PSN: libbes1979
Verwijderd
Ik heb ook nog een maatje, Nootja, die mee wil doen. Volgens mij dan haast genoeg om een 2e run op te zetten?CrackSlet schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:31:
VoG Hard ps4
Maandag 12:00
1. FritsBlaasbaard
2. Hertog_Rick
3. T3dd3k (gaat z'n best doen)
4. robdegekste
5. Oldenbee (indien geen normal run)
6. Arn0uDz
Reserve: trix0r, ejk1913
Hier moeten we wel 6 man uit kunnen halen lijkt mij. Ik ga zo ook de weekly en/of nightfall alvast even proberen, dus als je zin hebt om daarbij te joinen ben je van harte welkom. PSN: FritsBlaasbaard
Moet alleen eerst nog even mn was opvouwen
Ik ben er ook over 20 minuten ongeveer. Bijna level 31. Vog hard dan wel.Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:25:
[...]
Ik heb ook nog een maatje, Nootja, die mee wil doen. Volgens mij dan haast genoeg om een 2e run op te zetten?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik zit nog gezellig op kantoor...help....
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Nee helaas zit ook op kantoor, a.s. woensdag heb ik pas vakantie, vlieg dan om 13:30 richting Bangkok/Thailand voor 4 wekenRaw Kip schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:51:
Hebben jullie allemaal vakantie?
Ik zit nog gezellig op kantoor...help....
[ Voor 5% gewijzigd door Convoy op 22-12-2014 11:55 ]
maar maar maar maar maar.... Destiny?Convoy schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:54:
[...]
Nee helaas zit ook op kantoor, a.s. woensdag heb ik pas vakantie, vlieg dan om 13:30 richting Bangkok/Thailand voor 4 weken
destiny- destination
destination- Final
Final destination....
oh god...
Final destination is CambodjaRaw Kip schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:57:
[...]
maar maar maar maar maar.... Destiny?
destiny- destination
destination- Final
Final destination....
oh god...
Jullie zijn al begonnen volgens mijCrackSlet schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:31:
VoG Hard ps4
Maandag 12:00
1. FritsBlaasbaard
2. Hertog_Rick
3. T3dd3k (gaat z'n best doen)
4. robdegekste
5. Oldenbee (indien geen normal run)
6. Arn0uDz
Reserve: trix0r, ejk1913
Hier moeten we wel 6 man uit kunnen halen lijkt mij. Ik ga zo ook de weekly en/of nightfall alvast even proberen, dus als je zin hebt om daarbij te joinen ben je van harte welkom. PSN: FritsBlaasbaard
Moet alleen eerst nog even mn was opvouwen
Nog meer mensen die VoG hard willen doen? Of de Crota raid, maar daarin heb ik 0 ervaring
Die is te pakken zolang je hem deze week nog niet hebt gepakt met een van je guardians. Dinsdag is de weekelijkse reset weer.sbierman schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:06:
Vanavond pas weer gameniemand hier die weet of je bij Crota's end weer de chests kan pakken? Of is dat al gepatched/nerved? Vooral gezien die 1e kist wel erg makkelijk is.
[ Voor 3% gewijzigd door Convoy op 22-12-2014 12:10 ]
Oh ok thnx! Ik dacht dat die reset van zondag op maandag was. Naja vanavond maar weer eens checken dan.Convoy schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:10:
[...]
Die is te pakken zolang je hem deze week nog niet hebt gepakt met een van je guardians. Dinsdag is de weekelijkse reset weer.
en er is nog 1 plaatsje vrij.
Op de PS4, rond een uurtje of half 8/8
Wie wil?
Dan wil ik wel mee. PSN is physxx (lvl 31)tha_crazy schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:14:
wij gaan vanavond nog een VoG Hard run doen.
en er is nog 1 plaatsje vrij.
Op de PS4, rond een uurtje of half 8/8
Wie wil?
Is goed, jou heb ik al in m'n lijst dus dat is makkelijk
Ja, heb ook nog een Atheon checkpoint eventueel.trix0r schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:58:
Mensen die nu VoG hard willen doen?
Heb wel zin in VoG hard nu nog 4 anderetrix0r schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:58:
Mensen die nu VoG hard willen doen?
