Dan word het voor mij te laatM0nkeymen schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:29:
[...]
Als het 30 min later zou kunnen, wil ik ook graag mee, lvl 32 warlock.
Verwijderd
Ik join wel voor nightfallVerwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:39:
Iemand nu zin in weekly/nightfall?
Nog 1 nodig
Wat mij betreft prima. Als je Crota maar op de knieën krijgt met de resttiguan schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:11:
[...]
Wil je per se level 32-ers meehebben? Of mag een 31-er ook mee?
1930-2000 is allemaal goed.
- ik
- Heman
- Monkey
- Trahdeog
Iemand zin om weekly en/of NF te doen met een lvl 28 titan ?
PSN - M4uSzi // -
Verwijderd
Ik wil opzicht morgen ook wel mee met Crota, maar ben ook nog een Titan level 31.Biatch schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:47:
[...]
Wat mij betreft prima. Als je Crota maar op de knieën krijgt met de rest
- ik
- Heman
- Monkey
- Trahdeog
Gaat dat lukken denk je? Ik heb crota overigens 1x volledig gedaan, dus niet al teveel ervaring.
Mocht je liever level 32'ers meenemen, geen probleem
Iemand nu voor Nightfall en weekly! ?
Verwijderd
Als je crota nog maar 1x gedaan hebt zou ik het afraden om hard te gaan doen.Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:29:
[...]
Ik wil opzicht morgen ook wel mee met Crota, maar ben ook nog een Titan level 31.
Gaat dat lukken denk je? Ik heb crota overigens 1x volledig gedaan, dus niet al teveel ervaring.
Mocht je liever level 32'ers meenemen, geen probleem
Verwijderd
Is het misschien mogelijk om alleen crota te doen op hm?Biatch schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:47:
[...]
- ik
- Heman
- Monkey
- Trahdeog
Als je iemand met een CP vind welVerwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:42:
[...]
Is het misschien mogelijk om alleen crota te doen op hm?
PSN: Eczeem
ahhh fair enoughVerwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:43:
[...]
Ja dat weet ik... Maar ik vraag me af of hun dat oke vinden...
Verwijderd
Heb je een gjallahorn? Dat zou wel heel handig zijn om crota op de knietjes te krijgen.tiguan schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:11:
[...]
Wil je per se level 32-ers meehebben? Of mag een 31-er ook mee?
Verwijderd
Gjallahorn heb ik, is volledig geupgradeVerwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:46:
[...]
Heb je een gjallahorn? Dat zou wel heel handig zijn om crota op de knietjes te krijgen.
Maar wat Heman zegt is ook wel weer waar, misschien beter nog een paar keer op normal doen voordat ik hard doe?
Update: Excuses, ik dacht dat je dit aan mij vroeg...... Lange dag gehad
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2015 17:03 ]
Verwijderd
Het is echt een stuk lastiger dan normalmode, en als level 31 is het nog moeilijker.Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:49:
[...]
Gjallahorn heb ik, is volledig geupgrade![]()
Maar wat Heman zegt is ook wel weer waar, misschien beter nog een paar keer op normal doen voordat ik hard doe?
Zijn er nog mede-tweakers die de nightfall nog moeten doen? Ik wil rond 17:30 beginnen. Zie sig for PSN
Ja, uiteraard.Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:53:
Krijg je met normal mode crota ook raid gear om level 32 te worden trouwens?
Ja. Gewoon chest/armor/legs/gauntlets van 36 light, 4 van die of 3 + 1 exotic.
[ Voor 20% gewijzigd door DarkElement op 28-01-2015 16:54 ]
Nee maar ik heb wel een hunger of crotaVerwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:46:
[...]
Heb je een gjallahorn? Dat zou wel heel handig zijn om crota op de knietjes te krijgen.
Voor de duidelijkheid wil ik full run CE doen. 31 mag maar liever 32. 1 kan nog wel gedragen worden maar als er straks 4 31-ers zijn haak ik af. Vorige week al even over gedaan met 6 32-ers om hem uiteindelijk neer te krijgen.
Ik ben al wel level 32 maar dan kan ik alleen maar met m'n exotic helm spelen, ik heb ook exotic gauntlets (ruin wings) die ik wil gebruiken, dan hoef ik tenminste geen heavy ammo synths te gebruiken.
Nou, dat gaat nog vies tegenvallen dan.gise schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:58:
Ik ben al wel level 32 maar dan kan ik alleen maar met m'n exotic helm spelen, ik heb ook exotic gauntlets (ruin wings) die ik wil gebruiken, dan hoef ik tenminste geen heavy ammo synths te gebruiken.
