PSN: libbes1979
Xbox one: gise87
Edit: laat maar, volgens mij weer tot de laatste wave en dan weer dood, wat een schijt bounty
[ Voor 20% gewijzigd door gise op 27-01-2015 23:39 ]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Hoe bedoel je mis ik iet?DarkElement schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 23:53:
Soms moet je gewoon even een bezoekje brengen aan de postmaster, dat is de laatste tijd mijn grote vriend.
Klinkt bekend. Ik doe VoG normal, VoG Hard en Crota Normal. Bij Crota hoop ik op me laatste stukje gear om 32 te worden zodat ik wat kan bijdragen aan Crota Hard, maar deze krijg ik op twee characters steeds niet. VoG speel ik voor de primary weapons (VoC, Fatebringer, Atheons Epilogue) en die krijg ik keer op keer ook niet.michel2412 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 23:52:
Destiny heeft echt haat op sommigr spelers, me maat krijgt met crota nooit iets anders dan energy....
Natuurlijk snap ik dat je niet altijd alles kunt krijgen wat je wilt maar het begint me, na talloze raids, een beetje tegen te staan
Hopelijk eindelijk chest piece voor lvl 32... Heb ook last van de rng desty drops crap de laatste 2 weken...
Eerste crota waren gloves en boots en ghallahorn. De 3 raids erna shards
[ Voor 21% gewijzigd door Qualixo op 28-01-2015 07:39 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Al kreeg ik gisteren dan wel weer een Monte Carlo exotic shard uit een roc strike.
Bij Crota de hand cannon gehad, nu nog autorifle en de crux en dan hoef ik nooit meer hard mode Crota te doen
Atlas#22744
Achjah de hele week nog om 2 NF's en 3 Weeklies te doen vanaaf wss Crota HM en hopen dat ik die vette shader is krijg...
Saweet. Deze week maar eens hopen op de handcannon en scout van Crota. Gisteren monte carlo uit NF. Met het wisselen op het eind naar mijn alt gingen mijn mede spelers doodKasai schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 07:51:
Gisteren eindelijk weer exotics uit de Nightfall gekregen, helaas had ik er niks aanUniversal Remote en Alpha Lupi voor de hunter.
Bij Crota de hand cannon gehad, nu nog autorifle en de crux en dan hoef ik nooit meer hard mode Crota te doen
Morgen ook maar eens een hard Crota groep bij elkaar verzamelen
Lol wat een eikelsBiatch schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:01:
[...]
Saweet. Deze week maar eens hopen op de handcannon en scout van Crota. Gisteren monte carlo uit NF. Met het wisselen op het eind naar mijn alt gingen mijn mede spelers dooddus vanavond of morgen nog maar eens proberen.
Atlas#22744
Dat is wel een beetje zuurBiatch schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:01:
[...]
Saweet. Deze week maar eens hopen op de handcannon en scout van Crota. Gisteren monte carlo uit NF. Met het wisselen op het eind naar mijn alt gingen mijn mede spelers dooddus vanavond of morgen nog maar eens proberen.
Haha daar was ik 1 van ja, dat ging een beetje vreemd met communicatie..
X1 gebruikers zijn erg low profile in dit topicFrevo schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:37:
Ik heb nog nooit Crota gedaan, ook niet op normal (Hunter level 31). Is er misschien een groep op Xbox One die zin heeft om mij een keer op sleeptouw te nemen? Ben de meeste avonden wel beschikbaar vanaf +/- 20:30
Zelf loop ik af en toe met een groepje mee waarvan er volgens mij een paar wel op GoT zitten, maar niet allemaal. Maar ik speel met vlagen momenteel dus ben niet echt een vaste speler in de groep, maar krijg wel als ik on ben af en toe een invite als ze mensen tekort komen.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Heb ik ook een tijd gehad, zowel op VoG als bij Crota, vorige week geen 1 stuk gear bij Crota op alle 3 me chars.michel2412 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 23:52:
Destiny heeft echt haat op sommigr spelers, me maat krijgt met crota nooit iets anders dan energy....
MAAARRRR
Gisteren Crota 2x gehaald!!:
2x Handcannon
1x Pulse Rifle
1x Auto Rifle
1x missende Chestpiece, nu kan ook m'n Titan naar 32.
Deze week is nu al een mooie week wat betreft loot!
Was ook niets aan te doen! Toen we de eerste keer dood gingen was het mijn schuld dat we ineens met 3en in dat hokje stonden. Deze alt wissel ging idd niet helemaal goed. Hebben jullie nog wat leuks gekregen daarna?GMacD schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:07:
[...]
Haha daar was ik 1 van ja, dat ging een beetje vreemd met communicatie..
@Bosjuh ging Crota soepel neer? Last van glitches?
Verwijderd
Daarna Crota HM, we hadden hem nog niet down gekregen vorige week. Nu een andere strategie gedaan, dan het midden/raam. En dat ging veel beter, 3e run Crota bijna down op een haarlijntje haha. Vanavond gaan we het eindelijk maar is afmaken.
Die gaat even gemaxt worden dus.
Kan de Suros er weer uit
Verder week geen scout rifle, wel weer de auto rifle
ik shards...Biatch schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:18:
[...]
Was ook niets aan te doen! Toen we de eerste keer dood gingen was het mijn schuld dat we ineens met 3en in dat hokje stonden. Deze alt wissel ging idd niet helemaal goed. Hebben jullie nog wat leuks gekregen daarna?
wil later nog CE doen met mn titan, hopelijk krijg ik dan een chestpiece of helm zodat die ook 32 kan worden.
Was ff vergeten dat ik een red death kreeg uit de VOG chest!
Bij Crota zelf geen glitches, ging gelijk eerste try neer, ik gaf hem niet eens de kans om op te staan bij zijn enrage omdat ik iets te enthousiast was met 1e zwaardBiatch schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:18:
[...]
Was ook niets aan te doen! Toen we de eerste keer dood gingen was het mijn schuld dat we ineens met 3en in dat hokje stonden. Deze alt wissel ging idd niet helemaal goed. Hebben jullie nog wat leuks gekregen daarna?
Atlas#22744
Verwijderd
die helm is wel vetjes, ik kreeg raid chest met extra handcannon ammo :-)tha_crazy schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:21:
Gisteren raid helm gekregen met "Pick up orbs for life"
Die gaat even gemaxt worden dus.
Kan de Suros er weer uit
Verder week geen scout rifle, wel weer de auto rifle
Xenn0X-One lvl 31.5 Titan.
[ Voor 22% gewijzigd door Qualixo op 28-01-2015 09:29 ]
HUnter is het makkelijkst met invis modus. Je slaat alleen met r2. 3 klappen geven, relic drop met driehoekje, R1 voor invis, relic pakken, en als crota neer is weer 3 klappen met r2 en wegwezen.vegetto1983 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:32:
Ik wil graag met vrienden Crota gaan proberen en zwaard gaan doen voor het eerst, is het nu alleen R2 wat je doet? en heb dan een 32 titan en 31 hunter is het dan beter om met hunter te doen of kan een andere class bijv mijn titan dit ook?
Met titan kan ook maar dan moet je even links of rechts snel terug nadat je hebt geslagen.
[ Voor 7% gewijzigd door Biatch op 28-01-2015 09:44 ]
vergeet niet naar crota toe te blijven sturen zodra je gaat rammen!Biatch schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:43:
[...]
HUnter is het makkelijkst met invis modus. Je slaat alleen met r2. 3 klappen geven, relic drop met driehoekje, R1 voor invis, relic pakken, en als crota neer is weer 3 klappen met r2 en wegwezen.
op normal moet het wel kunnen joh hahaha
alleen is het minder efficient als hunter hehe.
Warlocks kunnen geen Patience en Time vast houdenQualixo schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:07:
Titan kan wel als je patience en time sniper vast houd en door je scope kijkt, dan word je ook onzichtbaar
alleen is het minder efficient als hunter hehe.
[ Voor 4% gewijzigd door M0nkeymen op 28-01-2015 10:09 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ik zou ook moedeloos worden van zoveel titans iddVerwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:57:
[...]
pfff als je met 6 titans gaat pleegt crota zelfmoord :-)
Ja dat viel me ook al op. Maar ja, nooit geschoten..Bokkie schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:09:
[...]
X1 gebruikers zijn erg low profile in dit topicgeen idee of er een lijst is met x1 tags hier, zijn wel een paar keer wat mensen die hun gt's gepost hebben hier maar die worden altijd snel ondergesneeuwd door de PS4 spelers
Zelf loop ik af en toe met een groepje mee waarvan er volgens mij een paar wel op GoT zitten, maar niet allemaal. Maar ik speel met vlagen momenteel dus ben niet echt een vaste speler in de groep, maar krijg wel als ik on ben af en toe een invite als ze mensen tekort komen.
Als jullie dan nog steeds iemand te kort komen, mag je mij ook gewoon een invite sturen hoor
Ben ik wel game voor, moet even kijken hoelaat maar in principe kan ik wel,Sajuuk schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:43:
Zijn er nog 2 mensen die vanavond met mij de NF en weekly willen doen?
PSN: Eczeem
Als je net verkeerde config hebt ben je al 3 sec verder vanwege je jump.. = fail.
Gewoon je perks op laag zetten dan is het te doen.
Ik start groepje voor vanavond, hoeveel man heb je die mee wilt doen of zit je al vol?vegetto1983 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:32:
Ik wil graag met vrienden Crota gaan proberen en zwaard gaan doen voor het eerst, is het nu alleen R2 wat je doet? en heb dan een 32 titan en 31 hunter is het dan beter om met hunter te doen of kan een andere class bijv mijn titan dit ook?
Beter hunter en het is met R2 rammen:) de sushi stand is kanloos.. leuk voor trolls alleen.
Excuses aan tweakers voor mijn dubbel post:)
[ Voor 4% gewijzigd door Qualixo op 28-01-2015 10:55 ]
Ik ben vanaf een uurtje of 19:00-19:30 wel onlineDooiedibbes schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:49:
[...]
Ben ik wel game voor, moet even kijken hoelaat maar in principe kan ik wel,
Je kan je jump in mid-air annuleren door nog eens op kruisje te drukken als Titan, zodra je op X drukt zak je gelijk weer. Misschien wel een goede tip?Qualixo schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:53:
Enige nadeel van titan als swordbearer is dat je je jump hoogte moet aanpassen.
Als je net verkeerde config hebt ben je al 3 sec verder vanwege je jump.. = fail.
Gewoon je perks op laag zetten dan is het te doen.
heb denk ik zowiezo 4 man miss 5 dus opzich zou t kunnenQualixo schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:54:
[...]
Ik start groepje voor vanavond, hoeveel man heb je die mee wilt doen of zit je al vol?
Beter hunter en het is met R2 rammen:) de sushi stand is kanloos.. leuk voor trolls alleen.
Excuses aan tweakers voor mijn dubbel post:)
never to old to learnDarkElement schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:01:
[...]
Je kan je jump in mid-air annuleren door nog eens op kruisje te drukken als Titan, zodra je op X drukt zak je gelijk weer. Misschien wel een goede tip?
Ik wil wel mee doen dan.vegetto1983 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:03:
[...]
heb denk ik zowiezo 4 man miss 5 dus opzich zou t kunnen
Oke het wordt wel wat later denk +- 21 uur krijg eerst even visite ( kraam visite :(( ) haha maar zou relaxte zijn ik heb al wel genoeg ervaring de rest wat minder maar willen graag mee.. dus weet niet of je heel erg tijd gebonden bent anders noteer ik jeQualixo schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:07:
[...]
never to old to learn
[...]
Ik wil wel mee doen dan.
Heb de raid al paar keer gedaan dus slepen ze wel mee.vegetto1983 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:09:
[...]
Oke het wordt wel wat later denk +- 21 uur krijg eerst even visite ( kraam visite :(( ) haha maar zou relaxte zijn ik heb al wel genoeg ervaring de rest wat minder maar willen graag mee.. dus weet niet of je heel erg tijd gebonden bent anders noteer ik je
Zet maar als backup op de lijst, begin liever iets eerder maar mocht ik nog niet spelen rond 21:00 dan doe ik mee:) Zeker met nieuwe mensen moet je rekenen op 3 uur speeltijd met uiteg van crota.
Tenzij het snelle leerlingen zijn.
Moet ik kunnen halen. Half 8 dan, ligt een beetje aan het dinerSajuuk schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:56:
[...]
Ik ben vanaf een uurtje of 19:00-19:30 wel online
PSN: Eczeem
Ik ben er denk ik ook wel. Loop ik mee met mijn hunter, switch ik net voor we haar neer hebben naar mijn titan voor de lootDooiedibbes schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:15:
[...]
Moet ik kunnen halen. Half 8 dan, ligt een beetje aan het diner
Verwijderd
Of een mid air swing met de melee knop. Dan stop je ook met stijgen. Nadeel is dat je dan soms met auto-aim naar een thrall gaat die ergens staat waar je niet heen wil.DarkElement schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:01:
[...]
Je kan je jump in mid-air annuleren door nog eens op kruisje te drukken als Titan, zodra je op X drukt zak je gelijk weer. Misschien wel een goede tip?
Ik zou wel graag een blink achtige jump willen op de titan. Vooral met doubles werd pijnlijk duidelijk hoe sloom de titan eigenlijk is door zijn jumps.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Prima, dan doen we half 8Biatch schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:35:
[...]
Ik ben er denk ik ook wel. Loop ik mee met mijn hunter, switch ik net voor we haar neer hebben naar mijn titan voor de loot
Verwijderd
Frevo schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:41:
[...]
Ja dat viel me ook al op. Maar ja, nooit geschoten..
Als jullie dan nog steeds iemand te kort komen, mag je mij ook gewoon een invite sturen hoor
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
[ Voor 70% gewijzigd door DarkElement op 28-01-2015 12:26 ]
1- Libbes1979
2- darkelement1987
3-
4-
5-
6-
[ Voor 88% gewijzigd door libbes1979 op 28-01-2015 12:33 ]
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Zoek 2x lvl 30+ en blijf een beetje achteraan lopen. Ik kan vanaaf helaas niemand hier helpen zit propvol met me eigen groep.Nickrsd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:43:
ik wil heel graag nog de weekly/nf doen op mn lvl 28 warlock, alleen word lastig denk
Lvl 29 Hunter.
Psn: HaskoF
Kan wel als je twee level 31/32 erbij hebt. En minimaal elemental sec en heavy hebt. elemental prim is dan bonus. B.v. vision of confluence of atheons epilogue.Nickrsd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:43:
ik wil heel graag nog de weekly/nf doen op mn lvl 28 warlock, alleen word lastig denk
Ik wil nl ook VoG, nightfall e.d. eens gaan proberen maar heb geen vrienden
Veel PS en xbone en weinig NL. Voor mij is dat niet zo'n ramp maar mijn zoontje, die ook speelt, is nog niet zo goed in engels (zeg maar niet). Vandaar mijn hoop hier wat nederlandstalige 360 spelers te vinden.
Maar goed, we zoeken gewoon verder en ik hou de boel hier in de gaten
Als je dit forum doorzoekt hebben wat xbox speler hun GT hier neer gezet, ik denk dat je die zo mag toevoegen.geonosys schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:28:
Natuurlijk al geprobeerd![]()
Veel PS en xbone en weinig NL. Voor mij is dat niet zo'n ramp maar mijn zoontje, die ook speelt, is nog niet zo goed in engels (zeg maar niet). Vandaar mijn hoop hier wat nederlandstalige 360 spelers te vinden.
Maar goed, we zoeken gewoon verder en ik hou de boel hier in de gaten
We willen eigenlijk gelijk starten gezien er 1 maar tot 17:00 heeft, maar in 2,5 uur moet het makkelijk te doen zijn.
[ Voor 50% gewijzigd door DarkElement op 28-01-2015 14:40 ]
Ok......Crashhill schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:34:
[...]
Als je dit forum doorzoekt hebben wat xbox speler hun GT hier neer gezet, ik denk dat je die zo mag toevoegen.
Heb ik toch niet goed genoeg gekeken (528 pagina's, figures
Ik ga de boel eens even doorlopen, thx!
Kan wel mee hoorDarkElement schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:48:
Edit: Wij zoeken nog 2 mensen voor VoG op normal.
Verwijderd
Om hoelaat is het? Als het qua tijd uitkomt zou ik heel erg graag mee willen.Biatch schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:07:
Zijn er al mensen die weten of ze morgenavond mee willen lopen met CE hard?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2015 15:09 ]
Rond 1930Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:07:
[...]
Om hoelaat is het? Als het qua tijd uitkomt zou ik heel erg graag mee willen.
Wil je per se level 32-ers meehebben? Of mag een 31-er ook mee?Biatch schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:07:
Zijn er al mensen die weten of ze morgenavond mee willen lopen met CE hard?
Als het 30 min later zou kunnen, wil ik ook graag mee, lvl 32 warlock.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Dit topic is gesloten.
![]()