Let op: het blijft een beta!
Let op: Bij installatie wordt het volledige intern geheugen gewist! Zet al je foto's etc op je sd kaart en verwijder de voor installatie!
Batterijgebruik: mijn gevoel zegt beter dan cuoco92 1.86 maar die was niet zo goed. Ik loop nog iets teveel mee te pielen om goed beeld te krijgen.
Chrome: deze vernoem ik even apart omdat een tabblad als een apart process wordt opgestart. Wil je wisselen van tabbladen moet je dus de home knop ingedrukt houden.
In het notificatie scherm vind ik dat het niet suidelijk is of bv de wifi aan staat. Nubia heeft hier zijn rood/wit gebruikt en volgens mijn gevoel tijdens gebruik hebben ze de knop symbolen omgedraaid. Dus uit is wit achtergrond, rood symbool. Aan is rood achtergrond en wit symbool.
Volgens mij werkt wel de functie dat je toestel niet vergrendeld als je hem in de handen houdt.
Grafische effecten vind ik wel gelikt eruit zien van lollipop, alleen jammer dat in de instellingen weer het standaard rood/wit van nubia voorkomt.
In je homescreen heeft nubia de meeste linkse scherm een permanenten vaste camera widget geplaatst. Hierop kan je sirect je gewenste camera functie opstarten waarna bv de camera al meteen in panorama functie staat. Handig voor diegene die veel verschillende camera functies gebruikt. Het zorgt er wel voor dat je niet meer door/rond kan scrollen in je homescreens.
Ik kan niet vinden om je primaire opslag te wijzigen naar je sd kaart. Hier zul je rekening mee moeten houden met bv Whatsapp.
Volgens mij heb ik zo wel de basis punten te pakken. Als je nog van een bepaald onderdeel wil weten let me know.
[
Voor 13% gewijzigd door
houtig op 05-04-2015 10:04
]
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]