Bij ons was het veelal radiant shards. Tot Crota gekomen ging sneller dan gisteren met cp. Nu vd week die eens killen en hopen op wat leuks. Hoeveel kistjes zijn er nou?de ene op t begin en de andere als je over de brug bent?
Niet alleen shards hoorBiatch schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:08:
Bij ons was het veelal radiant shards. Tot Crota gekomen ging sneller dan gisteren met cp. Nu vd week die eens killen en hopen op wat leuks. Hoeveel kistjes zijn er nou?de ene op t begin en de andere als je over de brug bent?
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Wow, dik! Grats man!Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:49:
En holy shit de loot.
Kreeg gloves, chest ,shotgun en Thunderlord.
Ben weer tevreden
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Legendarisch!Kasai schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:38:
Crota's End cleared in 1 uur en 10 minuten. Deze keer vanuit het midden, was even wennen, maar ging erg goed.
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Fuuuuuuuuu!!!! 2x heeeeel erg dichtbij geweest. Morgen gaat die mafkees dood!!!
PSN: Leech1984
Ben trots op jullie! Zaterdag help ik weer crota kapot maken!Kasai schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:38:
Crota's End cleared in 1 uur en 10 minuten. Deze keer vanuit het midden, was even wennen, maar ging erg goed.
Pff en ik kreeg 2 shardsVerwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:49:
En holy shit de loot.
Kreeg gloves, chest ,shotgun en Thunderlord.
Ben weer tevreden
Bedankt voor je hulp Fire
Zaterdag binnen half uursteffeh schreef op woensdag 17 december 2014 @ 00:46:
[...]
Ben trots op jullie! Zaterdag help ik weer crota kapot maken!
Atlas#22744
Gisteren eindelijk crota down gekregen.
Hunger of Crota, Shader & Emblem gekregen
Tevens in een eerder stuk m'n boots, dus nu alleen nog m'n chest nodig
Hunger of Crota, Shader & Emblem gekregen
Tevens in een eerder stuk m'n boots, dus nu alleen nog m'n chest nodig
Zijn er nog mensen om vanavond de VoG op hard te doen? Ik heb m nog nog nooit op hard gedaan, uiteraard wel een paar keer op normal. Heb de shards hard nodig 
VoG Hard PS4
Woensdag 20:00
1. FritsBlaasbaard
2.
3.
4.
5.
6.
VoG Hard PS4
1. FritsBlaasbaard
2.
3.
4.
5.
6.
Verwijderd
Ik weet niet of dat het al bekend was, maar blijkbaar dropt de raid helmet toch in de normal raid.
https://www.youtube.com/watch?v=anLUcir7Pow
https://www.youtube.com/watch?v=anLUcir7Pow
Dat is gisteren gepatcht inderdaad
Atlas#22744
Nee wel wat minder en dan op hard mode wel vaak. Ik vind het op zich niet erg, want exotic helmets zijn vaak de betere exotics imo.
Atlas#22744
Verwijderd
Ook wel weer een leuke uitdaging om die helm te bemachtigen. En idd de exotic helmets zijn voor hunters en warlocks het beste, maar voor de titan denk ik toch aan de armamentarium en ruin wings als betere exotics.Kasai schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:22:
Nee wel wat minder en dan op hard mode wel vaak. Ik vind het op zich niet erg, want exotic helmets zijn vaak de betere exotics imo.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2014 08:27 ]
Ik ben toch wel blij met mijn GlasshouseVerwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:26:
[...]
Ook wel weer een leuke uitdaging om die helm te bemachtigen. En idd de exotic helmets zijn voor hunters en warlocks het beste, maar voor de titan denk ik toch aan de armamentarium en ruin wings als betere exotics.
Atlas#22744
Verwijderd
Glasshouse is idd ook wel nice, maar die raid helmet ziet er wel heel leuk uit moet ik zeggen.Kasai schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:30:
[...]
Ik ben toch wel blij met mijn GlasshouseEn wil ook graag een 36 light Saint-14
Heb een video kunnen vinden waarin ze de raid helmet voor de titan laten zien.
https://www.youtube.com/watch?v=Yk49l3MuEso
Holy shit, die wil ik wel hebbenVerwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:34:
[...]
Glasshouse is idd ook wel nice, maar die raid helmet ziet er wel heel leuk uit moet ik zeggen.Ik kan niet wachten om crota te verslaan... Al zo'n 5 pogingen maar steeds lukte het net niet...
Heb een video kunnen vinden waarin ze de raid helmet voor de titan laten zien.
https://www.youtube.com/watch?v=Yk49l3MuEso
Atlas#22744
Verwijderd
Nu eindelijk tijd om de nieuwe raid te spelen!
Gaat er vanmiddag nog een groep die plek over heeft?
Lvl 30 warlock
Gaat er vanmiddag nog een groep die plek over heeft?
Lvl 30 warlock
Scare360 en robdegekste ik denk dat ik jullie een verontschuldiging schuldig ben met mijn gespam gisteren. Jullie 2 stuurden een vrienden invite net op het moment dat 2 anderen dat zouden doen. Ik was dus van de veronderstelling dat jullie bij onze raid hoorde.
G2theNO, graag in het vervolg jezelf afmelden als je besluit niet meer mee te willen. Niet eerst de party joinen voor de raid, eruit gaan en vervolgens een strike gaan spelen
G2theNO, graag in het vervolg jezelf afmelden als je besluit niet meer mee te willen. Niet eerst de party joinen voor de raid, eruit gaan en vervolgens een strike gaan spelen
Iron banner is genieten op lvl 31 trouwens
Moest 10k punten halen voor bad juju bounty, maar dat gaat als een tierelier.
Moest 10k punten halen voor bad juju bounty, maar dat gaat als een tierelier.
Np, ik bel later alsnog gejoind maar was net te laat. Je kan me altijd inv mocht je iemand zoeken.Biatch schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:34:
Scare360 en robdegekste ik denk dat ik jullie een verontschuldiging schuldig ben met mijn gespam gisteren. Jullie 2 stuurden een vrienden invite net op het moment dat 2 anderen dat zouden doen. Ik was dus van de veronderstelling dat jullie bij onze raid hoorde.
Mannen (vrouwen?),
Ik wil erg graag de vault of glass een keer gaan proberen (PS4). Ik heb een klein stukje meegedaan met een ervaren groep, maar nooit de hele Raid doorlopen. Inmiddels een lvl 28(,5) hunter en ik ben er volgens mij wel klaar voor. Ik zou graag een groepje opzetten om nou eens een raid te doorlopen. Wie heeft er zin?!
Ben vanaf een uurtje of 19:30 beschikbaar, tot ong 23:00/23:30.
Ik start de lijst;
- PSN Quelake - lvl 28 hunter
-
-
-
-
-
Ah Jesse111, ik zie dat jullie ook een Raid bootcamp clan hebben. Ik heb gejoined!
Ik wil erg graag de vault of glass een keer gaan proberen (PS4). Ik heb een klein stukje meegedaan met een ervaren groep, maar nooit de hele Raid doorlopen. Inmiddels een lvl 28(,5) hunter en ik ben er volgens mij wel klaar voor. Ik zou graag een groepje opzetten om nou eens een raid te doorlopen. Wie heeft er zin?!
Ik start de lijst;
-
-
-
-
-
Ah Jesse111, ik zie dat jullie ook een Raid bootcamp clan hebben. Ik heb gejoined!
[ Voor 8% gewijzigd door quelake op 17-12-2014 10:12 ]
Het was legendarisch!Kasai schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:38:
Heerlijk de gauntlets en boots gekregen voor mn titan, ook nog een aantal shards + de raid fusion rifle gekregen
Wooh ja! Gelukkig heb ik ze beiden, nu nog de glass house helmet voor m'n titaan.Kasai schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:30:
[...]
