Wel, we zijn zelfs vriendjes! M'n psn is femkutje.
Ik ga even wapens van m'n Hunter aan m'n Warlock geven, en dan join ik je.
ik heb mezelf ff uitgenodigd hahahatsa schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:45:
[...]
Ik ga even wapens van m'n Hunter aan m'n Warlock geven, en dan join ik je.
ik wil wel meePhysx schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:33:
Iemand nu voor nightfaal en weekly? PSN is physxx lvl 31
PSN: jansoe13
Physx schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:39:
Er kan er nog 1 mee
[ Voor 36% gewijzigd door Biatch op 23-12-2014 12:53 ]
Verwijderd
Ik heb ook wel zin in een raid. Invite me maarBiatch schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:51:
Ik fritsblaas en femkutje. Welke maakt ons niet uit
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:28:
[...]
Ik heb ook wel zin in een raid. Invite me maar
PSN: Houtvlot
Verwijderd
Je mag mij toevoegen, ben meestal rond 7 uur online en altijd wel te porren voor een raid ofwatdanook=)
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
www.destinylfg.comVerwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:10:
[xbox one]
Gezien er geen /LFG ofzo is in Destiny probeer ik het toch maar even via deze weg
ik wil wel meedoenL490 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:41:
Nog mensen voor de Nightfall nu? Ik ga zo beginnen.
gratz! nu mag je zeuren dat end game zo karig is. LOLKasai schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:15:
Bam lvl 32!
Kan ik nog meedoen, voor nightfall?pa4jv schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:23:
Zoek nog 1 iemand voor nightfall/weekly nu op PS4.
Hij mag mij Huntard gaan levelenRaw Kip schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:21:
[...]
gratz! nu mag je zeuren dat end game zo karig is. LOL![]()
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Verwijderd
Dank je, ik stuur zo een uitnodiging!Raw Kip schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:23:
[...]
Je mag mij toevoegen, ben meestal rond 7 uur online en altijd wel te porren voor een raid ofwatdanook=)
zorg er wel voor dat je je vanguard leveld
Ja, ik heb geen moeite met Engels maar wel een voorkeur voor NL. Los daarvan acht ik de kans wat kleiner hier kleine schreeuwers te vinden dan op zo'n siteEreaser schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:25:
[...]
www.destinylfg.com
www.destinylfg.net
Maar het is natuurlijk makkelijker om gewoon met NLers te spelen
[ Voor 190% gewijzigd door Zaratrass op 23-12-2014 16:59 ]
Je zal als eerste tegen de vanguard mark cap aanlopen (200) daarna kan je er niet meer bij krijgen, dus dan gooi je in feite marks wegVerwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:37:
[...]
Dank je, ik stuur zo een uitnodiging!
Vanwaar de specifiek Vanguard trouwens? Qua gear leek me dat niet de uitrusting die het beste bij me aansluit.
[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 23-12-2014 17:01 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Haha is goed, ben voor deze week alweer klaarRaw Kip schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:21:
[...]
gratz! nu mag je zeuren dat end game zo karig is. LOL![]()
Atlas#22744
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Grats!Kasai schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:15:
Bam lvl 32!
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ik wil wel mee! Psn VliangoDelph schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 18:53:
Liefhebbers voor een nf en de weekly? Ik ga zo een groepje maken op de ps4
Ik wil ook wel mee, hoelaat welke PSN?Delph schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 18:53:
Liefhebbers voor een nf en de weekly? Ik ga zo een groepje maken op de ps4
[ Voor 4% gewijzigd door Arn0uDz op 23-12-2014 19:16 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Same here... lvl 31. Liefst Crota en daarna mogelijk VoG hard. Anders zoeken we samen mensen?M0nkeymen schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:45:
Kan ik nog bij iemand de raid meedoen vanavond, Crota of VoG hard, psn M0nkeymen81
Congrats!Kasai schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:15:
Bam lvl 32!
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Ok, join Che-075 partyjimmeh22 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:20:
1. M0nkeymen81
2. bartriks
3. physxx
4. Che-075
5. delossie7
6. cssfir3
#5 en #6 zijn zo online
Mooie shotgun jonguh. Vorige week had je al een mooie sniperAlexMar schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:39:
Meh, krijg ik eens een exotic uit de nightfall, is het the 4th horsemen -_-' ....
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik heb nog liever shards/energy dan die shitgun! =PBiatch schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:43:
[...]
Mooie shotgun jonguh. Vorige week had je al een mooie sniper
PS5 PSN: UnrealKazu
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 23:47:
Niet enthousiast? Dat ding is focking sterk
Ik heb vandaag 3x de raid complete. Kreeg de Dragons breath en de launcher en armor, dus veel mats. 1 clanmember is al 32 en volgende week ik en twee andere ook. Op naar hardmode.
[ Voor 5% gewijzigd door tiguan op 24-12-2014 00:01 ]
[ Voor 0% gewijzigd door quelake op 24-12-2014 08:26 . Reden: censorship ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 23:47:
Niet enthousiast? Dat ding is focking sterk
Ik heb vandaag 3x de raid complete. Kreeg de Dragons breath en de launcher en armor, dus veel mats. 1 clanmember is al 32 en volgende week ik en twee andere ook. Op naar hardmode.
Dan kunnen ze waarschijnlijk niet mikkenBiatch schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:00:
Ik spreek niet uit ervaring hoor. Van de week 2-3 mensen die ik ontmoette met raid die hem niet fijn vonden. Mijn verlanglijstje voor kerst is niet te groot : fatebringer en icebreaker siel voes plet![]()
[...]
Me too! Is het wat. Heb nog wat rocker telemetrie liggen. Denk dat ik wel even tot de solar burn ga upgradenRaw Kip schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:03:
Gister uit het eerste kistje bij de raid de dragonsbreath gekregen!, thnx much=)
tja zoals in de reacties daar al staat: Marry her!
Ik heb geen idee of het wat is. kan natuurlijk niet tippen aan de gjallahorn(die ik nog niet heb.....)Physx schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:53:
[...]
Me too! Is het wat. Heb nog wat rocker telemetrie liggen. Denk dat ik wel even tot de solar burn ga upgraden
Ik ook niet. Ik gebruik nu de hezen vengeance. Op zich wel lekker. Heb er 8 rockets mee met mijn nieuw boots plus kan ik 3 keer schieten voor ik moet reloadenRaw Kip schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:21:
[...]
Ik heb geen idee of het wat is. kan natuurlijk niet tippen aan de gjallahorn(die ik nog niet heb.....)
Ik hoop dat hij de GH op vrijdag ind e aanbieding heft. Wacht nog maar even met het levelen van DB... :-)Bokkie schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:42:
Wolfpack rounds maken de GH eigenlijk nogal op
Solar flare van DB is nice, maar mobs lopen daar uit (zie grens van lock die gebruikt werden voor Templar en Atheon push off)
Hezen vengeance is een leuke met de clusters (gebruik hem ook ivm niet hebben vahn GJ), maar wolfpack van GH is ook nog eens homing waardoor het een single target monster is
Ik denk dat we er gerust vanuit kunnen gaan dat de GH nooit meer verkocht gaat worden, evenals de IB... Daar zijn ze te lijp voorPhysx schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:45:
[...]
Ik hoop dat hij de GH op vrijdag ind e aanbieding heft. Wacht nog maar even met het levelen van DB... :-)
Verwijderd
Ik wil wel mee. Misschien al iets eerder zodat vog hard en crota kunnen?Biatch schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:57:
Misschien mensen die rond 15 uur een Raid willen doen. Heb cp bij de heksen in crota of een vog hard? Eerst nog xmas verplichtingen
Yup! De raid sniper is bijvoorbeeld op Phogoth belachelijk sterk. Je gaat met zn drieën achter de rots zitten en je kunt ongestoord op z'n buik blijven schieten. Hij doet meer dmg dan de Ice Breaker per schot, dus dat gaat vrij snel. Maar de Ice Breaker is in meer gevallen bruikbaar.Bokkie schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:48:
[...]
Dan kunnen ze waarschijnlijk niet mikken
Op bosses is Black hammer beter dan icebreaker omdat je nonstoip kan blijven vlammen met dat ding zonder te hoeven reloade, zolang je precision hits maakt.
Voor pvp en mobs die veel bewegen is hij minder, maar bij raid en strikebosses die makkelijk op hun weakspot te raken zijn is hij ongeevenaard.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Verwijderd
Zitten jullie op Xbox one?Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:54:
[...]
Ik wil wel mee. Misschien al iets eerder zodat vog hard en crota kunnen?
Ik zou graag mee willen doen. Ik ben ook ongeveer vanaf 15:00 beschikbaarBiatch schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:57:
Misschien mensen die rond 15 uur een Raid willen doen. Heb cp bij de heksen in crota of een vog hard? Eerst nog xmas verplichtingen
PSN: Edgyi-
Ik doe graag weer mee! Vond t gisteren gezellig iig. En wat maakt mij niet uit, Crota of VoG Hard. Al heb ik de shards uit de VoG hard nodigBiatch schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:57:
Atlas#22744
Hey wat moet dit?!Kasai schreef op woensdag 24 december 2014 @ 12:42:
Is er toevallig een VoG hard groep voor vanmiddag?
Atlas#22744
Ohh hahahaKasai schreef op woensdag 24 december 2014 @ 12:44:
Ja die rukkers uit de clan willen alleen maar hun Warlock levelen
Is een bug jaRookieRooster schreef op woensdag 24 december 2014 @ 12:39:
Net de weekly lvl 30 solo gedaan, nexus halverwege en ammo op...
Krijg geen auto refill en ammo synths doen het niet? Ik krijg wel de cooldowntimer te zien, er staat ook een synth minder in m'n inventory maar geen aammo?
Is dat een bug/glitch of een gevolg van jugler?
Is je inventory vol?RookieRooster schreef op woensdag 24 december 2014 @ 12:39:
Net de weekly lvl 30 solo gedaan, nexus halverwege en ammo op...
Krijg geen auto refill en ammo synths doen het niet? Ik krijg wel de cooldowntimer te zien, er staat ook een synth minder in m'n inventory maar geen aammo?
Is dat een bug/glitch of een gevolg van jugler?
PSN: jansoe13
Vanavond?strompel schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:06:
zijn er nog mensen te porren voor een fresh crota raid?
voordat ik aan alle kerst verplichtingen moet deelnemen.
Ik wil wel mee!strompel schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:06:
zijn er nog mensen te porren voor een fresh crota raid?
voordat ik aan alle kerst verplichtingen moet deelnemen.
[ Voor 15% gewijzigd door Biatch op 24-12-2014 13:32 ]
Verwijderd
Nodig me maar uitBiatch schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:31:
Fitsblaas Encryla Kasai. Dan zijn we met vier. Ik kan wat eerder toch. Ben zo online. Sum en Jansoe doen jullie ook mee? Zijn we met 6
Ik kan zo ook ja.Biatch schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:31:
Fitsblaas Encryla Kasai. Dan zijn we met vier. Ik kan wat eerder toch. Ben zo online. Sum en Jansoe doen jullie ook mee? Zijn we met 6
Nope, net ff opnieuw een weekly lvl30 opgestart, werkt nu wel weer
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq