PSN-ID: Hettic1
Sorry, ik ga 20:00 niet halen, mijn plek komt dus vrij!Qualixo schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:46:
Stand tot nu to voor Crota Clinic Normal vanavond 20:00.
Nog 1 plekje vrij:
1- Xenn0X-one 31 titan
2- Jedi_Geub 31 hunter
3- Tigo_1984 31 titan
4- Ky66881 31 Warlock
5- brambest 30 hunter (accept nog even mijn friend request)
6- nog vrij
5 Minuten voor start melden bij Xenn0X-one, friend requests zijn al gestuurd.
Zorg ook dat je genoeg heavy ammo stocked. Kan nooit kwaad
Noteer mij maar. Hettic1brambest schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:35:
[...]
Sorry, ik ga 20:00 niet halen, mijn plek komt dus vrij!
PSN-ID: Hettic1
Je mag me zo wel joinen als je wilt! Of je kan GriffX83 joinen dat is de Fireteam leader nu.Physx schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:08:
[...]
Eerst even nightfall. Wil eigenlijk crota maar als daar geen groep voor is ga ik wel vog
Tot zo!
1- Xenn0X-one 31 titan
2- Jedi_Geub 31 hunter
3- Tigo_1984 31 titan
4- Ky66881 31 Warlock
5- Hettic1
6- Lavidz 30 warlock
5 Minuten voor start melden bij Xenn0X-one, friend requests zijn al gestuurd.
Zorg ook dat je genoeg heavy ammo stocked. Kan nooit kwaad
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Verwijderd
psn: delossie7dinges schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:12:
[...]
delossie7 wou ook nog, dus dan zitten we op 6!
delossie7 wat is je psn?
Ik ben inmiddels beschikbaar om te joinen. laat maar weten of het nog kan.DarkElement schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:00:
Oké, dan zoeken wij nog een 6e man die per 20:00 wil invallen. We hebben nu tijdelijk iemand die tot dan meerent.
Top, ik sta paraatDarkElement schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:55:
Mooi, kan over ongeveer 5 á 10 min, ik laat het hier weten.
Atlas#22744
Sommigen hebben altijd geluk =PKasai schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:27:
Jeuj weer volop glitches bij Crota, reward was een derde Yolohorn voor moi.
PSN - M4uSzi // -
Verwijderd
1. delossie7
2.
3.
4.
5.
6.
Afhankelijk van hoe de gathering verloopt, bepalen we de tijdstip wel...
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:35:
Gents, nog mensen die mee willen doen met normal crota raid:
1. delossie7
2. macromedia
3. physxx
4. mijn held --> ronald19782
5. kiwy85
6.
Afhankelijk van hoe de gathering verloopt, bepalen we de tijdstip wel...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2015 21:01 ]
Wel een Monte Carlo op mn'n alt @ Gorgon's
[ Voor 19% gewijzigd door DarkElement op 03-02-2015 21:09 ]
Edit: Vol!
[ Voor 9% gewijzigd door assasinbats op 03-02-2015 21:24 ]
Noooooooooooooob :-)DarkElement schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:28:
K*t platform puzzel, gaat bijna altijd in 1x goed op m'n Titan en met mn Hunter doe ik er weer ouderwets 80x over, lekker chagrijnig nu
[ Voor 103% gewijzigd door mrc. op 03-02-2015 21:47 ]
Verwijderd
En wie heeft de gjallahorn mogen ontvangen?DarkElement schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:06:
Wil je de Gjallarhorn, Praetorian Foil en Fatebringer, droppen ze alle 3 bij andere fireteam members.
Wel een Monte Carlo op mn'n alt @ Gorgon's
PSN: Fruitschaaltje
Swabamente, en die had 'm blijkbaar alVerwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:51:
[...]
En wie heeft de gjallahorn mogen ontvangen?
Ooit komt mijn dag, heb nog 2x Gatelords/Atheon te gaan op zowel mijn hunter als Titan
[ Voor 25% gewijzigd door DarkElement op 03-02-2015 21:53 ]
Verwijderd
Oh haha dat is dan wel zuur inderdaad...DarkElement schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:52:
[...]
Swabamente, en die had 'm blijkbaar al
Mijn eerste post hier.
Iedereen in m'n list is deelnemer in volle fireteams.
Iemand nog plannen op deze eerst dag van de lotgenoten week?
PS4
PSN: JP8080NL
Lvl: 31
Edit: zelf niet super fanatiek overigens
[ Voor 9% gewijzigd door JP8080 op 03-02-2015 21:58 ]
Zet mij der maar bij, 19:00 moet lukken. Kan ik hem misschien wel keertje met hunter doen en met Titan. PSN - M4uSziDarkElement schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:52:
[...]
Swabamente, en die had 'm blijkbaar al
Ooit komt mijn dag, heb nog 2x Gatelords/Atheon te gaan op zowel mijn hunter als Titanwie morgen rond 19:00 even afmaken? (op hard dus)
PSN - M4uSzi // -
Ennnnnnnnn kreeg Mijn derde thunderlord
Atlas#22744
Weekly #1: crap
Weekly #2: crap
Nightfall #1: 10 coins
Nightfall #2: legendary engram -> crap
VoG Hard #1: FATEBRINGER! Eindelijk!
VoG Hard #2: 2x Fatebringer bij de Templar
Als laatste ging m'n Cryptarch nog level up -> Legendary Engram -> Thunderlord (had ik ook nog niet).
Gewoon 3 Fatebringers in 2x VoG en een "gratis" Thunderlord.
Morgen nog "even" de Black Hammer en Gjallerhorn van Crota en dan heb alle wapens van m'n wenslijstje
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Hij ging weer lekker. Alles 3 rond de 30 minuten gehaald. Mis nu alleen nog de scout rifle uit crota HM. Last Word gekregen van crota, die had ik al. Yay!Kasai schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:01:
Crotas End hard 3x down, derde keer in 35 minuten
Ennnnnnnnn kreeg Mijn derde thunderlord
Verwijderd
Heb er ook nog raid gear aan overgehouden
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2015 22:41 ]
PSN: jansoe13
NP! Alleen jammer dat we net heavy te kort kwamen en tijd gebrekVerwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:40:
Thanks Qualixo voor de clinic![]()
Heb er ook nog raid gear aan overgehouden
Lampen stuk in 3e poging goed en brug zelf foutloos in run 1!
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Heel hartelijk dank voor de replies, ik kom vrijdag zeker even langsCrashhill schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:54:
[...]
Tip: om z.s.m. hoogste level te halen kun je het beste 3x titan 3x warlock of 3x hunter aanmaken. Je kunt via de Vault namelijk je gear overzetten. Zo kun je extra snel shards en de benodige energies bij elkaar halen.
Daarnaar als je die genoeg hebt kun je andere classes aanmaken (Dat is mijn advies je kunt het natuurlijk ook anders doen. 3 verschillende classes gaat je echt superveel tijd kosten, als je die hebt prima, heb je die niet gaat het wat lastig worden
Ik weet dat het enorm veel tijd kost ja, maar de tijd vliegt ook voorbij als je speelt. Vanmiddag een leuk middagje met veel strikes gedaan, 150 marks verzameld en ingeleverd voor de gravebreaker chest en boots. Ook fusion rifles ga ik steeds meer waarderen terwijl ik dat eerst helemaal niks vondt (groene of blauwe varianten bedoel ik dan), heb de legendary Murmur...wat een power hebben die wapens, 1 schot wizzard, knight of captain kapot...gebruik de sniper nu heel even wat minder haha
Nou ik ga weer even verder, die gear moet geleveld worden
laters en nogmaals thanks
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Jep. Heb nog een mooie monte carlo gekregen uit het kistje.Griffx schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 23:55:
Sorry voor de leave als fireteamleader, zat echt niet op te letten, daarna nog een beetje gelukt?
Nog vier man gezocht om VoG Hard even af te maken. Checkpoint bij die platform puzzel net voor de Gatekeeper.
19.00 starten
1. M4uSzi
2. darkelement1987
3.
4.
5.
6.
PS4
Quote en zet jezelf erbij als je mee wilt.
Grifx zin om mee te gaan?
[ Voor 58% gewijzigd door DarkElement op 04-02-2015 04:51 ]
1x hunger
1x ligh of abyss
helaas geen blackhammer, waar ik eigenlijk op zit te wachten
Wel genoeg armor nu om beide warlocks 32 te laten worden, nu alleen nog de shards >_<
Vanavond hard mode. Reden waarom we niet meteen hardmode hebben gedaan is dus omdat er nog wat mensen zijn die bepaalde wapens nodig hebben
Wel pluspunt is dat afgelopen 2 dagen 2 mensen in de groep inmiddels ook een gjalla hebben, dus moar dps
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Zal het ff met de baas overleggenDarkElement schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 04:45:
[...]
Jep. Heb nog een mooie monte carlo gekregen uit het kistje.
Nog vier man gezocht om VoG Hard even af te maken. Checkpoint bij die platform puzzel net voor de Gatekeeper.
19.00 starten
1. M4uSzi
2. darkelement1987
3.
4.
5.
6.
PS4
Zeker! Ah ik heb nu eindelijk de autorifle, nu alleen nog de cruxsteffeh schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:18:
[...]
Hij ging weer lekker. Alles 3 rond de 30 minuten gehaald. Mis nu alleen nog de scout rifle uit crota HM. Last Word gekregen van crota, die had ik al. Yay!
Die gauntles van Eris kan je alleen halen als Xur er is, althans je hebt hem aan het begin en aan het eind van de questline nodig; http://www.reddit.com/r/D...erisxur_urn_bounty_guide/Bontes schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 00:29:
[...]
Heel hartelijk dank voor de replies, ik kom vrijdag zeker even langs
Ik weet dat het enorm veel tijd kost ja, maar de tijd vliegt ook voorbij als je speelt. Vanmiddag een leuk middagje met veel strikes gedaan, 150 marks verzameld en ingeleverd voor de gravebreaker chest en boots. Ook fusion rifles ga ik steeds meer waarderen terwijl ik dat eerst helemaal niks vondt (groene of blauwe varianten bedoel ik dan), heb de legendary Murmur...wat een power hebben die wapens, 1 schot wizzard, knight of captain kapot...gebruik de sniper nu heel even wat minder haha
Nou ik ga weer even verder, die gear moet geleveld worden![]()
laters en nogmaals thanks
Hopelijk verkoopt Xur Achlyophage Symbiote voor je, wat mij betreft de beste Gunslinger helm
Atlas#22744
gise schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:58:
Nog mensen die vandaag willen raiden op de Xbox one? stuur maar even een berichtje
gt: gise87
En dan droppen de wapens ineens wel hehe
PSN: libbes1979
SAVE YOUR CHECKPOINT hahahahahaDarkElement schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 04:45:
[...]
19.00 starten
1. M4uSzi
2. darkelement1987
3.
4.
5.
6.
PS4
Uitslag:
Dragonsbreath en een heavy machine gun.
En niet te vergeten een hunter cloak
Maatje: Ghjallarhorn, hunger of crota, nog 2 exotics en wat legendaries. Niet normaal
En Houtvlot bedankt voor de NF join gisterenavond!
**Gaat toch maar weer naar zijn hoekje
[ Voor 9% gewijzigd door Crashhill op 04-02-2015 08:41 ]
bij crota even 1 persoon laten switchen naar een andere char, en daarna toen die down was weer teruggeswitcht voor een checkpoint.
Beide teams met 3x 32 en 3x 31.
Eindelijk mijn scout rifle
ho ho ho ho, dat was wat ik was vergeten de Scout Rifle heb ik ook in mijn bezit.tha_crazy schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:54:
Zo, gister 2x crota gedowned.
bij crota even 1 persoon laten switchen naar een andere char, en daarna toen die down was weer teruggeswitcht voor een checkpoint.
Oke ben er bij.DarkElement schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 04:45:
[...]
19.00 starten
1. M4uSzi
2. darkelement1987
3. GriffX83
4.
5.
6.
PS4
Heb een uurtje de tijd voor de VOG, daarna naar Crota.
Gisteren in de VOG de Praedyth's Revenge met firefly gekregen.
Bij Crota een Hard Light de Dogged Gage en de Relentless Harness.
Nightfall de Three Litlle Words
[ Voor 4% gewijzigd door Griffx op 04-02-2015 11:17 ]
Nice!tha_crazy schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:54:
Zo, gister 2x crota gedowned.
Hoeveel crux drops hadden jullie?
Atlas#22744
6 titans, geen wapens gebruiken, heel crota's end doen op normal.
#titanmasterrace
Atlas#22744
1 Libbes1979 lvl 31 Titan
2
3
4
5
6
Ik heb nog nooit geraid.
Ben lvl 30 Warlock
PSN: Roshgill
Mooi dat is dan 3 voor vog'hard.Griffx schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:57:
[...]
Zet mezelf vast op lijst, denk wel dat ik het ga halen, zet er ff een reserve bij.
Heb een uurtje de tijd voor de VOG, daarna naar Crota.
Gisteren in de VOG de Praedyth's Revenge met firefly gekregen.
Bij Crota een Hard Light de Dogged Gage en de Relentless Harness.
Nightfall de Three Litlle Words
Nog meer geïnteresseerden? 19.00 vog gatekeepers hard.
Wij hadden in 3 runs gewoon geen 1...
Atlas#22744
JAAAAAAAAAAAA, jij snapt hetvegetto1983 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:13:
verveel me een beetje, bedoel je doet raid voor de fun en gezelligheid dat is en blijft leuk maar als je kijkt wat je er kan halen als je al zoveel hebt.. wordt het toch een beetje eentonig.. heb nu van elke class 1 mijn titan blijft me favoriet die is ook 32 en hunter vind ik ook erg leuk ga mijn lock maar wegdoen en nog een titan levelen denk ik :-)
#titanmasterrace
Atlas#22744
Uiteraard, het was 1 grote neon dance off.
Maar dat klopt niet dat je die nodig hebt voor de crux drop.
[ Voor 3% gewijzigd door Kasai op 04-02-2015 10:15 ]
Atlas#22744
ja ik hou van me titan, maar heb ook geen tijd om 3 poppetjes te onderhouden, is dat wel beetje te doen gear switchen? of zit je kluis dan zo volKasai schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:14:
[...]
JAAAAAAAAAAAA, jij snapt het
#titanmasterrace
Dus voeg me dan gerust toe. PSN: Orixez
Geen flauw idee wat je nodig hebt, iig de husk niet.Kasai schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:15:
[...]
Uiteraard, het was 1 grote neon dance off.
Maar dat klopt niet dat je die nodig hebt voor de crux drop.
Is op zich wel te doen, mijn kluis zit half vol met warlock gear, maar weet nog niet wanneer ik die ga maken en of ik die wel ga makenvegetto1983 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:15:
[...]
ja ik hou van me titan, maar heb ook geen tijd om 3 poppetjes te onderhouden, is dat wel beetje te doen gear switchen? of zit je kluis dan zo vol
Atlas#22744
Als je geen tijd hebt om 3 chars te onderhouden is het het beste om gewoon 3x dezelfde class te rollen.vegetto1983 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:15:
[...]
ja ik hou van me titan, maar heb ook geen tijd om 3 poppetjes te onderhouden, is dat wel beetje te doen gear switchen? of zit je kluis dan zo vol
Alles onderling wisselbaar en toch profijt van meerdere malen nightfall/weekly rewards
en eventueel mocht je tijd hebben meerdere malen raid rewards
Alleen het wisselen van wapens en gear kan soms dan vervelend zijn.
Ik heb bijv gewoon 2 warlocks, mijn 27 hunter gebruik ik alleen voor 1e kistje van normal crota. Toevallig gisteren even mee mogen leechen met crota zelf
Wel dus de light of the abyss aan overgehouden
Je hebt in principe gewoon maar één volledige set lvl32 gear nodig, dan is het in de kluis stoppen, switchen en weer ophalen. (4 slots)
2 moet wel lukken vind me hunter namenlijk ook chill maar titan net iets meer dus denk dat ik lock weg doe en nog een titan maak en dan de hunter ook aanhoud dat is wel te doen.Bokkie schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:22:
[...]
Als je geen tijd hebt om 3 chars te onderhouden is het het beste om gewoon 3x dezelfde class te rollen.
Alles onderling wisselbaar en toch profijt van meerdere malen nightfall/weekly rewards
Ik heb bijv gewoon 2 warlocks, mijn 27 hunter gebruik ik alleen voor 1e kistje van normal crota. Toevallig gisteren even mee mogen leechen met crota zelfbeetje in de kamer blijven hangen en door het glas kijken hoe de rest crota pakt
Wel dus de light of the abyss aan overgehouden(thanks jongens van BOAZ Guardians ^^ )
Zit jij op de Xbox one? zat jij in die party die ik joinde? (gise87 van Stroopwafel Clan)Bokkie schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:22:
[...]
Als je geen tijd hebt om 3 chars te onderhouden is het het beste om gewoon 3x dezelfde class te rollen.
Ik heb bijv gewoon 2 warlocks, mijn 27 hunter gebruik ik alleen voor 1e kistje van normal crota. Toevallig gisteren even mee mogen leechen met crota zelfbeetje in de kamer blijven hangen en door het glas kijken hoe de rest crota pakt
Wel dus de light of the abyss aan overgehouden(thanks jongens van BOAZ Guardians ^^ )
Verwijderd
Nightfall (eventueel Weekly erachteraan), PS4 donderdag 19.30 uur:
- Tigo_1984
-
-
wil je donderdag wel even helpen.Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:35:
Aangezien ik vanavond niet kan, wil ik vragen of er mensen zijn die morgen (donderdag) de Nightfall en de Weekly mee willen doen. Ik denk dan dat we rond 19.30 uur beginnen. Ik maak alvast een lijstje voor morgen.
Nightfall (eventueel Weekly erachteraan), PS4 donderdag 19.30 uur:
- Tigo_1984
- M4uSzi
-
PSN - M4uSzi // -
Als jullie me willen toevoegen mag dat.
Richard19111989
Als ik beschikbaar ben join ik jullie wel
libbes1979 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:03:
Crota hard vanavond:
1 Libbes1979 lvl 31 Titan
2
3
4
5
6
Pssst, heb je nog een VoG checkpoint?Crashhill schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:52:
Ik zou graag met jullie meedoen. Maar het licht helemaal aan mijn team of ik de tijd heb om met jullie mee te doen. Komt Raid van eigen groep gaat in dit geval voor.
Als jullie me willen toevoegen mag dat.
Richard19111989
Als ik beschikbaar ben join ik jullie wel
Atlas#22744
Nee man haha, jij wel? Templar is ook goed.
Nog niet, gaan we zaterdag regelenCrashhill schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:56:
[...]
Nee man haha, jij wel? Templar is ook goed.
Atlas#22744
Ik hoop stiekem vandaag al
Kan die fatebringer ook mss is een keer mijn kant opvallen haha
Ik heb checkpoint (vog hard) bij het exotic kistje voorbij de templar.Crashhill schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:59:
[...]
Ik hoop stiekem vandaag alWil nu eigenlijk bij de templar beginnen..
Kan die fatebringer ook mss is een keer mijn kant opvallen haha
Voeg me maar toe als je hem over wilt nemen, dan kan ik je hem zo wel ff overhandigen
Ja, Saranbaatar, ik was die lvl 27 hunter die lekker niets stond te doen de hele tijdgise schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:24:
[...]
Zit jij op de Xbox one? zat jij in die party die ik joinde? (gise87 van Stroopwafel Clan)
Dat was onze 3e Crota run namelijk, oorspronkelijk was de bedoeling dat ik alleen het checkpoint zou pakken voor op mijn hunter voor later, maar de rest vond het prima als ik gewoon in leven kon blijven om dan ff te leechen voor de loot
Vanavond mogelijk niet genoeg man voor hard mode dus nightfalls en weeklies en dan de rest van de week nog voor een paar keer hard mode.
Ben vanavond pas online, maar ga je sowieso toevoegen hahahaBassie90 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:03:
[...]
Ik heb checkpoint (vog hard) bij het exotic kistje voorbij de templar.
Voeg me maar toe als je hem over wilt nemen, dan kan ik je hem zo wel ff overhandigen
19:00 ga ik halen, uurtje moet lukken lijkt me.DarkElement schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:05:
[...]
Mooi dat is dan 3 voor vog'hard.
Nog meer geïnteresseerden? 19.00 vog gatekeepers hard.
#hunterübermasterclass
Ik ga graag mee want heb toevallig wel nog raid gear/wapens 'nodig'Biatch schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:25:
Vanavond ronde CE doen iemand? Normal of hard maakt me niet uit. Prefereer normal want wapens/gear boeien me niet zoveel meer. Ja jongens er zit ook een nadeel aan het hebben van de meest begeerde wapens dat er niets meer te hopen valt uit de raid![]()
![]()
#hunterübermasterclass
Hoe laat wil je gaan? 20:30 lijkt mij wel een mooie tijd
Dit topic is gesloten.
![]()