Oke dankjewel, dan zal het in ieder geval geen LG, Samsung... scherm wordenVasZaitsev schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:33:
[...]
Ik vind die dingen echt perfect om aan bijvoorbeeld je schoonmoeder te geven, of iemand anders waaraan je een hekel hebt.
Ook kun je ze met een hele mooie boog uit het raam flikkeren, gebruiken als muismat, gebruiken als boksbal, als een soort vreemde lamp gebruiken en in de doos kun je bijv. belangrijke papieren doen.
Maar gebruiken als monitor, nou, nee. Al die dingen zijn TN schermen, en dat is gewoon rukkerderukruk. Slecht contrast, slechte kleuren, waardeloze kijkhoeken, backlightbleeding, slechte behuizingen.
Ook snap ik niet wat je bedoelt met de condensator vervangen, het kan wel, maar is ietwat vreemd.
En ik onderstreep wat stin zegt, dit gaat idd nergens meer over, richting de 100 posts, heel veel voorstellen van onze kant, maar 0,0 inzet van jouw kant.
Jullie hebben jullie eigen voorstel toch gedaan? Ik heb ook mijn eigen lijstje samengesteld..
Eerst wist ik niet hoe je dat lijstje kon samenstellen maar nu weet ik het weer daardoor ook 100 post.