Ik heb een MacBook Pro (Mid 2010) met een 2.4GHz i5 CPU en een 15" HR antiglare scherm in plaats van het standaard glossy scherm. Ik heb hier ooit zelf 8GB RAM en een OCZ Vertex 2 160GB in gedaan en mijn MacBook Pro gaat nog steeds als de brandweer. Ik gebruik deze voornamelijk voor muziekproductie, waarbij ik een 24" monitor aansluit voor meer schermruimte. Op reis voldoet het HR antiglare scherm voor muziekproductie, maar had ik het standaard glossy scherm gekozen, dan was mijn MacBook Pro waarschijnlijk al lang verkocht, want de resolutie daarvan is mij te laag. Via Boot Camp heb ik in het verleden ook Call Of Duty 4 op mijn MacBook Pro gespeeld, wat perfect ging. Zo zie je maar dat een wat oudere MacBook Pro nog goed gebruikt kan worden vandaag de dag, ook voor zwaardere toepassingen zoals muziekproductie. Een MacBook Air, bijvoorbeeld Mid 2013, zou zeker meer dan volstaan voor jouw gebruik, waarbij wel het gamen slechts met lagere beeldkwaliteit, zoals minder details, soepel zal lopen.
Not trying to pretend the enemy that I am.