[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic!

Pagina: 1 ... 146 ... 212 Laatste
Acties:
  • 218.680 views

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:11
Kasai schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:31:
[...]

Kijk! Goed bezig :) Wat speel je eigenlijk?
Ik speel voornamelijk Hunter (gunslinger). Ik ga vande week maar eens bij die Xur kijken, 22 strange coins en 34 motes ;)
Ook ben ik bezig met een Titan, en straks (merk nu pas hoeveel tijd 1 character al kost..dus weet niet wanneer dat is hehe) een warlock.
Vindt ze alle 3 erg leuk in ieder geval.

[ Voor 3% gewijzigd door Richie B op 03-02-2015 15:40 ]

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Bontes schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:40:
[...]

Ik speel voornamelijk Hunter (gunslinger). Ik ga vande week maar eens bij die Xur kijken, 22 strange coins en 34 motes ;)
Ook ben ik bezig met een Titan, en straks (merk nu pas hoeveel tijd 1 character al kost..dus weet niet wanneer dat is hehe) een warlock.
Als je vrijdag terugkomt rond 11 uur kun je vragen stellen of het waard is om je motes of coins uit te geven. Voor je het weet koop je een helm die helemaal niet nuttig is en had je beter het wapen dat xur aanbied kunnen kopen. Sowieso gaan goede wapens voor gear. (8 van de 10x dan). Dus sowieso vrijdag even vragen of er wat voor de hunter bij zit ;)..

• Crashhill
Bontes schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:40:
[...]

Tip: om z.s.m. hoogste level te halen kun je het beste 3x titan 3x warlock of 3x hunter aanmaken. Je kunt via de Vault namelijk je gear overzetten. Zo kun je extra snel shards en de benodige energies bij elkaar halen.
Daarnaar als je die genoeg hebt kun je andere classes aanmaken (Dat is mijn advies je kunt het natuurlijk ook anders doen :). 3 verschillende classes gaat je echt superveel tijd kosten, als je die hebt prima, heb je die niet gaat het wat lastig worden :)

Verwijderd

Crashhill schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:51:
[...]

Als je vrijdag terugkomt rond 11 uur kun je vragen stellen of het waard is om je motes of coins uit te geven. Voor je het weet koop je een helm die helemaal niet nuttig is en had je beter het wapen dat xur aanbied kunnen kopen. Sowieso gaan goede wapens voor gear. (8 van de 10x dan). Dus sowieso vrijdag even vragen of er wat voor de hunter bij zit ;)..
Ik ben liever eerst levels hoger dan wapens. Die krijg je vanzelf wel. En een helm is altijd goed want dan kan je level 30/32 worden zonder hardmode.

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:55:
[...]

Ik ben liever eerst levels hoger dan wapens. Die krijg je vanzelf wel. En een helm is altijd goed want dan kan je level 30/32 worden zonder hardmode.
Zul je zien dat Gjalla in de verkoop gaat.

Verwijderd

Dooiedibbes schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:57:
[...]

Zul je zien dat Gjalla in de verkoop gaat.
Das een uitzondering :P

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
Crashhill schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:54:
[...]

Tip: om z.s.m. hoogste level te halen kun je het beste 3x titan 3x warlock of 3x hunter aanmaken. Je kunt via de Vault namelijk je gear overzetten. Zo kun je extra snel shards en de benodige energies bij elkaar halen.
Daarnaar als je die genoeg hebt kun je andere classes aanmaken (Dat is mijn advies je kunt het natuurlijk ook anders doen :). 3 verschillende classes gaat je echt superveel tijd kosten, als je die hebt prima, heb je die niet gaat het wat lastig worden :)
Heb zelf ook alle 3 een class, vraag me alleen af ga ze nooit allemaal op 32 krijgen heb nu mijn titan op 32 en hunter en lock op 31 maar dat is puur om te raiden etc en extra nightfall vind mijn titan het leukst, zat eerst te twijfelen om een char weg te doen een nog een titan te maken maarja opzich zijn ze al 31 dus het is nu alleen bijhouden kan ik ze beter houden wel afwisselend. Zijn er hier veel die er dan echt 3 van dezelfde hebben en niet benieuwd zijn naar andere class?

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-10 21:57
[...]

Level 32 helmet dropt bij Crota ook regelmatig in Normal Mode. Desalniettemin zijn een exotic helm en in mindere mate een exotic chest de beste exotic gear items. Maar een leuk wapen bij Xur ( Ice Breaker b.v. ) moet je altijd kopen.

De rest is meer voor de leuk, je kan beter een goede legendary primary hebben.

Level 30 / 31 word je via vendor, dan doorspelen voor 32 Crota gear. En oh ja; als je verschillende karakters wilt aanmaken, zou ik adviseren om 2 / 1 te doen. Dus 2 titan en 1 warlock bijvoorbeeld; anders moet je er enorm veel tijd in gaan steken en alles kapot grinden... dat heb je na een tijdje wel gezien ( althans, ik wel )
vegetto1983 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:59:
[...]

Heb zelf ook alle 3 een class, vraag me alleen af ga ze nooit allemaal op 32 krijgen heb nu mijn titan op 32 en hunter en lock op 31 maar dat is puur om te raiden etc en extra nightfall vind mijn titan het leukst, zat eerst te twijfelen om een char weg te doen een nog een titan te maken maarja opzich zijn ze al 31 dus het is nu alleen bijhouden kan ik ze beter houden wel afwisselend. Zijn er hier veel die er dan echt 3 van dezelfde hebben en niet benieuwd zijn naar andere class?
Alle drie ook gehad, hunter weggegooid ( vond ik het minst leuk, was ook 31 ), een tweede titan gemaakt zodat ik daar een derde raid en nightfall mee kan doen... Verder doe ik er weinig mee eigenlijk.

[ Voor 30% gewijzigd door steffeh op 03-02-2015 16:01 ]

• Crashhill
[...]

Wapens is bij mij dikke poep maarja dat ligt weer aan RNG. Ik zou als ik hem was gewoon even kijken of het nuttig is om aan te schaffen ofniet. Bijv. de Lucky Rasperry is niet heel erg nuttig... een helm daarin tegen weer wel, maarja is het die met die 3 ogen die die gaat weggeven? Zo niet heeft ie er al vrij weinig aan..

• Crashhill
[...]

Met House of Wolves zo dichtbij heb ik laatst besloten om niet een hunter weg te gooien en een warlock aan te maken.
Die kan ik namelijk niet meer lvlen tot 32 voordat House of Wolves komt.
Vandaar dat ik wacht. Als ik snel de nieuwe max heb bereikt bij House of Wolves ga ik er eens over nadenken om een hunter weg te gooien en een warlock erbij te gooien..

Verwijderd

Ja, snap ik. Maar ik zou als ik net begonnen ben en wil gaan levelen eerst armor kopen want dat heeft 36 light wat je snel naar boven gooit. En daarna wapens.

• steffeh
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:04:
Ja, snap ik. Maar ik zou als ik net begonnen ben en wil gaan levelen eerst armor kopen want dat heeft 36 light wat je snel naar boven gooit. En daarna wapens.
True, je hebt wel sneller resultaat ipv wachten op leuke gearitems loot.

• Crashhill
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:04:
Als hij IB of Ghjallarhorn verkoopt (zou ik hem toch 100%aanraden om een van die te kopen ipv een helm of chest) vandaar dat ik zei dat ie het vrijdag hier op het forum maar even moet vragen. Als dan de mida-multi tool te koop is en een helm of chest adviseer ik ook een helm of chest, sowieso zijn exotic primaries niet super.

• steffeh
Crashhill schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:05:
[...]

Als hij IB of Ghjallarhorn verkoopt (zou ik hem toch 100%aanraden om een van die te kopen ipv een helm of chest) vandaar dat ik zei dat ie het vrijdag hier op het forum maar even moet vragen. Als dan de mida-multi tool te koop is en een helm of chest adviseer ik ook een helm of chest, sowieso zijn exotic primaries niet super.
Ik ken iemand die vrij desperate is voor de mida multitool hoor :9~

Verwijderd

[...]

Ja, zoals ik al zij is gjaller een uitzondering. Icebreaker ligt aan welke armor die verkoopt.

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-10 14:28
Crashhill schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:00:
[...]

Wapens is bij mij dikke poep maarja dat ligt weer aan RNG. Ik zou als ik hem was gewoon even kijken of het nuttig is om aan te schaffen ofniet. Bijv. de Lucky Rasperry is niet heel erg nuttig... een helm daarin tegen weer wel, maarja is het die met die 3 ogen die die gaat weggeven? Zo niet heeft ie er al vrij weinig aan..
Raspberry is wel nuttig, arcbolt chain is sterk in PvP en als heavy ammo bug gefixt is is ie nog nuttiger: enige hunter chest die je meer heavy laat dragen.
Mask of the third man (die met die drie ogen) of Achlyophage Symbiote zou ik altijd halen, die andere twee helmen (knucklehead en arachnid) vind ik ook niet veel.
Radiant dance machines & crest of alpha lupi vind ik ook niet heel nuttig.

Verwijderd

Faaz0 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:08:
[...]

Raspberry is wel nuttig, arcbolt chain is sterk in PvP en als heavy ammo bug gefixt is is ie nog nuttiger: enige hunter chest die je meer heavy laat dragen.
Mask of the third man (die met die drie ogen) of Achlyophage Symbiote zou ik altijd halen, die andere twee helmen (knucklehead en arachnid) vind ik ook niet veel.
Radiant dance machines & crest of alpha lupi vind ik ook niet heel nuttig.
Mijn huntert kan alleen lvl 32 zijn als hij Radiant Dance Machines draagt. Dus in mijn geval zijn ze erg nuttig :P

• Faaz0
  • Laatst online: 31-10 14:28
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:09:
[...]

Mijn huntert kan alleen lvl 32 zijn als hij Radiant Dance Machines draagt. Dus in mijn geval zijn ze erg nuttig :P
Loop je er in ieder geval in stijl bij

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-10 12:35
VoG Hard PS4 (Full run) 19.00

1. darkelement1987 (31, Titan striker)
2. stony-times (31, Hunter bladedancer)
3. basvanoudenhove (30, Warlock, sunsinger/voidwalker)
4. Swabamente (31, Warlock Sunsinger)
5. GriffX83 (31 sungsinger/bladedancer)
6.

Ervaren only aub. Quote en vul aan als je mee wilt.

Morgen wil ik wel nieuwkomers meenemen.

Wie joint ons als 6e? En is er nog iemand die reserve wil zijn :)?

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Vegetto
Mja het is nu wel zonde om nog een char weg te gooien en weer een nieuwe te maken.. zoveel werk gekost haha

• Crashhill
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:09:
[...]

Haha ik heb laatst een RAID helm gescoord, dus mijn exotic schijt helm is nu eindelijk ook overbodig.
Wacht op de Mask of the third man ofzo die met die 3 ogen...
Exotic Arm voor hunter is handig voor de abyss dus die heb ik ook en de lucky raspberry ook maar is meer voor verzameling :+lol

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-10 17:54
[...]

Zijn er hier veel die er dan echt 3 van dezelfde hebben en niet benieuwd zijn naar andere class?
Ik heb ook 3 classes, lvl 32 Hunter, lvl 32 Titan en een Warlock op lvl 31.

• Crashhill
vegetto1983 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:10:
Mja het is nu wel zonde om nog een char weg te gooien en weer een nieuwe te maken.. zoveel werk gekost haha
Je moet jezelf afvragen op dit moment:
Wil ik zo snel mogelijk hoogste lvl halen met House of Wolves? Zo ja blijf nog even 3x zelfde class, zo nee maak een andere aan!!!! die is zo weer lvl 20 joh... Desnoods voeg je mij toe, op Zondag en Maandag heb ik toch vaak weinig te doen dan knal ik wel een avondje met je mee :P

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-10 23:03
[...]

Ik zou het vrijdag inderdaad ook vragen. Ik had de keus voor een IceBreaker en de helm Achlyophage Symbiot voor mijn hunter. Ik was toen nog nieuw en heb meteen de exotic helm gekocht. De helm geeft een extra slot voor de Gunslinger super. Als ik het had geweten had ik toch de IceBreaker gekocht.

Dus kan zeker geen kwaad om vrijdag even te vragen wat je het beste kunt kopen.

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-10 23:03
Ik heb nu een Lvl 30 Hunter en heb een 2e char aangemaakt (Titan voor zijn schild). Ik vind zijn schild toch super handig om te gebruiken. Daarnaast komt er ook nog ooit een Warlock. Speciaal voor Self-resurrection :)

• hatsa
  • Laatst online: 31-10 21:03
Maar, als je nu een karakter weggooit, en bijvoorbeeld een tweede warlock (of hunter of titan) aanmaakt kun je in een paar uur (dus ver voor House of Wolves) level 20 zijn. Gear van je eerste warlock omzetten en je bent level 31/32. Vervolgens heb je in House of Wolves 2 warlocks. Als je de nieuwe raid met 2 dezelfde karakters doet, heb je 2x zoveel kans op raid-gear = meer kans om sneller te levelen. Of mis ik iets?

Ik kreeg gisteren natuurlijk 2 stukjes raid-gear voor m'n titan, die genomineerd is voor de sloop :) Maar ik heb ook nog een beetje moeite met de tijd die ik erin gestopt heb :P

Verwijderd

hatsa schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:18:
Maar, als je nu een karakter weggooit, en bijvoorbeeld een tweede warlock (of hunter of titan) aanmaakt kun je in een paar uur (dus ver voor House of Wolves) level 20 zijn. Gear van je eerste warlock omzetten en je bent level 31/32. Vervolgens heb je in House of Wolves 2 warlocks. Als je de nieuwe raid met 2 dezelfde karakters doet, heb je 2x zoveel kans op raid-gear = meer kans om sneller te levelen. Of mis ik iets?

Ik kreeg gisteren natuurlijk 2 stukjes raid-gear voor m'n titan, die genomineerd is voor de sloop :) Maar ik heb ook nog een beetje moeite met de tijd die ik erin gestopt heb :P
Zonde van je titan :-( titans zijn heel erg handig. ;)

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-10 21:16
iemand zin om de NF te doen?

• Crashhill

Je mist niks en het klopt wat je zegt.

• DarkElement
Ik wil tegen 17:00 wel de NF doen, als we er dan nog iemand bij kunnen vinden? Iemand geïnteresseerd? :)

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

steffeh schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:06:
[...]

Ik ken iemand die vrij desperate is voor de mida multitool hoor :9~
I need dis

Atlas#22744

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
DarkElement schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:10:
VoG Hard PS4 (Full run) 19.00

1. darkelement1987 (31, Titan striker)
2. stony-times (31, Hunter bladedancer)
3. basvanoudenhove (30, Warlock, sunsinger/voidwalker)
4. Swabamente (31, Warlock Sunsinger)
5. GriffX83 (31 sungsinger/bladedancer)
6. Bassie-90 (31 warlock sunsinger)

Ervaren only aub. Quote en vul aan als je mee wilt.

Morgen wil ik wel nieuwkomers meenemen.

Wie joint ons als 6e? En is er nog iemand die reserve wil zijn :)?
compleet :)

• hatsa
  • Laatst online: 31-10 21:03
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:20:
[...]

Zonde van je titan :-( titans zijn heel erg handig. ;)
Ik vind titans ook erg handig, maar ik ben een erg onhandige titan ;)

• Crashhill
Als we ooit in Destiny kunnen ruilen krijg jij mij multi tool en ik jou 2e yolohorn he.
Zolang zal het bij mij wel duren tot dat ik dat ding krijg hahahaha

Verwijderd

DarkElement schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:24:
[...]

Ik wil tegen 17:00 wel de NF doen, als we er dan nog iemand bij kunnen vinden? Iemand geïnteresseerd? :)
Ja is goed alleen moet nog met me warlock 28 doen is probleem ??

Verwijderd

Je kan nog makkelijk een nieuwe character aanmaken. (Stel de HOW komt 10 maart uit. Denk het zelf niet, pas later nog.) Je hebt allang weer een character op lvl 32. Als je blijft raiden. Zo moeilijk is het niet.

• Kasai

Kasai

Legendary

Crashhill schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:28:
[...]

Als we ooit in Destiny kunnen ruilen krijg jij mij multi tool en ik jou 2e yolohorn he.
Zolang zal het bij mij wel duren tot dat ik dat ding krijg hahahaha
Mida + Hard Light wil ik er voor :P

Atlas#22744

• Crashhill
Kasai schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:30:
[...]

Mida + Hard Light wil ik voor :P
Nee, nee, nee, dat was de deal niet. |:(

• Kasai

Kasai

Legendary

Oke vooruit alleen Mida :+

Atlas#22744

• DarkElement
Mooi groepje bij elkaar zo! Tot vanavond allemaal hopen dat RNGesus ons zal bijstaan.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Nog mensen zin vanavond VoG Hard (complete run, PS4) te doen? Rond een uurtje of 20:00?

1. AfcaEricNL (32 Warlock)
2.
3.
4.
5.
6.

Het enige wat ik van je verwacht is dat je in staat bent om de Oracles te kunnen killen bij Atheon, dan moet het wel goed komen!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• M4uSzi
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
Iemand vanavond nog NF en weekly een Titan lvl 29

- M4uSzi
-
-

Tegen 19:00 a 19:30?

PSN - M4uSzi // -

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-10 18:33
Je zou em zo mogen hebben van me. Gekregen en nooit aangeraakt :+ Evenals mn monte carlo, vex, shotgun ding, juju :-p
Hoewel ik de vex nog wel ga upgraden denk

[ Voor 7% gewijzigd door Biatch op 03-02-2015 16:52 ]

• steffeh
Biatch schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:48:
[...]

Je zou em zo mogen hebben van me. Gekregen en nooit aangeraakt :+ Evenals mn monte carlo, vex, shotgun ding, juju :-p
Hoewel ik de vex nog wel ga upgraden denk
Opschepper! Geef je vex maar.

• Biatch
steffeh schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:53:
[...]

Opschepper! Geef je vex maar.
Heerlijk ff prikken hier :9

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-10 12:20
Ligt eraan hoe de raid eruit gaat zien in House of Wolves.
De warlock is erg handig voor Vault of Glass.
De vraag is nu komt er een raid waarde Titan weer heel erg handig is.

Verwijderd

Frijns.Net schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:01:
[...]

Crota HM... ;)

• steffeh
[...]

En de titan 35% extra damage modifier was niet handig in VOG?

Verwijderd

[...]

En de hunter dan?
Heb je geen reet aan in VOG. In crota hard misschien wel maar das ook alleen maar als zwaardslet.

• Biatch
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:22:
[...]

En de hunter dan?
Heb je geen reet aan in VOG. In crota hard misschien wel maar das ook alleen maar als zwaardslet.
Character fanboy spam :+

Verwijderd

Het is wel zo.

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
Lkkre crota normale run vanmiddag. Pak de monte carlo en een helm die ik nog nie had. Nu shards verzamele en dan op naar lvl 32

Pakte de hunger of crota ook nog maar die had ik al.

PSN: libbes1979

• DarkElement
Helaas geen Gjallarhorn deze week uit de NF. Wel Radiant dance machines op m'n Hunter en een Thunderlord :)

Eens zien wat de VoG vanavond brengt.

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-10 23:09
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:22:
[...]

En de hunter dan?
De hunter is een goede support class and master crowd control specialist. Ik heb al veel mensen revived vanwege mijn stealth ability. Daarnaast zijn de meeste supers (active) op een klein gebied gericht terwijl de hunter veel mensen kan slachten die verder uit elkaar staan.

Ja, ik denk dat Titans en Warlocks nuttiger zijn maar compleet overbodig zijn hunters niet.

• Biatch
Ach iedereen vind wat anders fijn spelen. Ik kan totaal niet met die waardeloze titan jump overweg dus speel er niet graag mee.

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-10 00:19

M0nkeymen

Monkeystyle!

Kan onzichtbaar de relic halen. Kan door gorgons maze makkelijker lopen. Mensen reviven. Ik denk overigens dat het aardig gelijk is allemaal.

Titan's weapons of light kun je in beide raid goed gebruiken.
Warlocks resurrect is vooral op Hard erg makkelijk.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• Biatch
Wie vanavond rondje doen? Nf weekly of een raid.

• Kasai

Kasai

Legendary

#titanmasterrace

Atlas#22744

• Biatch
Ach zonder hunters had 90% hier crota nooit down gekregen. Nutteloze fanboy discussie dit :+

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
Titan ruled

PSN: libbes1979

• DarkElement
Biatch schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:30:
[...]

Ach iedereen vind wat anders fijn spelen. Ik kan totaal niet met die waardeloze titan jump overweg dus speel er niet graag mee.
Dubbel jump mid-air annuleren met nog een extra druk op X dan blijf je niet zo lang in de lucht hangen. Erg handig vind ik zelf en het went snel :)

• Biatch
DarkElement schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:37:
[...]

Dubbel jump mid-air annuleren met nog een extra druk op X dan blijf je niet zo lang in de lucht hangen. Erg handig vind ik zelf en het went snel :)
Ja maar dan nog zweef ik vaak al te ver door met die kak titan. Achja gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde char fijn

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:25
Iemand nu NF. Nog voor 1 plek. Join physxx

[ Voor 55% gewijzigd door Physx op 03-02-2015 17:50 ]

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 00:43
Golden gun is ook prettig als je nog snel een paar oracles weg moet knallen.

• DarkElement
Ik haat dit:

:p

Verwijderd

Titan schildje
Warlock granade spam of aoe.
hunter blade dance heb je echt heel weinig aan in raids en 4 schoten met een pistooltje is leuk hoor.
Mensen reviven met je onzichtbaarheid heb je op hard weinig aan :P

Verwijderd

sbierman schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:45:
Golden gun is ook prettig als je nog snel een paar oracles weg moet knallen.
Op hard heb je 2 kogels nodig. Corrective measure is een beest op oracles.

• Biatch
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:57:
Titan schildje
Warlock granade spam of aoe.
hunter blade dance heb je echt heel weinig aan in raids en 4 schoten met een pistooltje is leuk hoor.
Mensen reviven met je onzichtbaarheid heb je op hard weinig aan :P
Nu klets je echt een eind weg ;) Wat heb je aan een warlock die zichzelf kan ressen voor het rest vh team? Wat heeft titan schild echt voor nut bij crota hard? Nogmaals alle drie zullen hun specifieke eigenschap hebben en ik denk dat iedereen zijn eerst gekozen char het fijnste vind.

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
EricNL schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:35:
Nog mensen zin vanavond VoG Hard (complete run, PS4) te doen? Rond een uurtje of 20:00?

2. Houtvlot (31 Hunter)
3.
4.
5.
6.

Het enige wat ik van je verwacht is dat je in staat bent om de Oracles te kunnen killen bij Atheon, dan moet het wel goed komen!

PSN: Houtvlot

Verwijderd

Biatch schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 18:05:
[...]

Nu klets je echt een eind weg ;) Wat heb je aan een warlock die zichzelf kan ressen voor het rest vh team? Wat heeft titan schild echt voor nut bij crota hard? Nogmaals alle drie zullen hun specifieke eigenschap hebben en ik denk dat iedereen zijn eerst gekozen char het fijnste vind.
Ik heb het over de nadespam en novabomb.
Titan schild is fking nutting bij de abyss voor een beetje veiligheid bij de lampen. En bij crota in het begin voor blessing of amrmor of light.

Mijn eerst gekozen char was een hunter. Nu main ik warlock omdat ik hunter niet fijn vond jumpen en de super waren meh. Dat was in de beta.

• DarkElement
Ik ben ook niet gek van de Hunter super (althans de bladedancer, andere subclass nog niet geprobeerd) maar ik vind de onzichtbaarheid erg fijn.

• M4uSzi
Iemand vanavond nog NF en weekly een Titan lvl 30

- M4uSzi
-
-

Tegen 19:00 a 19:30?

PSN - M4uSzi // -

• Vegetto
iemand nu nightfall?

• M4uSzi
Ja ik wel, M4uSzi is PSN

PSN - M4uSzi // -

• Vegetto
heb je toegevoegd

• Vegetto
ik ga alvast beginnen join mij maar

• M4uSzi
vegetto1983 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 18:23:
ik ga alvast beginnen join mij maar
Kom der aan

PSN - M4uSzi // -

• Bjorneby
  • Laatst online: 11-12-2021
Wil ook graag meedoen als je nog plekkie hebt

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

dinges schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 18:08:

2. Houtvlot (31 Hunter)
3. M0nkeymen81 (29 Hunter)
4.
5.
6.

[ Voor 35% gewijzigd door M0nkeymen op 03-02-2015 18:39 ]

• Biatch
Ach ik loop ook wel mee

2. Houtvlot (31 Hunter)
4. BasFromNL 32 hunter
5.
6.

Van te voren iemand nf?

[ Voor 4% gewijzigd door Biatch op 03-02-2015 18:45 ]

Verwijderd

Biatch schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 18:43:
Ach ik loop ook wel mee

2. Houtvlot (31 Hunter)
4. BasFromNL 32 hunter
5.
6.

Van te voren iemand nf?
jongs ik wil best meedoen maar ik heb blackhammer nodig, zouden jullie op normal willen spelen?

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 18:48:
[...]

jongs ik wil best meedoen maar ik heb blackhammer nodig, zouden jullie op normal willen spelen?
Die krijg je niet bij VoG :9

Verwijderd

haha ik dacht crota sry guys, maar ik doe wel mee met vog, 20u toch?

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-10 19:45
Lol kakt me ziggo modem eruit net.. lekker brand luchtje.. gelukkig was ziggo de afgelopen maanden al gul met opsturen van wifi modem, had er 3 in doos.. binnen 10 min weer online :)
Crota clinic van 20:00 gaat door :)

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

• DarkElement
Kom je ook Bassie-90?

Verwijderd

Qualixo schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 18:55:
Lol kakt me ziggo modem eruit net.. lekker brand luchtje.. gelukkig was ziggo de afgelopen maanden al gul met opsturen van wifi modem, had er 3 in doos.. binnen 10 min weer online :)
Crota clinic van 20:00 gaat door :)
Ubee modem? :P

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Wilde net een berichtje sturen, ga het helaas niet redden. :( sorry en succes!

• DarkElement
Oké, dan zoeken wij nog een 6e man die per 20:00 wil invallen. We hebben nu tijdelijk iemand die tot dan meerent.

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-10 13:37

strompel

PSN: jansoe13

Iemand NF ala minute? :)

• Physx
Ik ga wel even mee. Even wapens overzetten. Begin maar vast

[ Voor 51% gewijzigd door Physx op 03-02-2015 19:03 ]

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

Ik start nu me ps4 op

• DarkElement
Je gaat mee met de NF of met de VoG?

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-10 13:37

strompel

Ik start vast op

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-10 19:45
Jup, denk dat 180mbit toch teveel brand:P
nu cisco en gelijk in bridge mode laten zetten.. hoef geen ziggo netwerk wat mijn wifi vervuilt..

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

• Physx
DarkElement schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:03:
Je gaat mee met de NF of met de VoG?
Eerst even nightfall. Wil eigenlijk crota maar als daar geen groep voor is ga ik wel vog

Verwijderd

Biatch schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 18:43:
Ach ik loop ook wel mee

2. Houtvlot (31 Hunter)
4. BasFromNL 32 hunter
5. TFD-Influence (31 warlock)
6.

Van te voren iemand nf?

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
delossie7 wou ook nog, dus dan zitten we op 6!
delossie7 wat is je psn?

PSN: Houtvlot

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-10 17:07

lasharor

7 december 2004

Ik doe ook graag mee met een normal run.

Psn is Salerg

• DarkElement
Heerlijk die disconnects in een raid bij iedereen de hele tijd :')_

Pagina: 1 ... 146 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.