Che-075
[ Voor 11% gewijzigd door CrackSlet op 22-12-2014 14:09 ]
Allemaal 30+? Gewoon op hard knallen danCrackSlet schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:08:
Onze VoG hard run gaat niet heel smooth, dus we gaan m toch maar normal doen. Een paar van ons stoppen, dus we hebben nog 2 man nodig. Zijn er mensen die mee willen?
[ Voor 109% gewijzigd door mrc. op 22-12-2014 14:41 ]
Nog geen ervaring mee.
Lvl 30 sunsinger ps4: TheKrish
PSN: TheKrish
'k heb zo'n idee dat de Gjallahorn, Mythoclast EN Suros gaan droppen in één run! (en ja, die zijn toevallig ook allemaal te upgraden bij XUR komend weekend
GT: fatalex NL, lvl 31 sunsinger
(PS4)
1. Doubledutchh.
2. MJG
3. Boesboes
4. Open
5. Open
6. Open
PSN: DoubleDutchh
Sure, nog nooit hard gedaanRookieRooster schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:43:
Zijn er nog mensen op de XBOX ONE die morgenavond voor fun en rewards de VoG hard willen doen?
'k heb zo'n idee dat de Gjallahorn, Mythoclast EN Suros gaan droppen in één run! (en ja, die zijn toevallig ook allemaal te upgraden bij XUR komend weekend)
GT: Saranbaatar 31 Sunsinger
ik ben vanaf een uur of 19:30 beschikbaar als het in de avondis
Als ik geen Crota ga doen wil ik ook meeRookieRooster schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:43:
Zijn er nog mensen op de XBOX ONE die morgenavond voor fun en rewards de VoG hard willen doen?
'k heb zo'n idee dat de Gjallahorn, Mythoclast EN Suros gaan droppen in één run! (en ja, die zijn toevallig ook allemaal te upgraden bij XUR komend weekend)
Wie gaat er mee, rond half 8/8 op de PS4
En als je wel Crota gaat doen wil ik dan weer met jou mee
Ik heb hem deze week al gedaan maar wil best mee komen helpen als niemand zich meld. Ben toch onlinetha_crazy schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:11:
Er is helaas 1 plekje vrij gevallen voor de VoG hard run vanavond.
Wie gaat er mee, rond half 8/8 op de PS4
Ik wil anders ook wel weer mee doen, moet 'm nog met m'n Warlock.Biatch schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:17:
[...]
Ik heb hem deze week al gedaan maar wil best mee komen helpen als niemand zich meld. Ben toch online
Als ik online in destiny ben, ben ik daar ook altijd wel voor inRookieRooster schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:11:
[...]
En als je wel Crota gaat doen wil ik dan weer met jou mee
Is goed, ik houd je dan even als reserveBiatch schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:17:
[...]
Ik heb hem deze week al gedaan maar wil best mee komen helpen als niemand zich meld. Ben toch online
Is goed!L490 schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:24:
[...]
Ik wil anders ook wel weer mee doen, moet 'm nog met m'n Warlock.
Wat is je GT, bokkie op xbox live lijkt een dode account?Bokkie schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:36:
[...]
Als ik online in destiny ben, ben ik daar ook altijd wel voor in
GT: SaranbaatarRookieRooster schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:11:
[...]
Wat is je GT, bokkie op xbox live lijkt een dode account?
zit nu husk of the pit te farmen/campen >_<
[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 22-12-2014 16:14 ]
Ik heb het 100+ keer moeten doenBokkie schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:14:
[...]
GT: Saranbaatar
zit nu husk of the pit te farmen/campen >_<
psn vagr-ant
PSN: AlexRamp
lvl 31 warlock
PSN: jansoe13
We zijn allebei level 31, en ik heb een 331 Icebreaker voor de knights. Alleen wel zonder hem te cheesen, want anders is er geen ruk aan
PS5 PSN: UnrealKazu
PSN: bryanlost
veel plezier
psn vagr-ant
ik wil anders ook wel meedoen, hoe laat denken jullie te gaan ?Kazu schreef op maandag 22 december 2014 @ 18:33:
Zijn er mensen die vanavond nog alleen Crota willen doen? Een maat en ik moeten hem nog steeds killen; al een aantal keer geprobeerd maar tot dusver niet gelukt.
We zijn allebei level 31, en ik heb een 331 Icebreaker voor de knights. Alleen wel zonder hem te cheesen, want anders is er geen ruk aan
stuur maar een berichtje PSN Biacas
PSN Biacas
PS4, Crota's End, Crota checkpoint, 20:00 uur.
