Niettus, op any valt hij, check de loottableCrashhill schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:23:
Blackhammer en hunger of crota valleen alleen maar bij Crota Normal
Met 6 man al wel 15-20 x als het niet meer is Crota hard verslagen 1e keer nooit iemand HoC of blackhammer. Bij normal val 1 van de 2 bijna elke raid.
Kan wel zo zijn, maar ik heb 1 van de 2 nog nooit op hardmode zijn vallen.Convoy schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:24:
[...]
Niettus, op any valt hij, check de loottable
Misschien is de dropkans op normal dan wel 20x z o groot
Als je iig 1 van de 2 wilt hebben kun je het beste crota eerst op normal doen.
Ik weet niet voor hoever die loot table klopt hoor, heb nog nooit een class item zien droppen na de lampen.Convoy schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:24:
[...]
Niettus, op any valt hij, check de loottable
Maar goed zelfs al klopt die loot table, kan je nog beter normal doen omdat de loot table dan kleiner is, dus meer kans
Dat is een feit iddEreaser schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:26:
[...]
Maar goed zelfs al klopt die loot table, kan je nog beter normal doen omdat de loot table dan kleiner is, dus meer kans
dus hij dropt ook eventueel op hard mode ?
Ik heb hem nog geen NM wapens zien droppen op HM, maar durf niet te zeggen of ze ook echt niet droppen. Heb wel helmen zien droppen in HM.vegetto1983 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:29:
Zou er niet van uitgaan Vegetto..vegetto1983 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:29:
Ja, heb hem zelf al 3x uit de HM getrokkenvegetto1983 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:29:
Uurtje
binnen 10min zul je bedoelenCrashhill schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:33:
Vegetto, gewoon checkpoint op Crota Normal Mode, 3x neermeppen is binnen uurtje gebeurd..
haha die heb ik alweer gedaan voor deze week, volgende week weer dan
Accounts switchen opnieuw opstarten etc. success als jij dat in 10 minuten kan
Misschien alleen crota neermeppen 3x in 10 minuten
Liefhebbers voor een VoG (Hard) run morgenochtend?
Wat: Vault of Glass - Hard - Full Run
Waarop: PS4
Wanneer: Zaterdag 14 Februari - 11:00 (tijdstip kan eventueel iets aangepast worden)
Wie:
Enige wat ik verwacht is dat je weet hoe de raid werkt, en dat je hem minstens één keer hebt gedaan.
Icebreaker zou wel heel fijn zijn (wie heeft die nu nog niet
?).
Wanneer: Zaterdag 14 Februari - 11:00 (tijdstip kan eventueel iets aangepast worden)
Wie:
- EricNL (32 Warlock | PSN: AfcaEricNL)
- Gereserveerd (maatje van me, level 32)
Enige wat ik verwacht is dat je weet hoe de raid werkt, en dat je hem minstens één keer hebt gedaan.
Icebreaker zou wel heel fijn zijn (wie heeft die nu nog niet
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
als er nog plek is...DarkElement schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:47:
[...]
Ik wil de Hunger ook nog heel graag voor als ik graag EN een Gjallarhorn EN een Icebreaker wil meenemen (wat dus niet kan).
Beetje het kleine broetje van de Yolo
p.s. Ik zoek voor vanavond 21:00 nog 1/2 mensen die mee willen @ VoG Hard!
Vault of Glas Hard (PS4) - 21:00 aanvang (op tijd zin)
1. darkelement1987
2. stony-times
3. brambest
4. spanzjmg
5. Amerikaan die nog twijfelt dus - reserveplek vrij
6. Libbes1979
PSN: libbes1979
Verwijderd
clockw1ze schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:20:
[...]
Alleen fijn voor ArcBurn imo. Hij heeft te weinig ammo vind ik, de stability is wel erg fijn
Nouja ik ga hem in ieder gevallen upgraden maar zal hem toch niet veel gebruiken. Is wel een goede week geweest tot nu toe, bij de nightfall exotic gauntlets gekregen voor me hunter.Ereaser schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:22:
[...]
Het is een goede sniper, maar een slechte exotic
Ik doe wel mee, en ik ben wel 32 met GjalEricNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:35:
Liefhebbers voor een VoG (Hard) run morgenochtend?
Wie:Je hoeft van mij geen Gjallerhorn etc te hebben. Je hoeft ook geen level 32 te zijn.
Icebreaker zou wel heel fijn zijn (wie heeft die nu nog niet?).
VoG en ghallarhorn?
lol kun je beter vragen of ze icebreaker of darkhammer hebben
beste is darkhammer
Top! Leuk, heb al vaker met je geraid :)!DarkElement schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:37:
[...]
Ik doe wel mee, en ik ben wel 32 met Gjal
Wie:
- DarkElement (Level 32 | PSN: darkelement1987)
Zie ook mijn berichtCrashhill schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:38:
VoG en ghallarhorn?lol kun je beter vragen of ze icebreaker of darkhammer hebben
beste is darkhammer
[ Voor 37% gewijzigd door EricNL op 13-02-2015 10:41 ]
Die heb ik ook beidenCrashhill schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:38:
VoG en ghallarhorn?lol kun je beter vragen of ze icebreaker of darkhammer hebben
beste is darkhammer
Wordt eens tijd voor een Red Death of weer is een Suros..DarkElement schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:42:
[...]
Die heb ik ook beidenen morgen heeft iedereen hem gegarandeerd gezien de 3e verkoop van dat ding
En HoTPF!
IB, BH, CM check. We staan al bij elkaar in de friend list.EricNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:39:
Wie:Als ik een voorkeur uit mag spreken voor VoG dan heb ik liever dat mensen met Icebreaker/Black Hammer & Corrective Measure (voor de Oracles) lopen
- Sum1
ICEBREAKER YES!!!
Als ik deze website mag geloven
http://www.destinydb.com/news/posts/145-xur-agent-of-the-nine-has-arrived-2-13-2-15
http://www.destinydb.com/news/posts/145-xur-agent-of-the-nine-has-arrived-2-13-2-15
HaskoF schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:44:
ICEBREAKER YES!!!
Beter geloof je het gewoon, want het is zoHaskoF schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:44:
ICEBREAKER YES!!!
Verwijderd
EricNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:39:
Wie:1.EricNL (32 Warlock | PSN: AfcaEricNL)
2.Gereserveerd (maatje van me, level 32)
3.DarkElement (Level 32 | PSN: darkelement1987)
4.Sum1
5.
6.
Als ik een voorkeur uit mag spreken voor VoG dan heb ik liever dat mensen met Icebreaker/Black Hammer & Corrective Measure (voor de Oracles) lopen
IB, BH, CM check. We staan al bij elkaar in de friend list.
[/quote]
Ik wil ook wel mee. Level 31 hunter. Kan wel maar tot 13 uur, mmar dan moeten we toch wel al klaar zijn?
Wie:1.EricNL (32 Warlock | PSN: AfcaEricNL)
2.Gereserveerd (maatje van me, level 32)
3.DarkElement (Level 32 | PSN: darkelement1987)
4.Sum1
5.
6.
Als ik een voorkeur uit mag spreken voor VoG dan heb ik liever dat mensen met Icebreaker/Black Hammer & Corrective Measure (voor de Oracles) lopen
IB, BH, CM check. We staan al bij elkaar in de friend list.
[/quote]
Ik wil ook wel mee. Level 31 hunter. Kan wel maar tot 13 uur, mmar dan moeten we toch wel al klaar zijn?
Dan kan je gewoon niet mikken xDDarkElement schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:50:
IB/CM Check, Blackhammer vind ik kut dus ik pak er m'n Epilogue bij
hey dark jij doet ook 2 runs vanaaf? crota en vog hard?DarkElement schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:50:
Dat en de epilogue erbij pakken
Ja om 19:00 Crota normal en om 21:00 VoG Hard. doe je mee met VOG?libbes1979 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:52:
[...]
hey dark jij doet ook 2 runs vanaaf? crota en vog hard?
OneBiatch schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:56:
[...]
Dat en de epilogue erbij pakkenwat een mop. Wat een ontzettend prutswapen is dat zeg.
Love
For
The
Epilogue
Proppenschieter extraordinair maar mijn lover voor de oracles
PSN: Eczeem
we kunnen na de Crota met zijn allen de VOG hard doen. Die moet ik ook nog doen
Is ook gewoon mijn reserve als de CM leeg is.,Dooiedibbes schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:57:
[...]
One
Love
For
The
Epilogue
Proppenschieter extraordinair maar mijn lover voor de oracles
ja doe ook meeDarkElement schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:57:
[...]
Ja om 19:00 Crota normal en om 21:00 VoG Hard. doe je mee met VOG?
Epilogue doet KRAKKAKAA
nu jij weer!
Heb VoC nooit volledig geupgrade
Fatebringer kreeg voorrang nu Red Death etc etc zoals er altijd iets waardoor die niet aan de beurt komt
nu jij weer!
Heb VoC nooit volledig geupgrade
[ Voor 64% gewijzigd door Dooiedibbes op 13-02-2015 11:03 ]
Nee dat snap ik ook niet, maar bash Epilogue gewoon niet. Die is geel en schiet paars weet je.
Haha, klinkt ie zo?Dooiedibbes schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:02:
Epilogue doet KRAKKAKAA
nu jij weer!
Heb VoC nooit volledig geupgradeFatebringer kreeg voorrang nu Red Death etc etc zoals er altijd iets waardoor die niet aan de beurt komt
http://www.at5.nl/video/109112
De afgelopen drie pagina's heb je minimaal vijf keer gepost welke wapens je hebt en hoe goed ze zijn, heb je ook iets interessants te melden?DarkElement schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:50:
Bedankt.
Juist! Kill is gepopt met een Epilogue, hoor je gelijk!Faaz0 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:05:
[...]
Haha, klinkt ie zo?
http://www.at5.nl/video/109112
Wat zeg je hier dan?DarkElement schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:50:
Oh je hebt gelijk, maar dat heb ik dan verkeerd getypt, bedoelde eigenlijk CM check en Icebreaker ipv Blackhammer. En sorry Steffeh zal er maar mee ophouden dan.
[ Voor 51% gewijzigd door DarkElement op 13-02-2015 11:09 ]
Top, nu wel de IB gekocht, vorige keer twee coins te kort, en de alpha lupi gekocht.
Hahaha. Makes my day!Dooiedibbes schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:07:
[...]
Juist! Kill is gepopt met een Epilogue, hoor je gelijk!
AE is een fucking beest met oracles. En Minotaurs vreet 'ie ook zo op.
Nee hoor, met de onder bouwingVerwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:11:
AE is sowieso crap in alles.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Absoluut om 1 uur klaar. Als alles gaat zoals het hoord zijn we met een full run in 45 minuten klaar.Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:48:
Ik heb veel ervaring als Relic holder bij zowel de Templar als bij Atheon, en de Gatekeeper heb ik ook al vaak gedaan.
Wie:
- Sum1
- MICREIGN
[ Voor 25% gewijzigd door EricNL op 13-02-2015 11:25 ]
Nope niet mee eens, voor oracles is het een killer, is mijn bescheiden meningVerwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:11:
AE is sowieso crap in alles.
Alleen moet hij wel maxed zijn.
Alleen niet de gele die kosten wel anderhalf magazijn.L490 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:12:
AE is een fucking beest met oracles. En Minotaurs vreet 'ie ook zo op.
Ik zie niet hoe de AE sneller oracles killed dan voc. Iedereen is level 30+ dan maakt het sowieso geen drol uit met welk wapen je de oracle aanpakt.
Amen.Biatch schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:16:
Ik zie niet hoe de AE sneller oracles killed dan voc. Iedereen is level 30+ dan maakt het sowieso geen drol uit met welk wapen je de oracle aanpakt.
Scout rifles en handcannons hebben een damage debuf op oraclesBiatch schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:16:
Destinypedia: "Some primary weapons deal reduced damage to Oracles:
Hand Cannons: 33% Penalty
Scout Rifles: 20% Penalty
Auto Rifles: 0% Penalty"
Klopt, maar als je bij de VoG het midden pakt (achter de minotaur spawn gaan staan) en met de AE even het shield weg knalt en vervolgens met 2 shots van je IB m afmaakt hoef je je CM niet aan te raken. En aangezien die AE zo veel ammo heeft, kom je ook nooit in de knoop daarmee. (en mocht dat wel zo zijn, dropt er altijd wel primary ammo van al die gesloopte minotaurs).Dooiedibbes schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:15:
[...]
Alleen niet de gele die kosten wel anderhalf magazijn.
Verder gebruik ik de AE ook niet, maar in sommige specifieke situaties kan ie wel handig zijn. En ik heb op wonderbaarlijke wijze m'n Thorn bounty er ook redelijk snel mee gehaald.
Hoezo niet? Ding heeft een veel hogere rate of fire, herlaad ontzettend snel, stabiliteit is niet echt een probleem op die afstand met stilstaande objecten.Biatch schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:16:
Verwijderd
De dmg/magazijn is het probleem. Je heb te veel kogels nodig on een oracle te killen. Ik weet wel dat ik een keer hard deed en alleen AE nog had. Na 3x teleporteren was mn ammo op. Waarbij VOC dat probleem niet heb.
Iemand zin in Daily/Weekly/NF/Raid/Vanguard playlist? Het maakt me niet zoveel uit of je met je epilogue of vision of confluence komt aanzetten. Iedereen is welkom
PS4, Titan 31, PSN: Ducky-vite
PS4, Titan 31, PSN: Ducky-vite
Zoals hierboven ook al werd aangegeven heb ik daar echt nog nooit last van gehad en anders zet je Field Scout aan, probleem opgelost.Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:24:
De dmg/magazijn is het probleem. Je heb te veel kogels nodig on een oracle te killen. Ik weet wel dat ik een keer hard deed en alleen AE nog had. Na 3x teleporteren was mn ammo op. Waarbij VOC dat probleem niet heb.
Met één magazijn schiet ik zeker 2 Oracles kapot, niet dat het heel veel uitmaakt, want dat ding herlaad bizar snel.
VoC, AE... Lekker boeiend: Corrective Measure of Super Good Advice
Oracles tellen niet als enemies met SGA, dus je kan vrijwel onbeperkt door knallen.
Eventueel de Corrective Measure met Hive Disrupter. Dit heeft mijn voorkeur, omdat je dan je Icebreaker aan kan houden.
Maar SGA + Black Hammer is ook erg fijn.
Rockets zijn nutteloos op Atheon. Als de relicholder gewoon buiten is voordat de laatste oracles dood zijn heb je zeker 25+ seconde om op Atheon te knallen, en Atheon is makkelijk dood te krijgen met 2 relics.
Oracles tellen niet als enemies met SGA, dus je kan vrijwel onbeperkt door knallen.
Eventueel de Corrective Measure met Hive Disrupter. Dit heeft mijn voorkeur, omdat je dan je Icebreaker aan kan houden.
Maar SGA + Black Hammer is ook erg fijn.
Rockets zijn nutteloos op Atheon. Als de relicholder gewoon buiten is voordat de laatste oracles dood zijn heb je zeker 25+ seconde om op Atheon te knallen, en Atheon is makkelijk dood te krijgen met 2 relics.
[ Voor 26% gewijzigd door EricNL op 13-02-2015 11:32 ]
Dude....
OT: Als wat meer mensen de relic zouden pakken hadden we deze hele discussie niet over welk wapen het beste is tegen de oracles. Zo zie je precies wie deze wel en niet pakt
[ Voor 38% gewijzigd door Biatch op 13-02-2015 11:33 ]
Verwijderd
Ik ben 1 van de 3 die prio heeft. Dus ik heel vaak.
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2015 11:33 ]
Ik niet altijd, maar als de andere 2 niet willen laat ik m niet liggen
Allemaal de relic pakken gaat ook niet altijd goedBiatch schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:32:
[...]
Dude....Rockets zeker wel op atheon knallen!
OT: Als wat meer mensen de relic zouden pakken hadden we deze hele discussie niet over welk wapen het beste is tegen de oracles. Zo zie je precies wie deze wel en niet pakt
Het is ook geen must om een CM, SGA, VoC of AE te hebben. Het helpt alleen behoorlijk mee.hatsa schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:34:
Ik vrijwel nooit
En ik heb geen Corrective Measure
same, voordat ik weet waar ik ben is zo'n relicheld al aan het springen en het doen.
Echter wanneer dit niet het geval is ben ik niet te beroerd om hem te pakken. Vind het altijd wel wat hebben dat achter aanzicht.
Echter wanneer dit niet het geval is ben ik niet te beroerd om hem te pakken. Vind het altijd wel wat hebben dat achter aanzicht.
Zoals ik al zei: rockets hebben geen meerwaarde op Atheon. Af en toe krijg je er weer één in je party die zichzelf op blaast met een rocket, en je krijgt Atheon toch niet met 1 relic neer.Biatch schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:32:
[...]
Dude....Rockets zeker wel op atheon knallen!
Minimaal is dus 2 relics, en met 5x Icebreaker gaat die ook met 2 relics makkelijk neer.
Dus, wat is de meerwaarde van de kans om jezelf op te blazen?
Zie reactie. Je weet dat er ook nog steeds een hoop mensen zonder Gjallerhorns zijn he?Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:36:
[...]
Wacht wat? Hoe kom je hier bij?
Heb je nooit een Gjolohorn gezien?
[ Voor 16% gewijzigd door EricNL op 13-02-2015 11:37 ]
Gewoon schieten zodra de oracles spawnen, scheelt al heel heel veel.EricNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:35:
[...]
Het is ook geen must om een CM, SGA, VoC of AE te hebben. Het helpt alleen behoorlijk mee.
Pak toch (als hunter) vaak me super, das dan al weer 4 oracles.
Ik heb wel SGA, VoC en AE hoor, alleen geen CM, en die wil ik nog wel graag.EricNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:35:
[...]
Het is ook geen must om een CM, SGA, VoC of AE te hebben. Het helpt alleen behoorlijk mee.
M'n VoC en ik redden het over het algemeen prima bij de oracles.
Ik pak 'm ook altijd, daar ligt het niet aan, het ging er een beetje om dat er een wapen wordt afgekraakt terwijl mensen er zelf nooit mee geschoten hebben, M0nkeyMen postte een linkje waarin je prima kunt zien dat het veruit het meest efficiënt is om met een AE op Oracles te schieten.
Verwijderd
Is niet waar. Wij hebben weet ik het 5 gjallerhorns. 1 teleport en hij is tot.EricNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:36:
[...]
Zoals ik al zei: rockets hebben geen meerwaarde op Atheon. Af en toe krijg je er weer één in je party die zichzelf op blaast met een rocket, en je krijgt Atheon toch niet met 1 relic neer.
Minimaal is dus 2 relics, en met 5x Icebreaker gaat die ook met 2 relics makkelijk neer.
[...]
Zie reactie. Je weet dat er ook nog steeds een hoop mensen zonder Gjallerhorns zijn he?
En ja snap ik. Maar zeggen dat rockets geen meerwaarde hebben is niet waar.
5x blackhammer is BEEST op Atheon en kan je met weapons of light hem netjes met 1 relic afwerkenEricNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:36:
[...]
Zoals ik al zei: rockets hebben geen meerwaarde op Atheon. Af en toe krijg je er weer één in je party die zichzelf op blaast met een rocket, en je krijgt Atheon toch niet met 1 relic neer.
[...]
Zie reactie. Je weet dat er ook nog steeds een hoop mensen zonder Gjallerhorns zijn he?
Verwijderd
En dit.Crashhill schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:40:
[...]
5x blackhammer is BEEST op Atheon en kan je met weapons of light hem netjes met 1 relic afwerken
Precies: "wij hebben 5 Gjallerhorns".Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:40:
[...]
Is niet waar. Wij hebben weet ik het 5 gjallerhorns. 1 teleport en hij is tot.
En ja snap ik. Maar zeggen dat rockets geen meerwaarde hebben is niet waar.
De gemiddelde party heeft denk ik 1 á 2 Gjallerhorns. Waarmee je dus al heel snel bij minimaal 2 teleports uit komt.
Ik ben het met je eens dat rockets veel damage doen, maar ik geef de voorkeur echt aan Heavy Machine guns, aangezien die wel nuttig zijn op de Oracles.
Black hammer > Yolohorn bij Atheon.
Atlas#22744
Maarja VoG, ik pak altijd VoC en Icebreaker en heavy heel soms alleen om op gatekeepers te schieten.
Alleen die hatelijke random bewegingen van Atheon zijn irritant. Ik heb overigens pas sinds een paar dagen Black Hammer, dus moet hem nog testen op AtheonKasai schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:42:
Black hammer > Yolohorn bij Atheon.
Ja klopt, vuile hufter.EricNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:43:
[...]
Alleen die hatelijke random bewegingen van Atheon zijn irritant. Ik heb overigens pas sinds een paar dagen Black Hammer, dus moet hem nog testen op Atheon
Atlas#22744
Verwijderd
Als je geen grenades of rockets op hem schiet loopt hij meestal niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2015 11:44 ]
Krijg je als je met bommen gaat gooien of rockets dan gaat ie veel bewegen, als iedereen de Blackhammer heb of icebreaker blijft hij vaak stil staan .. maarjaa er gooit altijd wel iemand een bommetjeEricNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:43:
[...]
Alleen die hatelijke random bewegingen van Atheon zijn irritant. Ik heb overigens pas sinds een paar dagen Black Hammer, dus moet hem nog testen op Atheon
Ik zou net zeggen, volgens mij komt dat door die YolohornsVerwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:44:
Als je geen grenades of rockets op hem schiet loopt hij meestal niet.
Als je alleen maar sniped blijft ie netjes stil staan en kan je (helemaal met de black hammer) lekker door hameren op 'm.
Wacht. Stop. Ho! Het is ons nu een aantal keer gelukt om binnen 1 ronde neer te krijgen ( 2 x Weapons of Light, zodat iedereen deze buff krijgt ). Hoe? Blackhammer & Yolohorn. Zonder de rockets lukt het ook wel, maar ik heb me nooit opgeblazen met een rocket bij Atheon ( ja in het begin ), maar buiten de bubbel kan je het gewoon timen. En wie zegt dat je met 6 man in het midden moet staan? Sowieso blijf ik 9/10 x helemaal achteraan ( bij de deur ) staan met Weapons of Light en schiet eerst overgebleven harpies neer.EricNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:36:
[...]
Als ik buiten sta dan schiet ik voordat de rest op hun schietpositie is ( 30 - 25 sec ) vaak wat rockets, dan staat ie toch nog stil, dan heb je daarna ook geen gezeik dat ie gaat lopen.
[ Voor 8% gewijzigd door steffeh op 13-02-2015 11:52 ]
Ook erg handig inderdaad, voor je het weet ren je van het platform en knuffel je een harpy.steffeh schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:50:
[...]
Sowieso blijf ik 9/10 x helemaal achteraan ( bij de deur ) staan met Weapons of Light en schiet eerst overgebleven harpies neer.
Achjah jongens! iedereen gewoon netjes naar de YOLO met carnaval #swag @indefeeststemmingzuipentothetleven
Hoe kom je aan een Corrective Measure met Hive Disruptor?EricNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:31:
Dit topic is gesloten.
![]()