PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Is prima ding joh, toevallig kreeg ik de 'nieuwe' Hawk moon, daarom heb ik die gekozen.UTADDICT schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:43:
[...]
Als ik ooit een hawkmoon krijg idd.. Heb wel een The Last Word, maar twijfel aan de PVE vaardigheden van t ding.
Enige nadeel is dat ie exotic is.
Atlas#22744
Klopt ja, dan moet ik mijn Ice Breaker droppen. Ik probeer hem zo nu en dan, maar wil wel heul graag een hawkmoon (+ Black Hammah).Kasai schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:46:
[...]
Is prima ding joh, toevallig kreeg ik de 'nieuwe' Hawk moon, daarom heb ik die gekozen.
Enige nadeel is dat ie exotic is.
PSN: Leech1984
Zou leuk zijn als Fatebringer nog even dropped in hard mode VoG... Maarja die heeft max 300 attack.UTADDICT schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:47:
[...]
Klopt ja, dan moet ik mijn Ice Breaker droppen. Ik probeer hem zo nu en dan, maar wil wel heul graag een hawkmoon (+ Black Hammah).
Atlas#22744
Waarom zou je Crota helpen? Je kunt hem beter omleggen.leech1984 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:53:
Iemand zin om Crota te helpen? Zoeken nu nog 3 man
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik wil Crota wel helpen hoor. Zo snel als wij hem omleggen (laatst onze groep - niet ik - 8min geloof ik), hij heeft wel wat hulp nodig.Jackal131 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:57:
[...]
Waarom zou je Crota helpen? Je kunt hem beter omleggen.
Misschien kan ik ipv één van die knights, en dan guardians snipen.
Helpen naar het hiernamaals.Jackal131 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:57:
[...]
Waarom zou je Crota helpen? Je kunt hem beter omleggen.
dan moeten we hem nog een keer verslaan -.-
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Ik gebruik hem nou in CE, en dat ding schopt echt hard kont. Ik blaas door het eerste stuk heen (letterlijk, want alles wordt opgeblazenKasai schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:54:
[...]
Zou leuk zijn als Fatebringer nog even dropped in hard mode VoG... Maarja die heeft max 300 attack.
Tot de hard raid, iig...
PS5 PSN: UnrealKazu
Heb je die ergens voor nodig?Dooiedibbes schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:12:
Is er hier trouwens al iemand bezig met die Husk of the Pit?
Dat ding kan je upgraden naar een exotic:Cerebriform schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:16:
[...]
Heb je die ergens voor nodig?Is een crappy common wapen wat ineens dropte, ik heb hem toen gediscard.
[ Voor 12% gewijzigd door greyfox1987 op 17-12-2014 15:19 ]
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
kakkkkkkk waarom staat dat er niet bijgreyfox1987 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:18:
[...]
Dat ding kan je upgraden naar een exotic:
[ Voor 7% gewijzigd door Cerebriform op 17-12-2014 15:19 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Cerebriform op 17-12-2014 15:19 ]
Short and sweet:Cerebriform schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:18:
[...]
kakkkkkkk waarom staat dat er niet bij
Husk of the pit vinden, een hele zooi hive afschieten, upgrade item kopen bij dat vrouwke, dan wordt het een legendary, daarna moet je een item uit CE Hard Mode hebben.
PSN: Eczeem
Impact dus nog steeds kut.greyfox1987 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:18:
[...]
Dat ding kan je upgraden naar een exotic:
[afbeelding]
Let op!!! Bounties werken niet om het ding te upgraden!#@!!@!
ja, het is maar net wat je prettig vindt natuurlijk
Vond het al gek om een witte engram te zien.greyfox1987 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:20:
[...]
Short and sweet:
Husk of the pit vinden, een hele zooi hive afschieten, upgrade item kopen bij dat vrouwke, dan wordt het een legendary, daarna moet je een item uit CE Hard Mode hebben.
Ik ben een level 31 hunter.. op Xbox One, heeft er nog iemand een plekske voor een Crota's end raid vanavond? (Wordt mijn eerste keer CE, maar ik ben niet achterlijk
Gek vinden en vervolgens toch niks mee doen?Cerebriform schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:23:
[...]
Vond het al gek om een witte engram te zien.
Verwijderd
Zoek je nog steeds iemand?leech1984 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:53:
Iemand zin om Crota te helpen? Zoeken nu nog 3 man
Waar lopen jullie op vast dan?Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:33:
Poging 6 gedaan net...En nog steeds geen crota kill...FRUSTREREND
Verwijderd
Heb verschillende fireteams gehad, maar eigenlijk loopt het altijd mis bij degene die gaat inhakken op crota. Door verkeerde timing heb ik al heel wat koppen zien rollen...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2014 15:40 ]
Jip. Nog steeds.
Je kan mij joinen. Zit even rond te lopen, want daar wachten heeft toch geen zin.
Verwijderd
Ik zou ook graag nog een poging wagen, als je nog iemand nodig hebt natuurlijk...leech1984 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:44:
[...]
Jip. Nog steeds.
Je kan mij joinen. Zit even rond te lopen, want daar wachten heeft toch geen zin.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2014 15:54 ]
niet achterlijk???....greyfox1987 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:26:
Even iets heel anders:
Ik ben een level 31 hunter.. op Xbox One, heeft er nog iemand een plekske voor een Crota's end raid vanavond? (Wordt mijn eerste keer CE, maar ik ben niet achterlijk).
Van Zanten en ik gaan vanavond sowieso beginnen met de raid, doet joe mee?
Ja hoor, is goed!Raw Kip schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:05:
[...]
niet achterlijk???....![]()
![]()
Als er nog meer plek vrij is heb ik denk ik nog 2 of zelfs 3 gasten die mee willen... moet het ff vragen
Ik start maar ff een lijstje.
Crota's End
Vanavond 19:30
- cssfir3 (31 titan)
- delossie7 (31 warlock)
- ...
- ...
- ...
- ...
[ Voor 4% gewijzigd door jimmeh22 op 17-12-2014 16:21 ]
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Mocht er een leeg plekje zijn dan houd ik me aanbevolen, raid al paar keer gedaangreyfox1987 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:08:
[...]
Ja hoor, is goed!
Als er nog meer plek vrij is heb ik denk ik nog 2 of zelfs 3 gasten die mee willen... moet het ff vragen
Quorumz en Mustangboss wilden misschien mee, er was er dan nog eentje, maar die heeft nog niks laten horen... hoe laat waren jullie van plan te gaan?Raw Kip schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:05:
[...]
niet achterlijk???....![]()
![]()
Niemand reageert op mijn post voor een raid dus ik ga wel met jullie meejimmeh22 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:10:
Zijn er mensen die vnvd rond 19:30 een fresh run Crota's End willen doen? Minimaal lvl 30, het liefst met ervaring en een G-horn om Crota wat makkelijker op z'n knieën te krijgenik heb helaas zelf geen G-horn (wel een close second: Hunger of Crota, he Bosjuh
)
Crota's End
- cssfir3 (31 titan)
- delossie7 (31 warlock)
- sajuukkhar88 (lvl 30 titan)
- ...
- ...
- ...
8 uur klinkt helemaal primaRaw Kip schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:31:
rond half 8, 8 uur? zegtuhetmaar.nl
- Raw Kip
- Van Zanten
- Greyfox1987
- Quorumz
- Mustangboss
- Danisel (Heeft nog niks laten horen)
Crota mag z'n tietjes nat gaan maken
Ik wil wel meejimmeh22 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:10:
Zijn er mensen die vnvd rond 19:30 een fresh run Crota's End willen doen? Minimaal lvl 30, het liefst met ervaring en een G-horn om Crota wat makkelijker op z'n knieën te krijgenik heb helaas zelf geen G-horn (wel een close second: Hunger of Crota, he Bosjuh
)
Crota's End
- cssfir3 (31 titan)
- delossie7 (31 warlock)
- Physxx (30 hunter, misschien 31)
- ...
- ...
- ...
Level 31 hunter.
Ben rond 20:30 online, proberen we ff in 45 minuutjes er doorheen te knallen
[ Voor 40% gewijzigd door jesse111 op 17-12-2014 16:57 ]
Verwijderd
Ik heb een lvl 24 warlock en wil graag wat coins verzamelen voor Xur
(best onhandig dat daar geen matchmaking op zit
Wil ook wel mee 45 min moet haalbaar zijnjesse111 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:55:
Voor vanavond zoek ik nog een VoG hard raid!
Level 31 hunter.
Ben rond 20:30 online, proberen we ff in 45 minuutjes er doorheen te knallen
psn = bjornnl22
Zoek naar wat meer lvl 24/25 mensen, die zullen hier ook wel rondhangen.Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:02:
Wat is de handigste manier om wat mensen bij elkaar te krijgen voor een weekly?
Ik heb een lvl 24 warlock en wil graag wat coins verzamelen voor Xur![]()
(best onhandig dat daar geen matchmaking op zit)
lvl 30 mensen zullen die op lvl 30 willen doen om het maximum aantal coins eruit te kunnen halen, dat is met lvl 24 wat lastig.
Top! Dan heb ik nu:sparraps schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:04:
[...]
Wil ook wel mee 45 min moet haalbaar zijn
1: k1ll4hz
2: Bjornnl21
3:
4:
5:
6:
jimmeh22 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:10:
)
Crota's End
- cssfir3 (31 titan)
- delossie7 (31 warlock)
- Fruitschaaltje ( lvl 30,8 titan)
- ...
- ...
PSN: Fruitschaaltje
- cssfir3 (31 titan)
- delossie7 (31 warlock)
- Ronald (31 warlock)
- Physxx (30 hunter)
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
jesse111 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:06:
[...]
Top! Dan heb ik nu:
3: leech1984
4:
5:
6:
Even alle accounts de kans geven om een exotic te halen
4: Shadow
5: Eczeem
6:
[ Voor 20% gewijzigd door jesse111 op 17-12-2014 17:39 ]
Ik wil wel mee, 29.5 lockjesse111 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:16:
Mooi! Nog 3 man nodig voor VoG hard mode vanavond om 20:30.
Even alle accounts de kans geven om een exotic te halen(dus gorgon maze chest en atheon kill)
4: Shadow
5:
6:
PSN: Eczeem
De lijst;
- PSN Quelake - lvl 28 hunter
- PSN RoystonRicky (Faaz0) - ivht *
- PSN BasFromNL (Biatch) - ivht *
- PSN femkutje (hatza) - lvl 30 warlock
- Australiër?
-
Laat maar komen!
als je nog 2 plekken overhebt zouden ik en een maat graag meegaan, hebben de VOG nog nooit helemaal en in 1 keer gedaan. enige hulp onderweg is welkom. ben zelf lvl 30/31, mijn maat lvl 30.quelake schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:24:
[...]
Ik doe hem op Normal, het wordt m'n eerste keer, plus ben nu lvl 28. Heb dus tourguides nodig
Er is ook nog een Australiër geïnteresseerd om evt te joinen. Hij vond het niet erg om 5:30 lokale tijd te beginnen. Maar is niet zeker.
Update voor de lijst;
- Australiër?
-
PSN Biacas
PSN Biacas
Verwijderd
Ik wel als het nu gelijk kanL490 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:46:
Nog mensen die de Nightfall willen doen?
Psn: Hertog_Rick
Lvl 30 warlock
Ik wil wel meedoen. Level 30 Hunterquelake schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:39:
Ik breng ook nog eenmaal de VoG Raid op Normal voor vanavond onder de aandacht; ik ben iig nog op zoek naar 1 iemand extra (maar ga maar uit van twee). Begintijd ongeveer 19:30.
De lijst;
- Australiër?
-
Laat maar komen!
PSN = Innohh
ik ga m'n best doen, moet zo eerst even koken voor moeders de vrouw en dan kan ik joinen maar half 8 is krap. Begin maar gewoon als ik nog niet online ben, zijn genoeg mensen die mee willen zo te zienquelake schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:39:
Ik breng ook nog eenmaal de VoG Raid op Normal voor vanavond onder de aandacht; ik ben iig nog op zoek naar 1 iemand extra (maar ga maar uit van twee). Begintijd ongeveer 19:30.
De lijst;
- Australiër?
-
Laat maar komen!
Ik wil wel als reserve.jimmeh22 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:10:
Crota's End
- cssfir3 (31 titan)
- delossie7 (31 warlock)
- Ronald (31 warlock)
- Physxx (30 hunter)
Psn Doubledutchh.
PSN: DoubleDutchh
Als we echt om 1930 beginnen ben ik erbij. Tot ongeveer 21-2130 de tijd. Moet lukken tochquelake schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:39:
De lijst;
- Australiër?
-
Laat maar komen!
PSN: bryanlost
Normal mag ook of Crota normal neewbees
[ Voor 24% gewijzigd door t3dd3k op 17-12-2014 19:09 ]
Sorry man, kwam ff iets tussen, maar mochten mensen nog interesse hebben in de Nightfall dan hoor ik het wel.Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:49:
[...]
Ik wel als het nu gelijk kan
Psn: Hertog_Rick
Lvl 30 warlock
wie heb je er nu allemaal opstaan dan ?quelake schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:42:
VoG normal is ready to go; nog 1 plekje vrij! Wie doet er mee?!
ik en mijn maat ook?
PSN Biacas
kunnen er 2 noobs mee ? beide lvl 30Vliango schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:26:
Ik houd me ook aanbevolen voor vog hard psn = Vliango 31 titan
hoor het graag
PSN Biacas
PSN: bryanlost
kom er zo aan..duckyvite schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:04:
Join mij maar, Vliango, Bryan en Biacas en andere noob (PSN: Ducky-vite)
PSN Biacas
Verwijderd
The_moejahi3d = psn Nick
The first casualty in war is always the truth...
Is een gruwelijk wapen tijdens de strike deze weekTo easy schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:58:
Crota gekilled als de sworddrager. Wat een heerlijk gevoel is dat zeg. Kreeg de machine gun als loot, maar de meeste zeggen dat het een slecht wapen is? Nåja heb in iig de kill!
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Dus gewoon afwachten tot je wordt gekillt nadat je er 1 hebt gekilled (zonder de drop op te rapen) en na 6x sterven raap je even al die zooi op en dan heb je je QuestThere is a technicality.. Death will reser you progress, but if you haven't picked up any you dont have progress..
So go to the wakening mission on the moon and advance until you find a bunch of cursed thralls comming at you.. Melee one and let them kill you.. The drops will stay when you come back.. Repeat 5 times before pickingb up the drops
[ Voor 14% gewijzigd door DarkElement op 18-12-2014 02:05 ]
Het is een kwestie van communicatie en teamwork. De swordbearer moet op tijd roepen wanneer jullie moeten dpsen (rekening houdend met een seconde vertraging), dan schiet dps team DRIE raketten, switched naar hun main en blijven op hem schieten, dan gaat hij echt wel op zijn knieën. Als de swordbearer zijn timing goed was en de DPS hoog genoeg, dan kan de swordbearer gewoon vrolijk inhakken op Crota. Het is dus belangrijk dat DPS team heavy ammo packs meeneemt.Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:39:
[...]
Heb verschillende fireteams gehad, maar eigenlijk loopt het altijd mis bij degene die gaat inhakken op crota. Door verkeerde timing heb ik al heel wat koppen zien rollen...inmiddels 6 a 7 uur crota ervaring zonder kill dat is toch wel balen.
Gemeenjimmeh22 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:10:
)
OT:
Vanavond Crota ownen en ik heb er nu al zin in
Atlas#22744
Wel ontzettend pissig op Femkutje, die even heel nonchalant een Red Death uit een loot chest plukte.
Tot in de nabije toekomst!!
Verwijderd
Alweer? Dat deed ze de vorige raid ook...quelake schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:55:
Iedereen die gisteren heeft meegedaan aan de VoG Normal Raid, THNX! Ik heb het ontzettend naar m'n zin gehad. Het smaakt naar meer, ik wil hem nog wel een aantal keer doorlopen! Helaas geen ontzettend gave zaken verkregen als loot, maar genoeg ascendant materials, die ik ook nodig had.
Wel ontzettend pissig op Femkutje, die even heel nonchalant een Red Death uit een loot chest plukte.
https://www.youtube.com/watch?v=CpiQGgz3r0Y
Net alles verliep vlekkeloos, de eerste keer ging crota al te snel rechts om nog een keer op hem in te hakken. Ook schiet ik 1 keer mijn raket te vroeg (als ie nog immune is) en 1 keer ontploft een raket midair op magische wijze. Ook waren we niet echt consistent met gelijk raketten schieten, op 1 moment gebeurt dat wel en zie je hoe snel hij op zijn knieën gaat.
1 death gehad, die niet echt nodig was, maar dat kwam omdat ik ammo ging pakken en degene die filmde bleef in de deur opening staan
8 minuten, niet gek
[ Voor 12% gewijzigd door Kasai op 18-12-2014 08:15 ]
Atlas#22744
ik hou me ook aanbevolen voor normale raids en strikes.
ben lvl 27 titan en kan wel hulp gebruiken, add me maar
PSN: libbes1979
Verwijderd
Mooi gedaan hoor, nu hopen dat het mij vandaag ook nog gaat lukken...Kasai schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:13:
Filmpje van onze Crota kill afgelopen dinsdag:
Net alles verliep vlekkeloos, de eerste keer ging crota al te snel rechts om nog een keer op hem in te hakken. Ook schiet ik 1 keer mijn raket te vroeg (als ie nog immune is) en 1 keer ontploft een raket midair op magische wijze. Ook waren we niet echt consistent met gelijk raketten schieten, op 1 moment gebeurt dat wel en zie je hoe snel hij op zijn knieën gaat.
1 death gehad, die niet echt nodig was, maar dat kwam omdat ik ammo ging pakken en degene die filmde bleef in de deur opening staan
8 minuten, niet gek
Verwijderd
We zijn even aan het kijken of je een keer met ons mee kan.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:41:
[...]
Mooi gedaan hoor, nu hopen dat het mij vandaag ook nog gaat lukken...
Ik laat het wel even weten.
Verwijderd
Oh dat zou inderdaad erg fijn zijn! Alvast bedankt.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:47:
[...]
We zijn even aan het kijken of je een keer met ons mee kan.
Ik laat het wel even weten.
Haha geen probleem, het ging vrij soepel (zolang ik niet dood ging in de portals)quelake schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:55:
Iedereen die gisteren heeft meegedaan aan de VoG Normal Raid, THNX! Ik heb het ontzettend naar m'n zin gehad. Het smaakt naar meer, ik wil hem nog wel een aantal keer doorlopen! Helaas geen ontzettend gave zaken verkregen als loot, maar genoeg ascendant materials, die ik ook nodig had.
[ Voor 3% gewijzigd door Faaz0 op 18-12-2014 09:32 ]
Dit keer een betere, want deze had de DLC-upgrade al gehadVerwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:57:
[...]
Alweer? Dat deed ze de vorige raid ook...
Maar was leuk gisteren!
Volgens mij pikte iemand ook de fatebringer op?quelake schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:55:
Mijn loot was om te janken maar daar deed ik het niet voor. Leuk om mensen nu te kunnen "leren" wat ze in de raid moeten doen samen met de anderen. Nu zelf nog mijn wekelijkse dingen halen, weekly/NF/en CP bij Crota nog. Heb het weekend overdag veel tijd gelukkig en zondag avond.
Slim daar beneden staan oogt een stuk gemakkelijker dan met het hele team links of rechts.Kasai schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:13:
8 minuten, niet gek
Gaan wij vanavond ook Crota doen dan?Kasai schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:29:
[...]
Het is een kwestie van communicatie en teamwork. De swordbearer moet op tijd roepen wanneer jullie moeten dpsen (rekening houdend met een seconde vertraging), dan schiet dps team DRIE raketten, switched naar hun main en blijven op hem schieten, dan gaat hij echt wel op zijn knieën. Als de swordbearer zijn timing goed was en de DPS hoog genoeg, dan kan de swordbearer gewoon vrolijk inhakken op Crota. Het is dus belangrijk dat DPS team heavy ammo packs meeneemt.
[...]
Gemeen![]()
OT:
Vanavond Crota ownen en ik heb er nu al zin inWe gaan het deze keer proberen met een blade dancer als sword bearer.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Van het weekend deden we ook links, maar Shadow had op reddit advies gevraagd mbt de swordbreaker die als een pussay in het midden bleef. De oplossing was simpel, zelf ook naar het middenScare360 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:51:
[...]
Slim daar beneden staan oogt een stuk gemakkelijker dan met het hele team links of rechts.
Atlas#22744
Level 30 minimum.
PS4
+/- half 8
op dit moment 3 plaatsen vrij, mogelijk later nog 2.
-
-
-
[ Voor 9% gewijzigd door tha_crazy op 18-12-2014 09:59 ]
Aah kijk van 35 naar 87 zal een hoop goed maken. Vnd maar eens mee knallen. Thanks voor de tip!ASNNetworks schreef op woensdag 17 december 2014 @ 23:06:
[...]
Is een gruwelijk wapen tijdens de strike deze weekHeb dat wapen ook en maak alle Knights kapot met hun shields (schiet er doorheen) en gezien het arc is en een magazin heeft van 87 schiet ik alles aan flarden ermee. Het heeft een vrij hoge stability voor een wapen met zo'n hoge fire rate (max) en kogels. In het menu staat er 35 kogels, maar je hebt 87 kogels per magazine
Geen slechte tactiek moet ik zeggen, dus vanavond ook de zelfde tactiek?Kasai schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:13:
8 minuten, niet gek
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
We doen niet meer anders buidelBuizerd__NL schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:05:
[...]
Geen slechte tactiek moet ik zeggen, dus vanavond ook de zelfde tactiek?
Succes vanavond boys
Level 30 minimum.
PS4
+/- half 8
- Scare360
-
-
Ik wil zo graag maar dat krijg ik er denk ik niet doorheen bij de baas vanavond. Heb evt CP bij Crota. Kunnen we die niet snel doen?tha_crazy schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:32:
Voor vanavond, een fresh crota raid.
Level 30 minimum.
PS4
+/- half 8
- Scare360
-
-
Moet met m'n warlock nog een full runBiatch schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:43:
[...]
Ik wil zo graag maar dat krijg ik er denk ik niet doorheen bij de baas vanavond. Heb evt CP bij Crota. Kunnen we die niet snel doen?
Level 30 minimum (anders is het gewoon niet te halen)
PS4
+/- half 8
Op dit moment 5 plaatsen vrij!
Mensen die Crota nog niet hebben gedaan kunnen gewoon mee.
- Scare360
-
-
-
-
2 vaste gasten kunnen helaas niet
[ Voor 7% gewijzigd door tha_crazy op 18-12-2014 10:59 ]
PS5 PSN: UnrealKazu
Dit topic is gesloten.
![]()