Chest Armor, wel met "carry more ammo for fusion + pulse", wapens die ik nooit gebruik.
1 vanguard/crucible commodation, + 120 marks voor helmet, 75 marks voor ander spul, 150 marks voor een wapen.
Ja same here, en heb sowieso geen commodations...Ereaser schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:30:
[...]
Ja maar ik heb al mijn marks uit gegeven aan materials om mijn (nu waardeloze) wapens en gear te upgraden
Gelukkig heb ik laatste weken niet meer geïnvesteerd in de vanguard en cruciblepraseodymium schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:40:
[...]
1 vanguard/crucible commodation, + 120 marks voor helmet, 75 marks voor ander spul, 150 marks voor een wapen.
[...]
Ja same here, en heb sowieso geen commodations...
Kan ik mooi levelen vanavond
Kan je nu level 30 worden zonder de Raid te spelen?
Dit kon al met Iron BannerRRCreations schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:50:
Kan je nu level 30 worden zonder de Raid te spelen?
PSN: Eczeem
Nop, Iron Banner mis je nog steeds 1 piece als je extreem veel ongeluk hebt (zoals ik). En de Chest nog moet.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ik zoek voor vanavond om 20:30 een Crota raid team! Wie o wie heeft er nog een plekje over en wilt met mij de raid exploren?
Edit: ik maak zelf wel een team trouwens
WIE O WIE wilt er mee doen? 
1. k1ll4hz (level 30)
2. vagr-ant (level 30)
3.
4.
5.
6.
Edit edit: oohja, level 30 is wel handig inderdaad
Edit: ik maak zelf wel een team trouwens
1. k1ll4hz (level 30)
2. vagr-ant (level 30)
3.
4.
5.
6.
[ Voor 46% gewijzigd door jesse111 op 09-12-2014 12:04 ]
Heb net the dark below gekocht voor €20 gekocht echter kan ik hem niet downloaden?
Geld is via ideal afgeschreven, vaag. Iemand tips? Zie alleen staan in de ps4 store, gekocht?
Geld is via ideal afgeschreven, vaag. Iemand tips? Zie alleen staan in de ps4 store, gekocht?
Ik ga mijn stinkende best doen om dan level 30+ te zijn. Even kijken of ik handschoenen kan scoren voor die tijd. Zo te lezen moet dat lukken. Dan ga ik graag meejesse111 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:58:
Ik zoek voor vanavond om 20:30 een Crota raid team! Wie o wie heeft er nog een plekje over en wilt met mij de raid exploren?
Edit: ik maak zelf wel een team trouwensWIE O WIE wilt er mee doen?
1. k1ll4hz
2. vagr-ant
3.
4.
5.
6.
Vergeten te melden dat je idd level 30 moet zijnBiatch schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:02:
[...]
Ik ga mijn stinkende best doen om dan level 30+ te zijn. Even kijken of ik handschoenen kan scoren voor die tijd. Zo te lezen moet dat lukken. Dan ga ik graag mee
Level 29 wil ik liever niet mee nemen, simpelweg omdat het dan sowieso onmogelijk gaat worden (nieuwe raid + monsters gaan moeilijk dood)
Had ze al alle vier. op me andere poppetje heb ik ook vier packages straks even kijken wat ik daar uit krijgKasai schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:05:
[...]
Je had ze alle 4 al? Of heb je er 1 net gehaald?
Ik zag net al lv 32 Knights lopen.. succes met lvl 30jesse111 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:05:
[...]
Vergeten te melden dat je idd level 30 moet zijn
Level 29 wil ik liever niet mee nemen, simpelweg omdat het dan sowieso onmogelijk gaat worden (nieuwe raid + monsters gaan moeilijk dood)
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Bijzonder. Ben benieuwdche101 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:07:
[...]
Had ze al alle vier. op me andere poppetje heb ik ook vier packages straks even kijken wat ik daar uit krijg
Atlas#22744
Wil ook wel mee doenjesse111 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:58:
Edit: ik maak zelf wel een team trouwensWIE O WIE wilt er mee doen?
1. k1ll4hz (level 30)
2. vagr-ant (level 30)
3. Che-075 (level 30)
4.
5.
6.
Als ik gear kan kopen zoals ik terug lees dan kan ik dus na een paar minuten al level 30 zijn. Kun je me op de lijst zetten? Als het me voor 19 uur niet lukt zal ik tijdig mezelf afmelden. Vervanging vinden lijkt me geen probleemjesse111 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:05:
[...]
