Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Excuus als dit het verkeerde topic is, maar ik denk dat dit het meest gerelateerd is, los van een eigen topic maken.

Zijn er al mensen die ervaring hebben met een schone installatie van driver 372.70 (meest recente tot nu toe) in combinatie met een GTX 970? Dit vraag ik vanwege dit artikel + deze reactie:

Anonymoussaurus in 'downloads: GeForce Game Ready Driver 372.70 WHQL'

Ik kan begrijpen dat het moeilijk is om de vraag te beantwoorden, aangezien het per hardware setup + software verschilt.

[ Voor 11% gewijzigd door Anonymoussaurus op 02-09-2016 13:32 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-07 07:58
Wat zijn jullie ervaringen momenteel met de laatste NVIDIA drivers versies met de 9-serie kaarten i.c.m. Windows 8.1 en Windows 10? Welke versie draaien jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Is het mogelijk om op een laptop met een gtx 950m gebruik te maken van surround? Ik heb namelijk 2 monitoren die ik wil gaan gebruiken om te gamen. Ik heb al op internet gezocht hoe je surround in moet stellen, maar ik zie minder mogelijkheden dan in het filmpje van linusTechTips, en kom dus niet verder. Volgens internet kan het ook aan optimus liggen dat surround niet in te stellen valt. Dus vandaar mijn vraag kan ik met een gtx 950m gebruik maken van optimus? (Ja, ik weet dat een gtx950m niet echt krachtig is, maar wil het toch proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
wie heeft stutters en fps drops met de laatste 2 drivers ? (382.05 en 382.19 hotfix)

ik heb mijn pc 2x geformatteerd en 6 oudere nvidia drivers geinstalleerd maar het gebeurt nog steeds. Het gebeurde opeens deze week. mijn kaart is niet overclockt.

ik heb windows home 64bit (creators update). ik had het probleem ook voordat ik de creators update had geinstalleerd.

ik heb een evga gtx 980 ti classified, msi z77a-g45. i7 3770K, 16gb ram

[ Voor 20% gewijzigd door Farabi op 12-05-2017 08:53 ]

Pagina: 1 ... 44 45 Laatste

Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid van de 980ti, zie [nVidia GeForce GTX 980Ti] Levertijden & beschikbaarheid.