John mompelt iets over onzinnige [NERDACHTIGE] opmerking.
Dit is geschreven op de pc,typfout is zo gemaakt.
Gaat om men verhaal,typfouten verbeteren is voor op school.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 558661 op 28-09-2014 22:47 ]
Anoniem: 558661
John mompelt iets over onzinnige [NERDACHTIGE] opmerking.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 558661 op 28-09-2014 22:47 ]
Hoe bedoel je?Garret1410 schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:28:
Dan heb je zeker de Z3 compact of heb jij connecties.
Heb jij netflix? Zo ja, hoe is de audio sync tov video? Lipsynchroon?Anoniem: 558661 schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:24:
Ik gebruik hem nu een paar dagen en wat een perfect toestel is dit echt.
Ik ben een echte telefoon nerd en moet alle nieuwste android toestellen hebben gehad,en dat heb ik dus ook.
En dit toestel heft gewoon geen minpunten.
Batterijduur is echt verbasingwekkend,echt apart om savonds nog 60 procent over the hebben na 14 uur van de lader af te zijn,en 3 uur en een kwartier schermtijd.
Echt een aanrader dit!
Heb helaas geen netflixAnteros schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:53:
[...]
Heb jij netflix? Zo ja, hoe is de audio sync tov video? Lipsynchroon?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik hoop van wel, al zal er, mocht hij niet meer werken, weinig tot geen causaal verband zijn. Maar het gaat mij er met name om dat het best prettig is dat je telefoon, zeker wat betreft je gevoel minder snel devalueert. Daarnaast, hoe meer toestellen Sony uitbrengt, hoe minder lang ik softwarematig ondersteuning zal ontvangen..CLB schreef op zondag 28 september 2014 @ 23:00:
Omdat? Je telefoon werkt dan toch nog steeds prima?
Dat valt wel mee toch. De originele Xperia Z heeft nu met KitKat denk ik z'n laatste update gehad en die is bijna 2 jaar oud denk ik inmiddels?Verona27 schreef op zondag 28 september 2014 @ 23:02:
[..] Daarnaast, hoe meer toestellen Sony uitbrengt, hoe minder lang ik softwarematig ondersteuning zal ontvangen..
[ Voor 93% gewijzigd door Frietsaus op 28-09-2014 23:13 ]
Dank je! Dat zou super zijn!CLB schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:55:
Ik zal morgen eens Netflix installeren op m'n Z3 (Compact) om het voor je te bekijken!
Ik heb de xperia T, die is 2 jaar oud en is blijven hangen bij Android 4.3. De Z is iets meer dan een jaar oud. Ik vind dat wel minder van Sony. Zeker als je ziet dat de 4s nog vrolijk ios 8 meekrijgt en de 4s is 3 jaar oud.Frietsaus schreef op zondag 28 september 2014 @ 23:07:
Ik ben ook overtuigd, heb na lang twijfelen over welk toestel ik zou aanschaffen een Z3 aangeschaft. Normaal ga ik altijd voor wit, maar dit keer vind ik de zwarte ook heel mooi dus dat is hem geworden. Hopelijk bevalt hij beter dan mijn Xperia S destijds.
Ben ook benieuwd naar de koptelefoon, weet iemand of die ook op de pc te gebruiken is met Skype?
[...]
Dat valt wel mee toch. De originele Xperia Z heeft nu met KitKat denk ik z'n laatste update gehad en die is bijna 2 jaar oud denk ik inmiddels?
Wist ik niet. Dacht dat de Z3 pas over een paar weken uitkwam.Anoniem: 558661 schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:48:
[...]
Hoe bedoel je?
Bij mediamarkt en t mobile word die volop verkocht.
[ Voor 5% gewijzigd door Garret1410 op 30-09-2014 09:52 ]
Topding he.L0we schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:54:
Ik heb hem nu een dagje in gebruik, wat een fantastische telefoon. Het design vind ik prachtig, knoppen zitten allemaal goed bereikbaar, en hij is heerlijk snel!
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Jup.. ik kan ook élk moment een belletje verwachten!Nilsepils schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:04:
Ik heb vanochtend een berichtje gekregen van Hi dat hij leverbaar is, dus ik denk dat ik hem ook wel snel in m'n handen zal hebben!Can't wait! Zeker als ik die verhalen zo hoor
Nah, check je mailbox, staat een linkje in met de vraag waneer je em wil laten leveren.mklkhanou schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:15:
[...]
Jup.. ik kan ook élk moment een belletje verwachten!
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
Ah.. kheb inderdaad een mailtje, echter staat daar hetzelfde in als in het smsje:sHELL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:17:
[...]
Nah, check je mailbox, staat een linkje in met de vraag waneer je em wil laten leveren.
Je krijgt als het goed is dan ook een mailtje van OPD, check anders je spam box even.mklkhanou schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:19:
[...]
Ah.. kheb inderdaad een mailtje, echter staat daar hetzelfde in als in het smsje:
"Hi maakt gebruik van de diensten van de koerier OPD voor de aflevering van je bestelling. Zij zullen contact met je opnemen om een afspraak te maken voor de aflevering van je bestelling."
Dit moet je zelf in eigen persoon doen.sniper-cast schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:25:
Bij mij staat de status op "Je bestelling is goed ontvangen door onze logistieke partner" Dus zal denk ook wel deze week komen. Maar moet de persoon van contract zelf aanwezig zijn om te tekenen of mag een ander dit ook doen?(Abbonoment via internet verlengt)
Dankje! Zo vermoeden had ik al. Neem aan dat ze ook savonds bezorgen? Aangezien ik gewoon werk van 8:30 tot 17:00.CappieL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:44:
[...]
Dit moet je zelf in eigen persoon doen.
Het kan zijn dat je je moet legitimeren, als er bij je verlenging om een paspoortnummer/rijbewijsnummer/oid is gevraagd.
Thnxs niet eens aangedacht! Zal denk vandaag/morgen wel mailtje krijgen voor een afspraak.CappieL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:47:
Als je nog een afspraak moet maken, kun je misschien het afleveradres wijzigen naar je werkadres?
[ Voor 11% gewijzigd door naman op 30-09-2014 17:46 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"
[ Voor 42% gewijzigd door CappieL op 01-10-2014 14:23 ]
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
[ Voor 17% gewijzigd door sniper-cast op 01-10-2014 22:17 ]
Heb hem gisteren binnen gekregen, jammer genoeg werkt de koptelefoon niet mer de ps4 ( nog niet ) .sniper-cast schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:59:
Telefoon is net binnengekomen, Bevalt me prima tot nu toeKoptelefoon ook erg blij mee
Damn waar let je op haha XD maar idd heb t ook, denk dat dat echt opzet is.. Zo weet je of je volume up of down druktnaman schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:02:
Heeft iemand ook dat de volume up knop geen 'klik' gevoel geeft? Volume down knop doet dit wel.
Is dit misschien een kleine fabrikage fout of hoort dit zo?
"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"
Ik merk daar ook een verschil in, maar dat is maar marginaal.naman schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:02:
Heeft iemand ook dat de volume up knop geen 'klik' gevoel geeft? Volume down knop doet dit wel.
Is dit misschien een kleine fabrikage fout of hoort dit zo?
Anoniem: 625208
Das wel minder! Ik ga hem van de week even uit testen of die met een bluetooth adapter op de pc gekoppeld kan wordenUberoon schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:36:
[...]
Heb hem gisteren binnen gekregen, jammer genoeg werkt de koptelefoon niet mer de ps4 ( nog niet ) .
Bevalt verder perfect, kom van de Z1 af, puik werk sony !
Dank je voor je moeite. Ik denk dat je mij bedoelde. Helaas valt door jouw constatering de z3 voor mij meteen af. Wel grappig eigenlijk, want volgens mij is er een actie waarbij je een half jaar netflix krijgt als je een z3 aanschaft.Anoniem: 625208 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:48:
Even een account aangemaakt om hier te reageren op een vraag van Netflix van iemand. Hier zit helaas inderdaad een vertraging tussen beeld en geluid. Verder, wat een toptoestel! Geswitchd van Samung S3 naar Sony Xperia Z3.
Inderdaad een heel rot/raar probleem... Overigens heb ik gelezen dat dit niet alleen voor de Xperia Zx serie het geval zou zijn, maar ook (iig een aantal) andere modellen telefoons.Anteros schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:29:
@Bart_GR: Ja, ik kijk regelmatig Netflix in bed op mijn telefoon. Ik stoor me er dus ook mateloos aan als het geluid niet synchroon is. Nu zou je kunnen denken dat een software-update het probleem op kan lossen, maar bij Sony betwijfel ik dat. De Z1, Z2 en Z2-tablet - laatste zelf ook gehad - vertonen allemaal een sync issue bij Netflix en naar het schijnt, ook met diverse spellen en andere media apps.
Uiteraard werkt het wel met ChromeCast omdat de telefoon dan een veredelde afstandsbediening wordt. ChromeCast streamt de film zelf.
Thnxs dat was dus het probleemsHELL schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 04:00:
Hmmm ik krijg het wel gekoppeld aan de pc, maar mijn bluetooth adapter komt uit het jaar NUL (ja... het jaar 2000) dus er is geen profiel dat werkt met 44khz stereo. (krijg dus 8000hz mono)
Maar als het met z'n oude adapter lukt dan moet het met die van jou zowiezo lukken, hou je de power knop wel 7 seconde ingedrukt?
Ik vraag me af of dat wellicht kan komen door eventuele geluidseffecten van Sony zelf. Die al geprobeerd uit te zetten?m0ridin schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:48:
[...]
Inderdaad een heel rot/raar probleem... Overigens heb ik gelezen dat dit niet alleen voor de Xperia Zx serie het geval zou zijn, maar ook (iig een aantal) andere modellen telefoons.
Vraag me eigenlijk af of dit ook een issue is op een CM of AOSP based rom. Misschien binnenkort maar eens installeren om te testen (op mn Z1 dan).
Misschien mag ik het hier niet promoten, maar Popcorn Time heeft geen sync issues. Nadeel daarvan is dat niet alles HD kwaliteit is en dat het bij films langer duurt om te laden.Anteros schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:29:
@Bart_GR: Ja, ik kijk regelmatig Netflix in bed op mijn telefoon. Ik stoor me er dus ook mateloos aan als het geluid niet synchroon is. Nu zou je kunnen denken dat een software-update het probleem op kan lossen, maar bij Sony betwijfel ik dat. De Z1, Z2 en Z2-tablet - laatste zelf ook gehad - vertonen allemaal een sync issue bij Netflix en naar het schijnt, ook met diverse spellen en andere media apps.
Uiteraard werkt het wel met ChromeCast omdat de telefoon dan een veredelde afstandsbediening wordt. ChromeCast streamt de film zelf.
Heb ik geloof ik standaard uit staan, bij sommigen lijkt dat inderdaad (iets) te helpen maar is het alsnog niet DE oplossing.Misiek schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:50:
[...]
Ik vraag me af of dat wellicht kan komen door eventuele geluidseffecten van Sony zelf. Die al geprobeerd uit te zetten?
[ Voor 5% gewijzigd door Bundin op 03-10-2014 13:09 ]
Nee. Ook heb ik er MH750 oordopjes bij gekregen, die dus geen noise cancelling hebben (besteld bij Hi overigens). Wel had ik er de koptelefoon bij.Erik070 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:22:
Hebben jullie (degene die hem ontvangen hebben) er trouwens een micro-sd kaart bij gekregen? Ik was in de veronderstelling dat ik er een 8GB kaartje bij zou krijgen maar die zit er niet bij. Kan even niet meer vinden waar ik die info vandaan had
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Nope, zou er ook niet bij zitten geloof ik. Ik heb zelf een 64 gig kaartje erbij gekocht, kost tegenwoordig ook geen klap meer...Erik070 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:22:
Hebben jullie (degene die hem ontvangen hebben) er trouwens een micro-sd kaart bij gekregen? Ik was in de veronderstelling dat ik er een 8GB kaartje bij zou krijgen maar die zit er niet bij. Kan even niet meer vinden waar ik die info vandaan had
Die oordopjes zijn inderdaad onderdeel van het standaardpakket. Had het ook wel interessant gevonden als de noise cancelling dopjes van de Z2 erbij zatenMoortn schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:04:
[...]
Nee. Ook heb ik er MH750 oordopjes bij gekregen, die dus geen noise cancelling hebben (besteld bij Hi overigens). Wel had ik er de koptelefoon bij.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
*mompelt iets over tweakers en handleidingen lezen*sniper-cast schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:56:
[...]
Thnxs dat was dus het probleem. Hij werkt nu hahaha
Note 4 vind ik toch wel een ander soort smartphone vanwege de grootte.Moortn schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:46:
Note 4: Groter, snellere hardware, mindere afwerking (tussen scherm en behuizing), crappy samsung software
Z3: Zelfde hardware als M8, waterdicht, langste accuduur, noise cancellating support
M8: Zelfde hardware als Z3, luxere behuizing, camera gimmicks, betere speakers
Het gaat echt om persoonlijke voorkeuren denk ik. Zelf kom ik van de Xperia Z en de Z3 heeft een veel beter scherm en voelt veel luxer aan. Daarnaast is hij echt heel snel, dus een 805 zal je niet snel merken gok ik (misschien in veeleisende apps)
[ Voor 4% gewijzigd door Garret1410 op 03-10-2014 22:03 ]
Bij mij is dat hetzelfde, maar ik kan hem wel heel makkelijk terugduwen.Timx2 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 22:28:
Hallo,
Ik ben sinds een week in het bezit van een Z3. Wat een verademing t.o.v. de Lumia 920, maar nu viel me vandaag op dat er een randje uitsteekt rondom de plek waar je de hoofdtelefoon kunt insteken. Het zal net een halve millimeter zijn en ik weet niet of het gebruikelijk is of dat het iets naar buiten in geschoven. Het viel me tot vandaag in ieder geval niet op. Op foto's kan ik het niet goed zien.
Bart en L0we bedankt voor jullie reacties. Dat stelt me gerust. Ik heb gisteravond nog even verder gespeurd op het net. Op enkele foto's valt het randje ook te zien. Het zal dan inderdaad zo ontworpen zijn.L0we schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:34:
[...]
Bij mij is dat hetzelfde, maar ik kan hem wel heel makkelijk terugduwen.
Heb ze tot nu toe alleen in het wild gespot bij australische leveranciers.Mark- schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 19:30:
Is er al wat bekend over de Z3 dual? Release datum? Komt die eigenlijk wel uit hier in Europa?
[ Voor 16% gewijzigd door sHELL op 04-10-2014 21:32 ]
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Je kunt een normale sim bij knippen naar micro (is soms al voor je gedaan) maar je kunt niet van micro naar nano. Je zult dus een nieuwe sim kaart moeten bestellen.Kartmans1 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:12:
Hoe hebben jullie het met die nano sim gedaan? Want ik las dat een nano sim dunner is dan een micro sim, waardoor alleen bijknippen niet genoeg is. Of hebben jullie gewoon een nieuwe besteld bij de provider?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
iOS apps overzetten naar Android? Kan niet.Mike-Nikon schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:06:
Zijn er hier mensen die zijn overgestapt van een iPhone naar de Z3 ?
Hoe zit dat met je apps ?
Ik heb gelezen dat je alles over kunt zetten met behulp van een programma op de pc, maar gaan je betaalde apps dan ook mee.
ik wil namelijk van de 5s overstappen op de Z3 maar dit houd me nog wat tegen.
Dat kan zeker wel, ik heb bij The Phone House mijn sim laten knippen van micro naar nano...sHELL schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:53:
[...]
Je kunt een normale sim bij knippen naar micro (is soms al voor je gedaan) maar je kunt niet van micro naar nano. Je zult dus een nieuwe sim kaart moeten bestellen.
De blauwe tint valt mijn niet op. Daarnaast kan je de kleurweergave aanpassen als je daar wel last van hebt.Phusebox schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:19:
Hoe zit het met de blauwe schermen? Is dat bij de uitgeleverde toestellen nu echt een issue?
Twijfel heel erg over mijn volgende telefoon, nooit eerder gehad maar de vooruitgang is er uit zeg maar.
Mijn lijst met running en afgevallen kandidaten:
iPhone 6: gebrek aan profielen / lelijk
LG G3: geen vertrouwen in merk, slechte batterylife
One Plus One:4 invites gehad maar niet durven kopen vanwege garantie en ondersteuning apps onder Cyanogen
Moto X (2014): slechte camera, alleen 32gb via motomaker
Z3: lelijk, blauwe tint scherm, kwetsbare achterkant
Eigenlijk had ik als eis een fingerprint reader maar ja dan is de keuze nogal beperkt.
Je kan ook sjablonen vinden, waarop je je micro sim op kan leggen/plakken, en kan bijknippen / snijden op maat naar nano sim. Heb ik zelf ook gedaan, met hulp van deze youtube tuturial: YouTube: How To Cut Micro Sim & Make Nano Sim for iPhone 5 Free & Easy! Mini & MicroSim Convert to NanoSim , in de comments staat een link naar een sjabloon (welke ik ook heb gebruikt).sHELL schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:53:
[...]
Je kunt een normale sim bij knippen naar micro (is soms al voor je gedaan) maar je kunt niet van micro naar nano. Je zult dus een nieuwe sim kaart moeten bestellen.
Anoniem: 308501
Dit heb ik ook regelmatig voor! Best een grote telefoon, die je dus degelijk wil vasthebben, zeker bij het nemen van een foto, maar dan zie je vaak een stukje van je vinger voor de lens verschijnen. Ach ja, mini kritiek uiteraard voor een verder uitstekend toestel!Moortn schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:27:
Het enige waar ik echt aan moet wennen is dat de camera veel meer in de hoek zit, waardoor je sneller met je vinger er voor gaat.
De HTC One M8 vind ik wel ok, maar zou niet kunnen leven met de crappy camera. Hij is voor mijn gevoel ook wat lang.L0we schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 07:42:
[...]
[...]
De blauwe tint valt mijn niet op. Daarnaast kan je de kleurweergave aanpassen als je daar wel last van hebt.
Vind je hem echt lelijk? Je bent de eerste die ik daar over hoor. Dat zou voor mij een reden zijn de telefoon niet te kopen.
Wat vind je van de HTC One M8?
Ja op de ideale telefoon wacht ik al jaren. Elk merk heeft zijn sterke en zwakke punten.Phusebox schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:57:
[...]
De HTC One M8 vind ik wel ok, maar zou niet kunnen leven met de crappy camera. Hij is voor mijn gevoel ook wat lang.
Voor wat betreft de Z3, vind de hoekstukken lelijk, beetje a la iPhone 6 strepen op achterzijde, en het glas aan de achterkant vind ik ook echt te fout.
Helaas is er dus al bijna een jaar geen telefoon uitgekomen die een beetje mijn wensen kan invullen, laat staan dat ik de perfecte telefoon vind. Ondertussen sterft mijn Galaxy S4 (ja die is ook lelijk) steeds verder af.
Ik heb geen Z3 maar kun je foto's sorteren op album tijd of alles. Als het goed is zit het in een aparte map.Anoniem: 625208 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:01:
Wat ik gruwelijk irritant vind en niet anders krijg is dat mijn WhatsApp images tussen mijn zelfgemaakte foto's komen en dat dus allemaal door elkaar loopt. Heeft iemand het voor elkaar gekregen deze automatisch in aparte mapjes te krijgen?
Anoniem: 262708
Vond ik ook irritant. heb nu de app Quickpic er maar opgezet, dat werkt een stuk beter.Anoniem: 625208 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:01:
Wat ik gruwelijk irritant vind en niet anders krijg is dat mijn WhatsApp images tussen mijn zelfgemaakte foto's komen en dat dus allemaal door elkaar loopt. Heeft iemand het voor elkaar gekregen deze automatisch in aparte mapjes te krijgen?
Nee alleen een z2, en toen niet gekocht vanwege het glas aan achterzijde.Bart_GR schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:27:
Heb je al eens een Z3 in je handen gehad?
Hoekstukken vallen niet zo erg op (bij mij i.i.g. niet negatief), glas aan de achterkant is imho vrij chic.
Try and you will find out.sniper-cast schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:07:
Vraagje, De Z3 heeft 2 oplaad manieren. Wat gebeurt er als je ze allebij tegelijk aansluit?
Haha heb geen zin om me telefoon te missen als het fout gaatCappieL schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:11:
[...]
Try and you will find out.Laat hier het resultaat zien/horen.
Ik heb geen idee, maar misschien is er wel een soort van beveiliging voor.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq