En daarna zijn er opties voor beantwoorden..
Bij Twitter dan ook Retweet en Toevoegen aan favorieten..
Bij Twitter dan ook Retweet en Toevoegen aan favorieten..
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2015 20:55 ]
Gear S is ook met duo-sim (volledig) te gebruiken..Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:28:
Goedenavond!
Ik sta op het punt om een Gear S aan te schaffen (icm een Note4) maar voordat ik op 'nu betalen' druk wil ik toch nog even het volgende (zeker) weten:
- Ik heb een dual-sim voor zakelijk gebruik. Als ik mijn GSM uitzet en doe de 2e sim in de Gear S wat gebeurt er dan (of niet) Ik heb deze hele draad doorgespit en het is me nog niet helemaal duidelijk. Ik neem aan dat ik wel gewoon kan bellen en gebeld worden maar hoe zit het met de internet-mogelijkheden? Kan ik gewoon alle web-mogelijkheden van de Gear S gebruiken of werkt het dan niet of minder....
In het verlengde hiervan: ik heb een 4G abbo bij KPN en bij de specs lees ik dat de Gear alleen 3G ondersteund, heb ik dan een probleem of kan ik dan gewoon internetten met het langzamere 3G? (wat verder geen issue is btw)
Bij voorbaat mijn dank!
Is dit de ..BOG2-versie?virtua69 schreef op maandag 14 september 2015 @ 02:25:
Vandaag een Update gehad van de gear Manager, weet iemand wat de verandering is?
Idd..virtua69 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:39:
BOA7 heb ik, zijn toch de laatste letters en cijfers die je bedoelt?
Volgens mij is het zo dat als je Samsung Gear (applicatie) kunt downloaden/gebruiken, dat je dan de Gear S kunt koppelen. Er staat mij ook iets bij dat er vanaf een bepaalde Android versie pas gebruik gemaakt kon worden van de link met de Gear S. Een S3 voldoet niet aan de vereisten volgens mij, maar echt snel kan ik daar geen informatie over vinden.Darkangle schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:33:
Ik heb net een Gear S aangeschaft en vroeg me af of ik hier wat practisch advies kan inwinnen.
Het plan was om eigenlijk de Gear S als standalone te gaan gebruiken (voor bellen) met bluetooth, zodat ik niet mer een telefoon hoef rond te zeulen.
Echter, gear manager lijkt nodig te zijn om een paar functionaliteiten goed aan de praat te krijgen. Ik heb geen samsung phone, wel een S2 tablet, en vroeg me af of hier winst te behalen valt.
Ik zou er grag notifications, contacts en eventueel whatsapp aan de praat krijgen. Kan dit, of moet ik echt even ergens een S3 o.i.d. aanschaffen (beetje raar en dubbelop) zodat ik eenmalig de sync, update en install van wat apps kan doen en er dan van af ben?
Alvast bedankt,
Dark
Volgens mij is het meeste wel aan de gang te krijgen.. maar dan met wat truken..Darkangle schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:33:
Ik heb net een Gear S aangeschaft en vroeg me af of ik hier wat practisch advies kan inwinnen.
Het plan was om eigenlijk de Gear S als standalone te gaan gebruiken (voor bellen) met bluetooth, zodat ik niet mer een telefoon hoef rond te zeulen.
Echter, gear manager lijkt nodig te zijn om een paar functionaliteiten goed aan de praat te krijgen. Ik heb geen samsung phone, wel een S2 tablet, en vroeg me af of hier winst te behalen valt.
Ik zou er grag notifications, contacts en eventueel whatsapp aan de praat krijgen. Kan dit, of moet ik echt even ergens een S3 o.i.d. aanschaffen (beetje raar en dubbelop) zodat ik eenmalig de sync, update en install van wat apps kan doen en er dan van af ben?
Alvast bedankt,
Dark
Gear manager installeert niet automatisch op de S2 tablet._Nick__ schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:43:
[...]
Volgens mij is het meeste wel aan de gang te krijgen.. maar dan met wat truken..
Vanaf de S2-tablet zal de Gear Manager alles doorgeven, ook als Whatsapp op de tablet geïnstalleerd is (maar dan ook alleen maar het nummer waarmee Whatsapp geïnstalleerd is (zal een ander nummer zijn dan je op je gsm gebruikt)..
Verder is Gear S zonder Whatsapp (maar wel met mail, sms etc.) helemaal stand-alone of zonder een Samsung gsm te gebruiken: YouTube: How To Use a Samsung Gear S with NON Samsung phones.
Er zijn nog andere apps in de Play Store.. Heb ik zelf ook nog niet geprobeerd, maar BT notifications wordt ook gebruikt om op Chinese horloges alle notificaties door te geven.. misschien een optie..Darkangle schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:46:
[...]
Gear manager installeert niet automatisch op de S2 tablet.
Ik heb hem al gekoppelt aan mijn iphone, maar meer dan bellen doet ie niet echt op dit moment.
alleen als je er nog een telefoon bij zou gebruiken. Dat doe ik juist niet._Nick__ schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:33:
[...]
Er zijn nog andere apps in de Play Store.. Heb ik zelf ook nog niet geprobeerd, maar BT notifications wordt ook gebruikt om op Chinese horloges alle notificaties door te geven.. misschien een optie..
[ Voor 5% gewijzigd door _Nick__ op 04-11-2015 10:28 ]
Live youre Life and Enjoy every Day
Live youre Life and Enjoy every Day
Je kunt gewoon een losse simkaart er in doen. Je kunt zelf bepalen welke van de 2 simkaarten de hoofdsimkaart is via de gear software. Heb zelf een prepaid kaart in de gear s zitten in combinatie met een kpn abo voor mijn telefoon. Gebruik zelf de kpn simkaart als nummer. Als mijn telefoon thuis ligt stuurt hij alle berichten naar de gear s. Dit gaat dan uiteraard wel van de tegoed van de simkaart af die in de gear s zit.jokapo schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:05:
Sinds vandaag de eigenaar van een Gear S :-)
Nu alleen een klein vraagje (t-mobile chick weet het antwoord niet). Moet ik nu mijn simkaart die nu in mijn S6 zit in het horloge doen of kan ik een losse simkaart aanschaffen die ik vervolgens koppel aan mijn huidige?
Verwijderd
In de gebruiksaanwijzing staat hoe je de batterij moet verwijderen, misschien kan je hem zelf vervangenVerwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:28:
helaas heb ik geen goed nieuws betreft gear s
ik bezit deze gear s nu bijna 2 jaar
en helaas gaat de batterij nog maar 11uur mee
terwijl ik alle besparende dingen heb uit gezet (alle apps) allen de telfoon doet het nog
maar toch kom ik maar op 11uur
ik heb kontakt gezocht via facebook met samsung ned ,en verteld wat het probleen is ,
of ik eventueel een nieuwe batterijn in kon laten zetten, helaas geen antwoord
toe heb ik een servicr punt in emmen (samsung)een mail gestuurd, 1 dag later had ik antwoord,
wij repareren geen gear s .
wat moet je nouw nog met z,n service
ik heb 2 jaar plezier gehad, maar die is nu helemaal verdwenen,
met dank aan samsung nederland
m.v.g.andreas
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq