[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic!

Pagina: 1 ... 105 ... 212 Laatste
Acties:
  • 218.945 views

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-11 08:03
HertogJack schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:41:
[...]

Is prima te doen hoor, heb hem zelf altijd nog legit gekillt. Een level 32 sword carrier is wel een dikke aanrader.

Enige stukje wat wij normaliter cheesde is de bridge, maar dat is legit ook goed te doen.
Het ging eigenlijk super smooth tot crota, niet een keer een wipe gehad. Waren met een bij elkaar geraapte groep binnen drie kwartier voor Crota. Ik vind de timing erg lastig om crota drie keer te raken, weg te wezen of onzichtbaar te worden door de knife te gebruiken, en weer drie keer raak te meppen. Het fireteam lukte dan ook altijd niet om Crota op tijd op de knieën te krijgen. Vandaag of morgen maar eens proberen weer. Heb in het verleden meerdere keren legit gedaan maar toen droeg iemand anders het zwaard.

[ Voor 3% gewijzigd door Biatch op 14-01-2015 08:55 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Cheese fixed... _O-

Abyss deel, in plaats van de explosie van de lamp te gebruiken kan je nu gewoon dubbeljumpen naar boven :')

Gisteren alleen 2x nightfall gedaan, is Praedyth's Timepiece toch nog nuttig bij gebrek aan fatebringer.

Misschien toch maar weer wat meer spelen voor een upgraded vex en toch maar weer fatebringer farmen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Zijn er toevallig nog mensen die vandaag overdag een Raid gaan doen?

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:55

tha_crazy

Mafketel

DarkElement schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 01:29:
Ben ik dan de enige die m op lvl 24 heroic al pittig vind. De nightfall ziet er voor mij nog uit als mission impossible.

Vind de raid nog makkelijker dan de nightfall xD
Anders keertje met mij doorlopen.
Gisteren bijna solo gedaan, tot m'n maatje joinde bij de eindbaas, zoals gewoonlijk :P
Bokkie schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:47:
Cheese fixed... _O-

Abyss deel, in plaats van de explosie van de lamp te gebruiken kan je nu gewoon dubbeljumpen naar boven :')

Gisteren alleen 2x nightfall gedaan, is Praedyth's Timepiece toch nog nuttig bij gebrek aan fatebringer.

Misschien toch maar weer wat meer spelen voor een upgraded vex en toch maar weer fatebringer farmen
Hunter met Dont Touch Me.
Lamps niet meer nodig :P

[ Voor 38% gewijzigd door tha_crazy op 14-01-2015 09:11 ]

• Biatch
Ik wil de NF vanavond nog een keer doen, beginnen op mijn 31 hunter en net voor Sepkis neer gaat switchen naar mijn alt voor de loot :P
Als er iemand mee wil

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Uit werk ook 2x nightfall en heroic doen..vanavond CE en VOG maybe :)

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
Ben ook nog in voor de NF vanavond. Wel wat later op de avond if possible?

lvl 31 titan

psn : libbes1979

PSN: libbes1979

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Lucky me!

Nightfall op character 1: Ice Breaker *O*

De sniper die ik erg graag wilde

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Biatch schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:13:
Ik wil de NF vanavond nog een keer doen, beginnen op mijn 31 hunter en net voor Sepkis neer gaat switchen naar mijn alt voor de loot :P
Als er iemand mee wil
Ik kan rond 7 tot kwart voor 8wel ff.

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 08:34
Nog mensen voor een CE of een Vog vanavond.
Gisteren in NF de Knucklehead Radar gekregen, maar geen weapons &*(^@#&

PC Specs

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-12 16:06
EricNL schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:19:
Lucky me!

Nightfall op character 1: Ice Breaker *O*

De sniper die ik erg graag wilde
Jaloers!!

Wacht er al zo lang op :( toen xur hem verkocht had ik er de coins niet voor, nu heb ik 100 coins en hij is nooit meer voorbij gekomen.

En wel exotic loot gekregen, maar elke keer crap.

psn: HertogJack

• EricNL
HertogJack schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:24:
[...]

Jaloers!!

Wacht er al zo lang op :( toen xur hem verkocht had ik er de coins niet voor, nu heb ik 100 coins en hij is nooit meer voorbij gekomen.

Misschien verzacht het de pijn iets als ik zeg dat ik de afgelopen 3 weken op 2 poppetjes Nightfall, Weekly, CE en VoG heb gedaan, en eigenlijk ook alleen maar troep heb gekregen.

Dit is m'n eerste lucky drop, maar ben er zeker erg blij mee!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
[...]

