als nog meer mensen een Next Gen console hebben. ;)

Mijn voorstel: de huidige Club gewoon een man of 15 tot hoeveel zitten er nu in erin laten (die i.i.g. erin laten zitten). Iemand die twee weken niet meer komt, of eruit wil, eruit halen. Je zult ook zien dat er de komende maanden veel mensen andere games gaan spelen. Vervolgens een tweede club openen voor iedereen die er nu bij komt, en bij 15 man een derde. Als er iemand uit de oorspronkelijke club vertrekt, kan er iemand doorschuiven.

De mensen die regelmatig zullen spelen zullen ook meer ervaren Virtual Pro's krijgen. Dus ook hier kan je van zeggen, je moet minimaal bijvoorbeeld niveau 80 zijn om naar de eerste club te groeien.

Laten we voorop stellen dat het vooral Social en voor iedereen leuk en acceptabel moet blijven.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Denk ook wel dat je gelijk hebt. Als ik zie hoeveel ik fifa14 gespeeld heb dan is dat in totaal maar 51 uur geweest thuis (los van de tournooitjes bij vrienden thuis)

Nu deed ik met fifa14 niet online mee als Pro misschien dat dat wel scheelt maar als ik mezelf een beetje ken, vind ik het nu leuk en interessant en wil ik er graag veel tijd insteken maar gaat dit ook wel weer weg ebben (herinner me aan deze quote als ik op de 200 uur voor fifa15 zit)

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

zojuist een transferverzoek gestuurd naar tweakers FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Mijn stream staat aan voor de mensen die écht niets te doen hebben:

http://www.twitch.tv/salerg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:12
Haha lachen, zo kan ik het PS team eens in actie zien :)

We hebben trouwens beiden oranje als team ;)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Maverick! schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:33:
Haha lachen, zo kan ik het PS team eens in actie zien :)

We hebben trouwens beiden oranje als team ;)
Hahaha dan zag je echt een rotpot!

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Niks rot, weer +2 doelsaldo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Air.Sin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-05 17:17
Vanmiddag met zn 3en gespeeld op de ps4. Met 2 spitsen, 1 grote target man en 1 snelle bewegelijke spits er achter. Dit ging heel goed! We zaten in divisie 6 en hadden de eerste wedstrijd daarvan gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
lasharor schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:02:
Mijn stream staat aan voor de mensen die écht niets te doen hebben:

http://www.twitch.tv/salerg/
Nice! Je mag hem van mij altijd aan laten staan... Echt cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacob.korf
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-09 07:37
Hoi allemaal,

Ik zou me graag willen aanmelden:
Tweakers-ID: jacob.korf
Game-ID: Nofear-LunaTic
Platform: PC
Voorkeurspositie: links-mid / linkervleugel

[ Voor 16% gewijzigd door jacob.korf op 01-10-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

wie accepteert mijn transferverzoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
ettie1990 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:54:
wie accepteert mijn transferverzoek?
Doe ik zo!

Stream gaat verder op http://www.twitch.tv/EvEs0r/ :)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Zo eerste potjes van mij gingen nog wel redelijk tot na het nieuwe seizoen in Divisie 6 ging het bergafwaarts met mij en volgens mij ook de anderen, of onze tegenstanders waren nog veel te sterk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony K
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-03 19:33
Ik heb een TS3 geregeld voor de PC club!

Adres: killerclowns.darkstarvoice.com:10251
Wachtwoord: standalone2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Anthony K schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 23:56:
Ik heb een TS3 geregeld voor de PC club!

Adres: killerclowns.darkstarvoice.com:10251
Wachtwoord: standalone2
Nice, is inderdaad wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
GAITii schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 23:29:
Zo eerste potjes van mij gingen nog wel redelijk tot na het nieuwe seizoen in Divisie 6 ging het bergafwaarts met mij en volgens mij ook de anderen, of onze tegenstanders waren nog veel te sterk?
We hadden erg sterke tegenstanders. Daarbij paar keer gelijk gespeeld die we hadden kunnen/moeten winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

Ricloo86 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 07:46:
[...]

