Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:04:
Ik heb gisteren avond ook een 12 minuten in de game gezeten en werd er mijn eerste potje afgezet vanwege een te onvoorzichtige tackle. Mijn excuses hiervoor! Ik was vast de oorzaak van het 7-0 verlies.

Daarna was het druk, dus ben ik in invalwedstrijden gaan oefenen, zodat ik niet onze club aan 't verzieken ben. :-) als je op de bank zit zie je niet eens de wedstrijd, dat is wel erg jammer eigenlijk.

Als 't wat rustiger is ben ik altijd bereid mee te doen uiteraard. Vond 't zeker gezellig. Ook al heb ik de wedstrijd verder enkel gekeken met de grote melding dat ik "niet mee kon doen omdat ik een rode kaart had" pertinent over het scherm heen.
Haha op dat moment kwam ik er net bij. Ach dat kan gebeuren, ik pakte gisteren ook een vieze gele kaart omdat ik aan de noodrem moest trekken als verdediger. Vooral als je speler wat beter wordt wordt het spelletje ook wat makkelijker. Tot dit tijd is het vooral simpel passen en kijken wel achievements je kan vrijspelen om je speler beter te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
kevinn schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:59:
.... Daarnaast heb ik ook meteen maar een headset besteld. :)
Kijk, dat horen we graag! ;) Vond jou als CB trouwens wel lekker spelen hoor!

Over wat je zegt met het voorrang geven van positites: dat is ook een reden dat ik in mijn post zei dat we naar vaste posities toe moeten gaan werken, dan heb je dat probleem ook niet meer :)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 15:52
Op XBox was het erg leuk. We hadden de meeste spelers tot nu toe.
In het begin zeker even wennen, maar zolang iedereen zijn positie houdt en we op elkaar ingespeeld raken en iedereen zijn pro boost in de catalogus, ben ik er van overtuigt dat we leuk kunnen meedraaien.

Er was wel discussie over het al dan niet gebruiken van ANY.
Dit hebben we afgekapt en afgesproken dat we dit op het forum zouden voortzetten.
Nou, bij deze :*)
Mijn mening is dat het beide voor- en nadelen hebben.
Je moet sowieso een goede ANY speler hebben en minimaal 3 spelers moeten AI zijn (exclusief de keeper).

Mijn mening is dat het over het algemeen beter is om een ANY speler te hebben.

Wat vinden jullie?

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Ik merk inderdaad ook dat ik wat meer neig om van mijn speler een CV te maken en te houden. Er liggen genoeg uitdagingen als verdediger en af en toe met corners/dode spel momenten mee naar voren is ook erg vet.

Moet vooral gaan kijken welke lengte/bouw bij mijn speler past. Voor nu hou ik hem op 1,79 zodat hij nog vrij snel is voor een verdediger.

@Maverick! Een ANY-speler kan je er goed bij hebben, dan moet het alleen wel wat rustiger zijn. Als er 3 plekken of meer vrij zijn (Keeper uitgezonderd) zou ik zeggen gebruik hem! Anders lekker door de computer laten besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Maverick! schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:11:
In het begin zeker even wennen, maar zolang iedereen zijn positie houdt en we op elkaar ingespeeld raken en iedereen zijn pro boost in de catalogus, ben ik er van overtuigt dat we leuk kunnen meedraaien.

Dit hebben we afgekapt en afgesproken dat we dit op het forum zouden voortzetten.
Je moet sowieso een goede ANY speler hebben en minimaal 3 spelers moeten AI zijn (exclusief de keeper).

Wat vinden jullie?
Het beste is natuurlijk een AI keeper + 10 menselijke veldspelers die zich aan hun positie houden.

Op het moment dat je Pro's in je verdediging hebt staan, wordt het al gauw minder fijn om een ANY te hebben vind ik persoonlijk. Zo was ik op een gegeven moment de doelman, linksback en een CAM. Dat is lastig bij te houden!

Aan de andere kant: als een speler onverhoopt wegvalt kun je dit met een ANY wel opvangen; anders wordt ie overgenomen door de AI, wat natuurlijk geen vooruitgang is ;)

Beetje dubbel dus...

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Een goed compromis zou dus zijn dat je alleen any moet gebruiken als er 2 of 3 spelers in dezelfde linie ongebruikt zijn.

Dat zou dus kunnen zijn bijvoorbeeld: LM/RM, LCV,RCV, LB/LCV of een gehele linie bijvoorbeeld. We hebben ook een keer een potje gehad waarbij ik ANY was terwijl er 1 iemand centraal achterin liep. Dat is heel erg moeilijk spelen dan.

Het blijft een beetje een discussiepuntje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Het is inderdaad dubbel. Gisteren bijvoorbeeld speelde iemand ANY, had van zijn pro een keeper gemaakt en bediende verder de backs (op 1 na, want dat was ik :)).
In dit geval pakte het goed uit, maar als je maar 2 of 3 spelers kunt bedienen verspreid over het hele veld wordt het inderdaad een ander verhaal.

Wat mij betreft dus wel een ANY speler, mits hij minimaal 3 veldspelers kan bedienen die bij elkaar in de buurt staan of zich op dezelfde linie bevinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Maverick! schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:23:
Wat mij betreft dus wel een ANY speler, mits hij minimaal 3 veldspelers kan bedienen die bij elkaar in de buurt staan of zich op dezelfde linie bevinden.
Denk dat dat inderdaad het beste compromis is :)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Mijn leermomenten van gisteren op de PS4:
  • Keeper, dat kan beter de CPU zijn;
  • Alles breed en iedereen positie houden;
  • Met de formatie 4-2-2-1 zijn we het sterkst;
  • Headset verplichten? Ik heb al een paar keer meegemaakt dat we met 8 of meer waren en 2 of 3 een game starten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Was gezellig gisteren jongens :) Laatste potjes waren echt goed! De verdediging was ook uitstekend in die laatste potjes, die hebben de wedstrijden gewonnen door de 0 te houden :) Voorin verliezen we nog te snel de bal doordat we vaak voor de moeilijke bal kiezen. Het viel mij op dat wanneer we op de helft van de tegenstander spelen de meeste mensen diep gaan en niemand zich aanbied voor de "makkelijke" pass. Er is niks mis met de diepte opzoeken, zolang niet iedereen het doet want dan loop je elkaar ook in de weg ;)

Die penal van Ricloo, man man man man man :D

@Morris: We speelden toch 4-2-3-1? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Odieus op 30-09-2014 09:38 ]

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Jumpman schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:35:
• Headset verplichten? Ik heb al een paar keer meegemaakt dat we met 8 of meer waren en 2 of 3 een game starten.
[/list]
Behalve als je kind huilt :P

Nee zonder gein, dat is ook wat ik mijn eerste post van vandaag zei. Mocht het dan niet mogelijk zijn om te praten, zorg dan dat je in ieder geval de rest kunt horen. En het standaard leaven van de matchmaking helpt daar ook bij natuurlijk :)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:41
Arwintju schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 00:07:
zal de twee aanmeldingen voor de PC-club morgen ff toevoegen en accepteren.

Ondertussen heeft de PC-club ook vanavond weer gespeeld. In divisie 6 waren we wederom de beste en hebben zelfs de titel binnengesleept. Op naar divisie 5!
Van harte!

Divisie 5? Maar zo goed ben ik niet hoor. Is er ook een amateur afdeling van de club, of kan ik me aanbieden als waterdrager :+

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HouseQ
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:21
Die Penal had er best in gemogen haha!! Stond rechtsback en dat ging steeds beter naarmate ik wat wedstrijdjes meedeed. Wel lastig als je in het echt rechtsbuiten speelt en op de PS4 moet verdedigen ;)\

Oja edit:
We moeten oefenen op driehoekjes en niet die bal naar voren rossen! :P

[ Voor 17% gewijzigd door HouseQ op 30-09-2014 10:02 . Reden: tactics ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony K
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-03 19:33
Hier wordt ik dus blij van:D

PC
Origin ID: AsianP3rsuasian
LW-LM/RW-RM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Bedankt evesor & mathijs

Om me maar in de hele wel of niet any discussie te mengen, ik denk dat zolang je meer dan 2 posities niet bezet hebt, dat any al zeer zinvol is. Wij spelen bij de pc-club altijd met een any. Dit scheelt enorm in de manier van spelen. Immers is een pc speler over het algemeen veel creatiever en onvoorspelbaarder dan een ai speler. Echter moet een any speler wel een hele goede speler zijn. Hij moet snel kunnen schakelen en moet alles kunnen.

Kortom als je echt een goede any speler hebt, dan heeft dat altijd zin en is veel beter dan een ai speler.

[ Voor 21% gewijzigd door Arwintju op 30-09-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Wat vinden jullie?
Een goede ANY speler, iemand die dus veel online matches doet, is altijd beter dan AI. Bij de standaard 'over de verdediging' balletjes (fail van FIFA) gaat de AI niet tijdig terug en ben je altijd te laat, een ANY speler kan daar veel beter op inspelen.

Moment dat je geen ANY hebt krijg je dat iedereen nonstop bal wil claimen, ANY kan veel beter het spel opnieuw opbouwen, AI gaat random naar spelers schieten die de ball claimen (A of Y).

Enige keerzijde, AI is wat beter in ballen afpakken, maar dat kan een ANY ook laten doen met de LB (of was het RB?).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Kan iemand kort uitleggen wat een ANY speler is en hoe je die maakt? Ik probeer er uit te komen met de context die jullie geven, maar snap er niets van.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
yrew schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:32:
Kan iemand kort uitleggen wat een ANY speler is en hoe je die maakt? Ik probeer er uit te komen met de context die jullie geven, maar snap er niets van.
Je kan geen any speler aanmaken :P

Any kun je selecteren voordat je een wedstrijd start ipv een normale positie. Dit betekent dat je alle spelers, behalve de spelers die door een ander persoon wordt bestuurt, bestuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Laatst online: 11-09 21:34

Wat vinden jullie?
Gisteren was inderdaad een mooie dag, waarin de servers het goed bleven doen, en we veel man in het team hadden.

Wel inderdaad wat punten waaraan we moeten werken;
- Posities houden. Als spits of verdediger makkelijker dan middenvelder, maar zeker als middenvelder moet je juist goed blijven staan om de korte passes te kunnen verzorgen. Toen we met meer personen in het team stonden, was er geen middenveld waardoor we te snel de lange bal moesten spelen.
- Communicatie. Denk dat het slim is om een bepaalde coaching af te spreken, 1 of 2 captains in het team die de coaching verzorgen & tactiek uit zetten. Nu waren we met 7 man aan het schreeuwen. (vooral de "ik sta vrij" is hilarisch :) )

Betreft de Any/Elke, ik ben daar redelijk uitgesproken over. Deze is echt nodig, als je al 2 of 3 vrije spelers hebt. Zolang de 'drones' niet over het veld verspreid staan, is het goed te bespelen, en behoudt je ook je tactisch plan aangezien de computer soms rare fratsen uit haalt.

Moet zeggen dat na 15 potjes Any, ik ook wel redelijk ingespeeld met any :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Arwintju schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:44:
[...]

Je kan geen any speler aanmaken :P

Any kun je selecteren voordat je een wedstrijd start ipv een normale positie. Dit betekent dat je alle spelers, behalve de spelers die door een ander persoon wordt bestuurt, bestuurt.
|:( Ik daar gisteren avond serieus een tijdje naar zitten zoeken bij het aanmaken van mijn Pro :F

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Hahaha sorry yrew :D
SinergyX schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:29:
[...]

Een goede ANY speler, iemand die dus veel online matches doet, is altijd beter dan AI. Bij de standaard 'over de verdediging' balletjes (fail van FIFA) gaat de AI niet tijdig terug en ben je altijd te laat, een ANY speler kan daar veel beter op inspelen.

Moment dat je geen ANY hebt krijg je dat iedereen nonstop bal wil claimen, ANY kan veel beter het spel opnieuw opbouwen, AI gaat random naar spelers schieten die de ball claimen (A of Y).

Enige keerzijde, AI is wat beter in ballen afpakken, maar dat kan een ANY ook laten doen met de LB (of was het RB?).
Yep, we zijn het dus met elkaar eens :Y

Als ik verdedig houd ik vooral A vast om de aanvaller vast te zetten en de afspeelmogelijkheden af te sluiten.
RB is teammate contain, maar dat gebruik ik eigenlijk zelden. Enkel als de aanvaller er alleen voorstaat of de enige afspeelmogelijkheid ver weg is van de kortstbijzijnde verdediger.
JPM85 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:46:
[...]

Gisteren was inderdaad een mooie dag, waarin de servers het goed bleven doen, en we veel man in het team hadden.

- Posities houden. Als spits of verdediger makkelijker dan middenvelder, maar zeker als middenvelder moet je juist goed blijven staan om de korte passes te kunnen verzorgen. Toen we met meer personen in het team stonden, was er geen middenveld waardoor we te snel de lange bal moesten spelen.
- Communicatie. Denk dat het slim is om een bepaalde coaching af te spreken, 1 of 2 captains in het team die de coaching verzorgen & tactiek uit zetten. Nu waren we met 7 man aan het schreeuwen. (vooral de "ik sta vrij" is hilarisch :) )

Betreft de Any/Elke, ik ben daar redelijk uitgesproken over. Deze is echt nodig, als je al 2 of 3 vrije spelers hebt. Zolang de 'drones' niet over het veld verspreid staan, is het goed te bespelen, en behoudt je ook je tactisch plan aangezien de computer soms rare fratsen uit haalt.

Ook wij zijn het met elkaar eens Joeri :)
Met AI controlled drones blijf je ook houden dat mensen op onmogelijke postities een pass requesten.

Goede op- en aanmerkingen. Hier kan ik me ook in vinden.
Qua communicatie moeten we even onze weg vinden, maar dat ging gisteren uiteindelijk ook best aardig.
"Ja, ik sta hier!" :+

ANY gaat je zeker behoorlijk goed af.
Wanneer je snelle pro's tegenover je drones hebt heb je in veel situaties ook gewoon weinig te willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Odieus schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:35:

Die penal van Ricloo, man man man man man :D

@Morris: We speelden toch 4-2-3-1? ;)
[quote]EvEs0r schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:28:
[...]

Nachtmerries heb ik ervan gehad!! |:(
Ricloo86 z'n penalty mocht er ook wel zijn trouwens _O-

Zo jammer mannen!
Ik heb jullie gewoon laten zien hoe je hem niet moet nemen, ik hoop dat jullie hier lering uit hebben getrokken.
Wel is het natuurlijk zo dat ik nu wel de kans moet krijgen om ook een goed voorbeeld te kunnen geven :P
Was gezellig!!!! vanavond ben ik wederom van de partij.

Ook ik wil graag voorstellen om vaste posities/linies aan te houden. Speel graag op de CAM positie omdat ik denk dat ik daar aardig uit de verf kom, natuurlijk geen probleem om naar links of rechts uit te wijken.
Maar om nu in de aanval of verdediging te staan is zonde van mijn pro, 85 op het middenveld en stuk lager in de verdediging. Maar wil geen sta in de weg zijn voor andere die ook graag daar spelen.

Ik word gek van het woord ANY, zit de hele avond met een liedje in mijn hoofd

The sun'll come out
Tomorrow
So ya gotta hang on
'Til tomorrow
Come what may
Tomorrow! Tomorrow!
I love ya Tomorrow!
You're always
A day
Away

Bij mij staat er ELK, dus ik blijf stug ELK zeggen en hoop dat andere mij volgen en ik niet dat nare rode kind de hele avond op mijn netvlies heb staan ;) :9

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Ricloo86 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:39:
[...]

Ik word gek van het woord ANY, zit de hele avond met een liedje in mijn hoofd

The sun'll come out
Tomorrow
So ya gotta hang on
'Til tomorrow
Come what may
Tomorrow! Tomorrow!
I love ya Tomorrow!
You're always
A day
Away

Bij mij staat er ELK, dus ik blijf stug ELK zeggen en hoop dat andere mij volgen en ik niet dat nare rode kind de hele avond op mijn netvlies heb staan ;) :9
haha! bij mij staat er ANY, want ik speel met fifa in het engels. Dusja, ik vind ELK juist weer apart klinken. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Arwintju op 30-09-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Haha ik loop maar te ouwehoeren ;) Ik schoot zelf ook 1 100% kans fantastisch naast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Odieus schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:46:
[...]

Haha ik loop maar te ouwehoeren ;) Ik schoot zelf ook 1 100% kans fantastisch naast :P
Volgens mij liep gisteravond iedereen met een headset te ouwehoeren ;)

Laten we de ANY/elke discussie afronden door af te spreken dat het pas zinvol is vanaf 2 of 3 spelers die bij elkaar staan, dus niet met andere spelers ertussen.

Tevens vind ik dat SinergyX een goed punt heeft. De speler die ANY bestuurt moet iemand zijn die veel seasons online speelt.Daar doe je toch wel veel ervaring op en dat speelt heel anders dan een carriere tegen de AI.

Ik zat zelf bij FIFA14 in Div. 1 dus dat moet niet zo'n probleem zijn :) Er zullen vast nog wel meer jongens zijn die ook wat hoger Seasons spelen. Verdediging beviel me gisteravond erg goed en daar wil ik m'n prof voorlopig ook op laten staan .

[ Voor 10% gewijzigd door Mathijs14 op 30-09-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Odieus schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:46:
[...]

Grootste faal van de avond blijft mijn mooie bal over het lege doel heen!

Ricloo86 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:39:
[...]

Ook ik wil graag voorstellen om vaste posities/linies aan te houden. Speel graag op de CAM positie omdat ik denk dat ik daar aardig uit de verf kom, natuurlijk geen probleem om naar links of rechts uit te wijken.
Maar om nu in de aanval of verdediging te staan is zonde van mijn pro, 85 op het middenveld en stuk lager in de verdediging. Maar wil geen sta in de weg zijn voor andere die ook graag daar spelen.
Denk dat wij een aardig CAM/SP tandem kunnen zijn als we wat beter op elkaar ingespeeld raken en onze loopacties wat beter leren kennen :)

[ Voor 4% gewijzigd door EvEs0r op 30-09-2014 11:54 ]

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony K
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-03 19:33
Als het goed is zou mijn Origin ID moeten werken:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dtKEIp3.png
Anthony K schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:22:
Hier wordt ik dus blij van:D

PC
Origin ID: AsianP3rsuasian
LW-LM/RW-RM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
EvEs0r schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:50:

[...]

Denk dat wij een aardig CAM/SP tandem kunnen zijn als we wat beter op elkaar ingespeeld raken en onze loopacties wat beter leren kennen :)
Volgens mij moet dat helemaal goed gaan komen!
mathijs55 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:48:
[...]

Volgens mij liep gisteravond iedereen met een headset te ouwehoeren ;)

Laten we de ANY/elke discussie afronden door af te spreken dat het pas zinvol is vanaf 2 of 3 spelers die bij elkaar staan, dus niet met andere spelers ertussen.

Tevens vind ik dat SinergyX een goed punt heeft. De speler die ANY bestuurt moet iemand zijn die veel seasons online speelt.Daar doe je toch wel veel ervaring op en dat speelt heel anders dan een carriere tegen de AI.

Ik zat zelf bij FIFA14 in Div. 1 dus dat moet niet zo'n probleem zijn :) Er zullen vast nog wel meer jongens zijn die ook wat hoger Seasons spelen. Verdediging beviel me gisteravond erg goed en daar wil ik m'n prof voorlopig ook op laten staan .
Ik was de hele avond erg serieus over de headset toch? jij hebt het kunnen aanhoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Ik zeg: niks mis met ANY!!

ANY toen

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/wqovtg.jpg

ANY nu

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/t9bmuc.jpg

<3

Tooooooooooomorrow tomorrow I luv ya tomorrow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:54
Zijn er ook nog voor de ps4 rond 8 uur vanavond online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
JPM85 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:46:

Na de overstap naar 433 had ik het gevoel dat het een stuk beter ging, mijn 'el gigante' spits had ook een redelijk positieve uitloop, denk dat we uit zulke momenten best goeie tactieken kunnen halen. En had diverse keren direct backup van de CAM, 1 op 1 is mijn character best een ramp (draaicirkel van een olietanker).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
stomley schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:15:
Zijn er ook nog voor de ps4 rond 8 uur vanavond online?
Ik ben er denk ik vanaf een uur of 21

Zou vanavond graag de mogelijkheid krijgen om m'n spits te ontwikkelen, met Ricloo86 in m'n rug :)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Ik ben er waarschijnlijk eind van de middag en misschien vanavond nog. Beetje afhankelijk hoelaat mijn voetbaltraining is (waarschijnlijk vroeger ivm CL voetbal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:33

ettie1990

PSN:ettiesick

PS4
PSN ID: ettiesick
Origin: ettie1990
Voorkeurspositie: Linkshalf\ Linksbuiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
EvEs0r schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:20:
[...]