Jaloers!!

ook 9 ascendant energy gehad gister van de nightfall? =p

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

• HertogJack
Raw Kip schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:26:
[...]

ook 9 ascendant energy gehad gister van de nightfall? =p
Moet alles nog doen.. Maar meestal is dat wel het soort drops dat ik krijg ja :P

Zit ook met 100+ energy en 100+ shards ofzo.

Had maandag wel mazzel met crota, 19 radiant shards in 1 run gekregen (na dismantelen raid gear welke ik al heb). Dus nog 7 shards nu en ik ben 32 :)

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-12 07:47

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

[...]

Jaloers!!

Hoezeer ik ook iedereen de IB of GH gun, ik hoop toch zeer zeker dat ie niet dit weekend bij Xur langs komt. Zit precies de tijd dat Xur er staat in Londen. An sich hartstikke leuk, maar t zou toch achteraf wel taai zijn om te zien dat er net dit weekend 1 van de 2 te koop was :P

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
CrackSlet schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:43:
[...]

Hoezeer ik ook iedereen de IB of GH gun, ik hoop toch zeer zeker dat ie niet dit weekend bij Xur langs komt. Zit precies de tijd dat Xur er staat in Londen. An sich hartstikke leuk, maar t zou toch achteraf wel taai zijn om te zien dat er net dit weekend 1 van de 2 te koop was :P
nu hoop ik dat xur ze wel verkoopt
haha grappie ;)

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-12 12:10
tha_crazy schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:19:
[...]

Ik wil ook wel mee als er nog een plekske over is

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Biatch schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:45:
[...]

Het ging eigenlijk super smooth tot crota, niet een keer een wipe gehad. Waren met een bij elkaar geraapte groep binnen drie kwartier voor Crota. Ik vind de timing erg lastig om crota drie keer te raken, weg te wezen of onzichtbaar te worden door de knife te gebruiken, en weer drie keer raak te meppen. Het fireteam lukte dan ook altijd niet om Crota op tijd op de knieën te krijgen. Vandaag of morgen maar eens proberen weer. Heb in het verleden meerdere keren legit gedaan maar toen droeg iemand anders het zwaard.
Zat me net nog een beetje in te lezen en kwam achter wellicht een paar verbeter puntjes.

- 1ste schild neerhalen met primary/special, roepen rond 40% dat die richting ze knieen gaat zodat de swordcarrier aanstalten kan gaan maken
- 2de schild neerhalen met Heavies. Dit moet twee sword pogingen in 1 keer wat smoother laten gaan denk ik en is wat aardiger voor je glimmer.

En die sword bearer beter timen misschien, zodat we hem op 30% houden totdat Crota weer in het midden staat.

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:39
Ok, wie wil dan vanavond rond 0:00 mij door de Nightfall loodsen? Of NU? :p

[ Voor 7% gewijzigd door DarkElement op 14-01-2015 10:04 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Biatch
[...]

Ik idem. Tot vanavond

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
heb crucible marks nodig maar haat in principe de pvp modus. Nu dacht ik wrm nie gewoon rumble doen en niet spelen. Ps4 aan late staan en dan ff een filmpje kijken. Is dit mogelijk dat je dan online blijft of word je er dan uitgegooid?

PSN: libbes1979

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-12 22:15

Denko

|{ing Øf ßlitz

elduderino schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:06:
heb crucible marks nodig maar haat in principe de pvp modus. Nu dacht ik wrm nie gewoon rumble doen en niet spelen. Ps4 aan late staan en dan ff een filmpje kijken. Is dit mogelijk dat je dan online blijft of word je er dan uitgegooid?
Omdat je dan het spel verknalt voor mensen die het wel leuk vinden?

PSN & XBL: Denkoyugo

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

elduderino schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:06:
....

• DarkElement
We zijn alweer dood.

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Tot vanavond!
Faaz0 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:45:
[...]

Prima, Had ik jou al op PS4?

[ Voor 39% gewijzigd door tha_crazy op 14-01-2015 10:13 ]

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-11 10:29
... :+

Gewoon achteraan bij die trein zitten en ruuuuuuuuuuuuuustig aan alles killen, niet haasten!!

• DarkElement
Tja, daar kunnen we al geraakt worden.

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-12 13:31

M0nkeymen

Monkeystyle!

Dooiedibbes schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:45:
[...]

Zat me net nog een beetje in te lezen en kwam achter wellicht een paar verbeter puntjes.

- 1ste schild neerhalen met primary/special, roepen rond 40% dat die richting ze knieen gaat zodat de swordcarrier aanstalten kan gaan maken
- 2de schild neerhalen met Heavies. Dit moet twee sword pogingen in 1 keer wat smoother laten gaan denk ik en is wat aardiger voor je glimmer.

En die sword bearer beter timen misschien, zodat we hem op 30% houden totdat Crota weer in het midden staat.
Ik zat gister met een groepje die deden de room met de crystal clearen, gingen gelijk naar het midden om vervolgens de swordbearer te killen(gelijk met heavy/special). Een lvl 32 bleef boven om de knights te killen een andere lvl32 pakte het zwaard, en de rest ging volledig op Crota. We hadden hem toen al +/- 3/4 van zijn health. Dit nog een keer, dan is hij al op 1/2 van zijn health.

Vervolgens iedereen naar binnen omdat crota naar rechts loopt en Ogre's komen. Deze neerhalen vanuit achterin de room onder het crystal. wachten met het killen van de swordbearer tot dat crota in het midden is. Dan de swordbearer neerhalen en Crota finishen in minimaal 2 zwaarden. Ook nog 1 oversoul gehad omdat de swordcarrier een keer neer ging :)

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• jesse111
DarkElement schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:14:
Tja, daar kunnen we al geraakt worden.
Als je bij die tunnel zit hebben die monsters (zowat) geen aggro op jou. Als er dan iemand dood gaat, zijn er alsnog 2 andere mensen die kunnen reviven.
Anders even een filmpje kijken op youtube hoe je m makkelijk kan halen?
Hij is echt niet bizar moeilijk deze week, alleen bij de eindbaas goed opletten, aangezien er best veel melee mannetjes zijn.

• DarkElement
Iemand die ons nu kan helpen?

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:14
M0nkeymen schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:14:
[...]

Ik zat gister met een groepje die deden de room met de crystal clearen, gingen gelijk naar het midden om vervolgens de swordbearer te killen(gelijk met heavy/special). Een lvl 32 bleef boven om de knights te killen een andere lvl32 pakte het zwaard, en de rest ging volledig op Crota. We hadden hem toen al +/- 3/4 van zijn health. Dit nog een keer, dan is hij al op 1/2 van zijn health.

Vervolgens iedereen naar binnen omdat crota naar rechts loopt en Ogre's komen. Deze neerhalen vanuit achterin de room onder het crystal. wachten met het killen van de swordbearer tot dat crota in het midden is. Dan de swordbearer neerhalen en Crota finishen in minimaal 2 zwaarden. Ook nog 1 oversoul gehad omdat de swordcarrier een keer neer ging :)
Wij deden hetzelfde alleen hebben wij alleen maar 31-ers in de groep. Eén ronde met het zwaard haalt maar 10% van Crota's health af. Na 5 pogingen wordt ie enraged en wordt 't ondoenbaar. Misschien moet 't efficienter, maar ik weet niet hoe?

• jesse111
tiguan schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:24:
[...]

Wij deden hetzelfde alleen hebben wij alleen maar 31-ers in de groep. Eén ronde met het zwaard haalt maar 10% van Crota's health af. Na 5 pogingen wordt ie enraged en wordt 't ondoenbaar. Misschien moet 't efficienter, maar ik weet niet hoe?
Als je het goed doet, kan je met 1 zwaard 2x crota down halen, dan zou je het met 2/3 zwaarden moeten redden.
Blijf alleen maar R2 spammen als swordbearer, dat doet het meeste damage.

• tiguan
Ja dat hebben we ook een paar keer geprobeerd maar dat kreng gaat lopen zodra die opstaat na de eerste slachting en dan lukt 't vaak niet meer om 'm een tweede keer down te krijgen. Plus 't zwaard is dan al verdwenen als ie weer down is. Timing is echt alles bij Crota geloof ik.

• Biatch
Faaz0 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:45:
[...]

Top! gezellig. Wel even net voor sepkis dood is even switchen van char :P

Verwijderd

Een tip: als de 2e en de 3e wave komt, niet meteen schieten. Zodra je ziet dat wave 2 begint, ga dan helemaal achterin bij die trein in zo een kuil schuilen voor een minuutje of 2 / 3. In het begin gaan ze mekaar namelijk eerst zelf afschieten waarna na een paar minuten al heel wat enemies neer zijn. Die captains heb je arc damage voor nodig om de schilden weg te krijgen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2015 10:33 . Reden: Typfoutje ]

• M0nkeymen
  • Laatst online: 01-12 13:31

M0nkeymen

Monkeystyle!

tiguan schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:31:
Ja dat hebben we ook een paar keer geprobeerd maar dat kreng gaat lopen zodra die opstaat na de eerste slachting en dan lukt 't vaak niet meer om 'm een tweede keer down te krijgen. Plus 't zwaard is dan al verdwenen als ie weer down is. Timing is echt alles bij Crota geloof ik.
Dat betekent dat je de room niet snel genoeg cleared en de swordbearer te langzaam dood maakt de eerste keer. Gelijk met rocket launcher die swordbearer neerknallen.

[ Voor 5% gewijzigd door M0nkeymen op 14-01-2015 10:35 ]

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• DarkElement
We zijn met 2 man, lvl 31 striker en lvl 29 hunter op de Nightfall en hebben net 5 wipes gehad, ook al lees ik de guides en gebruk ik de tips, we spelen voorzichtig maar bij 1 granaatje is het gelijk een wipe, ik ben in het bezit van een primary arc wapen, heb arc subclass en heb een Murmur.

Toch is dit niet goed genoeg, dus zouden we wel wat hulp kunnen gebruiken van iemand die dit met wat minder moeite heeft voltooid dan wij. Wij hadden al een 'struggle' op de lvl 24 weekly maar wel gehaald.

• Biatch
jesse111 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:26:
[...]

Als je het goed doet, kan je met 1 zwaard 2x crota down halen, dan zou je het met 2/3 zwaarden moeten redden.
Blijf alleen maar R2 spammen als swordbearer, dat doet het meeste damage.
Hoe doen jullie het zonder hunter die onzichtbaar kan worden? Die timing is echt heel lastig. Ik ram met R2 en net als Crota oranje wordt drop ik zwaard, knife ik en pik het zwaard weer op. Maar als die timing maar een seconde afwijkt is het gedaan.
Misschien moet ik maar proberen terug te gaan naar die rots die links of rechts staat.

• tiguan
M0nkeymen schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:34:
[...]

Dat betekent dat je de room niet snel genoeg cleared en de swordbearer te langzaam dood maakt de eerste keer. Gelijk met rocket launcher die swordbearer neerknallen.
Oh moet dat per se zo snel dan? Goed om te weten :) Al killen we die swordbearer volgens mij redelijk rap, toch Biatch?

[ Voor 8% gewijzigd door tiguan op 14-01-2015 10:41 ]

• Nickrsd
  • Laatst online: 00:00

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ben gewoon al een uur beZig om een party te zoeken voor een vog run.. Wat een klote gedoe zeg!

Vind dat ze dat ook lkkr matchmaking mogen maken zeg..

Heel je list vol spamme met gasten die zoekt op zo Finder is ook totale onzin!

[ Voor 27% gewijzigd door Nickrsd op 14-01-2015 10:39 ]

• tiguan
Matchmaking voor raids is lastig om door de computer te laten doen. Je hebt eigenlijk een groep nodig die goed met elkaar kan communiceren. Bij matchmaking zijn mensen vaak te lui om de microfoon aan te sluiten, tenminste ik wel en dan is een raid echt niet te doen.

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-12 16:13
Nadeel van een VOG of crota matchmaking is eventuele rage quitters of mensen met laag lvl en of het niet snappen.
Zonde om 3 uur te vechten om episch te falen.

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

• Nickrsd

Nickrsd

Ik speel alleen raids via zo destiny Finder, dus enige kennis van hun heb ik ook niet!

• Qualixo
Nickrsd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:43:
Ik speel alleen raids via zo destiny Finder, dus enige kennis van hun heb ik ook niet!
Nee maar wel light level zal bekend zijn en of ervaringen? ken die site ook niet maar speel ook liever alleen met NL spelers. taal barriere kan lastig zijn als er 4 verschillende inzitten _/-\o_

• jesse111
Biatch schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:35:
[...]

Hoe doen jullie het zonder hunter die onzichtbaar kan worden? Die timing is echt heel lastig. Ik ram met R2 en net als Crota oranje wordt drop ik zwaard, knife ik en pik het zwaard weer op. Maar als die timing maar een seconde afwijkt is het gedaan.
Misschien moet ik maar proberen terug te gaan naar die rots die links of rechts staat.
Onze swordbearer gaat inderdaad op de rots staan (meestal links), daarna knalt iedereen zo snel mogelijk crota down en als je die timing goed hebt, kan de swordbearer 3/4x crota slaan.
Dat betekent dus minimal 6 sword hits met 1 sword.
Meestal hangt crota dan wel bij de 50/60% HP.

• DarkElement
Wipe 6 :(
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:33:
[...]

Een tip: als de 2e en de 3e wave komt, niet meteen schieten. Zodra je ziet dat wave 2 begint, ga dan helemaal achterin bij die trein in zo een kuil schuilen voor een minuutje of 2 / 3. In het begin gaan ze mekaar namelijk eerst zelf afschieten waarna na een paar minuten al heel wat enemies neer zijn. Die captains heb je arc damage voor nodig om de schilden weg te krijgen.
We gebruiken jullie tips echt maar we overleven wave 1 al niet hoe voorzichtig we ook zijn.

Ik schiet met:

Praedyth's Timepiece (Arc)
Murmur (Arc/Solar)
Zombie Apocalypse WF47 (Arc)

Never mind, we zijn alweer gekapt met de nightfall dit word niks.

[ Voor 101% gewijzigd door DarkElement op 14-01-2015 10:53 ]

• Faaz0
Biatch schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:32:
[...]

Top! gezellig. Wel even net voor sepkis dood is even switchen van char :P
Haha je doet maar, zolang ik die IB maar krijg ;)

• Biatch
Faaz0 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:53:
[...]

Haha je doet maar, zolang ik die IB maar krijg ;)
Die wil ik ook. Maar het ligt gevoelig bij sommige tweakers omdat ik gisteren een GH kreeg en zij 8 shards :+

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Biatch schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:01:
[...]

Die wil ik ook. Maar het ligt gevoelig bij sommige tweakers omdat ik gisteren een GH kreeg en zij 8 shards :+
Ja dat was niet nice :(

Trahdeog - No Back Up Plans
Eczeem - 8 Shards
BasFromNL - Gjallerhorn

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
DarkElement schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:50:
Wipe 6 :(

[...]

We gebruiken jullie tips echt maar we overleven wave 1 al niet hoe voorzichtig we ook zijn.

Ik schiet met:

Praedyth's Timepiece (Arc)
Murmur (Arc/Solar)
Zombie Apocalypse WF47 (Arc)

Never mind, we zijn alweer gekapt met de nightfall dit word niks.
Als je rechts de grot induikt dan kan het niet mis gaan. Mocht er iemand geraakt worden dan kan die direct worden gerest. Belangrijkste is om voor dat treinstel te blijven waar de grond zakt zodat je net hoog genoeg staat om te schieten maar wel snel kan schuilen. En je moet natuurlijk ook niet te dicht op elkaar gaan staan want dat is vragen om problemen :D

Verwijderd

Ik heb nog een level 26 character (hunter) die nog te laag level is voor de nightfall. Zou het wel lukken als ik met mijn level 31 titan tot het laatste meedoe en dan switch op het einde naar mijn lvl 26 hunter door het fireteam te joinen of lukt dat ook niet?

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Dooiedibbes schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:03:
[...]

Ja dat was niet nice :(

Trahdeog - No Back Up Plans
Eczeem - 8 Shards
BasFromNL - Gjallerhorn
Man, story of my life....
Heb gok ik al zo'n 5 a 6 Ghallahorns uitgedeeld in NF's. Heb hem zelf nog steeds niet.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bDoe69O.jpg?1

Verwijderd

Denko schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:08:
[...]

Man, story of my life....
Heb gok ik al zo'n 5 a 6 Ghallahorns uitgedeeld in NF's. Heb hem zelf nog steeds niet.

[afbeelding]
En dan zag je mij ook nog Gauntlets krijgen voor een warlock die jij ook wel kon gebruiken, dat maakte het allemaal nog een stukje erger he Denko :P

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:12:
[...]

En dan zag je mij ook nog Gauntlets krijgen voor een warlock die jij ook wel kon gebruiken, dat maakte het allemaal nog een stukje erger he Denko :P
\
Ja, ach, die gauntlets zijn meer voor de funzies. Maar die ghallahorn zou wel leuk zijn om dingen wat makkelijker te kunnen solo-en. Al helpt een 331 hunger of crota ook wel.

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Denko schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:15:
[...]

\
Ja, ach, die gauntlets zijn meer voor de funzies. Maar die ghallahorn zou wel leuk zijn om dingen wat makkelijker te kunnen solo-en. Al helpt een 331 hunger of crota ook wel.
Behalve op witches, waar die mortieren op de grond vallen en exploderen en slechts haar jurk wat doen opwaaien.

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Dooiedibbes schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:17:
[...]

Behalve op witches, waar die mortieren op de grond vallen en exploderen en slechts haar jurk wat doen opwaaien.
Ja, idd. Daarom mis ik hem ook wel. Maar het laat wel een exotic slot open voor de nieuwe IB. Blijft een beest dat ding.

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Denko schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:18:
[...]

Ja, idd. Daarom mis ik hem ook wel. Maar het laat wel een exotic slot open voor de nieuwe IB. Blijft een beest dat ding.
Ja die heb ik ook niet -O-

• strompel
  • Laatst online: 29-11 07:34

strompel

PSN: jansoe13

DarkElement schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:35:
We zijn met 2 man, lvl 31 striker en lvl 29 hunter op de Nightfall en hebben net 5 wipes gehad, ook al lees ik de guides en gebruk ik de tips, we spelen voorzichtig maar bij 1 granaatje is het gelijk een wipe, ik ben in het bezit van een primary arc wapen, heb arc subclass en heb een Murmur.

Toch is dit niet goed genoeg, dus zouden we wel wat hulp kunnen gebruiken van iemand die dit met wat minder moeite heeft voltooid dan wij. Wij hadden al een 'struggle' op de lvl 24 weekly maar wel gehaald.
Ben je vanavond online? Ik moet nog 1 keer de nightfall doen dan knal ik wel ff mee :)

PSN: jansoe13

• Nickrsd

Nickrsd

Qualixo schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:48:
[...]

Nee maar wel light level zal bekend zijn en of ervaringen? ken die site ook niet maar speel ook liever alleen met NL spelers. taal barriere kan lastig zijn als er 4 verschillende inzitten _/-\o_
Daar zit je ook mee ja, 9/10 heb je lastige communicatie.
Maar aan gebrek van genoeg NL/tweaker vrienden moet je wel aan zo destiny finder beginnen :(

Liefste wil ik wel met mensen van hier een raid/nf doen enzo. veel leuker!

inmiddels heb ik al iets van 70 "gasten" in mn lijst staan waar ik ooit een x een raid mee gedaan heb, schiet niet op zo.. miss een hele wipe doen en dan alleen mensen van hier invite.

doen jullie dagelijks iets samen? zie het wel is voorbij komen.

• EricNL
Dooiedibbes schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:17:
[...]

En daar heb je dan weer de Icebreaker voor :9

• DarkElement
strompel schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:34:
[...]

Ben je vanavond online? Ik moet nog 1 keer de nightfall doen dan knal ik wel ff mee :)
Graag man, komt rond twaalven goed uit? Want ik heb late dienst eerst, anders morgen ochtend rond 10 of vrijdag rond 19:00?

• Qualixo
Worden genoeg groepen gestart hier.

Vanavond rond 22:00 nightfall? zoek nog 1 of 2 playa's :)
Wel beter dat er geen splash damage bij zit nog naast die arc burn.

[ Voor 26% gewijzigd door Qualixo op 14-01-2015 11:44 ]

• DarkElement
Ik ben nu werken, als iemand rond 0:00 mij (en eventueel een maat) door de NF wil loodsen zou ik dat erg waarderen. Evt. een reminder via PM zou ook prettig zijn.

• Jackal131
  • Laatst online: 01-12 13:12
DarkElement schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:35:

Als het bij de trein niet lukt, dan kun je ook weer terug gaan naar het begin (bij de trap), waar je de ruimte binnenkomt. Van hieruit kun je steeds langzaam 'opbouwen'. Blijf ook niet te dicht bij elkaar staan, zodat je niet meteen een wipe te pakken hebt als er een granaat ontploft.
DarkElement schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:55:
Ik ben nu werken, als iemand rond 0:00 mij (en eventueel een maat) door de NF wil loodsen zou ik dat erg waarderen. Evt. een reminder via PM zou ook prettig zijn.
Ik wil je best een keer helpen, maar 0.00 hoop ik toch echt in Dromenland te zijn!

[ Voor 16% gewijzigd door Jackal131 op 14-01-2015 11:57 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Griffx
Jackal131 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:55:
[...]

Als het bij de trein niet lukt, dan kun je ook weer terug gaan naar het begin (bij de trap), waar je de ruimte binnenkomt. Van hieruit kun je steeds langzaam 'opbouwen'. Blijf ook niet te dicht bij elkaar staan, zodat je niet meteen een wipe te pakken hebt als er een granaat ontploft.
Koste ons 2 runs omdat we op de verdieping achter de container bleven staan.

Daarna deden we de run vanuit de gang achter de wagon, daar heb je voldoende dekking van de wagon en van de verlaging die daar zit.
Daar vandaan snipe je alles weg, en dan werk je rustig naar voren om de captains uit te schakelen.
20 minuutjes waren we klaar. :P

PC Specs

• Qualixo
DarkElement schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:55:
Maybe dat ik mee jump indien eerder niemand komt :)

• Biatch
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:07:
Ik heb nog een level 26 character (hunter) die nog te laag level is voor de nightfall. Zou het wel lukken als ik met mijn level 31 titan tot het laatste meedoe en dan switch op het einde naar mijn lvl 26 hunter door het fireteam te joinen of lukt dat ook niet?
Dat lukt. Doe ik ook met mijn lvl 28 titan :-)
Vorige week op die manier de hunger of crota binnen gehaald 8)

• Griffx
Nog interesse voor een VOG of Crota run vanavond rond 20:00?
Die IB of Galja moet toch een keer vallen. :( 8)7

PC Specs

Verwijderd

Biatch schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:00:
[...]

Dat lukt. Doe ik ook met mijn lvl 28 titan :-)
Vorige week op die manier de hunger of crota binnen gehaald 8)
Yep, maar jij kunt in orbit ook al de nightfall kiezen bij destinations. Bij mij staat er dan nog een slotje bij met de melding dat ik te laag level ben om hem te kiezen ;)

Verwijderd

Griffx schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:05:
Nog interesse voor een VOG of Crota run vanavond rond 20:00?
Die IB of Galja moet toch een keer vallen. :( 8)7
Als je het niet erg vindt dat ik niet heel veel ervaring heb, zou ik graag mee willen. Heb Crota pas 1x gedaan en VoG 3x. Heb wel een Gjallarhorn, mocht dat helpen.

• Griffx
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:07:
[...]

Als je het niet erg vindt dat ik niet heel veel ervaring heb, zou ik graag mee willen. Heb Crota pas 1x gedaan en VoG 3x. Heb wel een Gjallarhorn, mocht dat helpen.
Maakt mij niet uit, heb beide ook pas 4x gedaan.

PC Specs

Verwijderd

Zoek voor vanmiddag een groep die vog of crota gaat doen.
Of anders iemand die wil helpen met de nightfall

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-10 16:28
Zijn er ook mensen op de Xbox One die vanavond Crota's End willen doen, eventueel 2x (met alt)? Of anders de Nightfall, moet ik ook nog. GT tld i r0ssi i

Gamertag for Xbox: R0SSI

• Qualixo
dit al voorbij gekomen?

http://nl.ign.com/destiny...t-house-of-wolves-content
Afbeeldingslocatie: http://oyster.ignimgs.com/wordpress/stg.ign.com/2015/01/1420926050061.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Qualixo op 14-01-2015 13:59 ]

• tiguan
Nee nog niet, ziet er goed uit :)

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Mooie waslijst aan ships waar je zo goed als niks aan hebt. Fijn dat ze daar zoveel uur in hebben willen steken :')

• HertogJack
Had dat plaatje al gezien, eigenlijk vind ik het weer zwaar teleurstellend

2 strikes en een raid en een waslijst aan nutteloze items (ships etc).

Het is dat ik de expansion al gekocht heb (digital guardian edition), anders zou ik het niet kopen.

De (grote) uitbreiding na house of wolves moet echt goed zijn anders zijn ze me kwijt als destiny speler.

[ Voor 7% gewijzigd door HertogJack op 14-01-2015 14:23 ]

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Ik had altijd al nieuwe ships gewild. Super! DLC ga ik zeker halen.

• Qualixo
Enemies op lvl 34/35. zou dat ook weer voor ons een light level upgrade opleveren? van 32 naar 34?
Autorifle met arc en scout rifle met void is leuk voor naast de vision of confluence.
Dan ben je ook niet zo afhankelijk meer van andere ammo packs.

Oe en ik zie hardcore modus?!

[ Voor 27% gewijzigd door Qualixo op 14-01-2015 14:31 ]

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-12 07:47

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Echt hè!? Dat is ook t eerste wat me op viel. 2 nieuwe exotic guns, waarvan 1 shotgun (die toch niemand wil hebben) en een buttload schepen die verder toch geen drol toevoegen aan de gameplay :S

• HertogJack
Qualixo schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:29:
Enemies op lvl 34/35. zou dat ook weer voor ons een light level upgrade opleveren? van 32 naar 34?
Autorifle met arc en scout rifle met void is leuk voor naast de vision of confluence.
Dan ben je ook niet zo afhankelijk meer van andere ammo packs.
Vast wel, kunnen we weer overnieuw beginnen :p

Waarschijnlijk kan je dan level 33 gear van een vendortje kopen, kan je raidgear weer het putje in :D

[ Voor 11% gewijzigd door HertogJack op 14-01-2015 14:31 ]

• Qualixo
HertogJack schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:31:
[...]

Vast wel, kunnen we weer overnieuw beginnen :p

Waarschijnlijk kan je dan level 33 gear van een vendortje kopen, kan je raidgear weer het putje in :D
Ja of straks ingame aankopen voor shards O-)
Raid is overigens ook op de Reef, wordt dat stuk rots ook eens gebruikt...

[ Voor 10% gewijzigd door Qualixo op 14-01-2015 14:33 ]

• Faaz0
die Project Tendency custom tactical jumpships hebben omschrijvingen alsof ermee gevochten gaat worden (om maar ff een roddel erin te gooien hier)

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 11:11
Heren en Dames,

Er is een nieuwe website in de lucht om makkelijker raids / weeklies etc te plannen. https://www.the100.io/

Misschien is het een leuk idee om als tweakers allemaal dezelfde te joinen zodat er veel nederlanders in die groep zitten. Is toch makkelijker raiden ;)

Join de groep door de volgende link: http://www.the100.io/g/291?r=21596
Deze is voor de PS4.

Er zijn nog heel wat plekken vrij.

Cheers

• Denniz0229
  • Laatst online: 14:12
Hier nog een level 25 titan.
Speel vaak samen met een vriend, alleen we komen vaak iemand tekort.
Zijn vaak dagelijks online na 4 en en savonds.

Ps4: Denniz0229

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Ik ben een lvl 26 hunter, maar wil graag titan lvlen.
Heb alleen geen zin om naar de films te kijken na elke missie. Ik hoop dat daar een oplossing voor komt....

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:18
Wie heeft er zin om vanavond VOG of crota te doen vanaf 18:30 of 19:00 uur

psn: tollenaar24 31 titan
psn sanderlissenberg 31 titan
psn M4uSzi 29

[ Voor 5% gewijzigd door michel2412 op 14-01-2015 16:06 ]

• Qualixo
michel2412 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:24:

kan pas na 2100 helaas :)
Studenten tijden zijn voor 21:00 zeker? >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Qualixo op 14-01-2015 15:50 ]

• Griffx

Kan helaas pas tegen 21:00

PC Specs

• Biatch
[...]

Gvd de bouwvakker krijgt een paar balken niet gelegd en moet vanavond even helpen. Ik zal pas rond 1945-2000 er zijn gok ik. Kijk wel hoe ver jullie zijn anders

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Biatch schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:58:
[...]

Gvd de bouwvakker krijgt een paar balken niet gelegd en moet vanavond even helpen. Ik zal pas rond 1945-2000 er zijn gok ik. Kijk wel hoe ver jullie zijn anders
Woensdag he, dan ben ik rond kwart voor 8 weg ;)

en om half 11 weer terug, moet dan nog een 3e trouwens.

[ Voor 8% gewijzigd door tha_crazy op 14-01-2015 16:02 ]

• tiguan
Biatch schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:58:
[...]

Gaan we vanavond nog verder met Crota of wou je dat morgenavond gaan doen?

• M4uSzi
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021

Ik wil wel mee 19:00 uur, ben hunter lvl 29

Mijn PSN is M4uSzi

PSN - M4uSzi // -

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

tiguan schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:03:
[...]

Ik vind allemaal helemaal mooi, ligt ook een beetje aan de Gairllss

Dat alt wisselen last min bij Sepiks kan zeker maar 1 iemand doen?

• Biatch
tha_crazy schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:02:
[...]

Woensdag he, dan ben ik rond kwart voor 8 weg ;)

en om half 11 weer terug, moet dan nog een 3e trouwens.
Ik zal proberen er op tijd te zijn kan niets beloven. Maar dat lukt jou wel in je eentje (of met een tweede)
tiguan schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:03:
[...]

Ik kan niets beloven vanavond verder. Kijk maar wat jullie kunnen, als je vervanging hebt prima, dan zoek ik deze week nog wel mensen die met mij het CP willen doen

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Biatch schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:11:
[...]

Ik zal proberen er op tijd te zijn kan niets beloven. Maar dat lukt jou wel in je eentje (of met een tweede)
Naja, als je er om half 11 nog bent kunnen we er nog wel 1tje doen.

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-11 12:55
Weet iemand toevallig of bij de nieuwe expansion de huidige exotics weer geupgrade kunnen worden of worden ze dan waardeloos?

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Iemand down voor nightfall nu? Ps4

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:18

psn M4uSzi 29