Vergeten te melden dat je idd level 30 moet zijn
Niemand dit hem net gekocht heeft?Versteegrob schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:02:
Heb net the dark below gekocht voor €20 gekocht echter kan ik hem niet downloaden?
Wie wil nu de nieuwe Quest doen? Hem lvl 27, heet op psn robdegekste
[ Voor 9% gewijzigd door Wackmack op 09-12-2014 12:23 ]
Ben je ook echt de gekste?Versteegrob schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:19:
[...]
Niemand dit hem net gekocht heeft?
Wie wil nu de nieuwe Quest doen? Hem lvl 27, heet op psn robdegekste
Nog 1tje!!!
1. k1ll4hz (level 30)
2. vagr-ant (level 30)
3. Che-075 (level 30)
4. Basfromnl (level 29, gaat level 30 worden als het goed is)
5. Mefoz (level 30)
6.
Bring your A-game Guardians!
1. k1ll4hz (level 30)
2. vagr-ant (level 30)
3. Che-075 (level 30)
5. Mefoz (level 30)
6.
Bring your A-game Guardians!
Gaan er vanavond, na tienen, nog mensen de raid in?
Mocht je een plekje hebben dan hoor ik het graag!!!
Psn: Teddek80
Mocht je een plekje hebben dan hoor ik het graag!!!
Psn: Teddek80
[ Voor 9% gewijzigd door t3dd3k op 09-12-2014 12:50 ]
level 30 zal moeilijk gaan denk ik
je moet is gear kopen en die is nog maar light 24, bovendien heb je een commandation nodig van vanguard(je moet levelen met vanguar om een level commandation te krijgen boven vanguard 3). Dus gelijk level 30 worden zit er niet in denk ik.Biatch schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:19:
[...]
Als ik gear kan kopen zoals ik terug lees dan kan ik dus na een paar minuten al level 30 zijn. Kun je me op de lijst zetten? Als het me voor 19 uur niet lukt zal ik tijdig mezelf afmelden. Vervanging vinden lijkt me geen probleem
[ Voor 37% gewijzigd door M0nkeymen op 09-12-2014 12:52 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Hands en boots heb je geen commendation voor nodig.M0nkeymen schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:51:
[...]
Level 30 word je volgen mij niet "zo maar" Eerst moet je armor kopen en d
[...]
level 30 zal moeilijk gaan den
[...]
je moet is gear kopen en die is nog maar light 24, bovendien heb je een commandation nodig van vanguard(je moet levelen met vanguar om een level commandation te krijgen boven vanguard 3). Dus gelijk level 30 worden zit er niet in denk ik.
Als hij bijna level up met vanguard is, of nog 150 vanguard/crucible marks heeft liggen, kan hij zo 2 armor pieces kopen. Dan nog even levelen en hij is zo level 30.M0nkeymen schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:51:
level 30 zal moeilijk gaan denk ik
[...]
je moet is gear kopen en die is nog maar light 24, bovendien heb je een commandation nodig van vanguard(je moet levelen met vanguar om een level commandation te krijgen boven vanguard 3). Dus gelijk level 30 worden zit er niet in denk ik.
hallo ben zelf lvl 24 nu en heb the new monarchy gekozen voor het levelen, die is momenteel op level 1 al. Alleen is mijn vraag hoe kan ik nu het beste doorgrinden voor btre wapens en gear?
misschien mensen die me willen helpen hierbij of tips willen geven?
libbes1979 is mijn psn naam
thanx
thanx
PSN: libbes1979
Vanguard kun je beter kiezen.elduderino schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:55:
hallo ben zelf lvl 24 nu en heb the new monarchy gekozen voor het levelen, die is momenteel op level 1 al. Alleen is mijn vraag hoe kan ik nu het beste doorgrinden voor btre wapens en gear?
thanx
Dat kloptUTADDICT schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:52:
[...]
Hands en boots heb je geen commendation voor nodig.
[ Voor 17% gewijzigd door M0nkeymen op 09-12-2014 12:57 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ben je al rank 3 bij de Vanguard?elduderino schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:55:
thanx
Atlas#22744
Strikes, bounties en als je level 25 bent de weekly (Nightfall ben je te low voor).elduderino schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:55:
thanx
Op 26 de raid doen, levert ook veel reputation op.
http://www.bungie.net/en/.../2305843009219499176#gear
mijn titan, neej ben nog niet level 3 bij de vanguard.
vanguard hoe snel kan je die levelen en waarmee?
the new monarchy eerst verlaten
vanguard hoe snel kan je die levelen en waarmee?
the new monarchy eerst verlaten
[ Voor 24% gewijzigd door libbes1979 op 09-12-2014 12:57 ]
Dan eerst Vanguard levelen (dus new monarchy gearpiece voor titan afdoen).elduderino schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:57:
http://www.bungie.net/en/.../2305843009219499176#gear
Ik heb nog vanguard marks liggen dus ga voor de gauntlets. Helm is exotic chest en boots full maxed. Zal straks gelijk kijken ben om 1630 thuisjesse111 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:53:
[...]
Als hij bijna level up met vanguard is, of nog 150 vanguard/crucible marks heeft liggen, kan hij zo 2 armor pieces kopen. Dan nog even levelen en hij is zo level 30.
heb the new monarchy emblem afgedaan en ga dan nu eerst vanguard grinden
wat is hier et voordeel van?
Ben jij nou NOG geen 30?UTADDICT schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:52:
[...]
Hands en boots heb je geen commendation voor nodig.
Wat is het voordeel van New Monarchy?elduderino schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:00:
heb the new monarchy emblem afgedaan en ga dan nu eerst vanguard grinden
Atlas#22744
Helemaal niks
Heb niks nuttigs van ze gehad
geen idee 
misschien dat iemand me wegwijs kan maken verder? Add me maar dan op de friendlist
libbes1979 psn network
misschien dat iemand me wegwijs kan maken verder? Add me maar dan op de friendlist
libbes1979 psn network
Ja precieselduderino schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:12:
geen idee
libbes1979 psn network
Vanguard marks en reps is heel makkelijk aan te komen en nu met de expansion krijg je vanaf Vanguard rank 3 ook een commendation die je nodig hebt voor nieuwe Vanguard gear.
Het slimste wat je kan doen is dus vanguard marks farmen (door middel van Strike playlist) en eerst de boots en gauntlets kopen.
Voor de rest de weekly doen, dan krijg je strange coins, in het weekend komt er een NPC genaamd Xur, hij verkoopt helmen, gezien dat de duurste item bij de Vanguard is, kan je die beste kopen van je coins.
Vervolgens kan je nog voor de chest gaan als deze inmiddels nog niet is gedropped. Met deze items kan je level 31 worden.
Edit; Oh ja ook je bounties doen, die geven ook Vangaurd exp.
[ Voor 3% gewijzigd door Kasai op 09-12-2014 13:32 ]
Atlas#22744
Ik een sniper en een fusion riflejesse111 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:09:
[...]
Helemaal niks
Heb niks nuttigs van ze gehad
Dead Orbit zijn ook niet aardig, kreeg van de week 1 energy...
Echt, heeft die Cryptarch niets anders dan Rustburner? Alle blauwe engrams leveren qua armor dat op...
PSN: Leech1984
Ik zit net naar m'n stats pagina te kijken op bungie.net en zie dat m'n vanguard marks nog steeds op 100/100 staat. Dit hoort toch ook gereset te worden op dinsdag?
Doet ie pas verversen op de site als je in hebt gelogd op je ps4 ofzo, heb ik ook al vaker gezien maar dan is hij wel gewoon gereset.tiguan schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:37:
Ik zit net naar m'n stats pagina te kijken op bungie.net en zie dat m'n vanguard marks nog steeds op 100/100 staat. Dit hoort toch ook gereset te worden op dinsdag?
Ik vind het nogal scheef dat je redelijk gemakkelijk je weekly rep voor de vangaurd vol kan krijgen (strikes), terwijl ik uren in de Crucible aan het ploegen ben om te ontdekken dat de meter half vol is. Voor mijn gevoel moet ik drie dagen achter elkaar gamen om die vol te krijgen?! Die ik iets verkeerd, zijn er manieren om dit sneller te laten gaan?
Nee, verdomme.
Straks wel, ff boots kopen ofzo.
Trouwens, excuus dat ik niet op je uitnodiging reageerde. Mijn vriendin was toen aan het netflixen op de PS, niet ik ;-)
Maar in crucible krijg je wel ziek veel XP per potje, dus je levelt redelijk snel je subclass volquelake schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:39:
Ik vind het nogal scheef dat je redelijk gemakkelijk je weekly rep voor de vangaurd vol kan krijgen (strikes), terwijl ik uren in de Crucible aan het ploegen ben om te ontdekken dat de meter half vol is. Voor mijn gevoel moet ik drie dagen achter elkaar gamen om die vol te krijgen?! Die ik iets verkeerd, zijn er manieren om dit sneller te laten gaan?
Slecht geregeldUTADDICT schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:54:
[...]
Nee, verdomme.
Straks wel, ff boots kopen ofzo.
Trouwens, excuus dat ik niet op je uitnodiging reageerde. Mijn vriendin was toen aan het netflixen op de PS, niet ik ;-)
Atlas#22744
Kasai schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:56:
[...]
Slecht geregeldJe zat bijna in de flawless raider groep
Buizerd aka Buizie aka Buidel moet ook nog, ik geef je wel een seintje als we weer gaan.
Maar eerst gaan we Crota onze bitch maken.
Atlas#22744
Yeah! Ook die moeten we gaan pakken. Ik zal ff snel 30+ worden. Dan ben ik mogelijk ook nog eens nuttig (voor zover ik al nut had).Kasai schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:02:
[...]
Buizerd aka Buizie aka Buidel moet ook nog, ik geef je wel een seintje als we weer gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door UTADDICT op 09-12-2014 14:07 ]
PreciesKasai schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:02:
[...]
Verwijderd
Heeft iemand al een vandaag verdient package ingeleverd? Hoop namelijk dat er in de packages die je vandaag haalt altijd een commendation zit... In mijn 3 eerder behaalde package's zat er geen...
Maat van me had gewoon een commendation in zijn eerste package.
Atlas#22744
Waren dat packages voor de DLC?Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:20:
Heeft iemand al een vandaag verdient package ingeleverd? Hoop namelijk dat er in de packages die je vandaag haalt altijd een commendation zit... In mijn 3 eerder behaalde package's zat er geen...
Want zo ja, dan zit daar niks in.
Daarom, levelen tot 2490, patrol doen, klaar.
Verwijderd
Yoo Kan je nu wel de nightfall en weekly doen als je 3 bounties hebt voltooid can Eris? of vrijdag pas anders heb je nog minder te doen in 1 week.
Even een kleine bump:
Nog 1tje!!! Crota raid, vanavond 20:30 PS4, de koek en koffie staat klaar!
1. k1ll4hz (level 30)
2. vagr-ant (level 30)
3. Che-075 (level 30)
5. Mefoz (level 30)
6.
We kunnen ook nog wel 1 reserve gebruiken, als Basfromnl vanavond niet level 30 is, kan de reserve level 30er mee.
Edit: misschien kan ik iets eerder, dus als de rest ook eerder online kan zijn, zou dat top zijn
Rond 20:00 misschien?
1. k1ll4hz (level 30)
2. vagr-ant (level 30)
3. Che-075 (level 30)
5. Mefoz (level 30)
6.
We kunnen ook nog wel 1 reserve gebruiken, als Basfromnl vanavond niet level 30 is, kan de reserve level 30er mee.
Edit: misschien kan ik iets eerder, dus als de rest ook eerder online kan zijn, zou dat top zijn
[ Voor 32% gewijzigd door jesse111 op 09-12-2014 14:55 ]
Ik begreep dat je de quest, waar je Xur moet hebben, kan skippen en dus verder kan tot je de Nightfall mag doenVerwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:26:
Yoo Kan je nu wel de nightfall en weekly doen als je 3 bounties hebt voltooid can Eris? of vrijdag pas anders heb je nog minder te doen in 1 week.
Atlas#22744
Kasai schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:31:
[...]
Ik begreep dat je de quest, waar je Xur moet hebben, kan skippen en dus verder kan tot je de Nightfall mag doen
spoiler:
Na 3 story missions van Eris, krijg je 2 bounties: 25 knights en/of wizards killen, en wat kopen bij Xur.
Doe de eerste bounty en je krijgt er 3 voor terug. Doe die drie en daarna mag je weer weeklies doen.
Doe de eerste bounty en je krijgt er 3 voor terug. Doe die drie en daarna mag je weer weeklies doen.
Thanksleech1984 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:48:
[...]
spoiler:Na 3 story missions van Eris, krijg je 2 bounties: 25 knights en/of wizards killen, en wat kopen bij Xur.
Atlas#22744
Ingewikkeld...leech1984 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:48:
[...]
spoiler:Na 3 story missions van Eris, krijg je 2 bounties: 25 knights en/of wizards killen, en wat kopen bij Xur.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Nog mensen voor de lvl30 strike en/of nightfall?
Per direct 1 iemand gezocht voor de Nightfall en Weekly.
Kom er aan!L490 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:47:
Succes! Hij is best pittig...L490 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:47:
Verwijderd
Heeft iemand zin om met mij patrol missies te doen voor vanguard rep? Met 2 of 3 gaat het een stuk sneller. Krijg ineens steeds baboon melding..
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2014 16:29 ]
Verwijderd
30.
29 ga je echt te snel dood. Ik heb een beetje filmpjes gekegen. Niet veel gezien maar mobs zijn lvl 30 tot 32.
29 ga je echt te snel dood. Ik heb een beetje filmpjes gekegen. Niet veel gezien maar mobs zijn lvl 30 tot 32.
Nightfall loot is nog steeds bullshit...
Als je eruit gaat en daarna weer joined, krijg je een Gjallahorn... Blijf je de hele tijd in het spel dan krijg je een legendary scout rifle...
Als je eruit gaat en daarna weer joined, krijg je een Gjallahorn... Blijf je de hele tijd in het spel dan krijg je een legendary scout rifle...
PRAISE RNGSUS!!!leech1984 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:43:
leech1984 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:43:
psn = bjornnl22
Ik snap dat dik gedrukte niet helemaal?leech1984 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:43:
PSN: Eczeem
Verwijderd
Wat is de snelste manier voor het behalen van vanguard reputation ? Heb nog 2000 te gaan...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2014 17:18 ]
Bij deze...
jesse111 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:29:
Even een kleine bump:
1. k1ll4hz (level 30)
2. vagr-ant (level 30)
3. Che-075 (level 30)
5. Mefoz (level 30)
6. Fruitschaaltje ( level 30 ) Titaaaan
[...]
PSN: Fruitschaaltje
Nice! Dan zit de raid nu vol!
Een reserve is wel handig, aangezien ik niet weet of basfromnl het gaat halen.
We willen rond 20:00 beginnen
Zet mij maar als reserve, lvl30 Warlock.jesse111 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:55:
MURMUR!!DarkElement schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:59:
Ik las laatst iets over een wapen in the Dark Below die je kan upgraden naar legendary (vanaf rare) voor 5 black wax, welk wapen was dit?
Fusionrifle die je krijgt bij de quests van Eris.. ( je kunt switchen tussen arc en solar damage) en hij werkt lekker!..
Bij mij was die al gelijk legendary toen ik em kreeg.
Hij is paars, als je hem exotic zou maken, zou die geel zijn niet? Maar ik weet nog niet of het zo zal werken..
Dat verhaal ging in eerste instantie in ieder geval over Murmurr.
Dat verhaal ging in eerste instantie in ieder geval over Murmurr.
God er zit wel druk achter zeg. Boots en gauntlet gehaald en geupgrade. Straks na eten nog strikes doen want kan beide weer bijna upgraden.jesse111 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:55:
Iemand vanavond rond een uur of 10 half 11 voor Nightfall?
[ Voor 45% gewijzigd door UTADDICT op 09-12-2014 18:38 ]
Eten? Dat kan morgen ook!Biatch schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:33:
[...]
God er zit wel druk achter zeg. Boots en gauntlet gehaald en geupgrade. Straks na eten nog strikes doen want kan beide weer bijna upgraden.
Iemand tips voor me hoe ik de (solo) de darkness zone doorkom @ Fist of crota? Aangezien ik nu niemand kan vinden die me kan helpen. Ik kan bijna niet vluchten en bij 4/5x geraakt worden met dat zwaardje ben je al dood. En ben echt bij poging 99 nu en sta op het punt het wereldrecord kogelslingeren te vestigen met mijn controller.
Wat hij zegt... Wel serieus..DarkElement schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:59:
Iemand tips voor me hoe ik de (solo) de darkness zone doorkom @ Fist of crota? Aangezien ik nu niemand kan vinden die me kan helpen. Ik kan bijna niet vluchten en bij 4/5x geraakt worden met dat zwaardje ben je al dood. En ben echt bij poging 99 nu en sta op het punt het wereldrecord kogelslingeren te vestigen met mijn controller.
Hoe laat? Ben wat laat thuis vanavonddinges schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:39:
Zijn er ook nog mensen die vanavond vog normal willen doen?
Als ik geen lvl 30 kan worden dan doe ik graag mee.dinges schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:39:
Zijn er ook nog mensen die vanavond vog normal willen doen?
Verwijderd
level 31 is zelfs haalbaar zonder raidDarkElement schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 19:25:
Wel tof dat je nu zonder raids te spelen ook gewoon level 30 kan worden via the dark belowalle Vanguard Armor gaat nu tot 33 Light (= 132 totaal en je hebt 120 nodig voor level 30)
Wow heb ook een keer beginners luck. Legendary engram werd een nieuwe machine gun van de vanguard. 232 dmg fully upgraded!
Hey guys, we zoeken nog een iemand van lvl 30 voor de Raid Tdb? Nu eigenlijk
Dit topic is gesloten.
![]()