- UnrealKazu; 31 warlock
- Phixion; 31 warlock
- Klaasgier_NL;
- Bryanlost;
- Biancas;
- strompel; 31 warlock
PSN: bryanlost
yep, neem mijn warlock mee die moet deze week nog een keer van stal.Kazu schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:36:
Genoeg mensen zo te zienIedereen 30+ neem ik aan?
- UnrealKazu; 31 warlock
- Phixion; 31 warlock
- Klaasgier_NL;
- Bryanlost;
- Biancas;
- strompel; 31 warlock
Edit: Sorry mannen, ik moet helaas afzeggen ga toch een VoG run doen. misschien een andere keer.
[ Voor 11% gewijzigd door Biacas op 22-12-2014 19:50 ]
PSN Biacas
ben nu met een maat online, we moeten eigenlijk alleen nog crotaKazu schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:36:
Genoeg mensen zo te zienIedereen 30+ neem ik aan?
- UnrealKazu; 31 warlock
- Phixion; 31 warlock
- Klaasgier_NL;
- Bryanlost;
- Biancas;
- strompel; 31 warlock
Ai, helaas, als we nou met 5 waren had ie mee gekunt. Ander keertje danstrompel schreef op maandag 22 december 2014 @ 20:06:
[...]
ben nu met een maat online, we moeten eigenlijk alleen nog crota
Zou jij dan voor strompel in kunnen vallen?Biatch schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:55:
als ik ergens kan helpen roept u maar
psn drad83
volgens mij gaat biacas niet mee, zie hierboven
[ Voor 97% gewijzigd door strompel op 22-12-2014 20:13 ]
Ik zie het, excuses. Ik refresh niet, ik maak gebruik van de auto-nieuwe berichten feature van Tweakers, dus dan mis je dat soort editsstrompel schreef op maandag 22 december 2014 @ 20:12:
at kazu:
volgens mij gaat biacas niet mee, zie hierboven
Dan kan je ons alsnog joinen. Bas, bedankt voor de moeite iig
Verwijderd
Graag hoor ik het!
NE0 ID
Xbox one
Ben online en ga graag mee als je Crota gaat doen, VOG liever morgen ivm weekly resetBokkie schreef op maandag 22 december 2014 @ 20:01:
Nog mensen op X1 voor een vog/crota?
Psn Doubledutchh
PSN: DoubleDutchh
gisteren heeft mijn Hunter zijn 30ste level mogen vieren. Om dit heugelijke feit niet onopgemerkt voorbij te laten gaan, is er om 12:30 taart in de Skywatch*.
* tenzij er een Warsat verdedigd moet worden...die hebben even voorrang.
PSN - ps4 : sir_kowlier
quelake schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:28:
Geachte Tweaker geeks en geekettes,
gisteren heeft mijn Hunter zijn 30ste level mogen vieren. Om dit heugelijke feit niet onopgemerkt voorbij te laten gaan, is er om 12:30 taart in de Skywatch*.
[afbeelding]
gefeliciteerd en nog vele gezonde levels
als mijn warlock niet aan het werk is in de nightfall komtie even langs
Atheon Hard en nog even een Full Run van Crota (3e deze week)
ondertussen in de pocket aan raid spul:
Hunter: Gloves & Boots
Titan: Chest
Warlock: Boots
Wapens: Black Hammer, Light of the Abyss & Hunger of Crota.
Verder nog wat exotic gear en een mogelijke vervanger van m'n VoC.
Al met al, een goed weekje.
Laat de reset maar komen
tha_crazy schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:55:
Zo, gister weer een lekkere run gedaan.
Atheon Hard en nog even een Full Run van Crota (3e deze week)
ondertussen in de pocket aan raid spul:
Hunter: Gloves & Boots
Titan: Chest
Warlock: Boots
Wapens: Black Hammer, Light of the Abyss & Hunger of Crota.
Verder nog wat exotic gear en een mogelijke vervanger van m'n VoC.
Al met al, een goed weekje.
Laat de reset maar komen
Ik moet helaas nog werken vandaag en morgen.Biatch schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:59:
Dat is geen slechte vangst maat! Ik hoop op een betere week. Nu paar dagen vrij dus vanmiddag maar eens gelijk beginnen.
[...]
Maar vanavond ff nightfallen, daarna raiden, dan miss nog ff heroic & nog een nightfall
Gefeliciteerd! Vanmiddag Nightfall/Weekly?quelake schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:28:
Geachte Tweaker geeks en geekettes,
[afbeelding]
Kun je eindelijk echt meedoen, ipv meeliften en weinig damage doen met je level 29
[ Voor 3% gewijzigd door hatsa op 23-12-2014 09:11 ]
Natuurlijk op de PS4 en we beginnen om 8 uur.
Wie heeft er zin om mee te gaan?
Nieuwe week, nieuwe kansen. Ik zou wel mee willen doen met de crota raid.tha_crazy schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:19:
Wij hebben voor vanavond 1 spot vrij voor een crota raid.
Natuurlijk op de PS4 en we beginnen om 8 uur.
Wie heeft er zin om mee te gaan?
PSN: Popotastic
DAT IS TOCH NIET AARDIG! Geen taart voor hatsa.hatsa schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:07:
[...]
Gefeliciteerd! Vanmiddag Nightfall/Weekly?
Kun je eindelijk echt meedoen, ipv meeliften en weinig damage doen met je level 29
PS zit op m'n werk, dus ik moet nog even geduld hebben
[ Voor 0% gewijzigd door quelake op 23-12-2014 09:29 . Reden: typo ]
Prima, dan zitten we weer volSir_Popo schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:23:
[...]
Nieuwe week, nieuwe kansen. Ik zou wel mee willen doen met de crota raid.
Count me in! Ik ben in voor alles!Biatch schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:20:
wie hebben er zin om vanaf 12 uur ongeveer mee iets te doen. Nf/weekly of een raid
Al lijkt t me chill eerst de NF even te doen ivm de xp bonus.
[ Voor 12% gewijzigd door CrackSlet op 23-12-2014 10:30 ]
au voidtha_crazy schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:03:
Nexus
Epic
Nightfall
Void Burn
Juggler
Angry
Weekly
Juggler
Heroic
easy peasytha_crazy schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:03:
Nexus
Epic
Nightfall
Void Burn
Juggler
Angry
Weekly
Juggler
Heroic
Heb zelf nog 0 ervaring met crota's raid
Iemand hier tips?
PSN: Eczeem
Alle vijanden behalve pogoth blijven killenDooiedibbes schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:33:
Gisteren echt dik 45 minuten in de arena van Phogoth gezeten voor me Thorn Bounty maar zonder succes. Alles ook geprobeerd. De safe room techniek, Phogoth bijna doodgekregen maar dat schip met Xyor wilde maar niet verschijnen.
Iemand hier tips?
Biatch schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:20:
wie hebben er zin om vanaf 12 uur ongeveer mee iets te doen. Nf/weekly of een raid
CrackSlet schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:04:
[...]
Count me in! Ik ben in voor alles!
Al lijkt t me chill eerst de NF even te doen ivm de xp bonus.
Heb de handdoek na 45 min in de ring gegooid, zal nog maar is een poging wagen dan...Ereaser schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:33:
[...]
Alle vijanden behalve pogoth blijven killen
Ik moet hem ook nog... kunnen vanavond eventueel wel een poging wagen.Dooiedibbes schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:35:
[...]
Heb de handdoek na 45 min in de ring gegooid, zal nog maar is een poging wagen dan...
Ja is goed, wat is je PSN?trix0r schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:47:
[...]
Ik moet hem ook nog... kunnen vanavond eventueel wel een poging wagen.
[ Voor 26% gewijzigd door Arn0uDz op 23-12-2014 11:21 ]
Prima!Biatch schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:08:
hatsa en crackslet 12 uur doen dan?
lvl 30 sunsinger vanaf nu beschikbaar
Ps4 TheKrish
Invite me.
PSN: TheKrish
Verwijderd
Ik wil sowieso de weekly wel doen, maar ik houd het eventjes onder voorbehoud aangezien ik nog niet zeker weet of ik kan. Mocht ik de weekly doen, dan laat ik sowieso iets weten in dit topicBusmuiZ schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:08:
Iemand die vanavond een nightfall en weekly wil doen?
Verwijderd
Ok, we zoeken nog een 3e speler, wie kan nu weekly en nf?Krishhh schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:22:
Voor de weekly/nf
lvl 30 sunsinger vanaf nu beschikbaar
Ps4 TheKrish
Invite me.
Dit topic is gesloten.
![]()