Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gewoon voor dagelijks gebruik, meestal voor school , wil het ook gebruiken voor mijn webshop.
Advertenties plaatsen, mailen, van alles eigenlijk.Tijdens de vakanties zou ik wel willen gamen (the league of legends)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum 600 euro
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Absolute maximumprijs is 700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Randapparatuur vind ik niet zo belangrijk, met een toetsenbord van 20 euro gaan ik meeleven.
Verlicht toetsenbord / draadloos mag wel. De prijzen ken ik niet zo goed.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Hier heb ik niet zoveel verstand van..
Graag videokaartvan NVIDEA
Minstens 8GB ram n Intel i5 processor, snelle SSD schijf, moederbord MSI of Asrock
Hoeveel zou dit mij kosten?
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gewoon voor dagelijks gebruik, meestal voor school , wil het ook gebruiken voor mijn webshop.
Advertenties plaatsen, mailen, van alles eigenlijk.Tijdens de vakanties zou ik wel willen gamen (the league of legends)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum 600 euro
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Absolute maximumprijs is 700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Randapparatuur vind ik niet zo belangrijk, met een toetsenbord van 20 euro gaan ik meeleven.
Verlicht toetsenbord / draadloos mag wel. De prijzen ken ik niet zo goed.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Hier heb ik niet zoveel verstand van..
Graag videokaartvan NVIDEA
Minstens 8GB ram n Intel i5 processor, snelle SSD schijf, moederbord MSI of Asrock
Hoeveel zou dit mij kosten?