Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
En daarna zijn er opties voor beantwoorden..

Bij Twitter dan ook Retweet en Toevoegen aan favorieten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Als het goed is weten we over een dikke twee weken wat de Gear A zal verbeteren ten opzichte van de Gear S..

Als er geen versie met een simkaart komt, blijft ik bij de Gear S, hoewel ik ook erg benieuwd ben of de Urbane LTE in Nederland te gebruiken zal zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09 17:12

Tammesp

Next is now

Oeh, zeker mooie die Gear A: http://nl.hardware.info/n...smartwatch-op-13-augustus

Ik ga de event live meekijken!

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de Samsung Gear A, ook wel bekend als Orbis, zijn wat kleine details bevestigd. Zo zal de roteerbare rand aan de buitenkant 24 trapjes hebben, en kan deze gebruikt worden om te zoomen, het volume aan te passen en spellen te bedienen. Ook zullen progress bars een ring vormen aan de rand van de ronde interface. Eerder verschenen details over de Gear A zijn hiermee bevestigd: de accessoire krijgt een display met 360 bij 360 pixels en een 1,65"-scherm. In de dia's bij de presentatie werd dezelfde render gebruikt die eerder al in het openbaar te zien was, maar het is onduidelijk of die het uiteindelijke ontwerp van de Gear A toont of niet.

Stukje van de tweakers nieuws over Tizen 3.0 en over de Gear A.

Al met al ben ik wel benieuwd.
In de Note 4 topic wordt ook al gesproken over de Note 5 maar daar zie ik geen meerwaarde in om de Note 4 te switchen voor de 5. Wat betreft de gear A, ik weet het niet of dit ook iets gaat worden. Als ik meerdere dingen koppel aan de Gear A is het nog "vaagjes" ik zal het wel beetje uitlichten.

Om te beginnen Samsung Pay; ze hebben aangekondigt dat europa en dus Nederland dat krijgt dmv maestro en visa. Dus betalen met je gear wordt dus toegevoegd en ook sneller uitgerold dan wat Apple doet dus dat is een dikke plus. Maar op de eenof andere manier krijg ik het gevoel dat het een gimmick gaat worden tenzij je een openbaar vervoer warrior bent die in de randstad woont en vaak Starbucks inknalt of zo maar verder zie ik niet mijn boodschappen snel af tikken met de gear of mijn benzine er mee betalen.

Die bezelring is inderdaad wel nice om te lezen maar alles wat beweegt kan ook snel stuk gaan. Hoe zal dat met vuil zijn achter die ring? Ik heb echt geen zin om met een busje geperst lucht de troep er tussenuit te gaan spuiten. Ik weet dat we niet weten van de exacte design etc maar alsnog hou ik mijn hart hier in vast.

Daarnaast ben ik ook bang als je nu kijkt naar de galaxy s6 dat ze "hoe meer gb je wil de prijzen ook sky high gaan" dat de gear a dezelfde treatment krijgt. Oh je wil simkaart er in? Prima €99 euro extra! Oh je wil een stalen band? Prima €59,99 extra en voor je het weet zit je aan absurde bedragen vast. Die Diesel bandjes voor de Gear s waren ook geen toffe bedragen dus de Gear A kan ook dat gaan krijgen. Ik hoop gewoon dat ze zeggen van dit is hem, MET simkaart etc etc en dit is het bedrag maar niet dat ze je gaan financieel uitkleden voor wat basic dingen want dan blijf ik mooi de Gear s rocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Ben zelf ook erg benieuwd..

Wat functionaliteit betreft is Android Wear aan een inhaalactie bezig.. maar Android Wear kan nog steeds geen simkaart aansturen.. en die functionaliteit wil ik niet missen.. ben inmiddels zo gewend om op de Gear S terug te kunnen vallen dat ik mijn gsm vaker vergeet..

Andersom is problematischer.. na het installeren van de iphone-watch was de Gear S binnen twee uur leeg.. Heb de S6 al bijna vier maanden, maar herkende geen enkele notificatie (staan met Gear S altijd uit)..

Die bandjes zijn op Ebay meestal goedkoop uit te halen en al helemaal als de Gear A een standaard 22mm aansluiting zou krijgen..

Ben erg benieuwd volgende week donderdag..

Ben bang dat het ding volgende week vrijdag al gepre-ordered is (hoewel ik ook heel benieuwd ben naar de Moto 360 2)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Het wordt steeds interessanter..

Er zou drie verschillende modellen van de Samsung Orbis (Gear A) geïntroduceerd worden volgens Sammobile..

Schat in één op wifi, één met sim en een classic (hoop toch dat hier ook een sim in zit)..

Het is nog niet duidelijk of de Gear A toch tot de IFA bewaard zal blijven..

Als Samsung slim is, komen ze zo snel mogelijk met de Gear A, voordat iedereen straks weer een Moto 360 gekocht heeft..

Verwijderd

De gear s2 is even briefly te zien geweest in de unpacked van Samsung. Al met al mooi dingetje hij zal echt tentoongesteld worden op de IFA beurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Vorige keer waren wij snel aan de beurt toen er een firmware-update rond ging: meteen na Duitsland (dag erna)..

Omdat nu al Frankrijk en Polen aan de beurt zijn geweest en ik liever update in het weekend (ivm met eventuele problemen) heb ik de update met Odin geflasht (gaat op zelfde manier als met Android-firmwares bij Samsung)..

Helaas heeft de BOG2-firmware geen nieuwe "watchfaces", zoals de vorige update.. die zullen ze wel bewaren voor de Gear S2..

Wel zijn -zoals vaker bij Samsung-firmware-updates, die worden uitgebracht bij opvolging van het lopende model- een hoop "klachten" verbeterd.. deze firmware-update zal dan ook wel de laatste zijn (hooguit nog zo'n zelfde soort update met wat verbeteringen van veiligheidsprotocollen over een jaar)..

Zo reageert de bewegingssensor veel beter (niet meer naar een zwart horloge kijken).. en is de klok veel feller na zo'n beweging (dus ook goed te zien in de zon), maar gaat vervolgens veel sneller op dimmen..
Ondanks deze verbeterde functionaliteit merk ik geen hoger accu-verbruik..

Verder is de "verkenner", waarmee bestanden konden worden overgezet (voorheen alleen als app na te installeren) nu ingebouwd in de SMS c.q. MMS, zodat alle bestanden direct op het horloge zijn te openen en te bekijken (ook als ze eerst op de GSM zijn ontvangen (worden dan meteen mee overgezet)..

De Gear S2 wordt hierdoor nog interessanter..

Hoop wel dat de teaser voor de introductie op 3 september a.s. van de SM-R730 was en dat dit het gecombineerde dames-model zal zijn en dat de SM-R732 (Classic) een mooi groot herenmodel zal zijn.. dan is het ding nog tijdens de introductie "ge-(pre-)pre-ordered".. :) na meer dan negen maanden wil ik de Gear S functionaliteit niet meer missen.. vergeet de gsm wel steeds vaker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond!

Ik sta op het punt om een Gear S aan te schaffen (icm een Note4) maar voordat ik op 'nu betalen' druk wil ik toch nog even het volgende (zeker) weten:

- Ik heb een dual-sim voor zakelijk gebruik. Als ik mijn GSM uitzet en doe de 2e sim in de Gear S wat gebeurt er dan (of niet) Ik heb deze hele draad doorgespit en het is me nog niet helemaal duidelijk. Ik neem aan dat ik wel gewoon kan bellen en gebeld worden maar hoe zit het met de internet-mogelijkheden? Kan ik gewoon alle web-mogelijkheden van de Gear S gebruiken of werkt het dan niet of minder....

In het verlengde hiervan: ik heb een 4G abbo bij KPN en bij de specs lees ik dat de Gear alleen 3G ondersteund, heb ik dan een probleem of kan ik dan gewoon internetten met het langzamere 3G? (wat verder geen issue is btw)

Bij voorbaat mijn dank!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2015 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:28:
Goedenavond!

Ik sta op het punt om een Gear S aan te schaffen (icm een Note4) maar voordat ik op 'nu betalen' druk wil ik toch nog even het volgende (zeker) weten:

- Ik heb een dual-sim voor zakelijk gebruik. Als ik mijn GSM uitzet en doe de 2e sim in de Gear S wat gebeurt er dan (of niet) Ik heb deze hele draad doorgespit en het is me nog niet helemaal duidelijk. Ik neem aan dat ik wel gewoon kan bellen en gebeld worden maar hoe zit het met de internet-mogelijkheden? Kan ik gewoon alle web-mogelijkheden van de Gear S gebruiken of werkt het dan niet of minder....

In het verlengde hiervan: ik heb een 4G abbo bij KPN en bij de specs lees ik dat de Gear alleen 3G ondersteund, heb ik dan een probleem of kan ik dan gewoon internetten met het langzamere 3G? (wat verder geen issue is btw)

Bij voorbaat mijn dank!
Gear S is ook met duo-sim (volledig) te gebruiken..

Gebruik met (bijv. pre-paid-)andere sim is wel prettiger (ivm doorschakelen gsm naar Gear S; heeft alleen dan alle opties (Whatsapp beantwoorden etc.)..

Met een 4G-abonnement werkt 3G en 2G (GPRS) ook gewoon.. 4G geeft de limiet naar boven aan; niet naar beneden..

Zou zelf nu wel op de Gear S2 wachten, die binnen drie tot vier weken wel eens in de winkels zou kunnen liggen in verschillende varianten, die misschien zelfs minder duur zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
De Gear S2 Classic ziet er super uit..

Functionaliteit lijkt mij ook perfect, maar toch ben ik minder enthousiast bij het bestellen dan vorig jaar met de Gear S, omdat ik er in functionaliteit toch op achteruit ga.. met 3G blijft de gsm vaker thuis en dat kan met de Classic niet..

Waar ik mijn oude gsms en spullen steeds aan de kinderen geef en die mogen meestemmen, zien zij de sportieve versie van de S2 (voor zichzelf) meer zitten..

Schat in dat Nederland nog niet klaar is voor de programmeerbare sim of dat dit juist marketing-technisch gefaseerd wordt ingevoerd (dubbele bestelling)..

Zonder de ring-functionaliteit was dan zelfs de LG Urbane LTE een mooi alternatief geweest; lijkt op kruising tussen Classic en Sport..

Een echt alternatief is er echter niet..

de ring-functionaliteit is heel slim en precies wat het horloge nodig heeft.. (nu nog bevestigen met één van de knopjes)..

de Huawei is heel mooi, maar kan niet meer dan de S2 Classic..

Lenovo (Moto) vertrouwt volgens mij teveel op ".. uit het verleden (bieden geen garantie)..".. die "flat-tire" kan in 2015 toch echt niet meer.. zeker niet voor de kleinere versie.. ook al zou het de functionaliteit ten goede kunnen komen..

Ziet er wel steeds meer naar uit dat de Wearables langzaam op het terrein van "vervangers" in plaats van "extra's" komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:54
Vandaag een Update gehad van de gear Manager, weet iemand wat de verandering is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
virtua69 schreef op maandag 14 september 2015 @ 02:25:
Vandaag een Update gehad van de gear Manager, weet iemand wat de verandering is?
Is dit de ..BOG2-versie?

Heb deze al een tijd geleden (XEF) geflasht.. is sinds 1 augustus al voor een altijd landen te krijgen (al langer beschikbare voor Koreaanse toestellen)..

Wijzigingen hebben volgens mij vooral betrekking op betere integratie Android Wear (en dan nog oude versie)..

Nu wel mogelijk op Gmail te reageren en te archiveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
BOA7 heb ik, zijn toch de laatste letters en cijfers die je bedoelt?

• _Nick__
  • Niet online
virtua69 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:39:
BOA7 heb ik, zijn toch de laatste letters en cijfers die je bedoelt?
Idd..

Maar die versie is al langer uit..

Ook de nieuwe Gear Manager versie..

Sinds gisteren staat de Gear 2 overigens voor pre-order bij Coolblue.. zou drie weken later verschijnen dan in Canada.. ben benieuwd of dat nog bijgesteld wordt..

• Virtua
Maf dan, snap niet dat ik die Update niet heb dan..

• Virtua
R750XXU1BOA7 deze versie heb ik, is trouwens ook de laatste op SamMobile

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb net een Gear S aangeschaft en vroeg me af of ik hier wat practisch advies kan inwinnen.

Het plan was om eigenlijk de Gear S als standalone te gaan gebruiken (voor bellen) met bluetooth, zodat ik niet mer een telefoon hoef rond te zeulen.

Echter, gear manager lijkt nodig te zijn om een paar functionaliteiten goed aan de praat te krijgen. Ik heb geen samsung phone, wel een S2 tablet, en vroeg me af of hier winst te behalen valt.

Ik zou er grag notifications, contacts en eventueel whatsapp aan de praat krijgen. Kan dit, of moet ik echt even ergens een S3 o.i.d. aanschaffen (beetje raar en dubbelop) zodat ik eenmalig de sync, update en install van wat apps kan doen en er dan van af ben?

Alvast bedankt,

Dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:21

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Darkangle schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:33:
Ik heb net een Gear S aangeschaft en vroeg me af of ik hier wat practisch advies kan inwinnen.

Het plan was om eigenlijk de Gear S als standalone te gaan gebruiken (voor bellen) met bluetooth, zodat ik niet mer een telefoon hoef rond te zeulen.

Echter, gear manager lijkt nodig te zijn om een paar functionaliteiten goed aan de praat te krijgen. Ik heb geen samsung phone, wel een S2 tablet, en vroeg me af of hier winst te behalen valt.

Ik zou er grag notifications, contacts en eventueel whatsapp aan de praat krijgen. Kan dit, of moet ik echt even ergens een S3 o.i.d. aanschaffen (beetje raar en dubbelop) zodat ik eenmalig de sync, update en install van wat apps kan doen en er dan van af ben?

Alvast bedankt,

Dark
Volgens mij is het zo dat als je Samsung Gear (applicatie) kunt downloaden/gebruiken, dat je dan de Gear S kunt koppelen. Er staat mij ook iets bij dat er vanaf een bepaalde Android versie pas gebruik gemaakt kon worden van de link met de Gear S. Een S3 voldoet niet aan de vereisten volgens mij, maar echt snel kan ik daar geen informatie over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Darkangle schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:33:

Alvast bedankt,

Dark
Volgens mij is het meeste wel aan de gang te krijgen.. maar dan met wat truken..

Vanaf de S2-tablet zal de Gear Manager alles doorgeven, ook als Whatsapp op de tablet geïnstalleerd is (maar dan ook alleen maar het nummer waarmee Whatsapp geïnstalleerd is (zal een ander nummer zijn dan je op je gsm gebruikt)..

Verder is Gear S zonder Whatsapp (maar wel met mail, sms etc.) helemaal stand-alone of zonder een Samsung gsm te gebruiken: YouTube: How To Use a Samsung Gear S with NON Samsung phones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
_Nick__ schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:43:
[...]

Volgens mij is het meeste wel aan de gang te krijgen.. maar dan met wat truken..

Vanaf de S2-tablet zal de Gear Manager alles doorgeven, ook als Whatsapp op de tablet geïnstalleerd is (maar dan ook alleen maar het nummer waarmee Whatsapp geïnstalleerd is (zal een ander nummer zijn dan je op je gsm gebruikt)..

Verder is Gear S zonder Whatsapp (maar wel met mail, sms etc.) helemaal stand-alone of zonder een Samsung gsm te gebruiken: YouTube: How To Use a Samsung Gear S with NON Samsung phones.
Gear manager installeert niet automatisch op de S2 tablet.
Ik heb hem al gekoppelt aan mijn iphone, maar meer dan bellen doet ie niet echt op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Darkangle schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:46:
[...]
Gear manager installeert niet automatisch op de S2 tablet.
Ik heb hem al gekoppelt aan mijn iphone, maar meer dan bellen doet ie niet echt op dit moment.
Er zijn nog andere apps in de Play Store.. Heb ik zelf ook nog niet geprobeerd, maar BT notifications wordt ook gebruikt om op Chinese horloges alle notificaties door te geven.. misschien een optie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
_Nick__ schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:33:
[...]

Er zijn nog andere apps in de Play Store.. Heb ik zelf ook nog niet geprobeerd, maar BT notifications wordt ook gebruikt om op Chinese horloges alle notificaties door te geven.. misschien een optie..
alleen als je er nog een telefoon bij zou gebruiken. Dat doe ik juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Sinds gisteren de Gear S2 Classic..

Super speeltje, maar moet nog erg aan de maat wennen..

Hoewel de S2 groter is dan bijvoorbeeld een Rolex, denk ik dat iedereen die van een Gear S komt problemen zal hebben met het kleinere scherm..

Stond bijna binnen tien minuten weer in de winkel, omdat de Huawei Watch er naast lag, maar denk toch dat ik het bij deze houd.. de functionaliteit is weer helemaal top (de achterstand op Android Wear is weer grotendeels ingehaald), hoewel beduidend minder dan de Gear S (geen sim (ook even wennen))..

Voor mij zou een S2+ zeker een optie zijn.. schat in dat de afzetmarkt te gering is voor meer opties..

Anderzijds is de Gear S2 de eerste smartwatch (na LG R), waar het smartwatch-gedeelte niet op afstand is te herkennen..

Zie nu net pas dat er alle een S2-topic is.. heb deze opmerking gekopieerd naar dat forum..

[ Voor 5% gewijzigd door _Nick__ op 04-11-2015 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Virtua
Zie totaal geen reden voor een upgrade voor de s2 , ding doet alles wat je wensen kan ... verder zie ik nou niet bepaalt apps waarvan ik denk dat draait de s niet, word dus echt iets wat puur voor uiterlijk is, en dat bevalt me ook nog prima helemaal nou ik bovenstaande lees...top die gear s ....mooi aparaatje voor verlopig. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Loop al een tijdje te dubben of dat ik nu voor de Gear S moet gaan of de S2. Wil hem o.a. gaan gebruiken voor het sporten (buiten) zodat ik mijn telefoon thuis kan laten.

Voordeel van de Gear S ten op zichte van de Gear S2 zoiezo dat er gps in zit dus en een beter HRM.

Wat is jullie mening?

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
Had de s genomen ,kan een sim in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Sinds vandaag de eigenaar van een Gear S :-)

Nu alleen een klein vraagje (t-mobile chick weet het antwoord niet). Moet ik nu mijn simkaart die nu in mijn S6 zit in het horloge doen of kan ik een losse simkaart aanschaffen die ik vervolgens koppel aan mijn huidige?

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 20:06
jokapo schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:05:
Sinds vandaag de eigenaar van een Gear S :-)

Nu alleen een klein vraagje (t-mobile chick weet het antwoord niet). Moet ik nu mijn simkaart die nu in mijn S6 zit in het horloge doen of kan ik een losse simkaart aanschaffen die ik vervolgens koppel aan mijn huidige?
Je kunt gewoon een losse simkaart er in doen. Je kunt zelf bepalen welke van de 2 simkaarten de hoofdsimkaart is via de gear software. Heb zelf een prepaid kaart in de gear s zitten in combinatie met een kpn abo voor mijn telefoon. Gebruik zelf de kpn simkaart als nummer. Als mijn telefoon thuis ligt stuurt hij alle berichten naar de gear s. Dit gaat dan uiteraard wel van de tegoed van de simkaart af die in de gear s zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas heb ik geen goed nieuws betreft gear s
ik bezit deze gear s nu bijna 2 jaar
en helaas gaat de batterij nog maar 11uur mee
terwijl ik alle besparende dingen heb uit gezet (alle apps) allen de telfoon doet het nog
maar toch kom ik maar op 11uur
ik heb kontakt gezocht via facebook met samsung ned ,en verteld wat het probleen is ,
of ik eventueel een nieuwe batterijn in kon laten zetten, helaas geen antwoord
toe heb ik een servicr punt in emmen (samsung)een mail gestuurd, 1 dag later had ik antwoord,
wij repareren geen gear s .
wat moet je nouw nog met z,n service
ik heb 2 jaar plezier gehad, maar die is nu helemaal verdwenen,
met dank aan samsung nederland
m.v.g.andreas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:28:
helaas heb ik geen goed nieuws betreft gear s
ik bezit deze gear s nu bijna 2 jaar
en helaas gaat de batterij nog maar 11uur mee
terwijl ik alle besparende dingen heb uit gezet (alle apps) allen de telfoon doet het nog
maar toch kom ik maar op 11uur
ik heb kontakt gezocht via facebook met samsung ned ,en verteld wat het probleen is ,
of ik eventueel een nieuwe batterijn in kon laten zetten, helaas geen antwoord
toe heb ik een servicr punt in emmen (samsung)een mail gestuurd, 1 dag later had ik antwoord,
wij repareren geen gear s .
wat moet je nouw nog met z,n service
ik heb 2 jaar plezier gehad, maar die is nu helemaal verdwenen,
met dank aan samsung nederland
m.v.g.andreas
In de gebruiksaanwijzing staat hoe je de batterij moet verwijderen, misschien kan je hem zelf vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 20:06
Is er nog iemand die de Gear s heeft en deze nog gebruikt?

Heb al een tijdje dat mobiel data niet meer werkt. Logo en de internet icoontjes staan gewoon in beeld , maar krijg geen verbinding. Via wifi en bluetooth werkt het gewoon. Gear al gereset, software er opnieuw opgezet. Helpt allemaal niets. Simkaart is van T-Mobile en werkt prima in andere toestellen. Staat ook voldoende geld op.(Prepaid). Bellen kan ik wel met de Gear S. Dus het lijkt echt of de data bewust geblokkeerd wordt. Iemand anders ook deze ervaring?
Pagina: 1 2 Laatste