psn: HertogJack
OMFG NIET, ALS DEZE NEP IS
*te laat panty is al gescheurd*
PSN: Eczeem
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Atlas#22744
nvm heb het al.
[ Voor 26% gewijzigd door Dooiedibbes op 16-01-2015 10:07 ]
laat ze eerst maar hun IB maxen hahaFaaz0 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:07:
Opeens gaat iedereen de knights snipen bij Crota
Atlas#22744
2 a 3 warlocks met obsidian mind = non stop supers
Achlyophage Symbiote Helmet Hunter Exotic SC 13
Obsidian Mind Helmet Warlock Exotic SC 13
Icebreaker Sniper Rifle All Exotic SC 17
om precies te zijn
PSN: libbes1979
die heb jij ook al....jesse111 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:10:
Meh, icebreaker... Daar heb ik er al 2 van... GEEF MIJ YOLOHORRN
ook je laatste stagedag vandaag?
Ik heb nog geen yolohorn ;-;Raw Kip schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:10:
[...]
die heb jij ook al....
ook je laatste stagedag vandaag?
Mijn laatste stagedag is over 2 weken
Glasshouse 122 Int
Achlyophage Symbiote 112 Dis
Obsidian Mind 53 Int 54 Str
Maar pak de IB!!Crashhill schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:12:
Icebreaker of exotic helm? Welke meot ik nu kiezenniet genoeg strange coins voor allebei goddamn
In een week: gjallahorn, black hammer, hunger of crota en de icebreaker voor mij.
#vreugdedansje!
nee-.-Biatch schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:14:
YEEEEEES eindelijk!!!!!
In een week: gjallahorn, black hammer, hunger of crota en de icebreaker voor mij.
#vreugdedansje!
Speelde gister als swordguy bij crota... wanneer iemand schoot met gjallarhorn kon ik eigenlijk in een keer door rennen naar crota
Raw Kip schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:13:
icebreaker crashill
Zeker, alleen had ik net als Jesse ook al 2 stuks lolRaw Kip schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:16:
heerlijk tijdens crota toch gmacd
same, alleen de oude versies. dus ik koop er zo 2 en de titan helmGMacD schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:17:
[...]
Zeker, alleen had ik net als Jesse ook al 2 stuks lol
Meh wel kut stats.. (Obsidian Mind)tha_crazy schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:11:
Stats:
Glasshouse 122 Int
Achlyophage Symbiote 112 Dis
Obsidian Mind 53 Int 54 Str
Maar hij brengt me wel tot 32
Obsidian Mind = Instant Buy
Van die Obsidian Mind koop ik er sowieso al 2. Al is het alleen maar zodat je die achterlijke "kill 3 enemies with 1 super use 20 times" bountie binnen een minuutje kan clearen.
"We have woken the hive" anyone
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Waarom tweeEricNL schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:33:
Icebreaker = Instant Buy
Obsidian Mind = Instant Buy
Van die Obsidian Mind koop ik er sowieso al 2. Al is het alleen maar zodat je die achterlijke "kill 3 enemies with 1 super use 20 times" bountie binnen een minuutje kan clearen.
"We have woken the hive" anyone?
38 coins to smoke!
[ Voor 16% gewijzigd door Qualixo op 16-01-2015 10:36 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Overschot aan coins + te lui om steeds character te wisselen
Paar lvl 32érs erbij en het moet wel goedkomen. Gewoon lekker onzichtbaar blijven
Als er niet veel aan de RAID veranderd behalve sterkere tegenstanders is het wel te doen als hunter als je bijna heletijd onzichtbaar kunt blijven, en dan alleen van afstande met je icebreaker (die ik vandaag ga kopen) schieten. Denk dat de zwaarddrager het wel veel moeilijker gaat krijgen.
komen waarschijnlijk twee gatekeepers op t end erbij. minder tijd om crota te downen.....Crashhill schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:48:
[...]
Paar lvl 32érs erbij en het moet wel goedkomen. Gewoon lekker onzichtbaar blijven..
Als er niet veel aan de RAID veranderd behalve sterkere tegenstanders is het wel te doen als hunter als je bijna heletijd onzichtbaar kunt blijven, en dan alleen van afstande met je icebreaker (die ik vandaag ga kopen) schieten. Denk dat de zwaarddrager het wel veel moeilijker gaat krijgen.
Atlas#22744
Kasai schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:50:
Oh je bent serieus? Ik dacht dat je sarcastisch was.
Verwijderd
Dus je laat je gewoon carrien? Zo een ken ik er ook.Crashhill schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:51:
[...]
Haha, nobody knows toch
.. desnoods alleen kistjes oppakken bij mensen die savepoints hebben
je kan het altijd proberen niet.
Jesse
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2015 10:53 ]
Waaaaaaaaaaaat!!!???Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:53:
Dus je laat je gewoon carrien? Zo een ken ik er ook.
Jesse
Ik laat me nooit carrien hoor... Ik heb alleen geen yolohorn dus daarom denk je dat ik gecarried wordt
Als iedereen lvl 32 is van je groep en jij bent de enige 31 dan wel jah.. Ik was al blij toen ik 29/30 was en eidenlijk wat kon raken. We zijn met een groep van 8-10 man elke avond online, lvl 32 gaat natuurlijk altijd voor in zo een situatie maar dan laten ze mij wel een kistje oppakken hoor. Zo snel mogelijk iedereen zo hoog mogelijk, daar heb ik wat aan en hun ook.Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:53:
Dus je laat je gewoon carrien? Zo een ken ik er ook.
Jesse
Hoe eerder ik de RAID mee kan doen hoe leuker. Komt die strikes ben ik ook wel een beetje beu aant worden.[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:56:
[...]
Jah joh. Maakte een grapje
Ik leg het ook alleen maar uit
[ Voor 25% gewijzigd door Crashhill op 16-01-2015 10:59 ]
Verwijderd
Jah joh. Maakte een grapjeCrashhill schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:55:
[...]
Als iedereen lvl 32 is van je groep en jij bent de enige 31 dan wel jah.. Ik was al blij toen ik 29/30 was en eidenlijk wat kon raken. We zijn met een groep van 8-10 man elke avond online, lvl 32 gaat natuurlijk altijd voor in zo een situatie maar dan laten ze mij wel een kistje oppakken hoor. Zo snel mogelijk iedereen zo hoog mogelijk, daar heb ik wat aan en hun ook.
Heb ik ook niet. En ik ben meestal de gene die carriedjesse111 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:54:
[...]
Waaaaaaaaaaaat!!!???
Ik laat me nooit carrien hoor... Ik heb alleen geen yolohorn dus daarom denk je dat ik gecarried wordt
Ja maar jij bent onze zwaardbitchVerwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:56:
[...]
Jah joh. Maakte een grapje
[...]
Heb ik ook niet. En ik ben meestal de gene die carried
Ga wel even die Exotic helm halen voor de Titan, die miste ik nog in de collectie (heb al 3 andere exotic helmets)
Ze zeggen dat de inventory van Xur random is maar ik betwijfel het, hoezo is het anders dat sinds ze die Exotic Shards hebben geïntroduceerd dat Xur geen engrams meer verkoopt voor motes?
Als iedereen met motes een paar engrams kan scoren kan je heel simpel een voorraadje exotic shards aanleggen zonder dat dit je strange coins kost
Atlas#22744
Precies en daar heb ik all mijn motes aan uitgegeven de laatste keer dat je engrams kon krijgen.gise schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:58:
Ice Breaker.. meh, heb ik al
Ga wel even die Exotic helm halen voor de Titan, die miste ik nog in de collectie (heb al 3 andere exotic helmets)
Ze zeggen dat de inventory van Xur random is maar ik betwijfel het, hoezo is het anders dat sinds ze die Exotic Shards hebben geïntroduceerd dat Xur geen engrams meer verkoopt voor motes?
Als iedereen met motes een paar engrams kan scoren kan je heel simpel een voorraadje exotic shards aanleggen zonder dat dit je strange coins kost
Of je had een mooie helm en een exotic shard, altijd handig.
Oh kan dat tegenwoordig. Moet je daar een bepaalde rank voor hebben?Qualixo schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:55:
[...]
Ben ook al week bezig maar kan nu mooi radiant energie ombouwen tot shards bij eris.
Verwijderd
Rank 4tiguan schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:04:
[...]
Oh kan dat tegenwoordig. Moet je daar een bepaalde rank voor hebben?
Nog zo een draak waar ik nog flink aan moet werken. Maar eerst even me 2e char op lvl 20 krijgen
[ Voor 58% gewijzigd door tiguan op 16-01-2015 11:09 ]
van 3 naar 4 is pijnlijk..Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:09:
Van 2 naar 4 duur vrij lang.
120 minuten. Wat is dat nou, op een dag!Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:09:
Van 2 naar 4 duur vrij lang.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Bereid je dan maar voor. Als je denkt dat de 2000 exp van rank 2 naar 3 veel is.tiguan schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:08:
Heh crap. Ik zit pas op rank 2. Die Eris bounties zijn ook totaal niet leuk om te doen ofzo. Stomme hoer dat ze is.
Van Rank 3 naar 4 = 4000 exp
Maar voor de fanatiekelingen kun je het als het ware 2x zo snel doen via double-dipping (weet overigens niet of het nog werkt):
1. Zorg dat je online bent en in de Tower staat VOOR de daily reset (10:00 's-ochtends)
2. Accepteer de Eris Bounties
3. Complete de Eris Bounties en lever ze in
4. Verlaat de Tower niet. Ga naar je character scherm -> en druk op Logout Character
5. Log nu weer in en voila: je bounties zijn nog een keer beschikbaar
Belangrijk is dus dat je niet uitlogt tussen het accepteren en completen van je bounties
[ Voor 43% gewijzigd door EricNL op 16-01-2015 11:15 ]
als je niet elke keer naar die tower hoeft te vliegen om die bountys te accepteren en in te leveren zou dat veel tijd schelen.
Kwam er gisteren ook achter dat als PSN down is maar vrienden spelen wel desty kan je ze wel joinen, ookal is de groep vol
[ Voor 6% gewijzigd door Qualixo op 16-01-2015 11:14 ]
Verwijderd
Je kan meteen reloggen, uur wachten hoeft niet.Qualixo schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:13:
wat je moet doen is om 10:00 bij bounty reset in de ochtend die bounties pakken en cachen, als je uitlogt en na uur weer inlogt kan je ze nog een keer doen. tot nu toe al 3x gelukt.
Kwam er gisteren ook achter dat als PSN down is maar vrienden spelen wel desty kan je ze wel joinenterwijl als je zelf wilt inloggen je psn fout krijgt.
kiek scheelt weer:) al is uurtje pauze ook niet ergVerwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:14:
[...]
Je kan meteen reloggen, uur wachten hoeft niet.
Oh serieus? Goed om te weten, ga ik dat de volgende keer ook eens proberen.Qualixo schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:13:
Kwam er gisteren ook achter dat als PSN down is maar vrienden spelen wel desty kan je ze wel joinen, ookal is de groep volTerwijl als je zelf wilt inloggen je psn fout krijgt.
Verwijderd
https://www.youtube.com/watch?v=bq1I88ygWaU
Ga sowieso die shader even scoren, zit alleen nog even te twijflen of ik inderdaad m'n energies ga omzetten in shards, kan dan wel lvl32 worden (heb nog 13 shards nodig en bezit 40 energy)
Maar misschien moet ik toch wat energy bewaren om uiteindelijk de wapens van CE te levelen.
Als ik eenmaal de shards heb dan heb ik uiteraard juist weer Energy nodig omdat ik al level 32 ben.
ik pak mijn vita en remote playGMacD schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:15:
10u in de ochtend door de weeks.. pff ik wou dat ik de tijd had lol
Als mijn controller mount komt gebruik ik mijn z3 tablet en ps3 controller.
[ Voor 13% gewijzigd door Qualixo op 16-01-2015 11:18 ]
Denk dat je 32 de voorkeur moet geven..energies komen wel weergise schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:15:
ik moet nog 400exp voor Eris lvl 4.
Ga sowieso die shader even scoren, zit alleen nog even te twijflen of ik inderdaad m'n energies ga omzetten in shards, kan dan wel lvl32 worden (heb nog 13 shards nodig en bezit 40 energy)
Maar misschien moet ik toch wat energy bewaren om uiteindelijk de wapens van CE te levelen.
Als ik eenmaal de shards heb dan heb ik uiteraard juist weer Energy nodig omdat ik al level 32 ben.
