Lijkt mij dat daar wel een beveiliging op zal zitten, je kan je tel vast niet 'opblazen' door beide kabeltjes aan te sluiten.
@weszz, Heb je een kras of.. ?
Nee nog niet. Maar het probleem met materiaal keuze als deze is dat je hoe dan ook wel ergens soort van 'krasjes' zult gaan zien. Natuurlijk niet storend en alleen te zien onder de juiste hoek met licht maar het is er. En daar kan ik me wel aan storen...Dus dan heeft het aan mij al snel de voorkeur het gewoon in een hoesje te doen.Bart_GR schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:52:
Lijkt mij dat daar wel een beveiliging op zal zitten, je kan je tel vast niet 'opblazen' door beide kabeltjes aan te sluiten.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Verwijderd
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Verwijderd
Hier zelfde probleem, heb m ook teruggestuurdVerwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:51:
Ik heb hem nu een week, en het glas aan de achterkant is al gebarsten.
Nee, hij zit niet in een te strakke broek en ik ook niet gevallen.
Hij lag gewoon op tafel, niet aan de hand, en een uur later pak ik hem op, zat er een barst in.
Dit blijkt bij vorige modellen ook vaak te gebeuren:
http://www.consumentenbon...sony-xperia-z-smartphone/
Ik kan hem terug sturen en waarschijnlijk wordt hij omgewisseld. Maar wel jammer dat dit al zo snel gebeurd.
Verder een lange batterijtijd en top apparaat. Mooi scherm en lekker snel.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Kleuren zijn wel mooi inderdaad, maar de resolutie en compressie is echt dramatisch (uiteraard ligt dat deels aan Youtube, maar dit lijkt zeker geen echt 1080p).RoFlame schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 07:48:
Heb hem sinds 2 dagen en gelukkig nog geen last van een gebarsten glas, hopelijk blijft dat zo...
Tot nu toe (komend van de z1) zeer tevreden, voelt net wat soepeler aan, de camera Is zeker beter (maakt echt mooie videos: http://youtu.be/h2MG4RQLRO8 ) alleen standaard erg veel troep... Veel gelukkig weg kunnen gooien en de rest Is verstopt door mn launcher (nova, standaard launcher werkt niet fijn)...
Batterij tot nu toe ook prima. Gisterochtend van de lader gehaald en zit nu op 27%,heb hem dan ook best veel gebruikt, maar denk niet dat ik de 2 volle dagen zal gaan halen een keer...
Op de PC en op mn telefoon is dat echt een flink stuk beter gelukkigPhusebox schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:22:
[...]
Kleuren zijn wel mooi inderdaad, maar de resolutie en compressie is echt dramatisch (uiteraard ligt dat deels aan Youtube, maar dit lijkt zeker geen echt 1080p).
Mijn S2, S3 en S4 zijn al tig keer gevallen, maar ik heb nog nooit een kapot scherm gehad. Uberhaupt nog nooit een telefoon kapot gehad, buiten een productiefout van Samsung.Uberoon schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:54:
Het is echt een geweldige telefoon. Accu is top, camera ook precies wat ik zoek.. geweldig. het is wel echter spooky dat bij sommige mensen het glas spontaan lijkt te barsten... m'n broer heeft dit ook al 2x gehad bij de Z.
Dat dit KAN gebeuren zou mij echt niet weerhouden om hem te nemen. Als je een samsung of een iphone laat pleuren heb je ook een barst, ik ben niet van de percentages maar ik geloof er heilig in dat m'n Z3 mij dik 2 jaar trouw zal blijven zonder te barsten. OOK AL laat ik hem 3x pleuren op grindtegels of beton.
Heb de Z bijna 2 jaar gehad, ook vanaf de release ( weet het niet exact ) , en m'n vriendin heeft de Z2.. Beide nul komma nul problemen.
[ Voor 77% gewijzigd door Phusebox op 09-10-2014 11:23 ]
Met als gevolg dat je max. ~16GB aan apps kunt installeren? Zijn er mensen die deze limiet bereiken?Erik070 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:15:
Grappig, wist dat niet eens.
Zit er net over te lezen, heeft in feite te maken met dat SD kaartjes over het algemeen als FAT(32) geformateerd zijn en dat je met FAT filesystem geen rechten aan folder kan koppelen. Dus elke app, die om die lees en schrijf rechten vroeg, had voorheen toegang tot heel je SD kaart en dat is niet zo veilig. Komt er op neer dat hier mogelijk niets aan gaat veraderen tenzij we ineens allemaal op EXT of iets dergelijks gaan overstappen (inclusief Microsoft) maar die kans is klein dat dit snel of uberhaupt ooit zal gebeuren.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2014 22:58 ]
4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Die zat dacht ik in de onderste speaker.teiltjemetromme schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 14:13:
Oja, waar zit de microfoon eigenlijk van de z3? want ik zag dat de onderkant volledig dicht was. Bij de compact zat er wel een microfoon uitsparing in de onderkant.
Mwah, de achterkant houdt zich hier prima. Het verbaast me juist hoe weinig vlekken en vingerafdrukken ik erop zie... En wat valt je tegen aan het scherm dan? Behalve de 'kleurafwijking' (die best prima te corrigeren is met de meegeleverde witbalans settings app) is er toch weinig op aan te merken lijikt me...Phusebox schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:59:
Nou vandaag wel 10 winkels gehad, maar nergens de Z3 in copper te bekennen, jammer wilde de telefoon toch wel even in het echt zien, wel nu voor het eerst dan maar een zwarte versie in mijn handen gehad, maar vond het een beetje tegenvallen. Het glas aan de achterkant is echt een ramp voor vlekken en krassen heb ik al gezien in de winkel. Verder viel het scherm me behoorlijk tegen.
Ik vond de maximale helderheid, zelfs in de winkel, laag, laat staan dat je buiten bent. Daarnaast liet de scherpte ook te wensen over.m0ridin schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 01:19:
[...]
Mwah, de achterkant houdt zich hier prima. Het verbaast me juist hoe weinig vlekken en vingerafdrukken ik erop zie... En wat valt je tegen aan het scherm dan? Behalve de 'kleurafwijking' (die best prima te corrigeren is met de meegeleverde witbalans settings app) is er toch weinig op aan te merken lijikt me...
http://tweakers.net/benchdb/test/721Phusebox schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 07:58:
[...]
Ik vond de maximale helderheid, zelfs in de winkel, laag, laat staan dat je buiten bent. Daarnaast liet de scherpte ook te wensen over.
[ Voor 22% gewijzigd door Frietsaus op 12-10-2014 12:45 ]
Verwijderd
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Ik gebruik deze http://www.ebay.co.uk/itm...ageName=ADME:L:OC:NL:3160 Alleen is het vak waar je hem inzet wel een beetje ruim dus is even puzzelen soms om hem goed op het oplaad dock te zetten. Maar voor de rest is het een prima ding voor dat geldweszz schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 19:32:
Iemand een idee wanneer het hoesje van Sony zelf komt? Anders goeie alternatieve?
Verder een tip waar een goedkoop en goei oplaad dock is?
KUTUberoon schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:54:
Het is echt een geweldige telefoon. Accu is top, camera ook precies wat ik zoek.. geweldig. het is wel echter spooky dat bij sommige mensen het glas spontaan lijkt te barsten... m'n broer heeft dit ook al 2x gehad bij de Z.
Dat dit KAN gebeuren zou mij echt niet weerhouden om hem te nemen. Als je een samsung of een iphone laat pleuren heb je ook een barst, ik ben niet van de percentages maar ik geloof er heilig in dat m'n Z3 mij dik 2 jaar trouw zal blijven zonder te barsten. OOK AL laat ik hem 3x pleuren op grindtegels of beton.
Heb de Z bijna 2 jaar gehad, ook vanaf de release ( weet het niet exact ) , en m'n vriendin heeft de Z2.. Beide nul komma nul problemen.
[ Voor 4% gewijzigd door Uberoon op 13-10-2014 17:09 ]
Ugh, toch wel verontrustend al die berichten van gebarsten schermen... Alsof ze niks geleerd hebben van de Z2Uberoon schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:07:
[...]
KUT
Ik neem alles terug. Hij is stuk.. stuk of 3 barsten, geen impact van de zijkant. Geen flauw idee hoe 't komt.