We hadden erg sterke tegenstanders. Daarbij paar keer gelijk gespeeld die we hadden kunnen/moeten winnen.
tegenstanders waren inderdaad vrij sterk ook moeten we misschien altijd kiezen voor any als er geen verdedigers zijn, of heb ik het mis met die opvatting?

misschien is het overwegen waard om de tactiek aan te passen

[ Voor 26% gewijzigd door ettie1990 op 02-10-2014 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Gisteren was weer lachen met t XBone team. Nog steeds (alweer) in Div 10, maar vanavond pakken we zeker promotie.
Leukste pot was 0-3 achter staan, een rode kaart krijgen en dan winnen met 4-3 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

ettie1990 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:04:
[...]

tegenstanders waren inderdaad vrij sterk ook moeten we misschien altijd kiezen voor any als er geen verdedigers zijn, of heb ik het mis met die opvatting?

We spelen gewoon best wel kut. Alle ballen snel naar voren, ook naar mijn mening veel te vaak op de flanken. Onze tegenstanders scoren ook niet zo vaak met een kopbal. Dat werkt in deze fifa gewoonweg minder goed.

Veel vaker rust houden, lekker combineren op het middenveld en kansen creëren. Ook de lege ruimtes inlopen. Vaak zoeken we nu verdedigers op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
[...]

Ik denk dat je altijd met ANY moet spelen als het niet vol zit.
Maar echt mengen in de discussie van ANY doe ik eigenlijk weinig ook niet online haha

Weet niet of we wederom van tactiek moeten gaan wisselen. Als we dat al doen zou ik voor basic 4-4-2 of 4-3-3 gaan. (op de cam positie ben ik nu iets van 86, als ik in een 4-4-2 systeem op het middenveld ga staan wordt dat dan minder of kun je dan nog steeds aanvallende middenvelder instellen??)
Maverick! schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:43:
Gisteren was weer lachen met t XBone team. Nog steeds (alweer) in Div 10, maar vanavond pakken we zeker promotie.
Leukste pot was 0-3 achter staan, een rode kaart krijgen en dan winnen met 4-3 _/-\o_
Hahaha altijd mooi, neem aan dat je nog weet wie er rood kreeg toen het ging lopen ;)

Bij ons kreeg er ook iemand rood, van 1-3 naar 3-3 gespeeld... ik weet nog wie het was :*) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
lasharor schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:46:
[...]

We spelen gewoon best wel kut. Alle ballen snel naar voren, ook naar mijn mening veel te vaak op de flanken. Onze tegenstanders scoren ook niet zo vaak met een kopbal. Dat werkt in deze fifa gewoonweg minder goed.

Veel vaker rust houden, lekker combineren op het middenveld en kansen creëren. Ook de lege ruimtes inlopen. Vaak zoeken we nu verdedigers op.
Naar mijn mening te vaak over de linkerflank, gister een aantal keer gezien dat er over links werd gespeeld die druk bezet werd terwijl midden en rechts volledig open lag.

We moeten denk ik gewoon vaker afwisselen, net wat jij zegt. Vaker combinaties, gisteren zaten er soms best lekkere combinaties bij. De bal kan best naar voren mits er een mooie counter op de loer ligt.

Komt vast wel goed! :9 Dit weekend gaan we vast wel promoveren naar Divisie 5 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
GAITii schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:55:
[...]

Naar mijn mening te vaak over de linkerflank, gister een aantal keer gezien dat er over links werd gespeeld die druk bezet werd terwijl midden en rechts volledig open lag.

We moeten denk ik gewoon vaker afwisselen, net wat jij zegt. Vaker combinaties, gisteren zaten er soms best lekkere combinaties bij. De bal kan best naar voren mits er een mooie counter op de loer ligt.

Komt vast wel goed! :9 Dit weekend gaan we vast wel promoveren naar Divisie 5 :*)
Vergeet niet dat er meerdere teams nu spelen en van hoger niveau zijn. Deze komen wij tegen op hun weg naar hogere divisies. Dit is niet erg om daar van te verliezen maar ben het wel eens dat er (te) vaak minder goede beslissingen in het afspelen worden gemaakt.

Middenveld wordt te druk omdat we buitenspelers naar binnen trekken, cvm doorschuift en de cam de bal komt halen.

Linkerzijde werd idd veel gezocht en ik denk dat dit te maken heeft met de camera instelling waardoor spelers die speler niet zien en de radar niet gebruiken.

Komt zeker goed, en er is ook niets mis mee even lekker te ballen in deze divisie en alles uit te werken.
Wedstrijden met 7-0 verliezen en bijna niet aan de bal komen komt het ranken van je pro ook niet ten goede >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

De 4-4-2 met een ruit op het middenveld is een tactiek waar je weinig op de vleugels speelt en veel via het midden moet. Daarnaast staat er maar 1 verdedigende middenvelder die veel dicht moet lopen.

Persoonlijk ben ik geen fan van het 4-4-2 systeem (vleugel staan te ver naar buiten). Met een 4-3-3 (hold) met een 2 neutrale/verdedigende middelverders en een CAM speel ik zelf altijd.

Afhankelijk van je spits kan je met een RW/LW (kopsterke spits) spelen of RF/LF (snelle spits). Bij RF/LF staan de vleugels wat meer naar binnen en zul je geen hoge ballen krijgen van de zijkant.

[ Voor 40% gewijzigd door kevinn op 02-10-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
lasharor schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:46:
[...]

Vind dat eerste opzich wel meevallen, zeker de tweede helft van de avond. Klopt wel dat kopballen een stuk minder effectief zijn als in FIFA14, maar toch creëren we ook over de flanken goeie kansen. Denk dat je een goede afwissling moet hebben tussen door het midden en over de flanken aanvallen. Niet de hele wedstrijd hetzelfde blijven proberen.

Nadeel is alleen dat wanneer er een ANY is, deze vaak een voorkeur heeft qua aanval (links/midden/rechts) waardoor die afwisseling er vask niet komt, zeker wanneer de ANY de hele verdediging heeft.
[...]

Volgens mij spelen we áltijd met ANY, tenzij alle tien de veldplekken bezet zijn?
Ricloo86 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:50:
[...]

Weet niet of we wederom van tactiek moeten gaan wisselen. Als we dat al doen zou ik voor basic 4-4-2 of 4-3-3 gaan. (op de cam positie ben ik nu iets van 86, als ik in een 4-4-2 systeem op het middenveld ga staan wordt dat dan minder of kun je dan nog steeds aanvallende middenvelder instellen

[...]

Bij ons kreeg er ook iemand rood, van 1-3 naar 3-3 gespeeld... ik weet nog wie het was :*) ;)
Ik offerde mezelf op voor het team! Wist dat het dat potje zou helpen om iedereen weer scherp te krijgen en de tegenstander ruimtes te laten weggeven ;)

Je kunt dan nog steeds gewoon CAM zijn, maar de enige andere opstelling die ik zou gebruiken is 4-2-3-1 denk ik.

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HouseQ
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:54
Ik heb ook nog als any gespeeld:D wel even 3 goals meegepakt gister:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
EvEs0r schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:10:
[...]

Vind dat eerste opzich wel meevallen, zeker de tweede helft van de avond. Klopt wel dat kopballen een stuk minder effectief zijn als in FIFA14, maar toch creëren we ook over de flanken goeie kansen. Denk dat je een goede afwissling moet hebben tussen door het midden en over de flanken aanvallen. Niet de hele wedstrijd hetzelfde blijven proberen.

Nadeel is alleen dat wanneer er een ANY is, deze vaak een voorkeur heeft qua aanval (links/midden/rechts) waardoor die afwisseling er vask niet komt, zeker wanneer de ANY de hele verdediging heeft.

[...]

Volgens mij spelen we áltijd met ANY, tenzij alle tien de veldplekken bezet zijn?

[...]

Ik offerde mezelf op voor het team! Wist dat het dat potje zou helpen om iedereen weer scherp te krijgen en de tegenstander ruimtes te laten weggeven ;)

Je kunt dan nog steeds gewoon CAM zijn, maar de enige andere opstelling die ik zou gebruiken is 4-2-3-1 denk ik.
Ik ben voor een opstelling waarin we minder ruimte weg geven en middenveld bereikbaar is, als de cvm ver terug zakt en cam diep blijft staan heb je een gapend gat op het middenveld.
Of iedereen zich zo goed als hij kan aan zijn taken houden en niet te tactisch denken maar lekker ballen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
kevinn schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:10:
De 4-4-2 met een ruit op het middenveld is een tactiek waar je weinig op de vleugels speelt en veel via het midden moet. Daarnaast staat er maar 1 verdedigende middenvelder die veel dicht moet lopen.

Persoonlijk ben ik geen fan van het 4-4-2 systeem (vleugel staan te ver naar buiten). Met een 4-3-3 (hold) met een 2 neutrale/verdedigende middelverders en een CAM speel ik zelf altijd.

Afhankelijk van je spits kan je met een RW/LW (kopsterke spits) spelen of RF/LF (snelle spits). Bij RF/LF staan de vleugels wat meer naar binnen en zul je geen hoge ballen krijgen van de zijkant.
Goed plan, doen we dat! ;)

Stel voor dat de twee spitsen samen een goed combi maken (1 snelle bewegelijke pro en een kopsterke balvaste pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Was leuk gisteren om als pro te spelen. Mijn pro moet alleen wel stopen met roken, want zijn conditie is dramatisch. Nog ff de bierpens eraf lopen.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
kevinn schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:10:

Probleem met die 4-3-3 hold is dat je echt enorm de sjaak bent als je 2 "holding' middenvelders teveel naar voren gaan (welke neiging iedereen zo'n beetje heeft). Wat mij betreft zijn er 2 formaties die geschikt zijn voor ons.

4-4-2 met een ruit op het middenveld (Dus met een CVM en CAM)
4-2-3-1

We hebben vooral wat problemen met teveel diepgang en te weinig passing. Als we van de spits een targetman maken(Grote vent die balvast is) Met een 4-2-3-1 heb je denk ik de minste problemen omdat je dan al 2 CVM's hebt en een LM/RM die voor de breedte kunnen zorgen tijdens balbezit.

Hoe dan ook, de formatie valt en staat met de uitvoering ervan :P (Beetje cruijffiaans he?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
PS4 stats geüpdatet :)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Ricloo86 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:50:

Hahaha altijd mooi, neem aan dat je nog weet wie er rood kreeg toen het ging lopen ;)

Zeker weet ik dat nog...
Jeugdig enthousiasme :P

4-4-2 formatie met ruit op het middenveld lijkt me een goede formatie als de CDM goed positie houdt.
Dit hoop ik vanavond eens te proberen.

We speelden 4-3-3 (hold), maar liepen hier, zoals mathijs ook schrijft, vaak tegen het probleem aan dat je bij een tegen counter veel ruimte weggeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Bij een 4-4-2 moeten we er dan wel op letten dat de voorste spelers niet TE ver naar binnen toe spelen, de CAM komt dan (zo merkte ik gister) in de knel in het midden.
Vanavond ben ik weer van de partij waarschijnlijk (zal m'n speler iets kleiner maken, waardoor ik meer snelheid krijg)!
Ondanks dat het gister niet zo'n goede avond was voor het PS4 team, was het nog wel erg gezellig :)

Edit: Wow, m'n stats zijn door gisteravond flink gekelderd :(

[ Voor 16% gewijzigd door Thrace Grumble op 02-10-2014 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

mathijs55 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:30:
[...]

Probleem met die 4-3-3 hold is dat je echt enorm de sjaak bent als je 2 "holding' middenvelders teveel naar voren gaan (welke neiging iedereen zo'n beetje heeft). Wat mij betreft zijn er 2 formaties die geschikt zijn voor ons.

4-4-2 met een ruit op het middenveld (Dus met een CVM en CAM)
4-2-3-1

We hebben vooral wat problemen met teveel diepgang en te weinig passing. Als we van de spits een targetman maken(Grote vent die balvast is) Met een 4-2-3-1 heb je denk ik de minste problemen omdat je dan al 2 CVM's hebt en een LM/RM die voor de breedte kunnen zorgen tijdens balbezit.

Hoe dan ook, de formatie valt en staat met de uitvoering ervan :P (Beetje cruijffiaans he?)
Zou dan toch weer het 4-2-3-1 systeem terugbrengen. Hiermee heb je genoeg aanvaller van voren en zou je genoeg spelers achterin moeten hebben om een counter tegen te houden.

Als het goed is heb twee variaties op dit systeem. Zou dan de normale uitproberen met een LCAM/RCAM en de RM/LM variant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

gister op het eind zag ik 1 een potje waarin ik mezelf maar linksback gezet had, vanwege het feit dat ik de eerste paar potten LM stond en daarna ineens RM en waren ineens beide posities bezet door iemand anders. Dat vin ik opzich niet zo erg maar je je creërde wel een verdediging zonder any en 1 iemand als linksback.

Dan kunnen we denk ik beter kiezen voor Any in de verdediging als die niet bezet is.

Ik heb gister met het PS4 echt wel een aantal goede dingen gezien en ook dingen die beter kunnen maar ik denk dat het ook nog steeds gewenning is, ik zie echt wel dat niet iedereen evenveel ervaring heeft met als Pro spelen waaronder ik zelf ook niet.

Wat betreft de tactiek lees ik hier wel een aantal goede dingen over hoe we het anders zouden kunnen uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Thrace Grumble schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:28:
Bij een 4-4-2 moeten we er dan wel op letten dat de voorste spelers niet TE ver naar binnen toe spelen, de CAM komt dan (zo merkte ik gister) in de knel in het midden.
Vanavond ben ik weer van de partij waarschijnlijk (zal m'n speler iets kleiner maken, waardoor ik meer snelheid krijg)!
Ondanks dat het gister niet zo'n goede avond was voor het PS4 team, was het nog wel erg gezellig :)

Edit: Wow, m'n stats zijn door gisteravond flink gekelderd :(
Klopt als een bus, ik geef ook vaak aan dat met twee aanvallers het breed gehouden moet worden.
of sterk aanspeelpunt als LS/RS dat de cam eroverheen kan.
Als je vaker met dezelfde mensen speelt gaat dat vanzelf lopen, ik merkte dat gister al met een aantal potjes toen onze oranje harige neger uit het doel ging ;)

Ben vanavond van een uur of 1800u tot een uur of 2100u online om even pro club te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 20:42
Ik heb het gisteren gekocht :)
Ma pas vanavond kan ik echt beginnen.

Ik zou me erg graag willen aanmelden:
Tweakers-ID: royalt123
Game-ID: nex-nexon (origin)
Voorkeurspositie: CAM (Midden-aanvaller tot aanvaller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Ricloo86 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:44:
[...]
Ben vanavond van een uur of 1800u tot een uur of 2100u online om even pro club te spelen...
Ik ga vanavond ook maar weer proberen het netje een aantal keer te laten bollen ;)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:50

Phydomir

Dennis

ettie1990 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:40:
gister op het eind zag ik 1 een potje waarin ik mezelf maar linksback gezet had, vanwege het feit dat ik de eerste paar potten LM stond en daarna ineens RM en waren ineens beide posities bezet door iemand anders.
Dat moet eigenlijk niet kunnen vind ik. Denk dat (vooral als we met 10 man spelen) we naar vaste posities moeten gaan. Bij minder man is het handiger als in ieder geval de verdediging door CPU/ANY gaat en de rest de posities opvult.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
ettie1990 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:40:
gister op het eind zag ik 1 een potje waarin ik mezelf maar linksback gezet had, vanwege het feit dat ik de eerste paar potten LM stond en daarna ineens RM en waren ineens beide posities bezet door iemand anders.
Dat hoort niet te gebeuren! Die plaats mag jij gewoon terugvragen, en de ander moet die dan gewoon teruggeven. Dit staat ook zo vermeld in de huisregels in de OP.

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roniin94
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-03-2024
Ik wil me graag aanmelden:
Origin Gamertag: Roniin94
Voorkeurspositie: Niet echt een voorkeur, maar middenveld/verdediging zou fijn zijn.

Xbox: Versus Phantom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

EvEs0r schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:09:
[...]

Dat hoort niet te gebeuren! Die plaats mag jij gewoon terugvragen, en de ander moet die dan gewoon teruggeven. Dit staat ook zo vermeld in de huisregels in de OP.
Ik maak daar niet zo'n probleem van verder, maar goeie tip ik zal er aan denken, het was ondanks wat mindere wedstrijden wel een hoop gezelligheid. ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Phydomir schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:06:
[...]

Dat moet eigenlijk niet kunnen vind ik. Denk dat (vooral als we met 10 man spelen) we naar vaste posities moeten gaan. Bij minder man is het handiger als in ieder geval de verdediging door CPU/ANY gaat en de rest de posities opvult.
Vaste posities is inderdaad handig, maar de meeste mensen zullen toch graag aanvaller of middenvelder willen spelen en zullen minder goed zijn in verdedigen.

Wat doen we in situaties dat er alleen nog maar verdediger posities vrij zijn? Er zijn ook mensen, waaronder ikzelf, die moeten werken en kinderen hebben en dus meestal wat later en niet elke dag online zijn. Ik vind het persoonlijk niet erg als ik een avond niet mee zou kunnen spelen. Want ik zal niet snel mee spelen als ik alleen maar verdediger kan spelen, omdat ik hier niet goed in ben. Ik vind het niet erg om een paar potjes links of rechtsback te spelen, maar zou dit persoonlijk niet de hele avond willen doen.

Heb nu nog niet gehad dat ik niet mee kon doen trouwens, dus misschien maak ik me druk om niks ;)

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:20
De PS4 club is erg populair! Een plekje op de bank zat er nog net tussen :p geen probleem, mijn kans komt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Over het posities al bezet zijn verhaal: ik denk dat er heel veel in goed overleg mogelijk moet zijn. Geef gewoon aan op welke positie je graag zou willen spelen, mocht deze positie op dat moment al bezet zijn is er (voor zover ik nu in de PS4 club heb meegemaakt) altijd wel bereidwilligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:20
Jaa het is ook geen punt. Er zullen ook wel avonden zijn dat het wat minder druk is. Ik wil opzich overal wel staan, behalve in de verdediging. Dit heb ik niet zo goed onder de knie. Alleen maar goed dat er zoveel mensen mee willen doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Vanavond ben ik erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:44
Maverick! schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:50:
[...]

Zeker weet ik dat nog...

4-4-2 formatie met ruit op het middenveld lijkt me een goede formatie als de CDM goed positie houdt.

We speelden 4-3-3 (hold), maar liepen hier, zoals mathijs ook schrijft, vaak tegen het probleem aan dat je bij een tegen counter veel ruimte weggeeft.
Goed idee. Ik heb mijn pro al ingesteld als CDM en zal mijn positie goed behouden. Ik vind het wel belangrijk dat we niet te snel willen spelen, zoals eerder ook al eens door anderen opgemerkt is het soms veel effectiever om het ' balletje breed' of ' tikkie terug' te geven ipv lange bal over de verdediging e.d. Voor de middenvelders wordt het zo ook leuker om mee te spelen want anders is het OF alleen aanvallen OF alleen verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30
Maverick! schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:50:
Zeker weet ik dat nog...

Maar bij het potje van 3-0 achterstand naar 3-4 overwinning ging het met name in de 2de helft een bizar stuk beter door tijdig gewoon terug te vallen en iets minder 'met z'n allllllluuuhh' (insert Henny Huisman muziek) de 16 in te rennen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Riemer schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:36:
[...]

Goed idee. Ik heb mijn pro al ingesteld als CDM en zal mijn positie goed behouden. Ik vind het wel belangrijk dat we niet te snel willen spelen, zoals eerder ook al eens door anderen opgemerkt is het soms veel effectiever om het ' balletje breed' of ' tikkie terug' te geven ipv lange bal over de verdediging e.d. Voor de middenvelders wordt het zo ook leuker om mee te spelen want anders is het OF alleen aanvallen OF alleen verdedigen.
Nice, dat gaat zeker helpen.
Mee eens dat we niet te snel moeten willen spelen, maar zoals die 'jagers' gisteren constant liepen trond te rennen en te tackelen krijg je wel erg de neiging om snelle counters uit te voeren.
Maar over het algemeen is lekker rondspelen en de ruimte opzoeken natuurlijk de beste strategie.

Ook werkte het goed m een grote en dus kopsterke spits te hebben icm snelle vleugels. Wellicht goed om dan een van de 2 aanvallers kopsterk te maken.
SinergyX schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

Maar bij het potje van 3-0 achterstand naar 3-4 overwinning ging het met name in de 2de helft een bizar stuk beter door tijdig gewoon terug te vallen en iets minder 'met z'n allllllluuuhh' (insert Henny Huisman muziek) de 16 in te rennen.
Klopt zeker, maar ik zat ook constant te spelen met de tactieken. Volgens mij hielp dat ook wel :)
Was in ieder geval erg leuk om die gasten met hun irritante celebrations het deksel op het reukorgaan te geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:44
Maverick! schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:55:
[...]

Nice, dat gaat zeker helpen.
Mee eens dat we niet te snel moeten willen spelen, maar zoals die 'jagers' gisteren constant liepen trond te rennen en te tackelen krijg je wel erg de neiging om snelle counters uit te voeren.
Maar over het algemeen is lekker rondspelen en de ruimte opzoeken natuurlijk de beste strategie.

Ook werkte het goed m een grote en dus kopsterke spits te hebben icm snelle vleugels. Wellicht goed om dan een van de 2 aanvallers kopsterk te maken.

[...]

Klopt zeker, maar ik zat ook constant te spelen met de tactieken. Volgens mij hielp dat ook wel :)
Was in ieder geval erg leuk om die gasten met hun irritante celebrations het deksel op het reukorgaan te geven :+
Heb zelf het idee dat een kopsterke spits in combi met een snelle spits wel gaat werken. Het lijkt dat koppen dit seizoen wat minder OP is als in 14. Denk dat we wat meer met elkaar moeten overspelen en moeten bedenken wat onze gewenste manier van spelen is. Komt de komende weken wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HouseQ
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:54
vanavond ben ik er niet bij ivm eigen training en een vrouw die aandacht behoeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
HouseQ schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:07:
vanavond ben ik er niet bij ivm eigen training en een vrouw die aandacht behoeft ;)
Op schoot in slaap laten vallen, ging prima gisteren :*)
Als het niet vanzelf gaat doe je wat in haar koffie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:50

Phydomir

Dennis

Odieus schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:28:
Wat doen we in situaties dat er alleen nog maar verdediger posities vrij zijn?
Ik kan zo al 3 mensen noemen die geen problemen hebben met de verdediging. Over het algemeen is dat niet echt een probleem.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Riemer schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:06:
[...]

Heb zelf het idee dat een kopsterke spits in combi met een snelle spits wel gaat werken. Het lijkt dat koppen dit seizoen wat minder OP is als in 14. Denk dat we wat meer met elkaar moeten overspelen en moeten bedenken wat onze gewenste manier van spelen is. Komt de komende weken wel!
Nou, gaan we dat proberen!
Je moet idd ook een beetje een vaste basis qua spelers opbouwen, elkaars speelwijze leren kennen etc.
Bijv. Het komt nog wel eens voor dat iemand stopt met het maken van een run omdat hij dreigt buitenspel te rennen. Persoonlijk wacht ik vaak met passen tot exact dat moment namelijk omdat de speler waarnaar je passed dan zo lang mogelijk zonder bal en dus met max snelheid naar voren kan spurten :) Als je elkaar leert kennen weet je dat soort dingen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Phydomir schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:55:
[...]

Ik kan zo al 3 mensen noemen die geen problemen hebben met de verdediging. Over het algemeen is dat niet echt een probleem.
Ik moet inderdaad zeggen dat ik best een kick krijg van het goed verdedigen en daarna opzetten van het spel. Zeker als je meerdere verdedigers kan aansturen wordt het helemaal leuk. Voor mijn gevoel hebben wij samen wel een goede wisselwerking centraal achterin. We moeten er voornamelijk op letten dat de backs in positie blijven lopen. Phydomir en ik wisselen elkaar aardig goed af, de een geeft rugdekking en de andere staat in de mandekking..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
mathijs55 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:38:
[...]

Ik moet inderdaad zeggen dat ik best een kick krijg van het goed verdedigen en daarna opzetten van het spel. Zeker als je meerdere verdedigers kan aansturen wordt het helemaal leuk. Voor mijn gevoel hebben wij samen wel een goede wisselwerking centraal achterin. We moeten er voornamelijk op letten dat de backs in positie blijven lopen. Phydomir en ik wisselen elkaar aardig goed af, de een geeft rugdekking en de andere staat in de mandekking..
Eens! Complimenten naar de vaste verdedigers... doen hun taak en geen gekke dingen...klasse!

Heb het nog nooit geprobeerd dus weet niet of het moeilijk is maar vindt op middenveld bal veroveren en het dicht houden al een klus haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
@Ricloo86

HOLY FUCK WAT EEN NEUS

Ik schrik ook elke keer weer ingame als die gozer scoort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
HAHAHAHA ja veel lelijker dan dit kreeg ik hem niet!
Wilde graag met mijn neus mijn kin raken, dat gaat helaas niet.

Wel zit ik nu volledig tegenover de werkelijkheid hoe ik eruit zie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Ricloo86 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:05:
HAHAHAHA ja veel lelijker dan dit kreeg ik hem niet!
Wilde graag met mijn neus mijn kin raken, dat gaat helaas niet.

Wel zit ik nu volledig tegenover de werkelijkheid hoe ik eruit zie ;)
Dus jouw neus staat naar boven en je kin naar beneden?

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

EvEs0r schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:43:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTvI0NFOqxSQtxnuK9wHCLqO9gkbr7BUyOq4JD4VNPJPqFEZXUmpA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
EvEs0r schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:43:
[...]

Andersom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Evesor doelde op het feit dat je zei dat je er in de werkelijkheid het compleet tegenovergestelde uit ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Odieus schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:04:
[...]

Evesor doelde op het feit dat je zei dat je er in de werkelijkheid het compleet tegenovergestelde uit ziet ;)
Hahaha ah zo....

Ja zo scherp ben ik niet na 10 uur werk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Voor de liefhebbers www.twitch.tv/Ricloo86 .... Livestream :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Of als die van Ricloo het niet doet: http://www.twitch.tv/EvEs0r

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Hij doet het nu haha
Die reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Voor de mensen van de PC-club

We gaan vanaf nu alle communicatie doen via TeamSpeak. Dit betekent dat iedereen die online wil spelen in pro clubs, zich aan dient te melden op onze TS server. Als je dit niet doet, dan mag je helaas geen wedstrijden spelen!

Voor de server gegevens, kijk in je inbox. Ik heb iedereen de gegevens gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-10-2022
Offtopic

Iemand hier die fifa 15 op 120/144hz monitor speeld en met evt 120 fps.
Zoja welke settings en welk systheem draai je
Als je FRAMS draaid welk FPS haal je dan , er zijn nogal wat probleempjes met FIFA
Radeon pro gebruik ik zelf om het een en ander aan te passen sinds er geen vsync is in fifa 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-08 18:53

thirdeye

tool

Was weer leuk op de PS4. We speelden best lekker, maar verloren helaas ook aardig wat. Werd ineens midden in een wedstrijd eruit gegooid en moest toch bijna weg, vandaar een abrupt einde. Nu even de stream bekijken!

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:56
Hopelijk heb ik dit weekend weer wat tijd om mee te doen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Het spel is opzich best goed op de PS4, helaas werd er vanavond ook ineens flink wat meer geïrriteerd commentaar gegeven (o.a. ook op mij en wat anderen). Dat gene vind ik dan weer jammer en is de lol er eigenlijk voor mij snel af...

Hopelijk gaat het van't weekend een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er zaterdag ook weer bij denk ik zo. Morgenavond en zondag is het bioscoopjestijd (zondag PAC-festival).

Ik heb geoefend op de bal in plaats van de man te sliden/tackelen, dus wellicht kan ik nu hele wedstrijden spelen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
GAITii schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:25:
Het spel is opzich best goed op de PS4, helaas werd er vanavond ook ineens flink wat meer geïrriteerd commentaar gegeven (o.a. ook op mij en wat anderen). Dat gene vind ik dan weer jammer en is de lol er eigenlijk voor mij snel af...

Lijkt me niet de bedoeling.

Misschien aan diegene even vragen waar dat vandaan kwam en of het wellicht anders kan?
Het mag het spel in iig niet bederven lijkt mij.

Wellicht komt het ook door de resultaten waardoor er ergernissen zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:30:
Ik ben er zaterdag ook weer bij denk ik zo. Morgenavond en zondag is het bioscoopjestijd (zondag PAC-festival).

Ik heb geoefend op de bal in plaats van de man te sliden/tackelen, dus wellicht kan ik nu hele wedstrijden spelen hahaha
Hahaha nou ben benieuwd!!
Ik heb vertrouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Jongens, toen ik gisteravond wegging zaten we net in divisie 6. Ik deed net ff 2 potjes mee en nu blijkt het dat we weer in divisie 8 zitten?! Het maakt me verder niet uit hoe dat kan maar ik zou het wel even fijn vinden als mensen bijv een hele middag spelen(in ieder geval 15/20 potjes) dat ze het even op het forum aangeven. Dan weet de rest ook waar we aan toe zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Ik heb vanavond volgens mij alleen maar spel gerelateerd commentaar gehoord en gegeven. Imo best wel kut als mensen (onbewust) voor je gaan lopen, dan kan je namelijk lang wachten op een bal :/

Naar mijn mening ging het al wat beter dan gisteren (alhoewel we minder gewonnen hebben). Er werden meer combinaties gemaakt en er was meer variatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju

soms is commentaar wat je krijgt ook terecht, kan me voorstellen dat als iemand het voor de zoveelste keer zelf probeert en faalt, terwijl en 3 naast m uit de neus lopen te eten, dat je dan wel geïrriteerd commentaar krijgt. Daarnaast eisen sommige mensen nu eenmaal wat meer. Zal met niveauverschil te maken hebben. Ik ga zelf ook het liefst voor het hoogst haalbare, en als er dan (soms domme en onnodige) fouten worden gemaakt dan moet ik soms even me woorden inslikken (terwijl ik het daarna zelf verpruts :F ).

Toch staat het plezier bovenaan, dat mag niet vergeten worden!
Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste