Toon posts:

Welke voeding is goed voor dit systeem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allen kan iemand mij helpen mijn pc start telkens opnieuw op tijdens het laden van zwaardere grafische games en andere applicaties. ik heb al een ewent voeding 600 watt maar dit is niet genoeg.de voeding maakt bij laden een tikkend geluid alsof die op volle spanning staat. nu zoek ik een beter voeding maar er zijn zoveel merken nu weet ik niet meer welke goed is.

Ik zoek een?
[goede voeding

Wat is je budget?
50 tot 90 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
weet niet welk merk goed is.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
processor: amd fx 8320
moederbord: asrock extreme 3 r2.0
werkgeheugen: 8gb crosshair vengeance
VGA : nVidea gtx 660 OC
mvg a leusman

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2014 23:59 ]

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01 20:25
Ga je overklokken?

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

Verwijderd

Topicstarter
nee het is meer voor gamen. en processor loopt goed zat dus vind overclocken niet nodig

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2014 00:17 ]

• jeronimo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:45
Ga voor een A merk. Kijk eens rond in dit draadje.
Ik heb een vergelijkbare setup draaien op een Seasonic S12G 450W

Verwijderd

Topicstarter
jeronimo schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 00:39:
Ga voor een A merk. Kijk eens rond in dit draadje.
Ik heb een vergelijkbare setup draaien op een Seasonic S12G 450W
ok dank je voor de reactie. maar wat zijn de a merken precies want er zijn tegenwoordig zoveel merken. eWent is dus dik bagger :S

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ongeveer het enige merk qua voedingen die je altijd blind kan kopen is Seasonic. Altijd hoge kwaliteit, en bijna altijd erg goede prijs/kwaliteit.

Cooler Master heeft ook een paar goede lijnen, maar ook zat lijnen welke je niet wilt nemen. Corsair idem dito.

pricewatch: Cooler Master V550 Semi-Modular is wel een erg goede voeding van CM. Wil je toch iets goedkopers, pricewatch: XFX TS 550W 80Plus Bronze is dan een goed ding, een Seasonic met een andere sticker.

People as things, that’s where it starts.

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01 20:25
Of de pricewatch: Seasonic S12II-Bronze 520W. Ook goed. Zelfde voeding als de XFX alleen iets 'beter'.

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Eh, wat is er beter aan de XFX? Die voedingen zijn volgens mij op de sticker na hetzelfde.

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:27

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik zou ook even de toekomst in het achterhoofd houden en een goede modulaire 500W voeding kopen tenzij je ooit nog een Crossfire setup met 4 raid schijven wil gaan maken, dan heb je natuurlijk meer nodig. Dus gewoon voor 90 euro de mooiste 500W, bijvoorbeeld pricewatch: Seasonic G-Serie 550 Watt of pricewatch: Corsair RM550. Dan is deze waarschijnlijk ook prima voor je volgende setup en heb je er lang plezier van.

[ Voor 26% gewijzigd door DeNachtwacht op 20-09-2014 18:38 ]

youtube.com/@hisrep

• Aleksej
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-12-2025
[Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen Zoek maar een mooie voeding uit van boven de 500 watt uit dit lijstje ;)

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt allemaal een seasonic dus. hier kan ik weer verder mee. want mijn voeding begint al te ratelen/tikken bij internet denk dat die het niet lang meer gaat houden. 550 watt is dus goed genoeg ?

Verwijderd

Topicstarter
Aleksej schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 19:37:
[Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen Zoek maar een mooie voeding uit van boven de 500 watt uit dit lijstje ;)
goede informatie op die site hier kan ik wat mee dank u

gr a leusman

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

DeNachtwacht schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:35:
Ik zou ook even de toekomst in het achterhoofd houden en een goede modulaire 500W voeding kopen tenzij je ooit nog een Crossfire setup met 4 raid schijven wil gaan maken, dan heb je natuurlijk meer nodig. Dus gewoon voor 90 euro de mooiste 500W, bijvoorbeeld pricewatch: Seasonic G-Serie 550 Watt of pricewatch: Corsair RM550. Dan is deze waarschijnlijk ook prima voor je volgende setup en heb je er lang plezier van.
Van een RM heb je niet lang plezier door die caps die erin zitten ;)

Verwijderd

Topicstarter
DeNachtwacht schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:35:
ok maar ben nu nog niet van plan om in crossfire te zetten.

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:27

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:04:
oke bedankt allemaal een seasonic dus. hier kan ik weer verder mee. want mijn voeding begint al te ratelen/tikken bij internet denk dat die het niet lang meer gaat houden. 550 watt is dus goed genoeg ?
Als jij niks met crossfire doet is 550w prima inderdaad.

youtube.com/@hisrep

Verwijderd

Topicstarter
oke allemaal hartstikke bedankt. nu maar kijken naar een andere voeding dan. nu weet ik in ieder geval waar ik naar moet kijken.

Gr A Leusman
Pagina: 1