We zijn begonnen op de ps4
wie doet mee?
Ik doe nu een potje mee als jullie klaar zijn,
Heb een cdm gemaakt op ps4. Vanmiddag 1e game gedaan en geëindigd op 9.7 en 2 doelpunten. We wonnen ook met 2-0. Kopbal en volley welke terug kwam van een voorzet. Rating 81 nu.
Ik wil ook wel beginnen op de XBox! Half 7 anyone?
De promotie naar de volgende divisie is al binnen. 7 assists in 2 wedstrijden
Fraxle met een hattrick in zn 1e pot en Lekkerboeie met een brace. Begint lekker
[ Voor 13% gewijzigd door Mathijs14 op 25-09-2014 18:33 ]
Goed Bezig die PS4 heren.
Nu kunnen wij natuurlijk niet achter blijven
Ik zit nu in de lobby en wacht op een maatje zodat we kunnen beginnen
Nu kunnen wij natuurlijk niet achter blijven
Ik zit nu in de lobby en wacht op een maatje zodat we kunnen beginnen
PC club staat inmiddels!
Voeg me even toe en vraag om een transfer.
Ik ben de hele avond online om mensen toe te voegen en natuurlijk ook te spelen als we zover zijn!
Voeg me even toe en vraag om een transfer.
Ik ben de hele avond online om mensen toe te voegen en natuurlijk ook te spelen als we zover zijn!
Degenen met een PC-versie kunnen zich eventueel ook bij ons (Koekoek) aansluiten. Hebben sinds FIFA 10 t/m FIFA 13 altijd met tweakers-leden de PS3-versie gespeeld bij clubs (6500 punten hadden we meestal), maar we zijn nu met een aantal overgestapt op de PC-versie. Stuur maar een dm als je interesse hebt!
PlayStation tweakers FC gaat lekker.... Kampioen en nog geen wedstrijd verloren haha
Misschien handig om elkaar even invite te sturen om party off. game te hebben en te weten wie er komen spelen!?
Voeg mij maar even toe Ricloo86
Misschien handig om elkaar even invite te sturen om party off. game te hebben en te weten wie er komen spelen!?
Voeg mij maar even toe Ricloo86
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Nice!EvEs0r schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:50:
Gaat inderdaad lekker! Hieronder het bewijs
[afbeelding]
Wil me graag aanmelden
PS4
PSN : Terrestra2013
Positie : maakt me niet uit , Liefst Mid / Att
PS4
PSN : Terrestra2013
Positie : maakt me niet uit , Liefst Mid / Att
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Netjes jongens. Toevallig mensen morgen middag online. Vrijdag is mijn halve dag op kantoor dus. Let me know en voeg me toe stomley1990
Wie komen er zo online op de PS4?
5 minuutjes ben ik erFraxleNL schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:52:
Wie komen er zo online op de PS4?
Ik wil me ook graag aanmelden:
PS4
PSN: Maaloekoe
Positie: Op de flanken op middenveld of in de aanval
PS4
PSN: Maaloekoe
Positie: Op de flanken op middenveld of in de aanval
Meld me hierbij ook aan voor PS4:
PSN: ThraceG
Positie: voorkeur voor aanval of middenveld
PSN: ThraceG
Positie: voorkeur voor aanval of middenveld
[ Voor 10% gewijzigd door Thrace Grumble op 25-09-2014 21:20 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Nog PS4 spelers die nu mee kunnen doen?
Present, zojuist aangemeldLekkerboeie86 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:28:
Nog PS4 spelers die nu mee kunnen doen?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Mathijs of Evesor moeten de aanmeldingen accepteren. Ik en lekkerboeie spelen heel de avond maar er komt niemand bij omdat ze allemaal in de wachtkamer zitten.
Wij hebben ook al een wedstrijd gewonnen!!
Eerste rode kaart voor PS4 - TFC is een feit.. Zucht.
Jongens het was weer lache vanavond. Alleen een beetje jammer dat er op het einde 2 spelers gingen spelen zonder op de andere te wachten. Hierdoor moesten er 4 man wachten. Probeer even sociaal te zijn op zulk soort momenten 
Welterusten en tot morgenavond!
PS4 mannen, wat voor formatie en tactiek gebruiken jullie? En spelen jullie met iemand op any?
Was totaal per ongeluk, wij waren ook verbaasd dat we in een match zaten zonder jullien en zijn dan ook zsm het potje gequit.mathijs55 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:26:
Jongens het was weer lache vanavond. Alleen een beetje jammer dat er op het einde 2 spelers gingen spelen zonder op de andere te wachten. Hierdoor moesten er 4 man wachten. Probeer even sociaal te zijn op zulk soort momenten
Was niet onze bedoeling! Mijn newbie-niveau heeft hierbij niet geholpen, denk dat we/ik op de een of andere manier een match had gestart.. Leek alsof we direct doorrolden in een nieuwe match, zonder jullie
[ Voor 14% gewijzigd door Thrace Grumble op 26-09-2014 01:13 ]
Klopt, was zeker niet de bedoelingThrace Grumble schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 01:11:
[...]
Was totaal per ongeluk, wij waren ook verbaasd dat we in een match zaten zonder jullien en zijn dan ook zsm het potje gequit.
Was niet onze bedoeling! Mijn newbie-niveau heeft hierbij niet geholpen, denk dat we/ik op de een of andere manier een match had gestart.. Leek alsof we direct doorrolden in een nieuwe match, zonder jullie
Als je er in blijft, start vanzelf een nieuwe match.
Als iedereen even alle Online Prof ervaringspunten uit de FIFA Catalogus incasseert, schiet het niveau van je Online Prof ook lekker op. Hoe hoger je FIFA Level, hoe meer online Prof ervaringspunten je kan incasseren. Dit had ik beter meteen kunnen doen i.p.v. zojuist pas.
Als iedereen even alle Online Prof ervaringspunten uit de FIFA Catalogus incasseert, schiet het niveau van je Online Prof ook lekker op. Hoe hoger je FIFA Level, hoe meer online Prof ervaringspunten je kan incasseren. Dit had ik beter meteen kunnen doen i.p.v. zojuist pas.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wil wel een keertje meedoen op de PC 
T-ID: SamD
Origin: Prestin32k
Voorkeur: Middenveld / Aanvaller
T-ID: SamD
Origin: Prestin32k
Voorkeur: Middenveld / Aanvaller
Bij deze wil ik mij ook aanmelden voor pro-club
Console: PS4
PSN: Maditude
Positie: alles behalve keeper :-)
Console: PS4
PSN: Maditude
Positie: alles behalve keeper :-)
Ja die prof punten schiet lekker op daardoor begon ik op stats gemiddeld 81.
Aah ok. Geen probleem danThrace Grumble schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 01:11:
[...]
Was totaal per ongeluk, wij waren ook verbaasd dat we in een match zaten zonder jullien en zijn dan ook zsm het potje gequit.
Top, duidelijk. Volgende keer dus direct afbreken als match weer laadtmathijs55 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 07:30:
[...]
Aah ok. Geen probleem danWe gaan er vaak even uit omdat sommige mensen even upgrades aan moeten zetten die ze hebben vrijgespeeld of hun positie even willen aanpassen. Nog gewonnen vannacht?
Het is in ieder geval erg leuk om te zien dat de PS4-spelers erg actief zijn. Ik ben zelf vanavond de hele avond online! Zal even kijken of ik nog ergens een andere koptelefoon/microfoon vandaag kan ritselen, deze kraakte nogal hoorde ik.
Mooi man 😊mathijs55 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:07:
Het is in ieder geval erg leuk om te zien dat de PS4-spelers erg actief zijn. Ik ben zelf vanavond de hele avond online! Zal even kijken of ik nog ergens een andere koptelefoon/microfoon vandaag kan ritselen, deze kraakte nogal hoorde ik.
Wij hebben ook van 18:30 tot 00:45 gespeeld en het was erg gezellig moet ik zeggen. Veel gelachen iig en daar gaat het om. Het gaat niet altijd en alleen om winnen

Maar welke formatie gebruiken jullie? 5-3-2 leek voor ons het beste te werken. En speelt iemand van jullie ANY?
Ik doe graag mee, overdag echter niet zo vaak beschikbaar maar wel in de avonduren/weekenden.
Spelen jullie trouwens met mic?
- PS4
- Salerg
- CAM
- PS4
- Salerg
- CAM
We spelen of 4-4-2 met een brede ruit op het middenveld of 4-1-3-2. Als ik online ben speel ik het liefst met ANY. We hebben al wel gemerkt dat het lastig is om als verdediger te spelen als er iemand anders met ANY speelt. Het was gisteravond super gezellig en genoeg gelachen en prachtige aanvallen gezienMaverick! schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:46:
[...]
Mooi man 😊
Wij hebben ook van 18:30 tot 00:45 gespeeld en het was erg gezellig moet ik zeggen. Veel gelachen iig en daar gaat het om. Het gaat niet altijd en alleen om winnen![]()
Maar welke formatie gebruiken jullie? 5-3-2 leek voor ons het beste te werken. En speelt iemand van jullie ANY?
Ik zal je vanavond even accepteren! Ja wel spelen bijna allemaal met een microfoon. Wel zo gezellig en tevens ook erg handig. Gewoon lekker meespelen wanneer je tijd hebtlasharor schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:53:
Ik doe graag mee, overdag echter niet zo vaak beschikbaar maar wel in de avonduren/weekenden.
- PS4
- Salerg
- CAM
Die prachtige aanvallen heb ik nog gemist in die 1-9 nederlaagmathijs55 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:02:
[...]
We spelen of 4-4-2 met een brede ruit op het middenveld of 4-1-3-2. Als ik online ben speel ik het liefst met ANY. We hebben al wel gemerkt dat het lastig is om als verdediger te spelen als er iemand anders met ANY speelt. Het was gisteravond super gezellig en genoeg gelachen en prachtige aanvallen gezien
[...]
Ik zal je vanavond even accepteren! Ja wel spelen bijna allemaal met een microfoon. Wel zo gezellig en tevens ook erg handig. Gewoon lekker meespelen wanneer je tijd hebt
Oef, dat was inderdaad een heel erg droevig potje. We waren 's middags/begin van de avond lekker op dreef. 5 potjes op rij gewonnen. Daar zaten enkele hele fraaie aanvallen tussenThrace Grumble schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:16:
[...]
Die prachtige aanvallen heb ik nog gemist in die 1-9 nederlaag![]()
Het was idd erg gezellig. Ik had ook al even nagedacht over een andere formatie. Wat mij opviel was dat we met 433 wel erg aanvallend waren en telkens achterin een man minder hadden (of zij 1 of 2 meer, is maar hoe je het bekijkt). Ik wilde voorstellen om 442-2 te spelen. Online is dit altijd vrij defensief maar toch met 2 buitenspelers.Maverick! schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:46:
[...]
Mooi man 😊
Wij hebben ook van 18:30 tot 00:45 gespeeld en het was erg gezellig moet ik zeggen. Veel gelachen iig en daar gaat het om. Het gaat niet altijd en alleen om winnen![]()
Vanavond staat er een Destiny raid geplanned dus zal ik er niet zijn. Ik kan wel vanmiddag en begin van de avond wat potjes doen. Laatste dagje vakantie, dan begint het echte leven weermathijs55 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:07:
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Was zeker leuk
Wel jammer dat als je moet bankzitten (ik kwam eerste helft online), dat je niet gewoon de wedstrijd mee kan kijken.
Maar het blijft wel veel 'misbruik van de AI' verhaal, AI verdedigers zijn altijd te laat of te traag met standaard balletje eroverheen (wat al jaren in FIFA is), maar als 1 verdediger tussen 3 AI te gaan staan is ook onbegonnen werk. Speel normaal veel 2vs2 waar je dit makkelijker kan counteren doordat 2de speler wel op tijd mee kan gaan rennen.
Maar vanavond weer van de partij
Maar het blijft wel veel 'misbruik van de AI' verhaal, AI verdedigers zijn altijd te laat of te traag met standaard balletje eroverheen (wat al jaren in FIFA is), maar als 1 verdediger tussen 3 AI te gaan staan is ook onbegonnen werk. Speel normaal veel 2vs2 waar je dit makkelijker kan counteren doordat 2de speler wel op tijd mee kan gaan rennen.
Maar vanavond weer van de partij
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat vooral een probleem was was wanneer wij een vrije trap/corner hadden en de tegenstander ging met 3 man alvast voorin staan. Om die manier hebben zij een overtal situatie op het moment dat ze de bal veroveren. Dan is het een kwestie van een lange bal geven en weg zijn we. Daar moeten we wat beter op gaan letten. Zal eens kijken of je ook tactieken bij standaard situaties kan instellen..Riemer schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:43:
[...]
Het was idd erg gezellig. Ik had ook al even nagedacht over een andere formatie. Wat mij opviel was dat we met 433 wel erg aanvallend waren en telkens achterin een man minder hadden (of zij 1 of 2 meer, is maar hoe je het bekijkt). Ik wilde voorstellen om 442-2 te spelen. Online is dit altijd vrij defensief maar toch met 2 buitenspelers.
Ik heb wel interesse: PSN (PS4): Proof_61
Wesside
Zag dat de PS4 heren gisteren al potjes aan het spelen waren, had (helaas) visite en kon dus niet mee doen. Vanavond heb ik toestemming van de vrouw gekregen om Fifa te spelen, dus ben ik ook van de partij
PSN: LinQ-NL
ben vanavond ook online (xbox) is het mogelijk om je pro te boosten offline? vorige FIFA`s kon het wel namelijk
hoi
Haha top! Tot vanavond danOdieus schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:19:
Zag dat de PS4 heren gisteren al potjes aan het spelen waren, had (helaas) visite en kon dus niet mee doen. Vanavond heb ik toestemming van de vrouw gekregen om Fifa te spelen, dus ben ik ook van de partij
Nee is niet meer mogelijk, sinds Fifa 14 volgens mij. Je kan hem wel een beetje boosten door upgrades te unlocken in je Fifa catalogKr44nVogel schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:28:
ben vanavond ook online (xbox) is het mogelijk om je pro te boosten offline? vorige FIFA`s kon het wel namelijk
Haha, mijn vrouw laat mij vaak ook de 1e dagen dat ik een game heb gehaald mijn gang gaan hoormathijs55 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:32:
[...]
Haha top! Tot vanavond danMijn vriendin zei ook dat ik maar lekker m'n gang moest gaan met FIFA15. Die kent me al wat langer
PSN: LinQ-NL
Vanavond ben ik ook weer van de partij!
Wellicht is het wel een handig idee om PS4 party op te starten i.p.v. in-game.
Als iemand niet doorgeeft zijn tactiek o.i.d. wil aanpassen kun je denken dat hij weg is want je hoort elkaar niet meer.
Wellicht een idee dat onze manager
met iedereen bevriend is zodat je gewoon die party kan joinen.
En als je eventueel van de vrouw "the voice of holland" moet kijken kun je de party joinen en er doorheen praten
Als iemand niet doorgeeft zijn tactiek o.i.d. wil aanpassen kun je denken dat hij weg is want je hoort elkaar niet meer.
Wellicht een idee dat onze manager
En als je eventueel van de vrouw "the voice of holland" moet kijken kun je de party joinen en er doorheen praten
PrimaRicloo86 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:49:
Vanavond ben ik ook weer van de partij!
Wellicht een idee dat onze managermet iedereen bevriend is zodat je gewoon die party kan joinen.
Was gisteren inderdaad gezellig op de XboxOne.
Voetbal niveau is nog niet al te hoog, maar het fun gehalte daarentegen wel, en dat staat bij mij echt ver voorop. Vanavond ben ik weer van de partij (vrijdag & zaterdag werkt vriendin immers avonddienst).
Voetbal niveau is nog niet al te hoog, maar het fun gehalte daarentegen wel, en dat staat bij mij echt ver voorop. Vanavond ben ik weer van de partij (vrijdag & zaterdag werkt vriendin immers avonddienst).
Ik heb in de openingspost ook een kopje media toegevoegd. Hier kunnen we af en toe wat leuke/grappige screenshots plaatsen van onze teams/acties/vreugdedansen etc
Verwijderd
Ik heb gisteren nog even Fifa 15 gedaan, maar enkel wat begonnen met FUT. Vanavond is er drank in 't spel en zal ik er niet zijn, maar morgen home alone overdag.... riekt naar een sportief dagje voetballen op de bank
Kan ik instellen ofzo dat ik een melding krijg als daar iets gepost wordt? anders gaat het mij niet opvallen maar vindt het wel leuk om te zienmathijs55 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:12:
Ik heb in de openingspost ook een kopje media toegevoegd. Hier kunnen we af en toe wat leuke/grappige screenshots plaatsen van onze teams/acties/vreugdedansen etc
Nee volgens mij niet. Maar ik verwacht dat als iemand er iets in zet dat er ook wel een berichtje voorbij komt in dit topicRicloo86 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:26:
[...]
Kan ik instellen ofzo dat ik een melding krijg als daar iets gepost wordt? anders gaat het mij niet opvallen maar vindt het wel leuk om te zien
Als niet-auters van dit topic nog een leuk plaatje hebben van een online wedstrijd met Tweakers FC dan kan je die gewoon naar 1 van de auteurs sturen
Leuk om te lezen dat jullie allemaal zo actief en enthousiast zijn!
Ikzelf kan er denk ik pas zondagavond weer bij zijn helaas...
Ikzelf kan er denk ik pas zondagavond weer bij zijn helaas...
Nee, ik ben géén Belg!
Xboxone - JamesNL - Geen voorkeur
Ben niet echt thuis in pro clubs maar wil het zeker een keer proberen!
Voeg me maar toe!
Ben niet echt thuis in pro clubs maar wil het zeker een keer proberen!
Voeg me maar toe!
[ Voor 19% gewijzigd door blindsight op 26-09-2014 15:37 ]
ja ik ben er! Gaan we eens even kijken hoe het loopt.NO2 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:47:
Vanavond tussen 18.00 en 20.00 nog pc spelers? Ik ben van de partij! --> |Jarno|
Ik zorg dat ik er vanavond ook bij ben rond 1800!
-PC
-Dimstah
-Any/CDM/CAM
Ik hoop dat mn puntjes van de ps3 gelinkt zijn aan mn origin..voor t eerst dat ik overstap op de PC..kan ik gelijk lekker veel unlocken, anders huilen
edit:
Top! Heb gewoon alles wat ik op de PS ook had
-PC
-Dimstah
-Any/CDM/CAM
Ik hoop dat mn puntjes van de ps3 gelinkt zijn aan mn origin..voor t eerst dat ik overstap op de PC..kan ik gelijk lekker veel unlocken, anders huilen
edit:
Top! Heb gewoon alles wat ik op de PS ook had
[ Voor 11% gewijzigd door DeppOx op 26-09-2014 13:33 ]
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Mooi om te zien dat de PC-club ook wat begint te groeien 
En super chill dat je alles gewoon nog had @Depp0x
Ik begon met Seasons ineens in Divisie 8 omdat ik vorig jaar in Divisie 1 zat... Vaag maar oke, wel chill
En super chill dat je alles gewoon nog had @Depp0x
Ik begon met Seasons ineens in Divisie 8 omdat ik vorig jaar in Divisie 1 zat... Vaag maar oke, wel chill
Ik denk dat ik hem vanavond aanschaf, dan ben ik er ook bij voor de PC
Wie van de PS4ers is er vanavond online?
Ik wel, maar ik kan de club niet vinden. Wat moet ik als "Name" en of "Abbreviation" invoeren? Zal wel in de TS staan maar ik lees er geloof ik overheen.
Let op dat je hij het zoeken naar Tweakers FC, de gesproken talen op 'any' zet.lasharor schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:25:
Ik wel, maar ik kan de club niet vinden. Wat moet ik als "Name" en of "Abbreviation" invoeren? Zal wel in de TS staan maar ik lees er geloof ik overheen.
Ik ben vanavond toch wel van de partij!
Nee, ik ben géén Belg!
Heb mezelf toegevoegd tot de PS4 club. wacht nu op goedkeuring.
Alvast al voor zover mogelijk die boosts gebruikt. Ben lvl 67 dus is redelijk veel beschikbaar
Alvast al voor zover mogelijk die boosts gebruikt. Ben lvl 67 dus is redelijk veel beschikbaar
Er is een plekje vrij. Meld je aan bij de club en voeg CFC-mathijs toe aan PSN.Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:07:
Ik wil ook meedoen mits er plaatsje vrij is.
Ps4
BagaturSad
Cdm or wings
Pfff PC club is ook begonnen maar valt nog best wel tegen.
3 verloren en 1 gewonnen
Heeft overigens iedereen de credits die hij heeft voor zijn pro al gebruikt?
Zit nu op level 83 maar dat schieten moet eigenlijk nog flink omhoog want geen enkele bal op doel gaat er in
3 verloren en 1 gewonnen
Zit nu op level 83 maar dat schieten moet eigenlijk nog flink omhoog want geen enkele bal op doel gaat er in
"Salerg"mathijs55 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:07:
Wat is je psn id?
Inderdaad valt vies tegen. We moeten nog een beetje ingespeeld raken op elkaar denk ik.Scavy schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:12:
Pfff PC club is ook begonnen maar valt nog best wel tegen.
3 verloren en 1 gewonnen
Ja ik heb al de credits gebruikt. Zat toen op 81. Nu met scoren en spelen naar 82 bijna 83. Gaat nog best snel als je gewoon goed je best doet.
Heb ook een transfer request voor pc ingediend. Speel op iedere gewenste positie
liefst mid of spits wel
Zit nu dus ook op 83 maar mijn schieten staat op 74, hoe hoog staat die van jou?Arwintju schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:38:
[...]
Inderdaad valt vies tegen. We moeten nog een beetje ingespeeld raken op elkaar denk ik.
Ja ik heb al de credits gebruikt. Zat toen op 81. Nu met scoren en spelen naar 82 bijna 83. Gaat nog best snel als je gewoon goed je best doet.
Wil je even mij toevoegen op Origin? dan kan ik het verzoek accepteren.Dreadramon schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:47:
Heb ook een transfer request voor pc ingediend. Speel op iedere gewenste positieliefst mid of spits wel
Mijn schieten staat momenteel op 79, maar heb nu 16 wedstrijden gespeeld en 12 goals gemaakt. Dus dat kan het verschil wel eens zijn. Speel namelijk ook met andere als online prof. Dus niet alleen in de Pro Club.Scavy schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:47:
[...]
Zit nu dus ook op 83 maar mijn schieten staat op 74, hoe hoog staat die van jou?
Even voor de duidelijkheid:
We accepteren geen in-game transferverzoeken als je je niet heb aangemeld via dit topic!
Om aan te melden post je je platform, je username van de console en je voorkeurspositie.
We accepteren geen in-game transferverzoeken als je je niet heb aangemeld via dit topic!
Om aan te melden post je je platform, je username van de console en je voorkeurspositie.
Nee, ik ben géén Belg!
Als formaliteit dan nog:
-pc
-dreadramon
- middenveld of aanval
Ik zal je toevoegen arwintju
-pc
-dreadramon
- middenveld of aanval
Ik zal je toevoegen arwintju
Met trots kan ik melden dat zojuist ook Tweakers FC PC club kampioen is geworden en gepromoveerd is naar de 9de divisie!
Helaas geen plaatje ervan, maarja dat maakt het niet minder mooi. Zal er de volgende keer aan denken!
Helaas geen plaatje ervan, maarja dat maakt het niet minder mooi. Zal er de volgende keer aan denken!
Verwijderd
Toegevoegd. Ik ben tot zondag niet thuis na zondag zal ik me ingame ook aanmelden bij tweakers fc.FraxleNL schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:09:
[...]
Er is een plekje vrij. Meld je aan bij de club en voeg CFC-mathijs toe aan PSN.
Dat doen jullie goed, ging dus uiteindelijk toch beter dan eerder op de avondArwintju schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 01:34:
Met trots kan ik melden dat zojuist ook Tweakers FC PC club kampioen is geworden en gepromoveerd is naar de 9de divisie!
Ik hoop dit weekend nog een aantal potjes mee te doen om te kijken of we met mij ook succesvol kunnen zijn

Doe graag ook mee!
Platform: Xbox one
Gamertag: Lappiehero
Positie: middenveld
Platform: Xbox one
Gamertag: Lappiehero
Positie: middenveld
Het was weer fun vandaag op de XBox.
We kunnen nog wel wat meer actieve spelers gebruiken, dus request membership aub en join gewoon de sessie en de XBL party!! Deze gebruiken we namelijk altijd. Alle spelers zijn welkom.
We zittten nog in divisie 9.
Zojuist degradatie ontlopen door een 2-0 achterstand tegen milkshake drinkende en blauwe afro dragende kids om te buigen naar 2-3.
Mooi man!
We kunnen nog wel wat meer actieve spelers gebruiken, dus request membership aub en join gewoon de sessie en de XBL party!! Deze gebruiken we namelijk altijd. Alle spelers zijn welkom.
We zittten nog in divisie 9.
Zojuist degradatie ontlopen door een 2-0 achterstand tegen milkshake drinkende en blauwe afro dragende kids om te buigen naar 2-3.
Mooi man!
Verwijderd
Speel al een tijdje clubs maar ook dit jaar weer is het een dikke bende binnen EA..
8 van de 10 wedstrijden onthoudt hij je vooruitgang niet.. Ik heb nu al 6x de 3 voltooide wedstrijden unlockt etc. Heb ook al meerdere keren na een wedstrijd de melding gekregen dat ze de uitslag niet konden verwerken ofzo.. Weg winst..
DRAMA!!!!!!!!!
8 van de 10 wedstrijden onthoudt hij je vooruitgang niet.. Ik heb nu al 6x de 3 voltooide wedstrijden unlockt etc. Heb ook al meerdere keren na een wedstrijd de melding gekregen dat ze de uitslag niet konden verwerken ofzo.. Weg winst..
DRAMA!!!!!!!!!
Vanmiddag nog PS4 tijgers online?
Hoop overigens dat vandaag de ea servers wel weer werken en ze de punten bij houden. Zo blijft mijn speler de draaicirkel van een hijskraan houden natuurlijk
Hoop overigens dat vandaag de ea servers wel weer werken en ze de punten bij houden. Zo blijft mijn speler de draaicirkel van een hijskraan houden natuurlijk
Dat sucked...Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 04:41:
Speel al een tijdje clubs maar ook dit jaar weer is het een dikke bende binnen EA..
DRAMA!!!!!!!!!
Op welk platform speel je?
Op XBox heb ik nu geloof ik een dikke 50 potjes gespeeld met mijn pro, maar dit issue nog geen enkele keer gehad.
PS4 gister avond ook probleem gehad. Ook niets opgeslagen.Maverick! schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:43:
[...]
Dat sucked...
Op welk platform speel je?
Op XBox heb ik nu geloof ik een dikke 50 potjes gespeeld met mijn pro, maar dit issue nog geen enkele keer gehad.
Al was dat qua uitslagen voor ons maar beter hahaha
Frusterend ja, het vertraagt je pro's groei wel.Ricloo86 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:05:
[...]
PS4 gister avond ook probleem gehad. Ook niets opgeslagen.
Al was dat qua uitslagen voor ons maar beter hahaha
Maar voor het team niet zo erg als je net bent afgeslacht
Btw, het helpt wel als je als ANY je pro als keeper of verdediger inzet. Deze is altijd beter dan een AI speler.
Denk dat het woord "afgeslacht" de uitslagen van gisteren nog niet eens omschrijft..Maverick! schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:59:
[...]
Frusterend ja, het vertraagt je pro's groei wel.
Maar voor het team niet zo erg als je net bent afgeslacht
Btw, het helpt wel als je als ANY je pro als keeper of verdediger inzet. Deze is altijd beter dan een AI speler.
Was het zo erg?
Bij ons begint het juist steeds beter te lopen.
Je moet je ook realiseren dat Fifa pas uit is. In UK pas sinds gisteren.
Al die Pro Clubs fanatics die al jaren samen spelen, beginnen meteen te pro clubben en zitten dus ook in divisie 10.
Over een paar dagen zullen deze zijn gepromoveerd en zal het makkelijker voor ons zijn denk ik zo.
Bij ons begint het juist steeds beter te lopen.
Je moet je ook realiseren dat Fifa pas uit is. In UK pas sinds gisteren.
Al die Pro Clubs fanatics die al jaren samen spelen, beginnen meteen te pro clubben en zitten dus ook in divisie 10.
Over een paar dagen zullen deze zijn gepromoveerd en zal het makkelijker voor ons zijn denk ik zo.
-PS4
- GAITii
- Rechtervleugel, kan zowel verdediging, middenveld en aanval.
- GAITii
- Rechtervleugel, kan zowel verdediging, middenveld en aanval.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231