Wij welvegetto1983 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:56:
Ik vroeg of er nog iemand gaat ik heb geen checkpoint
Welk hard check point heb je en ga je ?
Ik zou ook wel mee willen doen met VoG hard.
Kan ik eigenlijk wel meedoen met VoG op Hard als lvl 28 warlock? Iedereen vraagt op die lfg sites voor minimaal lvl 31
Level 30 is ook prima.. Level 29 is wat lastiger...lasharor schreef op maandag 02 februari 2015 @ 21:07:
Kan ik eigenlijk wel meedoen met VoG op Hard als lvl 28 warlock? Iedereen vraagt op die lfg sites voor minimaal lvl 31
PSN: Fruitschaaltje
Haha damn, lvl 31. En dan te bedenken dat de level cap destijds 30 was. Toen kon je prima met lvl 29ers er doorheen. Ik doe het nu ook wel eens nog met vrienden, allemaal lvl 32 en is echt belachelijk hoe makkelijk alles gaat. Ik hoop dat ze in maart de VoG een update geven naar hoger level en de shards belangrijk maken zodat je het wíl spelen.lasharor schreef op maandag 02 februari 2015 @ 21:07:
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
We zoeken een lvl 32 voor crota hard mode.. Right now
Ik kom er aantha_crazy schreef op maandag 02 februari 2015 @ 21:37:
We hebben nog 1 spot vrij voor crota normal
Als er nog ergens plek is in een raid wil ik wel mee
PSN: jansoe13
Bedankt voor de hard raid tot dusver heren.
PSN: libbes1979
Thx Tha_Crazy was voor mijn de eerste keer crota had geen idee wat ik aan het doen was haha. Wel mooie loot gehad. Hoop dat de clinic morgen wat duidelijkheid gaat verschaffen.
PSN: Ky66881
Wie morgenmiddag VoG Hard? Ik wil die Praetorian Foil, Gjallarhorn en Fatebringer 
Wilde rond 19:00 starten.
1. darkelement1987 (lvl 31 Titan Striker max/Defender max/Ervaren)
2. stony-times (lvl 31 Hunter Bladedancer)
3.
4.
5.
6.
Graag ervaren mensen, quoten/aanvullen.
Paar min van tevoren aanwezig dan kunnen we gelijk starten, als je verhinderd word laat dit dan aub tijdig weten dan kan ik een vervanger zoeken.
Zorg voor heavy ammo of een goede sniper voor bij de Templar/Atheon.
Wilde rond 19:00 starten.
1. darkelement1987 (lvl 31 Titan Striker max/Defender max/Ervaren)
2. stony-times (lvl 31 Hunter Bladedancer)
3.
4.
5.
6.
Graag ervaren mensen, quoten/aanvullen.
Paar min van tevoren aanwezig dan kunnen we gelijk starten, als je verhinderd word laat dit dan aub tijdig weten dan kan ik een vervanger zoeken.
Zorg voor heavy ammo of een goede sniper voor bij de Templar/Atheon.
[ Voor 88% gewijzigd door DarkElement op 02-02-2015 22:55 ]
wie heeft er zin om morgen ochtend als de reset gedaan is, de weekly en nightfall te halen????
weet niet precies hoelaat dat altijd plaatsvind, maar ben een dagje vrij overdag dus wil wel die 2 dingen halen om 2 characters... wie o wi heeft er zin om mee te doen??????
weet niet precies hoelaat dat altijd plaatsvind, maar ben een dagje vrij overdag dus wil wel die 2 dingen halen om 2 characters... wie o wi heeft er zin om mee te doen??????
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Verwijderd
wil morgen graag eens mee in een groepje. Ben nu 26 en kan als het goed is morgen na de reset wat paarse spullen halen. Tot die tijd nog maar ff strikes doen. Mocht er iemand zin hebben om mee te doen: psn giootje30
Ik zou graag met jullie VoG een keer doorlopen om Atheons epilogue te krijgen, ben bezig met de Thorn bounty en heb dringend een goed void wapen nodig. Ik speel als hunter en ben (na het levellen van mijn legendary helm) lvl 26. Ik speel op de PS4, ben onervaren met VoG dus lijkt het me ook meteen leuk om mee te maken.
Wie van jullie kan ik toevoegen in mijn lijst?, mits ik niet een blok aan het been ben met mijn lvl 26
vertel maar hoe laat en ik zal er zijn.
Wie van jullie kan ik toevoegen in mijn lijst?, mits ik niet een blok aan het been ben met mijn lvl 26
Beter eerst iets hoger worden qua level, want ik weet niet of je anders überhaupt schade doet op enemies 
tip: level je armor. Wil jullie eventueel wel helpen.
Je zou public events en strikes kunnen doen voor shards en voor de marks die je daarmee verdiend zou je planet materials kunnen kopen (relic iron, spinmetal etc) waarmee je dus je spul kan upgraden.
Jullie hebben al armor die tot max 33 light gaat? Anders even voor sparen.
Op level 29 durf ik het wel aan jullie mee te nemen naar de vault maar 26 is naar mijn idee net iets te laag om iets te betekenen daar.
tip: level je armor. Wil jullie eventueel wel helpen.
Je zou public events en strikes kunnen doen voor shards en voor de marks die je daarmee verdiend zou je planet materials kunnen kopen (relic iron, spinmetal etc) waarmee je dus je spul kan upgraden.
Jullie hebben al armor die tot max 33 light gaat? Anders even voor sparen.
Op level 29 durf ik het wel aan jullie mee te nemen naar de vault maar 26 is naar mijn idee net iets te laag om iets te betekenen daar.
[ Voor 7% gewijzigd door DarkElement op 03-02-2015 05:38 ]
Verwijderd
Ik ben zo'n beetje heel de dag wel online rond 3 uur ben ik half uurtje weg. als ik iemand moet helpen stuur me maar een bericht.
Hunter lvl 31
Warlock lvl 28
Hunter lvl 31
Warlock lvl 28
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2015 05:43 ]
Reset dag! Nightfall voorspellingen?
Ik denk Nexus, hopelijk met solar, maar zal wel void zijn
Atlas#22744
Kunnen we atheons epilogue weer uit de kast trekken!Kasai schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 07:34:
Ik hoop op allesbehalve void. Ik vind Atheon's Epilogue echt geen fijn wapen.
De Archon Priest vind ik ook niet zo fijn, trouwens
[ Voor 13% gewijzigd door hatsa op 03-02-2015 07:51 ]
Ik zit in dezelfde boot. De Epilogue is de voornaamste reden dat ik VoG speel zodat ik de Thorn kan halen. Daarnaast is het natuurlijk ook veel leuker dan Crota.Bontes schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 00:25:
Ik zou graag met jullie VoG een keer doorlopen om Atheons epilogue te krijgen, ben bezig met de Thorn bounty en heb dringend een goed void wapen nodig.
Wie gaat er om 10:00 de nightfall en weekly doen?
Verwijderd
Alles hoger dan lvl 30 maakt nix uit in VOG hard.lasharor schreef op maandag 02 februari 2015 @ 21:07:
Verwijderd
Gewoon op het einde bij de Archon Priest in het begin, als je bij die plaats komt, op de rand van die rots staan. Je kunt vanaf daar dan snipen / rockets schieten op de Archon Priest en de enemies kunnen je bijna niet rakenhatsa schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 07:50:
Stand tot nu to voor Crota Clinic Normal vanavond 20:00.
Nog 1 plekje vrij:
1- Xenn0X-one 31 titan
2- Jedi_Geub 31 hunter
3- Tigo_1984 31 titan
4- Ky66881 31 Warlock
5- brambest 30 hunter (accept nog even mijn friend request)
6- nog vrij
5 Minuten voor start melden bij Xenn0X-one, friend requests zijn al gestuurd.
Zorg ook dat je genoeg heavy ammo stocked. Kan nooit kwaad
Nog 1 plekje vrij:
1- Xenn0X-one 31 titan
2- Jedi_Geub 31 hunter
3- Tigo_1984 31 titan
4- Ky66881 31 Warlock
6- nog vrij
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Denk archon met void iddKasai schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 07:34:
Heb void sniper maar ook een met arc en solar. Gewoon zorgen dat je in elke class van elke soort wat in je assortiment hebt
Niet zomaar alles scrappen hehe
Word of Crota hebben we voor void damage alhoewel ik hem niet heel fijn vindt. Fatebringer heb ik helaas nog niet mogen ontvange
.
Deze week 3x Crota hard tot de deathsinger en Crota zelf 3x op normal, kom maaar op met die hunger of crota of blackhammer, (NIET DE LIGHT OF ABYSS OFZO)
Deze week 3x Crota hard tot de deathsinger en Crota zelf 3x op normal, kom maaar op met die hunger of crota of blackhammer, (NIET DE LIGHT OF ABYSS OFZO)
Qualixo schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:46:
Nog 1 plekje vrij:
1- Xenn0X-one 31 titan
2- Jedi_Geub 31 hunter
3- Tigo_1984 31 titan
4- Ky66881 31 Warlock
6- Lavidz 30 warlock
PSN: Lavidz
Top we zijn compleet
Er zit mijn inziens qua gebruik tussen de fatebringer en word of crota totaal geen verschil. fate heeft explosive rounds ok. Maar zelfs qua reload animatie is de word of crota gewoon de fatebringer met een Crota korstje er om heen.Crashhill schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:56:
Word of Crota hebben we voor void damage alhoewel ik hem niet heel fijn vindt. Fatebringer heb ik helaas nog niet mogen ontvange.

Ze zijn toch wel degelijk anders
Atlas#22744
Moet de fatebringer sowieso hebben, misschien ga ik dan vaker met handcannon knallen.
Fatebringer is prettiger (let op ik zeg express niet beter) en dat komt voornamelijk door de perks
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik zit inmiddels in therapieKasai schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:13:
Fatebringer ftw
Ligt aan de situatie, maar over het algemeen wel ja, firefly is zo ziekBokkie schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:16:
Fatebringer is prettiger (let op ik zeg express niet beter) en dat komt voornamelijk door de perks
We gaan hem deze week voor je halen
Atlas#22744
Ik wil graag meedoen!Arn0uDz schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:33:
Wie gaat er om 10:00 de nightfall en weekly doen?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ik ben momenteel ook bezig met die bounty, en dat gaat ook prima met een 242 void shotgun met 3 shellsAvanCade schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:17:
[...]
Ik zit in dezelfde boot. De Epilogue is de voornaamste reden dat ik VoG speel zodat ik de Thorn kan halen. Daarnaast is het natuurlijk ook veel leuker dan Crota.
Al moet ik toegeven dat ik toen ik gister een void fusion rifle met 272 damage vond, ik wel een sight of relief voelde.
Sinds kort helemaal verslingerd geraakt aan Destiny maar ik zit met een probleem. Ik zit nu een beetje vast op lvl 24 (Alles rare armor, alles 15 light). Ben al even bezig in de Tiger Strike Playlist maar het levert niet echt iets op. Iemand tips?
Ga eens een kijkje nemen in de vanguard armorymatthijsg schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:35:
Sinds kort helemaal verslingerd geraakt aan Destiny maar ik zit met een probleem. Ik zit nu een beetje vast op lvl 24 (Alles rare armor, alles 15 light). Ben al even bezig in de Tiger Strike Playlist maar het levert niet echt iets op. Iemand tips?
zo uit mijn hoofd kan je de helm en gloves halen zonder commendations
Vanaf vanguard rank 4 krijg je de commendations om de andere delen en wapens te halen.
Veel succes met het sparen van vanguard marks
Verwijderd
Vanguard levelen en vanguard gear kopen met vanguard marks.matthijsg schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:35:
Zo'n idee had ik al. Ligt het aan mij of duurt dat ontiegelijk lang. Zit nu in Rank 1. Hoe level ik die snel?
Vanguard bounties doen.
Atlas#22744
Als je hier rond 10 uur op Dinsdag of Vrijdag bent is het altijd zo druk.matthijsg schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:39:
Thanks voor de snelle reacties!
Dinsdag 10 uur reset tuhd
Vrijdag 10 uur Xur komt op bezoek!
Verwijderd
En als je met iemand mee kan lopen ga dan weekly/nightfall doen. Dan krijg je 200/500 rep. Let alleen op dat je geen faction class item draagt, want dan gaat de rep naar hun ipv vanguardmatthijsg schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:39:
Thanks voor de snelle reacties!
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2015 09:42 ]
Daarom zei ik ook qua gebruik, niet qua perks of dps
AcceptedQualixo schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:46:
Nog 1 plekje vrij:
1- Xenn0X-one 31 titan
2- Jedi_Geub 31 hunter
3- Tigo_1984 31 titan
4- Ky66881 31 Warlock
6- nog vrij
Voor de Nightfall (van afgelopen week zegmaar) heb je de expansion nodig toch? Ik heb zelf nog niet de expansion gehaald, maar ga txt de expansion pass ff halen. Maar zijn de aankomende daily/weekly/nightfall's ook niet allemaal van de Dark Below
Gaat iemand nog ff snel crota killen voor de reset?
Ja ik vind het zo wennen handcannon. Achjah heb wel WoC gebruikt ivm. void damage te doen en het ging best aardig... Gewoon oefenen,Biatch schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:43:
[...]
Daarom zei ik ook qua gebruik, niet qua perks of dps![]()
. Bovengenoemde vond de WoC niet fijn terwijl ik persoonlijk in het gebruik ervan niet veel verschil merk met de FB.
Als ik m'n Hunger of Crota volledig geupgrade heb (morgen vrij, dus dan moet ik wel een eind komen) wil ik eigenlijk ook wel eens Crota HM proberen. Dan beloof ik dat ik niet zo waardeloos speel als gisteren
Verwijderd
Kan jij dat?hatsa schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:46:
Als ik m'n Hunger of Crota volledig geupgrade heb (morgen vrij, dus dan moet ik wel een eind komen) wil ik eigenlijk ook wel eens Crota HM proberen. Dan beloof ik dat ik niet zo waardeloos speel als gisteren
Verwijderd
Klopt, maar dat geldt voor iedereen.hatsa schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:49:
[...]
Als ik niet met een Titan speel, speel ik in ieder geval snel minder waardeloos.
Verwijderd
Dat is soort van random. Over 10 minuten weten we welke weekly/nightfall er is. De expansion is wel leuk moet ik zeggen. Maar heb je eigenlijk pas "nodig" als je lvl 30 bent en VOG heb gedaan. VOG is een raid die je vanaf lvl 26 kan doen.matthijsg schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:43:
Voor de Nightfall (van afgelopen week zegmaar) heb je de expansion nodig toch? Ik heb zelf nog niet de expansion gehaald, maar ga txt de expansion pass ff halen. Maar zijn de aankomende daily/weekly/nightfall's ook niet allemaal van de Dark Below
Als je zover bent laar maar even weten dan kan ik je een keer meenemen
Once you go hand cannon you don't go back.Crashhill schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:46:
[...]
Ja ik vind het zo wennen handcannon. Achjah heb wel WoC gebruikt ivm. void damage te doen en het ging best aardig... Gewoon oefenen,
Atlas#22744
Die staat genoteerd. Bedankt voor de feedback.Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:49:
[...]
Dat is soort van random. Over 10 minuten weten we welke weekly/nightfall er is. De expansion is wel leuk moet ik zeggen. Maar heb je eigenlijk pas "nodig" als je lvl 30 bent en VOG heb gedaan. VOG is een raid die je vanaf lvl 26 kan doen.
Als je zover bent laar maar even weten dan kan ik je een keer meenemen
Ik speelde laatst weer met een scout, zelfs met dezelfde perks als Fatebringer, maar ik blijf m'n Fatebringer pakken.
Scout is ook fijn, maar toch, de hele hand cannon ervaring is gewoon awesomehatsa schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:52:
[...]
Ik speelde laatst weer met een scout, zelfs met dezelfde perks als Fatebringer, maar ik blijf m'n Fatebringer pakken.
Atlas#22744
Het is zo lekker pief paf plof!Kasai schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:54:
[...]
Scout is ook fijn, maar toch, de hele hand cannon ervaring is gewoon awesome
Het is zo lekker Dirty Harry, "do you feel lucky, punk?".
Atlas#22744
Met name one shot one kill vind ik heerlijk. Ik zie soms mensen anderhalf magazijn leeg schieten met een autorifle voor ze een harpy of hive neer geschoten hebben.Kasai schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:54:
[...]
Scout is ook fijn, maar toch, de hele hand cannon ervaring is gewoon awesome
Dat is de reden dat ik met men handcannon wil oefenen. Maar wil eerst even men oversoul addict even fully upgraden. Daarnaar is de handcannon aan de beurt..Biatch schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:56:
[...]
Met name one shot one kill vind ik heerlijk. Ik zie soms mensen anderhalf magazijn leeg schieten met een autorifle voor ze een harpy of hive neer geschoten hebben.
Winter's Run (Archon Priest)
Weekly: Heroic, Void Burn
Nightfall: Epic, Nightfall, Solar, Arc, Void Burn
Weekly: Heroic, Void Burn
Nightfall: Epic, Nightfall, Solar, Arc, Void Burn
[ Voor 59% gewijzigd door Kasai op 03-02-2015 10:05 . Reden: Beter formaat ]
Atlas#22744
Ik wil in de middag ook NF, weekly en VoG hard doen(voor de fatebringer!). Level 31 Warlock. Psn: Swabamente. Ervaren in de VoG, maar niet met Crota. Had graag ook mee gedaan met de clinic maar kan rond die tijd niet.
Dus weer Arc Void en Solar bij Nightfall.
Ze gaan lekker yolo bij Bungie
Ik!DarkElement schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:04:
Nice, wie oh wie rond 15.00 NF?
Ik vind het wel chill, kan je gewoon je beste wapens pakkenCrashhill schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:05:
[...]
Dus weer Arc Void en Solar bij Nightfall.
Ze gaan lekker yolo bij Bungie
Atlas#22744
dus de heroic heb ook een burn nu? dat is niet vaak toch
Mooi. Nog 1 dan. Mooiste is een warlock. Of ben jij dat swabamente?
Klopt, toevallig deze week en vorige week welvegetto1983 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:07:
dus de heroic heb ook een burn nu? dat is niet vaak toch
Atlas#22744
Ik vindt het ook top! Denk dat het de VoC, Murmur en Truth wordt..Kasai schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:05:
[...]
Ik vind het wel chill, kan je gewoon je beste wapens pakken
Veel beter heb ik nog niet
Wat dat betreft krijg ik echt weinig goede wapens in NF of RAIDS.. over exotics ga ik niet eens praten
Zijn prima wapens tochCrashhill schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:07:
[...]
Ik vindt het ook top! Denk dat het de VoC, Murmur en Truth wordt..
Veel beter heb ik nog niet
Wat dat betreft krijg ik echt weinig goede wapens in NF of RAIDS.. over exotics ga ik niet eens praten
Sniper is op zich wel handig bij deze strike btw.
Atlas#22744
Warlock present!DarkElement schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:07:
[...]
Mooi. Nog 1 dan. Mooiste is een warlock. Of ben jij dat swabamente?
Dan wordt het wss WoC, Icebreaker en een arc machine gun..Kasai schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:09:
[...]
Zijn prima wapens toch
Sniper is op zich wel handig bij deze strike btw.
We gaan het met ons team deze week eens anders doen. . eerst Raiden daarnaar Weekly en NF, misschien brengt me dat net het beetje geluk wat ik nodig heb om Hunger of Crota, blackhammer, fatebringer te krijgen..
Alhoewel ik de yolohorn ook nog wel wil hebben
Alhoewel ik de yolohorn ook nog wel wil hebben
Yolohorn is overrated.
Atlas#22744
Naja toch wil ik hem hebben, mijn beste rocket launcher nu is de trutKasai schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:13:
Yolohorn is overrated.
Gister bijna crota hard gekilled. Ware egt 2 slagen verwijderd helaas. Groep met 3 man van 32 en 3 van 31
PSN: libbes1979
Dit topic is gesloten.
![]()