Hij doet 't nog wel maar eeuwig jammer is het.. echte barsten.. v/d week maar weer terug
psn: Dutch-President
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
[ Voor 35% gewijzigd door Frietsaus op 15-10-2014 10:42 ]
PSN: extreme8eight
[ Voor 18% gewijzigd door Civer op 15-10-2014 12:12 . Reden: extra toelichting. ]
Al eens een factory reset gedaan?extreme8eight schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:32:
Ik heb één probleem ermee. Zoals gezien in het andere topic van de Compact versie heb ik soms last van reboots. Ik duw het scherm aan met de aan/uit knop en dan reboot de telefoon plots. Ik heb dit nu een keer of vier voorgehad in de drie weken dat ik het toestel heb. Ik hoeft geen pin code van mijn sim kaart in te tikken, kan gewoon meteen werken ermee. Het is nu niet dat het enorm stoort maar het hoort gewoon niet.
Zijn er nog mensen met ditzelfde probleem? Omruilen?
Zelfde geldt voor jou, factory reset gedaan? Ik heb inderdaad ook gehad dat na de systeemupdate de batterijduur niet zo heel geweldig was. Factory reset gedaan en ik haal weer goede batterijtijden.4acesNL schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:43:
Ik heb hem sinds vrijdag, nog geen problemen ondervonden. Maar met web-browsen als je naar beneden of naar boven scrolt krijg je een pijltje te zien om snel naar boven of beneden de pagina te komen. Alleen laat hij hem niet altijd zien. Heel frustrerend. En de batterij lijkt ineens niet meer zo super. Nu op 79 procent sinds vanochtend 07:30u. Alleen even een filmpje gekeken in de trein (24 min). Even internet en whatsapp. En nog 1 dag en 9 uur over. Vorige laadcyclus was het bijna 2 dagen.
I got a problem-solver and its name is revolver
De accu werkt pas op volle sterkte na een aantal keer opladen. Hoeveel screen-on tijd heb je?Dethroned schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:39:
Gister gekocht, zonder voorbereiding. Mijn Nexus was al een tijd stervende en daar baalde ik van. Wilde eerst voor de Oppo Find 7 gaan, maar goed
In vergelijking met de Nexus.
- Scherm vind ik niet blauwer. Qua kleur en kwaliteit goed.
- Hij is net een stukje beder en langer.
- Voelt steviger aan
- Tril feedback is wat harder.
Moet zeggen dat ik niet vind dat in een jaar tijd (zolang heb ik de Nexus) significante ontwikkelingen zijn geweest.
Ik heb nu 5 uur intensief gebruik gemaakt en batterij staat nu op 58% dus ik ben nog niet helemaal positief overtuigd.
Valt mij op dat wifi af en toe ook moeite heeft, maar dat had mn vorige telefoon hier ook al. Ligt vooral aan de brakke AP's hier.De skin is verder prima. Ik moet wel erg wennen aan wat kleine dingetjes maar dat ligt vast meer aan mij.
Ik had wel problemen met wifi. Soms wil die gewoon niet connector. Volle sterkte en dan doet ie het niet.
Net op station geweest en dan zijn er enkele open hotspots. Vervolgens twijfelt ie tussen de één en de ander en maakt verbinding wisselend tussen de 2 waardoor telkens ik kort geen verbinding heb. He irritant.
Mijn Nexus was destijds €250 goedkoper en in die verhouding is de telefoon dat niet waard. Aan de andere kant is die Nexus dus al overleden en gaat deze mss langer mee. Whisfull thinking
Nee nog niet. Ik kijk nog even de kat uit de boom en indien het nogmaals voorkomt zal ik dat eens uitvoeren.
Lol, zo zie je maar dat smaken verschillen aangezien de overgrote meerderheid het volgens mij een prachtige en stijlvolle telefoon vindt. Ben dan wel beniewd wat jij wel mooie telefoons vindt...Phusebox schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:20:
Nou ja bij mij komt het gewoon nog eens bovenop het feit dat ik het van een hele lijst smartphones op mijn lijstje de lelijkste vind, nog lelijker dan de iPhone 6.
I got a problem-solver and its name is revolver
Ik herken dit absoluut niet. Ik heb nog geen enkele vastloper gehad, terwijl ik toch best een intensieve gebruiker ben...extreme8eight schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 10:49:
Ik blijf ermee problemen hebben, nog niet meteen ivm het automatisch heropstarten (al vermoed ik dat dit terug gaat komen). Ik steek net mijn scherm aan en e-mail app + camera app crasht. Ik dien nu het toestel opnieuw te starten als ik mijn camera opnieuw wil gebruiken. Dit is wel een software issue vermoed ik maar ik heb geen zin om twee maand te wachten op de nieuwe Android L software om eventueel te hopen op verbetering. Zijn er nog tweakers met dit probleem?
Persoonlijk ben ik een enorme aanhanger van Cyanogenmod, maar nu al rooten zal ik niet doen. Het toestel heb ik drie weken en ben er totaal niet tevreden van (buiten dan de batterij).
Nope. Geen 1 keer moeten herstarten bij vorige toestel.extreme8eight schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 17:20:
Misschien een niet onbelangrijke vraag: herstarten jullie je telefoon elke dag of?
Nooit. Rock stable hier, als ik jou was zou ik er mee terug gaan.extreme8eight schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 17:20:
Misschien een niet onbelangrijke vraag: herstarten jullie je telefoon elke dag of?
Volgens knaldeals wordt hij verwacht in week 45 (nu over 2 weken). Heb hem zelf net besteldTimx2 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:22:
Ook ik heb nog geen problemen ondervonden met mijn Z3. Vastlopers herken ik niet en het glas is ook nog steeds heel, maar dit laatste zal ik maar direct afkloppen op onbewerkt hout![]()
Echter, één ding begint mij met de dag meer te storen en dat is namelijk de officiële smartcover (SCR24). Ik heb deze eind september besteld in de veronderstelling deze een week later geleverd te krijgen. De uiteindelijke releasedatum wordt steeds verder opgeschoven (nu week 45, 3 november). Ik heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd en ben daarom opzoek naar een goed alternatief. Gebruikt er iemand een strak alternatief? Ik kan alleen maar lompe alternatieven vinden. Een mooie pouch zou ook voldoen. Maar die laatste durf ik niet zo goed te bestellen omdat ze vaak net te strak of te los zitten. Iemand een idee?
Gr.
Daar heb ik hem al rond 20 september besteld, maar ze hebben de datum nu al een aantal keer opgeschoven. Ik wacht nog ff af, maar als ik een alternatief vind dan annuleer ik hem daar.naman schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 07:27:
[...]
Volgens knaldeals wordt hij verwacht in week 45 (nu over 2 weken). Heb hem zelf net besteld
Zou misschien een factory reset even proberen?Moortn schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:39:
Sinds een paar sony updates van gisteren crasht Xperia Home constant. Heb de telefoon al opnieuw gestart, maar elke keer dat je terug wil naar het home scherm, stopt Home er mee. Iemand anders bekend met dit probleem?
oeii dat is pijnlijk. telefoon is zonder case ook wel erg glas. Ik gok zo dat je rond de 150 euro kwijt zult zijn. Misschien is dat zelfs nog aan de lage kant.weszz schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:56:
Telefoon laten vallen thuis op het balkon, achterkant kaduuk. Kan wel janken 😭
Iemand een ide wat de kosten zijn? Toestel 2,5 half week.
Dat ligt aan android kitkat... Vanwege veiligheid is het vanaf kitkat niet meer mogelijk volledig schrijftoegang te hebben voor apps tot de sd kaart.Misiek schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:12:
Ik heb nog wel een vraagje. Ik had nog een 32GB microsd liggen. Ik heb deze in mijn Z3 gestoken, en geformatteerd door gebruik te maken van de aanwezige optie hiervoor in Settings > Storage. Echter kan ik nu niet bestanden wegschrijven met bijvoorbeeld ES File Explorer of DS File (Synology file manager). Weet iemand waaraan dat kan liggen?
Verwijderd
Acherkantje kost slechts 3 tientjes bij mytrendyphone.Misiek schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:09:
[...]
oeii dat is pijnlijk. telefoon is zonder case ook wel erg glas. Ik gok zo dat je rond de 150 euro kwijt zult zijn. Misschien is dat zelfs nog aan de lage kant.
Dan blijf je alsnog zitten met lijmen en je waterdichtheid is niet meer wat het geweest zal zijn..Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 02:42:
[...]
Acherkantje kost slechts 3 tientjes bij mytrendyphone.
Vervangen is zelff erg simpel.
Dus het kon erger (scherm kapot)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq