Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 07:50:
Zijn er mensen die vanavond rond 20.00 uur mee willen doen om VoG op hard af te maken? Heb een checkpoint bij de gatekeeper.
Ik heb ervaring met de VoG, echter wel nog nooit de relic gaan halen bij de gatekeeper in de portal. Zou mooi zijn als er wat ervaren mensen meegingen die de relic kunnen halen.
Mensen, ik zou bij deze iedereen aan willen sporen om niet bang te zijn voor de Relic of Sword en hem gewoon te pakken. Desnoods: spreek gewoon een keer een uurtje af om alleen maar te oefenen.
Ik zal in ieder geval wat tips naar binnen gooien
Vault of Glass - Templar
- Voor meer veiligheid: blijf een beetje achterin hangen met de Relic
- Sla de Harpies kapot. De 2 "secret" oracles kun je vrijwel altijd killen = sneller super
- Krijg je een detention shield -> Jump + R2 = instant schild weg.
- Leer je zelf dus standaard aan dat als je je super op de templar schiet, je even stil blijft staan, want als jij net wegsprint als het schild komt ga je jezelf killen.
Vault of Glass - Gatekeeper
Hier zijn zoveel tactieken voor beschikbaar. Hoe doe ik het altijd met een team?
- Met 2 man de linker portal in
- Launch wat rockets of schiet met je Icebreaker/Black Hammer
- De persoon die de Relic
niet pakt gaat de portal weer uit
voordat de Gatekeeper dood is. Zo voorkomt die persoon dat z'n scherm zwart wordt
- Andere persoon pakt de Relic
- 5 man (inclusief de Relic holder) gaan naar de andere kant en 1 persoon naar het midden
- Relic holder gaat de andere Portal in, schiet z'n super op de Gatekeeper (Gatekeeper instant op half HP) en gaat gelijk weer naar buiten. Optioneel: kill wat Goblins als de ene overgebleven persoon het wat moeilijker heeft.
- Relic Holder #1 gaat direct naar het midden om te helpen
- Daarna is het gewoon een kwestie van iedereen naar het midden en blijven leven
Vault of Glass - Atheon
- Splits je team op. 3 bij de Mars Portal, 3 bij de Venus Portal
- Wat je ook doet: Als je geteleport wordt: NOOIT DOUBLE JUMPEN. Hiermee trigger je instant de aandacht van de enemies
- Mars: De 2 Oracle shooters: doe
niks anders dan op Oracles schieten. Ga niet op de Hobgoblins schieten want dan activeer je hun schild. De Relic Holder? Loop niet rechtdoor de trap af, maar ga rechts om één van de grote pillaren. Zo trigger je de aandacht van de Hobgoblins niet. Als je dichtbij genoeg ben -> Jump (of double jump) en Groundslam (R2).
- Venus: Zelfde verhaal alleen hier mogen de oracle shooters wel even een nade/rocket gooien op de Minotaur.
- Algemene tip voor de Relicholder: Cleanse het team 2 keer. Ik cleanse halverwege de 1e grote trap, en één keer in het midden. Leave de Portal ook zodra de één na laatste Oracle kapot is. Zo geef je het team de volle 30 seconden om te lossen op Atheon.
Er zullen ongetwijfeld betere/andere manieren zijn, maar dit is hoe ik het 9 van de 10 keer doe, en het vrijwel altijd lukt met ongeveer een uurtje (volledige run).
[
Voor 3% gewijzigd door
EricNL op 20-02-2015 08:09
]