Even wat tips voor Vault of Glass en Crota's End als je deze nog nooit hebt gedaanThedark230 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:55:
[...]
Ik ga hier zeker een kijkje op nemen bedankt
Mij maakt het niet echt uit of de mensen goed zijn ja of nee ik wil slechts de plekken eens bezoeken.
- Begin gewoon op Normal. Als je de raids niet kent en je gaat gelijk hard doen is de kans groot dat je de groep tegen je gaat krijgen
- Bekijk even wat filmpjes van alle onderdelen. Voor Vault of Glass met name: Defend the Confluxes, Shoot the Oracles en Atheon Fight.
- Voor Crota's End vooral Bridge Encounter, Ir Yut (ookwel Deathsinger genoemd) en Crota Boss Fight
- In al deze stukken zitten belangrijke mechanics die je gewoon even een keer gezien moet hebben. Het begin van Crota is van lamp naar lamp redden, maar dat red je wel als je gewoon de groep volgt.
- Vaak is er wel 1 iemand in de party die een beetje de leader-rol neemt. Als je nog nooit hebt geraid: luister vooral goed naar wat hij zegt, en heel simpel: volg zijn orders op. Raids in Destiny zijn echt team-work raids. Ja, ze kunnen vaak met 5 man gedaan worden i.p.v. 6, maar zeker in het begin is het handig om gewoon te doen wat er van je gevraagd wordt, en te snappen wat je doet/wat je moet doen.
- Kondig het gewoon netjes aan in de groep als je nog nooit geraid heb. Vertel dat het je eerste keer is en dat je graag wat uitleg hebt als het kan. 9 van de 10 keer wordt dit meer geaccepteerd dan zwijgen en zorgen voor veel deaths
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL