Toon posts:

Welk moederboard sluit aan op deze componenten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het moederboard van een oud systeem van mij heeft het begeven. Ik zoek bij dit oude systeem nu een moederboard waarop ik de andere componenten kan aansluiten.

Klik hier voor de system specs.

Het moederboard moet zo goedkoop mogelijk zijn.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:59

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat heb je zelf al gevonden? Je weet dat het socket 775 is en wat er in je case past (microATX en ATX). Klikkerdeklik naar de pricewatch of V&A.

Hoe zeker ben je er overigens van dat het je moederbord is?

[ Voor 111% gewijzigd door br00ky op 08-09-2014 14:05 ]

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-02 11:29

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Hoe zijn je harde schijf en cdrom drive aangesloten? Met IDE?

Voor dit oude bakkie is het nog moeilijk om iets te vinden wat op jouw wensen aansluit. Als ik al sorteer op socket 775 en ddr2 hou ik 20 moederborden over.

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
De boel is afgeschreven. Om dan een moederbord voor 50 euro hiervoor te kopen.....
En zoals br00ky al zei, weet je zeker dat je moederbord stuk is (en niet je voeding, of je processor, of je geheugen, of je harde schijf?)

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is het beter om een paar euro meer uit te geven aan een compleet budget PC.
Ik heb zelf gekeken naar wat het ongeveer gaat kosten en heb hier wat samengesteld.

Ik heb zelf ooit mijn eigen systeem in elkaar gezet, maar heb de componenten toen niet zelf bij elkaar gezocht maar dit laten doen op een forum.

Kan dit systeem met deze componenten draaien of moet ik nog wat veranderen? Ik wil uiteindelijk Windows 7 Home Premium erop kunnen draaien zonder moeite. Het is een systeem bedoelt voor de standaard dingen.

Edit:

Ik ga verder in dit topic.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2014 12:09 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

*Algemeen Advies* Welk moederbord moet ik kopen?
Deze al bekeken? Daar staat praktisch alles in waar je op moet letten bij een nieuw moederbord.
Pagina: 1