Ja :-)Kasai schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:41:
Is dat met de Pulse Rifle buff?
Cool, kan niet wachten.
Atlas#22744
Ik ging altijd door het midden dan dat gaat 99 van de 100 keer ook prima. Tot dat iemand de enemies triggert waardoor ze ineens allemaal op je gericht staan. En dan ga je waarschijnlijk de pijp uit. Op dat moment is via links en rechts wel aan te raden.Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:42:
[...]
True, relic pakken wanneer ik geteleporteerd wordt door atheon werkt nu prima. Ben ook inderdaad gewoon begonnen met te oefenen. De andere spelers toen vonden dit geen probleem, zo is de "druk" er ook meteen vanaf en kun je rustig oefenen. Na een paar keer had ik het goed door en nu lukt het vrijwel altijd zonder problemen![]()
Ik doe hem wel altijd gewoon door het midden, toch eens proberen om via die rechter pilaar te gaan zoals hierboven wordt beschreven
Verwijderd
Heb je hier toevallig een goed YouTube - linkje van?AvanCade schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:45:
[...]
Ik ging altijd door het midden dan dat gaat 99 van de 100 keer ook prima. Tot dat iemand de enemies triggert waardoor ze ineens allemaal op je gericht staan. En dan ga je waarschijnlijk de pijp uit. Op dat moment is via links en rechts wel aan te raden.
Eens even kijken dan hoe het precies gedaan wordt
Hoe laat in de middag?Faaz0 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:37:
Iemand zin om morgen middag / avond crota hard nog ff neer te halen?
Moet de scout nog
Ik kan tot 17.00
Verwijderd
Beetje extra tips. De rest was gewoon goed, nix op aan te merken.EricNL schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:08:
[...]
Mensen, ik zou bij deze iedereen aan willen sporen om niet bang te zijn voor de Relic of Sword en hem gewoon te pakken. Desnoods: spreek gewoon een keer een uurtje af om alleen maar te oefenen.
Ik zal in ieder geval wat tips naar binnen gooien
Vault of Glass - Templar
- Krijg je een detention shield -> Jump + R2 = instant schild weg.
Ok dit. Dit werkt dus niet altijd. Soms werkt de groundslam niet, tegen oracles en detain. Dus pas hiervoor op. Als dit gebeurt, naar orbit en terug fix het meestal.
- Leer je zelf dus standaard aan dat als je je super op de templar schiet, je even stil blijft staan, want als jij net wegsprint als het schild komt ga je jezelf killen.
Vault of Glass - Gatekeeper
Wat wij doen is nadat we 1 poort gecleared hebben, gaan we eerst even hobgoblins clearen. Want die zijn natturlijk hoere irritant
Vault of Glass - Atheon
- Mars: De 2 Oracle shooters: doe niks anders dan op Oracles schieten. Ga niet op de Hobgoblins schieten want dan activeer je hun schild.
Als je sunsinger bent en je hebt Firebolt grenades, kan je doe gooien 2 grenades en ze zijn dood en ze activeren hun schild niet vanwege Solar dmg (Geen idee of dit de redden is maar het werkt)
De Relic Holder? Loop niet rechtdoor de trap af, maar ga rechts om één van de grote pillaren. Zo trigger je de aandacht van de Hobgoblins niet. Als je dichtbij genoeg ben -> Jump (of double jump) en Groundslam (R2).
Dit is een beetje overdreven. Het werkt wel, maar duurt lang. Ik ga altijd gewoon dubbel jump r1 spam en dan r2 als ik boven hun ben. Gaat eigenlijk we altijd goed.
- Algemene tip voor de Relicholder: Cleanse het team 2 keer. Ik cleanse halverwege de 1e grote trap, en één keer in het midden. Leave de Portal ook zodra de één na laatste Oracle kapot is. Zo geef je het team de volle 30 seconden om te lossen op Atheon.
Ik cleans gewoon wanneer ik het kan doen. En voor de laatste 2 oracles cleans ik en ga ik naar buiten.
Vreem dat de Groundslam soms niet bij je werkt bij de detention shield. Ik heb het serieus nog nooit gehad. Maar ik blijf ook eigenlijk altijd even 2 á 3 seconde stil staan als ik het schild van de Templar af schiet.Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:57:
[...]
Beetje extra tips. De rest was gewoon goed, nix op aan te merken.
Bedankt voor de Firebolt Nade tip!
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
Ja, denk dat het lag is. Ik ben wel eens alleen beneden, en als r2 niet werkt is het klote. Dan moet ik relic droppen schieten met corrective measure en relic weer pakken.
Beetje eng voor mn team want scherm wordt rood en zo
Dinges en de rest (ik weet het zo 1,2,3 niet meer) bedankt nog he voor gisteren VoG!
Ik wist gewoon dat als ik jullie via de alternatieve route (de mooie springtuin
) zou leiden naar de templar ik een yolohorn van Atheon zou krijgen
Ik wist gewoon dat als ik jullie via de alternatieve route (de mooie springtuin
Xur komt weer straks met Titan helm, warlock handjes en hunter chest piece.
verwacht een No Land Beyond... als je kijkt naar de history lijkt RNG fucked up sinds 4 ever
http://www.destinyxur.com/
Hoop op een suros is ver te zoeken
verwacht een No Land Beyond... als je kijkt naar de history lijkt RNG fucked up sinds 4 ever
http://www.destinyxur.com/
Hoop op een suros is ver te zoeken

[ Voor 9% gewijzigd door Qualixo op 20-02-2015 09:20 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Verwijderd
Ik verwacht dat die met de Patience And Time komt, aangezien ik deze al in de laatste keer VoG heb gekregen en ik de Ice Breaker ook al heb...
Hoop ik niet heb ik er al 4 van gehad bah bah
Kreeg de eerste run met de nieuwe tactiek ( lang geleden ) dankzij jou bijna een hartverzakking, eikelVerwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:03:
Ja, denk dat het lag is. Ik ben wel eens alleen beneden, en als r2 niet werkt is het klote. Dan moet ik relic droppen schieten met corrective measure en relic weer pakken.
surosssssssssssssssssssssssssssssssssss
PSN: libbes1979
Dus omdat jij een P&T hebt gekregen tijdens je laatste VOG, gaat het spel jou sarren en neemt Xur de P&T mee? Je weet hoeveel spelers Destiny heeft, toch?Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:20:
Ik verwacht dat die met de Patience And Time komt, aangezien ik deze al in de laatste keer VoG heb gekregen en ik de Ice Breaker ook al heb...
Ik heb afgelopen week 3 x de Ice Breaker gekregen, hij neemt nu vast de Ice Breaker mee. Raakt kant noch wal natuurlijk.
Hopelijk een mooie helm/chest voor mijn nieuwe warlock, en een suros/red death, maar zal wel een Plan C worden, deze heb ik namelijk al 3x gehad deze week.

Verwijderd
Snap ik ook wel dat het geen kant noch al raakt, zeg het alleen maar omdat Destiny er van houdt iedereen te fucken... damnsteffeh schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:24:
[...]
Dus omdat jij een P&T hebt gekregen tijdens je laatste VOG, gaat het spel jou sarren en neemt Xur de P&T mee? Je weet hoeveel spelers Destiny heeft, toch?![]()
Ik heb afgelopen week 3 x de Ice Breaker gekregen, hij neemt nu vast de Ice Breaker mee. Raakt kant noch wal natuurlijk.
Been there.....Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:34:
Wij hadden gister trouwens iets raars bij CE, om een of andere reden sprong Crota naar beneden terwijl we naar het midden liepen voor de Ogres. Gelukkig ging hij weer terug naar boven.
lol, 1 x volgde hij ons de ogre spawnkamer in..
het komt wel eens voor ja haha
het komt wel eens voor ja haha
Ja dat begrijp ik, alleen elke vrijdag roept iedereen 'hij neemt vast dit mee, want ik heb het afgelopen week gekregen', ik val je niet aanVerwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:26:
[...]
Snap ik ook wel dat het geen kant noch al raakt, zeg het alleen maar omdat Destiny er van houdt iedereen te fucken... damn
ik heb de afgelopen week niets gekregen zou hij dan niets bij hebben dat zou een giller zijn
Verwijderd
Is goed hoor, maakt verder niet uit. Ging gewoon uit van het ergste voor mijsteffeh schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:37:
[...]
Ja dat begrijp ik, alleen elke vrijdag roept iedereen 'hij neemt vast dit mee, want ik heb het afgelopen week gekregen', ik val je niet aan
Ligt een beetje aan de tijd maar ik stel mezelf ook beschikbaarFaaz0 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:37:
Iemand zin om morgen middag / avond crota hard nog ff neer te halen?
Moet de scout nog

Wil die Defiant nog, heb van 1 tot 5 ongeveer.
[ Voor 8% gewijzigd door Dooiedibbes op 20-02-2015 09:59 ]
PSN: Eczeem
Verwijderd
vandaag gaat die voor jou primary packs verkopenVerwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:42:
Hij verkoopt shit die ik niet nodig heb. Zoals altijd. Koop wel 200 heavy packs ofzo.
Haha, goede!vegetto1983 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:39:
ik heb de afgelopen week niets gekregen zou hij dan niets bij hebben dat zou een giller zijn
Wat is er zo goed aan de hard light? Of voor de collectie?AlexMar schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 07:47:
Hard light en heavy ammo!
Niets, maar dat verwacht ik gewoon!DarkElement schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:58:
[...]
Wat is er zo goed aan de hard light? Of voor de collectie?
Ze time is there!
Kom maar door met de teleurstelling!
wel heavy ammo synths!
is dat Heart of the Praxic Fire?
is dat Heart of the Praxic Fire?
[ Voor 47% gewijzigd door Dooiedibbes op 20-02-2015 10:08 ]
chestpiece, alpha lupiHaskoF schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:10:
heeft xur wat leuks voor een titan?
Ja snoepjesHaskoF schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:10:
heeft xur wat leuks voor een titan?
Lastige keuze, voor hoeveel strange coins heavy ammo te kopen XD
Waar staat xur, kan em niet vinden xd
Tower Hangar, lounge.
Hall of the Guardians, by the Crucible Quartermaster.kefco schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:12:
Waar staat xur, kan em niet vinden xd
volgende keer even zelf google gebruiken he

Kansloos werkelijk waar die no land beyond waarom zo vaak en het ding is zo ruk
1 strange coin.DarkElement schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:13:
Ik zie op het screenshot dat je 5 heavys kan kopen maar'hoeveel munten'kost dat? ben nu niet thuis
Heb net voor 40 coins heavy gekocht xD
tot je vauilt vol zit, alles dismantlen behalve synthsAlexMar schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:11:
Lastige keuze, voor hoeveel strange coins heavy ammo te kopen XD
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Je en de inventory van je 2e char ook.Bokkie schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:14:
[...]
tot je vauilt vol zit, alles dismantlen behalve synths
Goed............iemand Iron Banner nu?
Ik dump al mijn telematy's op alle 3 mijn chars en alle andere shit die ik nooit gebruik, synths'for days yo
Ga eens werkenAlexMar schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:15:
[...]
Je en de inventory van je 2e char ook.
Goed............iemand Iron Banner nu?
Dit is toch zoals google maar dan puur voor destiny?Convoy schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:13:
[...]
volgende keer even zelf google gebruiken he![]()
Verwijderd
Ga die NLB levelen Bokkie!Bokkie schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:16:
Ik dump al mijn telematy's op alle 3 mijn chars en alle andere shit die ik nooit gebruik, synths'for days yo
We gaan de NLB clan worden
+1Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:17:
[...]
Ga die NLB levelen Bokkie!
NLB, Last Word, Suros, SGA, moeten allemaal nog gelevelled worden, en ook de Vex die ik nog moet krjigen moet ik levellen >_< Iron Banner rank 5 voor maandagavond.... echt ik heb de hulp van Atheon nodig om meer tijd te fixen om dat allemaal voor elkaar te krijgenVerwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:17:
[...]
Ga die NLB levelen Bokkie!
Verwijderd
Ik heb een vault vol exotics die nog moetenBokkie schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:19:
[...]
NLB, Last Word, Suros, SGA, moeten allemaal nog gelevelled worden, en ook de Vex die ik nog moet krjigen moet ik levellen >_< Iron Banner rank 5 voor maandagavond.... echt ik heb de hulp van Atheon nodig om meer tijd te fixen om dat allemaal voor elkaar te krijgen
Eerst maar eens een keer die Vex krijgen en IB 5 worden
is die alpha lupi wat nice of?
PSN: libbes1979
anders bekijk je de perks ff?libbes1979 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:27:
Holy shit gewoon 3 nieuwe items voor moi
Atlas#22744
Verwijderd
Zijn er mensen die vanavond rond 20.00 uur mee willen doen om VoG op hard af te maken? Heb een checkpoint bij de gatekeeper. Ik heb ervaring met de VoG, echter wel nog nooit de relic gaan halen bij de gatekeeper in de portal. Zou mooi zijn als er wat ervaren mensen meegingen die de relic kunnen halen.
Heb wel ervaring met de relic bij atheon.
Vanavond 20.00 uur, VoG hard checkpoint Gatekeeper:
- Tigo_1984
- AvanCade
-
-
-
-
Nog even een bump, hebben nu 2 mensen. Nog 4 nodig
- Tigo_1984
- AvanCade
-
-
-
-
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2015 10:32 ]
als je mensen te kort komt, kan ik wel een handje helpen..heb het al gedaan op beide chars dus als iemand nog loot nodig heeft kan je die voor laten gaan natuurlijk!Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:31:
Zijn er mensen die vanavond rond 20.00 uur mee willen doen om VoG op hard af te maken? Heb een checkpoint bij de gatekeeper. Ik heb ervaring met de VoG, echter wel nog nooit de relic gaan halen bij de gatekeeper in de portal. Zou mooi zijn als er wat ervaren mensen meegingen die de relic kunnen halen.
- Tigo_1984
- AvanCade
-
-
-
-
ik vind het wel een goede armor:libbes1979 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:27:
1-Auto Rifle Ammo: Increases the amount of Auto Rifle ammunition you can carry.
2-Special Weapon Ammo: Increases the amount of Special Weapon ammunition you can carry.
3-Keeper of the Pack: You revive fallen teammates faster, and they revive you faster. Your Super also spawns additional orbs for teammates
Verwijderd
Vind je het goed als ik je dan toch mee reken? Komen dan met jou erbij nog 3 mensen tekort.GMacD schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:33:
[...]
als je mensen te kort komt, kan ik wel een handje helpen..heb het al gedaan op beide chars dus als iemand nog loot nodig heeft kan je die voor laten gaan natuurlijk!
Dus voor nu, VoG Hard 20.00 uur checkpoint gatekeeper:
- Tigo_1984
- AvanCade
- GmacD
-
-
-
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2015 10:40 ]
Verwijderd
Ik zou ook wel mee willen. Kan ik ook nog wat extra ervaring op doen.Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:39:
[...]
Vind je het goed als ik je dan toch mee reken? Komen dan met jou erbij nog 3 mensen tekort.
Dus voor nu, VoG Hard 20.00 uur checkpoint gatekeeper:
- Tigo_1984
- AvanCade
- GmacD
-
-
-
Iemand die om 11 uur de weekly wilt doen?
Edit, verkeerde dag gekozen.
[ Voor 79% gewijzigd door AlexMar op 20-02-2015 10:46 ]
Goed idee, kan ik eindelijk mijn +200 coins spenderen & de titan chest kopen voor de heb.Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:36:
Ik heb 147 coins. Ga er denk 100 uitgeven aan Synths
Verwijderd
Prima, zijn we met z'n vieren nu:Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:41:
[...]
Ik zou ook wel mee willen. Kan ik ook nog wat extra ervaring op doen.
- Tigo_1984
- AvanCade
- GmacD
- MICREIGN
-
-
Morgenmiddag toch? vanmiddag ben ik nog aan het werkAlexMar schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:42:
Goed, crota hard mode (enkel crota)
Vanmiddag ; 14.00
1. Faaz0
2. DooieDibbes
3. Vegetto
4. Lexzorz
5.
6.
Hebben we een swordbearer?

\vegetto1983 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:45:
[...]
Morgenmiddag toch? vanmiddag ben ik nog aan het werk
lol lees verkeerd, laat maar. Verwijder die wel!
Hallo lieve guardians,
Morgen gaat Guardian Down om 1300 3x Atheon HARD killen en daarvoor hebben we nog plek voor 2. Zijn er liefhebbers?
Level 30 is prima, in het bezit zijn van black hammer wordt gewaardeerd
Als alles voorspoedig verloopt willen we ook nog Templar 3x killen.
Morgen gaat Guardian Down om 1300 3x Atheon HARD killen en daarvoor hebben we nog plek voor 2. Zijn er liefhebbers?
Atlas#22744
Hard of Normal?Kasai schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:48:
Hallo lieve guardians,
Morgen gaat Guardian Down om 1300 3x Atheon killen en daarvoor hebben we nog plek voor 2. Zijn er liefhebbers?
Kasai schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:48:
Hallo lieve guardians,
Morgen gaat Guardian Down om 1300 3x Atheon killen en daarvoor hebben we nog plek voor 2. Zijn er liefhebbers?
1 uur wel mooie tijd, wil wel even mee doenKasai schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:48:
Hallo lieve guardians,
PSN - M4uSzi // -
Ik ga om 13:00 wel even mee voor Atheon Hard.
Heb Black Hammer for what its worth.
Heb Black Hammer for what its worth.
[ Voor 30% gewijzigd door Dooiedibbes op 20-02-2015 10:52 ]
Normal is voor meisjes.
Atlas#22744
Oeh, dat is wel leuk natuurlijk. Moet ik wel ff snel mn Black Hammer uitlevelen vanavond
Maar voor de zekere zekers - zaterdag middag 14:00?AlexMar schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:46:
[...]
\
lol lees verkeerd, laat maar. Verwijder die wel!
Dit topic is gesloten.