Weer vooral heavy. Dan koop ik er meteen 80, en heb ik voorlopig even genoeg.
Kom maar op Xur, met de Red death, suros, Gjalla, of IB en als het kan heavy synts
Haha xurftday! ik verwacht weer een hoop crap voor veel coins.
Ik gok: Geen Galla, geen suros enz en geen heavy synts
verwacht wel weer: titan helm, warlock handschoenen en hunter chestpiece.. same shit diffrent week.
Ik gok: Geen Galla, geen suros enz en geen heavy synts
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Mask of the third man mag wel te koop zijn bij Xur, ghjallahorn mag ook 
Gisteren was een leuke dag, maar geen goeie
Gisteren was een leuke dag, maar geen goeie
Krijg je health terug van orbs oppikken brah.Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 08:49:
Wat is er zo goed aan Mask of the Third man?
Atlas#22744
Goeie week tot nu toe 
- GJALLARHORN
- Abyss Defiant
- Word of Crota
- Aspect of the Bane
- The Chance - legendary handcannon fieldscout, crowdcontrol, rangefinder
- GJALLARHORN
- Abyss Defiant
- Word of Crota
- Aspect of the Bane
- The Chance - legendary handcannon fieldscout, crowdcontrol, rangefinder
Je bent niet de enige, zie ze om me heen steeds vallen, maar helaas bij mij (nog) niet.Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:03:
Waarom krijgt gvd iedereen een Gjaller behalve ik -.-
De lijst dit ik nog wil/moet is erg lang, 'helaas' krijg ik alleen maar Vex'en.
Nja, ik heb hem nu een paar weken achter elkaar zien droppen in de nightfall, dat ik zelf Energies kreegVerwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:03:
Waarom krijgt gvd iedereen een Gjaller behalve ik -.-
nieuwe reputation screen, zit in update 1.1.1

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Gewoon voortaan je ogen dicht doenVerwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:07:
Ja, het is 1 ding dat ik hem niet krijg. Maar idd ik zie hem ook nog om me heen droppen
Atlas#22744
Verwijderd
Ach, alles lukt toch prima zonder Gjallarhorn. Ik heb er zelf ook nog geen, maar dat komt vanzelf wel. Je zult zien dat hij dropt wanneer je het niet verwacht.Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:07:
Ja, het is 1 ding dat ik hem niet krijg. Maar idd ik zie hem ook nog om me heen droppen
Dat is 't idd. Ik had me er al bij neergelegd, dacht bij mezelf ach zie hem vanzelf wel een keer verschijnenVerwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:12:
[...]
Ach, alles lukt toch prima zonder Gjallarhorn. Ik heb er zelf ook nog geen, maar dat komt vanzelf wel. Je zult zien dat hij dropt wanneer je het niet verwacht.
Best cool maar ik zie liever andere updates, bijv in je vault kunnen vanaf orbit om maar een voorbeeld te noemen, of gelijk starten in tower... het is wel handig hoor dat wel..M0nkeymen schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:10:
nieuwe reputation screen, zit in update 1.1.1
[afbeelding]
Verwijderd
De Gjallarhorn is een mooi wapen en is inderdaad ook beter dan de Hunger of Crota, maar voor alles tot nu toe in Destiny is een Hunger of Crota goed genoeg. Ik verbaas me altijd hoe hoog de Gjallarhorn bij sommige mensen staat, bijvoorbeeld op lfg dat er staat Gjallarhorn NEEDED. En er is een eenvoudige oplossing als je wel die damage van een gjallar nodig hebt.. gewoon 2 rockets schieten met je Hunger Of Crota...
Ze gaan nu kleine updates doorvoeren om ons tevreden te houden, snap dat dan.Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:17:
Dit had er bij release al in moeten zitten. En de updates worden elke week dommer.
Het is wel vrijdag de 13e, dus Xur zal wel iets van The Last Word hebben en geen heavy ammo.
Gewoon nog een keer een Plan C
Atlas#22744
HaskoF schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 00:24:
Voor morgen dan maar Rond 19.00-19.30
19.30 is ook prima.
Crota NM/HM
1 Haskof 31 Hunter
2 stony-times
3 darkelement1987 - 32 titan
4 Low__Profile - 32 Hunter
5 Libbes
6 Eczeem 32 lock of 30 titan
PSN: Eczeem
Verwijderd
Of hij is neergestort met zijn ruimteschip...steffeh schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:19:
[...]
Ze gaan nu kleine updates doorvoeren om ons tevreden te houden, snap dat dan.
Het is wel vrijdag de 13e, dus Xur zal wel iets van The Last Word hebben en geen heavy ammo.

Xur gaat Thunderlord verkopen omdat ik deze uit een engram kreeg van de week.
Mark my words.
(stiekem hoop ik dat ik hem Jinx)
Mark my words.
(stiekem hoop ik dat ik hem Jinx)
[ Voor 16% gewijzigd door Dooiedibbes op 13-02-2015 09:24 ]
en dan heeft ie een keer de Ice Breaker, en dan kom ik twee coins te kort. #$*&#*(!&@#
Voor een hunter chestpiece doe ik het deze week wel!Qualixo schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 08:31:
Haha xurftday! ik verwacht weer een hoop crap voor veel coins.
Ik gok: Geen Galla, geen suros enz en geen heavy syntsverwacht wel weer: titan helm, warlock handschoenen en hunter chestpiece.. same shit diffrent week.

Vind ik ook niet erg, daar heb ik er pas 1 van.Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:24:
Dat zegt iedereen elke week. En elke keer is het no land beyond.
ja sommige gasten inderdaad, kwam laatst een filmpje tegen van een gozer die echt mega goed was met dat ding.
Verwijderd
Naja ik ga er ook goed mee. Maar dat maakt in pvp geen reet uit want me team kan 9 van de 10 keer nix.
Ik wil de Hunger ook nog heel graag voor als ik graag EN een Gjallarhorn EN een Icebreaker wil meenemen (wat dus niet kan).Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:16:
De Gjallarhorn is een mooi wapen en is inderdaad ook beter dan de Hunger of Crota, maar voor alles tot nu toe in Destiny is een Hunger of Crota goed genoeg. Ik verbaas me altijd hoe hoog de Gjallarhorn bij sommige mensen staat, bijvoorbeeld op lfg dat er staat Gjallarhorn NEEDED. En er is een eenvoudige oplossing als je wel die damage van een gjallar nodig hebt.. gewoon 2 rockets schieten met je Hunger Of Crota...
Beetje het kleine broetje van de Yolo
p.s. Ik zoek voor vanavond 21:00 nog 1/2 mensen die mee willen @ VoG Hard!
Vault of Glas Hard (PS4) - 21:00 aanvang (op tijd zin
1. darkelement1987
2. stony-times
3. brambest
4. spanzjmg
5. Amerikaan die nog twijfelt dus - reserveplek vrij
6.
[ Voor 16% gewijzigd door DarkElement op 13-02-2015 09:49 ]
Dat is dus wat ik nu hebEricNL schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 17:23:
Ik hoop eerlijk gezegd dat Xur de Gjallerhorn nooit meer verkoopt. Of op z'n vroegst pas als we een aantal expansions verder zijn.
Nee, ik heb geen Gjallerhorn, maar dat is eigenlijk de enige reden waarom het spel nog boeiend blijft voor mij. De meeste leuke wapens heb ik al, behalve de Gjallerhorn.
Ik vind vooral Vault of Glass erg leuk, maar juist dat jacht op de Gjallerhorn motiveert me om volledige VoG en CE runs te doen. Ik ben bang dat als ik de Gjallerhorn heb, de motivatie daalt tot dat HoW uit komt.
Ik heb alleen de MIDA, de Necrochasm en heart of praxic fire nog niet van de exotics.
Verder speel ik alleen nog om hopelijk tegen een legendary wapen aan te lopen dat ideale perks heeft.
ik speel omdat ik et leuk vind en nie zo zeer om de wapens of armor
PSN: libbes1979
gaat mij om et spel en raids zijn erg leuk om samen te spelen. Solo vind ik het ook erg leuk nog steeds.
owja gevloek en getier van dark is altijd leuk uiteraard
Dat doet Dark nooit, hahalibbes1979 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:54:
gaat mij om et spel en raids zijn erg leuk om samen te spelen. Solo vind ik het ook erg leuk nog steeds.
PSN - M4uSzi // -
Gevloek (meh), daar heb ik ook een handje van als ik verkeed spring in de puzzel 
Vegetto en dinges, het was leuk om jullie gisteren erbij te hebben
.
I.i.g. gelachen
Vegetto en dinges, het was leuk om jullie gisteren erbij te hebben
I.i.g. gelachen
Verwijderd
Wat gaat er mis bij jumppuzzel dan? Ik heb alle 3 de characters gespeelt en vind ze alle 3 heel makkelijk om te springen.
Met mijn warlock ook nog nooit gedaan, maar met hunter en Titan ging prima bij mij. Nergens last van =P
PSN - M4uSzi // -
Verwijderd
Met mn huntert blade dance ik er overheen 
Want hunter jumps zijn kak.
Want hunter jumps zijn kak.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2015 09:58 ]
Het is ook makkelijkVerwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:57:
Wat gaat er mis bij jumppuzzel dan? Ik heb alle 3 de characters gespeelt en vind ze alle 3 heel makkelijk om te springen.
Haha die puzzel staat garant voor humor en lol, wij stonden maar te wachten iedereen weer weg en terug haha. Lachen man die raids zo, soms buggy soms een persoonlijke fout ik moet er altijd om lachenCrashhill schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:55:
Gevloek (meh), daar heb ik ook een handje van als ik verkeed spring in de puzzel
Vegetto en dinges, het was leuk om jullie gisteren erbij te hebben.
I.i.g. gelachen
Haha precies, die zijn dan wel weer leuk. Of als iemand in de put wordt geduwd door thralls in de Abyss haha.vegetto1983 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:58:
[...]
Haha die puzzel staat garant voor humor en lol, wij stonden maar te wachten iedereen weer weg en terug haha. Lachen man die raids zo, soms buggy soms een persoonlijke fout ik moet er altijd om lachen
Ik moet sowieso om RAIDs lachenvegetto1983 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:58:
[...]
Haha die puzzel staat garant voor humor en lol, wij stonden maar te wachten iedereen weer weg en terug haha. Lachen man die raids zo, soms buggy soms een persoonlijke fout ik moet er altijd om lachen
Doe altijd 3x jump, ga naar de 2'de platform en vanaf spring ik dan spring ik nog keer en laatste jump gebruik ik voor "zachte" landing
PSN - M4uSzi // -
Gister Crota NM & Vog HM gedaan ik dacht niets anders dan shards te hebben gehad. Blijkt er een Vex bij de postmaster te liggen.

PSN: Ky66881
Hup hup hup, Dinsdag weer gorgon checkpoint overzetten dark of?
Tower Hangar, downstairs
Helm of Inmost light
Crest of alpha Lupi (hunter)
Light Beyond Nemesis
Ice Breaker
EN GEEN HEAVY AMMO
Helm of Inmost light
Light Beyond Nemesis
Ice Breaker
EN GEEN HEAVY AMMO
[ Voor 8% gewijzigd door tha_crazy op 13-02-2015 10:04 ]
die warlock helm is wel nicetha_crazy schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:03:
Tower Hangar, downstairs
Helm of Inmost light
Light Beyond Nemesis
Ice Breaker
Heavy?tha_crazy schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:03:
Tower Hangar, downstairs
Helm of Inmost light
Light Beyond Nemesis
Ice Breaker
Hunterchest is wel nice, die had ik nodig om m'n hunter level 32 te laten worden

Zie edit, geen.hatsa schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:04:
[...]
Heavy?
Hunterchest is wel nice, die had ik nodig om m'n hunter level 32 te laten worden
Weer een weekend om niet in te loggen dus
K*t
wel een mooie kans voor mensen die de IB misgelopen hebben laatst
[ Voor 85% gewijzigd door DarkElement op 13-02-2015 10:06 ]
Whahaha, waardeloos weer. Begint wel lachwekkend te worden dit.
Haha idem.Faaz0 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:07:
ben blij dat ik niet de moeite heb genomen 3x de weekly te doen
anders ik wel :-))Faaz0 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:07:
Ik moet zelfs nog een NF doenFaaz0 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:07:

Light beyond nemesis en Apothesis Veil
Kan iemand mij vertellen welke Stats er op de LightBeyondNemesis zitten btw?
Kan iemand mij vertellen welke Stats er op de LightBeyondNemesis zitten btw?
[ Voor 51% gewijzigd door clockw1ze op 13-02-2015 10:13 ]
Veil is beter op hardmode omdat die ook health geef op super use
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Miss een stomme vraag, als je twee items hebt voor heavy amno, schoentjes en jasje, dat stackt niet of wel ?
Nope, stackt niet.vegetto1983 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:14:
Miss een stomme vraag, als je twee items hebt voor heavy amno, schoentjes en jasje, dat stackt niet of wel ?
enne.... hoe ging t zwaarden?
Neen. Was het maar zo'n feestvegetto1983 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:14:
Ach ja, dan maar een tweede Icebreaker. Moet toch wat met die 200+ strange coins inmiddels
.
Dat scheelt in ieder geval: 1 wapen minder swappen naar m'n 2e character
Dat scheelt in ieder geval: 1 wapen minder swappen naar m'n 2e character
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Hij verkoopt nu alleen de icebreaker omdat dan mensen nie gaan zeuren dat er weer een no land beyond wordt verkocht
Op legendary helmets is het een random perk, ik heb het op mijn raid helmDarkElement schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:13:
Ik heb de Monolith Bleed IV (Legendary) dus dat maakt 3 helmets die dat doen
is die titan helm de coins waard?
Snap niet waarom die niet eens een keer Heart of the Praxic Fire verkoopt.. Pfff..
Je zou toch denken dat na de eerste keer icebreaker hij wel door zijn voorraad heen zou zijn
Verwijderd
Icebreaker weer, die heb ik de vorige keer gekocht. Ik kreeg trouwens gisteren bij de VoG raid the Patience and Time, is dat een goed wapen? Volgens de amerikanen waar ik mee speelde (via the100) was het een goed wapen, jullie idee erover?
Normal mode heb ik wel onder de knie :-)) moet nog beetje chest en helm upgraden dan 32 dan wil ik eens hm gaan zwaarden :-)tha_crazy schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:15:
[...]
Nope, stackt niet.
enne.... hoe ging t zwaarden?
Alleen fijn voor ArcBurn imo. Hij heeft te weinig ammo vind ik, de stability is wel erg fijnVerwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:19:
Icebreaker weer, die heb ik de vorige keer gekocht. Ik kreeg trouwens gisteren bij de VoG raid the Patience and Time, is dat een goed wapen? Volgens de amerikanen waar ik mee speelde (via the100) was het een goed wapen, jullie idee erover?
is er nog kans op black hammer als je normal gedaan hebt en dan hard doet, je krijg dan zeker alleen nog de hard loot?
jup als je blackhammer wil, gewoon eerst 3x normal doen (mits je 3 characters hebt natuurlijk)
Het is een goede sniper, maar een slechte exoticVerwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:19:
http://destinytracker.com/destiny/crotalootvegetto1983 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:21:
is er nog kans op black hammer als je normal gedaan hebt en dan hard doet, je krijg dan zeker alleen nog de hard loot?
Blackhammer en hunger of crota valleen alleen maar bij Crota Normal
Met 6 man al wel 15-20 x als het niet meer is Crota hard verslagen 1e keer nooit iemand HoC of blackhammer. Bij normal val 1 van de 2 bijna elke raid.
Met 6 man al wel 15-20 x als het niet meer is Crota hard verslagen 1e keer nooit iemand HoC of blackhammer. Bij normal val 1 van de 2 bijna elke raid.
Dit topic is gesloten.