Iemand intresse om de raid Crota's End te doen vanaf de brug nu? Voeg mij toe PSN: Ninety of S-Vaio. Minimaal level 30 we hebben team van 3 31 en 2 30.
Ja graag mensen. Join ninety en s-vaio please.
nog 2
[ Voor 94% gewijzigd door Nr3 op 15-12-2014 21:42 ]
Need help with weekly heroic strike. Ben bij omnigul. Ps4 nicokarper
Daarna join ik graag nog ff de raid
Daarna join ik graag nog ff de raid
[ Voor 22% gewijzigd door Nico K. op 15-12-2014 22:15 ]
Crota frustreert me.
Heb het nu vier avonden geprobeerd, maar lukt maar niet. We krijgen maar niet de perfecte run...
Morgen maar 2x het beginstuk opnieuw doen voor gear, shards of wapens...
Heb het nu vier avonden geprobeerd, maar lukt maar niet. We krijgen maar niet de perfecte run...
PSN: Leech1984
Hatsjoe!Buizerd__NL schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:42:
Is dat tegenwoordig zo moeilijk dan? Ik ken wel iemand die DAAR heel goed in is.![]()
Wat gaat er fout dan? Het is best makkelijk uiteindelijk; gewoon z'n schild eraf knallen ( 3 x rocket ) en goed communiceren met de sword drager zodat hij op het juiste moment de maximale damage kan doen.leech1984 schreef op maandag 15 december 2014 @ 22:18:
Crota frustreert me.
Heb een aantal pagina's geleden een mini guide geschreven. Succes!
[ Voor 57% gewijzigd door steffeh op 15-12-2014 23:33 ]
De timing tussen schild eraf en er naar toe lopen... Dat liep nog niet lekker.steffeh schreef op maandag 15 december 2014 @ 23:27:
[...]
Hatsjoe!
[...]
Wat gaat er fout dan? Het is best makkelijk uiteindelijk; gewoon z'n schild eraf knallen ( 3 x rocket ) en goed communiceren met de sword drager zodat hij op het juiste moment de maximale damage kan doen.
Heb een aantal pagina's geleden een mini guide geschreven. Succes!
Het loopt nog niet zo smooth dat ik telkens op hetzelfde moment naar Crota kan springen zeg maar. Soms ben ik te vroeg, andere keer te laat.
PSN: Leech1984
Of all exotics krijg ik No Land Beyond. En ww1 sniper als primary.... Wat moet je er mee
Gezondheid man! Phew!
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Hebben jullie een Bladedancer mee? Die kan je onzichtbaar naast crota laten staan, dan ben je niet meer zo afhankelijk van timing.leech1984 schreef op maandag 15 december 2014 @ 23:54:
[...]
De timing tussen schild eraf en er naar toe lopen... Dat liep nog niet lekker.
Het loopt nog niet zo smooth dat ik telkens op hetzelfde moment naar Crota kan springen zeg maar. Soms ben ik te vroeg, andere keer te laat.
Atlas#22744
Jammer dat het gister niet lukte! vanaf vandaag maar weer een fresh run doen.. ben benieuwd naar de Nightfall
Als er nog een groepje een plekje over heeft voor een fresh run Crota's End vanavond en/of morgenavond, hou ik me aanbevolen! Lvl 31 Warlock/Titan. Tijd maakt me niet zoveel uit, maar hoe vroeger hoe beter.
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Nightfall afgelopen week niet gehaald, we kwamen er niet door met een 30, 29 en 28.
Hopelijk deze week wat makkelijks, Nexus met solarburn ofzo
Oh en http://www.cad-comic.com/cad/20141215
Hopelijk deze week wat makkelijks, Nexus met solarburn ofzo
Oh en http://www.cad-comic.com/cad/20141215
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Schikt 1900? Ik heb waarschijnlijk een plek open voor vanavond.jimmeh22 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:36:
Als er nog een groepje een plekje over heeft voor een fresh run Crota's End vanavond en/of morgenavond, hou ik me aanbevolen! Lvl 31 Warlock/Titan. Tijd maakt me niet zoveel uit, maar hoe vroeger hoe beter.
Heb je toevallig een ice breaker of een andere goede sniper?
Atlas#22744
Prima tijd! Heb een Ice Breaker ja, inmiddels geupgrade naar 321.Kasai schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:42:
[...]
Schikt 1900? Ik heb waarschijnlijk een plek open voor vanavond.
Heb je toevallig een ice breaker of een andere goede sniper?
Nice! Vanavond krijg je misschien wel de black hammerjimmeh22 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:44:
[...]
Prima tijd! Heb een Ice Breaker ja, inmiddels geupgrade naar 321.
Atlas#22744
Zijn er nog mensen die vanavond een verse raid gaan spelen. Liefst Crota. Ik kan vanaf ongeveer 20:00 uur.
Lvl 30,5 hunter. Gisteren het stuk vanaf de brug t/m Crota gespeeld. Crota zelf niet meer verslagen.
Lvl 30,5 hunter. Gisteren het stuk vanaf de brug t/m Crota gespeeld. Crota zelf niet meer verslagen.
Fingers crossed! Neem anders ook wel genoegen met Hunger of CrotaKasai schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:53:
[...]
Nice! Vanavond krijg je misschien wel de black hammer
Nee, die is voor mij
Atlas#22744
Ik zoek een groep die vanavond Crota's raid gaat doen.
Ben een 31 hunter, heb een Icebreaker (nog niet helemaal kunnen upgraden)
Heb headset en ben niet verlegen te praten.
Ik heb de raid nog niet eerder gedaan.
Ik ben vanaf 19.00 beschikbaar, tot 22.30 max.
Psn : Lexzorz
Zie 2 posts boven jeAlexMar schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:18:
Ik zoek een groep die vanavond Crota's raid gaat doen.
Ik ben er rond de klok van 20:00. Ook tot ongeveer 23:00
1 BasFromNL
2 Lexzorz
3
4
5
6
Kan ik mee doen? Lvl 30 warlock met max fatebringer, icebreaker moet ik nog maxen though... zal uit werk nog ff kijken of ik mn light wat omhoog kan krijgen!Biatch schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:32:
[...]
Zie 2 posts boven je
1 BasFromNL
2 Lexzorz
3
4
5
6
Wil ook wel graag weer meedoen.Biatch schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:32:
[...]
Zie 2 posts boven je
1 BasFromNL
2 Lexzorz
3 M0nkeymen81
4
5
6
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Als er nog ruimte is voor iemand die de raid nog niet eerder heeft gedaan wil ik ook wel mee.
PSN: Houtvlot
Toch redelijk! Kwamen er redelijk uit gepuzzeld. De brug ging snel. Met de heksen op het eind was kwestie van communicatie maar de Titan redde ons.
Ik denk als we niet allemaal zo gaar waren dat Crota ons uiteindelijk gelukt was.
Klopt,Biatch schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:03:
[...]
Toch redelijk! Kwamen er redelijk uit gepuzzeld. De brug ging snel. Met de heksen op het eind was kwestie van communicatie maar de Titan redde ons.
Ik denk als we niet allemaal zo gaar waren dat Crota ons uiteindelijk gelukt was.
Als ik vandaag niet zo vroeg moest beginnen dan had ik nog wel ff een uurtje door willen gaan.
Vanavond gaan we een fresh run doen met onze vaste groep, en dan m'n warlock ff boosten naar level 31.
En dan moet ik nog een titan boosten.....
Zeker!GMacD schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:45:
[...]
Kan ik mee doen? Lvl 30 warlock met max fatebringer, icebreaker moet ik nog maxen though... zal uit werk nog ff kijken of ik mn light wat omhoog kan krijgen!
1 BasFromNL
2 Lexzorz
3 M0nkeymen81
4 G2theNO
5 Dinges
6
Mijn max VoC en Predeaths Revenge hebben er wat moeite mee op het eind. Eerste stuk zijn ze prima. Alleen maar fijn dat er IB's bij zijn.
JaFaaz0 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:16:
Weet iemand of de IB rank is gereset naar 1?
iemand 2 lvl 31's nodig voor de raid vanavond?
PSN - ps4 : sir_kowlier
Wij kunnen er nog 1 gebruikenkowlier schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:25:
iemand 2 lvl 31's nodig voor de raid vanavond?
mja, ik ga niet zonder mijn collega en omgekeerd
Zet mij anders maar op de reservelijst. Ik heb toch niet het idee dat ik veel toe kan voegen
Gisteren VoG gedaan, geen één fucking shard gekregen. Upgraden wordt wel erg lastig zo 
Het was wel een erg gezellige groep moet ik zeggen
Iemand zin in een verse run vanavond? op normal.
[ Voor 16% gewijzigd door tiguan op 16-12-2014 11:02 ]
Gisteren op hard gedaan vanaf de gatekeeper en gelukkig wel wat shards gekregen uit de kisten maar Atheon niet gehaald.tiguan schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:59:
Gisteren VoG gedaan, geen één fucking shard gekregen. Upgraden wordt wel erg lastig zo
Een verse run zie ik wel zitten.
Wat jij wildinges schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:46:
Zet mij anders maar op de reservelijst. Ik heb toch niet het idee dat ik veel toe kan voegen
Dan wordt het:
1 BasFromNL
2 Lexzorz
3 M0nkeymen81
4 G2theNO
5 Kowlier
6 Kowlier's collega
Reserve Dinges
Een koekje!
Ik wil me best aanmelden, maar alleen als ik van Biatch van de reservelijst af magtiguan schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:59:
Binnen een uur van aangemeld naar reserve naar afgemeld... Besluiteloos type dat ik ben
allright, staat genoteerdBiatch schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:11:
[...]
Wat jij wil![]()
Dan wordt het:
1 BasFromNL
2 Lexzorz
3 M0nkeymen81
4 G2theNO
5 sir_kowlier
6 sir_buyse
Reserve Dinges
hoe laat?
We'll see
Mooi, ik pas half 7jimmeh22 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:34:
[...]
We'll seetot vnvd iig, ik ben vanaf vanmiddag al online
Atlas#22744
Pogoth met arc :-)Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:38:
weet iemand al wat de nieuwe nightfall is :-)
PSN: jansoe13
Zoals het er nu naar uitziet rond 1800
Verwijderd
Gisteren, alsnog met een andere groep als normaal crota's end gehaald. Weet nu de juiste tactiek ook qua wapens enz. Dus ga er vanuit dat we hem nu ook weer gaan halen. VOG was ook moeilijk aan het begin.
Rond 20:00 uur eerder wordt voor mij lastig
Wie heeft hem eerder gespeeld? Ik vanaf de brug alleen het eerste deel met de lampjes niet.
Ach ik heb thuis een vriendin rondlopen, dus ik ken het gevoeldinges schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:14:
Ik wil me best aanmelden, maar alleen als ik van Biatch van de reservelijst af mag
Binnen een uur van aangemeld naar reserve naar afgemeld... Besluiteloos type dat ik ben
Dat is met alles toch zo in het levenVerwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:55:
Crota is ez als je weet hoe het werkt.
rond 20.30 dan? nog mooit tijd om wat uit te testen met het sword op earth of de nightfall te doen 
ik en mijn maat hebben de volledige raid al gedaan, buiten crota effectief neerleggen.
ik en mijn maat hebben de volledige raid al gedaan, buiten crota effectief neerleggen.
Als we gewoon zorgen dat iedereen rond 20 uur online is, voordat iedereen zover is (plassen, roken, pizza opetenkowlier schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:57:
rond 20.30 dan? nog mooit tijd om wat uit te testen met het sword op earth of de nightfall te doen
Iemand voor Weekly/Heroic Strike (lvl30), nu?
[ Voor 9% gewijzigd door praseodymium op 16-12-2014 12:56 ]
Zit eens die sarcasme af joh!
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Pff. Zie nog niet echt een reden om iron banner te gaan spelen.
Gear gaat maar tot 33 en een doctor nope achtig auto rifle
De sniper lijkt leuk maar om daarvoor een x aantal potjes te gaan spelen.
Iemand die rond 19.00 nightfall en weekly wilt doen?
Ja hoorAlexMar schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:17:
Jezus man je loopt hier wel veel te zeuren zeg op het forum, dan is dit niet goed en dan is dat niet goed.strompel schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:37:
Pff. Zie nog niet echt een reden om iron banner te gaan spelen.
Je mag blij zijn met wat je nu hebt gehaald met gear en wapens van wat je hebt gekregen... Je zou het wel ongetwijfeld hebben verdiend maar iets minder zeuren mag ook wel. Je moet het plezier in houden en niet dat alles te makkelijk wordt gemaakt op jouw niveau. Niet alles wordt tenslotte jouw makkelijk gemaakt.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Verwijderd
Buizerd__NL schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:39:
[...]
Jezus man je loopt hier wel veel te zeuren zeg op het forum, dan is dit niet goed en dan is dat niet goed.
Je mag blij zijn met wat je nu hebt gehaald met gear en wapens van wat je hebt gekregen... Je zou het wel ongetwijfeld hebben verdiend maar iets minder zeuren mag ook wel. Je moet het plezier in houden en niet dat alles te makkelijk wordt gemaakt op jouw niveau. Niet alles wordt tenslotte jouw makkelijk gemaakt.
Buizerd__NL schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:39:
[...]
Jezus man je loopt hier wel veel te zeuren zeg op het forum, dan is dit niet goed en dan is dat niet goed.
Verwijderd
Yes, toegevoegd.AlexMar schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:17:
Dny-C1
lol
ga straks als ik thuis ben ook ff nightfall doen 2x..iedereen is welkom om te joinen
hoe meer zielen, hoe meer DPS
ga straks als ik thuis ben ook ff nightfall doen 2x..iedereen is welkom om te joinen
Wat een prachtige kerstgedachteGMacD schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:20:
lol
ga straks als ik thuis ben ook ff nightfall doen 2x..iedereen is welkom om te joinenhoe meer zielen, hoe meer DPS
Ik wil ook wel drie keer nightfall en heroic doen, ik kan om een uur of 7. Is dat nog te doen als level 29 eigenlijk? Vorige week niet gedaan omdat ik die quests nog niet af heb.
Ik heb je toegevoegd, en zit er al helemaal klaar voorGMacD schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:20:
lol
ga straks als ik thuis ben ook ff nightfall doen 2x..iedereen is welkom om te joinenhoe meer zielen, hoe meer DPS
Kwam ff wat tussen (vriendin, eten halen etc) sorry! Ben wat later online, sws CE vanavond. Heb gezegd dat zeaar zichzelf ff moet vermaken hahadinges schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:16:
[...]
Ik heb je toegevoegd, en zit er al helemaal klaar voor
Iemand om 19.00 nightfall? Weet ff niet wie er mee gaan
Ik! Geen idee of het gaat lukken, maar proberen kan altijdAlexMar schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:38:
Iemand om 19.00 nightfall? Weet ff niet wie er mee gaan
PSN Houtvlot, level 30 hunter
[ Voor 3% gewijzigd door dinges op 16-12-2014 18:49 ]
Volgens mij hadden trahdeog en kromkommer wel interesse, en ik ook. Wel op normal dan.
Uurtje of 8?
1. trahdeog?
2. kromkommer?
3. houtvlot
4. mark__54
5.
6.
Uurtje of 8?
1. trahdeog?
2. kromkommer?
3. houtvlot
4. mark__54
5.
6.
Verwijderd
Ik wil ook wel mee,dinges schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:56:
Volgens mij hadden trahdeog en kromkommer wel interesse, en ik ook. Wel op normal dan.
Uurtje of 8?
1. trahdeog?
2. kromkommer?
3. houtvlot
4. mark__54
5.
6.
Dny-C1
Iemand zin in de weekly's en/of raid? Scare360 lvl 30 titan
Ja hoor is goed. Ff snel eten maken dan. Ik redt 8 uur niet denk ik. Kwart over?dinges schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:56:
Uurtje of 8?
1. trahdeog?
2. kromkommer?
3. houtvlot
4. mark__54
5.
6.
[ Voor 5% gewijzigd door tiguan op 16-12-2014 19:23 ]
Net was er een update van 1.5mb en ben k van 29 naar 30 gegaan???
zijn er nog heren die op de xbox one een normal raid gaan doen deze week?
VoG of Crota, ben geinteresseerd in beiden
Had je gear uit Crota's End? Daar is aan gesleuteld: "Both existing and future Raid gear obtained in Crota’s End now begins at Level 30 with an upgrade path to reach Level 32"Versteegrob schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:15:
Net was er een update van 1.5mb en ben k van 29 naar 30 gegaan???
http://www.bungie.net/7_D...14/en/News/News?aid=12470
Join fireteam maar ik help even met een bounty en dan beginnen we.
Ja twee stuks, duidelijk.praseodymium schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:18:
[...]
Had je gear uit Crota's End? Daar is aan gesleuteld: "Both existing and future Raid gear obtained in Crota’s End now begins at Level 30 with an upgrade path to reach Level 32"
http://www.bungie.net/7_D...14/en/News/News?aid=12470
Vind ik ook goed! Tot nu toe toch nog geen compleet teamtiguan schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:14:
[...]
Ja hoor is goed. Ff snel eten maken dan. Ik redt 8 uur niet denk ik. Kwart over?
VoG normal PS4 20:15
1. trahdeog
2. kromkommer?
3. houtvlot
4. mark__54
5. Dny-C1
6.
[ Voor 3% gewijzigd door dinges op 16-12-2014 19:34 ]
Nog iemand voor weekly? Nog 1 spot. PSN is physxx
[ Voor 36% gewijzigd door Physx op 16-12-2014 19:41 ]
Ik wil wel mee: 30 titan, vriend van me wil ook wel: 30 warlock. Dus als je ruimte voor 2 hebt?!dinges schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:31:
[...]
Vind ik ook goed! Tot nu toe toch nog geen compleet team
VoG normal PS4 20:15
1. trahdeog
2. kromkommer?
3. houtvlot
4. mark__54
5. Dny-C1
6.
[ Voor 10% gewijzigd door rnenator op 16-12-2014 19:41 ]
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Iemand die de weekly nightfall wil doen? PSN: Arn0uDz , lvl 30 titan
Ik wil nog wel hard VoG doen, add me!
PSN: bryanlost
Mocht er nog Weekly en of Nightfall willen doen. Add me
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Iemand nu mee met crotas end zoeken er een. Iemand daagt niet op
Ik wil wel, is wel eerste keer btw dan
PSN: bryanlost
Crota's End cleared in 1 uur en 10 minuten. Deze keer vanuit het midden, was even wennen, maar ging erg goed.
Atlas#22744
Proficiat, ik was niet onlineKasai schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:38:
Crota's End cleared in 1 uur en 10 minuten. Deze keer vanuit het midden, was even wennen, maar ging erg goed.
psn vagr-ant
Dit topic is gesloten.
![]()