Dag allemaal,
Ben studente en zit op dit moment op stage met een lekkere stagevergoeding.
Ik zou graag mijn pc en laptop willen verkopen (krijg er denk ik max 350-450€ voor) en dan met wat geld erbij (heel veel ben ik bang voor ) en dan een macbook Pro kopen, maar....
Is het aan te raden om een tweedehandse te kopen?
Ik zie namelijk heel wat aantrekkelijke macbooks voor laat ik zo maar zeggen 600-900 euro.
En dat heb ik er ook voor over.
Wat ik wil gaan doen ermee ;
Het liefst koop ik een goede 2de handse macbook i.p.v. een slechtere nieuwe, budget is te klein voor een nieuwe.
Waarom Macosx?
Sinds ik in het bezit ben van een iPhone en ik dusdanig niet meer zo erg game, ben ik helemaal gek van Apple, en zou ik heel graag in het bezit zijn van een Macbook Pro
Ben studente en zit op dit moment op stage met een lekkere stagevergoeding.
Ik zou graag mijn pc en laptop willen verkopen (krijg er denk ik max 350-450€ voor) en dan met wat geld erbij (heel veel ben ik bang voor ) en dan een macbook Pro kopen, maar....
Is het aan te raden om een tweedehandse te kopen?
Ik zie namelijk heel wat aantrekkelijke macbooks voor laat ik zo maar zeggen 600-900 euro.
En dat heb ik er ook voor over.
Wat ik wil gaan doen ermee ;
- Internetten
- Gamen (Simsen ofzo, misschien WoW een beetje en andere games wat kan)
- Niet echt designen ofzo, ik doe namelijk op dit moment ICT en wil graag HBO gaan doen (Forensisch Onderzoek) en zal daarbij denk ik heel veel gebruik maken van office enzv
Het liefst koop ik een goede 2de handse macbook i.p.v. een slechtere nieuwe, budget is te klein voor een nieuwe.
Waarom Macosx?
Sinds ik in het bezit ben van een iPhone en ik dusdanig niet meer zo erg game, ben ik helemaal gek van Apple, en zou ik heel graag in het bezit zijn van een Macbook Pro