Ik ben er denk ik vanaf een uur of 21

Zou vanavond graag de mogelijkheid krijgen om m'n spits te ontwikkelen, met Ricloo86 in m'n rug :)
Wat mij betreft prima :)

Misschien moeten we ook elkaar even helpen door wat cadeaus weg te geven vanuit de catalogus.
Komt het team overall te goede.
Ik ben zelf nog niet zo ver (level 40) maar ben best bereid een actieve speler het ea cadeau te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
[YouTube: http://youtu.be/hnbQIuuARco]

Gisterenavond op de Xbox One wat potjes gespeeld met z'n 6en. Valt toch best tegen om goed samen te spelen, maar deze was opzich wel lekker gegeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Ik heb flink wat gemist gisteren, hoor ik al :( Goed bezig allemaal!
Vrees dat ik er vanavond weer niet bij kan zijn, maar morgen ben ik ook weer van de partij! :D
Hoop dat er nog wel een plek voor me blijft met m'n aanvallende speler, je zou haast denken dat er op de PS4 al twee Tweaker clubs zouden moeten komen.
Voor de rest ben ik uiteraard altijd in voor losse season matches :D

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Thrace Grumble schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:20:
Ik heb flink wat gemist gisteren, hoor ik al :( Goed bezig allemaal!
Vrees dat ik er vanavond weer niet bij kan zijn, maar morgen ben ik ook weer van de partij! :D
Hoop dat er nog wel een plek voor me blijft met m'n aanvallende speler, je zou haast denken dat er op de PS4 al twee Tweaker clubs zouden moeten komen.
Voor de rest ben ik uiteraard altijd in voor losse season matches :D
Dan doen we FC Tweakers en jong FC Tweakers, als je dan flink presteert kun je in het eerste terecht komen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Ik heb al wel een beetje nagedacht over wat te doen als dit succes blijft aanhouden. We zitten natuurlijk wel allemaal in dezelfde tijdzone. Ook al zullen we niet allemaal tegelijkertijd online zijn lijkt het me wel slim om een maximum in te stellen per team. Misschien dat dan binnenkort Tweakers FC 2 al opgericht kan worden :p

Ik moet straks even kijken hoeveel leden we al hebben ingame maar misschien is een maximum van 25 leden per team wel goed. Ik denk niet dat het verstandig is om het team tot 50 man(max dacht ik) te laten groeien. Dan heb je er straks op een vrijdag/zaterdagavond ineens 25 op de bank zitten...

Wat zijn jullie gedachten hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
mathijs55 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:45:
Ik heb al wel een beetje nagedacht over wat te doen als dit succes blijft aanhouden. We zitten natuurlijk wel allemaal in dezelfde tijdzone. Ook al zullen we niet allemaal tegelijkertijd online zijn lijkt het me wel slim om een maximum in te stellen per team. Misschien dat dan binnenkort Tweakers FC 2 al opgericht kan worden :p

Ik moet straks even kijken hoeveel leden we al hebben ingame maar misschien is een maximum van 25 leden per team wel goed. Ik denk niet dat het verstandig is om het team tot 50 man(max dacht ik) te laten groeien. Dan heb je er straks op een vrijdag/zaterdagavond ineens 25 op de bank zitten...

Goed plan denk ik. Zitten nu op 23 man, en gister waren er eigenlijk ook al teveel in een keer online om allemaal te kunnen spelen.

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Misschien moeten we even wachten om te kijken hoeveel members prof clubs interessant blijven vinden. Nu is iedereen nog heel fanatiek/enthousiast, maar ik verwacht dat er nog wel wat mensen de komende tijd af gaan haken of in ieder geval minder vaak prof clubs zullen spelen. We moeten voorkomen dat we straks 2 clubs hebben met elk nog maar een handje vol actieve spelers.

Edit: Daarnaast, wie bepaalt er dan welke mensen uit de originele club worden geknikkerd... Dat wordt altijd ellende.

[ Voor 4% gewijzigd door Odieus op 30-09-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Odieus schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:48:
[...]

Misschien moeten we even wachten om te kijken hoeveel members prof clubs interessant blijven vinden. Nu is iedereen nog heel fanatiek/enthousiast, maar ik verwacht dat er nog wel wat mensen de komende tijd af gaan haken of in ieder geval minder vaak prof clubs zullen spelen. We moeten voorkomen dat we straks 2 clubs hebben met elk nog maar een handje vol actieve spelers.

Edit: Daarnaast, wie bepaalt er dan welke mensen uit de originele club worden geknikkerd... Dat wordt altijd ellende.
Nouja, als beide teams maar een handjevol actieve members hebben, kun je altijd beslissen om weer samen te voegen. En we zouden kunnen zeggen, dat TFC1 nu vol zit en dat de nieuwe aanmeldingen automatisch in TFC2 komen. Dan hoeft er niemand overgeheveld te worden.

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86

Eens!

en was eigenlijk geen geintje om het eerste gewoon een "prestatieteam" van te maken en dat je vanuit jong Tweakers / FC Tweakers 2 mensen laat doorstromen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Ricloo86 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:52:
[...]

Eens!

en was eigenlijk geen geintje om het eerste gewoon een "prestatieteam" van te maken en dat je vanuit jong Tweakers / FC Tweakers 2 mensen laat doorstromen ofzo...
Maar wie bepaald wie er doorstroomt en ten koste van wie? ;)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

EvEs0r schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:53:
[...]

Maar wie bepaald wie er doorstroomt en ten koste van wie? ;)
Precies, denk dat je moet oppassen om niet een 'wij' en 'zij' gevoel te creëren. Komt de sfeer niet ten goede, vrees ik.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Odieus schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:48:
[...]

Ja klopt, daar zit zeker wat in. Op dit moment is iedereen nog heel actief.. Een ander puntje is wel, volgens mij zitten we nu rond de 25 leden wat voor mij een acceptabel aantal is. Dat zou betekenen dat iedereen die nu lid is van Tweakers FC ook bij de originele club zal blijven.

Voor nu is het nog niet aan de orde maar het is wel een goed idee om hier eens even over te brainstormen. Dat we straks een duidelijk beleid hebben mochten we blijven groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-08 16:03

kevinn

PSN; southation

Ricloo86 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:52:
[...]

Eens!

Denk dat het ook leuker is dat iedereen met zijn eigen niveau speelt. Alleen zou ik wel de promotie/degradatie criteria vastleggen zodat iedereen weet waar hij toe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

mathijs55 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:54:
[...]

Ja klopt, daar zit zeker wat in. Op dit moment is iedereen nog heel actief.. Een ander puntje is wel, volgens mij zitten we nu rond de 25 leden wat voor mij een acceptabel aantal is. Dat zou betekenen dat iedereen die nu lid is van Tweakers FC ook bij de originele club zal blijven.

Voor nu is het nog niet aan de orde maar het is wel een goed idee om hier eens even over te brainstormen. Dat we straks een duidelijk beleid hebben mochten we blijven groeien.
Zeker iets om in de gaten te houden, in ieder geval. Wat het trouwns ook best lastig maakt, is dat dit gedeelte van GoT zowel nu gebruikt wordt voor algemene Pro club zaken als inhoudelijke, Tweakers FC gerelateerde zaken. Daarnaast ook voor meerdere platformen (console, PC). Maakt het niet allemaal even overzichtelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Jongens voordat we allemaal vreemde scenarios gaan bedenken met doorstromen vanuit Tweakers 1 naar 2 en andersom laten we eerst voorop stellen dat er nu nog maar 1 team is.

Mocht er behoefte zijn aan een tweede team dan lijkt het me slim om deze op te richten wel met een naam die bijna gelijk is aan Tweakers FC maar niet direct gerelateerd hieraan. Anders krijg je naar mijn idee heel snel scheve gezichten. Een beetje vergelijkbaar met de Clash of Clans Tweakers-clans hier. Ik ben lid van Tweakers3 maar dit zegt niks over het niveau van het team. Sterker nog, dit is op dit moment veruit de meest actieve clan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Hier was ik ook al over na aan het denken.
Zoals gisteren bij XBone was middenveld en aanval bezet. Ik zag iemand in de lobby komen, maar die ging ook meteen weer weg. Beetje sneu natuurlijk.
Het zou ideaal zijn als er meerdere teams per club konden zijn...

Het hebben van meerdere clubs is lastig, maar wellicht wel te doen.
Aan de statistieken kun je afleiden welke spelers in aanmerking komt voor promotie. Alleen weet ik niet in hoeverre je als niet-lid deze stats kunt inzien.
Als dit niet kan zal er dus altijd een actieve en ervaren speler in Jong Tweakers aanwezig moeten zijn.

Je zult altijd houden dat er pro's zijn die nu actief zijn geleidelijk minder actief worden, dus dan zou het fijn zijn als je spelers achter de hand hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06

Phydomir

Dennis

Uiteindelijk ging het gister avond best goed. Vind verdedigen wel lastig omdat je of een deel van de actie mist (als je de cam op je speler hebt) of moeilijk kan bepalen waar je staat als er een aanval is (cam op de bal). Switchte gisteren tegen het einde regelmatig tussen de cams en dat werkte best goed. Wil wel de moeite nemen om centraal in de verdediging te blijven staan, dan word je er ook vanzelf beter in natuurlijk.

Wat betreft de ANY. Met 13 heb ik op de PC bij een club gezeten waarin we uiteindelijk in de hoogste divisie stonden en waren meestal met 4/5 man online. Wij speelde nooit met een ANY, ondanks dat een van de spelers ook zeer goed is 1op1. Wel hadden wij een centrale middenvelder die als aanspeelpunt diende vanuit de CPU. De rest van het team vroeg echt zelden om de bal. Zo houdt je het overzichtelijk.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:07
Arwintju schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:41:
[...]

haha! bij mij staat er ANY, want ik speel met fifa in het engels. Dusja, ik vind ELK juist weer apart klinken. :)
Bij Elk denk ik elke! Keer aan een eland!

Heb gisteravond een ontzettend leuke avond gehad (xbox) speelde 14 bijna alleen maar fut en denk dat ik daar redelijk in mee kan komen maar vond dit ook erg tof!

Merkte dat ik het leuk vind om een centrale defensieve middenvelder te zijn omdat je de passes kan uitzetten e.d. Daarom was ik ook blij met aanpassen naar 41212 en daarna naar 433 dus wat mij betreft spelen we met 433-2 (hold versie). Ik wil me met mijn pro eerst als CDM en CB gaan ontwikkelen ook omdat er weinig verdedigers zijn. Hierbij merk ik wel op dat ik graag zou zien dat we nog wat verzorgder gaan spelen. Onze passes zijn naar mijn mening nog wat te veel gericht op vooruitspelen (te lange ballen) en we lopen nog wat teveel door elkaar. Daar valt nog winst te behalen volgens mij.

De discussie over Elk / any. Ik merkte dat het beter speelde met any toen we met minder waren. Wat mij betreft spelen we nog een tijdje door met Any.

Als laatste, ik ben nu level 87 en als er mensen zijn die nog boosts moeten / willen hebben PM me dan ff dan gift ik ze, voor zover mijn coins dit aankunnen!

Hopelijk (vriendin is weer thuis) tot vanavond!!!

[ Voor 66% gewijzigd door Riemer op 30-09-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Riemer schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:39:
[...]

Bij Elk denk ik elke! Keer aan een eland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Even een leuk statistiekenlijstje tot nu toe van de PS4 members! :)

Overigens is de linie de huidige linie van de Pro's, wil natuurlijk niet zeggen dat ze daar altijd gespeeld hebben ;)

TWEAKERSIDLinieRatingGespeeldGoalsPass Success Rate
Klor--000%
Oxigeon--000%
HouseQDEF748082%
kevinnDEF7610059%
MaditudeDEF7610100%
mathijs55DEF7813868%
PhydomirDEF8110169%
Air.SinMID8413372%
BagaturSadMID788150%
DelphMID773069%
djre-moonMID75100%
FrankyD86MID8310165%
IasharorMID79100%
JumpmanMID8214264%
kiezoMID857259%
LekkerBoeie86MID8415871%
OdieusMID8222667%
Ricloo86MID8521775%
stomley1990MID818074%
EvEs0rAANV8315577%
FraxleNLAANV82241574%
GAITiiAANV811044%
Thrace GrumbleAANV758468%

[ Voor 9% gewijzigd door EvEs0r op 30-09-2014 15:58 ]

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Hey, dan doe ik het nog niet eens zo gek met mn 75 speler :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Rating zegt nog vrij weinig. Zodra ik m'n speler als middenvelder instel is hij 83 en als aanvaller is hij 81 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Logisch toch als je stats voor aanvaller minder geschikt zijn dan voor middenveld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
mathijs55 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:35:
Rating zegt nog vrij weinig. Zodra ik m'n speler als middenvelder instel is hij 83 en als aanvaller is hij 81 :p
Maar dan zegt het voor de aangegeven positie toch wel wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Die rating slaat nergens op. Ik was gister avond voor 1 potje die "any" speler die dan toevallig keeper werd...

Wat is er eigenlijk gebeurt nadat ik eruit ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
lasharor schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:45:
Die rating slaat nergens op. Ik was gister avond voor 1 potje die "any" speler die dan toevallig keeper werd...

Wat is er eigenlijk gebeurt nadat ik eruit ging.
Zou niet weten wat er niet aan klopt?

voor die positie je "rank" , hoeveel potjes, hoe vaak gescoord en hoeveel passes aangekomen zijn.
dus lijkt me een vrij zuivere rating.

Dus hoe meer potjes en hoe hoger Pass Success Rate hoe beter lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Hier de stats voor de XBone spelers :)

Aanvaller
AkaGekkeboy
Algemene beoordeling 80
0
gls
3
wg
0
w%
2
ast
24
pass
0
tac
75
p%
0
dzt
0
tac%
Doelman
coachman1978
Algemene beoordeling 0
0
gls
0
wg
0
w%
0
ast
0
pass
0
tac
0
p%
0
dzt
0
tac%
Verdediger
DraZeN7
Algemene beoordeling 76
1
gls
5
wg
20
w%
1
ast
168
pass
14
tac
73
p%
0
dzt
35
tac%
Aanvaller
FiXeR999
Algemene beoordeling 76
3
gls
8
wg
0w
%
0
ast
96
pass
6
tac
77
p%
0
dzt
40
tac%
Middenvelder
flashback73
Algemene beoordeling 75
1
gls
7
wg
14
w%
1
ast
50
pass
5t
ac
78
p%
0
dzt
33
tac%
Middenvelder
Hag3lslaG
Algemene beoordeling 84
0
gls
2
wg
0w
%
0
ast
20p
ass
2t
ac
86
p%
0
dzt
66
tac%
Doelman
joeriRSD
Algemene beoordeling 80
10
gls
39
wg
17
w%
8
ast
109
6pass
11
8tac
74
p%
0
dzt
25
tac%
Middenvelder
KingdasIII
Algemene beoordeling 80
1
gls
13
wg
0
w%
0
ast
275
pass
21
tac
78
p%
0
dzt
28
tac%
Middenvelder
lappiehero
Algemene beoordeling 78
0
gls
0
wg
0
w%
0
ast
0
pass
0
tac
0
p%
0
dzt
0
tac%
Aanvaller
Porphyrion NL
Algemene beoordeling 75
0
gls
2
wg
0
w%
1
ast
16
pass
1t
ac
69
p%
0
dzt
50
tac%
Aanvaller
R0nster76
Algemene beoordeling 84
14
gls
50
wg
20
w%
19
ast
847
pass
123
tac
64
p%
0
dzt
30
tac%
Aanvaller
Rattakopski
Algemene beoordeling 81
16
gls
35
wg
20
w%
4
ast
215
pass
10
tac
75
p%
0
dzt
18
tac%
Doelman
Roydemilde
Algemene beoordeling 0
0
gls
0
wg
0
w%
0
ast
0
pass
0
tac
0
p%
0
dzt
0
tac%
Aanvaller
SinergyXL
Algemene beoordeling 79
4
gls
25
wg
16
w%
0
ast
157
pass
26
tac
64
p%
0
dzt
16
tac%
Aanvaller
Sjefkebakfiets
Algemene beoordeling 77
2
gls
5
wg
0
w%
2
ast
240
pass
12
tac
80
p%
0
dzt
19
tac%
Aanvaller
STRUIZ
Algemene beoordeling 80
2
gls
7
wg
14
w%
1
ast
104
pass
20
tac
70
p%
0
dzt
29
tac%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Zal de huidige stats van de PC-club hier ook is neerzetten. Is wel leuk om te laten zien natuurlijk. We hebben redelijk wat wedstrijden achter de rug nu, 39 om precies te zijn. stats zijn van de leden die op dit moment actief zijn. Dus de mensen die ik nog toe moet voegen staan er niet tussen.

TWEAKERSIDLinieRatingGespeeldGoalsPassesPass succes rate
HoppahopAAN817312179%
DreadramonAAN821077076%
ArwintjuAAN843640160477%
TobydisselAAN79504070%
SossieAAN76201260%
HammerNLAAN811068875%
NO2MID8514816169%
TheRicolaa10MID77212191%
SacvyMID86181335073%
DeppOxMID8118935178%
PromoXMID76402575%
NickThissen??0000
tritimee??0000
Ryiuuz??0000

Laatste 3 mensen waren geen stats van bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
is de FIFA APP enkel voor FUT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Hoofdzakelijk wel. Je kunt verder alleen ook wat prestaties van vrienden zien geloof ik.

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Is er een vaste tijd dat mensen online komen? Heb wel zin in een paar potjes namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Laatst online: 11-09 21:34
Zal vanavond wel rustig zijn met de CL op tv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Ik ben online!

Wie komt er nog meer? Zijn er nu nog twee maar die zeggen niets haha

Ze zeggen toch wel iets haha

[ Voor 15% gewijzigd door Ricloo86 op 30-09-2014 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HouseQ
Mijn pass rate 82% met een speler niveau 74:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Ik ben er vanavond rond negen uur. Hou het spitsen plaatsje maar vrij :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
FraxleNL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:38:
Ik ben er vanavond rond negen uur. Hou het spitsen plaatsje maar vrij :D.
Dat worden 2 spitsen dan, wnat dat vroeg ik vanmiddag ook :P

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-08 18:53

thirdeye

tool

Ik wil me bij deze aanmelden voor het PS4-team. Er is geloof ik nog nét plek.

PSN: freekjo
Positie: (CB /) CDM (/ CM)

Zal vanavond of morgen mijn pro aanmaken en me online melden :)
Heb mijn pro aangemaakt en me aangemeld. Potje drop-in gespeeld, maar dat is niet leuk, iedereen gaat voor eigen succes (maar dat was te verwachten).

[ Voor 50% gewijzigd door thirdeye op 30-09-2014 22:50 . Reden: Pro aangemaakt! ]

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

De wedstrijden van vanavond gingen wel aardig eigenlijk. Toch een paar leuke goals meegepakt en verder ook prima gespeeld. Afgezien van de laatste 2±3 wedstrijden dan :P.

Voortaan is het beter als de Any trouwens de hele verdediging op zich neemt. Er vallen toch vaak onnodig gaten wanneer 1 of meerdere spelers meespelen in de verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Ik zal nog wel even een aantal dagen wachten met meespelen, ben dus danig verkouden dat ik om de 3/4 minuten dikke hoestbui krijg... schiet niet op :(

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Hoe zijn de mannen van het PS4-team gisteravond geeindigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
mathijs55 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:03:
Hoe zijn de mannen van het PS4-team gisteravond geeindigd?
Spel ging weer wat beter, resultaten (zeker onnodig) matig
Na 3 wedstrijden nu 1 punt in Divisie 6. Werk aan de winkel dus!

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Vanavond ben ik er weer bij :) Aanvallende positie (spits/rv) zou mooi zijn, maar er zijn er vast meer die dat als voorkeur hebben. Denk dat in dit soort gevallen t beste afgewisseld kan worden door spelers onderling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
We hebben gisteravond trouwens besloten dat er voorlopig een stop staat op toelaten van nieuwe spelers in het PS4-team. We zitten nu rond de 25 man en zolang iedereen vrij actief is is dit gewoon al aan de volle kant. Mochten we al enkele mensen op de wachtlijst krijgen gaan we de optie bespreken om een extra team te openen. Mensen die dit op zich willen nemen mogen zich altijd alvast melden :)

Als het nieuwe team er komt, onder de naam: Tweakers FC 2 (of Jong Tweakers FC) dan is het mijn voorstel om voorlopig niet te gaan wisselen van spelers tussen deze 2 teams. We spelen nu een aardig niveau met het 1e team en zolang iedereen dat kan bijbenen zie ik geen reden om mensen naar 2 te sturen oid. Mochten we over een aantal weken in bijvoorbeeld Div 2 zitten en er zijn mensen waarvan de speler nog niet goed ontwikkeld is, of die het niveau te hoog vinden liggen dan kunnen we op dat moment het alsnog beslissen.

Maar voor nu is het gewoon belangrijk dat iedereen weet dat de samenstelling van Tweakers FC niet zal veranderen. We gaan in de openingspost een wachtlijst aanmaken voor Team 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Openingspost aangepast. Mensen die na deze post nog aanmelden voor de PS4 club, zullen, zoals Mathijs ook al zei, even op een wachtlijst komen.

De statistieken van de PS4 Tweakers zijn nu ook in de openingspost te vinden, zal deze regelmatig updaten :)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

EvEs0r schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:02:
Openingspost aangepast. Mensen die na deze post nog aanmelden voor de PS4 club, zullen, zoals Mathijs ook al zei, even op een wachtlijst komen.

De statistieken van de PS4 Tweakers zijn nu ook in de openingspost te vinden, zal deze regelmatig updaten :)
Leuk die statistieken :) maar een winpercentage van 17% is wel slecht (kan maar beter niet meer meespelen :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij betreft zou ik wel naar de F'jes kunnen haha. Learning it all over again.

Nee, zonder dollen, ik heb 't vrij druk en zal dus sowieso maar af en toe aanwezig zijn op 't moment.

Neemt niet weg dat ik 't superleuk vind, natuurlijk. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14

Goed bezig! _/-\o_ Erg duidelijk overzichtje waarin we ook meteen kunnen zien welke spelers wel/niet actief zijn :)

Ben tot nu toe best tevreden over mijn eigen statistieken, had graag nog wat meer potjes al gespeeld though..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
EvEs0r schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:08:
[...]

Spel ging weer wat beter, resultaten (zeker onnodig) matig
Na 3 wedstrijden nu 1 punt in Divisie 6. Werk aan de winkel dus!
Toen we met wat minder spelers goed op positie bleven staan en niet te snel naar voren willen gaan hielden we veel meer controle. De tegenstander ging de lange bal spelen (wat wij te veel doen) en de ruimte kwam vanzelf.

Het meeste balverlies wordt geleden door onnodig door te lopen langs de lijn waar je ruim van te voren ziet dat je van de bal wordt gezet, probeer dan eerder te spelen of te kappen en bal even af te spelen. (ook ik maar mij hier zo nu en dan overigens schuldig aan)

De formatie waarin we gisteren speelde lijkt me goed, twee aanvallers die bewegelijk voorin kunnen spelen en de cam die er tussen blijft. De LM en RM gaan vrij snel die langs de lijn waardoor bij balverlies de CVM veel te veel moet lopen tussen de ruimtes. Zij kunnen naar mijn idee beter erachter als aanspeelpunt blijven erachter blijven en de afvallende bal opvangen.
mathijs55 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:14:
We hebben gisteravond trouwens besloten dat er voorlopig een stop staat op toelaten van nieuwe spelers in het PS4-team. We zitten nu rond de 25 man en zolang iedereen vrij actief is is dit gewoon al aan de volle kant. Mochten we al enkele mensen op de wachtlijst krijgen gaan we de optie bespreken om een extra team te openen. Mensen die dit op zich willen nemen mogen zich altijd alvast melden :)

Als het nieuwe team er komt, onder de naam: Tweakers FC 2 (of Jong Tweakers FC) dan is het mijn voorstel om voorlopig niet te gaan wisselen van spelers tussen deze 2 teams. We spelen nu een aardig niveau met het 1e team en zolang iedereen dat kan bijbenen zie ik geen reden om mensen naar 2 te sturen oid. Mochten we over een aantal weken in bijvoorbeeld Div 2 zitten en er zijn mensen waarvan de speler nog niet goed ontwikkeld is, of die het niveau te hoog vinden liggen dan kunnen we op dat moment het alsnog beslissen.

Maar voor nu is het gewoon belangrijk dat iedereen weet dat de samenstelling van Tweakers FC niet zal veranderen. We gaan in de openingspost een wachtlijst aanmaken voor Team 2 ;)
Ja goed plan. Wie wordt de manager? verstandig is om wel een actieve speler erop te zetten.
Volgens mij kun je aan de hand van statistieken redelijk in de gaten houden wie actief is en (aangezien het niveau hoger wordt) eventueel tekort schiet. Wel is het heel lastig om dit te beoordelen en moet het vooral ook leuk blijven.

Leuk!! geef je wel even aan als je een post doet?

Ben ook tevreden over mijn statts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Mochten er andere tips hebben voor mij als verdediger hoor ik het graag. Wat ik vooral moeilijk vind is dicht op en voor de tegenstander blijven. Vaak betekend een verkeerde stap direct een kans voor (haast) open doel.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Air.Sin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-05 17:17
Phydomir schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:21:
Mochten er andere tips hebben voor mij als verdediger hoor ik het graag. Wat ik vooral moeilijk vind is dicht op en voor de tegenstander blijven. Vaak betekend een verkeerde stap direct een kans voor (haast) open doel.
Geef je speler lengte en body, dan win je alle duels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Niet te snel happen, ruimte er tussen laten en juiste moment afwachten.
Uitkijken dat je niet te lang met hem oploopt omdat jij kwetsbaar bent als je achteruit moet lopen lopen.

Is een kwestie van timen, en kijken tegenover wie je staat. (klein behendig spelertje voor je zou ik gelijk de confrontatie aangaan)

Maar ik ben geen verdediger en moet zeggen dat je het prima doet van wat ik gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
kevinn schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:34:
[...]

Leuk die statistieken :) maar een winpercentage van 17% is wel slecht (kan maar beter niet meer meespelen :o )
Haha, gewoon 1 op de 6 potjes meedoen, dan win je altijd :9
Ricloo86 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:12:

Toen we met wat minder spelers goed op positie bleven staan en niet te snel naar voren willen gaan hielden we veel meer controle. De tegenstander ging de lange bal spelen (wat wij te veel doen) en de ruimte kwam vanzelf.
Klopt inderdaad, dit merk je meteen! Nu zaak dat we daar ook op gaan letten als we met veel mensen zijn.

De formatie waarin we gisteren speelde lijkt me goed, twee aanvallers die bewegelijk voorin kunnen spelen en de cam die er tussen blijft. De LM en RM gaan vrij snel die langs de lijn waardoor bij balverlies de CVM veel te veel moet lopen tussen de ruimtes. Zij kunnen naar mijn idee beter erachter als aanspeelpunt blijven erachter blijven en de afvallende bal opvangen.
Aanvallend ging dat vaak wel lekker inderdaad. Alleen is de vraag of we die tweede CVM dan niet teveel missen?

Leuk!! geef je wel even aan als je een post doet?

Ben ook tevreden over mijn statts :)
Doe ik! Zal proberen het (bijna) elke dag te updaten :)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Het verdedigen blijft nou eenmaal een stuk lastiger dan aanvallen, voornamelijk omdat je als je een fout maakt er vrijwel meteen op wordt afgestraft. Hier nog enkele tips van mij waar ik ook op probeer te letten(gisteravond waren we een prima duo centraal achterin ;) )

- Praat met de andere verdedigers en kijk wie welke man op pakt.
- Bij balbezit probeer op te schuiven naar de middenlijn (naar de mini-map kijken/andere camera) Hierdoor houden we het veld compact
- Maak je speler rond de 179/184 Hierdoor is hij groot genoeg om kopduels te winnen(zeker van die kleintjes) maar ook nog snel genoeg om te aardig bij te kunnen benen.
- Probeer de aanvaller altijd naar de buitenkant te dringen, hierdoor wordt het directe gevaar weggenomen

Misschien wel de belangrijkste tip: Als je niet weet wat je met de bal moet doen en je staat onder druk, gewoon dat ding naar voor schieten _/-\o_

Het zijn trouwens meer algemene opmerkingen dan persoonlijk. Ik vond dat we gisteravond in het centrum goed stonden te verdedigen, vooral omdat we beiden keken naar wie wanneer de man oppakte en wie er rugdekking bleef geven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Wie zijn er vanavond eigenlijk weer bij? :)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
EvEs0r schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:41:
Vanavond wil de vriendin wat aandacht, dus zal hem hoogstwaarschijnlijk niet worden haha

Het weekend ben ik de avonden weer van de partij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:46
EvEs0r schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:41:
Hoop vanavond ook mee te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ligt een beetje aan het weer. Als het droog blijft ga ik eerst tennissen en ben ik er pas vanaf half 11 ofzo. Gaat het regenen dan ben ik er vanaf een uur of 9 bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HouseQ
Ik doe ook nog wel even mee :) wil eigenlijk wel eens op LM of RM spelen als het mag/mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Vanavond ben ik er niet bij, ik ga met vrienden eten en daarna gezamelijk Champions League kijken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:33

ettie1990

PSN:ettiesick

Ik meld mezelf gister aan voor die ps4 gedeelte maar ik zie mezelf nergens terugkomen en nu staat er ineens na deze post kom je op een wachtrij? Wat is het nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
ettie1990 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:31:
[...]

Ik meld mezelf gister aan voor die ps4 gedeelte maar ik zie mezelf nergens terugkomen en nu staat er ineens na deze post kom je op een wachtrij? Wat is het nu?
Sorry! Helemaal overheen gelezen. Zal je straks nog even toevoegen, dat is wel zo eerlijk ;)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Ik denk dat we verder ook een aantal basisregels op moeten stellen, niks spannends en ook zeker niet te serieus, maar om andere mensen tzt wel een kans te geven. Hierbij moet je denken aan iets zoals als je 2 weken geen wedstrijd speelt dat je dan je plek verliest(geldt natuurlijk niet als je aangeeft dat je op vakantie gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
mathijs55 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:40:
Ik denk dat we verder ook een aantal basisregels op moeten stellen, niks spannends en ook zeker niet te serieus, maar om andere mensen tzt wel een kans te geven. Hierbij moet je denken aan iets zoals als je 2 weken geen wedstrijd speelt dat je dan je plek verliest(geldt natuurlijk niet als je aangeeft dat je op vakantie gaat).
Iedere club heeft regels dus lijkt me zeker een goed plan.
Daarmee behoudt je een actieve club.

Hoe zie je het qua manager etc voor je bij jong Tweakers FC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Ricloo86 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:50:
[...]

Iedere club heeft regels dus lijkt me zeker een goed plan.
Daarmee behoudt je een actieve club.

Hoe zie je het qua manager etc voor je bij jong Tweakers FC?
Ja daar ben ik met EvEs0r nog een beetje over het brainstormen. We willen sowieso iemand die al een beetje FIFA kan, die kan dan mooi andere mensen helpen in het beter worden etc. Tevens is het ook belangrijk dat diegene actief is op het forum en ook minimaal 1x per dag op FIFA is(eventueel gecombineerd met een andere manager)

Ik snap dat het lastig wordt aangezien de club nu al vrij hecht begint te worden en ik denk ook dat er vrij weinig jongens uit de huidige club zijn die dat op zich willen nemen daardoor.

We wachten het voor dit moment even rustig af en als jullie suggesties hebben of jezelf beschikbaar wilt stellen PM ons gerust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
mathijs55 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:53:
[...]

Ja daar ben ik met EvEs0r nog een beetje over het brainstormen. We willen sowieso iemand die al een beetje FIFA kan, die kan dan mooi andere mensen helpen in het beter worden etc. Tevens is het ook belangrijk dat diegene actief is op het forum en ook minimaal 1x per dag op FIFA is(eventueel gecombineerd met een andere manager)

Ik snap dat het lastig wordt aangezien de club nu al vrij hecht begint te worden en ik denk ook dat er vrij weinig jongens uit de huidige club zijn die dat op zich willen nemen daardoor.

We wachten het voor dit moment even rustig af en als jullie suggesties hebben of jezelf beschikbaar wilt stellen PM ons gerust :)
Een optie zou kunnen zijn om er 2 uit het team te halen nu en die het laten opzetten.
Na verloop van tijd een actieve speler(s) die zich toegevoegd hebben aanstellen als manager zodat die andere weer naar het eerste team kunnen gaan.

Ik heb daar opzich geen moeite mee maar weet niet of ik genoeg online ben en goed genoeg FIFA speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Gisteren had ik vooral last met de buitenspel val. Tegen spelers met een pace van 80-90 is onmogelijk te verdedigen als je niet in duel komt.

Vooral als de bal tussen de keeper en verdediger komt te liggen ben je kansloos of je moet een paar meter terug staan maar dan hef je dus buitenspel op.
Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste