We zoeken nog 1 iemand voor The dark below raid!
Voeg mij toe, join me, of vraag het even aan fruitschaal!
Voeg mij toe, join me, of vraag het even aan fruitschaal!
Verwijderd
Heb je nog animo dan? 😄 Ik kan tot 22.15dinges schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 19:35:
[...]
Ik heb niet echt voorkeur. Eerst animocheck
Lijkt me goeddinges schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 19:35:
[...]
Ik heb niet echt voorkeur. Eerst animocheck
[ Voor 3% gewijzigd door Kazu op 09-12-2014 21:18 ]
PS5 PSN: UnrealKazu
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Heb jij die al weten te bemachtigen?DarkElement schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:48:
Toch bizar dat mn oude full upgraded crest of alpha lupi (exotic) gewoon zwakker is dan die nieuwe legendary body armor van de vanguard
Ik wel hoor! Verder alleen nog niet genoeg voor een fireteamVerwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:41:
[...]
Heb je nog animo dan? 😄 Ik kan tot 22.15
PSN: Houtvlot
Ik denk dat nu duizenden mensen jou gaan proberen te hacken haha.Jelmer93 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:39:
Eerste legendary engram(heavy weapon) ooit bevat meteen de nieuwe dragons breath exotic.. 😁 gedropt in een level 20 missie op hard voor een bounty
Atlas#22744
Nee, dan heb je een US account nodig.Jedi Geub schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:24:
Ik had de us versie met seansonpass gekocht maar kan de dlc niet spelen met eu account?
psn vagr-ant
Het kan ook ik heb ook een us-accountJedi Geub schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:31:
Meen je niet? Hier werd gezegd dat hetbwel kon... Us kopen en eu spelen... Kak zooi
psn = bjornnl22
Wij hebben ook het eerste gedeelte gehaald. Tweede gedeelte is even puzzelen nog. Wel gaaf om het een beetje zelf uit te puzzelen!Kasai schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:08:
We zijn met Guardian Down door eerste stuk gekomen, 2 man hebben nu raid gauntlets.
Tweede stuk ging 2x heel goed, we waren denk ik bijna bij nieuw checkpoint. Helaas gaan we zaterdag pas verder.
PSN: Leech1984
heb de uitbreiding in de us store gekocht.
psn = bjornnl22
Yup! Heel erg leukleech1984 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:34:
[...]
Wij hebben ook het eerste gedeelte gehaald. Tweede gedeelte is even puzzelen nog. Wel gaaf om het een beetje zelf uit te puzzelen!
psn vagr-ant
Waarom ging je weg?kagematsuri schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:46:
Vliango i0k wil wel. Nog iemand
psn vagr-ant
[ Voor 36% gewijzigd door Vliango op 09-12-2014 22:55 ]
[ Voor 34% gewijzigd door praseodymium op 09-12-2014 23:43 ]
Ook hier de gauntlets gekregen.tha_crazy schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:26:
Eerste stuk, 2 uur over gedaan,
Maar ik heb al raid gauntlets.
hopen dat we donderdag door kunnen
psn vagr-ant
Zeker weten! Eerste stuk is chaos, geweldigleech1984 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:34:
[...]
Wij hebben ook het eerste gedeelte gehaald. Tweede gedeelte is even puzzelen nog. Wel gaaf om het een beetje zelf uit te puzzelen!
Atlas#22744
Haha ik heb exact dezelfde planning, vnv ajax + morgen hobbitBiatch schreef op woensdag 10 december 2014 @ 07:25:
Die eindbaas was wel ff pittig jemig. Helaas vrijdag pas weer tijd. Vanavond ajax morgen hobbit
Als het goed is hebben we dan 2 x 31 in ons team plus we weten precies wat we moeten doen bij die brug.Kasai schreef op woensdag 10 december 2014 @ 07:28:
[...]
Zeker weten! Eerste stuk is chaos, geweldigIk kan niet wachten om weer te gaan, helaas wordt dat pas zaterdag
Nice! Wie nog meer dan naast Faris?steffeh schreef op woensdag 10 december 2014 @ 08:48:
[...]
Als het goed is hebben we dan 2 x 31 in ons team plus we weten precies wat we moeten doen bij die brug.
Toen we eenmaal allemaal aan de overkant kwamen brak de hel los, dus onze euforie eindigde heel snel in 6 x 'guardian down' achter elkaar haha.
Atlas#22744
Ik doe m'n best :-)Kasai schreef op woensdag 10 december 2014 @ 08:51:
[...]
Nice! Wie nog meer dan naast Faris?
Haha ja dat was best sick, volgende keer allemaal heavy ammo pack poppen en die bitches yolohornen.
Oooooh op die fietskagematsuri schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:48:
Ging niet weg had klein audio prob. Heb relog gedaan en opgelost. Ik hoorde dat er anderen weg waren. Ben hooguit 2 mibs weg geweest
[ Voor 12% gewijzigd door jesse111 op 10-12-2014 09:24 ]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Verwijderd
UTADDICT schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:27:
Gisteren die omnigul strike gedaan als weekly heroic (als 29 de nightfall proberen is een dikke faal kan ik je vertellen).
Maar die is best lastig (we deden hem op 28)! Leuk man, om compleet gebombardeerd te worden met mobs in een veel te klein kamertje en daadwerkelijk op te moeten letten om een strike te halen.
Je merkte ook meteen dat we allemaal wat gemakkelijk zijn geworden de laatste tijd, omdat we overal gewoon doorheen konden rennen. Bij deze dus niet, tof!
[ Voor 4% gewijzigd door Faaz0 op 10-12-2014 09:46 ]
Die gauntlets heb ik ook uit de raid. Je hebt gewoon 21 radiant shards nodig om ze te upgraden. Ascentdant shards heb je dus niets aan om level 32 te worden.leech1984 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 00:13:
[...]
Ook hier de gauntlets gekregen.
Heb maar een helm en de schoentjes gehaald bij de Vanguard: dan kan ik naar level 31.
Haha, belachelijk veel moeilijker geworden dan de nightfalls van hiervoor, 3 30ers en nog super voorzichtig moeten spelen, wel teminste weer een uitdaging! Alleen vind ik het nogal lame dat je hem moet vrijspelen...hopelijk gaan ze dat niet elke week zo doen..Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:28:
De nightfall is ook leuk weer wat moeilijker dan normaal haha. Helaas kreeg ik een legendary fusion rifle.
En je krijgt wel wapens uit de raid, alleen geen primary's nog. Ik was in de veronderstelling dat er helemaal geen wapens gedropt werden.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Ik ga toch proberen die lvl 31 te halen voor de volgende ronde. Denk dat dat belangrijker is dan alle subclasses hebben. 31 halen is niet heel ontzettend lastig + misschien bij Xur een hogere damage gun halen. Dat maakt alles een stuk makkelijker. En zeker aangezien de volgende checkpoints de levels weer hoger wordenjesse111 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:20:
[...]
Het is me wel opgevallen dat je voor deze raid toch wel elke subclass nodig hebt, je kan het niet echt makkelijk halen als je bijvoorbeeld alleen maar sunsingers hebt
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Klopt, we hebben inderdaad iemand van 31 nodig, of meerdere mensen die 31 zijn, dan gaat het toch wel even wat makkelijker denk ik.rnenator schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:19:
[...]
Ik ga toch proberen die lvl 31 te halen voor de volgende ronde. Denk dat dat belangrijker is dan alle subclasses hebben. 31 halen is niet heel ontzettend lastig + misschien bij Xur een hogere damage gun halen. Dat maakt alles een stuk makkelijker. En zeker aangezien de volgende checkpoints de levels weer hoger worden
spoiler:Een volle clip van corrective measure (100 kogels) is gewoon niet genoeg om 1 Swordbearer neer te halen. Mede omdat de impact te laag is om em een keer te laten stoppen.
Er is trouwens een zwaard combo "melee + melee + RT + RT" die veel damage doet. Voor de volgende keer.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Verwijderd
The house of wolves, als ik het goed heb, heeft daar sowieso een paar missies... maar goed, eerst deze DLC uitkiemen hehe. is het al bekend wanneer de volgende DLC uitkomt?Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:39:
ohwz een DLC op The Reef lijkt me wel tof....
Met nieuwe enemies er bij ofzo! (die paarse)
Ja 1 na gisteren de Weekly op lvl 30 gehaald te hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 19:57:
Heeft iemand al commendations?
[ Voor 3% gewijzigd door Wackmack op 10-12-2014 10:52 ]
Leech red je vanmiddag rond half 4 voor de nightfall/weekly?leech1984 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 00:13:
[...]
Ook hier de gauntlets gekregen.
Heb maar een helm en de schoentjes gehaald bij de Vanguard: dan kan ik naar level 31.
psn = bjornnl22
Verwijderd
Ik had me vanguard lvl tot t randje gebracht zodat ik direct 1 commendation kon krijgenFrijns.Net schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:50:
[...]
Ja 1 na gisteren de Weekly gehaald te hebben.
Daar hadden we wel een uur voor nodig met 2x lvl 30 en 1x lvl 28.
psn vagr-ant
Lvl 27? Dat gaat je niet lukken maat. Zou eerst even levelenVersteegrob schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:51:
Wil zo de eerste keer de raid doen, ben lvl ,27.
Willen er wat mensen mee doen?
Raid normaal, op de ps4
1. Robdegekste
2.….
3...
4.....
5....
6.....
Tenzij hij VoG raid bedoelt?Biatch schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:01:
[...]
Lvl 27? Dat gaat je niet lukken maat. Zou eerst even levelen
Hij wilt de normale raid doen (VoG)Biatch schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:01:
[...]
Lvl 27? Dat gaat je niet lukken maat. Zou eerst even levelen
[ Voor 5% gewijzigd door Raw Kip op 10-12-2014 11:04 ]
Hoe bedoel je een checkpoint? Ik startte altijd benedenRaw Kip schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:03:
Ik denk niet dat dit in een spoiler hoeft:(weet ook niet of het al gepost is)
voor de mensen die deze week nog niet van plan zijn om de nieuwe raid te gaan spelen, je kan al bij de eerste chest komen. simpelweg start de crota end raid, zorg dat je beneden komt, loop naar links de deur naar binnen, als daar geen chest staat, wipe totdat er wel een chest staat. je hebt hierna hier wel een checkpoint. kan prima solo!
Er zijn 3 ( of 4? ) deuren langs de linkerkant. Er zit er ook nog eentje om de hoek. Als er een chest inzit gloeit er oranje lampje boven de deur : ) Het is inderdaad random, maar je kan ook gewoon wipen tot de eerste deur. Daar kom je altijd in je eentje.Raw Kip schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:03:
voor de mensen die deze week nog niet van plan zijn om de nieuwe raid te gaan spelen, je kan al bij de eerste chest komen. simpelweg start de crota end raid, zorg dat je beneden komt, loop naar links de deur naar binnen, als daar geen chest staat, wipe totdat er wel een chest staat. je hebt hierna hier wel een checkpoint. kan prima solo!
Oftewel:Raw Kip schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:03:
Ja die, wordt mijn eerste keer. Dus who is in? Of een strijd/weekly nu?jesse111 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:02:
[...]
Hij wilt de normale raid doen (VoG)Dat moet wel lukken.
Jep, maar niet iedereen kan op zn werk youtube bekijken, dus dacht typ het even voor mijn medetweakers!
http://www.reddit.com/r/D..._crota_hand_of_crota_and/Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:08:
Kan iemand me aub helpen bij de laatste 3 bounties van Eris? Kan het niet vinden
[ Voor 71% gewijzigd door jesse111 op 10-12-2014 11:16 ]
Ik denk tot zondag ofzo? Dan moet iedereen het wel eens gedaan hebbenRaw Kip schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:19:
thank you!
hoe lang gaan we dit spoilerbeleid volhouden dan? =)
hier ook
Atlas#22744
Verwijderd
Hahaha precies hetzelfde
Eigenlijk is dat eerste stuk super makkelijk... gewoon doorheen rennen en op alles knallen wat je ziet.. Als je weet wat je moet doen ( ja dôh ), dan ben je binnen 5 minuten door het eerste stukje heen.Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:33:
Wel een goeie hoor... eigenlijk is dat even easy een kistje pakken... en aangezien ik de raid toch nog niet doe tot min de helft van onze vaste groep 31 is....
Zag iemand het al solo'en met een huntersteffeh schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:51:
[...]
Eigenlijk is dat eerste stuk super makkelijk... gewoon doorheen rennen en op alles knallen wat je ziet.. Als je weet wat je moet doen ( ja dôh ), dan ben je binnen 5 minuten door het eerste stukje heen.
en kan je dan bij het tweede kistje komen?steffeh schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:51:
[...]
Eigenlijk is dat eerste stuk super makkelijk... gewoon doorheen rennen en op alles knallen wat je ziet.. Als je weet wat je moet doen ( ja dôh ), dan ben je binnen 5 minuten door het eerste stukje heen.
Heyheyhey! Geduld he!che101 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:50:
Zijn er nog mensen die zo meteen de raid crotas end willen doen op ps4.
Che-075
Verwijderd
Wou het eerste stukje idd solo met me hunter zodat ik bij het eerste makkelijke kistje kan komen...
Heb je toegevoegdche101 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:50:
Zijn er nog mensen die zo meteen de raid crotas end willen doen op ps4.
Che-075
Kasai schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:53:
Tweede kistje?
jesse111 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:54:
[...]
spoiler:Het tweede kistje zit bij het gedeelte waar iedereen nu vast zit, over de brug is een deur die maar beperkt open is ofzo, daar is een kistje
Atlas#22744
Toevallig op me alt :bjesse111 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:53:
[...]
Heyheyhey! Geduld he!
Of ga je op een alt?
Kasai schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:55:
[...]
spoiler:lastig, gezien maar steeds 1 persoon tegelijk over de brug kan...
Ja dat is niet zo moeilijk idd, maar zag iemand het hele eerste doolhof doorlopen, tot aan de brug, met een hunterVerwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:53:
[...]
Wou het eerste stukje idd solo met me hunter zodat ik bij het eerste makkelijke kistje kan komen...
jesse111 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:56:
[...]
spoiler:Klopt, dat is inderdaad pittig, heb nog geen filmpje gezien hoe het moet, maar wel gelezen, ben benieuwd
Atlas#22744
Moet ik wel kunnen redden!sparraps schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:53:
[...]
Leech red je vanmiddag rond half 4 voor de nightfall/weekly?
Ik ben rond die tijd online.
Iemand die met ons wilt meelopen?
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq