https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Als je die middenroute pakt, en 2 a 3 blokken dan springt iedere class gemakkelijk naar de overkant.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Verwijderd
Graag gedaanhatsa schreef op zondag 07 december 2014 @ 12:27:
Bedankt nog voor de hulp gisteren! Was erg fijn om rustig uitgelegd te krijgen wat de bedoeling was.
En sorry voor mijn niet zo nette taalgebruik bij de springpuzzel
En zoals steff zegt iedereen heeft wel eens moeite met de jumppuzzel.
Gewoon een paar keer proberen en dan lukt het wel.
Volgens mij ook. Die drie blokken springen, dan naar de overkant, 1 x voor de rand langs springen en je bent veilig. Het is zo simpel, maar 1 x te vroeg of laat springen ( vooral met de warlock, die komt wel precies qua hoogte springen ) en je ligt er naast haha.UTADDICT schreef op zondag 07 december 2014 @ 12:51:
Ik dacht ook altijd dat het voor de ene class makkelijker was dan voor de ander. Maar ik denk toch dat het wel meevalt.
Als je die middenroute pakt, en 2 a 3 blokken dan springt iedere class gemakkelijk naar de overkant.
Filmpje helemaal bekeken of doorheen gescrollt? Ergens gingen ook drie yolohorns tegelijk op de templar haha.
Precies, iedereen valt er wel eens vanaf.Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 12:54:
[...]
Graag gedaan
En zoals steff zegt iedereen heeft wel eens moeite met de jumppuzzel.
Gewoon een paar keer proberen en dan lukt het wel.
Verwijderd
Hoe laat?Michaelg schreef op zondag 07 december 2014 @ 12:36:
Ik zoek nog iemand voor de hard raid vanavond. Etheon checkpoint. Graag een lvl 30 met ervaring.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik kan je eventueel wel helpen.Michaelg schreef op zondag 07 december 2014 @ 12:36:
Ik zoek nog iemand voor de hard raid vanavond. Etheon checkpoint. Graag een lvl 30 met ervaring.
Level 30 hunter.
PSN: Leech1984
Wat mij betreft wel! Heeft iemand nog voorkeur qua tijd?Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 12:42:
[...]
Mag ik ook mee? mag ik ook mee?
TFD-Influence (level 28 Warlock)
VoG Normal:
1. Houtvlot (level 28 titan)
2. spook123 (level 28 titan)
3. TFD-Influence (level 28 warlock)
4.
5.
6.
PSN: Houtvlot
Als je via de verdwijnende platformen springt is het met iedere klasse makkelijk te doen. Dus de "officiële" manier. De andere manier vereist enige handigheid.Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 12:34:
[...]
Is het overigens zo dat die spring puzzel makkelijker te doen is met een warlock / hunter dan met een titan i.v.m. de perks van die classes?
Om op het eerste platform te komen heb je een korte boost (titan) of tweede jump nodig. Vervolgens kun je met een normale sprong op het tweede platform komen, deze spawnt rechtsonder het eerste platform.
Vanaf het tweede platform kun je zonder boost of dubbel jump naar het derde platform springen. Deze spawnt achter en beneden het tweede platform.
Vanaf het derde platform spring je zonder boost of extra jumps naar de richel langs de wand. Een sprint aanloopje vanaf het derde platform is aan te bevelen. Wanneer je een meter of 10 boven de richel bent begin je met boosten of dubbel/triple jumpen om je val te remmen.
MAW:
Via een korte boost of dubbel jump kom je op het eerste platform. Je draait naar rechts en springt zonder boost of dubbel jump op het tweede platform. Linksonder het tweede platform spawnt het derde platform. Als je neerkomt op het tweede platform ga je dus aan de linker kant van dit platform staan en wacht je op het derde platform. Je spring daarop.
Zodra je op het derde platform bent sprint je richting de muur aan de overkant voor je en spring je zonder boost of dubbel jump op het laatste moment van het derde platform af. Je valt een meter of 20-30 naar beneden en een meter of 10 boven de richel zet je je boost (titan) of dubbel jump (hunter/warlock) aan om je val te breken. Hoe later je je val breekt, hoe veiliger je neerkomt.
Sommige mensen zijn echter niet in staat om hun jump knop lichtjes in te drukken, heb ik de afgelopen maanden gemerkt. Ik had een keer een titan die al moeite had om op het eerste verdwijnende platform te komen, omdat ie motorisch niet in staat was om even heel kort te boosten om zijn sprong te verlengen. Als titan kun je sprongen in de lengte perfect verlengen als je na het hoogtepunt van je sprong de springknop kort indrukt en gelijk daarna weer indrukt. Dan boost je heel kort en ga je feitelijk alleen maar horizontaal vooruit. Die jongen ging altijd gelijk voor een volle boost en tegen de tijd dat ie op het eerste platform kon landen was het platform alweer weg. Kort de springknop indrukken lukte hem gewoon niet!!
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Je ziet dan twee platformen achter elkaar verschijnen. Wanneer het eerste verschijnt, spring je naar de richting van het tweede. Je komt dan op het 2e terecht en kunt zo door naar de richel.
Wat we ook al gedaan hebben is de mensen die het halen door laten gaan en daarna weer joinen. Scheelt een hoop frustratie :-)
Er wacht al een party van 4 op jeFrijns.Net schreef op zondag 07 december 2014 @ 15:38:
VoG wil ik ook wel proberen met mijn nieuwe Warlock lvl 28
Verwijderd
Heb wel nog enkele vraagjes:
1. Bij de spire hoef je in principe alleen maar die 3 punten te beschermen totdat de spire helemaal is voltooid toch?
2. Bij de templar is het eerst de conflux verdedigen die in het midden staat, dan in de 2e ronde de Oracles killen en dan als 3e de templar killen? Diegene die de relic draagt, hoe krijgt die het schild eraf? (R2 Toets?)
3. De doolhof, heeft iemand daar een kleine "walkthrough" van hoe je precies moet lopen? Kan me voorstellen dat je je moe zoekt als je niet weet hoe je moet lopen. Alhoewel ik dit ook via YouTube kan bekijken.
4. Als je bij atheon bent geteleporteerd en je hebt de relic, dan is kort L1 dus healen en wanneer je het schild wilt krijgen moet je lang L1 indrukken?
2 lvl 30's titans met meerder snelle HARD VOG ervaring. Klinkt alleen misschien een beetje vies
[ Voor 6% gewijzigd door dinges op 07-12-2014 16:14 ]
Houtvlot, ik voeg je toe en komen eraan.dinges schreef op zondag 07 december 2014 @ 16:13:
Als jullie zin hebben om een groep van 4 te helpen op normal: PSN houtvlot
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 16:10:
Thanks aan iedereen van onze groep vandaag voor de raidWas zeer informatief.
Heb wel nog enkele vraagjes:
1. Bij de spire hoef je in principe alleen maar die 3 punten te beschermen totdat de spire helemaal is voltooid toch?
Si
2. Bij de templar is het eerst de conflux verdedigen die in het midden staat, dan in de 2e ronde de Oracles killen en dan als 3e de templar killen? Diegene die de relic draagt, hoe krijgt die het schild eraf? (R2 Toets?)
Super gebruiken. Dus r1 en l1.
3. De doolhof, heeft iemand daar een kleine "walkthrough" van hoe je precies moet lopen? Kan me voorstellen dat je je moe zoekt als je niet weet hoe je moet lopen. Alhoewel ik dit ook via YouTube kan bekijken.
YouTube werkt het best. Uitleggen is beetje lastig.
4. Als je bij atheon bent geteleporteerd en je hebt de relic, dan is kort L1 dus healen en wanneer je het schild wilt krijgen moet je lang L1 indrukken?
L1 is cleansen. Als kort inhoudt cleans je, lang inhouden is een schild.
Vanavond 20:00 proberen we het weer!
VoG Normal:
1. Houtvlot
2. spook123
3. TFD-Influence
4. kromkommer?
5. BasFromNL?
6. <uw naam hier?>
Is goed. Stuur je tegen half 8 een invite.leech1984 schreef op zondag 07 december 2014 @ 13:09:
[...]
Ik kan je eventueel wel helpen.
Level 30 hunter.
Ik doe om half 8 even raid op hard afmaken. Wil om 8 uur wel mee op normal. (ps4 toch?)dinges schreef op zondag 07 december 2014 @ 16:26:
We waren dichtbij, maar toch is het net niet gelukt
VoG Normal:
1. Houtvlot
2. spook123
3. TFD-Influence
4. kromkommer?
