Infinite ammo
Verwijderd
Omdat je dan atheon in 1 tp dood hebt.vegetto1983 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:51:
waarom perse black hammer?
ja mits hij per ongeluk beweegt en je 1 shot niet crit dan mis je wel aardig wat ammo lijkt me?Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:51:
[...]
Omdat je dan atheon in 1 tp dood hebt.
Dooiedibbes schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:50:
Ik ga om 13:00 wel even mee voor Atheon Hard.
Heb Black Hammer for what its worth.
Allebei 3x?M4uSzi schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:50:
[...]
[...]
1 uur wel mooie tijd, wil wel even mee doen
Atlas#22744
Heave synths, JEEEEJJJJ, nu aan het nadenken hoeveel strange coins er worden uitgegeven aan heavy
Zolang niemand met rockets of bommen gaat gooien blijft ie gewoon mooi staan :-)vegetto1983 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:52:
[...]
ja mits hij per ongeluk beweegt en je 1 shot niet crit dan mis je wel aardig wat ammo lijkt me?
geef gewoon alles uit xur verkoopt toch elke week poepCrashhill schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:52:
Heave synths, JEEEEJJJJ, nu aan het nadenken hoeveel strange coins er worden uitgegeven aan heavy
Awwww, naja have fun M4uSzi en Dooiedibbes
Verwijderd
Als je mist ben je slecht. Als hij beweegt gewoon reloaden. Maar hij beweegt meestal niet als je geen grenades of rockets gebruikt.vegetto1983 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:52:
[...]
ja mits hij per ongeluk beweegt en je 1 shot niet crit dan mis je wel aardig wat ammo lijkt me?
dus jij crit altijd alles en overal?Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:53:
[...]
Als je mist ben je slecht. Als hij beweegt gewoon reloaden. Maar hij beweegt meestal niet als je geen grenades of rockets gebruikt.
Wordt voor mij dan krap aan daar ik ook toe heb gezegd voor Crota Hard om 14:00.
Atheon moet wel lukken maar misschien is het handiger dat Payne mee gaat dan?
Heb sowieso maar 2 toons die reetready zijn
[ Voor 7% gewijzigd door Dooiedibbes op 20-02-2015 10:59 ]
PSN: Eczeem
Ik vind het prima. Payne ook?
Atlas#22744
Als er plek is, graag
3x is geen probleem
Verwijderd
We hebben er 5 voor vanavond, Payne81 gaat mee 
- Tigo_1984
- AvanCade
- GmacD
- MICREIGN
- Payne81
-
Nog 1 iemand te gaan
Graag iemand met ervaring
- Tigo_1984
- AvanCade
- GmacD
- MICREIGN
- Payne81
-
Nog 1 iemand te gaan
Gezellig!
Jullie waren toch ook mee met de clinic vorige week?
Atlas#22744
We hebben vier van onszelf en nu drie tweakerts, dat wordt proppenKasai schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:58:
Ik vind het prima. Payne ook?
Oh ja, we beginnen wel vanaf Gorgon checkpoint, lopen daarna door tot Atheon en wisselen ff wat checkpoints uit op andere checkpoints ( 3 verschillende mensen, zodat we rest niet meer hoeven te doen : ) )
[ Voor 9% gewijzigd door steffeh op 20-02-2015 11:01 ]
klopt ! dat waren M4uSzi Tigo en ik (Vandalizer)Kasai schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:00:
[...]
Gezellig!
Jullie waren toch ook mee met de clinic vorige week?
Verwijderd
fixedsteffeh schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:00:
[...]
Oh ja, we beginnen wel vanaf Gorgon checkpoint, pakken op 3 characters kistje en lopen daarna door tot Atheon en wisselen ff wat checkpoints uit op andere checkpoints ( 3 verschillende mensen, zodat we rest niet meer hoeven te doen : ) )
Verwijderd
Steffeh, Kasai, Shadow of CrazyVin, iemand van jullie zin om vanavond eventjes mee te knallen met VoG Hard checkpoint gatekeeper 
Ik doe er extra smileys bij voor jullie

En nog een extra lange please: Pleeeeeeeeeeeeeeeease
Ik doe er extra smileys bij voor jullie
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2015 11:03 ]
Mooi. Hebben jullie het Gorgon kistje al gepakt deze week? Zo nee, dan kunnen we die even 3 x pakken, lopen dan door naar Atheon, wisselen daar 3 poppetjes voor de checkpoints en dan maken we Atheon 3 x af.PaYnE81 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:01:
[...]
klopt ! dat waren M4uSzi Tigo en ik (Vandalizer)
Verwijderd
Hoe laat?Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:02:
Steffeh, Kasai, Shadow of CrazyVin, iemand van jullie zin om vanavond eventjes mee te knallen met VoG Hard checkpoint gatekeeper
Ik doe er extra smileys bij voor jullie![]()
![]()
![]()
![]()
ik nog niet iigsteffeh schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:03:
[...]
Mooi. Hebben jullie het Gorgon kistje al gepakt deze week? Zo nee, dan kunnen we die even 3 x pakken, lopen dan door naar Atheon, wisselen daar 3 poppetjes voor de checkpoints en dan maken we Atheon 3 x af.
Verwijderd
Kan ik vast wel. Zet me er maar bij. Als ik niet kan zal ik het optijd zeggen.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2015 11:05 ]
Lag nog te slapen
En kon net zo goed blijven liggen
[ Voor 10% gewijzigd door tha_crazy op 20-02-2015 11:17 . Reden: typholio ]
Verwijderd
Mooi, thanks!Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:04:
Kan ik vast wel. Zet me er maar bij. Als ik niet kan zal ik het optijd zeggen.
Dan zijn we voor vanavond compleet:
- Tigo_1984
- AvanCade
- GmacD
- MICREIGN
- Payne81
- Shadow1
Nog eventueel een reserve?
Moet ff checken met de directie of Destiny vanavond en morgen middag acceptabel is hahaVerwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:05:
[...]
Mooi, thanks!
Dan zijn we voor vanavond compleet:
- Tigo_1984
- AvanCade
- GmacD
- MICREIGN
- Payne81
- Shadow1
Nog eventueel een reserve?
Niemand? 12 uur mag ook hoorassasinbats schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:42:
Iemand die om 11 uur de weekly wilt doen?
weet iemand wat de helmen kosten bij de Crucible Handler?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ik wil heel graag, maar zit op het werk =(
PSN - M4uSzi // -
ik d8 125 marksRevoNL schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:09:
weet iemand wat de helmen kosten bij de Crucible Handler?
Sorry man, ben er pas rond 21:30 / 2200, maar ik zie dat onze sherpa schaduw al gaat helpenVerwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:02:
Ik doe er extra smileys bij voor jullie![]()
![]()
![]()
![]()
ZATERDAG 1300 VOG HARD - 3 x ATHEON // GUARDIAN DOWN
- Bosjuh
- Shadow
- Faris
- Stef
- M4uSzi - PSN: ??
- PaYnE81 - PSN: Vandalizer-NL
Add me maar op PSN als ik jullie nog niet heb; st3ffhh
Shadow, jij krijgt hem lekker niet
[ Voor 5% gewijzigd door steffeh op 20-02-2015 11:15 ]
Roger Rogersteffeh schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:12:
[...]
Sorry man, ben er pas rond 21:30 / 2200, maar ik zie dat onze sherpa schaduw al gaat helpen![]()
ZATERDAG 1300 VOG HARD - 3 x ATHEON // GUARDIAN DOWN@ Maus & Payne, als jullie gorgon kistje nog willen pakken met al je karakters, kom dan even om 12:45 in orbit, dan regelen we dat en kunnen we daarna gelijk door richting Atheon.
- Bosjuh
- Shadow
- Faris
- Stef
PSN - M4uSzi. Heb kistjes al wel zal je zo even toevoegen. Heb jouw nog niet.steffeh schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:12:
[...]
Sorry man, ben er pas rond 21:30 / 2200, maar ik zie dat onze sherpa schaduw al gaat helpen![]()
ZATERDAG 1300 VOG HARD - 3 x ATHEON // GUARDIAN DOWN@ Maus & Payne, als jullie gorgon kistje nog willen pakken met al je karakters, kom dan even om 12:45 in orbit, dan regelen we dat en kunnen we daarna gelijk door richting Atheon.
- Bosjuh
- Shadow
- Faris
- Stef
Shadow, jij krijgt hem lekker niet
PSN - M4uSzi // -
Of ergens vanmiddag de weekly? Tussen nu en 3 uur zeg maar.
Haha lol zei het nog.. no land beyond.. xur is fucked. zie ook maar de history van laatste weken, zit patroon inQualixo schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:14:
Xur komt weer straks met Titan helm, warlock handjes en hunter chest piece.
verwacht een No Land Beyond... als je kijkt naar de history lijkt RNG fucked up sinds 4 ever
http://www.destinyxur.com/
Hoop op een suros is ver te zoeken
wel titan keer geen helm..
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Ik kan zo wel!
assasinbats schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:32:
Of ergens vanmiddag de weekly? Tussen nu en 3 uur zeg maar.
PSN: ZogstotenV
Ik vond de routegeleiding wel wat minpunten waard ("eeeuuhh... volgens mij nu daarheen!"), maar het was wel een erg mooie route!Crashhill schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:06:
Dinges en de rest (ik weet het zo 1,2,3 niet meer) bedankt nog he voor gisteren VoG!
Ik wist gewoon dat als ik jullie via de alternatieve route (de mooie springtuin) zou leiden naar de templar ik een yolohorn van Atheon zou krijgen
PSN: Houtvlot
Ik moet nog 2 weeklies, nu xur heavy heeft is 't wel de moeite waard om ze te doen
geeft toch weer 90 heavy ammo pakketjes
Routes da is drama bij mij... gelukkig hebben we in het echte leven de navigatie anders zou ik bij wijze van spreken, niet eens het centrum hier kunnen bereiken.dinges schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:44:
[...]
Ik vond de routegeleiding wel wat minpunten waard ("eeeuuhh... volgens mij nu daarheen!"), maar het was wel een erg mooie route!
We zijn er toch heelhuids uitgekomen! das het belangrijkste!
lol congrats!!!Crashhill schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:49:
Gjallarhorn
ik heb de Gjallarhorn,
ik heb hem echt.
Ik heb de Gjallarhorn. Yes.
Heb ik hem echt?
Ja, het is echt.
Gjallarhorn!!!!
Dat was het einde van de Vault of Glass
Nu moet ik nog ff 20x crota normal verslaan eerdat ik de blackhammer heb.
Maar moet zeggen ondanks dat ik laatste 4 weken poep kreeg dit dan toch een beetje goedmaakt toch
Maar moet zeggen ondanks dat ik laatste 4 weken poep kreeg dit dan toch een beetje goedmaakt toch
Nu vergeet je het gillen als een tienermeisje bij een One Direction concert te vermeldenCrashhill schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:49:
Gjallarhorn
ik heb de Gjallarhorn,
ik heb hem echt.
Ik heb de Gjallarhorn. Yes.
Heb ik hem echt?
Ja, het is echt.
Gjallarhorn!!!!
Dat was het einde van de Vault of Glass
Verwijderd
Doe hem op normal. Op hard kan je hem niet krijgen.Crashhill schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:51:
Nu moet ik nog ff 20x crota normal verslaan eerdat ik de blackhammer heb.
Iemand vanmiddag 13:00/14:00 voor mij het checkpoint in de gorgon maze?
Me tweede char is eindelijk zo ver.
Me tweede char is eindelijk zo ver.
ik sprak gewoon uit blijdschap Gjallarhorn gillend uit.dinges schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:53:
[...]
Nu vergeet je het gillen als een tienermeisje bij een One Direction concert te vermelden
Weet ikVerwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:53:
[...]
Doe hem op normal. Op hard kan je hem niet krijgen.
Verwijderd
Wil je misschien reserve bij ons zijn vanavond? Hebben er nu 6 maar dat je invalt als er iemand niet meegaat? 20.00 uur VoG hard checkpoint gatekeeper.Crashhill schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:55:
[...]
Weet ikdoen hem altijd 3x op normal daarnaar lopen we 3x hard helemaal door. Maar moet nog vanaf deathsinger tot en met crota op hard dan zitten alle RAIDS er weer op. Tenzij iemand hulp nodig heeft natuurlijk
Is mijn plek voor crota hard nog gereserveerd?Crashhill schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:55:
[...]
Weet ikdoen hem altijd 3x op normal daarnaar lopen we 3x hard helemaal door. Maar moet nog vanaf deathsinger tot en met crota op hard dan zitten alle RAIDS er weer op. Tenzij iemand hulp nodig heeft natuurlijk
Deathsinger kunnen we sowieso met 4-5x lvl 32 halen.dinges schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:57:
[...]
Is mijn plek voor crota hard nog gereserveerd?
Zwaard kan ik helaas nog niet. Naast slechte navigatie heb ik ook geen beste timing met het zwaard. Alhoewel ik wel behoorlijk wat weet kan ik het alleen nog niet allemaal uitvoeren hahaha!
Verwijderd
PayNe81 is uitgevallen voor vanavond, we hebben nu dus 5 mensen voor VoG hard checkpoint gatekeeper om 20.00 uur:
- Tigo_1984
- AvanCade
- GmacD
- MICREIGN
- Shadow1
-
Crashhill, heb jij zin en tijd om vanavond mee te gaan?
- Tigo_1984
- AvanCade
- GmacD
- MICREIGN
- Shadow1
-
Anders kan ik ook welVerwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:08:
PayNe81 is uitgevallen voor vanavond, we hebben nu dus 5 mensen voor VoG hard checkpoint gatekeeper om 20.00 uur:
- Tigo_1984
- AvanCade
- GmacD
- MICREIGN
- Shadow1
-
Ik reageer hier haast nooit op RAIDs om de volgende redenen:Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:08:
- Tigo_1984
- AvanCade
- GmacD
- MICREIGN
- Shadow1
-
Heel vaak gaan we met onze eigen clan
Ik kan nooit met zekerheid zeggen dat ik savonds ook echt ben. Dit i.v.m. vriendinlief die andere ideeën over gamen heeft...
Verwijderd
Nice, dan zijn we compleet
- MS1984 (PSN: Tigo_1984)
- AvanCade (PSN: AvanCade)
- GmacD (PSN: G2theNO)
- MICREIGN (PSN: MICREIGN)
- Shadow1 (PSN: xShadOw15x)
- Dinges (PSN: Houtvlot)
Crashhill, jij reserve?
Voor de mensen die nog niet in mijn vriendenlijst staan, ik voeg jullie vanmiddag even allemaal toe als vriend
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2015 12:21 ]
Als ik er ben en jullie zijn met 5 man spring ik wel bij.Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:16:
[...]
Nice, dan zijn we compleet
Crashhill, jij reserve?
Voor de mensen die nog niet in mijn vriendenlijst staan, ik voeg jullie vanmiddag even allemaal toe als vriend
Deluge en ik zijn inmiddels begonnen aan de weekly. Nog een plekje over!
Verwijderd
Mooi, thanksCrashhill schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:22:
[...]
Als ik er ben en jullie zijn met 5 man spring ik wel bij.
Vanavond 20.00 uur, VoG Hard checkpoint gatekeeper:
Reserve: Crashhill (PSN: Richard19111989)
ik hoop dat ik vanaf 18.00 met jullie het een ander kan spelen, moet nog 2x de weekly heroic en alle raids doen. dus hopelijk kunnen we wat doen
als er een groepje is wil ik graag meedoen.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
weekly strike krijgt matchmaking, nightfall niet en heavy ammo bug is gefixed in 1.1.1 patch 
https://www.bungie.net/en/News/News?aid=12599
[ Voor 6% gewijzigd door Qualixo op 20-02-2015 12:51 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Heavy ammo bug is nog niet gefixed, komt ook met de 1.1.1 update net als de rest van de zakenQualixo schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:49:
weekly strike krijgt matchmaking, nightfall niet en heavy ammo bug is gefixed
zo.
360 heavy ammo, straks nog maar ff wat meer kopen
360 heavy ammo, straks nog maar ff wat meer kopen
Zijn de hunter boots een aanrader om op te halen bij Xur vanavond?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Alleen vanwege de naam al!RevoNL schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:10:
Zijn de hunter boots een aanrader om op te halen bij Xur vanavond?
Ik ga ze kopen voor de epische dance-offs.
Atlas#22744
Maak je maar alvast klaar om de chickies van je af te slaan! Ze hadden net zo goed Radiant Babe Magnets kunnen heten!Kasai schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:12:
Ik ga ze kopen voor de epische dance-offs.
Verwijderd
Maar mn hunter is een chick. Mannen om me heen ben ik niezo blij mee.dinges schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:13:
[...]
Maak je maar alvast klaar om de chickies van je af te slaan! Ze hadden net zo goed Radiant Babe Magnets kunnen heten!
Een beetje gay, is best okeeVerwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:14:
[...]
Maar mn hunter is een chick. Mannen om me heen ben ik niezo blij mee.
Je eigen als vrouw verkleden wel?Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:17:
[...]
Snap ik. Maar niet voor mij weggelegd.
Denial is the first step.
Atlas#22744
Of je zelf nou een chick bent of niet, het blijven babe magnets!
Het is eigenlijk de Gjallarhorn onder de exotic armors. Iedereen die zegt dat er betere armor is liegt gewoon, en is waarschijnlijk jaloers omdat ze ze zelf niet hebben.
Het is eigenlijk de Gjallarhorn onder de exotic armors. Iedereen die zegt dat er betere armor is liegt gewoon, en is waarschijnlijk jaloers omdat ze ze zelf niet hebben.
Verwijderd
Denk het ook.dinges schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:20:
Of je zelf nou een chick bent of niet, het blijven babe magnets!
Mijn hunter kon eerst alleen maar lvl 32 worden met die boots.
is dat matchmaking al actief voor heroics of ook echt pas vanaf 1.1.1
Verwijderd
Vanaf de patch.vegetto1983 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:21:
is dat matchmaking al actief voor heroics of ook echt pas vanaf 1.1.1
Pattas ken ik niet.
Verwijderd
Maar we kunnen vanavond toch echt niet onze chars switchen naar een vrouw, dus vanavond heb je wel nog 5 kerels om je heen in de VoGVerwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:14:
[...]
Maar mn hunter is een chick. Mannen om me heen ben ik niezo blij mee.
Verwijderd
Oh shit.Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:23:
[...]
Maar we kunnen vanavond toch echt niet onze chars switchen naar een vrouw, dus vanavond heb je wel nog 5 kerels om je heen in de VoG
Is een ander woord voor schoeisel - kicks/sneakers/stappers
Verwijderd
Source?Dooiedibbes schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:25:
[...]
Is een ander woord voor schoeisel - kicks/sneakers/stappers
Verwijderd
ok. Maar wie gebruiken dat soort woorden dan? wtfDooiedibbes schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:28:
[...]
Dit wordt dan wel weer genant zo:
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/P/pattas
Mensen die hier:Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:29:
[...]
ok. Maar wie gebruiken dat soort woorden dan? wtf
http://www.patta.nl/
en hier:
http://www.woei-online.nl/
schoenen kopen aka verse kicks scoren

Patta is Surinaams van oorsprong. Maar hier wordt het ook wel gebruikt. OMG, ik zal nog eens een 'raar ' woord gebruiken
Dit topic is gesloten.