PS4
s2mi7n
Cam, maar kan overal wel spelen
s2mi7n
Cam, maar kan overal wel spelen
Ik ben online maar volgens mij slaat hij weer niets op.stomley schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:00:
Niemand van ps4 online?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Verwijderd
Ps4..Maverick! schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:43:
[...]
Dat sucked...
Op welk platform speel je?
Op XBox heb ik nu geloof ik een dikke 50 potjes gespeeld met mijn pro, maar dit issue nog geen enkele keer gehad.
Verwijderd
Ps4 werkt het nu wel.Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:32:
[...]
Ps4..
Heb het overigens ook al in gewoon seizoenen gehad.. Won met 4-0. Wou de wedstrijd afsluiten ipv volgende. Kom ik terug in menu, weg winst...
+ het reconecten naar de EA servers ( R3 knopje van controller ) wil niet als de verbinding weg is gevallen..
mijn hele R3 knop werkt niet of nauwelijks..
Zo typisch EA.. die fucking kut bugs zitten er al JAREN in...
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Er is geen manager online, heb je al een request gestuurd?GAITii schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:56:
Ik ben nu online op PS4, iemand die mij kan adden / toevoegen aan de club?
PSN: LinQ-NL
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ja heb een request gedaanOdieus schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:58:
[...]
Er is geen manager online, heb je al een request gestuurd?
Gewoon even wachten tot een van de managers van de PS4 club online is. Meer kan je niet doen
Wel vreemd dat drop in matches wel werden opgeslagen gisteren...Jumpman schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:01:
Heerlijk dat op de PS4 onze potten van gisteravond zijn vergeten, andere kant van de medaille is dat we de hele avond voor niets hebben gespeeld, want de Virtual Pro is ook niet beter geworden.
Gelukkig hebben we wel wat formaties getest, en zijn we wat beter op elkaar ingespeeld. Helaas moesten we tegen echte Pro Clubs.
Ik wil best spelen maar zit nog niet in de clubRicloo86 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:05:
Komt er nu nog iemand spelen op PS4 ?
Ik ben er welRicloo86 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:05:
Komt er nu nog iemand spelen op PS4 ?
Jij stuurde mij een invite ofniet? Ging niet helemaal goed. Graag nog even keer doen wAnt mij lukt het niet
Done, zat nog in een potje 😉Ricloo86 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:14:
[...]
Jij stuurde mij een invite ofniet? Ging niet helemaal goed. Graag nog even keer doen wAnt mij lukt het niet![]()
Ik zit nu in de wedstrijd lobby van de club
Zie niets haha
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Ging al een stuk beter dan gisterenstomley schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:12:
We gingen vanmiddag niet heel geweldig. Ook wel aardig wat ongeluk, maar wel gelachen.
Idd, als je in dit topic je PSN/GT/Origin doorgeeft en je vervolgens een request in Fifa stuurt naar de club zullen de managers je z.s.m. toevoegenKlor schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:50:
Je kan natuurlijk beter je hier aan melden dan gewoon een open sollicitatie via FIFA zelf doen
PS4
PSN ID: Zeebaard
Mid/Aanval
[ Voor 38% gewijzigd door Air.Sin op 27-09-2014 21:12 ]
Vanmiddag ging het wel goed.mathijs55 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 21:57:
Ik ben vanavond niet bij profclubs. De servers van EA hebben het zo lastig dat laden echt enorm lang duurt. Gisteren registreerde het ook geen statistieken...
Op welk platform?Air.Sin schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:55:
Een request lukte bij mij niet, maximumaantal aanmeldingsverzoeken bereikt..
Ik wil wel, maar met 2 man is het niet te doenstomley schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:53:
Niemand meer voor vanavond?
Heb je helemaal gelijk inOdieus schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 23:00:
[...]
Ik wil wel, maar met 2 man is het niet te doen
Ik wil ook wel, maar dan moet ik eerst toegelaten worden
Er is geen manager online, dus kan nu niet.
Oke dan wacht ik wel geduldigOdieus schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 23:19:
[...]
Er is geen manager online, dus kan nu niet.
Nee, ik ben géén Belg!
[ Voor 16% gewijzigd door Arwintju op 28-09-2014 02:27 ]
Lekker kerels! Goed bezigArwintju schreef op zondag 28 september 2014 @ 02:12:
Zo op dit late tijdstip nog maar is een update van de Tweakers FC PC club.
We begonnen deze avond in divisie 9. We speelden enorm lekker en we werden in deze divisie ongeslagen kampioen, met maar liefst 22 goals voor en slechts 6 tegen in 5 wedstrijden! hieronder het bewijs dat de titel ook daadwerkelijk binnen is.
[afbeelding]
Toen zaten we in divisie 8. Het goede spel zette zich voort en we wisten weer te promoveren nog steeds ongeslagen. Helaas konden we de titel niet zonder verlies pakken. Met 12 goals voor en 8 goals tegen pakten we na 7 wedstrijden de titel in divisie 8. Ja, weer wonnen we zo'n glimmende beker.
[afbeelding]
Hopelijk gaat divisie 7 net zo goed. We gaan het meemaken!
Kortom veel lol in de Tweakers FC PC club. Er wordt bij vlagen schitterend gespeeld en er wordt ook nog af en toe gelachen! Zeer goed begin voor de PC club dus!
Nee, ik ben géén Belg!
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Nu is het wel geluktAir.Sin schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:55:
Een request lukte bij mij niet, maximumaantal aanmeldingsverzoeken bereikt..
Heb je net geaccepteerd.
[ Voor 8% gewijzigd door Mathijs14 op 28-09-2014 11:56 ]
Verwijderd
Precies dit.. Drama EA..Postius schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:03:
Mijn laaatste 4 (!!!!) games online telden allemaal niet 0 coins, 0 punten en weg 4 overwinningen! Zucht, het wordt je wel heel moeilijk gemaakt om ervan te genieten.
Je bent geaccepteerdDelph schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:41:
Zojuist om een invité gevraagd op de ps4 onder naam van Delphar. Ik speel het liefst cdm
[ Voor 14% gewijzigd door NickThissen op 28-09-2014 23:34 ]
Als je mij even toevoegt op Origin, dan accepteer ik je bij de club. Er wordt niet echt vooraf gezegd of er gespeeld wordt. Meestal zijn er wel wat mensen online, met hen kun je dan afspreken of ze willen spelen. Communicatie is, bij voorkeur, met een headset. fifa heeft een ingebouwde mogelijkheid tot voice chat, dus er komen geen externe programma's aan te pas.NickThissen schreef op zondag 28 september 2014 @ 23:33:
PC: NickThissen
Voorkeur middenveld / aanval, maar heb bijna geen ervaring met clubs dus doe maar wat uitkomt.
Lijkt me leuk om eens mee te doen, heb ook een request gestuurd. Hoe werkt dit precies? Ik heb ooit in fifa11 ofzo eens meegedaan volgens mij. Hoe wordt er afgesproken wanneer jullie spelen? Is er nog communicatie tijdens het spelen (teamspeak, ingame als dat kan, etc?).
Wat spelen met je pro's stats. Hier is wel veel over te vinden online, maar het is ook erg afhankelijk van je eigen voorkeur en speelstijl. Maak je bijv veel gebruik van snelheid of ben je meer een dribbelaar of passer.Ricloo86 schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:58:
Vanavond vanaf 1830u tot mijn ogen dichten vallen online!! Wie nog meer op de PS4?
Overigens vind ik mijn speler nog erg traag etc ... Speelt echt niet fijn. Heb tot level 89 alle boost cadeau gekregen en speel redelijk veel invalwedstrijden om te ranken.
Iemand misschien tips om het wat sneller te laten verlopen?
[ Voor 5% gewijzigd door Ronster op 29-09-2014 10:09 ]
Misschien handig om een derde persoon ook de rechten te geven om mensen te accepteren? Aangezien jij en Eves0r niet altijd online zijn en ze soms best lang moeten wachten.mathijs55 schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:11:
Ik ben misschien vanavond weer te vinden in Pro Clubs. Er komt nog een maat langs dus fifa wordt er sowieso gespeeld! Ik zal ook nog even Southation accepteren.
Nee, ik ben géén Belg!
Voor zover mogelijk log ik sowieso elke dag even in om mensen te accepteren hoor, dus volgens mij valt dat wachten wel mee. Maak ook vaak genoeg mee dat mensen een request hebben gestuurd en dan vervolgens al bij een andere club zitten, dan kun je lang wachten jaFraxleNL schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:13:
[...]
Misschien handig om een derde persoon ook de rechten te geven om mensen te accepteren? Aangezien jij en Eves0r niet altijd online zijn en ze soms best lang moeten wachten.
Nee, ik ben géén Belg!
Define lang wachten? Als iedereen het aanlevert zoals we hebben aangegeven, dus een verzoek sturen+een post hier met je PSN id dan ben je binnen een dag geaccepteerd..FraxleNL schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:13:
[...]
Misschien handig om een derde persoon ook de rechten te geven om mensen te accepteren? Aangezien jij en Eves0r niet altijd online zijn en ze soms best lang moeten wachten.
Haha! Volgens mij zitten wij op één lijnmathijs55 schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:17:
[...]
Define lang wachten? Als iedereen het aanlevert zoals we hebben aangegeven, dus een verzoek sturen+een post hier met je PSN id dan ben je binnen een dag geaccepteerd..
Tevens zijn er nu al verschillende mensen die een transferverzoek hebben gestuurd terwijl ze al bij een andere club zaten..
Nee, ik ben géén Belg!
[ Voor 100% gewijzigd door obiander op 17-07-2022 20:33 ]
Haha no problemFraxleNL schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:28:
Nee dan is het mijn fout. Excuses Eves0r en Mathijs.
3 managers vind ik zeker geen overbodige luxe. Dit hebben we bij de XBone nu ook.mathijs55 schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:53:
[...]
Haha no problemMocht de club nog veel groeien dan is het wellicht wel een goed idee om bijv jou als extra manager erbij te nemen. Jij bent vrij veel online volgens mij
Nee, ik ben géén Belg!
Verdedigen is inderdaad vrij saai en erg lastig in je 1tje. Wat volgens mij het beste werkt is als je met meer de 4 man speelt dat diegene die met ANY/Elke speelt zijn speler ook als een verdediger instelt..Ricloo86 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:53:
Is het eigenlijk zo dat je pro op iedere positie zich los van elkaar moet ontwikkelen? of zijn er bepaalde eigenschappen die op iedere positie van toepassing zijn?
Ik wil me graag op 1 positie toeleggen om daar echt goed te worden maar als we echt heel weinig verdedigers hebben gaan we iedere keer nat op de counter, dan wil ik ook best investeren om een betere verdediger te worden. (aangezien niemand dat wil doen bekruipt mij alleen wel het gevoel dat ik op die positie ernaast nog wel een brei cursus kan volgen of valt dat mee???)
Ja idd, alleen als die het niet altijd speelt zal het een beperkte verdediger blijven.mathijs55 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:54:
[...]
Verdedigen is inderdaad vrij saai en erg lastig in je 1tje. Wat volgens mij het beste werkt is als je met meer de 4 man speelt dat diegene die met ANY/Elke speelt zijn speler ook als een verdediger instelt..
Bij je prof kun je kijken naar de verdiensten die je vrij kunt spelen. Bij sommige verdiensten staat dat je op een bepaalde positie moet staan om deze vrij te kunnen spelen. Dus om antwoord te geven op je eerste vraag: ja, er zijn verschillende eigenschappen die je per positie vrij kunt spelen.Ricloo86 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:53:
Is het eigenlijk zo dat je pro op iedere positie zich los van elkaar moet ontwikkelen? of zijn er bepaalde eigenschappen die op iedere positie van toepassing zijn?
Ik wil me graag op 1 positie toeleggen om daar echt goed te worden maar als we echt heel weinig verdedigers hebben gaan we iedere keer nat op de counter, dan wil ik ook best investeren om een betere verdediger te worden. (aangezien niemand dat wil doen bekruipt mij alleen wel het gevoel dat ik op die positie ernaast nog wel een brei cursus kan volgen of valt dat mee???)
Nee, ik ben géén Belg!
Nou ik ga gewoon lekker verder spelen en zie wel wat er gebeurd hahaEvEs0r schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:41:
[...]
Bij je prof kun je kijken naar de verdiensten die je vrij kunt spelen. Bij sommige verdiensten staat dat je op een bepaalde positie moet staan om deze vrij te kunnen spelen. Dus om antwoord te geven op je eerste vraag: ja, er zijn verschillende eigenschappen die je per positie vrij kunt spelen.
Zoals Mathijs ook al zei, verdedigen is leukst als je ANY speelt. Hoewel RB en LB ook wel leuk kan zijn, omdat je dan af en toe ook lekker mee op kunt komen.
Hoe je Pro speelt hangt van veel dingen af, ook van je lengte en gewicht bijvoorbeeld. Ook je rol heeft veel invloed (dus voor een spits bijvoorbeeld afmaker of aanspeelpunt); dat merk je echt! Denk dat je daarin ook opzoek moet naar wat je zelf het fijnst vindt. En vergeet ook niet de vrijgespeelde kenmerken te activeren (effectpasses, verre ingooi, dat soort dingen).Ricloo86 schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:02:
[...]
Nou ik ga gewoon lekker verder spelen en zie wel wat er gebeurd haha
Vindt alleen opmerkelijk dat mijn pro 84 is, dus redelijk hoog, en gewoon slechte aannames heeft en weinig behendigheid.
Vanavond weer vrolijk verder om hem beter te maken, jammer alleen dat er zoveel clowns in de invalwedstrijden rondlopen.
Nee, ik ben géén Belg!
intergalactic.fm
Dan zit je bij onze club wel goed, want over het algemeen wordt er lekker samengespeeld! De eerste 4 punten heb ik eigenlijk nog niet meegemaakt met Tweakers FC. De laatste komt natuurlijk wel eens voor, maar niet zovaak dat het irritant is. Eigen actie moet soms kunnen natuurlijk, zolang je ook maar aan het team denktDelph schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:24:
Persoonlijk vind ik Any bijna een vorm van cheaten, je speelt toch deze modus om met 1 speler te spelen? Vanavond hopelijk online voor wat potjes, lijkt me zo heerlijk om te spelen zonder:
-Soloisten die denken dat ze vanaf eigen helft een dribble in kunnen zetten om te gaan scoren
-Spelers die elke bal meteen op goal schieten vanaf elke afstand en hoek
-Spelers die bij cpu balbezit direct elke bal opeisen onafhankelijk van hun positie
-Keepers die voor de grap als veldspeler gaan spelen en het goal vrij laten
-Uit positie lopende middenvelders omdat ze ook graag willen scoren
Nee, ik ben géén Belg!
Helemaal eens, vandaar mijn woordspeling CLOWNSDelph schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:24:
Persoonlijk vind ik Any bijna een vorm van cheaten, je speelt toch deze modus om met 1 speler te spelen? Vanavond hopelijk online voor wat potjes, lijkt me zo heerlijk om te spelen zonder:
-Soloisten die denken dat ze vanaf eigen helft een dribble in kunnen zetten om te gaan scoren
-Spelers die elke bal meteen op goal schieten vanaf elke afstand en hoek
-Spelers die bij cpu balbezit direct elke bal opeisen onafhankelijk van hun positie
-Keepers die voor de grap als veldspeler gaan spelen en het goal vrij laten
-Uit positie lopende middenvelders omdat ze ook graag willen scoren
Present, zal de gezelligheid meenemen, dat komt net als de vorige keer zeker wel goed.Ricloo86 schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:05:
[...]
Helemaal eens, vandaar mijn woordspeling CLOWNS
Dit heb ik ook nog niet gemerkt bij de tweaker club waar je op iedere positie gewaardeerd wordt en er lekker getikt wordt, alweer zin in vanavond en hoop op een flinke PS4 opkomst
intergalactic.fm
Nachtmerries heb ik ervan gehad!!mathijs55 schreef op maandag 29 september 2014 @ 23:08:
WAT EEN KANS VAN EVES0R!!
[ Voor 15% gewijzigd door EvEs0r op 30-09-2014 09:02 ]
Nee, ik ben géén Belg!
[ Voor 11% gewijzigd door kevinn op 30-09-2014 09:04 ]
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq