• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:53
We zijn begonnen op de ps4 :) wie doet mee?

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Ik doe nu een potje mee als jullie klaar zijn,

• Ryiuuz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11-2024
PC
Ryiuuuz (origin)
middenveld.

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 12:43
Heb een cdm gemaakt op ps4. Vanmiddag 1e game gedaan en geëindigd op 9.7 en 2 doelpunten. We wonnen ook met 2-0. Kopbal en volley welke terug kwam van een voorzet. Rating 81 nu.

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 15:52
Ik wil ook wel beginnen op de XBox! Half 7 anyone?

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
De promotie naar de volgende divisie is al binnen. 7 assists in 2 wedstrijden :p Fraxle met een hattrick in zn 1e pot en Lekkerboeie met een brace. Begint lekker :D

[ Voor 13% gewijzigd door Mathijs14 op 25-09-2014 18:33 ]

• Ronster
Goed Bezig die PS4 heren.
Nu kunnen wij natuurlijk niet achter blijven :P
Ik zit nu in de lobby en wacht op een maatje zodat we kunnen beginnen :)

• Arwintju
  • Laatst online: 10-09 09:49
PC club staat inmiddels!

Voeg me even toe en vraag om een transfer.
Ik ben de hele avond online om mensen toe te voegen en natuurlijk ook te spelen als we zover zijn!

• Posse9
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-01-2024
Degenen met een PC-versie kunnen zich eventueel ook bij ons (Koekoek) aansluiten. Hebben sinds FIFA 10 t/m FIFA 13 altijd met tweakers-leden de PS3-versie gespeeld bij clubs (6500 punten hadden we meestal), maar we zijn nu met een aantal overgestapt op de PC-versie. Stuur maar een dm als je interesse hebt!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
PlayStation tweakers FC gaat lekker.... Kampioen en nog geen wedstrijd verloren haha

Misschien handig om elkaar even invite te sturen om party off. game te hebben en te weten wie er komen spelen!?

Voeg mij maar even toe Ricloo86 ;)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Gaat inderdaad lekker! Hieronder het bewijs ;)

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/z2ziw.jpg

Nee, ik ben géén Belg!

• Ricloo86
EvEs0r schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:50:
Gaat inderdaad lekker! Hieronder het bewijs ;)

[afbeelding]
Nice! _/-\o_

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Wil me graag aanmelden

PS4
PSN : Terrestra2013
Positie : maakt me niet uit , Liefst Mid / Att

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

• stomley
Netjes jongens. Toevallig mensen morgen middag online. Vrijdag is mijn halve dag op kantoor dus. Let me know en voeg me toe stomley1990

• FraxleNL

FraxleNL

Wie komen er zo online op de PS4?

• Lekkerboeie86
5 minuutjes ben ik er :)

• FraxleNL

FraxleNL

Is goed. Tot zo :).

• Mr. Maluku
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 16:43
Ik wil me ook graag aanmelden:

PS4
PSN: Maaloekoe
Positie: Op de flanken op middenveld of in de aanval

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Meld me hierbij ook aan voor PS4:

PSN: ThraceG
Positie: voorkeur voor aanval of middenveld

[ Voor 10% gewijzigd door Thrace Grumble op 25-09-2014 21:20 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Lekkerboeie86
Nog PS4 spelers die nu mee kunnen doen?

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Nog PC spelers voor 2 potjes?

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:28:
Nog PS4 spelers die nu mee kunnen doen?
Present, zojuist aangemeld :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• FraxleNL

FraxleNL

Mathijs of Evesor moeten de aanmeldingen accepteren. Ik en lekkerboeie spelen heel de avond maar er komt niemand bij omdat ze allemaal in de wachtkamer zitten.

• Mathijs14
Ik ben nu weer online!

• Mathijs14
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ij9p2TO.jpg

• Ronster
Wij hebben ook al een wedstrijd gewonnen!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Eerste rode kaart voor PS4 - TFC is een feit.. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Jongens het was weer lache vanavond. Alleen een beetje jammer dat er op het einde 2 spelers gingen spelen zonder op de andere te wachten. Hierdoor moesten er 4 man wachten. Probeer even sociaal te zijn op zulk soort momenten ;)

Welterusten en tot morgenavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
PS4 mannen, wat voor formatie en tactiek gebruiken jullie? En spelen jullie met iemand op any?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

mathijs55 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:26:
Jongens het was weer lache vanavond. Alleen een beetje jammer dat er op het einde 2 spelers gingen spelen zonder op de andere te wachten. Hierdoor moesten er 4 man wachten. Probeer even sociaal te zijn op zulk soort momenten ;)

Welterusten en tot morgenavond!
Was totaal per ongeluk, wij waren ook verbaasd dat we in een match zaten zonder jullien en zijn dan ook zsm het potje gequit.
Was niet onze bedoeling! Mijn newbie-niveau heeft hierbij niet geholpen, denk dat we/ik op de een of andere manier een match had gestart.. Leek alsof we direct doorrolden in een nieuwe match, zonder jullie :s

[ Voor 14% gewijzigd door Thrace Grumble op 26-09-2014 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Thrace Grumble schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 01:11:
[...]

Was totaal per ongeluk, wij waren ook verbaasd dat we in een match zaten zonder jullien en zijn dan ook zsm het potje gequit.
Was niet onze bedoeling! Mijn newbie-niveau heeft hierbij niet geholpen, denk dat we/ik op de een of andere manier een match had gestart.. Leek alsof we direct doorrolden in een nieuwe match, zonder jullie :s
Klopt, was zeker niet de bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Als je er in blijft, start vanzelf een nieuwe match.

Als iedereen even alle Online Prof ervaringspunten uit de FIFA Catalogus incasseert, schiet het niveau van je Online Prof ook lekker op. Hoe hoger je FIFA Level, hoe meer online Prof ervaringspunten je kan incasseren. Dit had ik beter meteen kunnen doen i.p.v. zojuist pas.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamD
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-06 14:39
Wil wel een keertje meedoen op de PC :D

T-ID: SamD
Origin: Prestin32k
Voorkeur: Middenveld / Aanvaller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
Bij deze wil ik mij ook aanmelden voor pro-club

Console: PS4
PSN: Maditude
Positie: alles behalve keeper :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Ja die prof punten schiet lekker op daardoor begon ik op stats gemiddeld 81.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Thrace Grumble schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 01:11:
[...]

Aah ok. Geen probleem dan :) We gaan er vaak even uit omdat sommige mensen even upgrades aan moeten zetten die ze hebben vrijgespeeld of hun positie even willen aanpassen. Nog gewonnen vannacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

mathijs55 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 07:30:
[...]

Aah ok. Geen probleem dan :) We gaan er vaak even uit omdat sommige mensen even upgrades aan moeten zetten die ze hebben vrijgespeeld of hun positie even willen aanpassen. Nog gewonnen vannacht?
Top, duidelijk. Volgende keer dus direct afbreken als match weer laadt :) Ben kort nadat we de match waar me met z'n tweeën in zaten hadden afgebroken gestopt, zou t dus niet weten of er nog wedstrijden zijn gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Het is in ieder geval erg leuk om te zien dat de PS4-spelers erg actief zijn. Ik ben zelf vanavond de hele avond online! Zal even kijken of ik nog ergens een andere koptelefoon/microfoon vandaag kan ritselen, deze kraakte nogal hoorde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
mathijs55 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:07:
Het is in ieder geval erg leuk om te zien dat de PS4-spelers erg actief zijn. Ik ben zelf vanavond de hele avond online! Zal even kijken of ik nog ergens een andere koptelefoon/microfoon vandaag kan ritselen, deze kraakte nogal hoorde ik.
Mooi man 😊
Wij hebben ook van 18:30 tot 00:45 gespeeld en het was erg gezellig moet ik zeggen. Veel gelachen iig en daar gaat het om. Het gaat niet altijd en alleen om winnen O-)

Maar welke formatie gebruiken jullie? 5-3-2 leek voor ons het beste te werken. En speelt iemand van jullie ANY?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:22

lasharor

7 december 2004

Ik doe graag mee, overdag echter niet zo vaak beschikbaar maar wel in de avonduren/weekenden.

Spelen jullie trouwens met mic?

- PS4
- Salerg
- CAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Maverick! schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:46:
[...]

Mooi man 😊
Wij hebben ook van 18:30 tot 00:45 gespeeld en het was erg gezellig moet ik zeggen. Veel gelachen iig en daar gaat het om. Het gaat niet altijd en alleen om winnen O-)

Maar welke formatie gebruiken jullie? 5-3-2 leek voor ons het beste te werken. En speelt iemand van jullie ANY?
We spelen of 4-4-2 met een brede ruit op het middenveld of 4-1-3-2. Als ik online ben speel ik het liefst met ANY. We hebben al wel gemerkt dat het lastig is om als verdediger te spelen als er iemand anders met ANY speelt. Het was gisteravond super gezellig en genoeg gelachen en prachtige aanvallen gezien :)
lasharor schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:53:
Ik doe graag mee, overdag echter niet zo vaak beschikbaar maar wel in de avonduren/weekenden.

Spelen jullie trouwens met mic?

- PS4
- Salerg
- CAM
Ik zal je vanavond even accepteren! Ja wel spelen bijna allemaal met een microfoon. Wel zo gezellig en tevens ook erg handig. Gewoon lekker meespelen wanneer je tijd hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

mathijs55 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:02:
[...]

We spelen of 4-4-2 met een brede ruit op het middenveld of 4-1-3-2. Als ik online ben speel ik het liefst met ANY. We hebben al wel gemerkt dat het lastig is om als verdediger te spelen als er iemand anders met ANY speelt. Het was gisteravond super gezellig en genoeg gelachen en prachtige aanvallen gezien :)

[...]

Ik zal je vanavond even accepteren! Ja wel spelen bijna allemaal met een microfoon. Wel zo gezellig en tevens ook erg handig. Gewoon lekker meespelen wanneer je tijd hebt :)
Die prachtige aanvallen heb ik nog gemist in die 1-9 nederlaag ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Thrace Grumble schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:16:
[...]

Die prachtige aanvallen heb ik nog gemist in die 1-9 nederlaag ;) :D
Oef, dat was inderdaad een heel erg droevig potje. We waren 's middags/begin van de avond lekker op dreef. 5 potjes op rij gewonnen. Daar zaten enkele hele fraaie aanvallen tussen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:35
Maverick! schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:46:
[...]

Mooi man 😊

Het was idd erg gezellig. Ik had ook al even nagedacht over een andere formatie. Wat mij opviel was dat we met 433 wel erg aanvallend waren en telkens achterin een man minder hadden (of zij 1 of 2 meer, is maar hoe je het bekijkt). Ik wilde voorstellen om 442-2 te spelen. Online is dit altijd vrij defensief maar toch met 2 buitenspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:43

Phydomir

Dennis

mathijs55 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:07:
Vanavond staat er een Destiny raid geplanned dus zal ik er niet zijn. Ik kan wel vanmiddag en begin van de avond wat potjes doen. Laatste dagje vakantie, dan begint het echte leven weer :o

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33
Was zeker leuk :) Wel jammer dat als je moet bankzitten (ik kwam eerste helft online), dat je niet gewoon de wedstrijd mee kan kijken.

Maar het blijft wel veel 'misbruik van de AI' verhaal, AI verdedigers zijn altijd te laat of te traag met standaard balletje eroverheen (wat al jaren in FIFA is), maar als 1 verdediger tussen 3 AI te gaan staan is ook onbegonnen werk. Speel normaal veel 2vs2 waar je dit makkelijker kan counteren doordat 2de speler wel op tijd mee kan gaan rennen.

Maar vanavond weer van de partij :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Riemer schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:43:
[...]

Het was idd erg gezellig. Ik had ook al even nagedacht over een andere formatie. Wat mij opviel was dat we met 433 wel erg aanvallend waren en telkens achterin een man minder hadden (of zij 1 of 2 meer, is maar hoe je het bekijkt). Ik wilde voorstellen om 442-2 te spelen. Online is dit altijd vrij defensief maar toch met 2 buitenspelers.
Wat vooral een probleem was was wanneer wij een vrije trap/corner hadden en de tegenstander ging met 3 man alvast voorin staan. Om die manier hebben zij een overtal situatie op het moment dat ze de bal veroveren. Dan is het een kwestie van een lange bal geven en weg zijn we. Daar moeten we wat beter op gaan letten. Zal eens kijken of je ook tactieken bij standaard situaties kan instellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb wel interesse: PSN (PS4): Proof_61

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Zag dat de PS4 heren gisteren al potjes aan het spelen waren, had (helaas) visite en kon dus niet mee doen. Vanavond heb ik toestemming van de vrouw gekregen om Fifa te spelen, dus ben ik ook van de partij :)

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
ben vanavond ook online (xbox) is het mogelijk om je pro te boosten offline? vorige FIFA`s kon het wel namelijk

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Odieus schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:19:
Zag dat de PS4 heren gisteren al potjes aan het spelen waren, had (helaas) visite en kon dus niet mee doen. Vanavond heb ik toestemming van de vrouw gekregen om Fifa te spelen, dus ben ik ook van de partij :)
Haha top! Tot vanavond dan >:) Mijn vriendin zei ook dat ik maar lekker m'n gang moest gaan met FIFA15. Die kent me al wat langer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Kr44nVogel schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:28:
ben vanavond ook online (xbox) is het mogelijk om je pro te boosten offline? vorige FIFA`s kon het wel namelijk
Nee is niet meer mogelijk, sinds Fifa 14 volgens mij. Je kan hem wel een beetje boosten door upgrades te unlocken in je Fifa catalog :)
mathijs55 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:32:
[...]

Haha top! Tot vanavond dan >:) Mijn vriendin zei ook dat ik maar lekker m'n gang moest gaan met FIFA15. Die kent me al wat langer ;)
Haha, mijn vrouw laat mij vaak ook de 1e dagen dat ik een game heb gehaald mijn gang gaan hoor ;) Ze vind het helemaal niet erg, zolang zij ook maar een beetje aandacht krijgt :)

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Vanavond ben ik ook weer van de partij!

Wellicht is het wel een handig idee om PS4 party op te starten i.p.v. in-game.
Als iemand niet doorgeeft zijn tactiek o.i.d. wil aanpassen kun je denken dat hij weg is want je hoort elkaar niet meer.

Wellicht een idee dat onze manager ;) met iedereen bevriend is zodat je gewoon die party kan joinen.
En als je eventueel van de vrouw "the voice of holland" moet kijken kun je de party joinen en er doorheen praten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Ricloo86 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:49:
Vanavond ben ik ook weer van de partij!

Wellicht is het wel een handig idee om PS4 party op te starten i.p.v. in-game.
Als iemand niet doorgeeft zijn tactiek o.i.d. wil aanpassen kun je denken dat hij weg is want je hoort elkaar niet meer.

Wellicht een idee dat onze manager ;) met iedereen bevriend is zodat je gewoon die party kan joinen.
En als je eventueel van de vrouw "the voice of holland" moet kijken kun je de party joinen en er doorheen praten :P
Prima :) Ik maak vanavond wel ff een party aan. Ik neem aan dat de mensen die in de club zitten mij ook toevoegen op PSN? Ik accepteer wel iedereen dus dat komt helemaal goed O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Laatst online: 21:34
Was gisteren inderdaad gezellig op de XboxOne.
Voetbal niveau is nog niet al te hoog, maar het fun gehalte daarentegen wel, en dat staat bij mij echt ver voorop. Vanavond ben ik weer van de partij (vrijdag & zaterdag werkt vriendin immers avonddienst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Ik heb in de openingspost ook een kopje media toegevoegd. Hier kunnen we af en toe wat leuke/grappige screenshots plaatsen van onze teams/acties/vreugdedansen etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren nog even Fifa 15 gedaan, maar enkel wat begonnen met FUT. Vanavond is er drank in 't spel en zal ik er niet zijn, maar morgen home alone overdag.... riekt naar een sportief dagje voetballen op de bank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
mathijs55 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:12:
Ik heb in de openingspost ook een kopje media toegevoegd. Hier kunnen we af en toe wat leuke/grappige screenshots plaatsen van onze teams/acties/vreugdedansen etc :)
Kan ik instellen ofzo dat ik een melding krijg als daar iets gepost wordt? anders gaat het mij niet opvallen maar vindt het wel leuk om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Ricloo86 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:26:
[...]

Kan ik instellen ofzo dat ik een melding krijg als daar iets gepost wordt? anders gaat het mij niet opvallen maar vindt het wel leuk om te zien :)
Nee volgens mij niet. Maar ik verwacht dat als iemand er iets in zet dat er ook wel een berichtje voorbij komt in dit topic :)

Als niet-auters van dit topic nog een leuk plaatje hebben van een online wedstrijd met Tweakers FC dan kan je die gewoon naar 1 van de auteurs sturen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Leuk om te lezen dat jullie allemaal zo actief en enthousiast zijn!

Ikzelf kan er denk ik pas zondagavond weer bij zijn helaas... :(

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Vanavond tussen 18.00 en 20.00 nog pc spelers? Ik ben van de partij! --> |Jarno|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
Xboxone - JamesNL - Geen voorkeur

Ben niet echt thuis in pro clubs maar wil het zeker een keer proberen!
Voeg me maar toe!

[ Voor 19% gewijzigd door blindsight op 26-09-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
NO2 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:47:
Vanavond tussen 18.00 en 20.00 nog pc spelers? Ik ben van de partij! --> |Jarno|
ja ik ben er! Gaan we eens even kijken hoe het loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 14:06
- PC
- tijnvz
- RW/LW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Ik zorg dat ik er vanavond ook bij ben rond 1800!
-PC
-Dimstah
-Any/CDM/CAM

Ik hoop dat mn puntjes van de ps3 gelinkt zijn aan mn origin..voor t eerst dat ik overstap op de PC..kan ik gelijk lekker veel unlocken, anders huilen :(

edit:
Top! Heb gewoon alles wat ik op de PS ook had :)

[ Voor 11% gewijzigd door DeppOx op 26-09-2014 13:33 ]

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Mooi om te zien dat de PC-club ook wat begint te groeien :)
En super chill dat je alles gewoon nog had @Depp0x

Ik begon met Seasons ineens in Divisie 8 omdat ik vorig jaar in Divisie 1 zat... Vaag maar oke, wel chill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 14:55
Ik denk dat ik hem vanavond aanschaf, dan ben ik er ook bij voor de PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik ben online vanaf nu tot een uur of 8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Wie van de PS4ers is er vanavond online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Ik wel, maar ik kan de club niet vinden. Wat moet ik als "Name" en of "Abbreviation" invoeren? Zal wel in de TS staan maar ik lees er geloof ik overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

lasharor schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:25:
Ik wel, maar ik kan de club niet vinden. Wat moet ik als "Name" en of "Abbreviation" invoeren? Zal wel in de TS staan maar ik lees er geloof ik overheen.
Let op dat je hij het zoeken naar Tweakers FC, de gesproken talen op 'any' zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Ik ben vanavond toch wel van de partij! :)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Ik ben vanaf nu online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Ik vanaf tien minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Heb mezelf toegevoegd tot de PS4 club. wacht nu op goedkeuring.

Alvast al voor zover mogelijk die boosts gebruikt. Ben lvl 67 dus is redelijk veel beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Wat is je psn id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook meedoen mits er plaatsje vrij is.

Ps4
BagaturSad
Cdm or wings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:07:
Ik wil ook meedoen mits er plaatsje vrij is.

Ps4
BagaturSad
Cdm or wings
Er is een plekje vrij. Meld je aan bij de club en voeg CFC-mathijs toe aan PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Pfff PC club is ook begonnen maar valt nog best wel tegen.

3 verloren en 1 gewonnen :(

Heeft overigens iedereen de credits die hij heeft voor zijn pro al gebruikt?
Zit nu op level 83 maar dat schieten moet eigenlijk nog flink omhoog want geen enkele bal op doel gaat er in :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Scavy schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:12:
Pfff PC club is ook begonnen maar valt nog best wel tegen.

3 verloren en 1 gewonnen :(

Heeft overigens iedereen de credits die hij heeft voor zijn pro al gebruikt?
Zit nu op level 83 maar dat schieten moet eigenlijk nog flink omhoog want geen enkele bal op doel gaat er in :-(
Inderdaad valt vies tegen. We moeten nog een beetje ingespeeld raken op elkaar denk ik.

Ja ik heb al de credits gebruikt. Zat toen op 81. Nu met scoren en spelen naar 82 bijna 83. Gaat nog best snel als je gewoon goed je best doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
Heb ook een transfer request voor pc ingediend. Speel op iedere gewenste positie :) liefst mid of spits wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Arwintju schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:38:
[...]

Inderdaad valt vies tegen. We moeten nog een beetje ingespeeld raken op elkaar denk ik.

Ja ik heb al de credits gebruikt. Zat toen op 81. Nu met scoren en spelen naar 82 bijna 83. Gaat nog best snel als je gewoon goed je best doet.
Zit nu dus ook op 83 maar mijn schieten staat op 74, hoe hoog staat die van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Dreadramon schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:47:
Heb ook een transfer request voor pc ingediend. Speel op iedere gewenste positie :) liefst mid of spits wel
Wil je even mij toevoegen op Origin? dan kan ik het verzoek accepteren.
Scavy schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:47:
[...]

Zit nu dus ook op 83 maar mijn schieten staat op 74, hoe hoog staat die van jou?
Mijn schieten staat momenteel op 79, maar heb nu 16 wedstrijden gespeeld en 12 goals gemaakt. Dus dat kan het verschil wel eens zijn. Speel namelijk ook met andere als online prof. Dus niet alleen in de Pro Club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Even voor de duidelijkheid:

We accepteren geen in-game transferverzoeken als je je niet heb aangemeld via dit topic!
Om aan te melden post je je platform, je username van de console en je voorkeurspositie.

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk idee!

-PC
-origin:tobydissel
-liefste rb, rm, lb, lm

• Dreadramon
Als formaliteit dan nog:

-pc
-dreadramon
- middenveld of aanval

Ik zal je toevoegen arwintju

• Arwintju
Met trots kan ik melden dat zojuist ook Tweakers FC PC club kampioen is geworden en gepromoveerd is naar de 9de divisie!

Helaas geen plaatje ervan, maarja dat maakt het niet minder mooi. Zal er de volgende keer aan denken!

Verwijderd

FraxleNL schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:09:
[...]

Er is een plekje vrij. Meld je aan bij de club en voeg CFC-mathijs toe aan PSN.
Toegevoegd. Ik ben tot zondag niet thuis na zondag zal ik me ingame ook aanmelden bij tweakers fc.

• Scavy
Arwintju schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 01:34:
Met trots kan ik melden dat zojuist ook Tweakers FC PC club kampioen is geworden en gepromoveerd is naar de 9de divisie!

Helaas geen plaatje ervan, maarja dat maakt het niet minder mooi. Zal er de volgende keer aan denken!
Dat doen jullie goed, ging dus uiteindelijk toch beter dan eerder op de avond ;)
Ik hoop dit weekend nog een aantal potjes mee te doen om te kijken of we met mij ook succesvol kunnen zijn O-)

• lappiehero
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:31
Doe graag ook mee!

Platform: Xbox one
Gamertag: Lappiehero
Positie: middenveld

• Ronster
Het was weer fun vandaag op de XBox.
We kunnen nog wel wat meer actieve spelers gebruiken, dus request membership aub en join gewoon de sessie en de XBL party!! Deze gebruiken we namelijk altijd. Alle spelers zijn welkom.

We zittten nog in divisie 9.
Zojuist degradatie ontlopen door een 2-0 achterstand tegen milkshake drinkende en blauwe afro dragende kids om te buigen naar 2-3.
Mooi man!

Verwijderd

Speel al een tijdje clubs maar ook dit jaar weer is het een dikke bende binnen EA..

8 van de 10 wedstrijden onthoudt hij je vooruitgang niet.. Ik heb nu al 6x de 3 voltooide wedstrijden unlockt etc. Heb ook al meerdere keren na een wedstrijd de melding gekregen dat ze de uitslag niet konden verwerken ofzo.. Weg winst..

DRAMA!!!!!!!!!

• Ricloo86
Vanmiddag nog PS4 tijgers online?

Hoop overigens dat vandaag de ea servers wel weer werken en ze de punten bij houden. Zo blijft mijn speler de draaicirkel van een hijskraan houden natuurlijk

• Ronster
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 04:41:
Speel al een tijdje clubs maar ook dit jaar weer is het een dikke bende binnen EA..

8 van de 10 wedstrijden onthoudt hij je vooruitgang niet.. Ik heb nu al 6x de 3 voltooide wedstrijden unlockt etc. Heb ook al meerdere keren na een wedstrijd de melding gekregen dat ze de uitslag niet konden verwerken ofzo.. Weg winst..

DRAMA!!!!!!!!!
Dat sucked...
Op welk platform speel je?
Op XBox heb ik nu geloof ik een dikke 50 potjes gespeeld met mijn pro, maar dit issue nog geen enkele keer gehad.

• Ricloo86
Maverick! schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:43:
[...]

Dat sucked...
Op welk platform speel je?
Op XBox heb ik nu geloof ik een dikke 50 potjes gespeeld met mijn pro, maar dit issue nog geen enkele keer gehad.
PS4 gister avond ook probleem gehad. Ook niets opgeslagen.

Al was dat qua uitslagen voor ons maar beter hahaha

• Ronster
Ricloo86 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:05:
[...]

PS4 gister avond ook probleem gehad. Ook niets opgeslagen.

Al was dat qua uitslagen voor ons maar beter hahaha
Frusterend ja, het vertraagt je pro's groei wel.
Maar voor het team niet zo erg als je net bent afgeslacht :+

Btw, het helpt wel als je als ANY je pro als keeper of verdediger inzet. Deze is altijd beter dan een AI speler.

• FraxleNL

FraxleNL

Maverick! schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:59:
[...]

Frusterend ja, het vertraagt je pro's groei wel.
Maar voor het team niet zo erg als je net bent afgeslacht :+

Btw, het helpt wel als je als ANY je pro als keeper of verdediger inzet. Deze is altijd beter dan een AI speler.
Denk dat het woord "afgeslacht" de uitslagen van gisteren nog niet eens omschrijft..

• Ronster
Was het zo erg?
Bij ons begint het juist steeds beter te lopen.
Je moet je ook realiseren dat Fifa pas uit is. In UK pas sinds gisteren.
Al die Pro Clubs fanatics die al jaren samen spelen, beginnen meteen te pro clubben en zitten dus ook in divisie 10.
Over een paar dagen zullen deze zijn gepromoveerd en zal het makkelijker voor ons zijn denk ik zo.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
-PS4
- GAITii
- Rechtervleugel, kan zowel verdediging, middenveld en aanval.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste