DarkElement schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 05:23:
Beter eerst iets hoger worden qua level, want ik weet niet of je anders überhaupt schade doet op enemies
tip: level je armor. Wil jullie eventueel wel helpen.
Je zou public events en strikes kunnen doen voor shards en voor de marks die je daarmee verdiend zou je planet materials kunnen kopen (relic iron, spinmetal etc) waarmee je dus je spul kan upgraden.
Jullie hebben al armor die tot max 33 light gaat? Anders even voor sparen.
Op level 29 durf ik het wel aan jullie mee te nemen naar de vault maar 26 is naar mijn idee net iets te laag om iets te betekenen daar.
Heb vannacht achter elkaar Dark below strikes gedaan, tik nu bijna 150 marks aan (had al een paar puntjes) dus kan ik straks 2 stuks gravebreaker armor aanschaffen, denk dat ik dan lvl 28 wordt.
Moet zeggen dat als je lvl 26 bent, strikes van lvl 26 Hard idd een beetje zeuren is kwa damage die je aanbrengt..maar het is allemaal goed gekomen
Heb er weer zin in, snap die kritieken niet helemaal hoor..sinds ik de PS4 heb vanaf release heb ik nog nooit zoveel uren in een game gestopt als in Destiny, echt SUPER! Het is een beetje hetzelfde idee als in WoW dat grinden voor puntjes, in dit geval marks. Komt denk ik ook omdat ik UT99 veteraan ben, dat heb ik sinds launch 6 jaar gespeeld... dit geeft me een beetje het gevoel terug met die hoge jumps en wapens.
Als ik het juiste lvl ben laat ik het wel weten, kan ik je al toevoegen anders alvast?