Ja die is nieuw, ik heb een word of crota met oracle disrupter, erg handigEreaser schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:52:
[...]
Hoe kom je aan een Corrective Measure met Hive Disruptor?
Pfoe ik heb er zin in, nog een half dagje bij een klant vertoeven dan is carnaval aanCrashhill schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:51:
Achjah jongens! iedereen gewoon netjes naar de YOLO met carnaval #swag @indefeeststemmingzuipentothetleven

Geheimpje. Hiervoor moet je Moonwalken op de Templar terwijl je hem de pleuris in slaat.Ereaser schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:52:
[...]
Hoe kom je aan een Corrective Measure met Hive Disruptor?
Ok ok ok, iedereen weet dat ik Oracle Disruptor bedoeld etoch

My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Denk dat iedereen dat wel weet, maar het was nogal een grappige verspreking (vertyping?)EricNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:55:
[...]
Geheimpje. Hiervoor moet je Moonwalken op de Templar terwijl je hem de pleuris in slaat.
Ok ok ok, iedereen weet dat ik Oracle Disruptor bedoeld etoch?
Verwijderd
Wat moet een warlock met Helm of inmost light?Crashhill schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:56:
Warlock moet sowieso die helm kopen..
Hahaha ja klopt, heb er een zware week opzittenEreaser schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:56:
[...]
Denk dat iedereen dat wel weet, maar het was nogal een grappige verspreking (vertyping?)

Even een bumpje:
Wat: Vault of Glass - Hard - Full Run
Waarop: PS4
Wanneer: Zaterdag 14 Februari - 11:00 (tijdstip kan eventueel iets aangepast worden)
Wie:
- EricNL (32 Warlock | PSN: AfcaEricNL)
- Gereserveerd (maatje van me, level 32)
- DarkElement (Level 32 | PSN: darkelement1987)
- Sum1
- MICREIGN
Erg leuke Striker helm! Geeft gratis 2 perks die je Fist of Havoc beter maken, waardoor je in je striker build kan kiezen voor andere perksHaskoF schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:55:
Even over iets anders dan de wapens
Helm of Inmost Light < is het wat voor mijn Titan lvl 19,5?
Atlas#22744
Zal ik voor de exotic chest gaan om hoger in level te komen of voor de icebreaker?
Helaas geen coins genoeg voor beide...
dan zou ik icebreaker halenGearloose schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:00:
Oei dilemma nu bij Xur.
Zal ik voor de exotic chest gaan om hoger in level te komen of voor de icebreaker?
Ice Breaker zeg ik. Althans, wat heb je verder qua gear dan?Gearloose schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:00:
Oei dilemma nu bij Xur.
Heb je de weekly al op level 30 gedaan?Gearloose schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:00:
Oei dilemma nu bij Xur.
"Gratis" 9 coins
Op gauntlets na alles legendary.steffeh schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:01:
[...]
Ice Breaker zeg ik. Althans, wat heb je verder qua gear dan?
Gauntlets verwacht ik vanavond te kopen na wat strikes voor de marks, legendary chest armor die ik nu heb gaat helaas niet tot 33 maar tot 27 uit mijn hoofd.
Nog niet, wel op normal dus ik zou nog 6 coins kunnen krijgen.EricNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:02:
[...]
Heb je de weekly al op level 30 gedaan?
"Gratis" 9 coins
Helaas kom ik dan ik 25 uit en kom ik nog steeds te kort
Al gedaan!Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:03:
Ga de nightfall doen. Goeie kans op coins.
Verwijderd
2. Titans omdat Bubblebro's
3. Dregs
4. Hunters, heb je nix aan.
Dit is mijn menig. Ik haat hunter. Heb ik al gezecht dat ik een hekel aan hunters heb. Ik heb btw wel een hunter. Maar das mn zwaardslet
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2015 12:05 ]
Elk heeft zijn voor en nadelen, Hunter is op dit moment super voor Crota Hard en voor de rest waardeloosHaskoF schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:03:
een algemene discussie
Wat is volgens jullie de beste class en waarom?
Hunter
Titan
Warlock
Titan en Warlock beetje 't zelfde denk ik.
Maar daarom ben ik 3x Hunter, ben ook gigantisch waardeloos
Dat is echt een domme vraag, no offenseHaskoF schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:03:
een algemene discussie
Hunter
Titan
Warlock
Er is geen betere class, er is alleen een class die jij fijner vindt.
Bovendien #titanmasterrace
Atlas#22744
@Crashhill
Welke van de 3 hunters gebruik je het meest?
Welke gear weapons en super gebruik je dan? ben ik wel benieuwd naar. Heb namelijk ook een hunter
Er zijn geen domme vragenKasai schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:05:
[...]
Dat is echt een domme vraag, no offense
Er is geen betere class, er is alleen een class die jij fijner vindt.
Bovendien #titanmasterrace
Speel zelf het liefst als Titan maar dat komt omdat het mijn eerste character was en ik er het meest aan gewend ben denk ik, maar ik vind de Warlock ook steeds toffer worden, ben er zelf niet helemaal uit maar ben nu geneigd Titan te zeggen.
Wel heb ik een hekel aan de jumps van de Warlock maar vind ik radiance en dat stilhangen in de lucht erg vet.
[ Voor 87% gewijzigd door DarkElement op 13-02-2015 12:09 ]
Verwijderd
Als ik dood ga en heb self-res en ik zie een hunter naar me toelopen doe ik self-res omdat #hunterszijnviesCrashhill schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:07:
[...]
Er zijn geen domme vragenHunter is btw ook een aardig revive sletje met zen bladedancer onzichtbaar worden reviven en weer terug hahahahaah
Atlas#22744
Ligt er helemaal aan wat je speelt. Bladedancer eigenlijk altijd. Alles zo ingezet dat ik veel onzichtbaar wordt. Gear kan ik alleen over PvE praten. En ik mis exotic helm (de enige echte voor Hunter dan en dat is de mask of the third man) verder Don't touch me gauntless is ideaal voor de Abyss op hard, maar dan moet je eigenlijk ook weer yolohorn hebben om die ogre af te kunnen krijgen.HaskoF schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:07:
ik heb geleerd dat domme vragen niet bestaan
@Crashhill
Welke van de 3 hunters gebruik je het meest?
Welke gear weapons en super gebruik je dan? ben ik wel benieuwd naar. Heb namelijk ook een hunter
Weapons is: WoC, Icebreaker, Hunger maar dat komt omdat ik niet veel beter heb hahaha..
anders waarschijnlijk Fatebringer blackhammer yolohorn denk ik.
Verwijderd
Wahahahaha.Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:08:
[...]
Als ik dood ga en heb self-res en ik zie een hunter naar me toelopen doe ik self-res omdat #hunterszijnvies
Iheb nog nooit in een fireteam gezeten waar een titan of warlock Crota neerhaald op Hardmode.Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:11:
Om ff een class war te beginnen. Er was bijna geen meerwaarde aan hunters voor Crota's end. Nu met de hardmode CE is een hunter heeel handig. Ik heb zelfs mn titan verwijderd om te zwaardberen met mn hunter.
Is dit neit de helm om orbs op te pakken voor leven?Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:56:
[...]
Wat moet een warlock met Helm of inmost light?
Je bent zelf een hunfter.Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:08:
[...]
Als ik dood ga en heb self-res en ik zie een hunter naar me toelopen doe ik self-res omdat #hunterszijnvies
Atlas#22744
Verwijderd
Dat is de helm voor titansCrashhill schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:14:
[...]
Is dit neit de helm om orbs op te pakken voor leven?
Ik heb het over normal. Ik zeg nog specifiek dat je een hunter wilt hebben voor Hardmode.Crashhill schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:13:
[...]
Iheb nog nooit in een fireteam gezeten waar een titan of warlock Crota neerhaald op Hardmode.
Heb ook de icebreaker gekocht vanmorgen
Als je nog geen Ice Breaker hebt, sowieso Ice Breaker, die andere gear komt vanzelf wel. Ik heb nu 5 maanden gespeeld en nooit een IB in t wild gekregen. En sinds de vorige sale is t m'n favo exotic
DuidelijkVerwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:16:
[...]
Dat is de helm voor titans
[...]
Ik heb het over normal. Ik zeg nog specifiek dat je een hunter wilt hebben voor Hardmode.
VoG? ga de nie carnavallen?DarkElement schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:33:
Zoek nog 2 man voor VoG hard vanavond (21.00)
Wie o wie komt ons helpen.
CARNAVAL

Sorry, heb er echt niets mee
Zuipze in ieder geval
[ Voor 5% gewijzigd door EricNL op 13-02-2015 12:36 ]
Verwijderd
Vanavond ga ik niet, wel morgen avond. Maar bedankt!DarkElement schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:35:
Wens jullie wel heel veel plezier dan vanavond!
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEricNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:36:
[...]
CARNAVAL![]()
![]()
![]()
Sorry, heb er echt niets mee. En ik woon nog wel in een Carnavals-stad ook (Bergen op Zoom
)
Zuipze in ieder geval
Ik heb ook niks met carnaval maar het is gewoon een excuus om me eigen vol te gieten met alcohol.
ik doe meeEricNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:57:
[...]
Hahaha ja klopt, heb er een zware week opzitten![]()
Even een bumpje:
Wanneer: Zaterdag 14 Februari - 11:00 (tijdstip kan eventueel iets aangepast worden)
Wie:Nog 1 plekkee jongens. Als alles goed gaat zijn we met 45 minuutjes klaar.
- Sum1
- MICREIGN
- M4uSzi
PSN - M4uSzi // -
Haha ja dat sowiesoDarkElement schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:36:
Haha eric dan ben je morgen mooi fit en scherp voor de raid
Morgen, 11:00, VoG Hard, Full Run, PS4
Nog 1 plekje. Iemand?
Plekje is zojuist "ingenomen" door M4uSzi.
Ok, we zijn compleet mannen:
Wie:
- Sum1
- MICREIGN
- M4uSzi
[ Voor 43% gewijzigd door EricNL op 13-02-2015 12:38 ]
Ik had een grotere discussie hierboven verwachtHaskoF schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:03:
een algemene discussie
Hunter
Titan
Warlock
Ben ik niet mee eens. De hunter was voor NM ook de meest gebruikte class voor het zwaard en met invis bleven ze als enige vaak over in the abyss.Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:11:
Om ff een class war te beginnen. Er was bijna geen meerwaarde aan hunters voor Crota's end. Nu met de hardmode CE is een hunter heeel handig. Ik heb zelfs mn titan verwijderd om te zwaardberen met mn hunter.
Ik denk dat een warlock als team speler nooit echt iets toevoegt, in welke raid ook. 9/10 gebruiken radiance omdat ze steeds dood gaan en in een zeer uitzonderlijk geval heb je daar wat aan (ik heb het nooit meegemaakt in ieder geval)
[ Voor 57% gewijzigd door Biatch op 13-02-2015 12:42 ]
Wat een naaiers hé? Dat je op zestiende niet eens meer een biertje mag drinken.Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:37:
Haha 16 jarige mogen geen alcohol, dus zuipen zal het niet worden.
Destiny mag je ook pas vanaf je 16e spelen, je hebt geluk heman! Anders hadden we je ouders even moeten inlichten over deze kwestie.Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:37:
Haha 16 jarige mogen geen alcohol, dus zuipen zal het niet worden.
Haha ik ga dit weekend nog wel een bezoek brengen aan BoZ, bontjas en gordijn liggen al klaarEricNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:36:
[...]
CARNAVAL![]()
![]()
![]()
Sorry, heb er echt niets mee. En ik woon nog wel in een Carnavals-stad ook (Bergen op Zoom
)
Zuipze in ieder geval
ik dacht 12 jaar heb de doos niet bij de hand.steffeh schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:54:
[...]
Destiny mag je ook pas vanaf je 16e spelen, je hebt geluk heman! Anders hadden we je ouders even moeten inlichten over deze kwestie.
PSN: FreakGIB
Ok, de gordijnen/zakdoeken/boerenkielen tot daar aan toe, maar er lopen wat mensen hier rond met volledige (WERKENDE) lampenstellages op hun hoofd.Faaz0 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:55:
[...]
Haha ik ga dit weekend nog wel een bezoek brengen aan BoZ, bontjas en gordijn liggen al klaar
Verwijderd
Ik vind het niet zo super erg, vindt een cola'tje lekkerder.L490 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:47:
[...]
Wat een naaiers hé? Dat je op zestiende niet eens meer een biertje mag drinken.
We rende altijd door Crota normal heen met een Lock als swordbearer. Ja als hunter is het ook op normal makkelijker, maar lang niet zo belangrijk als hard mode.Biatch schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:38:
[...]
Ik had een grotere discussie hierboven verwacht
[...]
Ben ik niet mee eens. De hunter was voor NM ook de meest gebruikte class voor het zwaard en met invis bleven ze als enige vaak over in the abyss.
Ik denk dat een warlock als team speler nooit echt iets toevoegt, in welke raid ook. 9/10 gebruiken radiance omdat ze steeds dood gaan en in een zeer uitzonderlijk geval heb je daar wat aan (ik heb het nooit meegemaakt in ieder geval)
Goede zaak toch, dat coma zuipen begon steeds jonger. Op deze manier kan je het nog tegengaan.L490 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:47:
[...]
Wat een naaiers hé? Dat je op zestiende niet eens meer een biertje mag drinken.
In bepaalde staten in Amerika mag je pas vanaf je 21e alcohol
Atlas#22744
Yep, ga voor de ice breaker!CrackSlet schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:18:
[...]
Als je nog geen Ice Breaker hebt, sowieso Ice Breaker, die andere gear komt vanzelf wel. Ik heb nu 5 maanden gespeeld en nooit een IB in t wild gekregen. En sinds de vorige sale is t m'n favo exotic
Verwijderd
Haha het psn account wat ik toen aanmaakte (was een week voor me verjaardag) kon inderdaad niet op Destiny. Vandaar heb ik het psn van mijn vader toegeëigend, want He-Man is ver voor mijn tijd.steffeh schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:54:
[...]
Destiny mag je ook pas vanaf je 16e spelen, je hebt geluk heman! Anders hadden we je ouders even moeten inlichten over deze kwestie.
Verwijderd
Hunter meest gebruikt heb ik niets van gemerkt. Ik was altijd de gene die zwaard pakte omdat ik geen Gjaller had. En dat was met warlock.Biatch schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:38:
[...]
Ik had een grotere discussie hierboven verwacht
[...]
Ben ik niet mee eens. De hunter was voor NM ook de meest gebruikte class voor het zwaard en met invis bleven ze als enige vaak over in the abyss.
Warlock heeft aoe clear, Song of flame en selfress. En het is een Orb machine.
He-man was je opa?Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:05:
[...]
Haha het psn account wat ik toen aanmaakte (was een week voor me verjaardag) kon inderdaad niet op Destiny. Vandaar heb ik het psn van mijn vader toegeëigend, want He-Man is ver voor mijn tijd.
Verwijderd
Nee.. Ken je He-Man niet? Is een superheld figuur van vroeger (mijn avatar is He-Man) , ik heb het nog nooit gezien maar het was vroeger op tv.
Verwijderd
By the power of Grayskull! I have the power!
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2015 13:20 ]
PSN: libbes1979
Atlas#22744
Ja zo oud is het, vandaar je opaVerwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:17:
[...]
Nee.. Ken je He-Man niet? Is een superheld figuur van vroeger (mijn avatar is He-Man) , ik heb het nog nooit gezien maar het was vroeger op tv.
Doe je nou net alsof jij hem kent? Het eerste zoekresultaat van He-man op Google levert het volgende op: "By the power of Grayskull! I have the power!"Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:18:
Omg Steff kent He-Man niet.
By the power of Grayskull! I have the power!
Verwijderd
Jah, ik ken hem. Maar ja ik heb het gegoogled. Vindt je het gek das jaren terug man. Alsof ik me dat herinnersteffeh schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:30:
[...]
Ja zo oud is het, vandaar je opa![]()
[...]
Doe je nou net alsof jij hem kent? Het eerste zoekresultaat van He-man op Google levert het volgende op: "By the power of Grayskull! I have the power!"
Ik zou het knapper vinden als je als Crota ging

me 2 hehe. Baal nog steeds dat me moeke mijn hele collectie heeft weggegooid destijds.
PSN: libbes1979
Preditor pak haren afknippen en zilver spuiten en wat handigheid met plastic en zilverspuiten kom je redelijk een end toch?EricNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:36:
[...]
Ik zou het knapper vinden als je als Crota ging
Kan stiekem helemaal niet! Last minute dinner plans dans de la City.HaskoF schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 00:24:
Voor morgen dan maar Rond 19.00-19.30
19.30 is ook prima.
Crota NM/HM
1 Haskof 31 Hunter
2 stony-times
3 darkelement1987 - 32 titan
4 Low__Profile - 32 Hunter
5 Libbes
6 Eczeem 32 lock of 30 titan
PSN: Eczeem
Stony had ook half uurtje vertraging hoorde ik van hem net . Wat is het plan haskof?Dooiedibbes schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:48:
[...]
Kan stiekem helemaal niet! Last minute dinner plans dans de la City.
We kunnen nog 1 persoon zoeken om met ons mee te doen. Ik heb misschien nog iemand die mee wil doen.
assasin je kunt ons joinen we zoeken nog 1 persoon voor CE rond 19.30?
Zo ja, dan zijn we weer compleet
[ Voor 51% gewijzigd door HaskoF op 13-02-2015 14:26 ]
prrrrrrrrimaHaskoF schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:25:
@DarkE
We kunnen nog 1 persoon zoeken om met ons mee te doen. Ik heb misschien nog iemand die mee wil doen.
assasin je kunt ons joinen we zoeken nog 1 persoon voor CE rond 19.30?
Zo ja, dan zijn we weer compleet
Crota NM/HM
1 Haskof 31 Hunter
2 stony-times
3 darkelement1987 - 32 titan
4 Low__Profile - 32 Hunter
5 Libbes
6 assasinbats
We kunnen aansluitend hierop ook nog VOG H/M doen.
[ Voor 27% gewijzigd door Bokkie op 13-02-2015 15:07 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Eentje heb voorrang, heb nooit zoveel uur te besteden.
Thunderlord danDooiedibbes schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:09:
[...]
Eentje heb voorrang, heb nooit zoveel uur te besteden.
Atlas#22744
1. Mijn Titan van 19,5 lvl naar 20 en miss nog hoger:)
2. CROTA en VOG
3. Bounties voor om wapens te lvlen
Thanks bro, jij bent een Yolohorn

Atlas#22744
De linker!quelake schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:43:
Ik heb twee Thunderlords...welke moet ik het eerst upgraden?!
Dit topic is gesloten.