Ik ben toch wel blij met mijn GlasshouseEn wil ook graag een 36 light Saint-14
@half uur > drie kwartier zou wel moeten lukken
Nahhh moet wel lukken in half uurtjesteffeh schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:17:
[...]
Wooh ja! Gelukkig heb ik ze beiden, nu nog de glass house helmet voor m'n titaan.
@half uur > drie kwartier zou wel moeten lukken
Verwijderd
Gaan jullie crota verslaan?jesse111 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:19:
[...]
Nahhh moet wel lukken in half uurtjeIk ga op mn hunterrr
Verwijderd
Succes, ik ben nog steeds bezig met crota...Al met 5 verschillende fireteams geprobeerd maar helaas nog geen kill
Dat is een beetje een understatement.
Wij maken Crota onze bitch
Atlas#22744
Blijven proberen tot het je wel lukt om Crota te verslaan.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Verwijderd
Zeker weten! Ben eigenlijk wel blij dat ik hem gister middag niet verslagen heb... Vandaag heb ik kans op de helm!Buizerd__NL schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:25:
Blijven proberen tot het je wel lukt om Crota te verslaan.
Kasai schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:24:
[...]
Dat is een beetje een understatement.
Wij maken Crota onze bitch
Crota is al opzich onze bitch, maar hij moet wel onze bitch blijven inderdaad, dus we moeten doorgaan met hem onze bitch maken
martelen?jesse111 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:27:
[...]
![]()
Crota is al opzich onze bitch, maar hij moet wel onze bitch blijven inderdaad, dus we moeten doorgaan met hem onze bitch maken
Als jullie nou allemaal heel ervaren worden in Crota jullie bitch maken, wil ik graag deze week een keertje meeliften
M'n warlock kan deze week waarschijnlijk nog wel level 31 worden (is nu 30).
Shit, ik wist niet dat wij de CIA waren...
Waterboarden dan maar?
Ja we gaan proberen om hem heel vaak af te maken de komende weken en dan voor de hard raid uit komt 1x een raid clinic geven.hatsa schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:29:
Als jullie nou allemaal heel ervaren worden in Crota jullie bitch maken, wil ik graag deze week een keertje meeliftenM'n warlock kan deze week waarschijnlijk nog wel level 31 worden (is nu 30).
[ Voor 51% gewijzigd door jesse111 op 17-12-2014 10:31 ]
Verwijderd
Meeliften is niet echt een optie, iedereen moet toch echt weten wat hij/zij doet.hatsa schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:29:
Als jullie nou allemaal heel ervaren worden in Crota jullie bitch maken, wil ik graag deze week een keertje meeliftenM'n warlock kan deze week waarschijnlijk nog wel level 31 worden (is nu 30).
Dat kun je niet weten zonder het een keer te doenVerwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:30:
[...]
Meeliften is niet echt een optie, iedereen moet toch echt weten wat hij/zij doet.
Maar Heman heeft het al een keer gedaanhatsa schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:31:
[...]
Dat kun je niet weten zonder het een keer te doen
En ja, je moet inderdaad weten wat je moet doen
Tijd voor een Crota Clinic dan!jesse111 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:32:
[...]
Maar Heman heeft het al een keer gedaan
En ja, je moet inderdaad weten wat je moet doen
Soon, youg padawan.. Soon!
KIJK! jij snapt hem.Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:30:
[...]
Meeliften is niet echt een optie, iedereen moet toch echt weten wat hij/zij doet.
We hebben Jesse al die meelift, in feite doen we dit shit met zijn 5en.hatsa schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:29:
Atlas#22744
Volgende x doe ik mee. Gisteren crota gedaan met wat gasten. Alleen maar shardss gekregenBiatch schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:34:
...Kasai schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:36:
[...]
We hebben Jesse al die meelift, in feite doen we dit shit met zijn 5en.
LOL.Kasai schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:36:
[...]
Haha, het is ZO zwaar idd
I agree!Kasai schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:36:
[...]
Jieuj!!!
Alle raid gear binnen. Nu shards farmen en levelen naar 32!!!
Ik zou graag een keer met een groep meegaan die Crota al eens verslagen heeft om te zien welke tactics jullie hanteren. Wij lopen daar iedere keer vast.
Ik zou graag een keer met een groep meegaan die Crota al eens verslagen heeft om te zien welke tactics jullie hanteren. Wij lopen daar iedere keer vast.
[ Voor 51% gewijzigd door Jackal131 op 17-12-2014 10:43 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Nice! Ik moet er nog 40 en jij?Jackal131 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:40:
Jieuj!!!
Atlas#22744
Ik heb er pas 11...nog 52 te gaan dus.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Vraagje, wat gebruiken jullie om met randoms Weekly/Nightfall etc te doen en waarom?
destinylfg.net
destinylfg.com
http://www.reddit.com/r/fireteams
destinylfg.net
destinylfg.com
PSN: Eczeem
Ai. En je kan pas energie omruilen bij Eris op rank 4.Jackal131 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:43:
Met hoeveel chars doe je de raid?
Atlas#22744
Vorige week 5 clears en 0 gear drops gekregen, baalde er echt van.Maaaar Dit keer 3 clears (nog 2x crota doen) en 2x boots, 2x gloves, 1x chest \o/ Heb ongeveer 40 shards, misschien bijna 45 als ik crota nog 2x kill. Volgende week level 32 of misschien van het weekend nog een keer een hunter re-levelen
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
Ik heb er ook 11Jackal131 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:43:
Ik hoop dat jij vakantie heb, man man man hoe kom je in godsnaam aan zoveel vrije tijd!Jumpiefox schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:54:
Vorige week 5 clears en 0 gear drops gekregen, baalde er echt van.Maaaar Dit keer 3 clears (nog 2x crota doen) en 2x boots, 2x gloves, 1x chest \o/ Heb ongeveer 40 shards, misschien bijna 45 als ik crota nog 2x kill. Volgende week level 32 of misschien van het weekend nog een keer een hunter re-levelen
hoe lang doe je over een char lvlen naar 20?
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Geen, speel em meestal solo of met maten.Dooiedibbes schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:44:
Vraagje, wat gebruiken jullie om met randoms Weekly/Nightfall etc te doen en waarom?
destinylfg.net
destinylfg.com
En dan heb je wel eens mensen die willekeurig joinen uit je friendslist, en daar ben ik wel een beetje klaar mee.
Join zonder bericht oid -> boot
Geen vakantie hehe. Had met de DLC 2 dagen vrij genomen and thats it. Van het weekend 2x een char re-leveled duurt ongeveer 6-7uur per keer. Deed ik gewoon s'ochtends vroeg (sta op rond een uur of 6 dagelijks...ritme hehe) voordat de Fam wakker wordt en met ze allen gingen socializen ;pRaw Kip schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:58:
[...]
Ik hoop dat jij vakantie heb, man man man hoe kom je in godsnaam aan zoveel vrije tijd!
hoe lang doe je over een char lvlen naar 20?
The first casualty in war is always the truth...
Nou inderdaad, super irritant.tha_crazy schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:59:
[...]
Geen, speel em meestal solo of met maten.
En dan heb je wel eens mensen die willekeurig joinen uit je friendslist, en daar ben ik wel een beetje klaar mee.
Atlas#22744
Mja, voor hetzelfde geld houd ik een plekje vrij voor een maatje.
Heb hier ook wel eens spots weggegeven voor een nightfall kill terwijl ik al bij de boss stond.
Gewoon kicken uit je vriendenlijst.tha_crazy schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:59:
[...]
Geen, speel em meestal solo of met maten.
Verwijderd
Mensen in me friendlist staan er omdat ze mogen joinen zonder bericht...Waar ik weer moeite mee heb zijn die spam berichten van unknowns in de tower e.d. om te joinen....
Ga ik misschien maar eens aan beginnen ja
Oh nee, die zijn makkelijk te negerenVerwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:05:
Mensen in me friendlist staan er omdat ze mogen joinen zonder bericht...Waar ik weer moeite mee heb zijn die spam berichten van unknowns in de tower e.d. om te joinen....
Als dat het meest vervelende is dat je in dit spel tegen komt...
"iemand wilt met me samen spelen, wat erg"...
Meestal is dat juist gezelliger, maar dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf weten. Als je een plek openhoudt voor iemand is een kick zo gedaan.
Meestal is dat juist gezelliger, maar dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf weten. Als je een plek openhoudt voor iemand is een kick zo gedaan.
Niemand die de VOG normal wil doen vanavond? Zie eerdere post.
Ik wil je best helpen maar durf niet te beloven dat ik vnv tijd heb ivm vriendin enzoquelake schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:09:
Niemand die de VOG normal wil doen vanavond? Zie eerdere post.
Helaas heb ik die gister al 3x gedaanVerwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:22:
Iemand zin om de nightfall te doen?
Klopt, maakt mij ook niet uit dat er iemand mee gaat, maar meestal heb ik een psn party open staan enzo.th4k1ck3r schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:06:
Als dat het meest vervelende is dat je in dit spel tegen komt...
Of komt iemand erbij, kijkt of je bij het einde bent -> nee, leave en later nog eens proberen.
Verwijderd
Kan een 4x de keer ook nog wel
Ik was er net dapper solo aan begonnen maar is voor mij niet te doen.
Heb met mn wapens verwijderen denk ik ook foutje gemaakt want kan mn arc niet vinden en weet zeker dat ik die had
haha, herkenbaar! Die van mij heeft vanavond andere plannenFaaz0 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:11:
[...]
Ik wil je best helpen maar durf niet te beloven dat ik vnv tijd heb ivm vriendin enzo
Ik heb vanavond tijd voor een raid. Iemand die ook van plan is om VoG hard mode of Crota te doen. Uurtje of 8?
PSN is Physxx. Ervaren in beide raids
PSN is Physxx. Ervaren in beide raids
2 stuks. De 3e moet ik nog even naar level 30 brengen (is nu 29).Kasai schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:49:
[...]
Ai. En je kan pas energie omruilen bij Eris op rank 4.
Met hoeveel chars doe je de raid?
Heb 2x Warlock en 1x Titan
De daily van gisteren niet eens gedaan. Dat level is gewoon een mini strike. Duurt veel te lang.
Vanavond NF/weekly maar eens doen. Als iemand wil joinen gezellig
Idem dito hier. Wil je graag helpen met de VoG maar kan niets beloven. Met een paar 30-ers moet het wel lukkenquelake schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:35:
[...]
haha, herkenbaar! Die van mij heeft vanavond andere plannen, vandaar dat ik dit als uitgelezen mogelijkheid zie om ff te gaan raiden...!
Ik moet de Weekly/NF ook nog doen, wat voor tijdstip had je in gedachte?Biatch schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:42:
De daily van gisteren niet eens gedaan. Dat level is gewoon een mini strike. Duurt veel te lang.
Denk dat ik ergens tussen 19 en 1930 online ben
Zal je ff toevoegen zo, als ik vanavond tijd heb kom ik je helpen.quelake schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:35:
[...]
haha, herkenbaar! Die van mij heeft vanavond andere plannen, vandaar dat ik dit als uitgelezen mogelijkheid zie om ff te gaan raiden...!
Om mijn eigen post even te quoten, ik doe vanavond ook graag de VoG op Hard.
[quote]CrackSlet schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:17:
Zijn er nog mensen om vanavond de VoG op hard te doen? Ik heb m nog nog nooit op hard gedaan, uiteraard wel een paar keer op normal. Heb de shards hard nodig
VoG Hard PS4
1. FritsBlaasbaard
2. Physxx
3. BasFromNL (misschien)
4.
5.
6.
[/quote]
Ik dacht dat ik vrij had, maar mijn vriendin called shotgun op de TV, dus geen raid voor mij vanavond
Misschien kunnen de mensen bij Quelake meedoen, al is dat wel normal. Maar goed, beter dan geen raid toch?
[quote]CrackSlet schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:17:
VoG Hard PS4
1. FritsBlaasbaard
2. Physxx
3. BasFromNL (misschien)
4.
5.
6.
[/quote]
Ik dacht dat ik vrij had, maar mijn vriendin called shotgun op de TV, dus geen raid voor mij vanavond
Misschien kunnen de mensen bij Quelake meedoen, al is dat wel normal. Maar goed, beter dan geen raid toch?
[ Voor 18% gewijzigd door CrackSlet op 17-12-2014 12:44 ]
Phew wat een grind naar 31. Dat is toch echt wel een nadeel als je met één karakter speelt. Nog een helm en shard.. op naar 32.
REPOST!! 
Mannen (vrouwen?),
Update voor de lijst;
- PSN RoystonRicky (Faaz0) - ivht *
- PSN BasFromNL (Biatch) - ivht *
-
-
-
* indien vriendin het toelaat
Who’s next!?
Mannen (vrouwen?),
Update voor de lijst;
-
-
-
Who’s next!?
Helemaal eens. Ik join ook wel eens via de friends list altijd met de insteek om te helpen. Gisteren zo forza_helmond ge'joined en eigenlijk de hele avand samen blijven spelen en tussendoor mensen hier uitgenodigd die hulp vroegen met de weekly's. Nou snap ik dat niet iedereen hier op zit te wachten maar zet je fireteam dan op invité only of zeg even het even.tha_crazy schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:26:
Klopt, maakt mij ook niet uit dat er iemand mee gaat, maar meestal heb ik een psn party open staan enzo.
Of komt iemand erbij, kijkt of je bij het einde bent -> nee, leave en later nog eens proberen.
Klopt, maar net als gisteren, 1 maatje ging mee en 2e had ik een berichtje gestuurd.Scare360 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:46:
[...]
Helemaal eens. Ik join ook wel eens via de friends list altijd met de insteek om te helpen. Gisteren zo forza_helmond ge'joined en eigenlijk de hele avand samen blijven spelen en tussendoor mensen hier uitgenodigd die hulp vroegen met de weekly's. Nou snap ik dat niet iedereen hier op zit te wachten maar zet je fireteam dan op invité only of zeg even het even.
Dan hoef ik niet steeds te kijken e.d. maar kan die gewoon joinen.
Als ie op hard is wil ik wel meedoen, heb een lvl 30 titan (misschien al 31, moet ff kijken welke upgrades ik heb unlocked)quelake schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:39:
REPOST!!
Mannen (vrouwen?),
Update voor de lijst;
-
-
-
Who’s next!?
MrSiriron
Ik wil ook wel meedoen. Level 30 Warlock. PSN = femkutje. Tenzij er een groep Crota gaat doen en het niet erg vindt om een newbie op sleeptouw te nemen, dan doe ik liever datquelake schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:39:
REPOST!!
Mannen (vrouwen?),
Update voor de lijst;
-
-
-
Who’s next!?
[ Voor 7% gewijzigd door hatsa op 17-12-2014 13:12 ]
Zijn er nog mensen die vanavond de Crota raid willen doen?
Ik kan zelf vanaf een uur of 7
- Sajuukkhar88 (lvl 30 titan)
-
-
-
-
-
Ik kan zelf vanaf een uur of 7
- Sajuukkhar88 (lvl 30 titan)
-
-
-
-
-
Ik doe hem op Normal, het wordt m'n eerste keer, plus ben nu lvl 28. Heb dus tourguides nodigDeBierVampier schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:10:
[...]
Als ie op hard is wil ik wel meedoen, heb een lvl 30 titan (misschien al 31, moet ff kijken welke upgrades ik heb unlocked)
MrSiriron
Er is ook nog een Australiër geïnteresseerd om evt te joinen. Hij vond het niet erg om 5:30 lokale tijd te beginnen. Maar is niet zeker.
Update voor de lijst;
- PSN femkutje (hatza) - lvl 30 warlock
- Australiër?
-
[ Voor 15% gewijzigd door quelake op 17-12-2014 13:27 ]
CoolioBiatch schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:57:
Denk dat ik ergens tussen 19 en 1930 online ben
Is er hier trouwens al iemand bezig met die Husk of the Pit?
[ Voor 6% gewijzigd door Dooiedibbes op 17-12-2014 14:12 ]
Biatch (BasfromNL) hebben een checkpoint voor Crota, enkel de baas. Nu willen we deze graag vrijdagavond afmaken. Is er iemand die mee zou willen? Starttijd 20.15
(Invites vanaf 20.00)
1. Lexzorz, 31 hunter
2. BasfromNL, 30 hunter
3.
4.
5.
6.
(Invites vanaf 20.00)
1. Lexzorz, 31 hunter
2. BasfromNL, 30 hunter
3.
4.
5.
6.
Verwijderd
ja, bij de eerste run gekregen.Dooiedibbes schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:12:
Is er hier trouwens al iemand bezig met die Husk of the Pit?
1: Ga naar the Fist of Crota mission (Hard)
2: Gebruik solar damage om een Blade of Crota mee te killen.
3: Hopen dat de Husk snel dropt.
Moet het met solar, of mag het ook met een andere dmg type?Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:18:
[...]
ja, bij de eerste run gekregen.
Verwijderd
Er zijn berichten dat het de drop kans vergroot als je met solar schiet.jesse111 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:21:
[...]
Moet het met solar, of mag het ook met een andere dmg type?
Ik had hem iig in mijn eerste run met mijn Murmur > solar.
Nice! Now feed it and upgrade it! Get that Necrochasm!Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:18:
[...]
ja, bij de eerste run gekregen.
Verwijderd
necrochasm kan het pas worden na de hard raid, je heb een soort van crota shard nodig. Die geloof ik alleen dropt vanuit de hard raid.
Wel kan je er een legendary gun van maken!
Wel kan je er een legendary gun van maken!
Een legendary gun met 0,000000001% impact. Bah. Had AE ook niet, maar dat vond ik ook een irritant ding!
Je kan hem later ook nog upgraden naar een exotic als ik het goed heb 
Edit: ik lees niet goed
Was dus al gezegd boven mij
Edit: ik lees niet goed
[ Voor 30% gewijzigd door jesse111 op 17-12-2014 14:36 ]
Dat is de Necrochasm en kan pas na de hard raid die volgend jaar pas beschikbaar komtjesse111 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:35:
Je kan hem later ook nog upgraden naar een exotic als ik het goed heb
De atheons epilogue was opzicht wel heel goed tegen preotarians en zo. Met 70 kogels had je meestal alles wel kapot, maar er zijn betere wapens ja.UTADDICT schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:33:
Een legendary gun met 0,000000001% impact. Bah. Had AE ook niet, maar dat vond ik ook een irritant ding!
I know, vond jou er ook altijd verassend goed mee, maar dat kon ik niet repliceren.. Gelukkig kreeg ik toen een confluence.steffeh schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:38:
[...]
De atheons epilogue was opzicht wel heel goed tegen preotarians en zo. Met 70 kogels had je meestal alles wel kapot, maar er zijn betere wapens ja.
Once you go hand cannon, you don't go back.
ofzo.
ofzo.
Atlas#22744
Dit topic is gesloten.
![]()