dan zou ik nog liever roc strikes gaan spelenvegetto1983 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:36:
Mja maar als je alle raids gedaan hebt why not
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Ik grap ook maar. Ik heb gewoon niet meer tijd dan zo nu en dan savonds en in het weekend. Denk eerlijk gezegd dat als ik alles gedaan heb die week me best zou verdiepen in IB/crucible.vegetto1983 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:36:
Mja maar als je alle raids gedaan hebt why not
Ik twijfel nog steeds of ik mezelf weer door deze pvp hell ga slepen
Atlas#22744
maar van tijd tot tijd is pvp best lache
Atlas#22744
[ Voor 19% gewijzigd door Biatch op 15-01-2015 12:47 ]
Iron Banner biedt ook light 36 gloves op rank 4, dat houdt in dat je 21 minder radiant shards hoeft te farmen voor level 32. Bovendien hebben deze beste leuke stats (voor hunter Int en Disc), de gloves die ik steeds van Crota krijg hebben strength. Mijn hunter wil geen strength.
Ik ben ook verliefd op jouw mijn Hawkmoon.Biatch schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:47:
En ik blijf verliefd op mijn fully upgraded Hawkmoon. one shot one kill op iedere enemy (muz van captains en majors natuurlijk)
Atlas#22744
Dan bij Crota zelf is het yolohorn tijd, weet alleen nog niet wat voor main weapon ik ga gebruiken dan
Atlas#22744
Lol precies hetzelfde!Kasai schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:55:
Voor Crota hard mode ga ik iig hawkmoon tot Crota zelf. In combinatie met black hammer, murmur en hunger of crota inderdaad.
Dan bij Crota zelf is het yolohorn tijd, weet alleen nog niet wat voor main weapon ik ga gebruiken danWaarschijnlijk de oude vertrouwde VoC.
Atlas#22744
lvl heeft invloed i.e. lvl 32 poepen op alles en iedereen. Voor een lvl 25 zal het denk ik niet heeeeeel leuk zijn.vegetto1983 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:00:
Je krijgt ook nog gewoon kans op gear toch in iron banner, heb nog een 25 lock miss die levelen in iron banner of is dat niet verstandig
PSN: Eczeem
Vanavond 00:00 zou ik wel kunnen. Zou mn eerste VoG run worden.DarkElement schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:04:
Iemand die vanavond nog een VoG hard/normal run gaat doen rond 0:00? Of morgen rond 20:00? Ik hou mij aanbevolen om mee te doen aangezien ik overdag niet kan ivm werk!
VoG normal:
-Basvanoudenhove: Lvl 26 warlock.
-DarkElement:
-Pinekeeper: lvl 27 titan
-
-
-
[ Voor 10% gewijzigd door assasinbats op 15-01-2015 15:10 ]
Volgens de stats presteer jij dan ook bovengemiddeldAlexMar schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:06:
Ik doe momenteel iron banner, na een uurtje of 3 ruim over rank 2 heen.
Hierbij alvast uitgenodigd voor mijn fireteam als de trials of Osiris beginnen
PSN: jansoe13
Wie wil meemichel2412 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 22:20:
Wie wil morgen (donderdag) rond 20.00 20.30 de crota raid doen.
Psn tollenaar24
Psn lupusergo (lvl 31)
-
-
-
-
nog 4 te gaan
Prima, I'm game!strompel schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:13:
[...]
Volgens de stats presteer jij dan ook bovengemiddeld
Hierbij alvast uitgenodigd voor mijn fireteam als de trials of Osiris beginnen
hm dan maar hunter ofzo 31 moet wel lukken tochDooiedibbes schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:06:
[...]
lvl heeft invloed i.e. lvl 32 poepen op alles en iedereen. Voor een lvl 25 zal het denk ik niet heeeeeel leuk zijn.
Als je een beetje fatsoenlijk kan spelen in pvp dan kan je als 31 makkelijk goede games spelen.vegetto1983 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:24:
[...]
hm dan maar hunter ofzo 31 moet wel lukken toch
Ik weet nog niet precies hoe laat ik er ben, hopelijk haal ik half 9.
Maar ik wil wel meelopen; Psn RoystonRicky.
Ik geloof niet dat ik daar heelhuids uit kom hoorCrackSlet schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:12:
Dan kan je t nu iig combineren met IB, heb je er nog wat aan
Ik had trouwens toen even deze tips doorgenomen:
http://www.reddit.com/r/D...onpvp_players_doing_iron/
Met als toevoeging praktisch niet te rennen (tip van een tweaker), aangezien je na rennen altijd nét te laat begint met schieten. Gewoon rustig rondlopen en niet CoDstyle rushen (bij mijn speelstijl een hele belangrijke tip
[ Voor 43% gewijzigd door CrackSlet op 15-01-2015 14:32 ]
Wat ik heb gedaan toen ik deze bounty had, primary maakt niet heel erg veel uit, atheon's epilogue doet te weinig dmg, beter een goede hand cannon of suros regime.hatsa schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:20:
[...]
Ik geloof niet dat ik daar heelhuids uit kom hoorIk ben best wel slecht in de Crucible. Ik moet ook vooral met void-damage tegenstanders afmaken, en bij gebrek aan een void fusion moet ik het doen met Atheon's Epilogue.
Als Secondary sniper met Void dmg en heavy machine gun met void.
Restant gebruikte ik met me super nova.
Hi Michel,
Ik wil mijzelf (PSN ID Boobybandit) en een vriend (PSN ID MrMistral) aanmelden.
Wij zitten vooral in het grote destiny topic en willen ook wel keertje raiden buiten onze vaste clan
Vanavond om 20.00 uur dus? Voeg jij ons toe op psn of zullen wij jou toevoegen?
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik heb hem 3x gedaan met void fusion rifle. werkt prima.hatsa schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:20:
[...]
Ik geloof niet dat ik daar heelhuids uit kom hoorIk ben best wel slecht in de Crucible. Ik moet ook vooral met void-damage tegenstanders afmaken, en bij gebrek aan een void fusion moet ik het doen met Atheon's Epilogue.
Heb de mazzel gehad dat een goede uit engram kreeg. Plug one.1
Zonder fusion is het wel lastiger.. zeker ook omdat deaths dan je progressie gaan nekken
Met fusion haal ik de missie in 10/14 crucible rondjes.
Als je wacht op nieuwe DLC dan komt er een primary scout rifle met void damage.
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Scout rifle en pvp werkt toch niet?Qualixo schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:12:
[...]
Ik heb hem 3x gedaan met void fusion rifle. werkt prima.
Zonder fusion is het wel lastiger.. zeker ook omdat deaths dan je progressie gaan nekken
De nieuwe scout rifle zal arc damage hebben en de hand cannon zal void hebbenQualixo schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:12:
[...]
Alleen maar beterEreaser schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:29:
[...]
De nieuwe scout rifle zal arc damage hebben en de hand cannon zal void hebben
In iron banner speelt een maat van me met die mida multi tool, das een behoorlijk beest. Weet alleen niet of die goed is in de rest van de crucible matches.
10/14Qualixo schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:12:
[...]
Wij gaan vanavond sowieso nog Crota doen.
Wellicht dat we 2 spots vrij hebben.
Ps. zorg dat je voor 6 uur ingelogd bent.
Dat durf ik niet te zeggentiguan schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:59:
Als je de afgelopen dagen online was, kan je toch sowieso er wel op?
Voor zessen inloggen staat met zoveel woorden in het officiële persberichttiguan schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:59:
Als je de afgelopen dagen online was, kan je toch sowieso er wel op?
PSN: MrMistral
Ja klopt, maar bij vorig onderhoud was 't ook voldoende als je binnen 5 dagen voor het onderhoud online was geweest, ofzoiets. Maar ja , dat hoeft natuurlijk niet elke keer te gelden idd.MrMistral schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:02:
[...]
Voor zessen inloggen staat met zoveel woorden in het officiële persbericht
Ben overigens pas level 15...
Ik ben meer een speler die zich op de achtergrond houdt, maar hunter vind ik toch wat minder dan Titan. Daarom vraag ik mij het volgende af.
Heb je als Titan bepaalde verantwoordelijkheden die andere classes niet hebben in de hogere content? Wordt er van je verwacht dat je de leiding neemt in groepen bijvoorbeeld?
Nah, d'r is sowieso niet echt een class die eruit springt qua leiderschap. Het enige wat je als Titan vaak zult tegen komen is dat er gevraagd wordt of je een bubble (ward of dawn) neer kan zetten met weapons of light. Dit omdat je hele groep er dan doorheen kan lopen en een flinke (~20%) buff krijgt op hun weapon damage.Lowizi schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:15:
Ik vind Titan tot dusver heel leuk om te spelen qua skills en looks.
Ik ben meer een speler die zich op de achtergrond houdt, maar hunter vind ik toch wat minder dan Titan. Daarom vraag ik mij het volgende af.
Heb je als Titan bepaalde verantwoordelijkheden die andere classes niet hebben in de hogere content? Wordt er van je verwacht dat je de leiding neemt in groepen bijvoorbeeld?
Warlocks daarentegen wordt in raids (en vooral nightfall) vaak van verwacht dat ze sunsinger gaan zodat ze zichzelf (en anderen) kunnen resurrecten als het fout gaat.
Hunters hebben niet echt iets, behalve de invis perk dat ze soms langs dingen kunnen sneaken
PS5 PSN: UnrealKazu
Verwijderd
Heb ik in zoverre nog niet meegemaakt hoor. Ik speel al titan vanaf het begin en heb beide subclasses volledig geupgrade, maar het is niet zo dat je de rol van "tank" speelt zoals in World of Warcraft met een warrior. Tuurlijk is de defense bubble (ward of dawn) van de titan een super voordeel en wordt het gewaardeerd als je een Raid speelt en iemand uit je groep heeft low health of je moet iemand reviven met veel gunfire om je heen dat je die dan ook gebruikt, maar om nou te zeggen dat je altijd die rol moet spelen en dat het ook je verantwoordelijkheid is; neeLowizi schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:15:
Ik vind Titan tot dusver heel leuk om te spelen qua skills en looks.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2015 16:29 ]
-Biacas
-Okki
-
-
-
-
reserve:
iemand met 'hak' ervaring is wel handig...
PSN Biacas
Mijn PSN is djmurcielago
Ik ben Human Warlock, level 31. Ik voeg je straks wel vast toe, zodat ik vindbaar ben.
PSN: djmurcielago
Ik ga mee!Biacas schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:33:
wij gaan vanavond om 19:00 /19:30 een Crota run doen, als je mee wil zet jezelf dan even in het lijstje.
-Biacas
-Okki
-
-
-
-
reserve:
[ Voor 11% gewijzigd door tha_crazy op 15-01-2015 17:51 ]
aiaiaiai, meeste hier accepteren alleen maar exo warlocks..... spijtigMurcielago schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:48:
Mij lijkt het wel leuk om vanavond met een stel tweakers mee te doen.
Mijn PSN is djmurcielago
Ik ben Human Warlock, level 31. Ik voeg je straks wel vast toe, zodat ik vindbaar ben.
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Gelukkig compenseert hij met het zijn van een DJ en een lamborghiniRaw Kip schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 17:00:
[...]
aiaiaiai, meeste hier accepteren alleen maar exo warlocks..... spijtig
Clubje opgericht voor Warlocks met een lelijk gezicht?Raw Kip schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 17:00:
[...]
aiaiaiai, meeste hier accepteren alleen maar exo warlocks..... spijtig
Ik zou graag mee willen, en heb ervaring, 331 icebreaker
Anders misschien mensen die morgenavond IB willen doen?
Doe graag een rondje meeBiacas schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:33:
wij gaan vanavond om 19:00 /19:30 een Crota run doen, als je mee wil zet jezelf dan even in het lijstje.
-Biacas
-Okki
-
-Jansoe13
-
-
reserve:
PSN: jansoe13
Dan hou ik me aanbevolen 😃
Dus dan is het.....Biacas schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:33:
-Biacas
-Okki
-djmurcielago
-CrazyVin987
-Jansoe13
-BermudaLockeT-
reserve:
wie o wiemichel2412 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 22:20:
Wie wil morgen (donderdag) rond 20.00 20.30 de crota raid doen.
Psn tollenaar24
Psn lupusergo (lvl 31)
Psn RoystonRicky (half 9)
PSN ID Boobybandit
PSN ID MrMistral
-
nog 1 iemand
Heb iedereen toegevoegd aan PSN. Hoop wel dat iedereen al online was voordat PSN in maintenance ging.
PSN: djmurcielago
top, ik stuur jullie wel een invite.
PSN Biacas
Verwijderd
Wil beide nog wel doen
[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2015 20:53 ]
Scheelt zoveel als je de knights bij Crota gewoon kan one-shotten...
PS5 PSN: UnrealKazu
Ik wil ook wel een x meedoen voor de loot hoor. Heb ook maar 1x vog en crota gedaan, dus als het kan.. Level 30 hunter geloof ik. Brambest is psn dus als je me wikt toevoegen..Kazu schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 23:04:
Bam! Net even met een mede 32 maat de hele raid ge-twomanned. Legit
Hoe ga je de brug over dan?Kazu schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 23:04:
Bam! Net even met een mede 32 maat de hele raid ge-twomanned. Legit
PSN: MrMistral
Starttijd : 20.00 (kan eerder ook)
1. Lexzorz, 31 hunter
Scheelde wel dat ik al een keer rank 5 ben geweest en dus alle IB items heb voor nog meer rep
Atlas#22744
Verwijderd
moet ff kijken of ik (hopelijk) geen verjaardag heb, dan wil ik wel ff mee met de titan :-)AlexMar schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 07:23:
Is er nog vanavond een groep die Crota's End gaat doen, of mensen die een groepje willen starten?
Starttijd : 20.00 (kan eerder ook)
1. Lexzorz, 31 hunter
Woensdag 21 Januari is ie er:

http://www.reddit.com/r/D...e_weekly_update_01152015/
http://www.bungie.net/en/News/News?aid=12493
[ Voor 12% gewijzigd door EricNL op 16-01-2015 08:38 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Die necrochasm heeft nauwelijks impact, ik moest mijn bril opzetten om te zienEricNL schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:37:
Crota's End Hard Mode incomming.
[afbeelding]
Word of Crota en fang of ir yut lijken me wel wat
exploding thralls..?Die necrochasm heeft nauwelijks impact, ik moest mijn bril opzetten om te zien
[ Voor 21% gewijzigd door GMacD op 16-01-2015 08:48 ]
Perfecte timing, twee runs na de reset op dinsdag zouden genoeg shards moeten opleveren voor lvl 32EricNL schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:37:
Crota's End Hard Mode incomming.
[afbeelding]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Sowieso level 33, dus hoe je het ook wendt of keert je hebt te maken met een damage reduction. Voor de rest extra mechanismen, maar dat is nog afwachtenGMacD schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:48:
Ben benieuwd of de hard mode extra bosses of mechanismes heeft..merk aan mezelf dat ik het een beetje zat begin te worden.. misschien komt het ook omdat de meeste vaste mensen met wie ik speelde dat minder of niet meer doen
[...]
exploding thralls..?
Atlas#22744
Extra chars aanmaken als je die nog niet hebt.Crashhill schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:54:
Gisteren lvl 31 geworden, nu moet ik alleen als een malle shards gaan verzamelen om al mijn gear te uppen na 36 light.. gaat nog wel even wat tijd in zitten denk. (week of 4).
Dan dezelfde pakken, kan je gear switchen.
3x raiden in de week.
Oh en eris level 4 maken.
Ben ook al week bezig maar kan nu mooi radiant energie ombouwen tot shards bij eris.Crashhill schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:54:
Gisteren lvl 31 geworden, nu moet ik alleen als een malle shards gaan verzamelen om al mijn gear te uppen na 36 light.. gaat nog wel even wat tijd in zitten denk. (week of 4).
heb lvl 32 warlock en 30 titan
Dat is work in progresstha_crazy schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:55:
[...]
Extra chars aanmaken als je die nog niet hebt.
Dan dezelfde pakken, kan je gear switchen.
3x raiden in de week.
Oh en eris level 4 maken.
En wanneer die lvl 32 is en house of wolves is nog niet uit moet er een hunter weg en komt er een warlock de naar lvl 32 moet.
[ Voor 13% gewijzigd door Crashhill op 16-01-2015 09:02 ]
Ook de weekly nog voor coins, NF al wel twee keer gedaan
Weekly kan ik vanavond wel doen VoG morgen vind ik ook wel goed mits het een beetje in de middag is (12:00) oid.Biatch schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:05:
Nog 7 shards nodig voor lvl 32. Moet dinsdag lukken. Wil zondag (misschien zaterdag) nog VoG even doorlopen. Meer liefhebbers?
Even kijken of vanavond lukt, groot feest vanavond en moet redelijk op tijd weg. Als ik online ben contacten we evenDooiedibbes schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:07:
[...]
Weekly kan ik vanavond wel doen VoG morgen vind ik ook wel goed mits het een beetje in de middag is (12:00) oid.
Gisteren 3 volle runs en 1x alleen crota
#huntermasterrace
[ Voor 8% gewijzigd door tha_crazy op 16-01-2015 09:43 ]
PSN: libbes1979
Health regen bij crota kan van pas komen!elduderino schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:44:
kreeg gister de red death van crota, iemand ervaring met dit wapen?
Damn it, ik moet er nog 20Biatch schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:05:
Nog 7 shards nodig voor lvl 32. Moet dinsdag lukken. Wil zondag (misschien zaterdag) nog VoG even doorlopen. Meer liefhebbers?
Ik moet ook nog een VoG hard, kan zondag middag mee als je hem zaterdag niet doet.
Heb hem ook nog liggen, nog nooit aangeraakt. Wellicht een goeie om nu te maxen met CE Hard. Zo'n vermoeden dat health regen een must zal worden hier.
Atlas#22744
Dit topic is gesloten.
![]()