Of geen ervaring
Ik wil best meegaan, maar ik heb Crota pas 1x gedaan, dus weinig ervaring.
Wordt er toevallig nog een clinic gehouden?
Verwijderd
Of geen ervaring
Is geen pré hoor ga gezellig meeVerwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:49:
[...]
Of geen ervaring![]()
Ik wil best meegaan, maar ik heb Crota pas 1x gedaan, dus weinig ervaring.
Wordt er toevallig nog een clinic gehouden?
Verwijderd
Prima, ik houd dit topic sowieso in de gaten, mochten we compleet rakenmichel2412 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:56:
momenteel 3 en welke maakt niet zo veel uit moet ze beide nog
Dan zoeken we nog 2 mensen!!! VOGVerwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:03:
[...]
Prima, ik houd dit topic sowieso in de gaten, mochten we compleet raken
Dan willen we zo beginnen.sander1504 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:26:
Dan hebben we nu
tollenaar24
M4uSzi
sanderlissenberg
Thomassi-NL
Tigo_1984
Dan hebben we nog 1 man nodig voor de Vault of Glass!!
Verwijderd
Kan nog wat mensen vragen uit mijn vriendenlijst eventueel?sander1504 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:32:
[...]
Dan willen we zo beginnen.
Wil er nog 1 iemand mee doen?
is goed ik heb je al geinviteVerwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:36:
[...]
Kan nog wat mensen vragen uit mijn vriendelijkst eventueel?
PSN ID: Beest41
Nee gewoon normalSCARfaceE schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:40:
Als het Hardmode is doe ik wel mee.
Ik ben maar lvltje 29 =$SCARfaceE schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:43:
Oh jammer, waarom geen hard? Als iedereen 29+ is, is het makkelijk te doen.
PSN - M4uSzi // -
PSN: jansoe13
Ik doe wel mee, 32 titan.FerdiV schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:10:
2 man gezocht voor Crota, om 20:30
Wij doen niet aan glitchen en hebben het meerdere keren ook zo gehaald. We hebben een hunter die ervaren is met het einde.
Titan lvl 32
Titan lvl 32
Hunter lvl 31
Warlock lvl 31
Graag mensen met rocketpower en graag eventueel ervaring met de raid.
[ Voor 17% gewijzigd door HertogJack op 14-01-2015 20:22 ]
psn: HertogJack
Doe graag mee met warlock 32FerdiV schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:10:
2 man gezocht voor Crota, om 20:30
Wij doen niet aan glitchen en hebben het meerdere keren ook zo gehaald. We hebben een hunter die ervaren is met het einde.
Titan lvl 32
Titan lvl 32
Hunter lvl 31
Warlock lvl 31
Graag mensen met rocketpower en graag eventueel ervaring met de raid.
Ik voeg je zo toe. Mijn psn id is S-Vaio. Maar misschien dat Ninety je nu alvast toevoegt. Zie je zo.
Ik wil weldinges schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:16:
VoG hard iemand? We zoeken nog 1 persoon. Sollicitaties mogen richting PSN Houtvlot
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Voeg me ff toe: S-Vaiovegetto1983 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:19:
Ik zoek een riad VOG hard of Crota 31 met ervaring psn Vegetto
psn drad83
psn drad83
vegetto1983 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 21:00:
zoeken nog 2 man voor VOG hard
PSN: ZogstotenV
PSN Biacas
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
[ Voor 44% gewijzigd door michel2412 op 15-01-2015 17:54 ]
ben nog online en had aangegeven om mee te doenDarkElement schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 23:58:
Wie rond 0:00/0:30 nog een nightfall? Heb late dienst gehad en ik zal toch vast niet de enige zijn?
[ Voor 3% gewijzigd door Qualixo op 15-01-2015 08:50 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Even een update.michel2412 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 22:20:
Wie wil morgen rond 20.00 20.30 de crota raid doen.
Psn tollenaar24
Psn lupusergo (lvl 31)
-
-
-
-
psn: lupusergo
Dat ding was ook pas te koop bij Xur, volgens mij heeft niemand 'm gekocht toen omdat hij aardig waardeloos is.Qualixo schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:49:
Kreeg wel een nice drop uit NF gisteren.
Exotic sniper welke ik in primaire slot kan houden, dus kan nu 2 snipers dragen lol..
"No Land Beyond"
Met Primary care Upgrade.
Helaas is hij niet zo super, elke kogel reload kost zo 2 secs:)
[video]
Verwijderd
Hah ik ken je probleem. Ik gister ook met leuke groep Crota gedaan, als Swordbearer en ook ik kreeg 2 mooie shards! Wat een top lootPhysx schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:07:
Gisteren zouden we eigenlijk VoG hard mode gaan doen maar doken toch Crota in. Ging op zich wel lekker. Ook het "ren" kistje gepakt op main en alts. Heks ging ook soepel. Crota is toch wel echt een timing uitdaging. Als je dat door hebt en iedereen weet wat hij / zij moet doen dan is het goed te doen. Vond het leuk om hem als swordbearer te downen. Was voor mij de eerste keer als swordbearer (zonder kaas). Goed dat we nog 1 laatste poging deden! Toch weer 2 extra shards erbij....
De timing om Crota 2x op de knieen te krijgen in een run lijkt wel lastiger dan voor de patch. Omdat het dinsdag niet gelukt was hebben we gisteren verder afgemaakt maar toch steeds met ieder zwaard 1 ronde van 3 slagen kunnen raken. Was gelukkig wel genoeg. Tweede black hammer gekregenPhysx schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:07:
Gisteren zouden we eigenlijk VoG hard mode gaan doen maar doken toch Crota in. Ging op zich wel lekker. Ook het "ren" kistje gepakt op main en alts. Heks ging ook soepel. Crota is toch wel echt een timing uitdaging. Als je dat door hebt en iedereen weet wat hij / zij moet doen dan is het goed te doen. Vond het leuk om hem als swordbearer te downen. Was voor mij de eerste keer als swordbearer (zonder kaas). Goed dat we nog 1 laatste poging deden! Toch weer 2 extra shards erbij....
[ Voor 10% gewijzigd door EricNL op 15-01-2015 10:21 ]
Verwijderd
Bij Mars heb je 9 van de 10 keer geen hulp nodig als de 3 Hobs bij elkaar in een groepje staan en je ze in één stomp kapot krijgt. Als je (rechts van de paal!!*) naar beneden loopt en je ziet dat ze te ver uit elkaar staan om ze in één klap dood te krijgen roep ik altijd aan één van de twee Oracle shooters of ze even op één Hob kunnen schieten zodat deze z'n schild aan doet en ik wat meer tijd heb om ze allemaal kapot te krijgen. Soms komen de Hobs al de trap op lopen en is het wellicht handig om dat door te geven aan de Oracle shooters.EricNL schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:21:
Ik blijf me soms toch verbazen hoeveel moeite sommige mensen hebben met het teleport stukje van Atheon.
Dat je je soms nog wel eens vergist in links of rechts (Venus of Mars) kan ik begrijpen.
Nou ben ik niet één van de spelers die VoG al 20+ keer heeft gelopen, maar zo moeilijk is het toch niet om met de Relic de 3 beesten kapot te slaan als je geteleport wordt? We hebben gister zo'n 11 keer Atheon moeten doen. In eerste instantie pakte ik geen enkele keer de Relic, omdat ik dacht dat andere er misschien beter mee overweg konden. Na de 10e keer toch maar besloten om het heft in eigen handen te nemen.
Ik werd 4x op rij geteleport, en 4x op rij pakte ik de Relic om de beesten te killen. Ik ben misschien 1x gehit door een Hobgoblin en verder nagenoeg niet. Ik wil hiermee niet zeggen "He, kijk hoe goed ik ben", maar ik vraag me nu af: heb ik dan toevallig 4 keer mazzel gehad, of is het gewoon niet zo moeilijk?
Die Hobgoblins sla je in 1x dood, en als ze een beetje bij elkaar staan doe je een groundslam (Springen + daarna R2). Als je niet als een malle door het midden loopt, maar een klein beetje cover zoekt via de stenen lijkt me dit toch niet zo moeilijk.
Had gister een hele leuke party, met voor mij allemaal randoms, maar bij Atheon moest ik toch wel even m'n frustratie inhouden. Templar ging daarentegen wel perfect.
Dat zeker. Ik vind Atheon onwijs vet! Het heeft overigens ook wel iets als je een paar keer dood gaat. Je wordt geforceerd om wat aan je tactiek te doen. En omdat er telkens random 3 personen van de 6 geteleporteerd wordt moet eigenlijk iedereen de mechanics weten.Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:33:
[...]
Atheon en Crota zijn toch wel de vetste fights in het spel
[ Voor 23% gewijzigd door Kazu op 15-01-2015 10:37 ]
PS5 PSN: UnrealKazu
Het is inderdaad zo lastig nog niet, ik ben vaak ook de relic slet maar toevallig na de patch ging ik ook 2x dood door de goblins die op een of andere manier steeds verder uit elkaar stonden. Misschien is daar iets in veranderd? Maar inderdaad die de oracles killen moeten gewoon even meehelpen, duurt vaak 5-10 seconden voor de eerste oracle spawnt.Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:33:
[...]
Bij Mars heb je 9 van de 10 keer geen hulp nodig als de 3 Hobs bij elkaar in een groepje staan en je ze in één stomp kapot krijgt. Als je (rechts van de paal!!*) naar beneden loopt en je ziet dat ze te ver uit elkaar staan om ze in één klap dood te krijgen roep ik altijd aan één van de twee Oracle shooters of ze even op één Hob kunnen schieten zodat deze z'n schild aan doet en ik wat meer tijd heb om ze allemaal kapot te krijgen. Soms komen de Hobs al de trap op lopen en is het wellicht handig om dat door te geven aan de Oracle shooters.
In Venus is het gewoon handig als de twee Oracle shooters beide een granaat gooien op de Minotaur in de Venus portal, niet op de Hobs. Dan is z'n schild down en kan je hem met 2 klappen neer slaan.
*Bij beide portals is het een grote PLUS als de relic holder langs de paal rechts loopt ipv over de grote trap, dan zien de 3 mobs je niet (minder snel) aankomen en heb je wat meer tijd om de posities te checken van de mobs en zo nodig call outs te doen.
Atheon en Crota zijn toch wel de vetste fights in het spel
Verwijderd
Dat merkte ik dus ook, echt veel vaker dat ze verder uit elkaar stonden "/ (sinds de patch).Biatch schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:37:
[...]
Het is inderdaad zo lastig nog niet, ik ben vaak ook de relic slet maar toevallig na de patch ging ik ook 2x dood door de goblins die op een of andere manier steeds verder uit elkaar stonden. Misschien is daar iets in veranderd? Maar inderdaad die de oracles killen moeten gewoon even meehelpen, duurt vaak 5-10 seconden voor de eerste oracle spawnt.
Verwijderd
Faith of fate?!Faaz0 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:40:
Gisteren ook weer ff met de relic gespeeld maar ging gisteren ook weer 1x dood op mars zoals vorige keer.
Wel MIDA en Vex gekregen in een run, nu alleen die verdomde Faithbringer nog
Ja zie je, waren we maandag toch niet gekFaaz0 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:40:
Gisteren ook weer ff met de relic gespeeld maar ging gisteren ook weer 1x dood op mars zoals vorige keer.
Wel MIDA en Vex gekregen in een run, nu alleen die verdomde Faithbringer nog
Denk dat ik vanavond crota ga doen als er een party is, blackhammer en hunger staan ook nog op het verlanglijstjeBiatch schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:42:
[...]
Ja zie je, waren we maandag toch niet gek. Leuke opbrengst!
Ik ben deze week goed verwend (gjalla, hunger of crota, black hammer) maar ga nog voor de icebreaker en fatebringerHoop vanavond VoG te kunnen doen
[ Voor 7% gewijzigd door Faaz0 op 15-01-2015 10:45 ]
Verwijderd
Ik had vorige week Ghorn, P&T en Ice Breaker in één dag. Waarvan 2 uit het eerste Crota kistje en één uit Nightfall. Echter merk ik wel dat ze de kans op een exotic redelijk hebben terug gedraaid nu ze deze inhoud hebben verplaatst naar Ir Yut. Heb nog niemand een exotic daar zien halen tijdens 2 clears, terwijl ikzelf de afgelopen weken minimaal 1 exotic kreeg uit dat kistje (speel met drie characters).Biatch schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:42:
[...]
Ja zie je, waren we maandag toch niet gek. Leuke opbrengst!
Ik ben deze week goed verwend (gjalla, hunger of crota, black hammer) maar ga nog voor de icebreaker en fatebringerHoop vanavond VoG te kunnen doen
In de patch hebben ze verholpen dat er exotics komen uit het eerste kistje en verplaatst naar Ir YutVerwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:46:
[...]
Ik had vorige week Ghorn, P&T en Ice Breaker in één dag. Waarvan 2 uit het eerste Crota kistje en één uit Nightfall. Echter merk ik wel dat ze de kans op een exotic redelijk hebben terug gedraaid nu ze deze inhoud hebben verplaatst naar Ir Yut. Heb nog niemand een exotic daar zien halen tijdens 2 clears, terwijl ikzelf de afgelopen weken minimaal 1 exotic kreeg uit dat kistje (speel met drie characters).
Atlas#22744
Verwijderd
Ja dat zeg ik toch xD?Biatch schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:47:
[...]
In de patch hebben ze verholpen dat er exotics komen uit het eerste kistje en verplaatst naar Ir Yut
Zit je nou gewoon poep te praten, fix!? Wat kregen ik en Dingleboober gisteren daar?Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:46:
[...]
Ik had vorige week Ghorn, P&T en Ice Breaker in één dag. Waarvan 2 uit het eerste Crota kistje en één uit Nightfall. Echter merk ik wel dat ze de kans op een exotic redelijk hebben terug gedraaid nu ze deze inhoud hebben verplaatst naar Ir Yut. Heb nog niemand een exotic daar zien halen tijdens 2 clears, terwijl ikzelf de afgelopen weken minimaal 1 exotic kreeg uit dat kistje (speel met drie characters).
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Verwijderd
Kregen jullie exotics?!!!!!!!!!greyfox1987 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:51:
[...]
Zit je nou gewoon poep te praten, fix!? Wat kregen ik en Dingleboober gisteren daar?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2015 10:51 ]
Ik kreeg een exotic shard in de vorm van no crap beyond en Steven kreeg Plan C
Verwijderd
FAIL. Excuses. Nou dan blijkt dat ze toch nog wel wat exotics uitdelen.greyfox1987 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:52:
[...]
Ik kreeg een exotic shard in de vorm van no crap beyond en Steven kreeg Plan C
Ik heb gister ook de Nightfall gedaan. Er was één gozer die schoot met een Heavy Machine Gun. Ik weet echt niet meer welke, maar Sepiks ging als een raket neer!jesse111 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:47:
Vanavond ga ik maar even de nightfall 3x knallen
Verwijderd
Thunderlord ;-)?EricNL schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:54:
[...]
Ik heb gister ook de Nightfall gedaan. Er was één gozer die schoot met een Heavy Machine Gun. Ik weet echt niet meer welke, maar Sepiks ging als een raket neer!
Mwa, die textjes komen zo fucking snel voorbij, is niet gek dat je wat mistVerwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:53:
[...]
FAIL. Excuses. Nou dan blijkt dat ze toch nog wel wat exotics uitdelen.
Verwijderd
Ik moet op één char nog lamps en Crota en op m'n derde char nog hele raid. Doen we. Zondag overdag?!greyfox1987 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:55:
[...]
Mwa, die textjes komen zo fucking snel voorbij, is niet gek dat je wat mistMocht je vandeweek nog een keer willen gaan btw, ik heb nog 2 chars die CE nog niet gelopen hebben.. *wink wink nudge nudge*
Zou heel goed kunnen. Het was sowieso een Arc Heavy Machine Gun, maar volgens mij één met een magazijn van 150 kogels.
Verwijderd
Als we rond 14.00 gaan is dat helemaal primaVerwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:57:
[...]
Ik moet op één char nog lamps en Crota en op m'n derde char nog hele raid. Doen we. Zondag overdag?!
En beter gaat de volgende keer die stomme nieuwe brug kaas wel in één keer goed :-)) kuchkuch
Verwijderd
Al die verplichtingen ook he.. die laat je toch in December achter je?! ;-)greyfox1987 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:05:
[...]
Als we rond 14.00 gaan is dat helemaal primaMoet eerst ff naar m'n neefje z'n handbal kijken...
is gelukkig maar 1x per jaar dat ie bij ons in het dorp speelt...
Ik heb die red hand met armour piercing en explosive rounds, doet het goed heur.vegetto1983 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:07:
iemand tip over handcannon, welke het beste is niet exotic en dan even niet de fatebringer.
Heb devil you know en red hand IX. Heb ook hawkmoon maar die is exotic
HahaVerwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:06:
[...]
Al die verplichtingen ook he.. die laat je toch in December achter je?! ;-)
Timur's Lash van Iron Banner.vegetto1983 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:07:
iemand tip over handcannon, welke het beste is niet exotic en dan even niet de fatebringer.
Atlas#22744
Red Hand IX is de beste van de huidige vendor wapens met 331 damage, vooral omdat hij veel range heeft.vegetto1983 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:07:
Ah met "daar" bedoel je dus die Ir YutVerwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:46:
[...]
Heb nog niemand een exotic daar zien halen tijdens 2 clears, terwijl ikzelf de afgelopen weken minimaal 1 exotic kreeg uit dat kistje (speel met drie characters).
Dit lijkt me ook een beest van een handcannon, maar ik zie een beetje tegen op om lvl 5 in IB te doen
Atlas#22744
Verwijderd
Wel leuk he dat werken en tweakers! ;-) Same story hier.Biatch schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:34:
[...]
[...]
Ah met "daar" bedoel je dus die Ir Yutdacht kistje. Werken en tweakers tegelijk gaat goed zie je wel
PSN: Eczeem
Atlas#22744
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq