Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Beste allen,
kunt mij helpen met het opstellen van een nieuw pc voor 3d. Ik ben niet professioneel bezig met 3d. Het is meer als hobby. Ik zal het namelijk gebruiken voor Maya, 3ds max, PS. bovendien zal ik het gebruiken voor video editing met Sony Vegas Pro. Ik ben niet echt een gamer maar het lijkt leuk om weleens mee te gamen. Ik heb nooit een pc gebouwd. Tevens heb ik niet echt veel kennis van hardware.
ik heb de i7 5820K Processor in gedachten omdat het een 6 core heeft.
En als video kaart zat ik aan PNY NVIDIA Quadro K620 2GB te denken.
Ik weet het niet wat voor moederbord het is beste is met de ddr4 2400mhz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag niet hoger dan 700 euro kosten. Maar wel in de toekomst upgradebaar zijn.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb samsung ssd 840 512gb en Windows 7 pro al in huis.
Ik hoef geen HDD. Ik heb een nas en de ssd is genoeg.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Goed en niet duur !
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Natuurlijk mag het zo weinig mogelijk geluidniveau zijn. en bovendien energie vriendelijk.
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard
Ik ga niet echt overklokken.
instellingen?
Graag wil ik u vragen mij te helpen met het opstellen van deze pc.
Alvast bedankt.
Beste allen,
kunt mij helpen met het opstellen van een nieuw pc voor 3d. Ik ben niet professioneel bezig met 3d. Het is meer als hobby. Ik zal het namelijk gebruiken voor Maya, 3ds max, PS. bovendien zal ik het gebruiken voor video editing met Sony Vegas Pro. Ik ben niet echt een gamer maar het lijkt leuk om weleens mee te gamen. Ik heb nooit een pc gebouwd. Tevens heb ik niet echt veel kennis van hardware.
ik heb de i7 5820K Processor in gedachten omdat het een 6 core heeft.
En als video kaart zat ik aan PNY NVIDIA Quadro K620 2GB te denken.
Ik weet het niet wat voor moederbord het is beste is met de ddr4 2400mhz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag niet hoger dan 700 euro kosten. Maar wel in de toekomst upgradebaar zijn.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb samsung ssd 840 512gb en Windows 7 pro al in huis.
Ik hoef geen HDD. Ik heb een nas en de ssd is genoeg.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Goed en niet duur !
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Natuurlijk mag het zo weinig mogelijk geluidniveau zijn. en bovendien energie vriendelijk.
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard
Ik ga niet echt overklokken.
instellingen?
Graag wil ik u vragen mij te helpen met het opstellen van deze pc.
Alvast bedankt.