Een warlock voor het deel bij de brug is wel erg handigtha_crazy schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:46:
[...]
Moet met m'n warlock nog een full run
Ik zou graag mee gaan, lvl 31 titan.tha_crazy schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:59:
Voor vanavond, een fresh crota raid.
Level 30 minimum (anders is het gewoon niet te halen)
PS4
+/- half 8
Op dit moment 5 plaatsen vrij!
Mensen die Crota nog niet hebben gedaan kunnen gewoon mee.
- Scare360
-
-
-
-
2 vaste gasten kunnen helaas niet
PSN Biacas. heb een maat die misschien ook wel mee wil.
edit: typo en vergeten te melden, heb Crota nog nooit gedaan.
[ Voor 6% gewijzigd door Biacas op 18-12-2014 11:23 ]
PSN Biacas
Is helemaal primaBiacas schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:15:
[...]
Ik zou graag mee gaan, lvl 31 titan.
PSN Biacas. heb ook een maat die misschien ook wel mee wil.
PS4
+/- half 8
Op dit moment 2 plaatsen vrij!
- Scare360
- Biacas
- Biacas+1
-
-
Gewoon alles legit doen, die bugs worden toch wel gefixtBiatch schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:12:
[...]
Een warlock voor het deel bij de brug is wel erg handig
Precies, ik snap niet waarom je zou cheesen.
Ik heb tot nu toe alles legit gehaald en het is echt niet moeilijk...
Alleen Crota is een beetje lastig als je daar geen goede strategie hebt.
Verwijderd
Jij word ook elke keer gecarriedjesse111 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:33:
Precies, ik snap niet waarom je zou cheesen.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ben je al level 31?
Atlas#22744
Weinig tijd gehad deze week om te spelen, vanavond Vanguard Gaunlets en Boots kopen.
Klopt en is ook het leukste. Van de week wel even gedaan meer wegens tijdnood.tha_crazy schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:25:
[...]
Gewoon alles legit doen, die bugs worden toch wel gefixt
Is het jullie gelukt om dat kistje te halen na het killen van die Ogers? Dus in de hal met de schriekers?
Nope, nog niet.Biatch schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:45:
[...]
Klopt en is ook het leukste. Van de week wel even gedaan meer wegens tijdnood.
Is het jullie gelukt om dat kistje te halen na het killen van die Ogers? Dus in de hal met de schriekers?
Wellicht dat ik binnenkort nog even a'la rambo solo ga proberen te halen.
Toch vind ik jullie discussie wel grappig
Dat kistje halen is echt heel makkelijk. Met zn allen de eerste shrieker killen en bij voorkeur een hunter vooruit sturen vanwege z'n agility die als een gek gaat rennen. Nog makkelijker wordt het als hij z'n bladedancer aanzet gelijk nadat ie de brug over is. Tegen de tijd dat die Ogre's buiten zijn verslagen heeft ie z'n super. Die kan die dan activeren en dan met R2 onzichtbaar worden en vervolgens nog makkelijker doorrennen
PSN: MrMistral
Klopt! We hebben ook andere middelen van communicatie hoorXecuter NL schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:55:
[...]
Toch vind ik jullie discussie wel grappigMaar volgens mij zouden jullie ook prima afkunnen met een eigen Clan pagina voor al die conversaties
We moeten toch wel de slowchat levend houden he
Ik heb hem gister als warlock met 2 vrienden gehaald. Gewoon als een malle rennen, schieten als een malle, springen als een malle, en ik kon net op tijd de deur binnen komen
PS5 PSN: UnrealKazu
Je hebt gelijk, ik zal even met de rest overleggen om onderlinge discussies van tweakers te houden. Al zal ik het wel moeilijk krijgen om mijn clan mates niet te burnen als die kans zich voordoetXecuter NL schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:55:
[...]
Toch vind ik jullie discussie wel grappigMaar volgens mij zouden jullie ook prima afkunnen met een eigen Clan pagina voor al die conversaties
Atlas#22744
Verwijderd
You have no power here.Kasai schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:01:
[...]
Je hebt gelijk, ik zal even met de rest overleggen om onderlinge discussies van tweakers te houden. Al zal ik het wel moeilijk krijgen om mijn clan mates niet te burnen als die kans zich voordoet
Er hangen toch 2 schriekers die afgemaakt moeten worden. Ik als hunter loop steeds tegen een onzichtbare muur op omdat die schriekers dan nog niet dood zijn. Denk een kwestie van een betere timingMrMistral schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:56:
Dat kistje halen is echt heel makkelijk. Met zn allen de eerste shrieker killen en bij voorkeur een hunter vooruit sturen vanwege z'n agility die als een gek gaat rennen. Nog makkelijker wordt het als hij z'n bladedancer aanzet gelijk nadat ie de brug over is. Tegen de tijd dat die Ogre's buiten zijn verslagen heeft ie z'n super. Die kan die dan activeren en dan met R2 onzichtbaar worden en vervolgens nog makkelijker doorrennen
Ik vind het vaak wel grappig, eigenlijk.Kasai schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:01:
[...]
Je hebt gelijk, ik zal even met de rest overleggen om onderlinge discussies van tweakers te houden. Al zal ik het wel moeilijk krijgen om mijn clan mates niet te burnen als die kans zich voordoet
Dus we moeten door gaan?
Dat gaan we regelen!
Ja, als we nou ook op het slowchat-forum gaan klagen dat er teveel onzin geluld wordt, moeten we misschien een onzin-slowchat-forum starten
Ja, daarom zeg ik, focussen op shriekers. Die zijn dan echt binnen 2 sec neer.Biatch schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:05:
[...]
Er hangen toch 2 schriekers die afgemaakt moeten worden. Ik als hunter loop steeds tegen een onzichtbare muur op omdat die schriekers dan nog niet dood zijn. Denk een kwestie van een betere timing
Zeg ook zeker niet dat jullie moeten gaan! Vermaak me wel met die burns, dus blijf lekker doorgaan. Sterker nog, vind dat het eigenlijk nog wel wat harder magjesse111 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:06:
[...]
Dus we moeten door gaan?
Dat gaan we regelen!
Ik zit zelf tussen tweakers.net en onze clan pagina's op de bungie app te switchen op zoek naar the latest info en om die weer te delen!
Gister een vuurtje onder me reet ofzo, erg dope PVP dag gehad:
Clash:
12 - 6 (opwarmen
)
16 - 3
29 - 8
49 - 4 (best potje ooit volgens mij, voor mijn doen dan)
30 - 10
37 - 9
20 - 11
24 - 7
23 - 5
23 - 14
Rumble:
22 - 1(rumble)
21 - 1(rumble)
21 - 3(rumble)
13 - 11 (op The Anomaly doe het daar altijd maar average
iedereen met die klote shotguns en fusion rifles op zo een cqc map sucks voor mij)
22 - 6
en toen maar mee gekapt
Gogo KD boost.
Clash:
12 - 6 (opwarmen
16 - 3
29 - 8
49 - 4 (best potje ooit volgens mij, voor mijn doen dan)
30 - 10
37 - 9
20 - 11
24 - 7
23 - 5
23 - 14
Rumble:
22 - 1(rumble)
21 - 1(rumble)
21 - 3(rumble)
13 - 11 (op The Anomaly doe het daar altijd maar average
22 - 6
en toen maar mee gekapt
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
Dat 2e kistje met de deur werkt op een timer. vanaf het moment dat je de trap oploopt. en in de kamer loopt heb je precies 1minuut, om in de deur te komen.
Tip: Als je het de eerste keer niet gaat halen niet de 2e kamer met de deur ingaan gewoon wipen en nog een keer!
Tip: Als je het de eerste keer niet gaat halen niet de 2e kamer met de deur ingaan gewoon wipen en nog een keer!
Ik ging t gisteren ook even proberen en was binnen 2 minuten weer terug in de toren. Wel maar 2 shards helaas, maar dat is niet andersVerwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:19:
Dat 2e kistje met de deur werkt op een timer. vanaf het moment dat je de trap oploopt. en in de kamer loopt heb je precies 1minuut, om in de deur te komen.
nee, het is nog geen eens vijfuur ='(
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
PS4
+/- half 8
- Scare360
- Biacas
- Biacas+1
-
-
PS4
+/- half 8
- Scare360
- Biacas
- Biacas+1
-
-
Ergens in Thailand welKasai schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:50:
Is het al 1900?
Ik zal het aankaarten bij de baas 
Edit: Oh wacht, dan ben ik te laat voor mijn raid
Edit: Oh wacht, dan ben ik te laat voor mijn raid
[ Voor 43% gewijzigd door Kasai op 18-12-2014 12:59 ]
Atlas#22744
Heb liever een 30er die weet wat hij doet, dan een faalhaas met gekochte 31 gear die denkt dat hij onoverwinnelijk is een Crota/Atheon raid...
PSN: Leech1984
Ben ik met je eens, dit was een inside joke tussen mij een Buizerd, hij is namelijk de laatste clan member die 30 isleech1984 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:02:
[...]
Heb liever een 30er die weet wat hij doet, dan een faalhaas met gekochte 31 gear die denkt dat hij onoverwinnelijk is een Crota/Atheon raid...
Atlas#22744
Haha, ik weet alles van Dark of Blow raid en alsnog ga ik niet zo snel dood terwijl ik level 30 ben.
Ziet er wel vet uit die raid gear
Ben benieuwd naar de helm! Iemand die al?
Wel minder dat m'n intellect nu op 0 staat.
Wel minder dat m'n intellect nu op 0 staat.
Erg vet inderdaad! Gebruik de shader van Crota, die is erg cool.MrMistral schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:23:
Ziet er wel vet uit die raid gearBen benieuwd naar de helm! Iemand die al?
[afbeelding] Wel minder dat m'n intellect nu op 0 staat.
Helm heb ik nog niet, maar wel screens gezien, shit is EPISCH.
Atlas#22744
Ben benieuwdKasai schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:28:
[...]
Erg vet inderdaad! Gebruik de shader van Crota, die is erg cool.
[ Voor 12% gewijzigd door MrMistral op 18-12-2014 13:34 ]
Die krijg ik zaterdag, als troost dat ik de hele week niet heb kunnen spelen. Praise RNGUSKasai schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:28:
[...]
Erg vet inderdaad! Gebruik de shader van Crota, die is erg cool.
De helm voor hunters ziet er een beetje uit als een dead space helmet, best vetMrMistral schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:23:
Ziet er wel vet uit die raid gearBen benieuwd naar de helm! Iemand die al?
[afbeelding] Wel minder dat m'n intellect nu op 0 staat.
De warlock in full raid gear ziet er ook erg tof uit. Linkje naar iemand op Reddit: http://www.reddit.com/r/D...i5kf/full_warlock_ce_set/
Zoals de eerste comment terecht zegt: je ziet er uit als een Nazgûl. Kwijl
Edit: Wat een overload aan discipline, MrMistral. Jammer is dat, ja. Gisteren m'n eerste raid gear gedropt gekregen, gloves met discipline/strength. Ga hem ook alleen maar levelen, en niet upgraden met shards. Ik hou hem wel als backup, want ik ben toch al 31
Edit: Wat een overload aan discipline, MrMistral. Jammer is dat, ja. Gisteren m'n eerste raid gear gedropt gekregen, gloves met discipline/strength. Ga hem ook alleen maar levelen, en niet upgraden met shards. Ik hou hem wel als backup, want ik ben toch al 31
[ Voor 35% gewijzigd door Kazu op 18-12-2014 13:47 ]
Dat is zeker wel awesome! Toch snel maar eens die raid doenKazu schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:45:
De warlock in full raid gear ziet er ook erg tof uit. Linkje naar iemand op Reddit: http://www.reddit.com/r/D...i5kf/full_warlock_ce_set/
Oh, dat had ik niet verwacht. Dit is toch meer botten/schedels etc. Atheon gear was meer futuristisch.Ereaser schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:42:
[...]
De helm voor hunters ziet er een beetje uit als een dead space helmet, best vet
Ja, snap dat niet. Had eerder dan een overload aan strength verwacht gezien die melee bounties etc. Warlock is heel vet idd! Hoezo ga je niet levelen eigenlijk?Kazu schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:45:
Als je in de link kijkt die Kazu had gepost was er ook een link naar een full hunter raid set.MrMistral schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:57:
[...]
Oh, dat had ik niet verwacht. Dit is toch meer botten/schedels etc. Atheon gear was meer futuristisch.
[...]
Ja, snap dat niet. Had eerder dan een overload aan strength verwacht gezien die melee bounties etc. Warlock is heel vet idd!
Maar voor het gemak:
Maar dit is echt zo veel toffer:Ereaser schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:59:
[...]
Als je in de link kijkt die Kazu had gepost was er ook een link naar een full hunter raid set.
Maar voor het gemak:
[afbeelding]
Dubbel...
[ Voor 96% gewijzigd door Jumpiefox op 18-12-2014 14:03 ]
Gogo power rangersEreaser schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:59:
[...]
Als je in de link kijkt die Kazu had gepost was er ook een link naar een full hunter raid set.
Maar voor het gemak:
[afbeelding]
Hoop dat ik de helm deze week krijg. Heb nog twee kansen, moet crota nog 2 keer ownen.
vorgie week 5 clears nada..deze week was tot nu toe bad ass
[ Voor 28% gewijzigd door Jumpiefox op 18-12-2014 14:03 ]
Klopt, #warlockMasterracehatsa schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:01:
[...]
Maar dit is echt zo veel toffer:
[afbeelding]
Dan heb je alleen nog een new monachy shader (rood met wit) nodig
Ik wil wel mee! Hunter lvl 31. Heb de crota nog niet gedaan. Alleen beetje solo exploren.tha_crazy schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:54:
PS4
+/- half 8
- Scare360
- Biacas
- Biacas+1
-
-
PSN: Popotastic
Waarom shatter white and die VoG handdoek, dat verpest het helemaal
Ik maak wel een eigen screenshot als ik vanavond de helm krijg
Atlas#22744
Als je een gewei op je hoofd cool vindt...
Atlas#22744
Lekker bezig jongens!!
De helm van de titan had ik al eerder gezien. Sorry, maar dat vind ik echt de lelijkste helm in de game. Je lijkt zo net een mopshond met het syndroom van Down...
Dus, ik ben blij dat Titan m'n alt is, en niet m'n main
Dus, ik ben blij dat Titan m'n alt is, en niet m'n main
Het enige goede aan een titan is sowieso dat het zo lekker allitereert met ziektes die beginnen met een t, omdat hij niet doet wat je wilt.
spoiler:
Teringtyfustakketitan, bijvoorbeeld.
[ Voor 17% gewijzigd door hatsa op 18-12-2014 14:34 ]
@hatsa: oh bij hunter kan ik ook wel wat leuks verzinnen hoor
[ Voor 6% gewijzigd door tiguan op 18-12-2014 14:37 ]
als er vanavond nog iemand een lvl 31 nodig heeft voor de crota raid, ik ben vrij 
ervaring genoeg en een gjallarhorn met infinite ammo voor op crota.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Gjallar met infinte ammo? Leg uit!kowlier schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:43:
als er vanavond nog iemand een lvl 31 nodig heeft voor de crota raid, ik ben vrij
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
titan + ruin wings
Ik vraag me echt af waarom ik ze niet heb gekocht
Atlas#22744
ik heb armamentarium buitengesmeten door die gauntlets 
2 grenades vs 12350 gjallarhorn rockets
nee, het werktniet atlijd, maar neem bijvoorbeeld het eerste stuk van de nieuwe raid, ik headshot 1 thrall met fatebringer, en blaas er 7 op, die allemaal heavy droppen
in mijn laatste raid heb ik geen enkele heavy ammo synth moeten gebruiken.
nee, het werktniet atlijd, maar neem bijvoorbeeld het eerste stuk van de nieuwe raid, ik headshot 1 thrall met fatebringer, en blaas er 7 op, die allemaal heavy droppen
extra droprate voor heavy ammo, en iedere pak geeft 150% ammo.
dus 3 rockets bij gjalla, of 100+ kogels bij corrective measure
dus 3 rockets bij gjalla, of 100+ kogels bij corrective measure
Ik zal het moeten doen met mijn discobol...kowlier schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:49:
ik heb armamentarium buitengesmeten door die gauntlets
Atlas#22744
Achja, we moeten toch op de een of andere manier dansen he...Kasai schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:21:
[...]
Ik zal het moeten doen met mijn discobol...
Je staat erbijSir_Popo schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:04:
[...]
Ik wil wel mee! Hunter lvl 31. Heb de crota nog niet gedaan. Alleen beetje solo exploren.
We hebben nog een spotje over, nog 1tje met ervaring erbij is geen probleem.kowlier schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:43:
Er zitten wel een paar CE newbs bij, dus weet niet of je daar problemen mee hebt?
PS4
+/- half 8
- Scare360
- Biacas
- Biacas+1
- Popotastic
-
[ Voor 14% gewijzigd door tha_crazy op 18-12-2014 15:39 ]
6 bounties voor vandaag die je makkelijk kan halen!Fire up The Dark Beyond mission and get to the "We've woken the hive!" part of the mission. This is where your bounty day begins. Remember, leave the knight alive, let them kill you and this whole section will repeat. Also, general tip...save this checkpoint. It's useful for so many things.
Kill 100 enemies with precision damage - shoot the thrall and acolytes in the head.
Melee kill 30 people without dying - sprint to the top of the hill, melee kill every thrall and then pick off the weaker acolytes and you'll get to 30 before you wipe again.
7 rapid melee kills - Melee the thrall running out the door as fast as possible.
Collect 200 shards on the moon - You'll get this one by default. Just kill the hive
Kill hive from behind - Jump and throw a grenade behind the thrall running out the door, or sneak around the back of the acolytes. Can also be combined with your melee kills
Overcharge - load up that fusion rifle for when the thrall come pouring out. You should get it in 2-3 wipes.
And that's it! You can knock out these 6 bounties in 15-20 minutes. Have fun guardians!
Edit - some other tips from the comments
/u/thedon572 - Vex also works for fusion kills, and shooting a rocket behind the hive works for kills from behind
/u/sooicsidal- pop those black wax idols for some glimmer farming
/u/cogentro - firefly perk will also help with kills from behind. just shoot a thrall in the back of the pack
Ik kan wellicht ook mee, ligt beetje aan de drukte vanavond maar zet me maar als reserve, als ik er tegen die tijd ben dan vraag ik wel even of het kan.tha_crazy schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:39:
[...]
Je staat erbij
[...]
We hebben nog een spotje over, nog 1tje met ervaring erbij is geen probleem.
Er zitten wel een paar CE newbs bij, dus weet niet of je daar problemen mee hebt?
PS4
+/- half 8
- Scare360
- Biacas
- Biacas+1
- Popotastic
-
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
je mag er mij voorlopig wel bijzetten als reserve als je niemand vindttha_crazy schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:39:
PS4
+/- half 8
- Scare360
- Biacas
- Biacas+1
- Popotastic
-
als ik nog vrij ben dan ga ik mee.
Beetje onduidelijk nu met al die reserve spelers maar als er nog plek is wil ik wel meedoen.tha_crazy schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:39:
[...]
Je staat erbij
[...]
PS4
+/- half 8
- Scare360
- Biacas
- Biacas+1
- Popotastic
-
Che-075
Verwijderd
Heb eindelijk crota kunnen killen...Kon het niet laten om vandaag nog een poging te wagen. xShad0w15x in ieder geval heel erg bedankt dat je me hulp aanbood, ik waardeer het ten zeerste!
Helaas kreeg ik light of the abyss...Gebruik nooit fusion rifles.
Maar volgende week weer kans op nieuwe rewards!
Zo moet het dan als het goed is goed zijn.
Nu snel nog ff m'n warlock gear levelen.
PS4
+/- half 8
- Scare360
- Biacas
- Biacas+1
- Popotastic
- Che-075
R1 - FlyLighter
R2 - sir_kowlier
PS4
+/- half 8
- Scare360
- Biacas
- Biacas+1
- Popotastic
- Che-075
R1 - FlyLighter
R2 - sir_kowlier
nog ergens plek in een raid?
PSN: jansoe13
Vog hard wil ik nog wel ff afmaken eigenlijk, ik heb nog een punt bij de templar:)
PSN: bryanlost
Iemand die nog een plekje heeft voor crota's end. Ik ben een lvl 30 titan username is gekkethijs voor ps4
Ik wil hem nog doen, ps4 Suzoeki. Level 30 titan
[ Voor 4% gewijzigd door Millert op 18-12-2014 20:58 ]
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Zoek nog mensen om The Vault mee te doen. Ben dit weekend niet veel online maar volgende week wel. Psn: Frank_NL1991 (headset werkt, nog, niet)
Sorry, waren al compleet!Millert schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:52:
Ik wil hem nog doen, ps4 Suzoeki. Level 30 titan
Gaan fresh vog normal doen met onze 28s, nog plek voor 3!
Verwijderd
Als er nog goede spelers zijn die een soort van vast raid groepje willen. Add me Ryo_86 op psn. Aantal van ons hebben krota al gedaan en iedereen heeft al meerdere keren vault of glass hard uitgespeeld.
(minimum lvl 30)
Vrijdag gaan we krota doen maar hiervoor zijn helaas geen spots meer available. Voor volgende week zouden we wel een extra raid groep kunnen hebben waar je in mee kan.
(minimum lvl 30)
Vrijdag gaan we krota doen maar hiervoor zijn helaas geen spots meer available. Voor volgende week zouden we wel een extra raid groep kunnen hebben waar je in mee kan.
Ik heb in ieder geval genoeg shards om de gear van m'n titan te upgraden zodra die level 20 is en z'n gear ook daadwerkelijk aan kan.
En red death begint inmiddels toch wel fijn te worden voor een pulse
Was wel even wennen na vooral veel scouts gebruikt te hebben.
Als er dit weekend ergens plek is voor een newbie in crota wil ik trouwens graag mee.
En red death begint inmiddels toch wel fijn te worden voor een pulse
Als er dit weekend ergens plek is voor een newbie in crota wil ik trouwens graag mee.
Heren, het was gezelligtha_crazy schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:17:
Zo moet het dan als het goed is goed zijn.
PS4
+/- half 8
- Scare360
- Biacas
- Biacas+1
- Popotastic
- Che-075
R1 - FlyLighter
R2 - sir_kowlier
Ik ben inmiddels lvl 26 hunter en speel via matchmaking de strikes om Vanguard Marks' te score..
Mek dat ik het wel leuk zou vinden om wat mensen online te hebben om daar is een strike/raid of party mee te doen. Wil wilt mag me toevoegen op psn..:) rsdnik
Mek dat ik het wel leuk zou vinden om wat mensen online te hebben om daar is een strike/raid of party mee te doen. Wil wilt mag me toevoegen op psn..:) rsdnik
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Absoluut, voor herhaling vatbaar. nu ammo packs sparen voor mijn nieuwe Machine Gun
PSN Biacas
Ja lekker om de raid af te kunnen maken met dank aan Crazy's zwaard skills.
Shader, black hammer, energie en shards. Bij ons had popo de helm. Mazzelaar
Vergeet mij niet met me nieuwe helm en de hunger of crota. het was zeker simpel met crazy aan de zwaard. Dit is zeker voor herhaling vatbaarScare360 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 00:08:
Ja lekker om de raid af te kunnen maken met dank aan Crazy's zwaard skills.
Ik ben jaloers.
Deze dlc doet me realiseren dat als ik met één character blijf spelen nooit genoeg shards kan verzamelen.
Deze dlc doet me realiseren dat als ik met één character blijf spelen nooit genoeg shards kan verzamelen.
Dit topic is gesloten.
![]()