Ik doe hem ook wel mee! Warlock 29/30 (hangt ervan af)quelake schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 13:19:
[...]
Hi Ferdi, gaaf dat je mee gaat. Ik laat het even afhangen van het niveau v/d groep. Mochten we met allemaal heel ervaren 30/31 gasten gaan, dan wil ik best hard proberen (nog nooit zelf gedaan). Ik vond normal op lvl 28 al uitdagend genoeg, wil ook een beetje schade kunnen doen.
Ik laat het dus nog even open, maar ga voor nu even uit van een normal raid!![]()
Update voor de Vault of Glass Normal raid; zondag 20:00 beginnen
- Quelake lvl 29 hunter - weinig ervaring
- Sum1 lvl 31
- FerdiV lvl 30/31
-
-
-
nog drie plekken open dus voor zondagavond!
Verwijderd
Mensen die nog vog op hard willen runnen? Of een weekly en/of nightfall?
Invité me maar
ruwi_nl
Invité me maar
ruwi_nl
Ik heb nog een cp bij atheon op hard. Als er nog vier anderen zijn...
Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 15:46:
Mensen die nog vog op hard willen runnen? Of een weekly en/of nightfall?
Invité me maar
ruwi_nl
Verwijderd
OK ik wil wel meedoen, dan kunnen we hem ff snel verslaan. Als je lvl 31 bent gaat het nog sneller haha
Hoe laat wil je gaan? Anders doe ik ook wel weer mee.Biatch schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:07:
Ik heb nog een cp bij atheon op hard. Als er nog vier anderen zijn...
[...]
Gaan er nog mensen een raid doen dadelijk?
Welke raid? Atheon hard wil ik wel meedoen, of Crota.
[ Voor 65% gewijzigd door tiguan op 20-12-2014 16:30 ]
checkpoint bij atheon. Dus alleen ff loot halen bij hem
Ook primaBiatch schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:30:
checkpoint bij atheon. Dus alleen ff loot halen bij hem
Je fireteam zit volBiatch schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:33:
Join mij allemaal maar. Nog 1 nodig
Oh joy, ga ik nou ook disconnects krijgen ?
en ik heb geeneens UPC.
Weet iemand tot hoe laat de iron banner maandag/dinsdag loopt?
Vorige keer liep het langer door dan ik in eerste instantie dacht
Vorige keer liep het langer door dan ik in eerste instantie dacht
We zoeken voor morgen ochtend nog 3 voor Crota run vanaf de start. Vog mag ook!
10.00uur starten.
Psn:
- Teddek80
- Sayda74
- GenO
-
-
-
10.00uur starten.
Psn:
- Teddek80
- Sayda74
- GenO
-
-
-
Ik heb ook een Atheon checkpoint op hard, nog gedadigden?
een iemand die mee wilt laatste helft raid van crota? join Ducky-vite
Sorry dat ik moest leaven. Succes, gaat vast wel lukken!
Verwijderd
@L40 ik wil nog wel een keer vog atheon checkpoint. Dan ga ik mee met me alt Hoeilaart wil je?
Weet niet, jij bent tot nu toe de enige die interesse heeft getoond. Misschien heb jij nog mensen?Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:31:
@L40 ik wil nog wel een keer vog atheon checkpoint. Dan ga ik mee met me alt Hoeilaart wil je?
Update voor de Vault of Glass Normal raid; zondag 20:00 beginnenVerwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 15:41:
[...]
Ik doe hem ook wel mee! Warlock 29/30 (hangt ervan af)
- Quelake lvl 29 hunter - weinig ervaring
- Sum1 lvl 31
- FerdiV lvl 30/31
-T-inus lvl 30/31 warlock
-
-
Nog twee plekjes over dus voor morgenavond! ;-)
Wij zoeken nog 1 ervaren iemand (die ook het zwaard kan dragen) voor het einde van Crota! We willen om 20:00 weer verder gaan.
Zou chill zijn als wij daardoor Crota kunnen halen
We zijn al met zijn 5en om 20:00 uur. Add me even/.
Zou chill zijn als wij daardoor Crota kunnen halen
PSN: bryanlost
Deze week was het maar zuinig met de drops. Dinsdag weer een nieuwe ronde.
Niemand die crota mee wilt doen??
Ik ben niet zo ervaren bryan.. Vorige keer dat ik daar was had ik echt geen idee wat er gebeurde, maar wel gehaald.
Wij zoeken nog 4 man voor Crota's End (fresh start).
Zodra we vol zijn starten we.
- Muite3 (31 titan)
- Vortexsphere (31 warlock)
-
-
-
-
Zodra we vol zijn starten we.
- Muite3 (31 titan)
- Vortexsphere (31 warlock)
-
-
-
-
[ Voor 5% gewijzigd door Nr3 op 20-12-2014 20:06 ]
Wil je dan toch mee? We hebben sws iemand nodigVliango schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 20:05:
Ik ben niet zo ervaren bryan.. Vorige keer dat ik daar was had ik echt geen idee wat er gebeurde, maar wel gehaald.
-we zitten vol-
[ Voor 3% gewijzigd door duckyvite op 20-12-2014 20:15 ]
Verwijderd
Toevallig iemand die wilt helpen met de Weekly? Ben level 29 titan dus lijkt me beter om op level 28 te doen.
Q.Q.Biatch schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:15:
Deze week was het maar zuinig met de drops. Dinsdag weer een nieuwe ronde.
zegt de man met de legendary crota shotgun xD
Ik zou bijna die proppenschieter vergeten.
Morgen heb ik zat tijd dus als ik je nog kan helpen met VoG vanmiddag zaten we net vol
Morgen heb ik zat tijd dus als ik je nog kan helpen met VoG vanmiddag zaten we net vol
AlexMar schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 20:29:
[...]
Q.Q.
zegt de man met de legendary crota shotgun xD
Verwijderd
Nog steeds?Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 22:51:
Nog 2 man Nodig voor de vog op hard. Lopen er even snel doorheen
Ik wil dan wel mee
Hertog_Rick psn
Ja dat ken ik. Een altijd gevaarlijk statement :-)Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 22:51:
Nog 2 man Nodig voor de vog op hard. Lopen er even snel doorheen
Net zoals het laatste stukje crota vanavond?
ik wil wel meet3dd3k schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:23:
We zoeken voor morgen ochtend nog 3 voor Crota run vanaf de start. Vog mag ook!
10.00uur starten.
Psn:
- Teddek80
- Sayda74
- GenO
-
-
-
PSN: jansoe13
Kan de nightfall op 29? Zo ja wil iemand mij helpen vandaag zometeen straks?
Ik heb wel zin om crota te doen op de XBONE, iemand nog een gaatje? Lvl 31 defender Titan.
Update voor de Vault of Glass Normal raid; zondag 20:00 beginnen
- Quelake lvl 29 hunter
- Sum1 lvl 31
- FerdiV lvl 30/31
-
-
Nog twee plekjes over dus voor vanavond! ;-) Wie biedt!
- Quelake lvl 29 hunter
- Sum1 lvl 31
- FerdiV lvl 30/31
-
-
Nog twee plekjes over dus voor vanavond! ;-) Wie biedt!
Als er nog mensen met crota's end beginnen vandaag.
PSN, lvl 31.
Vog hard al vaak gedaan, nog geen ervaring met crota.
PSN, lvl 31.
psn: lupusergo
Wij zoeken nog mensen!!! Hebben er nu 3C4D schreef op zondag 21 december 2014 @ 11:43:
Als er nog mensen met crota's end beginnen vandaag.
PSN, lvl 31.
Psn: SayDa74
Hoe laat zijn jullie van plan om te starten? En hoeveel ervaring is er?SayDa74 schreef op zondag 21 december 2014 @ 11:52:
[...]
Wij zoeken nog mensen!!! Hebben er nu 3
Psn: SayDa74
[ Voor 5% gewijzigd door hatsa op 21-12-2014 12:14 ]
Ik ben online om mijn alt te levelen of IB. Als ik iemand kan helpen met een raid o.i.d. nodig me maar uit. Lazy sunday
Gisteren weer eens Crota geslacht en Atheon hard gedaan met de rest van de Guardian Down crew. Atheon was zelfs lastiger dan crota ;-)
Wel de nieuwe warlock helm, altijd al een Nazgul uit Lord of The Rings willen zijn! ;-)
Wel de nieuwe warlock helm, altijd al een Nazgul uit Lord of The Rings willen zijn! ;-)
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Verwijderd
Oehh nice! Moet als titan toch toegeven dat de warlock helm er het beste uit ziet.UTADDICT schreef op zondag 21 december 2014 @ 15:00:
Gisteren weer eens Crota geslacht, en Atheon hard gedaan met de rest van de Guardian Down crew. Atheon was zelfs lastiger dan crota ;-)
Ja idd!Verwijderd schreef op zondag 21 december 2014 @ 15:10:
[...]
Oehh nice! Moet als titan toch toegeven dat de warlock helm er het beste uit ziet.
Alleen dinsdag hopelijk nog even de chest krijgen, dan past het echt goed bij elkaar!
Shadow/Stef hebben die, best looking chest in de game.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Iemand die mee wilt paar Vanguard Roc strikes? (Ducky-vite)
[ Voor 12% gewijzigd door duckyvite op 21-12-2014 15:40 ]
Is er eigenlijk ook nog iemand die pas net begonnen is? Ik ben level 3 en weet niet zo goed wat ik moet doen
.
Rustig aan alle missies doorlopen en alle light armour bewaren voor na lvl 20. Je kan in de tower wat random spelers toevoegen (met vergelijkbaar lvl). Meestal zijn dit nl's
Verwijderd
Ik ben ook level 3 op mijn titan alt, heb wel een main titan van level 31. Als je wilt kun je me toevoegen, misschien kunnen we dan wat levelen in de crucible. Mijn psn is HeMaN_NLlasharor schreef op zondag 21 december 2014 @ 16:18:
Is er eigenlijk ook nog iemand die pas net begonnen is? Ik ben level 3 en weet niet zo goed wat ik moet doen.
Vault of Glass Normal raid; 20:00 beginnen. Nog drie uur te gaan, twee plekken vrij. Wie wil?
- Quelake lvl 29 hunter
- Sum1 lvl 31
- FerdiV lvl 30/31
-
-
- Quelake lvl 29 hunter
- Sum1 lvl 31
- FerdiV lvl 30/31
-
-
Ik doe niet mee, wil me graag afmelden.
Wat ik wel wil is Crota verslaan. Wie moeten er nog? Heb als het goed is checkpoint bij hem. Ik ben hunter lvl 31.
Wat ik wel wil is Crota verslaan. Wie moeten er nog? Heb als het goed is checkpoint bij hem. Ik ben hunter lvl 31.
Ik heb een Atheon checkpoint op hard, nog mensen geïnteresseerd? Een eventuele fresh run vind ik ook niet erg.
ik wil wel mee Crota verslaan met mijn lvl 30 warlock (misschien krijg ik hem nog 31)FerdiV schreef op zondag 21 december 2014 @ 17:43:
PSN Biacas
ik heb ook een checkpoint bij hem, wil graag mee. lvl 30 titan, Ducky-viteFerdiV schreef op zondag 21 december 2014 @ 17:43:
Verwijderd
Wij zoeken nog een paar ervaren spelers om morgen VoG normal te doen. En afhankelijk van de tijd, mogelijk Crota er achteraan. Wij zijn rookies, dus know-how is gewenst.
- Oldenbee lvl29 hunter
- Nootja lvl29 titan
-
-
-
-
We willen graag morgen rond 10.30u starten. Wie kan?
- Oldenbee lvl29 hunter
- Nootja lvl29 titan
-
-
-
-
We willen graag morgen rond 10.30u starten. Wie kan?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2014 18:17 ]
Wij zoeken nog 4 man voor Crota's end vanavond ~20:30
(we hebben checkpoint na bridge, kunnen echter ook vanaf start of crota zelf starten)
- Muite3 (31 hunter)
- Vortexsphere (31 titan)
-
-
-
-
(we hebben checkpoint na bridge, kunnen echter ook vanaf start of crota zelf starten)
- Muite3 (31 hunter)
-
-
-
-
Count me in, Ducky-vite 30 titanNr3 schreef op zondag 21 december 2014 @ 18:43:
- Muite3 (31 hunter)
-
-
-
-
Doe graag mee. Hunter lvl 31Nr3 schreef op zondag 21 december 2014 @ 18:43:
- Muite3 (31 hunter)
-
-
-
-
Zou graag mee doen, lvl 30 titan.. maar nog 0 ervaring met de crota raid. Problem?Nr3 schreef op zondag 21 december 2014 @ 18:43:
- Muite3 (31 hunter)
-
-
-
-
doe ook graag mee, PSN Biacas 30 warlockNr3 schreef op zondag 21 december 2014 @ 18:43:
- Muite3 (31 hunter)
-
-
-
-
PSN Biacas
Ok, too bad!FerdiV schreef op zondag 21 december 2014 @ 17:43:
Vault of Glass Normal raid; 20:00 beginnen. Wie wil?
- Quelake lvl 29 hunter
- Sum1 lvl 31
-
-
-
Hoi Vortexsphere en Muite. Ik level mijn alt nog even en dan sluit ik graag aan.
Ik wil wel meedoen. Beginnen we om 20:00uur sharp? Heb dan ongeveer 2.5 tot 3 uur de tijd, moet lukken toch?
Ik ben een Hunter level 29 en heb VoG 1 keer gedaan op normal.
PSN: vvwat
quelake schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:09:
[...]
Ok, too bad!
Vault of Glass Normal raid; 20:00 beginnen. Wie wil?
- Quelake lvl 29 hunter
- Sum1 lvl 31
-
-
-
Iemand die nu even snel de weekly wil doen>?
Verwijderd
Moet kunnen idd, maar we moeten nog wel meer man hebbenvwat schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:18:
Ik wil wel meedoen. Beginnen we om 20:00uur sharp? Heb dan ongeveer 2.5 tot 3 uur de tijd, moet lukken toch?
[...]
Ik heb 1-1,5 uur. Moet een heel eind lukken toch. Mijn party chat wil niet laden nu..Verwijderd schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:47:
[...]
Moet kunnen idd, maar we moeten nog wel meer man hebben
Verwijderd
Ben hem nu met een vriend aan het doen op level 28. Als je wilt kun je me joinen.trix0r schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:25:
Iemand die nu even snel de weekly wil doen>?
Ik heb een level 30 hunter die graag mee wilt naar crota, PSN Vliango, het liefst een verse run..
Voeg je toeVerwijderd schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:59:
[...]
Ben hem nu met een vriend aan het doen op level 28. Als je wilt kun je me joinen.
Crota wil ik ook nog wel doen. Ik heb nog een checkpoint net bij crota. Moeten alleen nog crota killen dus.
Zijn er nog mensen voor een VoG hard morgen rond een uur of 12? Wil 'm nog even doen voor de reset.
VoG Hard ps4
Maandag 12:00
1. FritsBlaasbaard
2.
3.
4.
5.
6.
VoG Hard ps4
1. FritsBlaasbaard
2.
3.
4.
5.
6.
WIl er nog iemand nightfall helpen ben lvl 29 titan, of miss vog lvl 28 hunter heb ik nog... ?
Zet maar neer als reserve.. vriendin wil volgens mij gaan shoppen, en ik niet... dusssssssssssCrackSlet schreef op zondag 21 december 2014 @ 22:00:
Zijn er nog mensen voor een VoG hard morgen rond een uur of 12? Wil 'm nog even doen voor de reset.
VoG Hard ps4
1. FritsBlaasbaard
2.
3.
4.
5.
6.
Verwijderd
Ik wil wel meeCrackSlet schreef op zondag 21 december 2014 @ 22:00:
VoG Hard ps4
1. FritsBlaasbaard
2.
3.
4.
5.
6.
psn Hertog_Rick lvl 30 warlock
Ga mn best doen.CrackSlet schreef op zondag 21 december 2014 @ 22:00:
VoG Hard ps4
1. FritsBlaasbaard
2.
3.
4.
5.
6.
[ Voor 3% gewijzigd door t3dd3k op 22-12-2014 01:49 ]
Ik doe graag mee, robdegekste, warlock @ 30CrackSlet schreef op zondag 21 december 2014 @ 22:00:
VoG Hard ps4
1. FritsBlaasbaard
2.
3.
4.
5.
6.
Verwijderd
Ik wil ook wel mee als er niet genoeg animo is voor mn normal run rond 10u 😄CrackSlet schreef op zondag 21 december 2014 @ 22:00:
VoG Hard ps4
1. FritsBlaasbaard
2.
3.
4.
5.
6.
Zijn er mensen die zo Crota's raid willen doen?
Als er nog ruimte is doe ik wel mee, lvl 30 titan. PSN: Arn0uDzCrackSlet schreef op zondag 21 december 2014 @ 22:00:
VoG Hard ps4
1. FritsBlaasbaard
2.
3.
4.
5.
6.
Verwijderd
Kun je de normal en hard achter elkaar doen of moet je wachten tot na de reset voor loot?
Ja dat kan, krijg je opnieuw loot.Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:15:
Kun je de normal en hard achter elkaar doen of moet je wachten tot na de reset voor loot?
Gisteren Atheon nog verslagen?
Als je Hard doet zonder Normal te hebben gedaan zal je zien dat je 2x zoveel loot krijgt, dit komt doordat je de loot ontvangt die je in Normal zou krijgen, + die uit Hard.Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:15:
Dubbel achter elkaar doen heeft dus geen toegevoegde waarde tenzij je het leuk vindt de VoG 2x te doen.
Gisteravond fatebringer gekregen, Thnx Justifire, primers, bulldozer en de rest!
durfde het niet te zeggen omdat er al een andere fatebringer dropte hahahaahhaa
i'm sooooorrry=)
durfde het niet te zeggen omdat er al een andere fatebringer dropte hahahaahhaa
i'm sooooorrry=)
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Ik ga deze week voor het eerst een keer Crota proberen, welke wapens raden jullie aan om te hebben en zijn er nog bepaalde wapens welke goed zijn voor bepaald stages?
Had al iets gelezen over de fatebringer voor hordes met thralls en een rocketlauncher voor het eind, verder nog iets?
Had al iets gelezen over de fatebringer voor hordes met thralls en een rocketlauncher voor het eind, verder nog iets?
Verwijderd
Heb de Vog nog niet zo heel vaak gedaan dus om die een x dubbel te doen is niet zo erg :-)
Ma doe ik hem om 12:00 mischien nog wel ff mee, hoop dat ik op tijd thuis ben
Thanks nog voor t meelopen, scheelt als er een wat meer ervaren speler mee gaat!
Nee helaas niet, scheelde wel niet veel!Biatch schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:22:
[...]
Ja dat kan, krijg je opnieuw loot.
Gisteren Atheon nog verslagen?
Thanks nog voor t meelopen, scheelt als er een wat meer ervaren speler mee gaat!
VoG Hard ps4
1. FritsBlaasbaard
2. Hertog_Rick
3. T3dd3k (gaat z'n best doen)
4. robdegekste
5. Oldenbee (indien geen normal run)
6. Arn0uDz
Reserve: trix0r, ejk1913
Hier moeten we wel 6 man uit kunnen halen lijkt mij. Ik ga zo ook de weekly en/of nightfall alvast even proberen, dus als je zin hebt om daarbij te joinen ben je van harte welkom. PSN: FritsBlaasbaard
Moet alleen eerst nog even mn was opvouwen
1. FritsBlaasbaard
2. Hertog_Rick
3. T3dd3k (gaat z'n best doen)
4. robdegekste
5. Oldenbee (indien geen normal run)
6. Arn0uDz
Reserve: trix0r, ejk1913
Hier moeten we wel 6 man uit kunnen halen lijkt mij. Ik ga zo ook de weekly en/of nightfall alvast even proberen, dus als je zin hebt om daarbij te joinen ben je van harte welkom. PSN: FritsBlaasbaard
Moet alleen eerst nog even mn was opvouwen
Afgelopen weekend VoG hard geprobeerd, maar wat een bug en glitch zooi is dat zeg. Was alweer een tijdje geleden dat ik VoG hard gespeeld had en eigenlijk nooit grote problemen gehad.
Moet hierbij wel vermelden dat ik niet speelde met mijn vaste team, waarbij enkelen beweerden VoG hard al meerdere keren gespeeld te hebben. Ik kreeg echter de indruk dat ze geen idee hadden waar ze mee bezig waren.
Echt frustrerend als je harpies niet kunt killen of minataurs killed en vervolgens dat ze zichzelf doodleuk weer reviven zonder dat je het door hebt. 3 personen teleporten en daarvan 1 persoon instant killen, nadat hij 1 stap gedaan heeft.
De lol was er snel af...
Moet hierbij wel vermelden dat ik niet speelde met mijn vaste team, waarbij enkelen beweerden VoG hard al meerdere keren gespeeld te hebben. Ik kreeg echter de indruk dat ze geen idee hadden waar ze mee bezig waren.
Echt frustrerend als je harpies niet kunt killen of minataurs killed en vervolgens dat ze zichzelf doodleuk weer reviven zonder dat je het door hebt. 3 personen teleporten en daarvan 1 persoon instant killen, nadat hij 1 stap gedaan heeft.
De lol was er snel af...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Als je wil kan ik vanavond wel even helpen om Atheon af te schieten. Vrouw is werken dus vanaf 1930 beschikbaarVerwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:59:
Heb de Vog nog niet zo heel vaak gedaan dus om die een x dubbel te doen is niet zo erg :-)
[...]
Nee helaas niet, scheelde wel niet veel!
Dit topic is gesloten.
![]()