Men wat een bazen inderdaadVerwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:08:
Kijk dit filmpje. Die gasten zijn bazen!!! die halen gewoon de hard raid VOG met zijn 2en!
Alleen voor de gorgon maze komt er een 3e man bij omdat anders de uitgang niet wordt geactiveerd.
Die zijn lekker bezig.
https://www.youtube.com/w...GSIggFG4KP8&v=GXi-zBDJK5s
test gelukt?
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Ik ben der ook optijd bijsparraps schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:32:
[...]
Ja is goed kan opzich ook wel eerder ben heel de dag vrij
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Verwijderd
hahaha jaa... ben op mobiel bezig... vindt nergens hoe dat test berichtje te verwijderen.... zou een moderator dat kunnen doen a u b.. excuus alavast
Als het goed is kan je dat doen door op het pijltje naast je naam te klikken en daar op verwijderen klikkenVerwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:40:
hahaha jaa... ben op mobiel bezig... vindt nergens hoe dat test berichtje te verwijderen.... zou een moderator dat kunnen doen a u b.. excuus alavast
Mocht er vanavond nog ergens plek zijn voor VOG op normal, hier 2 maal level 28's met weinig ervaring. PS4 met beiden een headset. Hoor het graag!
Iemand die nog een laatste hard raid wil doen voordat de dlc er is? Rond half 9 ga ik beginnen.leech1984 schreef op zondag 07 december 2014 @ 23:55:
Wil er iemand nog een hard run doen op de ps4 morgen? Moet eigenlijk alleen nog tot de Templar halen, maar wil best de rest ook nog even meelopen/helpen als dat nodig is.
1: Leech1984 - lvl 30 - Hunter
2:
3:
4:
5:
6:
PSN: Leech1984
ik had me al aangemeld vanmorgen maar bij deze danleech1984 schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:11:
[...]
Iemand die nog een laatste hard raid wil doen voordat de dlc er is? Rond half 9 ga ik beginnen.
2: jansoe13 - lvl 30 - warlock
3: ronald19782 - lvl 30 - titan
4:
5:
6:
en volgens mij wil ronald19782 ook mee
PSN: jansoe13
Verwijderd
Ik moet ook alleen de Templar nog op HM.leech1984 schreef op zondag 07 december 2014 @ 23:55:
Wil er iemand nog een hard run doen op de ps4 morgen? Moet eigenlijk alleen nog tot de Templar halen, maar wil best de rest ook nog even meelopen/helpen als dat nodig is.
29 lock in orde?leech1984 schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:11:
[...]
Iemand die nog een laatste hard raid wil doen voordat de dlc er is? Rond half 9 ga ik beginnen.
2:
3:
4:
5:
6:
Zwaar veel ervaring
Ik vind het best. Als we het maar halen.
No problem, maar met level 29 laat ik de relic lekker liggen, tenzij niet anders kanleech1984 schreef op maandag 08 december 2014 @ 19:39:
[...]
Ik vind het best. Als we het maar halen.
Hmmm de daily is al aangepast.
Je kunt daar al level 30 kiezen.
Dat is dan in de afgelopen 2-3 uur gebeurd... Net had ik er nog 28 staan als max...Frijns.Net schreef op maandag 08 december 2014 @ 19:47:
Hmmm de daily is al aangepast.
Er is inderdaad net een patch uitgekomen
http://www.bungie.net/7_D...14/en/News/News?aid=12455
@leech1984.
ik ben nog ff een groepje aan het helpen, laat maar weten als je wilt gaan, dan kom ik er gelijk aan
ik ben nog ff een groepje aan het helpen, laat maar weten als je wilt gaan, dan kom ik er gelijk aan
weet iemand hoe je dlc moet spelen? ik ben lvl 20 at the moment.
How are you doing?
Hoppakee! Net met de Guardian Down clan de flawless raid gehaald in 1x!!!!
[ Voor 8% gewijzigd door jesse111 op 08-12-2014 21:03 ]
Congratz jongens!
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
wachten tot ie uitkomt, morgenochtend 10ustftweaker schreef op maandag 08 december 2014 @ 20:26:
weet iemand hoe je dlc moet spelen? ik ben lvl 20 at the moment.
thnx! heb na de release niet meer gespeeld vanwege al het grindepraseodymium schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:05:
[...]
wachten tot ie uitkomt, morgenochtend 10u
How are you doing?
BAM!jesse111 schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:02:
[afbeelding]
Atlas#22744
Verwijderd
gratz!jesse111 schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:02:
[afbeelding]
Lijkt me toch een gestrest potje omdat je bang bent het te verprutsen
Nah het was heel relaxedVerwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:21:
[...]
gratz!
Lijkt me toch een gestrest potje omdat je bang bent het te verprutsen
[ Voor 4% gewijzigd door jesse111 op 08-12-2014 21:23 ]
Verwijderd
Goedenavond
Ben nu al een tijdje aan het kijken hoe ik mijn vorige berichten verwijderd krijg maar kom der geen wijs uit.
Is er hier een Moderator aanwezig die eventueel even mijn berichten zou willen verwijderen.
Bij voorbaat dank!
Ben nu al een tijdje aan het kijken hoe ik mijn vorige berichten verwijderd krijg maar kom der geen wijs uit.
Is er hier een Moderator aanwezig die eventueel even mijn berichten zou willen verwijderen.
Bij voorbaat dank!
WOOH
Video van onze flawless raid, wel zweet handjes bij de jump puzzel
Hetgeen waar je meest 'bang' voor bent is toch de jump puzzel. Maar we gingen omstebeurt, geen gekke dingen geprobeerd.
Wel wat Steff zei, zweethandjes als een malle
Wel wat Steff zei, zweethandjes als een malle
Atlas#22744
Ik pre-order nooit weer dlc. Heb nu opeens een timer dat ik pas over een aantal uur kan spelen en kan destiny gewoon niet opstarten tot de timer klaar is.
Reinstalling schijnt te helpen, maar dat gaat langer duren dan de 2+ uur op de timer
Reinstalling schijnt te helpen, maar dat gaat langer duren dan de 2+ uur op de timer
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Verwijderd
hmm bij mij niet, vreemd..Versteegrob schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:48:
Update van 1 MB, lol
Die heb je gisteren misschien al gehad?
Atlas#22744
Verwijderd
Waarschijnlijk wel jaKasai schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:57:
Die heb je gisteren misschien al gehad?
Grappig dat we je in de tower tegenkwamen na de flawless raid
Atlas#22744
Verwijderd
Haha ja idd, mooie prestatie hoor! Een vreugde dans was daarom wel toepasselijkKasai schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:00:
Grappig dat we je in de tower tegenkwamen na de flawless raid
i need dis
mensen die al om 10 uur kunnen spelen alvast veel plezier, verklap aub niet te veel! =) moet tot half 6 wachten voordat k kan spelen =(
Haha er zijn wel meer lotgenoten denk ik kip, myself includedRaw Kip schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:41:
mensen die al om 10 uur kunnen spelen alvast veel plezier, verklap aub niet te veel! =) moet tot half 6 wachten voordat k kan spelen =(
Bij mij is de baas ook nog vrij vanavond, dus volgens mij wordt mij ook nog geacht een avondje qualitytime te houden...
haha same, eerst die zooi nog instaleren etc en dan komt mijn baas ook alweer. waarschijnlijk vrijdag pas echt tijdCrackSlet schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:52:
Bij mij is de baas ook nog vrij vanavond, dus volgens mij wordt mij ook nog geacht een avondje qualitytime te houden...
Denk dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Hoewel sinds de aanschaf van goede headphones houdt ze zichzelf ook wel bezig. Veel plezier alvast mensen die wel vrij zijn
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
GRAAG VANAF HEDEN SPOILER TAGS GEBRUIKEN ALS JE IETS POST OVER TDB!!!
Alvast bedankt!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
GRAAG VANAF HEDEN SPOILER TAGS GEBRUIKEN ALS JE IETS POST OVER TDB!!!
Alvast bedankt!!
[ Voor 33% gewijzigd door jesse111 op 09-12-2014 10:02 ]
spoiler: Nightfall
Nightfall: Epic, Nightfall, Arc Burn, Lightswitch, Angry
Weekly heroic: Heroic, Arc Burn
LOCKED for now. Some missions need to be done first probably.
Weekly heroic: Heroic, Arc Burn
LOCKED for now. Some missions need to be done first probably.
[ Voor 69% gewijzigd door Kasai op 09-12-2014 10:05 ]
Atlas#22744
ahhhh hoe verleidelijk om daar op te klikken kasai!:P
Eerste paar seconden gezien van een twitch stream, toch maar afgezet, ik wil niks weten 
Dit wordt een lange dag..
Dit wordt een lange dag..
[ Voor 13% gewijzigd door tha_crazy op 09-12-2014 10:06 ]
Ik overweeg bedorven voedsel te eten.
Atlas#22744
waarom?Kasai schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:08:
Ik overweeg bedorven voedsel te eten.
Verwijderd
Over de raid. Echte spoiler 
spoiler:
Je kan dus meteen de helmouth in, geen syncplate iets.
Damn ik moet hier kijken maar ik wil niet kijken
Hmmm er ligt hier op kantoor nog beschimmelde kaas, denk je dat dat goed genoeg is voor mij?
Het is wel heel glad op de weg, kan je niet beter thuis werken?
Eet gewoon rauwe kipRaw Kip schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:10:
[...]
Hmmm er ligt hier op kantoor nog beschimmelde kaas, denk je dat dat goed genoeg is voor mij?
oh, deze dag gaat nog heel lang duren zo....
first world problems.....
www.ishetalvijfuur.nl
first world problems.....
www.ishetalvijfuur.nl
[ Voor 14% gewijzigd door Raw Kip op 09-12-2014 10:13 ]
Ik voel ook ineens een griepje opkomen. Beetje zere keel enzo....
Na lang wachten op de timer geeft de ps doodleuk aan dat ik die expansion niet heb gekochtrnenator schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 07:55:
Ik pre-order nooit weer dlc. Heb nu opeens een timer dat ik pas over een aantal uur kan spelen en kan destiny gewoon niet opstarten tot de timer klaar is.
Meer mensen met dit probleem?
Edit: licenses restored van alle accounts, ps4 overal als primary en doet het nu wel.
[ Voor 8% gewijzigd door rnenator op 09-12-2014 10:32 ]
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Even praktisch voor mensen die vanavond de weeklies willen spelen: het zijn nieuwe strikes, en "Requires Eris Quest Completion"
Update even je licenties! Heb je wel al die sparrow gekregen een tijdje geleden?rnenator schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:20:
[...]
Na lang wachten op de timer geeft de ps doodleuk aan dat ik die expansion niet heb gekocht
Mensen die een digitale versie van Destiny hebben gekocht en de dlc hebben gepre-purchased konden idd tegen een bug aanlopen waarbij Destiny niet meer wilde opstarten. In plaats daarvan zag je die timer idd.rnenator schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:20:
[...]
Na lang wachten op de timer geeft de ps doodleuk aan dat ik die expansion niet heb gekocht
Verdwijnende dlc is echter nieuw voor mij! Staat hij wel in je purchase history? Ik zou direct een ticket aanmaken bij Bungie en de Nederlandse Playstation helpdesk bellen.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Verwijderd
Dat wilde ik dus ook doen alleen was ik het even vergeten... nu helemaal opnieuw beginnenVerwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:45:
Ah, ik dacht het al
Heb 2 factions op 99% staan.
Verwijderd
Kut ik kon het niet laten.
spoiler:
Mobs in de raid zijn 31 op normal, lvl 29 zullen het moeilijk hebben
Verwijderd
Het hoogste level dat je op dit moment kan worden is toch 31? Pas als de hard raid uitkomt toch 32?
En wat is voor pve het handigste, Intellect, discipline of strength?
En wat is voor pve het handigste, Intellect, discipline of strength?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2014 10:56 ]
Nee, je zou theoretisch gezien dit weekend al 32 kunnen worden. Als je de raid gear hebt uit normal (weer 3 pieces neem ik aan) en je exotic upgrade, kan je 32 worden.Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:51:
Het hoogste level dat je op dit moment kan worden is toch 31? Pas als de hard raid uitkomt toch 32?
Verwijderd
hmm oke dus het crota raid gear is hogere light dan het gear bij de vendors?jesse111 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:56:
[...]
Nee, je zou theoretisch gezien dit weekend al 32 kunnen worden. Als je de raid gear hebt uit normal (weer 3 pieces neem ik aan) en je exotic upgrade, kan je 32 worden.
Van de vier packages die ik heb ingeleverd maar 1 commendation gekregen. Zal moeilijk worden om ze te krijgen als het zo random is.Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:44:
Helaas geen commendations uit de bewaarde packages bij de post master
Verwijderd
Gaan jullie meteen voor level 31 of blijven jullie level 30 en gaan dan raiden voor meteen 32?
Verwijderd
Ik kreeg er 0 uit 3che101 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:59:
[...]
Van de vier packages die ik heb ingeleverd maar 1 commendation gekregen. Zal moeilijk worden om ze te krijgen als het zo random is.
Ik blijf lekker level 30Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:59:
Gaan jullie meteen voor level 31 of blijven jullie level 30 en gaan dan raiden voor meteen 32?
Genoeg tijd tot de volgende raid er is!
Ik mag toch van harte hopen dat ze hier geen RNG op los gelaten hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:00:
[...]
Ik kreeg er 0 uit 3dacht eigenlijk dat er vanaf nu in elke package een zou zitten.
Anders wordt het een farm feest om hopelijk commendations te krijgen
Je had ze alle 4 al? Of heb je er 1 net gehaald?che101 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:59:
[...]
Van de vier packages die ik heb ingeleverd maar 1 commendation gekregen. Zal moeilijk worden om ze te krijgen als het zo random is.
Atlas#22744
Verwijderd
Ja inderdaad maar als ik het zo las, dan lijkt het er wel opCrash schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:04:
[...]
Ik mag toch van harte hopen dat ze hier geen RNG op los gelaten hebben
Anders wordt het een farm feest om hopelijk commendations te krijgen
spoiler:
tweede quest mission op heroic (lvl30) is verdomde lastig!
En:
M'n eerste +33 light en +331 attack (max) gear is binnen, legendary engrams
[ Voor 37% gewijzigd door praseodymium op 09-12-2014 11:11 ]
Op zich niet zo heel verrassend. Denk dat ze je eerst willen laten levelen voor je aan de raid kunt starten. Was natuurlijk al zoVerwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:49:
Kut ik kon het niet laten.
spoiler:Mobs in de raid zijn 31 op normal, lvl 29 zullen het moeilijk hebben
Dus uit legendary engrams kan je nieuw spul krijgen?praseodymium schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:07:
spoiler:tweede quest mission op heroic (lvl30) is verdomde lastig!
En:
M'n eerste +33 light en +331 attack (max) gear is binnen, legendary engrams![]()
Yes, maar de tower vendors verkopen het nu ook gewoon.Ereaser schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:17:
[...]
Dus uit legendary engrams kan je nieuw spul krijgen?
Verwijderd
Wat was het voor een deel?Ereaser schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:17:
[...]
Dus uit legendary engrams kan je nieuw spul krijgen?
Kwanta costa?praseodymium schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:20:
[...]
Yes, maar de tower vendors verkopen het nu ook gewoon.
Ja maar ik heb al mijn marks uit gegeven aan materials om mijn (nu waardeloze) wapens en gear te upgradenpraseodymium schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:20:
[...]
Yes, maar de tower vendors verkopen het nu ook gewoon.
Dit topic is gesloten.
![]()