Ik doe met je mee. Ben er zelf ook pas om half 8.Griffx schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:59:
Nog interesse voor de nightfall en daarna gelijk de weekly, vanavond half 8.
GriffX83, Hunter level 31
Zoek dat ff uit en dan zeg ik het wel ff voorDooiedibbes schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:11:
[...]
Cisco of Sitecom weet het niet uit me hoofd van UPC iidg
Ik ga me resterende werk uren nog wel even door googlen
Heb er nooit problemen mee.DarkElement schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:18:
[...]
Dat Moet je maar denken. heb vaak nog problemen met NAT en heb ook de PS4 in DMZ.
Weet je zeker dat je ip goed vast staat en je overige settings ook goed?
Ik was natuurlijk alweer klaar. 12 strange coins voor mij en een yolohorn voor een fireteamgenoot.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Ik ga ook wel met jullie mee als jullie nog iemand kunnen gebruikenArn0uDz schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:00:
[...]
Ik doe met je mee. Ben er zelf ook pas om half 8.
Ben net begonnen, Join Denkoyugo. we zoeken een 3esum1 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:25:
Iemand nu NF?
PSN & XBL: Denkoyugo
Ja zeker:Sajuuk schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:23:
[...]
Ik ga ook wel met jullie mee als jullie nog iemand kunnen gebruiken
Dus we zijn dan met:
GriffX83
Arn0uDz
Sajuukkhar88
Daarna gelijk de weekly doen?
Kan 1 van jullie mij vanavond ff inviten, dan max ik daarvoor nog ff me weapons.
[ Voor 11% gewijzigd door Griffx op 13-01-2015 14:35 ]
Vanavond?L490 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:34:
Ik zoek ook nog mensen voor de Nightfall en/of Weekly. (3x)
Wie o wie!
- Crota's End - Thrall Abyss (lampen-stuk) is nog steeds net zo makkelijk te cheesen als voor de patch
- Crota's End - Bridge is ook nog steeds vrij snel te cheesen (solo)
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik ga vanavond na m'n werk maar eens een beginnetje maken met het spel, welke class raden jullie aan? Ik heb ooit wel een Titan gespeeld tot level 12 maar kan me er weinig over herinneren, weet alleen dat ik me niet bepaald sterk voelde ofzo. Zijn er nog andere zaken waar ik eventueel goed op moet letten qua drops, wapens, kistjes dat soort dingen?
[ Voor 36% gewijzigd door tiguan op 13-01-2015 14:46 ]
Ik heb niet lang terug gelezen te hebben dat er 13 miljoen (actieve) spelers zijn. Het duurt nog wel even voordat het fluisterstil is in de Tower volgens mij....buMf00d schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:44:
Leuk om te zien dat deze game nog redelijk actief is. Ik was enigszins onder de veronderstelling dat niet heel veel mensen nog speelden
Ik ga vanavond na m'n werk maar eens een beginnetje maken met het spel, welke class raden jullie aan? Ik heb ooit wel een Titan gespeeld tot level 12 maar kan me er weinig over herinneren, weet alleen dat ik me niet bepaald sterk voelde ofzo. Zijn er nog andere zaken waar ik eventueel goed op moet letten qua drops, wapens, kistjes dat soort dingen?
Nope. Tot level 20 hoef je je eigenlijk nergens druk om te maken. Gewoon zo veel mogelijk story missie's spelen, en level 20 halen.buMf00d schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:44:
Leuk om te zien dat deze game nog redelijk actief is. Ik was enigszins onder de veronderstelling dat niet heel veel mensen nog speelden
- Vanaf level 20 heb je "light" nodig om een level hoger te komen. Light is een statistiek die je op gear zult vinden (blauwe gear en hoger).
- Wat moet je niet doen? Lukraak al je blauwe items gelijk tot de max upgraden. Dit kost materials, en in het begin zul je vrij snel upgrades vinden. De eerste paar upgrades die vaak alleen glimmer kosten kun je wel gewoon doen. Ik zal vooral materials (spirit bloom, ascendant shards etc) bewaren voor de (betere) legendaries
- Je dagelijkse bountie's zoveel en zovaak mogelijk completen. Ja, dit is eigenlijk gewoon één grote grind, maar om het allerhoogst te halen heb je bepaalde ranks nodig welke je verkrijgt via Reputation Points, en de bounties zijn de beste manier om aan Reputation Points te krijgen.
- Als je level 26 éénmaal gehaald heb kun je eigenlijk pas weer het met leuke beginnen: Vault of Glass Raid op normal.
- Vanaf level 27 kun je de laatste raid in: Crota's End. Maar dit moet je op level 27 echt alleen maar doen als je mee kan liften met een goede party, zodat je puur alleen rewards binnen kan harken.
[ Voor 20% gewijzigd door EricNL op 13-01-2015 15:03 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Vanavond rond 20:30: Crota's End. Het liefste met een beetje ervaring
( Eerst sowieso Crota, als er nog tijd over is: Vault of Glass )
Fruitschaaltje ( lvl 31 Titan)
Ducky-vite (lvl 31 Titan)
trahdeog (lvl 31 Titan)
Sajuukkhar88 ( lvl .. ..... )
Eczeem (lvl 31 Warlock)
....
[ Voor 20% gewijzigd door Fruitschaal op 13-01-2015 15:58 ]
PSN: Fruitschaaltje
Ik wil wel meeFruitschaal schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:22:
Ik zie dat er nog niemand een date heeft aangevraagd.. Dan bij deze:
Vanavond rond 20:30: Crota's End. Het liefste met een beetje ervaring( op zijn minst salsadans-ervaring)
....
....
....
....
Ik wil ook wel mee maar ik ga om half 8 eerst de NF en weekly doen dus het lieftst begin ik iets later. Mocht dit niet kunnen dan zoek ik morgen wel een groepFruitschaal schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:22:
Vanavond rond 20:30: Crota's End. Het liefste met een beetje ervaring( op zijn minst salsadans-ervaring)
....
....
....
....
Wil ik zelf ook nog ergens gaan doenSajuuk schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:30:
[...]
Ik wil ook wel mee maar ik ga om half 8 eerst de NF en weekly doen dus het lieftst begin ik iets later. Mocht dit niet kunnen dan zoek ik morgen wel een groep
Daar ga ik wel van uit maar ik vind het vervelend om te laat te zijnFruitschaal schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:31:
[...]
Wil ik zelf ook nog ergens gaan doen. In een uurtje moet dat wel lukken toch?
Ben ook game, en een jurk ertussen is ook wel leuk natuurlijk!Fruitschaal schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:22:
( Eerst sowieso Crota, als er nog tijd over is: Vault of Glass )
trahdeog (lvl 31 Titan)
Eczeem (lvl 31 Warlock)
....
PSN: Eczeem
De Weekly kan nog altijd deze week ;-)...Sajuuk schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:48:
[...]
Daar ga ik wel van uit maar ik vind het vervelend om te laat te zijn
Een jurkje is inderdaad lekker erbij Eczeem!
Helemaal mooi, als het goed is heb ik jou al op psn.Griffx schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:32:
[...]
Ja zeker:
Dus we zijn dan met:
GriffX83
Arn0uDz
Sajuukkhar88
Daarna gelijk de weekly doen?
Kan 1 van jullie mij vanavond ff inviten, dan max ik daarvoor nog ff me weapons.
Playstation4 psn Nix_R
[ Voor 11% gewijzigd door Nix_R op 13-01-2015 16:08 ]
4 level 32'ers en dan mag geen 30er mee?...Nix_R schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:08:
Zoek twee man (minimaal31) voor crota's end we hebben 4x level32 en de benodigde wapens!!
Playstation4 psn Nix_R
Beetje overdreven dit, elitist much?
Verwijderd
Dat zeg je omdat je zelf geen 31 bent. noobiejesse111 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:10:
[...]
4 level 32'ers en dan mag geen 30er mee?...
Beetje overdreven dit, elitist much?
Shhhtt! Maar nee ff serieus, dan heb je 4 level 32ers en dan mogen er geen 30ers mee?Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:31:
[...]
Dat zeg je omdat je zelf geen 31 bent. noobie
Ik weet nog dat de eerste week 5 30ers en 1 31er gewoon de raid konden doen zonder gezeik....
Verwijderd
Ja klopt. Maar uh ga jij met ons mee?jesse111 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:37:
[...]
Shhhtt! Maar nee ff serieus, dan heb je 4 level 32ers en dan mogen er geen 30ers mee?
Ik weet nog dat de eerste week 5 30ers en 1 31er gewoon de raid konden doen zonder gezeik....
Ik geloof dat ik in het weekend mee ga, ga vanavond namelijk sporten, dus kan pas rond 2030 online zijn
Zou eventueel met de laatste run mee kunnen gaan.
Laatst hebben we de eerste CE clinic gedaan.Fruitschaal schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:58:
Zijn jullie de raid nog aan elkaar aan het leren? Of doen jullie nog geen CE clinics?
Ondertussen zoeken wij nog voor de raid van vanavond één persoon... ( zie vorige berichten)
Hebben nu drie man door Crota's End gecarried, erg leuk om te doen : )Fruitschaal schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:58:
Zijn jullie de raid nog aan elkaar aan het leren? Of doen jullie nog geen CE clinics?
Helemaal eens Jesse, maar je weet toch dat je er niet bij hoort zonder level 32, max upgraded yolohorn en ice breakert? Juist zulke gasten zijn de mensen die elke keer dat mooie 'guardian down' toontje veroorzaken.jesse111 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:37:
[...]
Shhhtt! Maar nee ff serieus, dan heb je 4 level 32ers en dan mogen er geen 30ers mee?
Ik loop wel mee vanavond.Fruitschaal schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:18:
Nice @ Jesse!
Ondertussen zoeken wij nog voor de raid van vanavond één persoon... ( zie vorige berichten)
trahdeog (lvl 31 Titan)
Eczeem (lvl 31 Warlock)
BasFromNL 31 hunter
Wie doet er rond 1930 de NF mee?
[ Voor 22% gewijzigd door Biatch op 13-01-2015 17:46 ]
Iemand?assasinbats schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:42:
Ik ben al een tijdje aan t gamen met een collega. Hij speelt met een lvl 26 titan, en ik heb een lvl 25 warlock. Vanaf welk level zouden wij meekunnen met een VOG run? Het liefst een run waarin het een en ander uitgelegd kan worden, als beginners van endgame Destiny.
Vanaf lvl 26 op normal mode zou moeten lukken. En als je wat mensen bij elkaar regelt loopt er vast wel een ervaren persoon mee. Als ik een keer een avond kan wil ik best helpen
Ik loop wel mee met NF voor de raid
Ben een hunter lvl 29 en heb een Titan lvl 26. (speel op de PS4)
Iemand zin om vanaaf de weekly te doen?
M4uSzi is mijn PSN
PSN - M4uSzi // -
Er dwalen hier Guardians rond die echt raid clinics geven
Heb hem net gelopen.. Maar duurt maar 10 minuutje max met 3 man..L490 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:33:
Ik moet nog 1x de Nightfall/Weekly, wie o wie joint!
Ik zou wel willen,L490 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:33:
Ik moet nog 1x de Nightfall/Weekly, wie o wie joint!
PSN - M4uSzi // -
tip: zet je psn of gt in je sign, kunnen mensen je gelijk uitnodigen
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Haha, Joah is wel zo makkelijk indd, beetje dom van mij.M0nkeymen schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:59:
[...]
tip: zet je psn of gt in je sign, kunnen mensen je gelijk uitnodigen
Hoe krijg je het eigenlijk onder je post zoals ik bij velen zie, of bedoel je dat
PSN - M4uSzi // -
Ja ik zou wel willen met m'n level 10 hunter. Maar ik moet straks eerst ff een raid doen, dus vanavond kan ik helaas niet. Of laat pas misschien.lasharor schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:17:
Zijn er nog mensen zo rond de lvl 10 die wat missies samen willen doen? Wel super alleen hierzo. Graag toevoegen op psn: Salerg
Ik kom er aanBiatch schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:27:
Wie komt mij en eczeem joinen in de nf?
gt: gise87
Verwijderd
Ik wil wel, PSN - M4uSzi .AlexMar schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:35:
Gezocht : twee mensen voor nightfall en weekly, beginnen 20:15..
PSN - M4uSzi // -
Mooi,had al iemand gevonden. Zijn compleet
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
iedereen de beste loot alvast gewenst
is er nog ergens een plekje vrij voor een werkloze warlock (32) in een raid?
ik begin vast met een nightfall, iedereen is welkom !
PSN: jansoe13
zijn nu met z'n 2en
PSN Biacas
ik wil wel meeBiacas schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:59:
is er nog iemand die kan helpen met de NF?
zijn nu met z'n 2en
Awesome!Fruitschaal schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:35:
[...]
Er dwalen hier Guardians rond die echt raid clinics geven.. Zelf zou ik ook wel eens willen meelopen.. Level 26 is trouwens minimum.. Anders ben je al snel alleen maar revive-voer..
Ik ben net level 26 geworden. Eens kijken of we het vanavond kunnen starten:
Vault of Glass - PS4
Psn:
-basvanoudenhove. Lvl 26 warlock (no experience)
-pinekeeper Lvl 26 titan (no experience)
-
-
-
-
PSN: ZogstotenV
Helaas not todayassasinbats schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:06:
[...]
Awesome!
Ik ben net level 26 geworden. Eens kijken of we het vanavond kunnen starten:
Good luck!
Verwijderd
M4uSzi schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:18:
Nieuw hier op het forum, toch maar eens aangemeld las altijd wel wat mee, maar vond nu wel een tijd om ok eens mee te "doen"
Ben een hunter lvl 29 en heb een Titan lvl 26. (speel op de PS4)
Iemand zin om vanaaf de weekly te doen?
M4uSzi is mijn PSN
Lvl 26 warlock, lvl 26 titan.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Verwijderd
Ik wil wel meedoen. Level 28 titanassasinbats schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:11:
Iemand in voor de weekly heroic strike? Wij zoeken nog een derde
Lvl 26 warlock, lvl 26 titan.
Lvl 31+ met ervaring graag
Gjallarhorn en/of Ice Breaker is uiteraard een dikke plus
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Helaas brachten de Nightfalls alleen derde hawkmoon op, energy en een shotgun met void.
Atlas#22744
Donderdag nog maar ff een 3e run.
psn vagr-ant
Ik doe ook wel mee, heb je zojuist toegevoegd.vegetto1983 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:53:
OK invite me
We staan op dat balkonnetje daarboven achter die kist te snipen maar ik heb het idee dat dit geen geweldige tactic is. Iemand tips?
[ Voor 46% gewijzigd door DarkElement op 14-01-2015 00:23 ]
rechts achterin bij de treinstellen gaan zitten snipen.DarkElement schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 00:20:
Iemand een tip voor het overleven van de 1e kamer al in de nightfall? 1 granaatje en we zijn gelijk dood. Ben lvl 31 Titan met 1579 defense en mijn subclass op armor volledig.
We staan op dat balkonnetje daarboven achter die kist te snipen maar ik heb het idee dat dit geen geweldige tactic is. Iemand tips?
Tip, neem een shoot to loot wapen mee.
Vind de raid nog makkelijker dan de nightfall xD
[ Voor 51% gewijzigd door DarkElement op 14-01-2015 01:32 ]
Misschien moet je eens een ander team vinden? Hij is deze week juist vrij simpel.DarkElement schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 01:29:
Ben ik dan de enige die m op lvl 24 heroic al pittig vind. De nightfall ziet er voor mij nog uit als mission impossible.
Gewoon voorzichtiger spelen. Deze is ook vrij goed solo te spelen.DarkElement schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 01:29:
Ben ik dan de enige die m op lvl 24 heroic al pittig vind. De nightfall ziet er voor mij nog uit als mission impossible.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Vorige week Hunger of Crota en Black Hammer
Gisteren Gjallahorn en die primary shotgun.
Nu nog Crota af kunnen maken, gaat lastiger dan de internetkabel eruit trekken
Atlas#22744
Is prima te doen hoor, heb hem zelf altijd nog legit gekillt. Een level 32 sword carrier is wel een dikke aanrader.Biatch schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:32:
Mij hoor je even niet klagen.
Vorige week Hunger of Crota en Black Hammer
Gisteren Gjallahorn en die primary shotgun.
Nu nog Crota af kunnen maken, gaat lastiger dan de internetkabel eruit trekken
Enige stukje wat wij normaliter cheesde is de bridge, maar dat is legit ook goed te doen.
psn: HertogJack
Dit topic is gesloten.
![]()