Mida valt wel tegen, vindt ik dan, hartstikke fijn wapen om patrol mee te knallen (bijna standaard precesion kills) hard light weet ik niet.Kasai schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:56:
Dat is wel een idee, ik wil Mida en Hard Light nog
Verwijderd
Nog mensen die vananavond of van het weekend Crota Hm willen doen? Heb Crota CP. Is alleen nog steeds niet gelukt om hem af te maken.
haha
Hard light is wel tof, alleen lijkt mij de Suros net wat fijner! Hard Light ziet er wel bruut uit als je er mee schiet en hij klinkt vet!Crashhill schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:57:
[...]
Mida valt wel tegen, vindt ik dan, hartstikke fijn wapen om patrol mee te knallen (bijna standaard precesion kills) hard light weet ik niet.
Meer voor de verzamelingCrashhill schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:57:
[...]
Mida valt wel tegen, vindt ik dan, hartstikke fijn wapen om patrol mee te knallen (bijna standaard precesion kills) hard light weet ik niet.
Atlas#22744
whaha iemand dit al gezien:
YouTube: Push Crota Off Map - Ultimate Crota Cheese - Crotas End Boss Cheese - Destiny
YouTube: Push Crota Off Map - Ultimate Crota Cheese - Crotas End Boss Cheese - Destiny
Lol say what. Atheon Cheese 2.0?
[ Voor 46% gewijzigd door DarkElement op 29-01-2015 10:05 ]
Hardlight is erg lekker! silencer geluidDarkElement schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:01:
[...]
Hard light is wel tof, alleen lijkt mij de Suros net wat fijner! Hard Light ziet er wel bruut uit als je er mee schiet en hij klinkt vet!
Maar suros heeft way more stopping power.
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Yolohorn is voor mij wel belangrijk en de exotic hunter helm. (thrid eye ofzoiets)Kasai schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:03:
[...]
Meer voor de verzamelingAl lijkt Mida me wel lachen vanwege de snellere loop speed enzo.
Daarnaar kan ik ook rustig aan verzamelen, alhoewel shards op dit moment ook wel goed voor mij kunnen zijn. nog steeds lvl 31 maarja, ik speel pas 6 weken ofzo dus heb weinig te klagen
Ik heb nog een Cheackpoint voor Atheon op Hard. mocht iemand nog van de week wilt mee liften
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Even gekeken en het is inderdaad precies hetzelfde trucje die ik al eens gebruikt heb zien worden op Atheon, ook erg jammer van die gare muziek bij het filmpje en dat ze de tv filmen terwijl je gewoon kan capturen
Sorry ik had over je bericht heen gelezen, vanavond ga ik wat andere dingen doen. Als jullie vast lopen bij Crota zelf kan ik eventueel wel komen sword bearen.Biatch schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:56:
[quote][b]Faaz0 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:52:
En Bosjuh als je toch niets te doen hebt vanavond CE hard, starttijd 1930 ongeveer (of later)
Ik heb een extra Yolohorn, ruilen voor jouw Mida?Crashhill schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:05:
[...]
Yolohorn is voor mij wel belangrijk en de exotic hunter helm. (thrid eye ofzoiets)
Daarnaar kan ik ook rustig aan verzamelen, alhoewel shards op dit moment ook wel goed voor mij kunnen zijn. nog steeds lvl 31 maarja, ik speel pas 6 weken ofzo dus heb weinig te klagen
Atlas#22744
Richard19111989 (Crashhill) geloof ik!Qualixo schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:08:
Ik heb nog een Cheackpoint voor Atheon op Hard. mocht iemand nog van de week wilt mee liften
Haha ja ik zag jullie VoG doen denk alstie checkpoint templat of gorgon heeft kan ik die mss ff mooi meepakkenDarkElement schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:11:
[...]
Richard19111989 (Crashhill) geloof ik!
Verwijderd
Ik ben level 32 en ben het ook met je eens. Als we om 19:30 kunnen beginnen zou ik graag mee willen.Biatch schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:04:
Even nog over de mogelijke CE HM vanavond. Ik wil toch liever level 32ers mee in de groep. Gisteren met verschillende mensen nog eens over gehad maar met 6 32-ers is het al lastig. Met een vaste groep kan er nog wel eens een 31er mee.
Dus Heman MonkeyTrahdeog, wie is er 32 en wil nog mee?
Als t zou kunnen had ik gelijk ja gezegd hahaKasai schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:09:
[...]
Sorry ik had over je bericht heen gelezen, vanavond ga ik wat andere dingen doen. Als jullie vast lopen bij Crota zelf kan ik eventueel wel komen sword bearen.
[...]
Ik heb een extra Yolohorn, ruilen voor jouw Mida?
Iemand die in ons team speelt 31+dagen gespeeld heeft nog geen yolohorn
Kan prima met 31ers hoor.Biatch schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:04:
Even nog over de mogelijke CE HM vanavond. Ik wil toch liever level 32ers mee in de groep. Gisteren met verschillende mensen nog eens over gehad maar met 6 32-ers is het al lastig. Met een vaste groep kan er nog wel eens een 31er mee.
Afgelopen maandag hebben we hem ook met 4 31-ers afgemaakt.
Je moet alleen ff goed weten wat je moet doen.
Tevens ga ik misschien vanavond nog ff 2x een normal CE doen, maar meot ff kijken hoeveel plek ik heb
Damn. Ik had eigenlijk moeten bijhouden welke exotics ik allemaal heb gehadCrashhill schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:16:
[...]
Als t zou kunnen had ik gelijk ja gezegd haha
Iemand die in ons team speelt 31+dagen gespeeld heeft nog geen yolohornalles al 5x gehad behalve de yolohorn haha
Atlas#22744
Mocht je nog iemand zoeken voor vanavond? ik hou me aanbevolen.tha_crazy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:17:
[...]
Kan prima met 31ers hoor.
Tevens ga ik misschien vanavond nog ff 2x een normal CE doen, maar meot ff kijken hoeveel plek ik heb
Verwijderd
Zou je er misschien over na willen denken om met ons mee te lopen? Zou in ieder geval wel heel fijn zijn aangezien je ervaring.tha_crazy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:17:
[...]
RNG is a bitch hahaKasai schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:17:
[...]
Damn. Ik had eigenlijk moeten bijhouden welke exotics ik allemaal heb gehadEn ik had Mida moeten kopen toen Xur die had.
Ik onthoud em ffOrigins schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:18:
[...]
Mocht je nog iemand zoeken voor vanavond? ik hou me aanbevolen.
Normal mode?Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:19:
[...]
Zou je er misschien over na willen denken om met ons mee te lopen? Zou in ieder geval wel heel fijn zijn aangezien je ervaring.
Hoelaat?
Verwijderd
Wij gaan vanavond Crota HM maar het is wel een freshrun.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:58:
Nog mensen die vananavond of van het weekend Crota Hm willen doen? Heb Crota CP. Is alleen nog steeds niet gelukt om hem af te maken.haha
Verwijderd
Nee het gaat om Crota HM, we wilden rond 19:30 beginnen.tha_crazy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:20:
[...]
Ik onthoud em ff
[...]
Normal mode?
Hoelaat?
Mja dat goed weten wat men moet doen is vaak lastig met een niet op elkaar ingespeelde groep.tha_crazy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:17:
[...]
Ik ga maar met een 31-er heVerwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:22:
[...]
Nee het gaat om Crota HM, we wilden rond 19:30 beginnen.
En nee, vandaag geen zwaard dragen
Crota zelf met 31s oke, maar de thrall en brug fase is wel andere koek omdat het daar niet aankomt op 1 persoon.
Atlas#22744
Klopt, dat kost soms een paar pogingen.Biatch schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:22:
[...]
Mja dat goed weten wat men moet doen is vaak lastig met een niet op elkaar ingespeelde groep.
Maar zelfs met een ingespeelde groep 32-ers kan het lastig zijn, dat hebben wij afgelopen dinsdag gemerkt.
Bugs zijn toch vervelend
Verwijderd
Ik kan niet wachten om crota te verslaan Glowhoo is zo awesome.
Een Abyss Defiant zou ook welkom zijn.
Ligt eraan. Heb(ben) jij(jullie) een bepaalde tactiek?Biatch schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:22:
[...]
Mja dat goed weten wat men moet doen is vaak lastig met een niet op elkaar ingespeelde groep.
Als iedereen dan zijn meul dichthoud, en jij het uitlegt kan iedereen ff kijken.
Het probleem is alleen vaak dat mensen 't altijd beter weten en er geen kans is om uit te leggen (ik ben altijd stil want ik luister alleen want heb nog 0x het zwaard gedaan op crota) en de tactiek van me teammaatjes werkt want in 1-1,5 uur is crota hm gehaald (met noobjes zoals ik erbij dan he)
Maar niet praten als iemand uitlegt is zelfs in onze groep moeilijk hahaha.. er krijgt alijd wel iemand een slappe lach
Zijn er eventueel nog mensen die zin hebben om vanavond Crota op normal neer te krijgen? Ik heb een checkpoint bij Crota.
Och ik ga wel mee, kan mij het schelen.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:27:
Ik kan niet wachten om crota te verslaan Glowhoo is zo awesome.Een Abyss Defiant zou ook welkom zijn.
Ik ben rond half 7 online
Verwijderd
SUPER! Volgens mij beginnen we rond 19:30, ik ben ook rond 18:30 online maar volgens mij is dat voor de meeste niet haalbaar helaas.tha_crazy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:30:
[...]
Och ik ga wel mee, kan mij het schelen.
Ik ben rond half 7 online
Voor mij niet iig, half 8 is al krapVerwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:31:
[...]
SUPER! Volgens mij beginnen we rond 19:30, ik ben ook rond 18:30 online maar volgens mij is dat voor de meeste niet haalbaar helaas.
Na t succes van vorige week zou ik als t kan graag weer een keer mee willentha_crazy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:17:
[...]
Ha! Jij denkt ook in Destiny-wekenCrackSlet schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:33:
[...]
Na t succes van vorige week zou ik als t kan graag weer een keer mee willen
Ik neem aan dat je met vorige week maandag bedoelt
Verwijderd
Weet jij hoeveel mensen we nu hebben voor de CE HM?Biatch schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:04:
Verwijderd
Ik wil vanavond ook eindelijk eens Crota op Hrd mode Clearen heb zo ie zo al 4 mensen dus zoeken er nog 2.
Crota cp, de anderen die normaal meegaan hebben geen zin meer denk ik na de fails haha.
Crota cp, de anderen die normaal meegaan hebben geen zin meer denk ik na de fails haha.
Haha, ja, iddhatsa schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:36:
[...]
Ha! Jij denkt ook in Destiny-weken![]()
Ik neem aan dat je met vorige week maandag bedoelt![]()
Hebben jullie zin om om 18:30 alvast even een oefenrondje te lopen op de normal? Heb tussen 18:30 en 20:00 ook eventjes tijd en gezien de snelheid van Vin moet dat makkelijk lukken voor 19:30Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:31:
[...]
SUPER! Volgens mij beginnen we rond 19:30, ik ben ook rond 18:30 online maar volgens mij is dat voor de meeste niet haalbaar helaas.
[ Voor 45% gewijzigd door CrackSlet op 29-01-2015 10:41 ]
Zijn er nog mensen die vanavond rond/iets na 0:00 een VoG willen doen op normal?
Ik zal vast een lijstje maken, graag quoten en aanvullen als je mee wilt doen, enige ervaring is gewenst, vooral op het eind scheelt dat een hoop uitleg.
VoG Normal - 0:00 (Full run, PS4)
1. darkelement1987 - Lvl 31 Titan (ervaring)
2. stony-times - Lvl 31 Hunter (ervaring)
3.
4.
5.
6.
Ik zal vast een lijstje maken, graag quoten en aanvullen als je mee wilt doen, enige ervaring is gewenst, vooral op het eind scheelt dat een hoop uitleg.
3.
4.
5.
6.
- IkVerwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:36:
[...]
Weet jij hoeveel mensen we nu hebben voor de CE HM?
- Heman
- Trahdeog
- CrazyVin
- Royston
-
Ik vergeet er denk ik nog een van gisteren? Kan iemand terug lezen ff druk werk
Verwijderd
Iets met monkey, maar volgens mij was Trashdeog nog geen level 32.Biatch schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:43:
[...]
- Ik
- Heman
- Trahdeog
- CrazyVin
- Royston
-
Ik vergeet er denk ik nog een van gisteren? Kan iemand terug lezen ff druk werk
Verwijderd
19:30-20:00Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:47:
Hoelaat starten jullie? Anders wil ik ook wel mee 32 titan of warlock met ghorn.
Doe hem gewoon op Hard darkDarkElement schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:40:
Zijn er nog mensen die vanavond rond/iets na 0:00 een VoG willen doen op normal?
3.
4.
5.
6.
2x gedaan op hard gisteren, en kameraad wil hem nog op normal doenCrashhill schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:48:
[...]
Doe hem gewoon op Hard darkik ben helaas al bezet met me eigen team anders ga ik graag een keer mee.
Wil anders de hard run wel herhalen zondag midag?
[ Voor 6% gewijzigd door DarkElement op 29-01-2015 10:53 ]
Ik wil wel mee.CrackSlet schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:39:
[...]
Haha, ja, iddWel lekker, zo'n weekend halverwege je week
[...]
Hebben jullie zin om om 18:30 alvast even een oefenrondje te lopen op de normal? Heb tussen 18:30 en 20:00 ook eventjes tijd en gezien de snelheid van Vin moet dat makkelijk lukken voor 19:30En 3 man erbij vinden moet ook wel lukken
Zeg gewoon dat ie hem op Hard gaat doen joh. Weekend ben ik vaak avond online en dit weekend denk ik dat ik zelfs heel weinig online ben.DarkElement schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:51:
[...]
2x gedaan op hard, en kameraad wil hem nog op normal doen
Wil anders de hard run wel herhalen zondag midag?
Enige probleem wat ik heb met VoG Hard is gorgon zonder gezien te worden passeren terwijl dat eigenlijk hartstikke makkelijk is als Hunter
Geen geupgrade icebraeker wss of blackhammers.. je weet dat je op de onderkant in het ruitje moet schieten he? Of ging de relic niet goed en de oracles?DarkElement schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:56:
Zal hem proberen over te halen, maar we hadden gisteren al redelijk moeite op hard bij Atheon terwijl iedereen hard al meerdere keren had voltooid. Uiteindelijk moesten 2 vrienden ons komen verlossen van Atheon.
geupgrade IB maakt amper uit, meestal gaat het in portals fout door bugs etc
[ Voor 10% gewijzigd door GMacD op 29-01-2015 10:58 ]
Het ging overal mis
1x werd ik geteleport naar mars en was ik geglitcht (instant death)
Andere x kwam ik uit de portal van venus stond er een harpy zichzelf opte blazen, en andere x kwam ik uit mijn detain en moest ik een harpy knuffelen. Akelige wezens.
Zo had iedereen wel een paar van dat soort dingen
Andere x kwam ik uit de portal van venus stond er een harpy zichzelf opte blazen, en andere x kwam ik uit mijn detain en moest ik een harpy knuffelen. Akelige wezens.
En Houtvlot ook vast wel, maar ik weet niet of Vin en Heman er op zitten te wachten, aangezien ik wel aardig mezelf aan uitnodigen ben
Degene die buiten stonden hadden dus niet echt hun best gedaan om die harpies te nakken?DarkElement schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:58:
Het ging overal mis1x werd ik geteleport naar mars en was ik geglitcht (instant death)
Dat is een tijdstip dat ik ook nog wel ongegeneerd mee kan scheten. Is er nog plaats?CrackSlet schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:59:
[...]
En Houtvlot ook vast wel, maar ik weet niet of Vin en Heman er op zitten te wachten, aangezien ik wel aardig mezelf aan uitnodigen ben(binnen mijn vriendengroep heet dat een Alexje pullen, maar als je Alex niet kent kan je hier verder weinig mee
)
PSN: Eczeem
Nou dat wil ik niet zeggen, maar in 1/2 rondes werden ze een beetje vergeten bij de andere portal dan waar verdedigd werd, zo werd ik ook 1x aangevallen in mijn rug toen ik naar het middelste platform ging om Atheon te snipen.
Ik heb het als relic holder ook verziekt hoor door steeds naast de Minotaur te springen
Ik heb het als relic holder ook verziekt hoor door steeds naast de Minotaur te springen
Mooi dan zijn we compleet, starten rond 1930. CE HMVerwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:45:
[...]
Iets met monkey, maar volgens mij was Trashdeog nog geen level 32.
- Ik
- Heman
- Trahdeog
- CrazyVin
- Royston
- Monketman
Toen je met ons meeging , gebaseerd daarop, kun je idd nog wel wat practice gebruiken met Relic, (ik ook hoor). Maarja gewoon lekker oefenen je wordt er van zelf beter in.DarkElement schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:01:
Nou dat wil ik niet zeggen, maar in 1/2 rondes werden ze een beetje vergeten bij de andere portal dan waar verdedigd werd, zo werd ik ook 1x aangevallen in mijn rug toen ik naar het middelste platform ging om Atheon te snipen.
dark zijn gescheld over alleen maar energy en shards vergoedde al veel bij mij gister 
kreeg zelf ook bitter weinig maar lach in een deuk nadat atheon neerging en ie alsnog niks kreeg
kreeg zelf ook bitter weinig maar lach in een deuk nadat atheon neerging en ie alsnog niks kreeg
PSN: libbes1979
Ik ging wel met goede moed naar de Postmaster maar ook daar kreeg ik een mes in mijn rug 
edit: Oké ik dus net mijn eris morn bounty inleveren omdat ik dacht rank 4 te worden en die Predawne te kunnen kopen (had al braaf 1500 glimmer bij elkaar en ja ik geef dat steeds uit dus moet weer sparen) moet ik nog een milimeter ranken
Kom echt 32 xp te kort, are you kidding me
edit: Oké ik dus net mijn eris morn bounty inleveren omdat ik dacht rank 4 te worden en die Predawne te kunnen kopen (had al braaf 1500 glimmer bij elkaar en ja ik geef dat steeds uit dus moet weer sparen) moet ik nog een milimeter ranken
Kom echt 32 xp te kort, are you kidding me
[ Voor 61% gewijzigd door DarkElement op 29-01-2015 11:13 ]
Ik wordt vandaag weer verwend door Crota HM Cadeautjes want ik hoef werkelijk niks te doen alleen rakketje en IB schieten op Crota lol
Bij eris moet ik nog lvl 1 worden lol
anders was ik al 32 met met 40-50 radiant energy
Naja, anders kunnen we t ook gewoon zelf eens proberenDooiedibbes schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:01:
[...]
Dat is een tijdstip dat ik ook nog wel ongegeneerd mee kan scheten. Is er nog plaats?
Crota's End Normal PS4 18:30
1. FritsBlaasbaard
2. Femkutje
3. Houtvlot
4. Eczeem
5. (indien ie zin heeft, anders komt ie vrij) CrazyVin
6. (indien ie zin heeft, anders komt ie vrij) Heman
Verwijderd
@Crashill Ik zie dat jullie alweer vol zitten.
Als er iemand uitvalt wil ik alsnog wel mee.
Of als jullie misschien willen helpen daarna bij crota CP. ook goed.
Houtvlot weet het nog niet zeker, want werk bla. Het is ook een beetje afhankelijk van hoe snel we erdoorheen kunnen wandelen.CrackSlet schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:16:
[...]
Naja, anders kunnen we t ook gewoon zelf eens proberenZal ik eens een lijstje maken?
1. FritsBlaasbaard
2. Femkutje
3. Houtvlot (onder voorbehoud)
4. Eczeem
Ohshit, CrazyVin geen Crota HM met het standaard groepje vnaaf?
Savonds game ik eigenlijk altijd met onze eigen groep (Buiten tweakers om). Als ik straks lvl 32ben en wat meer verstand krijg van RAIDs, dat ik ze volledig door heb (voel me niet geroepen om op dit moment voortouw te nemen) zal ik wss ook hier mensen mee gaan nemen.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:18:
@Crashill Ik zie dat jullie alweer vol zitten.
Ja, hij liep gisteren ook al te klagen dat ie werd vastgehoudenhatsa schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:19:
[...]
Houtvlot weet het nog niet zeker, want werk bla. Het is ook een beetje afhankelijk van hoe snel we erdoorheen kunnen wandelen.
Ik kan waarschijnlijk wel wat ontspanning gebruiken rond die tijd, dus ik ben er gewoon bij!CrackSlet schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:24:
[...]
Ja, hij liep gisteren ook al te klagen dat ie werd vastgehoudenKwestie van prioriteiten stellen volgens mij
PSN: Houtvlot
Weet niet, was er animo voor?DeBierVampier schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:21:
Ohshit, CrazyVin geen Crota HM met het standaard groepje vnaaf?
Ik heb nog geen 32-ers extra he
Verwijderd
Die bugs bij Atheon worden ook steeds gekker.... Zo werden 2 personen (waaronder ik) de laatste keer bij Atheon gewoon gekilled terwijl we duidelijk in de relic bubble stonden. De enige verklaring die ik me kan voorstellen is dat we te kort bij die rots op dat midden platform stonden waardoor we dood gingen door splash / area damage. Ook de bekende bug dat als je rent door de portal of met meerdere personen door de portal gaat je gewoon weer in venus / mars bent mag wel eens opgelost wordenDarkElement schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:58:
Het ging overal mis1x werd ik geteleport naar mars en was ik geglitcht (instant death)
Verwijderd
oke mooiBiatch schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:01:
[...]
Mooi dan zijn we compleet, starten rond 1930. CE HM
- Ik
- Heman
- Trahdeog
- CrazyVin
- Royston
- Monketman
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2015 11:31 ]
Ik zie ook regelmatig dat de shield ineens stopt terwijl de Relicholder (ik bijvoorbeeld) gewoon L1 inhoud. Gisteren had ik ook dat na de laatste Oracles er nog Legiones moesten komen en na 5 minuten normale gasten schieten gebeurde er nog niks. We hebben moeten wipen en de Oracles opnieuw moeten doen om verder te kunnen gaan...
Maar op zich valt het allemaal wel mee. Tenzij je de raid w/o dying wilt halen. Dan is het weer storend...
Maar op zich valt het allemaal wel mee. Tenzij je de raid w/o dying wilt halen. Dan is het weer storend...
Verwijderd
Mijn plek kan door iemand anders overgenomen worden, ik denk dat ik pas rond 19:00-19:30 online zal komen omdat we vandaag iets later eten.CrackSlet schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:16:
[...]
Naja, anders kunnen we t ook gewoon zelf eens proberenZal ik eens een lijstje maken?
1. FritsBlaasbaard
2. Femkutje
3. Houtvlot
4. Eczeem
Dat het schild vanzelf stopt had ik afgelopen week ook een keer!!AvanCade schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:31:
Ik zie ook regelmatig dat de shield ineens stopt terwijl de Relicholder (ik bijvoorbeeld) gewoon L1 inhoud. Gisteren had ik ook dat na de laatste Oracles er nog Legiones moesten komen en na 5 minuten normale gasten schieten gebeurde er nog niks. We hebben moeten wipen en de Oracles opnieuw moeten doen om verder te kunnen gaan...
Als je die minotour in atheon met relic beukt en hij tegen de rots of te ver naar achteren gaat en zijn leven weer vol is. Dat is de meest irritante bug. Dan gaat het ook 9/10x fout.
Hij denkt misschien nog niet genoeg in Destiny-weken.CrackSlet schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:24:
[...]
Ja, hij liep gisteren ook al te klagen dat ie werd vastgehoudenKwestie van prioriteiten stellen volgens mij
Prima, het was toch nog een tickeltje speculatief of je uberhaupt mee wilde. In dat geval kan die malle kaai wel mee als ie zin heeftVerwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:35:
[...]
Mijn plek kan door iemand anders overgenomen worden, ik denk dat ik pas rond 19:00-19:30 online zal komen omdat we vandaag iets later eten.
1. FritsBlaasbaard
2. Femkutje
4. Eczeem
5. TheMallakai
6. (indien ie zin heeft, anders komt ie vrij) CrazyVin
3.
4.
5.
6.
Bump
3.
4.
5.
6.
Bump
Ik laat zo ff het eea weten, momentBiatch schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:01:
[...]
Mooi dan zijn we compleet, starten rond 1930. CE HM
- Ik
- Heman
- Trahdeog
- CrazyVin
- Royston
- Monketman
[ Voor 21% gewijzigd door tha_crazy op 29-01-2015 11:52 ]
Verwijderd
Als het nodig is vanavond. ik ben er rond 20:00 uur. je kan me een invite sturen.
PSN: Ruwi_NL
PSN: Ruwi_NL
Ik vind allemaal helemaal mooiCrackSlet schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:44:
[...]
Prima, het was toch nog een tickeltje speculatief of je uberhaupt mee wilde. In dat geval kan die malle kaai wel mee als ie zin heeft
1. FritsBlaasbaard
2. Femkutje
4. Eczeem
5. TheMallakai
6. (indien ie zin heeft, anders komt ie vrij) CrazyVin
PSN: Eczeem
Ik hou deze lijst voorlopig wel aan. Als het vanavond last minute niet kan kijk ik wel even in mijn vriendenlijst wie kan. Komt goed
Verwijderd
Staat er bij iemand toevallig nog een Crota normal op de planning voor zaterdag waarbij ik (pas 1x gedaan, dus niet veel ervaring) mee zou kunnen gaan?
Ik wil het er zaterdag wel eens op wagen @ Crota Normal, zin om een groepje te vormen? Kan vast wel meer mensen vinden die mee willen doen 
Zelf ook pas 2/3 full runs gedaan.
[ Voor 11% gewijzigd door DarkElement op 29-01-2015 12:08 ]
Verwijderd
Prima!DarkElement schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:07:
Ik wil het er zaterdag wel eens op wagen @ Crota Normal, zin om een groepje te vormen? Kan vast wel meer mensen vinden die mee willen doen
NVM!
[ Voor 99% gewijzigd door CrackSlet op 29-01-2015 12:33 ]
Klopt, maar ik heb nu eindelijk wel een rocket launcher met tracking (Hunger Of Crota).Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:45:
[...]
Iets met monkey, maar volgens mij was Trashdeog nog geen level 32.
Verwijderd
Hmm oke, hopelijk heb je wel een defender titan met blessing of light. Dat komt erg van pas in HMtiguan schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:25:
[...]
Klopt, maar ik heb nu eindelijk wel een rocket launcher met tracking (Hunger Of Crota).
blessing, weapons, u roept maar. weapons of light gisteren toevallig nog erbij gekregen.
Verwijderd
Kun je goed gebruiken bij Atheontiguan schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:29:
blessing, weapons, u roept maar. weapons of light gisteren toevallig nog erbij gekregen.
Op dat midden - platform de relic bubble vooraan, achter de relic bubble de titan bubble (achteraan het platform dus) met weapons of light en eerst even een seconde door de titan bubble lopen en dan vanuit de relic bubble schieten. Damage gegarandeerd!
Haha ,we gaan Crota doen, geen VoG. Heb weapons of light gisteren idd een paar keer gebruikt bij Atheon zoals jij zegt. Werkt idd heel goed.
[ Voor 60% gewijzigd door tiguan op 29-01-2015 12:32 ]
Verwijderd
** Pakt nog een koffie om wakker te worden **tiguan schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:31:
Haha ,we gaan Crota doen geen VoG.
PS: Als je de "Blessing of Light" bubble zou gebruiken in The Abyss, gaat dan je Weight of Darkness eraf? Meen zoiets ergens gelezen te hebben?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2015 12:36 ]
Dit topic is gesloten.
![]()