Zou ik ook wel willen doen, maar denk dat mijn werkgever daar niet heel blij van wordtQualixo schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:16:
[...]
ik pak mijn vita en remote playwerkt prima over internet.
Als mijn controller mount komt gebruik ik mijn z3 tablet en ps3 controller.
"Eric, wat ben je aan het doen?"
"SSSSSSSSST, ik moet ff m'n bounties completen"
Doei salaris
blaasontsteking...schijterij.... genoeg smoesjes om heel even weg te gaan en te nolifenEricNL schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:19:
[...]
Zou ik ook wel willen doen, maar denk dat mijn werkgever daar niet heel blij van wordt
Doei salaris
Atlas#22744
Hij zeurt ook niet aan mijn overurenEricNL schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:19:
[...]
Zou ik ook wel willen doen, maar denk dat mijn werkgever daar niet heel blij van wordt
Doei salaris
Heb de nightfall al gedaan (bonus xp) dus als er een titan bounty is zal het misschien net aan passen
Oh snap!Kasai schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:21:
Rauwe kip eten toch?
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
gise schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:24:
Wat voor dag is het trouwens bij Eris? kan ik vandaag al/nog 400 exp halen? (titan)
Heb de nightfall al gedaan (bonus xp) dus als er een titan bounty is zal het misschien net aan passen

http://destinytracker.com/destiny/events
Even er van uitgaande dat je geen hunter bent en de nightfall bounty al gecomplete hebt
3 x 75 rep = 225
3 x 75 rep incl. Nightfall = 281
Moet je de Nightfall nog doen = 4 x 75 = 300 rep
Moet je de Nightfall nog doen en ben je hunter = 5 x 75 = 375 rep
Oftewel: alleen als je een hunter bent en de Nightfall bountie nog moet doen haal je de 400 rep, en dan ook alleen als je de Nightfall volledig complete.
100% de Icebreaker. De Obsidian Mind is gigantisch goed, maar qua helmen komen er nog wel 100. De Icebreaker is echt een one of a kind, en kan vrijwel altijd goed gebruikt worden. Overigens, als je de Weekly nog moet doen op level 30 krijg je 9 coins...assasinbats schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:33:
Zowel mn helm als mn sniper zijn nog blauw (rare). Ik heb niet genoeg strange coins voor zowel icebreaker als de warlock helm. Welke raden jullie mij aan?
[ Voor 24% gewijzigd door EricNL op 16-01-2015 11:36 ]
Helm kan je makkelijk nog scoren bij de vanguard (legendary) welke je naar lvl 31 kan krijgen, daarna moet je wel op zoek naar een andere helm (exotic of CE raid helm)
Welk level ben je zelf?assasinbats schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:33:
Zowel mn helm als mn sniper zijn nog blauw (rare). Ik heb niet genoeg strange coins voor zowel icebreaker als de warlock helm. Welke raden jullie mij aan?
Atlas#22744
Dank voor je uitgebreide antwoord! kende die site ook nog niet.EricNL schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:35:
[...]
[afbeelding]
http://destinytracker.com/destiny/events
Even er van uitgaande dat je geen hunter bent en de nightfall bounty al gecomplete hebt
3 x 75 rep = 225
3 x 75 rep incl. Nightfall = 281
Moet je de Nightfall nog doen = 4 x 75 = 300 rep
Moet je de Nightfall nog doen en ben je hunter = 5 x 75 = 375 rep
Oftewel: alleen als je een hunter bent en de Nightfall bountie nog moet doen haal je de 400 rep, en dan ook alleen als je de Nightfall volledig complete.
[...]
100% de Icebreaker. De Obsidian Mind is gigantisch goed, maar qua helmen komen er nog wel 100. De Icebreaker is echt een one of a kind, en kan vrijwel altijd goed gebruikt worden. Overigens, als je de Weekly nog moet doen op level 30 krijg je 9 coins...
Heb inderdaad een titan, dus dan wordt het morgen lvl32 worden
Aan de andere kant is level 31 worden best makkelijk als je Strike playlist doet + bounties.
Atlas#22744
[ Voor 89% gewijzigd door Kasai op 16-01-2015 11:42 ]
Atlas#22744
Dit topic is gesloten.
![]()