5. BasFromNL?
6. <uw naam hier?>
Sasha1103 is mijn psn
Ja helemaal gezien, tof!steffeh schreef op zondag 07 december 2014 @ 12:56:
[...]
Volgens mij ook. Die drie blokken springen, dan naar de overkant, 1 x voor de rand langs springen en je bent veilig. Het is zo simpel, maar 1 x te vroeg of laat springen ( vooral met de warlock, die komt wel precies qua hoogte springen ) en je ligt er naast haha.
Filmpje helemaal bekeken of doorheen gescrollt? Ergens gingen ook drie yolohorns tegelijk op de templar haha.
Had alleen wel verwacht dat de chat er ook bij te horen was!
P.s. ging goed bij de Gorgons. Jullie gebruiken zo'n moeilijke route voor het stuk na de chest daar.
[ Voor 7% gewijzigd door UTADDICT op 07-12-2014 18:02 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
PSN: jansoe13
Nog mensen nodig? Ben lv28 titandinges schreef op zondag 07 december 2014 @ 16:26:
We waren dichtbij, maar toch is het net niet gelukt
VoG Normal:
1. Houtvlot
2. spook123
3. TFD-Influence
4. kromkommer?
5. BasFromNL?
6. <uw naam hier?>
Ik ben onderweg... Maar kom niet op psn?Michaelg schreef op zondag 07 december 2014 @ 16:45:
[...]
Is goed. Stuur je tegen half 8 een invite.
Sorry, volgens mij zijn we al vol.
1. Houtvlot
2. spook123
3. TFD-Influence
4. kromkommer?
5. BasFromNL?
6. SaSha1103
De 2 vraagtekens zijn nog... vraagtekens
Dan hebben we nog op de reservelijst:
1. m0nkeymen81
2. PBP
Verwijderd
Met hetzelfde character krijg je niks, andere character krijg je wel wat.Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:41:
Krijg je overigens alle rewards maar 1x per week? Dus de loot uit kistjes maar ook de rewards uit het killen van de bazen wat dus betekent dat als je de VoG een tweede keer doet binnen een week dat je niks krijgt?
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Jep. Of hard doen, dan krijg je de rewards nog wel een keer. Althans, alleen als je eerst normal speelt en daarna hard. Als je hard doet krijg je de rewards per stage ( boss ) dubbel. Dan krijg je ipv drie shards gelijk zes shards. Maar dat kan ook maar 1 keer per week...Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:41:
Krijg je overigens alle rewards maar 1x per week? Dus de loot uit kistjes maar ook de rewards uit het killen van de bazen wat dus betekent dat als je de VoG een tweede keer doet binnen een week dat je niks krijgt?
Ja die gorgons gingen niet helemaal lekker. Normaal altijd wipe na de chest, maar we raken altijd de weg kwijt daaro. Ook met +100 plus raid ervaring in de groepUTADDICT schreef op zondag 07 december 2014 @ 17:34:
[...]
Ja helemaal gezien, tof!
Had alleen wel verwacht dat de chat er ook bij te horen was!
P.s. ging goed bij de Gorgons. Jullie gebruiken zo'n moeilijke route voor het stuk na de chest daar.
hehe ;-)steffeh schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:47:
[...]
Ja die gorgons gingen niet helemaal lekker. Normaal altijd wipe na de chest, maar we raken altijd de weg kwijt daaro. Ook met +100 plus raid ervaring in de groep
Gewoon vlak rechts langs de hoge rots, en dan rechts houden.
Volgende keer mag je de weg komen wijzenUTADDICT schreef op maandag 08 december 2014 @ 00:19:
[...]
hehe ;-)
Gewoon vlak rechts langs de hoge rots, en dan rechts houden.
Atlas#22744
Gaarne, need 30.
Ik wil wel mee, moet hem nog wel helemaal met mijn 2e alt.leech1984 schreef op zondag 07 december 2014 @ 23:55:
Wil er iemand nog een hard run doen op de ps4 morgen? Moet eigenlijk alleen nog tot de Templar halen, maar wil best de rest ook nog even meelopen/helpen als dat nodig is.
En volgens mij wil Ronald19782 hem ook nog ff doen, weet alleen niet of hij vanavond online is.
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Vanaf morgen is level 31 binnen handbereik
Atlas#22744
Gekregen, in de vorm van een codeRaw Kip schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:20:
uhhhhh, ik zit nu op de website van destinythegame en wil de season pass kopen, alleen staat er bij region geen Nederlands of dutch tussen, hoe hebben jullie de DLC gekocht?
PSN: Eczeem
Hoe laat gaat die bende eigenlijk live?
Je kan kiezen voor "Benelux".Raw Kip schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:20:
uhhhhh, ik zit nu op de website van destinythegame en wil de season pass kopen, alleen staat er bij region geen Nederlands of dutch tussen, hoe hebben jullie de DLC gekocht?
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Verwijderd
ja zeker denk vanaf half 9strompel schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:08:
[...]
Ik wil wel mee, moet hem nog wel helemaal met mijn 2e alt.
En volgens mij wil Ronald19782 hem ook nog ff doen, weet alleen niet of hij vanavond online is.
iemand zin om morgen mee te doen of de VOG te doen morgen?
Verwijderd
Leech lvl 30 hunter
Ruwi lvl 30 warlock
Zekerpixels lvl 30 Warlock/hunter
Mrmagictomtom lvl 30 Warlock
HobesterCharles lvl 30 Hunter
FreakGIB/BjornNL lvl 30hunter/warlock?
[ Voor 6% gewijzigd door praseodymium op 08-12-2014 11:05 ]
Hopelijk weinig problemen, zodat ik morgen gelijk de nieuwe raid kan knallen
Maar vanavond nog heel even VoG flawless halen! Moet lukken met mijn legendarische Guardian Down clan
[ Voor 17% gewijzigd door jesse111 op 08-12-2014 11:06 ]
Ik ook wel, lvl 30 warlock/titanpraseodymium schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:05:
Ik wil morgen ook wel mee met een Crota's End run, lvl30 titan
Denk dat we beter een nieuw groepje kunnen maken
- cssfir3 (lvl 30 warlock/titan)
- mark__54 (lvl 30 titan)
- ...
- ...
- ...
- ...
Ja hoor! Best!Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:04:
Morgen avond tijd 8:45/21:00 Crota's end Raid normal.
Leech lvl 30 hunter
Ruwi lvl 30 warlock
Maar we moeten wel gaan investeren in een titan hoor...
Verwijderd
ik heb de hele week vrij wil prima nog een x mee hoor, plan om hem elke dag een x te doen :-)leech1984 schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:24:
[...]
Ja hoor! Best!
Maar we moeten wel gaan investeren in een titan hoor...
Ik meld me aan, lvl 30 warlock, kan morgen overdag ook, als er nog iemand is die alvast de nightfall op lvl 30 wil doen :-)jimmeh22 schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:22:
[...]
Ik ook wel, lvl 30 warlock/titan
Denk dat we beter een nieuw groepje kunnen makenwillen er nog meer lvl 30's morgenavond beginnen met Crota's End? Uurtje of 20:30?
- ...
- ...
- ...
- ...
Verwijderd
ja hoor dat wil ik beststrompel schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:26:
[...]
Ik meld me aan, lvl 30 warlock, kan morgen overdag ook, als er nog iemand is die alvast de nightfall op lvl 30 wil doen :-)
Top!strompel schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:26:
[...]
Ik meld me aan, lvl 30 warlock, kan morgen overdag ook, als er nog iemand is die alvast de nightfall op lvl 30 wil doen :-)
Crota's End, morgenavond 20:30.
- jansoe13 (lvl 30 warlock)
- Ronald?? (lvl 30 titan)
- ...
- ...
Ik ben trouwens morgen ook vrij, dus kan ook vroeg beginnen met de NF etc
Mooi
Is het zo dat ik bij de vangaurd gear kan kopen morgen waarmee (met 1 geupgrade exotic ) ik lvl 31 kan worden?
Ik wil het ook wel proberen. Physxx, lvl 30 hunterjimmeh22 schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:29:
[...]
Top!
- Physxx (lvl 30 hunter)
- ...
Verwijderd
exotics upgraden zou pas kunnen via xur en die is er vrijdag pas. gear kopen bij eris kan wel maar je moet daar ook iets van valuta voor hebben die je krijgt als je rangen omhoog gaat en ik denk dat je ook rank bij eris moet opbouwen .....strompel schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:30:
[...]
Mooi
Is het zo dat ik bij de vangaurd gear kan kopen morgen waarmee (met 1 geupgrade exotic ) ik lvl 31 kan worden?
Verwijderd
ik had het over de nightfall ik heb morgen avond al twee raids ......jimmeh22 schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:29:
[...]
Top!
- ...
- ...
ja ik wil meeVerwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:04:
Leech lvl 30 hunter
Ruwi lvl 30 warlock
PSN: FreakGIB
Verwijderd
Hobester is bezig met een titan! die is geloof ik ergens in de 20, dus nog even geduld haha
Good luckjimmeh22 schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:29:
[...]
Top!
- ...
- ...
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Op zich geen verkeerde strategie. Als ik het goed begrijp zijn shards en energy nog steeds nodig dus dan is VoG nog goed om regulier te doen. Misschien beter om morgen dan VoG hard te doen, disndag / woensdag eerste guides lezen en dan woensdagavond de "early raiders" inhalen met deze info in het achterhoofd...CrackSlet schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:50:
Ik wacht wel even tot er wat mensen ervaring hebbenHeb voorlopig nog wel zat te doen voordat ik uberhaupt lvl 30 ben. Gisteren wel m'n eerste raid gear gekregen, de handschoentjes. In de 3e keer dat ik de raid doe, dus ik heb niet te klagen volgens mij. En als toetje ook de Thunderlord er bij gekregen
als iedereen deze strategie zou volgen zou niemand de raid ooit finishen hahaPhysx schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:55:
[...]
Op zich geen verkeerde strategie. Als ik het goed begrijp zijn shards en energy nog steeds nodig dus dan is VoG nog goed om regulier te doen. Misschien beter om morgen dan VoG hard te doen, disndag / woensdag eerste guides lezen en dan woensdagavond de "early raiders" inhalen met deze info in het achterhoofd...
Ah ja als je nog geen level 30 bent zou ik ook nog even wachten.CrackSlet schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:50:
Ik wacht wel even tot er wat mensen ervaring hebbenHeb voorlopig nog wel zat te doen voordat ik uberhaupt lvl 30 ben. Gisteren wel m'n eerste raid gear gekregen, de handschoentjes. In de 3e keer dat ik de raid doe, dus ik heb niet te klagen volgens mij. En als toetje ook de Thunderlord er bij gekregen
Wel jammer, want morgen kan je de nieuwe raid compleet "blind" doen, niemand weet precies hoe het werkt
Fijn als het hele team d'r aan de de overkant van de jump puzzle pas achter komt dat 'die nieuwe' (ik dus) er niet meer bij is
Twee vragen, krijg je op hard mode opnieuw alle loot en is de gear die je krijgt voor de class waarmee je speelt of is dit random?
Prima,Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:04:
Leech lvl 30 hunter
Ruwi lvl 30 warlock
Gewoon veel raken schieten en ontwijkenpraseodymium schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:19:
30% minder damage is best veel...
Nee zonder gein je hebt gelijk. Maar hoop met de dlc toch snel de benodigde spullen te halen
[ Voor 18% gewijzigd door Biatch op 08-12-2014 12:22 ]
[ Voor 5% gewijzigd door jimmeh22 op 08-12-2014 12:27 ]
Verwijderd
thnx, ik ga daar altijd dood -.-Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:38:
Nog een tip voor de mensen die de VOG spelen en bij de templar zijn. En de relic drager alleen beneden bezig is. Als je bijna dood bent door de harpies/supplicants ga op de grond zitten. Dan kunnen ze je niet raken! omdat hun kijkhoek te hoog is. Zodra je weer health hebt sta je weer op.
Guides lezen, echt niet.Physx schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:55:
[...]
Op zich geen verkeerde strategie. Als ik het goed begrijp zijn shards en energy nog steeds nodig dus dan is VoG nog goed om regulier te doen. Misschien beter om morgen dan VoG hard te doen, disndag / woensdag eerste guides lezen en dan woensdagavond de "early raiders" inhalen met deze info in het achterhoofd...
Wij gaan er dinsdagavond blind in.
Woensdag overdag lekker verder de raid uitpluizen.
zin an
Is ook de leukste manier denk ik! Succes Vintha_crazy schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:40:
[...]
Guides lezen, echt niet.
Wij gaan er dinsdagavond blind in.
Woensdag overdag lekker verder de raid uitpluizen.
zin an
Mocht je nog voor woensdag overdag een raid zoeken.......Biatch schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:42:
[...]
Is ook de leukste manier denk ik! Succes Vin
Met een beetje geluk heb ik dan 2 level 30-ers
Als de vangaurd teminnste een level 30 chest verkoopt.....
[ Voor 10% gewijzigd door tha_crazy op 08-12-2014 12:43 ]
Dan zit ik helaas gewoon op het werk... Misschien savonds of een van de andere dagen savonds. Komt goedtha_crazy schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:43:
[...]
Mocht je nog voor woensdag overdag een raid zoeken.......
Met een beetje geluk heb ik dan 2 level 30-ers
Als de vangaurd teminnste een level 30 chest verkoopt.....
Woensdagavond ben ik helaas niet (nooit) beschikbaarBiatch schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:46:
[...]
Dan zit ik helaas gewoon op het werk... Misschien savonds of een van de andere dagen savonds. Komt goed
Oh ja de baas is er dan toch?tha_crazy schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:48:
[...]
Woensdagavond ben ik helaas niet (nooit) beschikbaar
- Physxx (lvl 30 hunter)
- ...
- ...
Nog twee lvl 30's nodig!
zal stuk makkelijker worden morgen om lvl 30 te worden =)Cerebriform schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:52:
Mazzelaars dat jullie level 30 hebben gehaald. Ik ben jaloers.
Ik zal dan maar niks zeggen over level 30...Cerebriform schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:52:
Mazzelaars dat jullie level 30 hebben gehaald. Ik ben jaloers.
Ach, mevrouw vind het niet erg als ik game.
Vraag maar aan sommige hier, even op vrijdagavond nightfall boosten of even op zaterdagavond anderhalf uur atheon hard downen
Weet totaal niet meer wie enzo, maar maakt niet uit
[ Voor 8% gewijzigd door tha_crazy op 08-12-2014 12:54 ]
Dat denk ik dus ook. Hoop morgen eind vd middag nog snel even handschoenen te vindenRaw Kip schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:52:
[...]
zal stuk makkelijker worden morgen om lvl 30 te worden =)
Verwijderd
Alleen voor de gorgon maze komt er een 3e man bij omdat anders de uitgang niet wordt geactiveerd.
Die zijn lekker bezig.
https://www.youtube.com/w...GSIggFG4KP8&v=GXi-zBDJK5s
Verwijderd
Hoe maken jullie het. Ik ben een 29 warlock maar heb nog nooit de vault of glass gedaan... iemand zin om mij er doorheen te loodsen? Ik speel op de ps4.
Alvast bedankt en nog een fijne dag!
met vriendelijke groet
Pff..die zullen wel een paar keer gewiped zijn jaVerwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:08:
Kijk dit filmpje. Die gasten zijn bazen!!! die halen gewoon de hard raid VOG met zijn 2en!
Alleen voor de gorgon maze komt er een 3e man bij omdat anders de uitgang niet wordt geactiveerd.
Die zijn lekker bezig.
https://www.youtube.com/w...GSIggFG4KP8&v=GXi-zBDJK5s
VortexSphere(warlock 30) en Muite3(titan 30) willen wel mee doen.jimmeh22 schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:50:
Morgenavond 20:30, Crota's End:
- Physxx (lvl 30 hunter)
- ...
- ...
Nog twee lvl 30's nodig!
Morgenavond 20:30, Crota's End:sphere87 schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:30:
[...]
VortexSphere(warlock 30) en Muite3(titan 30) willen wel mee doen.
- Physxx (lvl 30 hunter)
- VortexSphere (lvl 30 warlock)
- Muite3 (lvl 30 titan)
Mocht er iemand zich als reserve willen opstellen, let you hear
CrackSlet schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:30:
[...]
Gelukkig krijgt ie er wel een gruwelijke scootert voor op het einde
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ja is goed kan opzich ook wel eerder ben heel de dag vrijVerwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:04:
Leech lvl 30 hunter
Ruwi lvl 30 warlock
psn = bjornnl22
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()