Yes. helaas hadden ze bij Iron Banner ook al geen legendary helm in de aanbieding, anders had ik het op die manier nog kunnen proberen
Verwijderd
Ik laat bij nader inzien toch de Hardmode schieten voor morgenavond, wil hem inderdaad toch nog een paar keer op normal mode hebben gedaan voordat ik me waag aan de hardmode
Verwijderd
als we om 19:30 beginnen kan ik mee, als we om 20:00 gaan beginnen moet ik helaas afhaken.Biatch schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:47:
[...]
- ik
- Heman
- Monkey
- Trahdeog
Vind ze zelf vrij inconsistent, ene keer belachelijk veel en dan op cruciale momenten weer helemaal niets.
Verwijderd
Klopt het zou handiger zijn als ze die grote drop momenten verdelen, maar je krijgt ook 3 of 4 rockets ipv 2 dus dat is ook best handig.L490 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:07:
[...]
Vind ze zelf vrij inconsistent, ene keer belachelijk veel en dan op cruciale momenten weer helemaal niets.
Wow! Anders krijg je gewoon even een hawkmoon uit je nightfall!
ik heb het eigenlijk ook alleen nodig voor bij Crota zelf, daarvoor kan je alles voldoende met Ice Breaker voor elkaar krijgen (behalve shriekers dan)
Vind dat er voor Crota zelf voldoende dropt, meestal wel een stuk of 3 pakketjes nadat je op het kristal gestaan hebt en je alle adds gaat killen en als je later nog wat thralls afschiet beneden droppen deze soms ook nog wel wat.
Vind dat er voor Crota zelf voldoende dropt, meestal wel een stuk of 3 pakketjes nadat je op het kristal gestaan hebt en je alle adds gaat killen en als je later nog wat thralls afschiet beneden droppen deze soms ook nog wel wat.
Eindelijk. Kun je mooi de rest dismantelenAlexMar schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:16:
Wow! Anders krijg je gewoon even een hawkmoon uit je nightfall!
Iemand vanavond NF en/of weekly met een lvl 28 titan (rond 19:30)
- M4uSzi
-
-
- M4uSzi
-
-
PSN - M4uSzi // -
lol anders krijg je ook nog 2 legendary engramsBiatch schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:29:
[...]
Eindelijk. Kun je mooi de rest dismantelen
Met een beetje mazzel krijg ik 4 radiant shards voordat we bij Crota zijn, dan ben ik ook level 32.Biatch schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:56:
Voor de duidelijkheid wil ik full run CE doen. 31 mag maar liever 32. 1 kan nog wel gedragen worden maar als er straks 4 31-ers zijn haak ik af. Vorige week al even over gedaan met 6 32-ers om hem uiteindelijk neer te krijgen.
Sorry, zat verkeerd te kijken, bovenstaande is niet zo
Moet er nog 15 , net ff opgezocht.
[ Voor 10% gewijzigd door tiguan op 28-01-2015 17:52 ]
Gaat er iemand nog wat doen vanavond waar ik mee mee kan, heb weer eens tijd voor een avondje destiny
Zin om mij te helpen m'n warlock te levelen?Faaz0 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:47:
Gaat er iemand nog wat doen vanavond waar ik mee mee kan, heb weer eens tijd voor een avondje destiny
Morgen raiden jonguh!Faaz0 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:47:
Wil je zo wel helpen! Over paar minuten eten maar dan ben ik om 19:00 wel klaar om te gaan met die banaan! :-)tiguan schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:51:
[...]
Zin om mij te helpen m'n warlock te levelen?
Ik ben voorlopig nog niet thuis. Moet ook nog ff m'n pa helpen en daarna nog eten. Zal wel 21.00u worden ofzo.DarkElement schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:55:
[...]
Wil je zo wel helpen! Over paar minuten eten maar dan ben ik om 19:00 wel klaar om te gaan met die banaan! :-)
Jazeker!Physx schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:33:
Is er nog iemand die nu de nightfall wilt doen?
Om 21:00 heb ik een VoG in de planning staan, maar de lijst daarvoor is nog aardig kaal (hint we zoeken nog 4 man geloof ik; hard/ps4)tiguan schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:55:
[...]
Ik ben voorlopig nog niet thuis. Moet ook nog ff m'n pa helpen en daarna nog eten. Zal wel 21.00u worden ofzo.
Mocht dat niets worden kan ik je altijd nog helpen.
En rond 23:00 (als ik de raid daarvoor red/en doorgaat) hebben ik en een kameraad (beiden lvl 31) nog 4 man nodig voor een VoG op normal!
[ Voor 14% gewijzigd door DarkElement op 28-01-2015 18:07 ]
Ik zou morgen ochtend nog een nightfall willen doen. Ben met warlock lvl 29, is aanpoten.. Maar zeker mogelijk!
Wie doet er mee? Zo rond 9/10 u in ochtend???
Wie doet er mee? Zo rond 9/10 u in ochtend???
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Wij doen graag om 21 uur mee met hardDarkElement schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:04:
[...]
Om 21:00 heb ik een VoG in de planning staan, maar de lijst daarvoor is nog aardig kaal (hint we zoeken nog 4 man geloof ik; hard/ps4)
Mocht dat niets worden kan ik je altijd nog helpen.
En rond 23:00 (als ik de raid daarvoor red/en doorgaat) hebben ik en een kameraad (beiden lvl 31) nog 4 man nodig voor een VoG op normal!
Sanderlissenberg
Tollenaar24
VOG Hard Run (PS4) Starttijd 21.00 uur
Iets van tevoren aanwezig met heavy/special ammo en de juiste gear/wapens zodat we niet meer op en neer naar de tower hoeven
En hopelijk dropt eens een keer die Praetorian Foil of Fatebringer!
1- Libbes1979
2- darkelement1987
3- Tollenaar24
4- Sanderlissenberg
5-
6-
Wie komt ons team versterken!
Liefst lvl 30+ met ervaring!
Iets van tevoren aanwezig met heavy/special ammo en de juiste gear/wapens zodat we niet meer op en neer naar de tower hoeven
En hopelijk dropt eens een keer die Praetorian Foil of Fatebringer!
1- Libbes1979
2- darkelement1987
3- Tollenaar24
4- Sanderlissenberg
5-
6-
[ Voor 14% gewijzigd door DarkElement op 28-01-2015 18:17 ]
Welk level is je warlock? Wil hem best ff door nightfall en weekly trekken anderstiguan schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:51:
[...]
Zin om mij te helpen m'n warlock te levelen?
Ik zou graag vanavond eens met een groep mee willen om de VOG normal voor het eerst te spelen. Heb een titan level 30. Uiteraard een mic aanwezig. Psn bjorneby.
Ik heb nog 4 plekken vrij om 23:00! Je bent welkom.Bjorneby schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:29:
Ik zou graag vanavond eens met een groep mee willen om de VOG normal voor het eerst te spelen. Heb een titan level 30. Uiteraard een mic aanwezig. Psn bjorneby.
Mocht je kunnen dan zoeken we er na jou nog 3!
Graag! Ik zal je toevoegen en zorgen dat ik er ben om 23.00 uurDarkElement schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:32:
[...]
Ik heb nog 4 plekken vrij om 23:00! Je bent welkom.
Mocht je kunnen dan zoeken we er na jou nog 3!
om 21.00, maar wel als reserve. Weet niet zeker of ik 21.00 ga halen.DarkElement schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:41:
Nog 2 man gezocht voor VoG Hard om 21:00
Nog 3 man gezocht voor VoG Normal om 23:00
Titan, lvl31 maar niet veel ervaring met vog.
Edit: ik zie dat het hard is. Denk niet dat dat verstandig is. 23.00 is mij te laat om een raid te starten.
[ Voor 14% gewijzigd door Hettic op 28-01-2015 18:47 ]
PSN-ID: Hettic1
21:00 ga ik graag mee. warlock lvl 31. psn bassie-90DarkElement schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:41:
Nog 2 man gezocht voor VoG Hard om 21:00
Nog 3 man gezocht voor VoG Normal om 23:00
Prima!
VOG Hard Run (PS4) Starttijd 21.00 uur COMPLEET
1- Libbes1979
2- darkelement1987
3- Tollenaar24
4- Sanderlissenberg
5- bassie-90
6- Xenn0X-one
Reservebank: -
VoG Normal 23:00
1. darkelement1987 (ervaring)
2. stony-times (ervaring)
3. bjorneby (nieuwkomer)
4.
5.
6.
edit: Nu graag mensen met evaring
VOG Hard Run (PS4) Starttijd 21.00 uur COMPLEET
1- Libbes1979
2- darkelement1987
3- Tollenaar24
4- Sanderlissenberg
5- bassie-90
6- Xenn0X-one
VoG Normal 23:00
1. darkelement1987 (ervaring)
2. stony-times (ervaring)
3. bjorneby (nieuwkomer)
4.
5.
6.
edit: Nu graag mensen met evaring
[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 28-01-2015 18:55 ]
Hmms crota normaal of vog hard...
Ga wel mee met jullie hard vog dark
Ga wel mee met jullie hard vog dark
[ Voor 35% gewijzigd door Qualixo op 28-01-2015 18:51 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Prima zet je op de lijst, dan is die compleet :-)
Wil er nog iemand reserve zijn voor de raid van 21:00?
Wil er nog iemand reserve zijn voor de raid van 21:00?
[ Voor 37% gewijzigd door DarkElement op 28-01-2015 18:55 ]
Net gewoon in 10 min 2 legendary drops...
Wie wil er moegen ochtend de nightfall doen? Rond 9/10 u ofzo..?
Wie zin om de daily te doen? Psn: Hertzetje
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Ik loop denk ik een kwartier uit, het vrouwmens is nog aan de kokkerel.
Heb je net toegevoegd: psn thekrishKimberly schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:03:
Wie zin om de daily te doen? Psn: Hertzetje
PSN: TheKrish
oh dat zou super wezen. warlock is level 28. Maar ben nog ff bezig op de zaak van m'n pa en dan ff chineesje eten. Gok dat ik om 21.00u thuis ben. Weet niet of je dan nog tijd hebt?Faaz0 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:17:
[...]
Welk level is je warlock? Wil hem best ff door nightfall en weekly trekken anders
2 mensen die mee willen doen met VoG normaal?
[ Voor 10% gewijzigd door lasharor op 28-01-2015 19:58 ]
Heeft iemand nog een spot voor Crota's end, normal mode?
Wil best met hard mode mee, maar ben 31,5!
Wil best met hard mode mee, maar ben 31,5!
Iemand nog zin o? Samen de dialy en de weekly te doen? Ik ben lvl 29 hunter
Psn: HaskoF
Om 21.00
Psn: HaskoF
Om 21.00
Nog 3 plekken vrij voor VoG normal om 23:00 jongens. (Full run/PS4)
Zin om je bij ons te voegen om 23:00, dan zoeken we er na jullie nog 1, of wordt dat te laat?lasharor schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:56:
[ Voor 77% gewijzigd door DarkElement op 28-01-2015 20:36 ]
Nog 2 nodig? Wil wel samen met een vriend van me meedoen.lasharor schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:56:
[ Voor 11% gewijzigd door Hettic op 28-01-2015 21:31 ]
Oke wij doen mee. Stuur mij maar een uitnodigingVerwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 21:52:
Wij zijn er nog 2 nodig bij de gatekeeper
normal mode
Ik zoek nog 2 man voor crota normal. Fresh run.
Add me maar!
Add me maar!
psn drad83
Ik wil wel drad! Maar je team zit al vol;) ieman anders die crota normal doet?? Add me maar!!
We waren actief op zoek, sorry!Nickrsd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:55:
Ik wil wel drad! Maar je team zit al vol;) ieman anders die crota normal doet?? Add me maar!!
psn drad83
Wauw, hele VoG Hard run alleen maar shards en energies gekregen + 1 helm. Waar blijven mijn dikke wapens
fatebringer/praetorian foil aub 
edit: Op 2 characters ook
Ik feliciteer hierbij Sanderlissenberg en bassie met hun nieuwe vexjes. welcome 2 the club
Ik feliciteer hierbij Sanderlissenberg en bassie met hun nieuwe vexjes. welcome 2 the club
[ Voor 31% gewijzigd door DarkElement op 29-01-2015 01:33 ]
Jaa ontzettend bedankt voor de hulp vanavond! Voelde me net een klein kind in een snoep winkel toen ik hem kreeg. Helemaal gelukkig haha!DarkElement schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 01:15:
Wauw, hele VoG Hard run alleen maar shards en energies gekregen + 1 helm. Waar blijven mijn dikke wapensfatebringer/praetorian foil aub
Voor jou komen ze ook nog wel!
Wat een baggerrun idd dark. Shards en energy
Mja wel lol gehad en was gesellig.
Mja wel lol gehad en was gesellig.
PSN: libbes1979
Gisterenavond even Crota HM gehaald, hand cannon, auto en pulse rifle gehad, en nog het schip en de glowho + natuurlijk de benodigde shards, nog 9 shards to go voor 32 en zelfs nog 2 chars om Crota HM te halen. Dus 32 moet deze week wel lukken.
Als er iemand een punt heeft van VoG Hard, templar of gordon hoor ik het graag
Gaat namelijk alleen om 't kistje van gordon voor de exotics hahaha.
Als er iemand een punt heeft van VoG Hard, templar of gordon hoor ik het graag
Even nog over de mogelijke CE HM vanavond. Ik wil toch liever level 32ers mee in de groep. Gisteren met verschillende mensen nog eens over gehad maar met 6 32-ers is het al lastig. Met een vaste groep kan er nog wel eens een 31er mee.
Dus Heman MonkeyTrahdeog, wie is er 32 en wil nog mee?
Bleg tis dat ik moest stoppen.. ach ja:) was een echt een raid die tegen zat..DarkElement schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 01:15:
Wauw, hele VoG Hard run alleen maar shards en energies gekregen + 1 helm. Waar blijven mijn dikke wapensfatebringer/praetorian foil aub
Had ook alleen maar shards en energie..
Ik moet nog 1 NF en Weekly doen iemand zin om deze vanmiddag vanaf 14u te gaan doen?
Zit Gordon ook in de VoG? Die ben ik nog niet tegen gekomenCrashhill schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:56:
Gisterenavond even Crota HM gehaald, hand cannon, auto en pulse rifle gehad, en nog het schip en de glowho + natuurlijk de benodigde shards, nog 9 shards to go voor 32 en zelfs nog 2 chars om Crota HM te halen. Dus 32 moet deze week wel lukken.
Als er iemand een punt heeft van VoG Hard, templar of gordon hoor ik het graagGaat namelijk alleen om 't kistje van gordon voor de exotics hahaha.
Die lelijke krullenbol, als hij je ziet dan wil gaat ie je a***l vernederen.CrackSlet schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:11:
[...]
Zit Gordon ook in de VoG? Die ben ik nog niet tegen gekomen
Wie wilt er nu de nightfall doen??
Pff wat is donderdag een kudt dag. Niks om naar uit te kijken
Atlas#22744
Heb je de weekly al gedaan?Nickrsd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:45:
Wie wilt er nu de nightfall doen??
PSN: TheKrish
Als je 6x de raid hebt gedaan 3x nf 3x weekly blijft de daily en bounties over hahaha..Kasai schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:48:
Pff wat is donderdag een kudt dag. Niks om naar uit te kijken
Gelukkig mag ik nog 5x raid 1x nf en 1x weekly.
Weekly NF is 1e prioriteit vandaag
Ik ben erbij (als ik mag:P)Biatch schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:04:
Even nog over de mogelijke CE HM vanavond. Ik wil toch liever level 32ers mee in de groep. Gisteren met verschillende mensen nog eens over gehad maar met 6 32-ers is het al lastig. Met een vaste groep kan er nog wel eens een 31er mee.
Vog hoeft van mij niet meerCrashhill schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:52:
[...]
Als je 6x de raid hebt gedaan 3x nf 3x weekly blijft de daily en bounties over hahaha..
Gelukkig mag ik nog 5x raid 1x nf en 1x weekly.
Weekly NF is 1e prioriteit vandaagextra coins voordat xur der is natuurlijk
Nog 1 keer crota hard, 1 nightfall en 2 weeklies, maar dat hoeft niet perse vandaag
Morgen is het tenminste Xursday
Atlas#22744
Haha hier nog gorgon en templar kijken of ik wat exotic krijgKasai schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:53:
[...]
Vog hoeft van mij niet meer
Nog 1 keer crota hard, 1 nightfall en 2 weeklies, maar dat hoeft niet perse vandaag
Dat is wel een idee, ik wil Mida en Hard Light nog
Atlas#22744
[quote]Faaz0 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:52:
[...]
Ik ben erbij (als ik mag:P)
[/quote]
En Bosjuh als je toch niets te doen hebt vanavond CE hard, starttijd 1930 ongeveer (of later)
Huh quoten gaat niet soepel
[...]
Ik ben erbij (als ik mag:P)
[/quote]
Ga je gezellig mee RoystonKasai schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:53:
[...]
Vog hoeft van mij niet meer
En Bosjuh als je toch niets te doen hebt vanavond CE hard, starttijd 1930 ongeveer (of later)
Huh quoten gaat niet soepel
[ Voor 12% gewijzigd door Biatch op 29-01-2015 09:57 ]
Dit topic is gesloten.
![]()